Гласът на фена

08:00
Гласът на фена
Вече стартира новата рубрика на WINNER.BG - ,,Гласът на фена". Тя е създадена за Вас и ще бъде поддържана изцяло от Вас, потребителите на сайта, като именно Вие ще задавате и основните теми, които ще бъдат разисквани. Нейната цел е да бъде чут гласът Ви, който често пъти бива игнориран, а полето му за изява се свежда само до правоъгълника за коментарите към новините. WINNER.BG е първият сайт в България, който ще даде толкова широка гласност на Вашето виждане за актуалните проблеми в света на футбола и спорта.  

Всеки четвъртък като водеща новина ще бъде публикувано мнението по актуален въпрос от европейския или световния футбол или друг спорт на един от посетителите на WINNER.BG, като изключение на зададената тема ще бъде направено само за първото издание на рубриката, в което ние ще поставим въпрос, за който ще се пише. Материалите си може да изпращате на имейл адрес ekip@winner.bg още от днес, като тяхната обработка ще трае до седмица, след което едно от Вашите писма ще бъде публикувано. Всяка следваща тема ще бъде избирана според броя харесвания на предложенията, дадени в коментарите към настоящата статия. Редакторска намеса няма да бъде прилагана, като си запазваме правото да променяме единствено снимката/снимките и заглавието. Мнения, съдържащи груб и нецензурен език ще бъдат игнорирани при отсяването. Молим всеки един от Вас да се подписва под материала както с трите си имена, така и с потребителското си име в сайта.  

ТЕМА: Кои са основните проблеми в лондонския Челси и кой носи главната вина за тях? Необходими ли са нови трансфери, има ли ненужни играчи, трябва ли треньорска смяна или са задължителни промени в ръководството на европейския клубен шампион? 

Екипът ни желае успех на всички бъдещи автори!

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Chelsea_4_life
14.01.2013 09:57

Проблемите са прекалено много собственик с болни амбиций който не е доволен никога прекалената смяна на мениджърите последно време ми се струва че Бенитез не работи на 100% в домакинствата на отбора заради напрежението под което го поставят феновете яловия нападател който до тук ни струва по 2.млн на гол мисля. Като цяло това е една малка част според мене

Gravedigger988
13.01.2013 11:18

Темата може да е:

Дали известните с подкрепяне от съдиите и УЕФА, Барселона, Ювентус и Манчестър Юнайтед купуват мачове или просто грешките в повечето случаи са в тяхна полза? Дали Меси печели златната топка вече за 4-ти пореден път, заради корупцията на УЕФА, и защото някои вотове на играчи са дадени за Меси, а те фактически не са гласували за него? Дали цялата Шампионската Лига е наговорена още преди началото и?

sabaka
12.01.2013 11:00

Абрамович направи най голямата грешка че смени ,Ди Матеу!президентите и собстваници на отбори не разбират от футбол и правят каквото си искат!

gesh0099
12.01.2013 09:34

Мисля че вината за проблемите в Челси е собственикът им Абрамович. Постоянната смяна на треньорите е причината Челси да не са фаворити за титлата в Англия. Един треньор купи определени играчи после го изгонят дойде друг, а другият иска друг тип играчи. Според мен Бенитез не е човека за Челси. Мисля си че дори и Гуардиола да отиде в Челси те пак няма да доминират както иска Абрамович. Иначе Челси направиха добър трансфер с привличането на Демба Ба. А ненужните играчи според мен са Малуда, Пауло Ферейра, Бенаюн и Иларио. Другият сезон в Челси ще се върнат Кевин де Брюн, който е много добър; Лукаку, МкЕкран и Куртоа. Така че за в бъдеще Челси имат талантливи играчи.

franklampard11
11.01.2013 23:23

Тема: Защо се сменят толкова често тренйорите на Челси?

web_star
13.01.2013 12:12

Той се ебаваше, понеже един долу написа "тренйорите".

dexter
13.01.2013 11:59

Треньор ,клакьор, аматьор, хахахаха и говориш за двойки по български ?! Ти сериозен ли си, не мога да повярвам какви хора има тука *lol*

mistral
13.01.2013 11:21

Хайде сега да те видим тебе. Ако ми покажеш 3 правописни грешки в едно от изреченията печелиш 100 евро. Няма майтап!

jimidim
13.01.2013 10:14

С много зор ,ти извади среден 3 по български..В едно изре4ение имаш 3 правописни грешки.И претендираш отгоре на това.

franklampard11
12.01.2013 17:53

Да ного са аматЬорите с 2 по БЕЛ *smile*

mistral
12.01.2013 14:16

Тренйорите на Челси се сменят често, защото са много клакйорите и воайорите около отбора. А аматйорите с двойки по български още повече *lol**lol**lol*

myzrael
11.01.2013 20:00

До 80-те години когато настъпва ерата на Ливърпул в Англия е имала 3 отбора с по 7 титли - Манчестър Юнайтед, Ливърпул и Арсенал, а Юнайтед е бил първия и единствен английски отбор ставал шампион на Европа.
Това е много преди САФ да дойде отбора, така че, който смята, че Юнайтед няма история значи е тъпак, който не разбира от футбол, не чете, а само може да злобее и да дрънка глупости - идеалния пример е палячото headhunters!

headhunters
11.01.2013 20:53

Нали именно вие почнахте с това " ако не беше Абрамович" и аз за това отговорих " ако не беше саф " *smile*

franklampard11
11.01.2013 20:41

Аз може да съм фен на Челси, но уважавам ман юн.Все пак не си напълно прав преди Абрамович пак сме били в 6ца та, а пък 97 имаме дори КНК което не е нещо много, но все пак е нещо....

ryangiggs1000
11.01.2013 20:25

По тая логика ако не е бил Пейзли Пуул са щели да останат без ШЛ,а ако не беше Хилзбъро Евертън е щял да спечели ШЛ,защото по това време беше най-силния в Англия.Ако преди 15 години са нямали салфетки Меси е нямало да отиде в Барса,ако бяха отменили гола на Марадона с/у Англия,сега никой нямаше да го знае,да продължавам ли?

demetrio
11.01.2013 20:24

Имах предвид: ''..Челси без Абрама 10 трофея..''

demetrio
11.01.2013 20:24

Ако не беше Сантяго Бернабеу Реал нямаше да спечелят пет пъти подред КЕШ, но той беше там и това се случи

headhunters
11.01.2013 20:21

Чета го и си мисля, ако не беше саф, щяхте да сте на светлинни години зад ПУУЛ *smile* , саф направи разликата.. без него щяхте да стоите дълго време с 7те си ВЛ и щяхте да гледате доста често ШЛ по тв-то само *smile*

demetrio
11.01.2013 20:19

Прочети цялото изречение което е написал *wink*

ryangiggs1000
11.01.2013 20:18

А вие без Абрама щяхте да изпаднете....

headhunters
11.01.2013 20:18

Точно това доказва, че без саф щяхте да си останете с 7 ВЛ, с няколко смешни купички и щяхте да сте си среднячета, каквито бяхте без него *smile*

ryangiggs1000
11.01.2013 20:09

Юнайтед без Саф 23 трофея(без да се брои втора дивизия) Челси без Абрама 10 трофея,аре отивай да спиш.

headhunters
11.01.2013 20:03

Това ли за теб е историята бе.. 1 КЕШ ?!?! Я ти си понаучи историята и виж първо, че 80% от всичките ви трофеи са по време на саф, погледни и 2та периода общо над 60г. когато сте нямали титла *smile* и после ми дрънкай , че не било благодарение на саф, ако не беше саф сега щяхте да сте с двойно по-малко титли и купи и каквото се сетиш.. факт е че 80% от титлите ви са по негово време и ти пак спориш.. типично по български, на черното казваш бяло *smile*

franklampard11
11.01.2013 19:55

Основният проблем на отбора не е собственика или тренйора, проблема на отбора е, че основният ни централен нападател(Фернандо Торес) явно не желае да изпълнява функцийте си.А те са много прости за "Нападател от неговата класа" последното докосване с което топката влиза във вратата.Неговото желание е да играе повече с топката, играе по фланга и така само пречи на крилата без да прави нищо съществено. Сега според мен нещата ще се оправят с новото попълнение Демба Ба, който е типичен нападател, който прави само по няколко докосвания на мач, но те са винаги голови положения. Очаквам много от 27 годишният Сенегалец.

headhunters
11.01.2013 19:43

Най-голямата грешка която направи Абрамович от както пое Челси бе уволнението на МОУ, може да бяха изпаднали тогава в криза, но МОУ щеше да ги вдигне на крака може би само след няколко мача, периода си в Челси той печелеше всичко наред.. юнайтед нямаха победа 4 ГОДИНИ над Челси, на Стамфорд Бридж почти никой не можеше да ни бие ( сега всеки 2-ри го прави ) МОУ спечели 1 камара купи и беше уволнен заради кратък спад на формата.. трябваше Абрамович да има търпение и да го остави , не да сменя 10 мениджъра за 5 години.. Абрамович просто иска някой да дойде и хоп резултатите да станат едва ли не от самосебе си.. но нали трябва време, всеки тренер има свои виждания, свои тактики.. а така като ги сменя през 5-6 месеца.. не го знам какво точно очаква .. и другото което прави е .. държи правилните хора кратко време, а тези които не стават им дава много повече шанс .. хора като Сколари, като Бенитес се държат докато още малко не се класираме в топ4, а хора като МОУ, Анчелоти, Ди Матео които печелиха трофеи.. бяха изгонени с лека ръка .. най-добрия вариант е да има търпение, да направи всичко възмжно да върне МОУ на лято в Челси и резултатите ще дойдат *smile*

myzrael
11.01.2013 19:39

А относно изказването на фен на Челси за интелекта на феновете на Юнайтед. Хайде, прегледай всички коментари, сравни как пишат феновете на Манчестър Юнайтед и Ливърпул - 2-та велики отбора в Англия с коментарите на вашите фенчета и тогава напиши пак нещо за интелекта.
Повечето фенчета на Челси са тъпи, прости и неграмотни, защото са именно дечица от днешното чалганизирано поколение и са фенове на този отбор от ерата Абрамович - преди това не само не са чували за Челси, ами сигурно и за футбол не са чували.
Феновете на Челси са като ку*вите....извини ме за сравнението, но си е напълно вярно. Ку*вите тичат след парите и така правят и днешните измислени фенчета на този отбор. Анбрамович купи Челси и навсякъде се напълни с техни фенове...преди Абрамович Челси надали е имал повече от 100 фена в България.
Ще е интересно да се види едно явление, което очаквам с нетърпение - Абрамович да му писне и да си тръгне от Челси..тогава изведнъж фенчетата на Челси ще изчезнат и ще се преродят във фенчета на някой новоизлюпен изкуствен отбор като Сити, ПСЖ, Махачкала и т.н.

headhunters
11.01.2013 20:01

Носители на Кеш, но без саф имахте 2 периода почти половин век без титла, 26г пъврия, 40+ втория *smile* .. на САФ ви се гради почти цялата история, погледни само колко титли и купи имате при него, над 80% от цялата ви история *smile*

ryangiggs1000
11.01.2013 19:55

Били сме носители на КЕШ без него и няма как да знаеш,какво е щяло да стане ако не беше инцидента в Мюнхен,защото Бебетата,тогава бяха едни от най-силните отбори в Европа.

headhunters
11.01.2013 19:52

САФ не е милиардер, обаче без него имахте 2 периода без титли първия беше 26г. втория беше 46+ г. сам си направи изводите дали САФ не ви донесе 80% от трофеите *smile* , без него сигурно щяхте да сте станали 8-9 шампион, 2-3 купи и това е *smile* , само погледни колко от трофеите ви са по време на саф и ще разбереш какво имам предвид *smile*

headhunters
11.01.2013 19:51

Хахахаах злобен вика , ей пуберче малко я се виж ти какво пишеш за Челси бе, малчуган с малчуган, я марш на училище , че не знам дали основно си завършил или с някой мургав който пише от някоя зала *wink*

demetrio
11.01.2013 19:51

САФ не е някакъв милярдер който е вложил парите си за да направи Юнайтед какъвто е днес.човека от долу ти 2 от многото примери защо Юнайтед е смятан за един от най-добрите отбори

myzrael
11.01.2013 19:49

С теб не искам да споря - ти си един от тримата най-смешни, жалки, комплексирани и злобни личности в този сайт, така че просто не ми пиши повече!

headhunters
11.01.2013 19:46

Ти гледай само саф като си отиде с юнайтед какво ще стане.. пак нямате да имате титла 40+ години и ще чакате 2-рия саф.. ама за жалост ще си останете с чакането и ще се борите с Норич ( те и без това сега ви бият де ) за топ 10 *smile*

myzrael
11.01.2013 19:28

Ще бъда кратък.
Основния проблем на Челси е, че са средняшко отборче с пари. Нямат класа, нямат стил, нямат самочувствие на шампиони, нямат история...звездите им не играят за отбора, а за пари.
Може и да станат голям отбор - след 100-ина години история изпълнена с купи, триумфи и играчи от школата - такива, които са отгледали, и които ще играят със сърце, но сега са просто едно изкуствено отборче!

myzrael
11.01.2013 19:47

Ами аз съм фен на Юнайтед още преди САФ да дойде в отбора...сам прецени. И още нещо - аз заобичах страстно Юнайтед след като научих историята им - с всичките падения, крахове и величия. След трагедията в Мюнхен - едно от най-трагичните събития във футбола не само за Юнайтед, не само за Англия, а за целия свят Манчестър Юнайтед се надига(бебетата на Мат Бъзби) и показва колко велик отбор е и какъв дух има в този отбор. Само 10 години след този ужас Юнайтед став ашампион на Европа - първия английски отбор вдигал това отличие. Ти реши дали сме били популярни!

nikshan11
11.01.2013 19:35

С тези ваши коментари имам впредвид феновете на Юнайтед,4е сме отбор с пари,а да ви попитам вие толкова ли сте били популярни преди Фърги да ви поеме или сте били в сянката на отбори като Ливърпул,Евертън,Астон Вила и Арсенал? *erm*

Gravedigger988
11.01.2013 19:23

Кои са основните проблеми в лондонския Челси и кой носи главната вина за тях? Необходими ли са нови трансфери, има ли ненужни играчи, трябва ли треньорска смяна или са задължителни промени в ръководството на европейския клубен шампион? Така: за разлика от всички останали, които не са писали по темата, а са писали глупости и нови хейтърски предложения за "теми", аз ще напиша мнението си за поставената тема :
Проблемитев Челси са няколко:
1.Роман АБрамович - Този човек, уволнява всеки треньор, който дойде в клуба. Дори РОберто ди Матео , който беше смятан за едно от най-големите открития през 2012 г., който спечели първата ШЛ на Челси, който класира Челси за следващата ШЛ, и който спечели ФА Къп, беше изгонен от Абрамович, защото загуби 2 мача, а сега с Бенитес как са? - Без ШЛ + Без Карлинг Къп + 14 точки зад Юнайтед!

2. Рафаел Бенитес - както написах, той провали Челси този сезон. Пое ги от много добро място в Лигата и засега е записал 1 победа от 7 домакински мача и Челси пропаднаха до 4-тото място, на 15 точки зад лидера Ман. Юнайтед. Този човек продължава да прави глупости, дори не може да пусне правилният състав в игра, и не може да надъха играчите. Но все пак АБрамовиш няма да го уволни, защото си го харесва, и не му пука за мачовете.

II - Нови транфери са необходими - да. -

1. Защитата трябва да се обнови почти изцяло. Единствените, които трябва да останат за Луис и Иванович, защото са единствените, които играят добре и са стабилни в мачовете. Трябва да се купят поне още 2 защитника, но Абрамович трябва да развърже кесията малко.

2. След като се разбра, че и договорът на Лампард няма да бъде удължен, и очевидно, той ще си тръгне от Челси, най-късно в края на сезона, трябва да се купят и нови полузащитници, и то не само 1. Мястото на Лампард, трябва да бъде взето от много класен полузащитник, който да може да отговаря на нивото му, защото каквото и да се каже за него, ще е малко. Той беше плеймейкърът на Челси около 5-6 години, и заедно с Дрогба преди, бяха неповторимо дуо. Не знам, защо сега не му предлагат договор, но отново се стига до ръководството, което няма да коментирам отново... Понеже халфовата линия не е много убедителна и в другите позиции трябва да се купи поне още един защитник, заедно със заместникът на Лампард

3. Чех е вратар от световна класа и нападателите също са добри, така че засега няма нужда от нови попълнения там. *Демба Ба е много добре попълнение за Челси, този играч ми харесва как играе от 2 години, и е жалко за мен, че отиде точно в Челси*

III - Дали да има треньорска смяна

Вече казах мнението си за Бенитес - Не е добър треньор, не може да разпределя играчите си, не може да прави добри транфери - Изключвам Ба*... ТРябва да бъде задължително сменен, но Абрамович ще го държи дълго време, освен ако не почнат да губят във всеки мач, което също може да стане скоро...

IV - За ненужни играчи не знам... Трябва да бъде сменена защитата, и да останат само Луис и Иванович, които наистина са добри и ми харесва стила им на игра. Лампард трябва да бъде задължително оставен в Челси, но понеже Абрамович и Бенитес са "велики", няма да му предложат договор, и той ще се махне - а тогава Челси съвсем ще затъне...

Това е мнението ми по тази тема - *Говорех като неутрален фен, а не като фен на Юнайтед. Всичко беше казано обективно, и това наистина е мнението ми за моментното състояние на клуба*

Благодаря за вниманието и лека вечер *smile*

Geo100
11.01.2013 19:07

Според мен проблемът в Челси ще се казва Рафаел Бенитес!

labradora
11.01.2013 19:05

Teма: Колко юмрука ще забие Балотели в мутрата на Манчини при друг скандал мейду тях?*lol**lol*

Sir_Alberto
11.01.2013 18:57

ТЕМА: Защо Арсен Венгер продаде такива добри футболисти като Сонг, Ван Перси, Насри и Фабрегас ?
Съжалява ли Венгер, че Ван Перси сега е голмайстор за друг отбор от Висшата Лига ? Необходими ли са по-добри футболисти на Арсенал, за да спечели трофей през следващите години ?

gesh0099
11.01.2013 18:46

Основноте проблеми в Челси са треьорските грешки,потценяването на отборите и лошата игра от Лондончани!
А главниа виновник е Рафа Бенитес!

LiverpoolFen20
11.01.2013 19:26

Главният проблем на Челси е глупостта на Абрамович . През годините уволни за щяло и нещяло сума специалисти ,които сега с помощта на паричните му инжекции можеха да пратят Челси на светлинни години пред Юнайтед и Сити . Вместо това той ги уволни заради 2-3 загуби и сега Челси страда от това. Не може да уволни треньори като Моу и Карло Анчелоти . Вярно ,че Челси не изживяваше най-добрия си период преди уволнението на Моу ,но дали това бе решението на проблема ? Мисля ,че не . Малко след това дойде Карло Анчелоти . В първата си година той направи Челси машина ,която размазваше всичко по пътя си и заслужено стигна до дубъл . При втората година от периода си начело Челси изпадна в криза след една загуба от Съндърланд на Стамфорд Бридж и почти веднага се разбра ,че Абрамович ще му търси заместник. Въпреки че Челси преодоля кризата и едва не стана шампион (само гола на Чичарито в 1-вата минута спаси Юнайтед) Карло все пак бе освободен от поста си . Дойде АВБ . Млад човек ,с интересни виждания за играта ,амбициозен . Погледнато реално АВБ можеше да направи от Челси отбор за години напред . Градеше нова основа за отбора заради напредването на възрастта на Дрогба ,Лампард и Тери. С тези футболисти и идеите за играта на АВБ ,Челси можеше да бъде конкурентен на Сити и Юнайтед. Но както при други предишни треньори ,така и при АВБ дойде кризата и той бе уволнен . Дойде Ди Матео . Направи чудото да вдигне Челси и спечели с тях ФА и ШЛ. Обаче дойдоха и при него неприятните резултати и той бе "учтиво" изритан от Челси ,въпреки че за толкова кратко време направи толкова много за Челси . Сега идва Бенитез . Мислиш ли ,че наистина проблема е в Бенитез ?! Дали не е в напрежението ,което е в клуба от напускането на Дрогба ,неподновяването на договорите на легенди за Челси като Лампард и Коул и най-вече от сменянето на треньорите като носни кърпи ? Всеки си има мнение и аз уважавам твоето ,макар да не съвпада с моето .Обаче ви казвам да вникнете малко по-дълбоко в Челси и да мислите откъде идва проблема ,а не за вчерашните новини около отбора . Според мен ,докато някой не набие в кухата тиква на Абрамович ,че отбор за 1 година не става ,Челси ще си остане така и ще се повтаря една и съща сцена ,само че с различни артисти.

Chelsea_Boy_Fan
11.01.2013 18:45

Тема: Световното първенство!И това как се представи отбора на България до сега и имали реални шансове за класиране на пред?Торес от Голаджия в Ливърпул до Провал в Челси!

headhunters
11.01.2013 18:19

Тема: Защо барса са толкова подпирани във важните мачове в ШЛ и защо наградата винаги се дава на меси , като предни години други хора я заслужава като: Форлан,Иниеста, Шави и т.н??

Liverpool_fan86
11.01.2013 18:11

За мен да ви споделя няма чак такива проблеми в Челси каквито се опитват да се изкарват и от играчи и от треньори всичко е горе долу в рамките.За мен бързия разбор до тук за челси е следния:Челси е страхотен отбор със страхотни играчи и Ди Матео и Бенитес не са чак толкова лоши мениджъри.Челси стартираха страхотно шампионата направиха 8 мача без загуба и водеха във ВЛ(и не са играли със слаби отбори и за това все пак през тези мачове бяха победени Тотнъм и Арсенал и то като гости) след това дойде злополучния мач с Юнайтед(оставям решенията за този мач без коментар достатъчно са дискотирани) и сякашот този мач нещо се пречупи в тях имаха малко проблеми с наказани в следствие на този мач и набралото скорост колело се препъна загубиха самочувствие отдели фигори във важни моменти не бяха на висота и натрупаха солидна серия от мачове без победи, но това не е само при Челси много отбори са така изключая Ман.Юн. защото те си вървят с късмета и се след 90-та мин. оспяват да вземат 3 -те точки.От там започнаха и победите на Челси докато не загубиха от КПР и се превърна в трагедия за което не знам защо то си е дерби и в първия мач челси пак не успя да ги победи "и били най-слабите и..." няма чак толкова слаби в Англия е така е днес биеш Сити утре ти е трудно със Саутхяптън.Еми по същата логика се едно как можа Ливърпул да бие Норич и то с 2:5(ливърпул да вкара 5) а Юнайтед да загуби от Норич(и то Юнайтед не вкара),еми просто се случва.И мача със Суонзи един много хубав отбор добре построен две грешки на Иванович който се случват и два гола,нямаше ги нито Азар нито Рамирес никаква идея един Давид Луис се опитваше да стреля от далеч и това е, до Торес даже не достигаха толкова топки той бе отделен ,и Мата шутира сам срещу вратата но право във вратаря а трябваше да вкара.За мен тогава Бенитес допусна грешка че не започна второто полувреме с 2 ма нападатели директно нямаше за къде да се чака и няма от какво да се страхуват дори и да допуснат 2 ри гол както и стана в крайна сметка винаги Челси е такъв отбор че във втория мач може да отиде и да победи с 1:5 а може дори и да не спечели.Грешките на Челси за мен са подигравката с Лампард което честно не мога да го разбера, и глупавия подход за мача с Ювентус в Италия, където те отидоха буквално да играят за 0:0 и бяха наказани а в последствие на това и отпаднаха, това бе най-сериозната греша Челси трябваше да излезе да спечели мача а не да се опита да не загуби.Торес за мен е страхотен футболист може би не като преди в Пул може би не Челси е точно неговият отбор но е добър футболист ,БА е страхотет голмайстор Азар,Мата,Рамирес и мн други(един Марин който дано получи повече доверие и да играе по често) не са много постоянни но са класни играчи така че за мен и в този си вид и с този мениджър Челси може би няма да може да се намеси в борбата за титлата но ще се доближи доста до върха сигорен съм, и ще обърка сметките на много клубове.Успех за напред на Челси.

MUFC19
11.01.2013 18:53

Абе пак има грешки, но що годе по - добре. Имаме толкова хубав език и писменост, щом можеш ги използвай правилно, дори и да ти отнеме 2 минути повече.

Liverpool_fan86
11.01.2013 18:43

Ей ма.....ф следи смисъла недей ми се оглежда за запетая правописна грешка и слети думи, гледам в бързината да го напиша, само нахвърлям отгоре отгоре, за един отбор да му направиш разбор ще трябват и дни и над 10 страници за да опишеш това което искаш да кажеш,я го направи ти да те видим, само, че ти най-веротно нямаш толкова понятие от футбол че да успееш да се изразиш.ТОВА достатъчно грамотно ли ти е за да го побере закърнелия ти мозък.

MUFC19
11.01.2013 18:22

Toва е най - неграмотно написаното нещо, което съм виждал през живота си.

ceco26
11.01.2013 18:03

по темата за бг футбола, която някой коментират по-долу, моето мнение е: да, има бъдеще, ако има повече бг футболисти, които да се обучават и играят в чужбина-тук те няма как да израстнат, докато синчетата на кмета и на сульо и пульо, които обаче имат пари и власт, играят футбол, вместо истински талантливите момчета, а в чужбина смятам, че се гледа таланта, защото от него идват парите, а тук да си угодят на момченцата само...така аз виждам нещата-погледнете някой други страни как добре играят, но не заради изключителното си първенство и ниво на футбол, а защото по 10 от 11 играчи от титулярите им играят в Челси, МЮ, Реал, Дортмунд, Байерн и т.н., та дори и във Фулъм, Валенсия, Аякс, Фейенорд е достатъчно

ryangiggs1000
11.01.2013 20:16

Докато БФС прави чадър на залагащите няма да има футбол на юношеско ниво.

demetrio
11.01.2013 20:09

Когато треньора ти каже: ' Не завършвайте атаките'', ти става ясно за какво става въпрос.

ryangiggs1000
11.01.2013 20:03

Ако говориш за тази до 19 години,племенника ми е разказвал,че на техни мачове са идвали въоръжени "типажи с ланци".За отбелязване е все пак,че юношите на отборите в други страни са осигурени идеално за разлика от България.

demetrio
11.01.2013 19:55

Докато в Елитната група има уговорени мачове ще сме си на това ниво.

ryangiggs1000
11.01.2013 19:52

Под голям футбол основно се вижда,наличието на силни играчи и класиране в челните места на различите турнири,уви в България нямаме нито едно от двете.Освен школите,цялостния манталитет на играчите ни не е такъв на победител,пример е Бербатов,който избра средняк(а в последно време и заплашен от изпадане отбор) вместо италианския шампион и участник в ШЛ.Развитието във футбола на ниво юношески формации е кошмарно и към момента ние нямаме алтернатива на един Стилян Петров да речем,нито пък Николай Михайлов.Привличането на всякакви по вид и спортни качества чужденци от 3 5 и 16 дивизия също си казва думата. Аз също съм играл футбол в юношески формации и също съм на мнение,че шуробаджанащина. Аз бих искал да направя и един паралел с волейбола,в който също има подобни проблеми,но България е една от смея да кажа силите в спорта(дотам,че Матей Казийски и Цветан Соколов да се борят за "Играч номер 1",а Стойчев вече да е взел треньор номер 1).Как така там имаме такива успехи,а във футбола не?

fut_prof
11.01.2013 19:40

Не поддържам мнението, че Бг не е място за голям футбол. Т.е. що е голям футбол-тук мнозина биха разтълкували израза '' голям футбол " по различен начин. Божинов се провали поради една единствена причина липсата на психика и воля да бъде това което бе на път да направи от себе си и както казваш се пристрасти към чалгата. Това, че развитието на младите, на школите и на терените въобще тук може да се каже цялата база не е била и никога не ще бъде на преден план, също е проблем на калпавото общество начело на всички собственици на клубове и техните подлоги в същите.Както се назоваваше на друго място и от други хора какъвто е материала такова е и развитието.!!! Мисля че тук има до голяма степен логика в казаното от тези хора, аз лично трудно бих се наел да кажа такова нещо или да слагам всички под един знаменател, но е факт, че в много сфери казаното се потвърждава и доказва ежедневно. В моя роден град имаше спортно училище и до ден днешен има, но това че нищо не се получава от него пак е проблем на изминалото време и прочее. Когато аз играех футбол още тогава виждах едни странни движения на момчета които са по-слаби и некачествени в сравнение с други, а минаваха старша възраст или втория отбор и от там до първия отбор без особенни проблеми и така това бе сигнал за мнозина че е време да се прекрати играенето на футбол, а други които останаха така и не се реализираха именно поради тези и подобни причини.*beer*

ryangiggs1000
11.01.2013 19:03

България просто не е държава за голям футбол и не виждам нищо срамно в това.Що се отнася за Божинов,той се провали след като се прибра по нашите земи и опита от чалгията.Развитието на младите никога не е било на дневен ред в нашите клубове,чиито амбиции включват минаване на предварителните кръгове на евротурнирите,примерно в момента Левски имат относително талантлив играч в лицето на Антонио Вутов,но ако въпросния скоро не отиде в отбор от Западна Европа, ще си остане като такъв.Развитието на българския футбол и не само,бе силно възпрепятствано от махането на спортните училища,а дори и с тях базите стадионите и най-важното треньорите не са способни да произвеждат играчи дори от средно европейско ниво,какво остава за световни звезди.

fut_prof
11.01.2013 18:53

да, ама не колега!!! Жив пример е Божинов, който е станал футболист извън границите на БГ, тъй че това с бъдещето, ако се обучават на вън може да си го прибереш в джоба! За сульо и пульо си прав, а също и за синчета на бизнесмени , кметове и подобни и подобни. За таланта също си прав, тъй като където се е гледало и наблягало на него и до днес е така, но това е все пак философия на клуба.Някои си правят таланти в школите, а други пък не успяват и са по активни на пазара и така. И не на последно място бих споменал, че по-долу се говори за направата на добри и талантливи футболисти тук в БГ, а не за пръкването им тук и после да се продават на вън с цел да израснат.И това е така, защото много отбори не са готови да хвърлят пари за суров материал, който после трябва да обработват и/или изготвят особено като се смята риска в това така скъпо дело.И огромната критика, която биха получили тези клубове, които пристъпват към тази стъпка не е за пренебрегване, защото медиите ги мачкат тези клубове, които пристъпват към тази крачка и работят по този начин.Все пак на вън веднага биха реагирали по следния начин: Няма ли тук футболисти които трябва да се развиват, а вместо това се вземат от страни като БГ и други като нашата???*beer*

Johan_Cruyff_14
11.01.2013 17:56

Тема:Защо за втора поредна година английският шампион отпада от групите на Шампионската лига?

ryangiggs1000
12.01.2013 10:26

Какъв спад?По-миналата година Испания пак беше с два отпаднали отбора(Виляреал и Валенсия),като първия дори отиде в Сегунда.Сити са отбор на 3 години реално.Аз не виждам спада при положение,че въпреки отпаданията английски отбори играят финали,та дори ги печелят.

Johan_Cruyff_14
12.01.2013 08:35

Пак не ме разбра. Ако, ако, ако... То ако не бяха давали дузпа за Сити срещу Дортмунд, онези щяха да си заминат на 3-ти кръг, без значение от "съдийството" срещу Аякс. Има принципен спад в английския футбол и това е причината за отпаданията В ШЛ само Юнайтед има шанс за нещо.

ryangiggs1000
11.01.2013 23:41

Ами ако мача с Аякс бе минал при по-различно съдийство,този с/у Реал също щеше да протече различно.Що се отнася за Юнайтед,тогава бяхме с 2 централни на по 20 години(Смоулинг и Джоунс) десен бек на 21 и ляв на 30.Плюс вратар от Испания(на 21),който не бе свикнал(и още не е) с английския стил е ей го отпадането.Естествено имаше и подценяване.

Johan_Cruyff_14
11.01.2013 21:58

Това не отговаря на принципния въпрос, а и не си споменал нищо за Юнайтед през 2011-та. Един път е съвпадение, но два пъти вече е много.

ryangiggs1000
11.01.2013 18:20

Загуба на първия мач въпреки водене в резултата на два пъти+контузии на някои от по-важните играчи(Ричардс и Компани аз досега не бях виждал отбор да играе с 19 годишен десен бек при положение,че отсреща е Кристиано Роналдо) след загубата от Борусия,Сити отписа турнира,което е най-нормалното нещо с оглед факта,че първенеца на Англия получава повече пари от този на Европа и Испания за титлата си. Въпрос:Реални ли са шансовете на България за 2014,можем ли да излезем от групите и да хвърлим "бомба" срещу някои от големите отбори?

Deco_Sneijder
11.01.2013 17:34

ТЕМА:Защо българските футболисти не могат да пробият в големите отбори?Има талантливи момчета,но никой не им удря едно рамо,мислите ли,че няма надежда за Българския футбол?И имаме ли шансове за класиране на Мондиал 2014 *smile*

Deco_Sneijder
11.01.2013 17:25

Извинявам се,моят пост,не трябваше да бъде отговор на коментар *smile*

Chelsea_Boy_Fan
11.01.2013 17:23

Моята Тема е следната:
Защо няма Български отбор в групата на ЛЕ И ШЛ. Кой отбор се представи най- добре до момента и имали черно тото в Бъглария ?

Pobedonosniya
11.01.2013 17:14

Изчакайте с вашите изхвърляния. Защото не сте в кухнята на отбора и не знаете нищо..., нито какво става, нито пък защо така става. А и с такива нискокачествени преценки, било на привърженици, било на противници да изказвате мнение за Абрамович е най-малко недостойно. По никакъв начин, нямате право да давате каквато и да е дефиниция за собственика, защото ако не беше той, сега ЧЕЛСИ щеше да си бъди един малко над средняшките отбори. Проблем имаq и това е очевидно, но нека се изчака времето, в което могат да се сработят добре футболистите. Но има и друго нещо, слаба е психиката на повечето играчи, въпреки че те поотделно са едни от най-добрите на своите си постове им, а за това си трябва да има психолог лекар, и най-вече изключително авторитетен треньор. Досега са все такива, доказани млади или доказани изхвърлени от други отбори. Единствената грешка на собственика е, че избърза да отстрани Моуриньо. И сега всеки, който и да дойде се сравнява с него, макар че той пропусна шанса да стане шампион на Европа и точно това подля водата му, е може би собственика трябваше да изчака, но какво да се прави?
А вие да не би да живеете безгрешно, а задайте си този въпрос към себе си:

„Толкова ли сте добри в своята си професия, че да ви гледат цял свят как работите и да се учат от вас?”

Задайте си този въпрос?
„Толкова ли сте добри в своята си професия, че да ви гледат цял свят как работите и да се учат от вас?”

А Вие как живеете, все с решени проблеми и все сте на върха на щастието си?
И сте най-добрите в професията си, така ли?
Задайте си пак този въпрос, и ако мислите че сте на световно ниво, чак тогава може да имате смелост, да говорите повече. Но ако сте на световно ниво, вие ще знаете колко е трудно, да се постигне и още повече е трудно да се задържи такова ниво. Е, бъдете учтиви, когато подмятате реплики, защото всяка друга приказка, която прилича на ругатня ми напомня, че ИМАТЕ НЕЩО ОБЩО С ЦИГАНИЯТА В БЪЛГАРИЯ!

GiroudandSanti
11.01.2013 17:09

Проблема в Челси са от футболистите,точно Бенитез е голям тренер.Но Луйз на един мач по 24114 удара и нито един точен,второ Луйз въобще не играе като дефанзивен халф отива и не се връща,трето за мен много бразилци и то прехвалени като Оскар,нищо лично,но не играе като,за парите си,Торес няма вина,за мен играе страхотно само дето е малко по мързелив от Ба,за мен най-сериозния проблем са крилата никога не се връщат и в атака са слаби Азар прехвален последно време никъв го няма,а пък в големите мачове хептен...за мен се взема крила и горе долу по-добре най-доброто им крило е Марин за мен в защита са връща уникални пробиви прави и е енергичен.И Моузес ме изненада по-добре се справя от Азар и Оскар.

degea97_
11.01.2013 16:55

Моят въпрос е къде ще отиде Кристиано Роналдо ще се върне ли в Юнайтед или ще остане във Мадрид .

mistral
11.01.2013 16:55

Уинър, този фен с интересна тема ще го хонорувате ли или ще трябва да си плаща? *lol**money*

simeon_1994
11.01.2013 16:38

Моят въпрос-кой ще бъде най-правилният избор на Гуардиола за нов отбор?

overdrive
11.01.2013 16:35

Абрамата е проблема на Челси, но това вече не го приемам като странност. Футбола се превръща в бизнес, а Абрамович е точно такъв - бизнесмен ..

g3n3t0
11.01.2013 16:33

Моят въпрос -- Има ли бъдеще българският футбол?

Levski123456
11.01.2013 16:35

НЕ.. Толкова талантливи футболисти,те ми гледат да играят като в Испания и Англия! Когато гледам по РингБг топ 5 спасяваня топ 5 голове,се дразна много !

LMessi_Barca
11.01.2013 16:32

И второто ми предложение: Как да бъдат поне малко изравнени силите във водещите първества? С въвеждането на таван на финансите?

LMessi_Barca
11.01.2013 16:28

Моето предложение за въпрос за следващата седмица е: Как да върнем българският футбол към славните му времена? Трябва ли да се изгради база и школа за развитие на млади български таланти?

ManU_FaN
11.01.2013 16:21

В Челси няма проблеми, просто ръководството ( Абрама ) се гаври с отбора, като постоянно сменя треньорите си и така всичко това влияе върху играта на отбора. До колкото за атаката според мен няма проблеми, защото сега като взеха Демба Ба и Торес ще се успокои и според мен в най скоро време ще влезе във форма.. (Мое Мнение.!) *confused*

Cvet666
11.01.2013 16:55

Ето един фен на Ютд който ще уважавам ,защото отговори като човек , а не като този dexter ...то си личи от писането ти че си не развиващ се... а и какво и е на темата. Това е начало просто да се даде начален тласък на новата рубрика и този въпрос е актуален сега. До един друг коментар...как да не става с пари и скъпи трансфери ,това да не е здравето та да не се купува...просто ни трябваше някой като САФ който да си разбира от работата и ние си имахме такъв в лицето първо на Моу и после може би Анчелоти, като Ди Матео си остава любимец каквото и да става *lol*... Проблемите са два. Абрама бърза много първия и втория че Торес и Бенитес не са за Челси. П.П: Ето идеи за другия път ...от футболно естество понеже сега е трансферния прозорец кой ще е най-гръмкия и изненадващ трансфер за зимата...а втория е от бойно естество и е за наближаващия балкански турнир по карате ,който ще се проведе може би за първи път в София ,което също е нещо екзотично за спортните фенове....*beer*

Neooo_1995
11.01.2013 16:25

*thumb_up*

galski456
11.01.2013 16:16

Ама защо трябва да има проблеми в "Челси",няма никакъв проблем,просто там си им е мястото,полетяха няколко години с парите на Абрамович и всичко се върна по старо му не става само с пари и супер скъпи трансфери!

kimbo11
11.01.2013 15:59

Проблемите на Челси бяха в атака имаха само един Торес, но след привличането на Ба някак си се пооправиха но немога да разбера защо пак пуска Торес след като Ба има повече голове от него, добре да вземем загубата от Суонзи с 0:2 за Кепитъл Къп, 80 минути Торес водеше атаката и нищо не стана почти не пипаше топката като влезна Ба в 80 минута и атаката на Челси стана по добре за 10 минути Ба играеше с топката повече от колкото Торес за 80 мин, та мисалта ми е Торес не е за Челси трябва още един класен нападател голмайстора като Ба и Челси ще е супер, относно Рафа Бенитес той си е супер мениджър просто Челси няма нападение *smile*

nick77
11.01.2013 15:58

Поздравявам ви за новата рубрика да се чуе гласът на фена, дай боже и политиците да взаимстват и послушат гласа на народа.

Въпросът за следващата седмица предлагам да е: Истински ли е футбола в големите първенства или финансовото облагодетелстване развали удоволствието от този спорт? Реални ли са резултатите от изиграните мачове или почти всичко е нагласено? Огромните суми за трансфери, помагат или пречат за качеството на футбола?

ivanrealmadrid1
11.01.2013 15:44

Мисля, че Челси си оправиха проблемите с купуването на Ба, и да се даде шанс на 1 треньор ... вече не ми пука кой ще е , но поне 2-3 години да се задържи. Дано Бенитес остане , за Торес не съм сигурен :Д:Д

fishotot
11.01.2013 15:33

основните проблеми на Челси този сезон са , че нямат точния нападател които да реализира положенията им.Главната вина в момента носи единствено и само Рафа Бенитез, зашото вече има в сестава си Ба а продължава да пуска Торес. От както БА доиде в 2 мача показа на торес какво трябва да прави един нападател.На отбора му са нужни 1 2 попълнения. За смяната на Бенитез няма две мнения по въпроса знае се че трябва да си ходи. За човек които съсипа готов отбор като Интер нчма две мнения.

dexter
11.01.2013 15:30

Боже, кой му пука за Челси, квартален отбор със женско име *lol*

darklight
11.01.2013 16:23

То щото няма 12-годишни фенчета и на Ман, а?

dexter
11.01.2013 16:04

Бърз отговор - При положение, че трябва да спорим с 12 годишните пубери, фенове на Челси, а сме толерантни към всички и не искаме да ги обиждаме, просто се мъчим да разберем мисленето им и да общуваме с тях по техният начин, за да не се чувстват отритнати и пренебрегнати *wink*

stoinochelsea
11.01.2013 16:04

А откъде на къде на нас ще ни пука за мангалчестър говняйтед?

darklight
11.01.2013 15:57

Тема за размисъл: Защо повечето фенове на Юнайтед в България, независимо на колко години са, имат мисленето на 12-годишни пубери?

ivanrealmadrid1
11.01.2013 15:45

много си Ентелегентен бе , от къде го копира това *joking*

dexter
11.01.2013 15:44

Блажени са вярващите в простотата си *lol*

ivanrealmadrid1
11.01.2013 15:41

квартален отбор който без минимум 3 съдии не можете да биете

mincho97
11.01.2013 15:23

Мисля че вината за проблемите в Челси е собственикът им Абрамович. Постоянната смяна на треньорите е причината Челси да не са фаворити за титлата в Англия. Един треньор купи определени играчи после го изгонят дойде друг, а другият иска друг тип играчи. Според мен Бенитез не е човека за Челси. Мисля си че дори и Гуардиола да отиде в Челси те пак няма да доминират както иска Абрамович. Иначе Челси направиха добър трансфер с привличането на Демба Ба. А ненужните играчи според мен са Малуда, Пауло Ферейра, Бенаюн и Иларио. Другият сезон в Челси ще се върнат Кевин де Брюн, който е много добър; Лукаку, МкЕкран и Куртоа. Така че за в бъдеще Челси имат талантливи играчи.

mincho97
11.01.2013 15:11

Не мога да разбера отговора на въпроса на ekip@winner.bg ли да го пратя или да го напиша като коментар?

jimidim
11.01.2013 23:05

Но пък моят ще е отговор на твоя.От целия ти пост прозира неграмотността ти към управлението на един клуб,и футбола в 4астност.Изобщо не искам да те обидя или нещо от този сорт.Никъде по света няма такова изискване,собственика да разбира от съответния спорт.Той е бизнесмен,а не специалист.Само в БГ вси4ки са специалисти,и виждаме до къде сме стигнали.Нима Флорентино Перес или Глейзър разбират от футбол.Нима са били голени игра4и или треньори преди..Именно заради това,в един клуб има спортни и техни4ески директори.Те са назна4ени,защото разбират и съветват президентите.Добрата или лошата работа в един клуб тръгва именно от тях.Стиковането между директори ,треньора и футболистите е много важна,и изисква време.Пример-ЦСКА.Никакво взаимодействие между Георги Илиев,Венци Живков и Стой4о-резултата е видим.На второ място идва доверието между треньор и футболисти.Няма ли го,не 4акай резултати.Но и за него се иска време.Във футбола има едно правило:По лесно се сменя един треньор,отколкото 11 футболисти.Затова,наро4ат ли футболистите един треньор,той е пътник от този клуб.В 4елси проблема е стиковането за мен.Имат прекрасни игра4и,знаещ и можещ треньор,както и добър спортен директор.Друг е въпроса,доколко ще си паснат и разберат.

Deco_Sneijder
11.01.2013 17:24

Основния проблем в Челси е собственика-Роман Абрамович.Личи си,че този човек грам понятие си няма от футбол и знае само да раздава пари.Недопустимо е да изгониш треньор като Ди Матео,при положение,че той спечели ШЛ с отбор,който не изглеждаше,че ще го направи.Челси си вдигна тогава от нищото.Има проблем и в защитата.След като Тери е контузен,няма кой да се нанесе на това място така твърдо.Иванович,Кейхил играят на приливи и отливи,Давид Луиз е добър вариант,но пък нямаме халфове и го използваме за центъра...трагедия меко казано.Необходими са нови трансфери.Двама класни полузащитника биха дошли идеално на отбора.Ненужните играчи са ясни...Пауло Ферейра,Иларио,Малуда и може би донякъде Фернандо Торес,защото той няма с какво да помогне на отбора като гледам,а само вреди.За треньорската смяна,може да се помисли,ако се даде време на Бенитез може и да направи нещо с отбора,но понеже знаем Абрамович колко обича да чака,ясно е какво ще стане *smile*

pavelboikov
11.01.2013 15:17

Точно обратното!*beer*

ryangiggs1000
11.01.2013 15:13

Отговора като коментар,а въпрос за следващата тема на е-мейла им.

Pletron4o
11.01.2013 15:06

Добра идея. Предлагам за следваща тема кризата в отбора на ЛА Лейкърс или ситуацията в ЦСКА и по-конкретно управлението на Титан. *cards**beer*

ryangiggs1000
11.01.2013 15:10

Каква им е кризата на Лейкърс?Кръгла 0 са в подкошието,а Коби е с по 11/30 всеки мач.По-скоро да се обсъдят шансовете на Дюрант за МВП.