Пригответе се за Ел Класико!

14:08
Пригответе се за Ел Класико!
Реал Мадрид е домакин на Барселона в първи 1/2-финален мач от турнира за Купата на Краля в Испания. Двубоят на стадион "Сантяго Бернабеу" започва в 22:00 часа българско време.

Предстоящата среща е първото Ел Класико за година, което обещава да покаже доста зрелище и качествен футбол, предвид отличната форма, която демонстрираха двата гранда в последните си изяви.


Отборите на Атлетико Мадрид и Севиля пък ще спорят за другото място на финала на тазгодишното издание на надпреварата.

Очакванията към този сблъсък между Реал и Барса са изключително високи, въпреки меко казано неизгодната позиция, която заема в момента Белия балет в Примера дивисион, изоставайки от каталунците на цели 15 точки след 21 изиграни кръга. Странно е, че съставът на Жозе Моуриньо дори не е на 2-ро място, а отстъпва и от съгражданите си на Атлетико. Това обаче няма никакво значение в предстоящия сблъсък, тъй като Реал навлезе в поредица от много силни мачове, печелейки с разгромни резултати в Примера. Същото обаче се отнася и за Барселона. Формата на двете суперзвезди - Кристиано Роналдо и Лионел Меси е повече от върхова и всички предпоставки за спектакъл от най-висока класа тази вечер са налице.

Съставите:

Реал: Треньорът на домакините Жозе Моуриньо има доста кадрови проблеми пред себе си, особено що се отнася до защитата на тима. С контузии са Икер Касияс (счупена ръка), Пепе (глезен). С наказания за този мач пък са Фабио Коентрао и Ди Мария. Кристиано Роналдо обаче със сигурност ще излезе сред титулярите, въпреки леката травма в глезена, която получи по време на мача с Хетафе (4:0) в неделя.

Вероятен стартов състав на Реал Мадрид:
Адан, Арбелоа, Албиол, Варан, Марсело, Кедира, Алонсо, Йозил, Модрич, Роналдо, Бензема

Барса: Футболистите на Барселона ще останат без своя треньор Тито Виланова за дербито довечера. Наставникът продължава лечението си в Ню Йорк, а на скамейка на каталунците отново ще застане помощникът му Жорди Роура. Иначе проблеми с контузени и наказани играчи в състава на гостите липсват, като се очаква централният защитник Жерар Пике да се завърне в игра след пропуснатия мач с Осасуна (5:1).

Вероятен стартов състав на Барселона: Пинто, Алвеш, Пике, Масчерано, Алба, Бускетс, Шави, Фабрегас, Педро, Иниеста, Меси

Любопитно:

Реал Мадрид няма загуба на "Сантяго Бернабеу" в последните си 31 мача (26 победи и 5 равенства)
► Белия балет спечели само един от последните си 8 домакински мача на Барселона (една победа, 2 равенства и 5 загуби)
► Кристиано Роналдо вкара гол номер 100 за себе си на "Бернабеу" в мача срещу Хетафе, за общата си сметка от 179 гола в 176 мача за Реал Мадрид
Барселона спечели осем от последните се девет гостувания във всички турнири
► Каталунците отстраниха Реал Мадрид за Купата през миналата година именно на 1/2-финалите с общ резултат 4:3, след което спечелиха трофея



Прогнозирайте Ел Класико ТУК!

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Johan_Cruyff_14
30.01.2013 20:03

А ето и една информация: Моуриньо е наредил да не се подстригва тревата на Бернабеу estaticos.sport.es/resources/jpg/2/7/1359562115772.jpg
За мен този човек оронва имиджа на Реал Мадрид. Да ползваш такива методи за победа срещу вечния съперник си е унижение.

ivanrealmadrid1
30.01.2013 20:53

за втория начин си прав, един фен би се зарадвал повече на скучна победа отколкото на интересна зрелищна загуба :Д

MethodmanBG
30.01.2013 20:21

еми различни хора различни идеали на мен това не ми харесва ако си уверен в себе си няма да се опитва да хитрува поне аз така си мисля има естествено и друга гледна точка (победа на всяка цена) което е хубаво защото феновете това ги интересува и все пак *smile*

ivanrealmadrid1
30.01.2013 20:18

него точно това го прави добър че е хитър и другите разбира се това ги дразни, благодарение на характера си е такъв

ivanrealmadrid1
30.01.2013 20:16

къде ги видя да се бият :Д да не си чистачка в съблекалнята им ... да всеки ден има слухове за разни групички и караници , ама затова се наричат слухове , а не истина, говорите все едно сте ччаст от отбора

MethodmanBG
30.01.2013 20:15

добре ок не говоря конкретно за тая "новина" а по принцип не можеш да отречеш многократните му опити да се прави на хитър като например : картоните на Рамос и забравих още кой с което се чистят напред в търнира ШЛ мисля беше и не само което не значи че не е много добър в работата си но тези неща дразнят ако не беше в твоя любим отбор щеше да разбереш но както се очертава след лятото ще да е *smile* аз също предпочитам Барса да загуби разбира се нормално е всеки неутрален да иска по слабия отбор да победи ако мога да нарека РМ по-слаби но може би с една идея е така

ivanrealmadrid1
30.01.2013 20:14

тази омраза към моу от интер ли е натрупана ?

Johan_Cruyff_14
30.01.2013 20:14

Голяма част ще рече 3-4 човека. Колкото са и в Реал, впрочем.

Johan_Cruyff_14
30.01.2013 20:12

Освен това преди преводача в Ел Класико цареше позитивни емоции и футболистите се прегръщаха след мача. Сега се бият.

ivanrealmadrid1
30.01.2013 20:12

не искам да започвам темата за актьорското майсторство на голяма част от барселонци , ама това не е ли унижение ? да ги гледаш как цял мач ще се въргалят като заклани пуйки

Johan_Cruyff_14
30.01.2013 20:10

Друго е, да. Първо че Интер не ни е вечен съперник, а и това беше след мача.

ivanrealmadrid1
30.01.2013 20:09

много си е на място думата

MaLkO_LuD94
30.01.2013 20:08

Откакто е в РМ в ''Ел класико'' повече се играе корида карате и други спортове но не и футбол ;х Но все пак очаквам днес да няма грубости и ''неволни'' настъпвания и да стане хубав мач с поне 4 гола *smile*

ivanrealmadrid1
30.01.2013 20:08

хахх не говори глупости моля те , кое му е селския номер , не ми казвай че вярваш на тая глупава извадка от някой пропаднал каталуснки сайт

Johan_Cruyff_14
30.01.2013 20:07

Научи значението на думата конспирация. Това не е конспирация, това е унижение за Реал Мадрид.

MethodmanBG
30.01.2013 20:06

ти пък все едно му е сефте некви такива "селски номера" за такива неща никога няма да е велик в очите на хората а единствено в неговите си португалско лайно си е колкото и качества да има

ryangiggs1000
30.01.2013 20:06

Друго си е с пръскачки.

ivanrealmadrid1
30.01.2013 20:05

*lol**lol* дай някоя друга конспирация

labradora
30.01.2013 20:01

Днес ще се види дали Реал са готови за Юнайтед.

Messi9818
30.01.2013 20:06

хах от мач до мач има разлика *wink*

ivanrealmadrid1
30.01.2013 20:03

този мач нищо няма да ти покаже за в бъдеще

ryangiggs1000
30.01.2013 20:03

И как точно ще се види?Викаш ако те бият Барса,а ние не бием Сотон изобщо да не излизаме така ли?Мач с мач не си приличат.

CMD
30.01.2013 19:59

Айде ве уинър направете тема Арсенал - Ливърпул, че тоя тъпак Danskrastev да се маха от тука.

Neooo_1995
30.01.2013 19:47

Пичове спрете да му пишете.Видя се ,че няма смисъл.Той си е на зубкал едно нещо и ще го мъмри цял живот...

specialchoo94
30.01.2013 19:46

Гледам , че спорите и реших и аз да се изкажа .. Според мен ВЛ е по интересна , но със сигурност не е най силното първенство .. Сами виждате какъв фурор правят испанските футболисти във ВЛ , но като цяло футбола е доста красив и различен от това което гледаме в Ла Лига .. Вместо да се наслаждавате на тези 2 страхотни първенства , вие се карате кое е по интересноо ..

ivanrealmadrid1
30.01.2013 19:40

аз пак ще си напиша мнението ,щото гледам още спорите *lol* по сила на отборите В МОМЕНТА испанското може и с малко но превъзхожда английското , но ВЛ е супер интересно и завързано до последно , което го няма в испанското. зависи как определяте "силно" първенство

specialchoo94
30.01.2013 19:37

Ще стане много луд мач и според мен най добре е ако се играе над 3.5 гола .. Но ето съставите и вие преценете ..
Реал Мадрид: Адан,Ессиен,Арбелоа,Албиол,Варан,Ч.Алонсо,Модрич,Озил,Кедира,Роналдо,Бензема
Като Модрич ще си партнира в центъра с Алонсо , а Кедира ще играе зад нападателя , като плеймеикър, а вероятно Марсело ще започне от ляво на мястото на Албиол ...
ФК Барселона:Пинто,Алвес,Пике,Ж,Алба,Пуйол,Фабрегас,Бускетс,Шави,Педро,Иниеста,Месси

xlapakaaa
30.01.2013 19:36

Те Барса щото са най-силният отбор в света , паднаха мин година от Челси,които бяха в безобразна форма.

catalan
30.01.2013 19:42

Ми не е много удачно да нареждаш Барселона,че паднали от Челси. Кво очакваш, само да побеждават ли ? Като Ливърпул падне е нормално, а като Барселона падне от някой и все едно кой знае какво станало.

xlapakaaa
30.01.2013 19:40

Фен на Ливърпул , и фен на Английското първенство. Нали водите битка Англия-Испания .. затова така се изказах. *smile*

catalan
30.01.2013 19:38

И това го казва фен на Ливърпул.

Danskrastev
30.01.2013 19:35

До коментар [@comment 1275021] от [@user Junytooo]:

Казах ти пътувай в живота красив жалко подобие на човек аз говоря като нормален човек без да убиждам тоя не се спря аман от идиоти....

Danskrastev
30.01.2013 19:34

Както и да е няма смисал повече да се обясняваме всеки да си мисли каквото иска !! *lol**lol* айде приятно гледане на мачовете...

stoinochelsea
30.01.2013 19:32

Барса ще ядът бой 3-1 *beer*

stoinochelsea
30.01.2013 21:50

За пореден път показваш колко си тъп*wink*Ние говорим за Реал и Барса,а ти говориш за Челси!

MaLkO_LuD94
30.01.2013 19:33

Барса не знам ама Челси 100% на тях им е традиция вече да не печелят срещу най-смешните отбори :Д

Junytooo
30.01.2013 19:18

Чудно ми е какво стремите с провокативните си мнения относно статията ? Липса на внимание ? Сладък разговор ? Или просто си запълвате сивото ежедневие с малко спам ?

catalan
30.01.2013 19:13

Испания настоящ Европейски и Световен шампион ония тръгнал да дава някакви мачове *lol* Англия кога за последно спечелиха Европейско или Световно ? *lol*

insane131
30.01.2013 19:06

Подготвяме се с пуканки и бира прогноза Х

MaLkO_LuD94
30.01.2013 18:58

Не знам защо феновете на Арсенал идват в темата за да ни кажат че ще си гледат Арсенал-Ливърпул ? Нас това интересува ли ни ??? Гледайте каквото си искате ако искате и турски сериали си пуснете това си е ваш проблем *erm*

TooClosee
30.01.2013 19:16

Не фенове, а ФЕН!

Danskrastev
30.01.2013 18:54

Единствено в Испания признавам националния играят страхотен футбол имат страшен отбор поне 3 отбора могат да сглобят....но Ла Лига просто не е това което трябва ако примерно Малага Атлетико Мадрид и Валенсия можеха поне малко да се мерат с Барса и Реал щях да имам друго мнение....

Junytooo
30.01.2013 19:39

Най-много приходи имат Реал после Барса и 3ти са Ман.Юнайтед. На скоро май я бяха пуснали точно тази статия за приходите.Но като имаш в предвид че няколко отбора във ВЛ са наливани с пари толкова години и резултата е минимален,а посредствен отбор от испания в който започнаха се влагат малко пари резултатите са далеч по големи(Малага).

Johan_Cruyff_14
30.01.2013 19:32

Напротив. Всички английски отбори са върхът в маркетинга и в приходите, но общо взето не струват в сравнение с бедните испанци. Немците също не са толкова комерсиализирани, но пак са по-силни.

Danskrastev
30.01.2013 19:29

Юнайтед тази година може да се мери и ще се види в мача с Реал....Сити имат ресурсите ама нямат психиката....попринцип в световен мащаб трудно можеш да се бориш с комерсиялни отбори защото те главно разчитат на пари който пари не всеки отбор ги има в такова изобилие....Валенси ако не си продаваше талантите щеше да се мери и с Реал и с Барса ама ето не всеки има тези пари...

Johan_Cruyff_14
30.01.2013 19:25

Малага, Атлетико и Валенсия не можели да се мерят с Барса и Реал. А можеш ли да ми кажеш въобще отбор, който може? Байерн и отчасти Дортмунд. Някой от Англия?

Danskrastev
30.01.2013 19:06

Мачовете Барса МЮ Фърги направи много грешки според мене....

MaLkO_LuD94
30.01.2013 19:00

То и МЮ и Арсенал не могат да се мерят с Барса айде промени си мнението и за Английските отбори сега *wink* Защото на 2 пъти МЮ става за смях на финала *wink*

I_Love_Chelsea
30.01.2013 18:58

Съгласен !

Danskrastev
30.01.2013 18:48

До коментар [@comment 1274943] от [@user Junytooo]:

Поредния умник добре аз съм тъп айде радвайсе но не можеш да докажеш че Ла Лига е по-добра ВЛ е най-гледаното най-интересното най-успорваното ...само на някаква си статистика за идиялен отбор не можеш да кажеш че това е най-доброто първенство...миналия шампион на европа е Челси защо не са великите Барса и Реал ? вярно сега Челси е в криза но пак са шампиони това е защо всички добри играчи от Испания искат в Англия изключение правят запъртъците от барса и реал който там ще стоят до гроб дори и да търкат пейката това е в испания има 2 отбора всичко е дроб сърма миналата година беше 30 точки разликата от 1вия до 3тия това ли е интересното да знаеш че всеки мач Барса и реал ще бият много интересно *lol*

ryangiggs1000
30.01.2013 20:34

И как беше най-добрия като Компани го избраха за най-добър? *confused**confused*

ryangiggs1000
30.01.2013 20:34

МИНАЛИЯ сезон,този къде е?Големия играч трябва да поддържа ниво,а не от дъжд на вятър да играе.Този сезон къде са му силните игри?Насри има повече създадени шансове от него.

Messi9818
30.01.2013 20:30

момче Силва миналият сезон бе най-добрият в МАН сИТИ *smile*

ryangiggs1000
30.01.2013 20:25

А за големия Давид Де Хеа,който за два сезона ни лиши от продължаване в ШЛ,ФА къп и ВЛ думичка няма ли да обелиш?Само като видя,как го сравняват с Харт и ми се реве.

MethodmanBG
30.01.2013 20:23

да бе и аз се чудя какво толкова го хвалят този ама то да си фен на Арсенал си е направо мазохизъм не се ебавам с феновете или отбор напротив съчувствам им *smile*

ryangiggs1000
30.01.2013 20:19

Силва какъв лидер е?Тоя сезон,къде са му силните мачове?Няма ги и отбора пати.Също както и Туре.Санти пък е най-жалкия в Арсенал тоя сезон и само контузията на Росицки го държи като титуляр,много слаб играч с доста малко фантазия.

Messi9818
30.01.2013 20:16

Силва не в ли....играта на Арсенал не зависи ли голяма степен от Санти*smile*

ryangiggs1000
30.01.2013 20:13

Освен Мичу и да речем Мата кой е лидер на отбора?

Messi9818
30.01.2013 20:11

ами това показва всичко всички играчи купени от Испания веднага стават лидери на тимовете си в Англия просто нямат конкуренция и от тях зависи много играта на тима....а звездите от Англия като Сонг и Модрич в Испания трябва да се преборят за това място след като на тяхните позиции играят едни от най-добрите играчи в света...за Сонг ме яд срещу по слабичките отбори трябва по често да го пуска Тито единственият минус на Сонг спрямо Бускетс е не толкова доброто притежание на топката *smile*

Johan_Cruyff_14
30.01.2013 20:05

Сонг търка пейката, защото конкурент му е най-добрият дефанзивен халф в света. Както и да е, с теле като теб не може да се спори.

Danskrastev
30.01.2013 20:01

Мичу пасна на играта на суонзи...Силва и Агуеро са по-различен тип играчи Суарез има труден характер и пак ти казвам няма място за сравнение Суарез имаше и скандали с Евра наказания не можеше да играе няколко мача подред обвиняваха го че е симулант неговата ситуация е по различна играчи като Силва и Агуеро в отбор който се стреми единствено към купи и успехи е нормално по-бързо да напаснат.И покрай Силва и Агуеро да има играчи като Насри Тевез Бари Милнър Компани няма как да се справят и адаптират бързо ситуацията с Касорла е същата венгер му даде свободна роля в центъра и той бързо се адаптира не знам Сонг като какъв са го използвали но той по презункция е дефанзивен халф така че ако са го използвали като разиграващ халф явно заради това търка пейката....

labradora
30.01.2013 20:00

Мичу още 1-вия си мач в Суонси вкара 2 гола.

ryangiggs1000
30.01.2013 20:00

Агуеро и Силва последните игри гледал ли си им?Те силен мач кажи речи нямат,ако не беше Дзеко титлата отдавна щеше да е решена.Мичу не знам,кой го излъга,че е звезда,такива като него с лопата да ги ринеш--първи силен сезон и след това нищо.

Johan_Cruyff_14
30.01.2013 19:55

Е как на един Агуеро или пък Силва не им трябваше време за адаптация? Или пък Мичу?

Johan_Cruyff_14
30.01.2013 19:54

Говоря за този сезон. Пък и за миналия не може да се оплаче - 48 мача. Бившият му клуб Арсенал изигра 54. А този е заедно с Шави и Бускетс в халфовата линия, Иниеста и Педро по крилата. С тази атака най-често излизаме.

Danskrastev
30.01.2013 19:52

Първите сезони да защото трудно се адаптира към футбола в англия но се вижда тази година колко гола има...почти колкото Перси а Ливърпул не разполага с класа в халфовата линия за да го захранва с голови пасове....да не говориме колко скандала имаше около него и вопще не тръгна добре в началото но тази година показва огромна класа.

MaLkO_LuD94
30.01.2013 19:50

Имаше периоди в които оставаше доста често резерва *wink*

MaLkO_LuD94
30.01.2013 19:49

Извода е че са по-слаби от играчите на този отбор в който са отишли и нямат нужните качества и класа да се преборят за титулярно място *wink* Когато даден играч е добър той ще се реализира не зависимо къде и как *wink* Ами ако не беше отишъл в Арсенал можеше да стане още по-добър това никой не може да докаже *wink*

Johan_Cruyff_14
30.01.2013 19:49

Не знам колко гледаш Барселона, но Сеск е твърд титуляр. А за първите ти разсъждения - Суарес вкарваше по 30 гола на година. В Англия вкарва много по-малко. Извод(според твоята логика): Суарес не се развива в Англия. Следователно Ередивизи е по-силно от Висшата лига.

Danskrastev
30.01.2013 19:45

Изводите са следните щом едни играчи отидат в дадено първенство и започнат още повече да се развиват това първенство означава че е още по-добре че им дава възможност да се развиват и да развиват играта си а когато добри играчи отидат в друго първенство и не приличат на себе си и стоят на пейката какъв е извода ? едно добро първенство е тогава когато има конкуренция и когато играчите се развиват мислиш ли че Фабрегас щеше да стане добър играч ако не беше минал през Арсенал и после да се върне в испания и да видиме неговота форма в момента каква е ? и той търка пейката....

Johan_Cruyff_14
30.01.2013 19:43

,,за да разбереш че едно първенство е силно трябва да има конкуренция" Това не е вярно. В Холандия има огромна конкуренция, но първенството става по-слабо всяка година(за съжаление). В първенства, където има конкуренция, отборите са еднакво слаби. Колкото до играчите - в Англия смятат Касорла за звезда, но в Испания беше един от многото. Средното в Испания е силно в Англия. Касорла отиде в Англия, защото знае, че не е достатъчно добър за звезда в Испания.

CMD
30.01.2013 19:42

Не усещаш ли как се излагаш.*stop*

MaLkO_LuD94
30.01.2013 19:40

След като едни от най-силните играчи в Англия ходят в Испания за да са резерви ти си направи изводите аз моите съм ги направил за себе си *wink* За сметка на това виж Мичу виж Силва, Агуеро, Яя Туре дори Касорла всички са важни фактори за техните отбори *wink*

Neooo_1995
30.01.2013 19:39

Че кой им е гарантирал титолярно място?Никой!

Danskrastev
30.01.2013 19:38

Фабрегас отиде защото искаше в вкъщи при мама *lol**lol* а Сонг и Модрич си провалиха кариерите да стоят резерви...прави си ти извода *lol* за какво вопще ги купиха....

MaLkO_LuD94
30.01.2013 19:36

За сметка на това Лидери като Сонг Сеск и Модрич ходят в Испания за да са резерви и сам можеш да си направиш изводите *wink*

Neooo_1995
30.01.2013 19:36

Много бело взимаш пич.Вземи го намали малко*wink*

Neooo_1995
30.01.2013 19:35

*lol**lol**lol*В Англия да не е по-различно.Колко отбора се бореха за титлата ,допреди арабите да купят Сити?А последното което написа и без коментар.Няма такъв смях.

MaLkO_LuD94
30.01.2013 19:34

Да един играч като Мичу вкарва наред и то с отбор като Суонзи *wink*

bog0ev
30.01.2013 19:32

Не е само до по-интересно в Испания има 2 силни отбори това е който си правят конкуренцията значи за да разбереш че едно първенство е силно трябва да има конкуренция като се борят за титлата само 2 отбора последните 10 години кое му е силното ?? а до колкото знам силните играчи от испания идват в Англия....само тези от барса и реал си остават там където са...

Neooo_1995
30.01.2013 19:30

Е ние цял ден това се опитваме да му обясним ,ама.....

Neooo_1995
30.01.2013 19:29

Конкуренция ли искаш ,ами следи Лига 1 -последните 6 години 6 различни шампиона!

Johan_Cruyff_14
30.01.2013 19:29

Абе човек, кой го интересува кое е по-интересно? Важното е къде играят по-силните играчи и отбори, а именно в Испания.

Danskrastev
30.01.2013 19:26

После аз съм бил тъп много си далече от моята логика....моята логика е следната по-голяма конкуренция това е истината а моя жалък отбор какво е постигнал не те интересува ти ако гледаш първо купите и тогава ставаш фен на някой отбор е значи си страшно мекотело аз станах фен на тоя отбор заради играта която показва а не колко купи има....както и да е писнами да ви наливам акъл явно няма да се разбереме *lol**lol*

Neooo_1995
30.01.2013 19:24

Че в Испания да не е по различно бе?Абе мой ,като не следиш първенството не коментирай.Отбор като Виляреал май забрави как изпадна.....

Junytooo
30.01.2013 19:23

По твоята логика твоя отбор няма разлика от отбор от Чемпиъншип и дори от Англия1 и т.н.Какво е постигнал твоя жалък отбор,нищо какво са постигнали те, нищо.Следователно Арсенал е един посредствен отбор който играе да изкара някой лев за прехрана.ПО ТВОЯТА ЛОГИКА

Danskrastev
30.01.2013 19:23

И фъктически с тая конкуренци излиза че отбори като тотнъм и ливърпул за съжаление се водят средняшки който не се интересуват от ЛЕ а от класиране в ШЛ !!! И нищо чудно тая година ако се окажеме извън 4ката да се окажеме и ние такъв но това е риска да играеш в такава лига....

Danskrastev
30.01.2013 19:20

Защото за ралика от испания в Англия трябва да се борят с зъби и нокти за мястото си в ВЛ Стоук сити например миналата година и Нюкясъл тази са в такова положение,....просто тези отбори още не са развили широки състави за да искарат цял сезон на тези темпове който в испания ги нямат...

Johan_Cruyff_14
30.01.2013 19:20

С Леванте стана. Както и с Малага и Бетис.

Danskrastev
30.01.2013 19:19

Няма никакъв престиж в Ле за един голям отбор от което и да е първенство това не знам къде си го измисли *joking*

CMD
30.01.2013 19:19

Добре а защо, средняшките отбори от Испания могат да спечелят ЛЕ, а Английските средняшки не могат?

Danskrastev
30.01.2013 19:18

И какво това не променя факта че бяхте елиминарини от тоя отбор *lol**lol**lol*

Neooo_1995
30.01.2013 19:15

Да спечелиш ЛЕ е престиж ,както и всеки турнир.Щом за англ. са по важни парите ...добре.След време няма да помнят парите ,а успехите.

Junytooo
30.01.2013 19:14

Ама ти чесно ли си толкова упорит да ме убедиш че си безмозъчен ! Мене не ме е яд идиот ! Ела на темата не ми бягай по тъча ТАПАКО! Понеже Челси бяха толкова велики веднага след това Атлетико ги размаза и съшо не минаха групите!

Danskrastev
30.01.2013 19:11

Така си и знаех че разбирачите ще заговорят за ЛЕ *lol**lol* там всички отбори от висшата лига си пускат младежите да се развиват тоя турнир не преставлява интерес за топ отборите в англия защото не се печелят големи пари а пък испанските средняшки отбори тъй като не могат нищо да спечелят от барса и реал и за това играят на кръв в тоя турнир *lol**lol* така че тоя пример е смешен ще ти дам пример с Тотнъм отбор който преди години се бореше за оцеляване сега с голямо развитие са едни топ отбор в Англия това кога ще стане примерно с Осасуна ? *lol*

Danskrastev
30.01.2013 19:09

А ок вече съм и тиквеник баница и малумник добре и пак не променя факта че 5ТИЯ В АНГЛИЯ РАЗМАЗА Барселона така че не ми говори за автобуси още първия мач който беше Фабрегас за който казах че си е развалил кариерата б Барса направи фамозни пропуски така че като играта на челси е виновна така и некадарноста на играчите на барса да вкара положенията си също беше важна но победата си е победа колкото и да те е яд 5тия в Англия смаза шампионите на Испания и Германия и стана шампион !!!

CMD
30.01.2013 19:07

Миналта година на финала на ЛЕ бяха Атлетико Мадрид - Атлетик Биобао нали така? Великия отбор Ман.Юн отпадна от Атлетик Биобао нали така? Английски отбор не са печелели ЛЕ от 2001г. нали така? Така,че недей да философстваш много.

Junytooo
30.01.2013 19:05

Тиквеник !!! Челси станаха шампиони с супер грозната игра и късмет ! Срещу Барса и Байерн нищо не играха и с голяма доза късмет с тактика "автобус" спечелиха ! Я погледни след това обаче като се пробваха да се надиграват с Атлетико какво им се случи. Челси са най слабия шампион в ШЛ и много показатели го потвърждават малоумнико. Земи мисли с тая баница(глава),че неможах да изтърпя колко си тъп.И по принцип избягвам изобщо да пиша и чета коментари защото повечето са тиквеници като теб,неизлечимо болни.

catalan
30.01.2013 18:38

Всичко започна от тоя фен на Арсенал дето половин час се обеснява и спори при положение ,че цифрите не лъжат - 11 от 11 са от Ла Лига в идеалния отбор на годината, факт. Най-добрите играчи в света излизат един срещу друг, много по-интересно дерби от това на два отбора ,които са в МЕГА КРИЗА от която няма излзиане. Факт.

TooClosee
30.01.2013 18:36

Оффф аман ако не се скарате начи... Кой каквото иска това да гледа! *smile*

miro_slavcho
30.01.2013 18:36

Тоя мач е най-тройният на света! Не знам, кой, с колко и как ще победи, само искам истинско дерби с много голове. Успех фенове на Барса. VAMOS REAL

Danskrastev
30.01.2013 18:36

Добре айде спираме !!! *lol**lol**lol**lol* Аз не се карах просто коментирам това че ме обиждат си е техен проблем ! *joking*

Neooo_1995
30.01.2013 18:33

Спирам!Чакам с нетърпение мача довечера.Аля Мадрид!

ivanrealmadrid1
30.01.2013 18:30

абе ае бе аз очаквах тука да се псувате и обиждате за реал и барса *lol* както винаги , а то кво стана пак за англия и испания спорите :Д

drogba_fen_91
30.01.2013 18:29

Ебахти, все едно съм в някаква детска градина и гледам децата как спорят чия играчка била по-хубава *lol*

Аз лично ще пробвам да гледам Класикото, Арсенал - Ливърпул и Челси *lol* . Разноглед ще стана.
Приоритет ще е класикото ест, но и Арсенал сигурно ще е много интересно. А Челси въобще не знам да ги гледам ли, ако ще играят както с Брендфорд или Суонзи направо да не си зоря зрението..

ivanrealmadrid1
30.01.2013 18:12

според мен най-силното първество в момента е испанското , най-силните отбори са там , а най-интересното безспорно е английското.

drogba_fen_91
30.01.2013 18:30

Ето това е отговора на караницата ви....

TooClosee
30.01.2013 18:06

Кой ли мач да гледам...*lol* Арсенал-Ливърпул или Класикото *joking*

Banditos
30.01.2013 17:50

аз как веднъж не съм коментирал друг мач освен на моя отбор,а вие само си врете носовете където не трябва,гледайте си вашите отбори

Banditos
30.01.2013 18:17

интересувам се от много футболни първенства и от спорта като цяло,а това че не изказвам мнение не ми влиза в работата *wink* и затова гледам реално на нещата,фен съм на Барса от 2004 година *cool*

Danskrastev
30.01.2013 18:01

Не ти стиска да коментираш в статий за друг отбор защото нямаш мнение и си като овца водиш се по другите и за това си фенче на най-комерсиялното отборче....

infoster
30.01.2013 17:49

Еми нормално, че няма да има тема Арсенал- Ливърпул. Те не залужават ... *smile*

Danskrastev
30.01.2013 17:43

Тъй като всички са завладяни от кумерса няма тема за Арсенал-Ливърпул и затова пишеме тука *lol**lol*

CMD
30.01.2013 18:10

Като излезне вашата тема аз ще съм първи да спамя.

Danskrastev
30.01.2013 17:58

Виж колко си изпростял горкия да съм казал че Реал и барса са помиярски отбори за да обиждаш така Арсенал и Ливърпул много си прост горкия

CMD
30.01.2013 17:50

5-мин. преди мача ще направят тема споко,като на някакви помиярски отбори.*joking**joking**joking*

infoster
30.01.2013 17:37

аа да попитам само sportmedia.tv/ ? Коментаторите на Български ли говорят или не ? Да не са някакви араби.. ;д

_Jericho_
30.01.2013 17:34

Не, благодаря. Ще си гледам Арсенал - Ливърпул

frozia123
30.01.2013 17:52

Нито съм те обидил тебе лично нито нищо за да казваш че те плюя.Просто казвам, че тук не е мястото да ни информираш кой мач ще гледаш !

_Jericho_
30.01.2013 17:41

Имам право да си изразя предпочитанията, това че на тебе не ти харесват не значи че трябва да ма плюеш. Като гледам се ядосваш още от сега, предчувствайки че Барса ще ви бие много и си го изкарваш на хората, които си изразяват мнението. Браво!

frozia123
30.01.2013 17:39

Ми добре гледай си го какво влизаш тука да ни информираш ли !?

catalan
30.01.2013 17:18

В затвор да съм и само един телевизор с диема да имам на него, пак няма да си пусна Арсенал-Ливъпрул, двата пропадащи отбора ,в които мач каквото и да стане е без значение, без тва няма да са в топ4 дори.

barca_fan_1899
30.01.2013 17:18

[@link http://sportmedia.tv/] - Гледайте от тука мача *smile* Долу в програмата го има .. *smile*

DuX4o0
30.01.2013 17:16

Финал преди финала почти 99% е сигурно че победителят тук ще спечели титлата.Дано се получи хубав мач *smile*

Messi9818
30.01.2013 17:00

[@link http://vk.com/video190642006_164329840?hd=-1&t=2s] пичове глдайте красоти ТОП 25 на ШЛ от 2008-2012 няма да съжалявате ако гледате *smile*

Chelsea_BotevPd
30.01.2013 16:55

пичове дайте линк за ТВ+

Messi9818
30.01.2013 16:58

[@link http://sportmedia.tv/] ето ти пич вий по надолу излизат мачовете има и англиийско и испанско...англиийските са с линкк на диема а Реал-Барса с на ТВ плюс*smile*

overdrive
30.01.2013 16:52

Мача ще бъде непредсказуем ..

Danskrastev
30.01.2013 16:54

Мача ще бъде червен карто за играч на Реал и триумф за Барса *joking**joking*

catalan
30.01.2013 16:51

В крайна сметка всеки да гледа това което му харесва, тоя провокатор кво влиа в тая тема само да се обеснява,че нямал да гледа Ел Класико, ми гледай каквото искаш, цял свят ще гледа Ел Класико, гледай си Арсенал .

Danskrastev
30.01.2013 16:53

Не мога да влизам в темата ли ххах добре шефе просто ви свалям на земята да си знаете не да ми се превъзнасяте....гледайте си Ел Циркос никой не ви е спрял *joking**joking*

Banditos
30.01.2013 16:45

Съдбата пожела битката между Барса и Реал М да е на друго място, а не в Примера. Там отборът на Тито Виланова гази като никога досега, даже и в най-добрите години под ръководството на Гуардиола. Видно е: 18-те точки разлика, които по едно време отборът имаше като преднина пред мадридчани, а сега са 15 точки, са разлика, която не може да бъде наваксана от Реал. А това развитие на нещата доведе до вътрешна криза на „Бернабеу”, която може да изригне във всеки един момент.
Реалността в момента е такава, че Реал М е Кр. Роналдо и още малко отгоре, а Барса е Меси плюс невероятен Иниеста, който е може би в най-добрата форма в кариерата си, плюс Шави, плюс Бускетс, плюс Педро, плюс каквото още си поискате! А аперитивът преди Ел Класико за Купата на краля в сряда постави нещата на точните им места. Кристиано вкара 3 гола в неделя по обяд, а Меси отговори с 4 гола вечерта. Карето голове бие хеттрика, а Лео както винаги побеждава. Но голямата разлика между него и Кристиано е отборът. Португалецът в много случаи остава самотен, докато аржентинецът винаги е заобиколен от най-добрите. Или преведено от футболен език, Реал живее благодарение на головете на Роналдо, а Барса гази с футбол. Което значи, че Меси може да взриви „Бернабеу”. Все пак е във форма, нали? А и не трябва да се забравя, че верният му оръженосец Иниеста, който не игра срещу Осасуна, срещу Реал М ще бъде отново на линия, а това също има значение...

Messi9818
30.01.2013 16:32

не съм на Булсат и Барса-Реал ще го гледам в СпортМедиа пак си гледам на български а по ТВ по Диема ще гледам друго зрелище Арсенал-Пуул..днес е суперден по отношение на футбол а и Юнайтед имат не лека задача срещу коварния Саутхемптън но тях няма да ги следя 3 мача много ще ми станат*smile*

extol
30.01.2013 17:59

Да. видях. За това ти благодарих точно. *smile*

Messi9818
30.01.2013 17:56

пич виж довечера пусни Барса-Реал там да видиж това е ТВ Плюс *smile*

extol
30.01.2013 17:50

Мерси за СпортМедия. Не го знаех този сайт ще го пробвам довечера. *smile*

Danskrastev
30.01.2013 16:30

Да бе кой ще гледа тоя мач хаха всички ще гледат Арсенал-Ливъпул ето е това е Ел Класико....

Neooo_1995
30.01.2013 19:12

Говоря за мач с значение не за приятелска среща.Видя какво стана с Италия ,не ми се мисли за Англия...

Junytooo
30.01.2013 19:09

Ти си поредният борещ се да докажеш че си тъп.Споко пич ние ти вярваме, но трябва и ти да си повярваш тогава ще преоткриеш себе си!

ziLonG
30.01.2013 19:04

12.11.2011 FRL England 1-0 Spain. Ето го последния мач между 2-та отбора , не виждам двуцифрен резултат , говорите глупости ... Испанското първенство е Меси и Роналдо , този сезон и Фалкао , друго има ли ??? Махнат ли се тези 3-ма нивото на първенството ще падне главоломно , няма как да ми говорите , че било най-силното , при условие ,че и 2-те първенства са на кантар. Всички фенове на Барас/Реал ще кажат Ла Лига , а феновете на английските отбори ВЛ .........Гледайте си кой , каквото иска и това е

bog0ev
30.01.2013 18:34

Не съм казал такова нещо говоря само за клубните първенства 1 от феновете на барса или реал ми говореше за това че в сити и юнайтед има повече испанци от колкото англичани затова ги изброих....

Neooo_1995
30.01.2013 18:30

Значи и на клубно и на национално ниво нямат конкуренция ? Така ли да го разбирам?

Neooo_1995
30.01.2013 18:29

Те затова и на национално ниво мачкат.Пък не ми се мисли ,ако Испания хване прехваленият отбор на Англия.Само Харт ще ги спаси от двуцифрен резултат. Нали ти казах бе. Испанското е най-силното! ВШ - е най-гледаното. А най-успорвано за мен е Френкса Лига 1.

Danskrastev
30.01.2013 18:27

Той ми говореше за английски играчи в Сити и Юнайтед а не кой колко време е е играл...щом не играе значи има причина не мислиш ли ? Има играчи на който не им понася пренасянето от по-малък в по-голям отбор.

Messi9818
30.01.2013 18:27

то е пълно но са резерви в отборите си повечето дет ги изброи*smile*

Neooo_1995
30.01.2013 18:26

Как да се развият при наличието на такива футболисти ми кажи.В Англия може да са звезди ,но и в Испания са просто играчи.

Danskrastev
30.01.2013 18:26

Абе кой ти говори за идиялни тимове и глупости говоря за първенства не можеш ли да го проумеш много ясно че те ще бъдат избрани когато няма конкуренция е по лесно да блеснеш...

Neooo_1995
30.01.2013 18:25

А Синклер от както премина в Сити имали записани минути?

Neooo_1995
30.01.2013 18:24

Етоя истината: Идеалният тим: Касийяс, Алвеш, Пике, Серхио Рамос, Марсело, Чаби Алонсо, Иниеста, Чави Ернандес, Фалкао, Меси, Kристиано! Явно неможеш да я приемеш...твой проблем.

Danskrastev
30.01.2013 18:23

Мата Касорла Агуеро Силва и Туре продължиха да се развиват за ралика от Сонг Фабрегас и Модрич който отидоха в испания....останалите който изборй са си били в Испания от самото начало единствено Алонсо се разви като играч в Ливърпул....

Danskrastev
30.01.2013 18:21

Ето те и тебе разбирачо гледащ само испански футбол и нямащ понятие от Английски футбол точно в Юнайтед има най-много англичани Фил Джоунс Рио Фърдинант Крис Смолинг Бен Еймъс Том Клевърли Карик Йънг Руни Уелбек малко ли са само това те питам....Сити-Харт Ричардс Лескът Милнър Бари Родуел Синклер Алекс Нимели така че виждаш ли колко разбираш в Сити има точно 2ма испанци шампиона на Англия Силва и Хави Гарсия дошъл този сезон и в Юнайтед 1 Де Хеа хаха и къде са тия испанци че не виждам като не разбирате не коментирайте !!!

ivanrealmadrid1
30.01.2013 18:20

солдадо и йоренте не влизат в това число

Messi9818
30.01.2013 18:18

в Испания ли няма развитие на играчи ухахуахахаха..Раул.Рамос ..Касияс,,,Алонсо ...Шави...Иниеста...Пуйол....Фабрето ..Виля.Пике от къде са произлезли..а сега и новото поколение..А сега и новите таланти Солдадо Педро Йорренте Куенка Тейо Бартра Монтоя..а и случайно да не би Мата...Касорла,.,Агуео..Силва...Туре...Торес да не са ги развили в Англия..Испания ги направи играчи *wink*

Danskrastev
30.01.2013 18:15

Дам с този коментар показваш колко разбираш от футбол ясен си ти си следиш барса и говориш празни приказки Анри преди играеше в Ювентус и там играеше крило и когато дойде в Арсенал Венгер го напрви централен нападател най-добрия може би в ВЛ....а Перси му трябваха 6 сезона за да стане този великан *lol**lol* предишни години вопще не беше в тая форма и много се контузваше Анри в Барса видя само ШЛ от близко и пейката *joking**joking*

Messi9818
30.01.2013 18:14

но националния на Испания вий какъв е само Барса и Реал и едни Торес..Мата и от скоро Санти от Англия..а националите на Англия защитници търкащия пейката на Сити заради смазващата конкуренция от Настасич..Лескот...аа просто да не говоря грандовете *money*ити нямат един национал..само Милнър и Харт..Юнайтед Рууни..Евънс Смолинг и Уелбвк е нема що уникален Англиийски добре че са Испанците в първенството за да вдигат рейтинга не случайно..Силва..Мата..Каорла...Агуеро..Мичу сза Торес не де но не случайно другите изброени са най-силни в тимовете си *wink*

catalan
30.01.2013 18:11

Анри търкал пейката в Барса хахаха той Анри видя кво е футбол в Барса, горкия си провиля кариерата толкова време при тея средняци, при положение ,че е играч за гранд. ТОй и Ван Перси късно се усети да отиде в гранд.

Danskrastev
30.01.2013 18:11

Боже аз просто обсъждам бе каква злоба май ти си злобен защото казвам истината и няма как да ме обориш ама както и да е аз съм злобен *lol**lol*

Danskrastev
30.01.2013 18:10

Сонг и Модрич ако бяха останали в Англия щяха да мачкат и какъв е извода че в испания играчите ги расипват а в Англия развиват таланта си това означава че в Англия развитието на играчи е много по-добро ама не можете да го разберете....няма играч от испания който да се провали в Англия защото конкуренцията е голяма всеки мач се играе на макс и те се развиват...

Neooo_1995
30.01.2013 18:10

Не ти си изтрещял просто.......от завист и злоба ще умреш*sad*

Messi9818
30.01.2013 18:08

ама най-добрите играчи за миналия сезон в Англия търкат пейките най-добрите полузащитници Алекс Сонг и Лука Модрич ги взеха за алтернативи съответно на Бускетс и Йозил..не ги купиха за да спасяват отборите им *wink* но те тва не го виждат виждат само отишлите в Англия*smile*

Danskrastev
30.01.2013 18:07

Аз съм изпростял или вие който обиждате не знам труден въпрос *lol**lol**lol*

Neooo_1995
30.01.2013 18:06

Няма смисъл да му се обяснява.То си знае само едно и ще го дъвчи ся докато е жив....Тия футболисти които преминаха от Исп в Агл. ,ако имаха оферти от Реал или БС едвали щяха да изберат прехвалената Англия.Добре ,че са чужденците да им вдигат нивото иначе са кофи.Те затова няма да имат в близкото бъдеще успехи на национално ниво..

Danskrastev
30.01.2013 18:06

Анри напусна защото се беше изчерпил в Арсенал и в Барса просто отиде за да вземе ШЛ и там търкаше пейката предимно в испания го расипаха като играч Сонг също направи грешка сега и него ще го опропастят но това си беше негов избор....Рикардо беше много стар и от челси не го искаха повече Фабрегас се върна защото е родния му град така че имате само 1 Кр7 от ВЛ защото просто и той е кумерсче и предпочете да не печели нищо с Реал вместо да ги печели купи с МЮ....

Neooo_1995
30.01.2013 18:03

Яко си изпростял.*wink*Гледай си прехвалената Англия с невероятният национален отбор.

catalan
30.01.2013 18:03

БЕ не му обеснявай, резервите в Испания отиват в Англия и стават най-великите им играчи, правят ги смешни, виждаме кво правят Силва, Мата и Касорла.

Messi9818
30.01.2013 18:01

най-добрият Тиери Анри-Барса един от най-добрите играчи миналия сезон Алекс Сонг сега за жалост търка пейката в Барса един от най-добрите в ВЛ НЕМОЖЕ ДА СИ НАМЕРИ МЯСТО В бАРСА това какво ти говори къде футболистите са по качествени..Рикардо Карвалъо-Реал М..СЪщО ЕДИН ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ В ВЛ Лука Модрич-Реал М*smile**smile*

Danskrastev
30.01.2013 17:59

Мичу Касорла Силва Мата Агуеро Торес да това са се резерви прав си *lol**lol**lol**lol*

Danskrastev
30.01.2013 17:56

Добре бе я ми кажи някой друг освен Кр7 и фаврегас който е отишал в великата испания няма такива просто играчите искат развитие не лесни победи......а от испания много играчи дойдоха в Англия Силва Агуеро Туре Мата Касорла всички качествени играчи идват в Англия изводите ги правете вие...

Messi9818
30.01.2013 17:54

всички от Англия бягат в Испания най-добрият в Англия дето беше КР7 къде отиде в Реал..да играчи като Силва..Агуеро..Туре отидоха в Англия но за Силва и Агуеро отидоха за парите а и за повечче успехи щото с Валенсия и Атлетико М ЛА Лига нямаше да видят сега поне имат ВЛ ЯЯ Туре ме е яд защо се махна от Барса много добър играч..а и сега новият безпорно голям талант Мичу но още малко и се връща в ЛА Лига спрягаха го за заместник на Фалкао в Атл.М или пък Арона Коне от Леванте се забута в Уигън...но в Англия имат повече шанс за изява заради по слабата конкуренция*smile*

Danskrastev
30.01.2013 17:53

Не защото искат конкуренция искат да се развиват да стават по-добри да питаш 100 футболиста 90 от тях ще ти кажат че искат да играят в ВЛ ама нали вие сте разбирачи вие ще кажете *lol**lol*

Neooo_1995
30.01.2013 17:52

Точно!

Neooo_1995
30.01.2013 17:51

За да вдигнат нивото на ВШ*wink*

Banditos
30.01.2013 17:51

оле боже гръмни гоп него мъчи,играчи които са резерви в Ла Лига отидоха в Англия и станаха най добрите футболисти в отборите си,какво повече да коментирам на коне с капаци *joking*

Neooo_1995
30.01.2013 17:49

Няма смисъл да обяснявам на четири-крако същество.

catalan
30.01.2013 17:48

Като Кристиано Роналдо ли ? В Англия отиде ЯЯ ТУре - резервата в Барса и стана най-добрият играч в първенсвото ви *smile*

catalan
30.01.2013 17:47

Няма какво да му обесняваш на тоя, 11 от 11 са от Ла Лига, той да си гледа жалките Арсенал дето другата година няма да играят ШЛ даже, с всяка изминала година потъват повече и повече, незнам как ще излизат от "кризата" като не получават парите от ШЛ.

Danskrastev
30.01.2013 17:47

И кой го твърди това че Ла Лигата е номер 1 май само ти *lol**lol* а колкто до най-добрите футболисте в испания полувината защо избягаха в Англия *lol**lol*

Neooo_1995
30.01.2013 17:44

Еми ти умираш в момента от яд.Приеми го:Ла лига в момента е най-силното първенство ,с най-добрите играчи - ФАКТ! За кой ли път ще го кажа ,не знам - ВШ е най-гледаното първенство в света и до там.Има къде по - равностойни първенства от ВШ.

Danskrastev
30.01.2013 17:42

Евала имало поне 1 човек който приема чуждото мнение и не сам казал какво да гледате просто ви бъзнах да видя колко ви е акъла и то се видя изобилие от убиди и хейтване *lol**lol**lol*

Danskrastev
30.01.2013 17:41

В първенство без конкуренция и Божинов ще блесне вярвай ми това не е виц *lol**lol*

Danskrastev
30.01.2013 17:40

И защо да съм олигофрен хаха никой не съм убидил просто си казвам мнението ама вие го приемата като убида горките много сте ограничени пак ви казвам не виждате по-далече от носът си и не зачитате чуждо мнение различно от вашото просто сте жалки...

Neooo_1995
30.01.2013 17:40

Идеалният тим за 2012: Касийяс, Алвеш, Пике, Серхио Рамос, Марсело, Чаби Алонсо, Иниеста, Чави Ернандес, Фалкао, Меси, Kристиано!Хубав виц нали*wink*

Neooo_1995
30.01.2013 17:35

Цялата ни държава е пълна с такива..

Banditos
30.01.2013 17:32

те такива фенове под път и над път,на където духне вятъра и те натам xaaxax *wink*

frozia123
30.01.2013 17:31

Я стига си спамил в темата на Ел Класико ходи си гледай Арсенал и не влизай тук, сайта се напълни с олигофрени...

CMD
30.01.2013 17:30

Нали и ти си фен на Барса.

Banditos
30.01.2013 17:23

тебе кой те натиска да званиш бе селски бег си ти като те гледам фен на 38825895 отбора *joking* please не ме занимавай с глупости,винаги ценял истината *cards* и ти си за червен картон *joking*

bog0ev
30.01.2013 17:18

Боли ме за тебе страшен израс от кое селце си сигурно някое каталунско *lol**lol* както и да е аз си казвам мнението като не го приемаш проблема си е твой убиждай колкото искаш истината боли *lol**devil*

bog0ev
30.01.2013 17:17

Боже да съм казал слушайте сега гледайте Арсенал не барса....*joking* казвам само да погледнете по реално на нещата а не като Бандитос да се вживявате чак толкова то чак е смешно *lol*

ivanrealmadrid1
30.01.2013 17:14

ок пич , уважаваме ти мнението, ама малко не се връзва да идваш тука и да пишеш на фенове на реал и барса да не гледат класико , англиски мач ... *lol**lol*

Banditos
30.01.2013 17:11

какво мнение бе мишок да кажеш че Меси няма да вкара и 10 гола той само на твоя отбор ще в вкара толкова за 2 мача имай си мнение,но не бъди толкова пристрастен и казвай на черното бяло боли ме за такива като теб *cool*

ivanrealmadrid1
30.01.2013 17:11

отказах се да гледам класико тая вечер, благодаря ти за мнението, ще гледам арсенал ливърпул

bog0ev
30.01.2013 17:10

Е да като ви каже човек истината веднага се хвалите с купи и какво като имате купи в лесно първенство без никакви проблеми си взимате мачовете нямате контузени докато Английските отбори не спират да радват публиката и по празниците а колкото до великата ви школа много малко от тях са титуляри повечето ги продавате и биват забравени само Фабрегас прави изключение и ако разчитате само на школата и 1 купа няма да имате така че не говорете много за Сити защото и бие сте същите отбори като Валенси щеше да е на върха ако нямаше такива консуматори като Барса....

catalan
30.01.2013 17:05

Барса тоя сезон имаха мач с 11 от 11 човека от школата, това като го направи Арсенал ми пиши. Барса произвеждат играчи, клубът пеечли пари по различни начини понеже е супер популярен и харесван и инвестира същевременно в други играчи ,не разчита само на школата, въпреки че пак ще печелят. Арсенал са от 8 години без титла, незнам какво се дървиш тука. Аре ходи коментирай с отбори на нивото на Арсенал ,като Монтана, Локо Мездра и т.н.. Каква е разликата между тях ? Ми никаква, но приликата им е ,че имат точно 0 спечелени КЕШ/ШЛ.

Danskrastev
30.01.2013 17:03

Ако реалноста е виц да явно виц съм казал *lol*

Danskrastev
30.01.2013 17:03

Хах не може да бъде има напредък тая година разликата е само 15 точки от 1вия до 3тия ама спокойно има време може да стане и 30 точки *joking*

Danskrastev
30.01.2013 17:00

И сега какво увиждаш нещо те е яд че има човек на различно мнение ххах е затова ще си останети мишки защото не приемате чуждото мнение....проблема си е твой ходи и си лекувай нервите как ми се вживява за някакъв мач сеедно голямото чудо ще стане *joking*

Danskrastev
30.01.2013 16:59

Еми да поне са 3 отбора а не 2 а колкото до Сити че Реал и Барса са същите няма година през която да не харчар милиони за нови играчи така че не съди Сити един дол дренки сте *joking*

CMD
30.01.2013 16:57

*joking**joking**joking**joking**joking* Ти виц ли разказа.

Messi9818
30.01.2013 16:56

ами интересно е Английското щото отборите са на едно равнище те почти не се отличават един от друг изпадналият вече Блекбърн разби Юнайтед на Трафорд току-що влезлия тим на Рединг дупчи 3 гола на Юнайтед *smile* шампионът Сити неможе да бие 20тия..това го прави интересн но и в Испания отборите се изравняват миналата година разликата между 2рия Барса и 3тия Валенсия бе 30 тояки *smile* в момента дори Бетис са близо до Реал...а отборите които ще се борят за 4тото място битката ще е уникална *smile*

Banditos
30.01.2013 16:56

ти малоумен ли си чуваш ли се какви ги дрънкаш,затуй на твойто псевдо отборче всеки път когато играят вкарва по 3 4 гола *lol* и сигурно случайно е станал 3 пъти голмайстор на ШЛ и 4 пъти носител на Златната топка,айде скрий се в мишата дупка че ми писна от извънземни екземпляри *cards*

catalan
30.01.2013 16:55

От 2004 насам Барса или Реал са шампиони, нали ? А от 2004/2005 насам в Англия кой е шампион ? Челси и Юнайтед , а последната година без да искат и Сити дето шейха наля парите, не са си направили отбора от ТВ права дето уж им дават великите пари.

Danskrastev
30.01.2013 16:52

Кое ли хахха в Испания 1 път 20 мача се случва Барса да загуби това означава че в това първенство няма никаква конкуренция докато в Англия отборите почуват почти еднакви пари от тв права и други реклами докато в испанското се точят парите само от великите грандове *lol* но както и да е и само като погледнеш че от 2004 година на сам или Барса или Реал са шампиони какъв е смисала да се коментрира просто адцки слабо първенство и адцки напудрени отборчета....

catalan
30.01.2013 16:48

Да със сигурност всеки ще гледа Арсенал- Ливърпул, двата отбора дето са в такава криза ,че нямам думи. Естесвено ,че всеки ,който не е фен на Арсенал или Ливърпул, ще гледа Ел Класико, зрелище межуд едни от най-добрите отбора в света.

MaLkO_LuD94
30.01.2013 16:47

Голям си шегоубиец :Д И кое им е оспорваното на Английското и Германското ??? :Д Освен че отборите са по-слаби от тези в Испания в момента *wink* Даже да ти кажа честно мисля си че Меси ако дойде в Англия ще е резерва в КПР просто не виждам как той може да се мери с английските гиганти *wink*

Danskrastev
30.01.2013 16:43

И кое му е най-голямото че нямате никаква конкуренция даже си мисля че испанското първенство трябва да се премахнат 18те отбора и да оставят великете отбори *lol* който без пари не ги виждам просто...ако меси го пуснат в успорвано първенство като Англия и Германия няма и по 10 гола да вкарва на сезон...

Danskrastev
30.01.2013 16:37

E те отбелязват комерса истинския футбол остава за ценители анонимно не за всякакви комерсчета....всяко Ел класико е едно и също кое му е интересното или ще е Х или барса ще се въргалят по терена да изпросят някой картон много голямо зрелище *lol*

MaLkO_LuD94
30.01.2013 16:34

Ама днеска ли играят ??? Защо в нито един спортен сайт не е отбелязано за това голямо дерби ??? Сигурно защото има друго голямо дерби което е може би най-голямото дерби в света *wink*

Messi9818
30.01.2013 16:24

всеки чака този мач дано стане Шоу с много голове*smile*

miro__
30.01.2013 16:03

нямам тарпение,много кофти само че бач мачове почват днес в 22:00,мано и те са тогава,ама реал и барса си е класика голяма,незнам раздвуен съм,хем съм платил допалнително да имам ТВ+.......

Neooo_1995
30.01.2013 15:55

Какво стана с Рамос?Нали наказанието му изтече?

Neooo_1995
30.01.2013 17:30

Аха мерси.Обърках се щото последният мач Рамос игра ,а сега няма да играе.

HaeMHuK
30.01.2013 16:02

Не му е изтекло последния мач от наказанието му се изтърпява там където го е получил именно за купата *sad*

infoster
30.01.2013 15:46

Добре всички ли сте на булсатком и имате тв+ и, ще гледате мача... само аз ли вече не съм ?

CMD
30.01.2013 16:09

Аз съм на Центрум груп и имам ТВ+

Deco_Sneijder
30.01.2013 15:44

Ел класико не е същото както преди,просто Моуриньо озлоби много играчите на Мадрид и всеки път мача се запомня с някаква куриозна ситуация или вандализъм,вместо с футбол*thumb_down*

infoster
30.01.2013 15:41

Някой може ли даде линк към - Live Stream на TV+? Защото съм на Blizoo.. и нямам TV+. Преди когато бях на булсатком беше супер ама сега... :@
Благодаря ви предварително. *smile*

MaLkO_LuD94
30.01.2013 15:36

Целия свят се готви за този мач *smile* Очаквам много голове както и голове от Меси и Роналдо *smile*

Barcafan_1899
30.01.2013 15:15

Дано да стане интересен мач с много голове.Реал Мадрид са силен отбор но ще успеем да ги остраним *beer*

Neooo_1995
30.01.2013 15:08

До края на месец Февруари ,ако оцелея ще е истински късмет.Три Класики!Два Мача с МЮ!
За Класикото - дано стане хубав мач и дано Моу не пусне пак страхливата схема*smile*

ryangiggs1000
30.01.2013 14:48

Ел Класико и Супербоул,утре не ме търсете *joking*

catalan
30.01.2013 15:06

Аз утре имам супер важна работа трябва да ставам доста рано, ама няма как, това да не гледам Ел Класико не може да се случи, то мач на Барса въобще не се сещам кога съм пропускал.

ivanrealmadrid1
30.01.2013 14:45

финал преди финала. ще стане страхотно шоу както всеки път . РЕАЛ МАЧКАЙ !! !

barca_forever33
30.01.2013 14:44

Дано мача да е интересен и да има много голове.Visca El Barca !!!

Happynesss
30.01.2013 14:41

Ел Класико на HD мммм перфе :Д Дано стане интересен мач. *smile*

CMD
30.01.2013 14:27

Подготвям бирата още от сега*beer**joking*

extol
30.01.2013 14:26

Единственият момент, в който умирам от яд, че нямам Булсат.. *lol*

catalan
30.01.2013 14:34

Е не само с булсат можеш да гледаш Ел Класико все пак. Аз не съм и си ги гледам. В Ел Класико винаги има много голове и винаги е интересно. Реал Мадрид е без Касияс ама без тва за Барса пази Пинто за купата , които знаем какви глупости прави доста често.

Chelsea_4_life
30.01.2013 14:25

Рано рано се започва с типично българската черта полов орган за тоя и оня дано се получи хубав мач букмейкърите днеска дадоха много хубава прогноза 1 Х 2 *lol* аз се надявам на много голове и по малко насилие по и извън терена

catalan
30.01.2013 14:18

До коментар [@comment 1274697] от [@user cokmarata]:

Браво, от сега започни ... аре дано се получи хубав мач без сеири.

zoostation
30.01.2013 14:15

Да бе, предупредих жената че има мач *joking**beer*