Има ли нужда Юнайтед от подобна подкрепа? (видео)

15:59
Има ли нужда Юнайтед от подобна подкрепа? (видео)
Манчестър Юнайтед е най-успелият английски клуб в последните двадесет години, като миналата година "червените дяволи" станаха и най-титулуваният отбор в страната, завоювайки 19-та си титла.

Вчера възпитаниците на сър Алекс Фъргюсън направиха решителна крачка към своята 20-та титла на Англия, но начинът, по който се случи това не беше перфектният.

В последните години привържениците на отборите, които са конкуренти на Юнайтед, често се оплакват, че съдиите в Англия толерират отбора на сър Алекс. Разбира се, подобни неща са нормални, тъй като доминантите разделят общественото мнение. Едната част от хората ги обожават, другата половина ги мразят.

Въпреки че обвиненията по адрес на Манчестър Юнайтед и помощта, която съдиите им оказват, често са преувеличени и безпочвени, вчера всички недоброжелатели на клуба сигурно доволно са потрили ръце, тъй като тезата им получи сериозно доказателство.

В 14-та минута на мача срещу Куинс Парк Рейнджърс реферът Лий Мейсън отсъди пресилена дузпа за нарушение на Шон Дери срещу Ашли Йънг, като дори изгони халфа на лондончани. В момента преди топката да стигне до Йънг, бившият футболист на Астън Вила бе в очевидна засада, която не бе отсъдена.

Въпросът е дали Манчестър Юнайтед има нужда от подобна подкрепа, като е очевидно, че "червените дяволи" са много по-класен отбор от Куинс Парк Рейнджърс и може би щяха да спечелят този мач дори и без този единадесетметров наказателен удар.



Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

zerocgti
10.04.2012 11:23

Да, имаме нужда! Благодарим за подкрепата! (:

spain_lydaka
10.04.2012 10:36

И после всички фенчета на М.Ю (цитат) :
Дузпалона *lol* *lol* *lol* ами какво да кажем за дяволчетата бе?
П.С да беше за първи път..ами срещу Челси? Ами онази поредица от мачове, когато се отсъждаха винаги по 2-3 дузпи на мач??? Друг е въпросът, че Маймуни не можеше да ги реализира..(всичките)..

Vers
10.04.2012 09:42

Английското първенство започна много да ми прилича на Българското,подкрепят фаворитите пък като излезнат да играят в Европа и стават за смях.Ако не са съдийте Манчо повече от 3 място няма да види като се махне дъвката сами ще се убедите щото те не подкрепят отбора а дъртака,половината съдии са били негови ученици.Помнете кво съм ви написал,а вие фенове не трябва да се хвалите с такива мачове

fhh
10.04.2012 10:13

*beer*

martinkata2003
10.04.2012 01:13

Така...Чета супер много,меко казано,малоумни мения по въпроса...Ще се опитам да изкажа едно обективно и аргументирано такова...Първо:Юнайтед в никакъв случай нямаше нужда от такова отсъждане.Те щяха да си спечелят мача така или иначе.Играта им след дузпата се скова точно заради това отсъждане(самият Сър Алекс го призна).Те просто спряха да играят,чакайки някакво подобно отсъждане в полза на КПР,за да се уравновеси мачът.И второ:.....да минем на въпроса за Барса..ДА,те имаха нужда от подобно отсъждане,понеже знаеха,че Милан вече им е направил гол и им е казал "чао".Барса не могат да печелят важните си мачове без съдийска подкрепа.Единствените такива мачове,които спечелиха,са двата финала срещу Юнайтед.За тях не мога да споря.Надиграха ни.Но как стигат до там........само Платини знае.Така мисля,че отговарям на твърденията кой е съдийски отбор и кой не.Единият печели ШЛ,а другият печели ненужни 3 точки в първенството си(визирам това,че Ман Сити не спира да сере върху себе си).*wink*

martinkata2003
10.04.2012 13:50

Намесих я заради коментари по-долу. *wink*

gos13
10.04.2012 10:47

"обективно и аргументирано" да се намесва Барса в среща от английското първенство?

fhh
10.04.2012 10:12

Как така ще чакат бе мой човек,хахахах та нали трябва да бабанят!!!Истината е че играха над 60 минути с човек повече и не можеха да вкарат,точно за тва им дадаха тая дузпа!!!И така развалиха мача,тва е истината!!!*devil*

Gogata85
10.04.2012 00:04

Уинър, заврете си статийката там където слънце не огравя

ze_n_it
09.04.2012 23:36

Безобразно реферско решение!!!Просто и най-неадекватния човек,ще разбере че няма никакъв фал.Йонг е в засада!!!И няма никакъв контакт,и като се има в предвид,че рефера има отлична видимост.Просто не ми се коментира.*confused*

posittive
09.04.2012 23:04

Барса имаше ли нужда от съдийска подкрепа с/у Милан? Според мен имаше защото нямаше да може да ги бие ако не им бяха дали дузпа...

satacka
09.04.2012 23:01

какво ще кажете сега за дузпата на Челси, а? Ще видим ли статия и за нея? Днес гледах и Норич-Тотнъм и там спестиха дузпа за Норич. Какви са тия съдий, какво е това чудо? Не знам дали бутат някой, ама съдийте са некадърни и сляпи, това е!

Aguero16
09.04.2012 22:01

Ама разбира се, че има нужда, та това са Юнайтед те честна купа не са взимали ...

manutd_forlife
10.04.2012 08:07

ще е добре да гледаш футбол повече от година....

Plamenov87
10.04.2012 02:11

Педро ли си къв си не те знам вземи гледай някой мач пък тогава се обаждай дечко!!! *devil**devil**devil**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup*

man4estara10
09.04.2012 22:18

Аве лапе Супер Манго щеше да счупи крака на Сонг и оня му даде жълт картон,днаска не отсадиха една дуспа за Норич в мача с Тотнъм, а пък не отсъдиха две дузпи за Астън Вила срещу Стоук!Май сериозно не гледаш футбол!?

Phenomenom
09.04.2012 21:53

Ако вместо да висите по цял ден в тоя сайт бяхте седнали да погледате мачовете в последните 2 кръга включително и от днешния ден, това безспорно абсурдно решение на съдията в полза на Юнайтед нямаше да ви се вижда чак толколкова странно. Съдиите в ПЛ са под всякаква критика... Тези които следят повечето мачове ще разберат какво имам в предвид

Phenomenom
10.04.2012 11:19

Не по скоро, ще подкрепят Ливърпул за ... АААА ... еми те няма за какво да ги подкрепят... Осмото място и без това си е тяхно

gos13
10.04.2012 10:33

"безспорно абсурдно решение на съдията в полза на Юнайтед нямаше да ви се вижда чак толколкова странно" Ами да, трябва да го приемаме напълно нормално. Че кой да подкрепят, ако не Манчестър Юнайтед? Манчестър Сити ли? Тези *шумни съседи ли*? Нали после ще вдигнат толкова ШУМ, че някой (?) може да оглушее.*joking*

UnitedRules
09.04.2012 22:10

Евала, по-добре никой не може да го каже. Точно така е.

UnitedRules
09.04.2012 21:47

Аз бих казал само едно и то е, че ако Юнайед наистина го подкрепяха съдийте (което е пълна тъпотия), то със сигурност те нямаше да го правят толкова очевадно. Всичко друго е безсмислено.

fan_chelsea_fan
09.04.2012 21:38

Така е, как няма да ги подкепят...те иамт качествата да бъдат първи без помощ, но не спират да ги бутат...няма какво повече да кажа последните 3 мача (без Блякбърн) говорят сами за себе си...

Plamenov87
09.04.2012 21:30

Погледнете официалната статистика за дузпите от сезон 2003/2004 досега и тогава говорете Ман.Юнд.на кое място са по този показател!!!!*cry**cry**cry**cry**cry**cry**cry*
РЕВЛИ!!!*joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking*

aa2
09.04.2012 21:39

Аз лично, пак казвам - ЛИЧНО АЗ, помня 2 срещу Арсенал - дузпата когато Рууни падна при обрата от 0:1 до 2:1 дето Диаби си вкара автогол, и дузпата миналия сезон дето Клиши тръгна да става, топката му се удари в ръката и бе дадена смешна дузпа в полза на Юнайтед.Каквото и да кажем, съдиите са хора и те могат да грешат понякога, но не толкова фрапантно като съдията вчера на мача Арсенал - Сити!

Johan_Cruyff_14
09.04.2012 21:37

Няма значение колко дузпи са отсъдили, въпросът е ДАЛИ ГИ ИМА. Иначе сложи един линк да я видя тази статистика.

blade_mastercho
09.04.2012 21:06

Колко още дузпи ще бъдат подарени на Юнайтед - еми толкова колкото да имосигурят титлата

1gn171on
09.04.2012 21:01

Страничния съдия проспа ситуацията и подведе главния...като не вдигна засада .....и без червения картон и пеналтито си ги бяхме били,няма как да изтърват 3-те точки срещу такъв отбор,много са опитни и Съра и играчите...а гледаите какво стана 7 точки пред Сити.... *smile*...Юнитед и таз година са щампиони....

Plamenov87
09.04.2012 20:58

САФ призна за засадата преди дузпата,но да сте чули някога Гуардиола,Манчини или друг треньор да прави това!!!НИКОГА!!!
Барса била велика,Сити били супер---ПАЛЯЧОВЦИ!!!
САФ и Манчестър Юнайтед са върха!!!
*devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil*
*cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup*

ElPistolero21
10.04.2012 11:25

Той един път ще признае и вие вече го изкарахте най-почтенният човек на света. То при такава очевидна грешка всеки би си признал... Когато ви даваха по 2 дузпи на мач май забрави какво викаше САФ? " Трябваше да получим 4!". Е това не е ли нахалство?*evil**angry*

fhh
10.04.2012 10:30

хаххахахахах*beer*

gos13
10.04.2012 10:19

Както е тръгнало то и ЦСКА ще свърши работа!*joking*

barca_messi
10.04.2012 07:31

хах върха били,дано не ви се паднат догодина Базел или Билбао.

paco_77_united
09.04.2012 20:49

ако тогава си бил в 7мия си сън ние феновете ви се смяхме ....

Johan_Cruyff_14
09.04.2012 20:44

А и малко разграничавай симулации от съдийска помощ, понеже в първия си коментар говориш за съдии, а сега пък ми приказваш за симулации... Впрочем ето нещо, което ще те накара да замълчиш:
- 2:0
- 3:1

Johan_Cruyff_14
09.04.2012 20:56

Мм, даа, в контрола играна във Вашингтон с юношите на Барса... Даже бях доволен на толкова малка загуба.

paco_77_united
09.04.2012 20:48

ще ти припомня паследния мач Август месец от 2:00 нощес МАЧА ПРИКЛЮЧИ ПРИ РЕЗУЛТАТ 2-1 в полза на Юнайтед ПИЧ !!!

neymarchooo
09.04.2012 20:39

после барса били подкрепяни от съдията ае стига ве

Terry1994
09.04.2012 20:06

К.П.Р си го заслужава защото по подобен начин победиха Челси с много спорно съдийски решения.От друга страна съдията донякаде реши битката за титлата.Манчестър можеха да бият и без съдийска помощ но можеха и да сбъркат *smile*

devcrybg
09.04.2012 20:00

нямали да пускате 1 стадия за тотнъм и за нюкасъл

paco_77_united
09.04.2012 19:59

кво ве показваш ми 10 снимки за 20 години ти изгладай клипа там е за последните години !!!

Johan_Cruyff_14
09.04.2012 20:42

Хубаво, ,,смешко", но така не се говори на по-възрастен от теб. Дал си ми пример с един симулант - ами добре, приемам го, Алвеш е симулант, такива има във всеки отбор. А статията продължава да седи като моя най-сериозен аргумент, но ти отчаяно не искаш да я коментираш. Впрочем подобни клипове могат да се извадят за ВСЕКИ отбор, стига да имаш времето и мотивацията. А аз ги нямам и двете.

paco_77_united
09.04.2012 20:36

ей смешко иди виш ваще симуланти ве *lol* Пепе не докосва Алвеш и той Алвеш ЛЕЖИ МЯТА СЕ КРЕЩИ ГЪРЧИ СЕ НА ЗЕМЯТА И ПЕПЕ ПОЛУЧАВА ЧЕРВЕН КАРТОН А АЛВЕШ Е ИЗНЕСЕН НА НОСИЛКА БЕЗ ДА БЪДЕ ДОКОСНАТ ! Може би се е контузил докато симулира ! Изгледай хубаво клипа! Ваще футболисти се блъскат в противници и се тръшкат ТЕЖКО КОНТУЗЕНИ !! Дано Алвеш се оправи скоро че Пепе направо му закова крака

Johan_Cruyff_14
09.04.2012 20:17

10-20 години?! Пресвета Дево, снимките са от мача с Челси(2009), този с Интер(2010), Арсенал(2011), Реал(2011) и Милан(2012).(Впрочем и клипа е от тези). А и има ли значение къде, как, защо и от кой е публикувана? Коментирайте САМИТЕ СИТУАЦИИ, защото ставате смешни и жалки.

paco_77_united
09.04.2012 19:58

ей редакторе дано на тебе някой ти влезе с бутоните напред в глезена както при Йънг но за десерт после и в главата да ти дойде малко акъл в тая тенекия ! Тебе не те ли е срам цяла България влиза в тоя сайт и ти чете ПОМИИТЕ !!!

paco_77_united
09.04.2012 19:52

Уинър хахаха за кой пореден път показвате СЕЛСКИЯ си манталитет! Сигърно и мача не сте гледали ! Описанието за мача може да сте го чули от Тодор Кирков по БТВ ! Вие сте смешни бе ама много! Това че подкрепяте друг тим мразите Юнайтед и им завиждате не значи , че трябва да пишете такива статии и да слагате такива заглавия след мачове на Манчестър Юнайтед! Какво да кажем за гола на Уелбек и там ли имаше засада не ама нищо не пишете затова! Какво да кажем за мача с Нюкасъл (1-1) когато Рио игра с топката и им дадоха дуспа там ни костваха 2 точки има още много мачове този сезон които мога да ви припомня! Защо не пишете за НОСИТЕЛЯ НА ШАМПИОНСКАТА ЛИГА БАРСЕЛОНА !! Уш най- добрият отбор в света НО С НАЙ - ГОЛЯМАТА подкрепа на садиите и най - вече УЕФА ! Чист пример за играта им показват и техните симуланти
[@link http://vbox7.com/play:ffe74535f1]
изгледайте го и следващият път ХЕЙТЪРЧЕТА МРЪСНИ не пишете за Ман Юнайтед а се погледнете !!!

Johan_Cruyff_14
09.04.2012 20:14

Кое по-точно замазвам? Двете чисти дузпи срещу Милан ли? Този, който замазва си ти и само ти? Защо не коментираш конкретните ситуации, вместо да ми отговаряш с безсмислен коментар, с който само и единствено показваш, че знаеш някое оригинално определение на футболен отбор? Поведението ти може да бъде илюстрирано само с една дума - идиот.

KrisPK
09.04.2012 20:10

Жалкия опит на "феновете" на фарселона да замажат ОЧЕизвадно подпиране...

Johan_Cruyff_14
09.04.2012 19:57

А ти прочети това преди да ми даваш някакви смешни клипове: [@link http://fcbfans.net/2012/04/07/barcelona-and-referees-the-myth-unveiled/]

bezuuu
09.04.2012 19:49

ае,кво са карате ако един мач ощетят МАН после в поне 5 бутат стабилно ........като в слу4ая

fena_man_utd
09.04.2012 19:45

Гола на Челси не беше ли и той в засада.Защо за този мач нищо не пишете?

fena_man_utd
09.04.2012 19:43

На 11.45 го виждам.Ти,ако не го виждаш отиди и си измий очите с вода обилно.

vlatkyn
09.04.2012 19:42

Дузпалона и Мансъдията е наш Юнайтед вече трябва да си сляп за да не виждаш, че ги подбутват.

fena_man_utd
09.04.2012 19:31

Уинър нарушение има ли-има,беше ли играча последен в защита-беше.Да,засада имаше,но съдията не вдигна флага,което значи,че всичко е наред.Какво търсите под вола теле.

vlatkyn
09.04.2012 19:39

Къде видя нарушение, нормална манчестерска симулация

Manchu
09.04.2012 19:17

Защо все на Манчестер коментират такива ситуации.А на Иванович гола,той беше още по голяма засада,ама няма теа за това.Нали ние сме Манчестър все трябва да има коментари и хулене по тяхен адрес.В последните месеци няма един свястен коментар за тях,все се гледа лошото,а не хъбавото.Защо не споменете че ония откъсаци от Сити изгубиха 8 точки преднина.Пак ли ние сме виновни.Ние си бием и си гледаме играта,а че има некадърни съдии не сме виновни.Стига с тази завист от страна на всички.Манчестър е бил и ще бъде на върха!!!!!

satacka
09.04.2012 20:00

С или без дузпа, не виждам какво толкова можеха да направят КПР. Да, ощетиха ги, но рано или късно гола щеше да дойде. Все пак дузпата беше в 15-тата минута. Дори КПР да бяха открили резултата, не мисля, че щяха да си тръгнат с 3 точки, дори с 1...

sad4me
09.04.2012 19:19

еи го и тоя цървул ... абе глупако гола на иванович няма да спечели титлата докато тия съдийски тесли ви носят титлата тапанар

Premierleague9
09.04.2012 18:50

А и на Сити също заради опасното влизане на Балотели срещу Сонг , което бе подминато от съдията , който беше на не повече от 5 метра от мястото на нарушението на Балотели.

Premierleague9
09.04.2012 18:49

Феновете на Челси да не пишат , щото спомнете си гола на Иванович срещу Уигън *cigarette*

ChelseaBoy7_9
09.04.2012 18:31

Явно има!!!

zombie
09.04.2012 20:29

Докато ние се правим Вие сте си такива. Аз не казвам че не е било подпиране, а че вие се мъчихте срещу 19-ия в класирането и ако не беше тоя гола от засад... Момчетата от Уигън се представиха повече от достойно и заслужаваха не 1 а 3 точки!

ChelseaBoy7_9
09.04.2012 19:27

Я, я пак че нещо не те разбрах *lol* То да свириш дузпа и да изкараш играч на противника след неправилно отсъждане по никакъв начин не е "подпиране" и "не решава мач" ... *joking* Вие феновете на Юнайтед на идиоти ли се правите или сте си просто такива?!...

zombie
09.04.2012 18:42

Може и да има, но поне печелим мача и без подпирането, докато някои отбори, започващи с ''ч'' и завършващи на ''елси" печелят благодарение на подпиранията...

nikshan11
09.04.2012 18:30

искам да се възползвам от темата и да 4еститя второто място за Юноши до 17 години на МАН ЮТД на турнира АЕГОН КЪП.ТЕ паднаха от Аякс със дузпи ! *smile* 4естито да ви е Юношите ви са прекрасни за жалост наще са доста по-слаби *smile*

teenage_head
09.04.2012 18:15

Ало, уиннър, днеска има кръг от висшата лига! Известно ли ви е? Някоя тема да пуснете или прогнози случайно? Ама вие май не следите много кво се случва реално в лигата, ама само чули - недочули...

bobeto_
09.04.2012 18:11

като тръгнат да говоря за Челси си загубих мисълта малко, но те са на 1/2 финал в ШЛ, със сигурност като качество на футболистите са класи над тези дървета от Юнайтед, а при един свестен подавач, който могат да си позволят през лятото - тогава Торес ще блесне и отново ще се върнат в борбата за титлата, заедно със Сити, ако Манчини си тръгне .. а ако Арсенал както се говори променят политиката ... и те ще се намесят, а САФ не е вечен, човекът заслужава да се отдаде на заслужена почивка и да спре с футбола, тогава ще се случат нови обрати и може би Юнайтед ще бъде нещо като Ливърпул в момента .. не се знае, за това футбола е толкова интересен, може пък и да ни опровергаят, но с тези дългове, които имат .. няма как да си купят играчи например, като : Снайдер+Бензема+ някой силен централен защитник, а ще разчитат на дърварския си стил с легендарните, но вече стари - Скоус и Гигс, нападателят който спирането му е къс пас - Чичарито и защитници, като Евънс *lol*

satacka
09.04.2012 18:26

Първо за дълговете. Дълговете са на собствениците- Глейзър. Клубът си има собствен бюджет, който не се влияе толкова много от глейзър. Пари има, но няма кой да ги харчи. До някъде съм съгласен, че центъра на Юнайтед куца, ама да кажеш , че отбора ни е пълен с дървета е просто глупаво. Какво като Скоулс и Гигс са на по 37 и 38 години? Като ги гледаш, отстъпват ли с нещо пред някои на по 27 години, например, че и по-млади. Говорим за техника и опит. В отбора са, защото могат да играят и са полезни. Но съм съгласен, че ще напуснат и центъра се оголва. Чичарито съм го отписал от много време като играч, но види се има кой да бележи. Та, не бързай да си правиш заключения! Вярно е, че и успехите ни сега се дължат на САФ до голяма степен, ама ще се възползваме от енго докато може. Пък после ще видим. Един Солскяер,който сега като мениджър се справя добре , може да го замести. А за Европа... основния проблем в груповата фаза на ШЛ дойде от подценяването на отборите. Базел и Оцеул , че и Бенфика не изглеждаха пречка, но ето че бяхме изненадани. А после дойде и прекрасната игра на Атлетико Билбао. И съвсем безпристрастно бих заявил, че всеки Английски клуб би се затруднил с тях. Защо? Ами чисто и просто. От 1-2 години стилът на испанските отбори затруднява английските по всички фронтове. Солидната им преса и множество пасове. На острова не са свикнали с такъв тип игра. Та само поздравления за Билбао и не само.

devcrybg
09.04.2012 18:08

без коментар :Х този сезон имат над 10 дузпи

bobeto_
09.04.2012 18:06

много жалка грешка на съдията .. странно как се случва предимно при Юнайтед .. те имат и най-много отсъдени дузпи през сезона .. като цяло първото най-видно е, че има засада много голяма, която от самолет може да видиш, а второто е, че картонът с червен цвят е просто пълен ъпсурт .. в крайна сметка Юнайтед в Европа се вижда колко са слаби .. да наистина имат един велик треньор в лицето на САФ и едни много жалки футболисти, ако тръгнем да ги сравняваме с колоси, като Реал, Байерн М, Барселона .. но пък в Англия всеки, като излиза срещу тях и сваля гащите моментални, страшно много се респектират, а един Атлетик Билбао, който в Испания е след 10-то място ги направи на пух и прах и им показа как се играе футбол .. че и Базел, които бяха премазани от Байерн М .. Челси, отборът който не е във форма във Висшата лига, но като качества на футболистите е нива над тези на Юнайтед (с изкл, че при специалиста САФ знае как да пусне титулярен състав с опитни + няколко талантливи млади + няколко дървари, които играят тактически добре и да направи сплав и да е боеспособен отбора му, докато при другите английски отбори или много млади са играчите без опит, като Арсенал, или като Челси повече застаряващи и несработени в екип .. но следващата година, ако Сити сменят менижера, а Челси вземат свежа кръв, градивен халф, а Арсенал запазят Перси и вложат още някой и друг паунд .. Юнайтед ги виждам 3,4,5,6 .. и величието ще свърши, а то рано или късно ще свърши след като САФ се махне ..

borko_84_
09.04.2012 17:44

Има засада и това не е дузпа,но МЮ спечелиха повече точки този сезон в сравнение с другите отбори и за това са на върха в Англия.Но има още кръгове до края и все още не са шампиони.

satacka
09.04.2012 17:39

*исках да кажа гол от засада за Иванович в долния комент, ама бързане... *lol*

satacka
09.04.2012 17:44

Еми тъпия си ти в случая. Нямам нищо против Челси, ама давай да се фулиме, дет се вика. Просто давам пример, че съдийски грешки стават. Ама ето как реагираш. Вашата засада можете да я признаете и минало - заминало, става ли на въпрос за Юнайтед- айде бутане, съдийски отбор, ала бала. Нормално е, когато си първи всеки те гледа и гледа да се заяде за най-малкото нещо.

sad4me
09.04.2012 17:41

ТИ ТЪП ЛИ СИ БЕ БАТЕ ?! Стига сте го дъфкали този гол нестига че е само 1 и пак недоволствате... вашето е къде, къде по ... абе егати простите манафи... всички ви казаха че има гол от засада какво повече искате ?НИщо няма да се промени? Тапанари такива...докато Юнайтед с такива тесли които им подаряват накрая ще земат титлата

satacka
09.04.2012 17:39

Аха... все едно ей сега преди малко не лишиха Норич от дузпа с/у Тотнъм за 0-2 и минутка по късно Тотнъм изравниха за 1-1. Все едно онзи ден Иванович не вкара гол от дузпа за Челси с/у Уигън, все едно Балотели вчера не беше за 2 червени картона ПОНЕ, все едно дузпата на Барса в мача с Милан беше редовна и куп такива примери от ПОЧТИ ВСЕКи мач могат да ми хрумнат, защото съдийски грешки се случват. За какво уинър не направят сега статия за някоя от посочените от мен грешки, а? Те само Юнайтед ги "бутат" ... смешна история.

sparco2
09.04.2012 17:31

смешен сайт.. само създава интрига между феновете... сейрджий!!!*cards**stop*

alechko
09.04.2012 17:18

Добре бе феновете на челси какво говорите как си спелихте титлата 2009 година 2ма мача срешу Юнайтед ви бутаха бутаха ама с 2 ръце и какво тогава не ги виждахте тия неща нали.Това вчера не е подпиране отмениха и редовен гол за юнайтед стегнете се мишки

IceMAN_11
09.04.2012 17:05

Съдийски отбор а? 20 титли се печелят с помощта на съдийте? НЕ СТАВАЙТЕ СМЕШНИ!!! Колкото до Европа всеки отбор има трудни моменти , но доколкото помним в последните 5 години Юнайтед е 3 пъти финалист! Така че твърденията и хейтърските ви коментари издишат!!!*cool**cup**cup**cup*

karakuli
09.04.2012 17:02

Нямахме нужда ,пак щехме да ги биеме дали с 1 или 2 няма занчение но кьоравия съдия как да не види засадата къде е гледал....

kiksan40
09.04.2012 16:51

Забелязах, че най-често пишещите в тази тема са феновете на най-смешния отбор - Челси... Един от двата богаташки отборчета които бълват пари за какви ли не футболисти и все си остават подножието на върха... Истината е, че ако не беше тази тема със съдийските грешки, пак щяхте да измислите нещо с което да показвате завистта си към вече устремилия се към >20< титла на Англия шампион *cup**devil**vicious*

sad4me
09.04.2012 17:31

Опа. Извинявай , незнаех че можеш да "бълваш" пари *lol* *lol* *lol* Не се излагайте деца, когато не знаете значението на някои думи по-добре не ги употребявайте!

jojkata9
09.04.2012 16:46

Има засада и няма дуспа и заради това шампиони

dido_bzzz4
09.04.2012 16:55

и каза той *joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking*

georgechelsea
09.04.2012 16:42

да беше само тазиэ ситуация добре но то почти всеки мач се случва нещо подобно

fhh
09.04.2012 16:43

Да така е!!

sad4me
09.04.2012 16:41

Имат разбира се. Иначе няма как да печелят мачовете си.

teenage_head
09.04.2012 16:24

Плюя ви на жалкия смешен сайт. Съвсем скоро ще ми писне и ще спра да пиша тук.

holigan4e
09.04.2012 16:37

Марш в кухнята бе

demon_levski
09.04.2012 16:22

дузпата си е 100% да вярно че има метар засада на Ашли Йънг. но и челси вкараха два гола от засада срещу уиган но никой нищо не вика а сеге сички викате че сме най потпираният отбор което не е вярно най потпираният са дуспалона UEFA ги путат всяка година до финала за шанпионската лига и не само и в примера ги бутат към титлата това напрет дяволи към 20 титла.*devil**devil**devil**cup**cup**cup**cup**cup**cup*

shishko93
09.04.2012 17:49

хаха *smile* гледаме сега и преди са ви и са ви *smile* са даже повече *smile* така че не говорете че Ман са мн добри *lol*

satacka
09.04.2012 16:45

Ами ако резултата си беше 0-0, от къде знаеш, че през тези 60 мин за които говориш е нямало да вкараме? Едно е да играеш при 0-0, друго при 1-0. Но те КПР бяха фаворити сигурно тоя мач и ни бяха затворили в нашата половина до дузпата. Ако я нямаше ни биеха 0-3.... Ех, тоя рефер...

fhh
09.04.2012 16:38

Ако не ви бяха дали дузпа,нямаше да вземете мача!60 минути играхте с човек повече и не можете да бележите!Колкото до дузпата,много смешна работа -направо отвръщение с играта!!!

miro211
09.04.2012 16:32

А вей къса ми е паметта но това го помня две поредни години на финал ф ШЛ 2007- 2008 и там ли ни попирах бре

shishko93
09.04.2012 16:27

ем нз кой кой подпира ама на ШЛ барса би смешниците Ман Ю така че не говори *smile* там видяхме колко сте добри *smile* и са без да ви подпрат неможете *smile* той в засада те нито виждат нито нищо и накрая и дуспа хахах *smile* смешници и от лига европа ви премахнаха и от ШЛ така че не говори *smile*

Lampss
09.04.2012 16:23

Само първият беше от засада идиот такъв,като не си гледал мача не говори *wink*

United9
09.04.2012 16:17

Всички мразите Манчестър Юнайтед дори и модераторите дори и целия сайт да ги мрази те ще са на върха Юнайтед завинаги шампиони сме колкото и да ви е яд няма кои да ни спре гадни хейтари 20 титла е близо *cup**cup**cup*

teenage_head
09.04.2012 16:17

А ЧЕЛСИ като вкараха 2 гола от засада?!?! Ами СИТИ като трябваше да получат червен картон в началото на мача? ПИШЕТЕ ТЕ ДАЛИ ИМАТ НУЖДА ОТ ПОДКРЕПА!

Lampss
09.04.2012 16:20

Какви 2 гола бе смешник,да единият беше от засада,но не даде чиста дузпа,дори да ни е помогнал съдията,при нас това става доста рядко,а при вас е практика *wink*

NWC
09.04.2012 16:16

незнам как може да си фен на такъв измислен отбор !!!!

Lampss
09.04.2012 16:22

За мен ли говориш?

miro211
09.04.2012 16:13

Не мога да разбера защо добрите отбори се ви пречат и се те са виновни. Барса печелела мачовете си подпирани от съдиите а не Виждате какъв гениален Меси играе. Сега Ман ви пречи Скоулс ви пречи но къквъв гол заби вчера(пенсионера според вас). А отменения гол не помня на Улебек ли на Валенсия ли беше това защо не го казвате ми казвате само подкрепата. И Нещо на финал подкрепят се ВИНАГИ добрите отбори!*wink*

Crazy89
09.04.2012 18:27

Идиотът си ти *smile* По-рано в коментара ми да видя някаква обида ? Ама както и да е ... и аз мога да изредя мачове в които отбора ми е ощетяван (този сезон срещу Нюкасъл когато им дадоха дузпа за нищо, няколко години под ред в които Челси ни побеждаваше с голове от засада и тем подобни) така че вземи си прибери големите спомени които са ти останали и по-хубаво мисли (ако можеш де ... силно се съмнявам) преди да ми лафиш на въпреки защото си срам за феновете на Челси *smile*

manutd_forlife
09.04.2012 17:06

абе, смотан ти си фен на отбора от когато абрамович е тука. Знам, че има и фенове преди него и ги уважавам, ама нямаш право да говориш така за ман. То да поведеш 3 на 0 в края на първото и в началото на второто полувреме, да не мислите, че ги заслужавахте бе? Да не би да бяхте по-силния отбор? Вашия отбор има толкова много дупки, първо си намерете един свестен мениджър и не го махайте. И спрете да се оправдавате със реферите, защото при мача на сити много малко говорехте за това и показва какви сте наистина. Мълчите си когато нас ни прецакат нали?

dido_bzzz4
09.04.2012 16:59

е ти за два несправедливи мача срещу челси искаш всички садииски гафове феновете на другите отбори да ги прощават ли*joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking*

Lampss
09.04.2012 16:45

Не се гордея с това идиот такъв,само казвам,че тия 2 мача показват всичко,и щях да се радвам,ако бяха само тези,но в тези сме ощетявани изключително много *wink*

Nikrom
09.04.2012 16:43

еми............. да неможете без подкрепата на садиите

Crazy89
09.04.2012 16:38

Ти за 2 мача на 3 години ли се гордееш ? Иначе по темата, наистина нямаше никакъв смисъл от тази дузпа. Мега тъпо ми стана и като видях червения картон, все едно неможем и сами ....

teenage_head
09.04.2012 16:38

през 2009 много добре помня колко бяха ощетени Челси, затова тази година съм за тях в полуфинала...

Lampss
09.04.2012 16:36

Не ми дреме,ако ще и с ръка да бяхме вкарали!Гледай първият мач с Наполи и мача с Барса 2009 и тогава ела ми говори *wink* Само тия 2 мача са достатъчни да разбереш за какво говора

teenage_head
09.04.2012 16:34

Току що по Нова спорт казаха, че и двата гола са били от засада. Едва ли разбираш повече от професионалните коментатори, не че нещо...

Lampss
09.04.2012 16:26

Може и това да се случи братле,но като вас шибан жалки съдийски отбор няма да сме *wink*

miro211
09.04.2012 16:23

Са Нюкясъл като набримчат на Челси два три парцала задника им ще лисне

Lampss
09.04.2012 16:20

Гледам си го Челсито,не бой се *wink*

miro211
09.04.2012 16:20

Ти къде се месиш в чужда тема. я по- добре си гледай Челсито та до година да не играят само на Албиона*cigarette*

Lampss
09.04.2012 16:15

То като ги прецака съдията и да отменява и да не отменява,вече е все тая *wink*

morophreme
09.04.2012 16:08

Надушвам, че модераторите са настроени с/у Ман.Юнайтед, защо тогава не направите същата тема за барселона, но със стотици доказателства за бутането на Барселона към върха?

Johan_Cruyff_14
09.04.2012 16:31

[@link http://fcbfans.net/2012/04/07/barcelona-and-referees-the-myth-unveiled/] Ако не рабираш, дай да превеждам.

Lampss
09.04.2012 16:14

Барса може да са им помагали съдийте,но поне играят футбол.а не като вашето *wink*

kiksan40
09.04.2012 16:12

Напълно подкрепям тезата ти ! *wink*

Levskara_sand
09.04.2012 16:07

ако я нямаше тази подкрепа манчестър щяха да се борят за оставане

TheFruitMaster
09.04.2012 16:07

Разбира се, че имат нужда... смешен е вече този "шампионски" отбор на манчестър... *smile* Защото така се става шампион в Англия, затова пак догодина не Атлетик Билбао и Базел ще ги мачкат, ами и балканските клубове могат да се включат да им треснат по 2-3 гола и да гледа тъпо дъвката после *smile* Идва краят на кариерите на Гигс и Скоулс и след това Перуката и компания просто затъват и няма да вкусят шампионска титла до 2020 *smile* Глейзър, Мейзър - Съдиастерчър няма да ги бъде с този късмет вечно *wink*

kiksan40
09.04.2012 16:07

Мислех, че в спортните медии редакторите би трябвало да бъдат безпристрастни но явно в случая на Уинър професионализмът липсва. Поредната изцепка с която показвате, че сте просто една пародия на спортен сайт, която пише всякакви небивалици и глупости с което цели да си спечели някаква популярност, но единственото което получавате са Лошата си слава и ниския рейтинг. Успех за напред продължавайте в същия дух! *cards*

pr0fy
09.04.2012 16:06

Със или без нея , беше ясно , че КПР нямаше да се окажат никаква трудност за нас.Това , че съдията е решил така е друг въпрос. *wink* Юнайтед 20 *cup*

chelsea_00
09.04.2012 16:02

Всеки има нужда... но не всеки я получава *wink*

Premierleague9
09.04.2012 21:20

Май забравихте 48мин. отменения гол на Уелбек? А срещу Фулъм що ?И на нас не ни отсъдиха дуспа и на тях ?

devcrybg
09.04.2012 20:03

и Сър Алекс цяла седмица на млъкна.. а колко мача спечелихте със съдийска помощ ? Фулъм,Челси,Кпр, и др

Premierleague9
09.04.2012 18:53

Май много бързо забравихте мача на МЮ с/у Нюкасъл 1:1 ?

sad4me
09.04.2012 18:14

и сериозно ли го мислиш тва? Дет 2/3 от купите нямаше да имате ако не бяха съдиите лапенце

devcrybg
09.04.2012 18:11

Арсенал получавали а? а Лирърпол ? Нюкасъл ? Тотнъм ? даже нямате и СРАМ