Кой реши миланското дерби?

18:20
Кой реши миланското дерби?
В неделя вечерта с огромен интерес в цяла Европа се очакваше дербито на миланските грандове Интер и Милан. Дерби, което трябваше да даде отговор на въпроса ще съхрани ли Милан шансове за Скудетото или Интер ще го докосне с едната ръка. Срещата се изигра, Интер спечели трите точки и отвори разлика от цели 11 пред вечния съперник, 9 пред преследвача Ювентус, изхвърляйки го от борбата за титлата. Но това, едва ли бе най-поучителното от тази среща.

За пореден път се доказа твърдението, че не винаги играчи като Роналдиньо, Пато, Адриано, Ибрахимович и другите безброй звезди, могат да решат дербито. Най-големият играч на терена винаги е.... съдията. Да, знам че звучи банално, но е неоспоримо. Италианското Калчо загуби от блясъка си и отстъпи по рейтинг за най-гледано първенство именно заради подобни отсъждания като снощното за котиращия се като най-добър съдия на Ботуша Роберто Розети.

\"\"Италианецът Роберто Розети бе избран за най-добър съдия в света през 2008-а година от Международната федерация за футболна статистика и история (IFFHS) след като събра 204 точки в гласуването на експерти от 83 страни. На фона на снощното отсъждане, това изглежда доста.... обезпокоително. Това са срещите, които трябва да се изсвирят перфектно, защото те са от ключово значение за цялото първенство. Класата на Интер е очевидна за всички. Не е нужно да обсъждаме нападатели като Златан Ибрахимович и Адриано, халфове като Станкович и Санети, защитник като Валтер Самуел, вратар Сезар (за мен, най-добрият на поста си в света в момента) или специалист като Моуриньо. Те са доказана марка и това не е никаква изненада. За пореден път, съдийско отсъждане се оказва най-коментираното нещо в дерби от подобен мащаб. Не финт, удар или каквото и да било, сътворено от 22-а на терена, а решение на чернодрешковците. Хората, които трябва просто да дадат равни услови за игра на двата тима.

\"\"Играта с ръка на бразилския нападател Адриано се видя много добре дори по телевизионните приемници. Не мога да повярвам, че господин ТОП съдия за 2008-а година, Роберто Розети, и неговият помощник от близката ни страна Калканио не успяха да видят, някакси, играта с ръка на нападателя. Доста смущаващи бяха и отсъжданията им в края на срещата, когато всяко единоборство 50:50 се свиреше в полза на Интер. Засадите на Индзаги и Амброзини са точни, евала за тях. Малко странно бе и решението на рефера, когато на границата на пеналта Пато бе премазан от Киву, а отсъждането се оказа.....фаул на бразилеца. Искрено се надявам, че всички неточности допуснати в срещата от страна на тримата рефери, са били плод на бързата игра на терена и огромното количество дим.

Всички разбираме, че Интер на 90% вече е шампион на Италия с оглед класата на тима, слабата форма на Юве и разликата с колебливия Милан, но в края на месеца идват срещите от евротурнирите. В Шампионската лига предстоят три англо-италиански сблъсъка и имам странното чувство, че "Ботуша" няма да има представител на 1/4-финалите в най-комерсиалния турнир. Дали ще е така, само времето ще покаже.

\"\"

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Pinturicchio_10
01.03.2009 12:22

--> Луис Медина Канталехо - Същия! Уникален некадърник! Не знам кой му е дал лиценз на тоя. Няма мач, в който да не прави груба грешка. Да не говорим за милионите уж дребни грешчици, които в крайна сметка се оказват решаващи. На тоя и на Райли не трябва да им се дава достъп до свирка, освен ако не е кожена. *joking*

Iv3rs0n
28.02.2009 23:28

Pinturicchio_10 е Много прав *stop* аз да добавя че испансият рефер за които тои говори е моя любим съдия които свири Интер - Манчо Юнака --> Луис Медина Канталехо

FF50
28.02.2009 19:08

ИНТЕР Е ДОЛЕН ГАДЕН ОТБОР ,ТВА ЦЯЛ СВЯТ ГО ЗНАЕ!!!!!!!!

Iv3rs0n
27.02.2009 20:54

Ами според мен във вторник се видя че:
1 во ИНТЕР НЕ са най-подкрепяния отбор (признавам че в сериа а ги побутват)
2 ро Манчо Юнака не са толкова силни колкото ги мислите всички (да не говорим за Ц.Манекеналдо)
3 то на феновете на милан (които дълго ще помнят вердер) и тези на юве (които най-вероятно ще помнят челси) искам да кажа че дори милан да бяха били интер, ТЕ ПАК СА ШАМПИОНИ !!! *devil* *sick*

Pinturicchio_10
26.02.2009 04:05

В случая наистина съдията реши мача не само заради гола с ръка а и защото не отсъди чиста дузпа за Милан към края за задържане на Индзаги. Само че не съм съгласен че само в Италия се правят такива грешки. Всички знаем за комичните и направо трагичните английски рефери, а топ съдията на Испания е пълен смешник! Гледах го в дербито Барса-Реал есента и направи 1000 грешки. Италианските рефери са добри (най-добрия съдия за всички времена е италианец), но просто след "Калчополи" се гледат под лупа и всяка грешка се тълкува като тенденциозност. А това не е съвсем така, въпреки че Интер откровено си ги бутат и то здраво. Всички големи отбори в Европа се подкрепят от съдиите малко или много, но това такава явна игра с ръка не е никаква грешка, а си е сериозно бутане. След миналия и особено този сезон интеристите нямат право да реват за съдии. Ако се спазваше еднакъв критерии те трябваше да са в Серия Ц. Но най-големите мафиоти никога не ги хващат...

djunkata
25.02.2009 22:39

МИЛАНСКОТО ДЕРБИ РЕШИХА МИЛАН, ИНТЕР, РЪКАТА НА ИНТЕР И СЪДИЯТА.

LevSkarCh3
21.02.2009 19:44

не може един Роналдиньо да им прави играта ... те са си виновни ..

schuschu
20.02.2009 20:43

така е във футбола не всичко се вижда навреме, затова е толкова интересна игра. в случая съдията реши мача.

LEO_74
19.02.2009 18:58

Повечето съдии не осъзнават че са просто герои от футболния двубой.Някои се изживяват като повече или по-малко "могъщи" .

Beckenbauer
19.02.2009 17:23

?Питате кои ли го реши?Ами ще ви кажа.Реши го божията ръка на Адриано.Т'ва е сигурно на 100%.Просто не спорете,няма смисъл! *evil*

ashlak
19.02.2009 13:57

.... РакаТа на АдрианО решИ деРбиТо ... *wink*

emo_peleto
18.02.2009 23:36

Мразя Милан, но Интер вече ги мразя повече. Дано Ман Юнайтед им напълнят кошницата с голове на Олд Трафорд, че да не могат да си ги занесат в Милано. *joking*

Ultra_Milan
17.02.2009 11:09

cesekarchetooo,напълно съм съгласен с теб.А дербито го реши Розети.В ШЛ, "служебните" ще покажат,защо са срам за Милано! *evil*

idol_bg
17.02.2009 01:45

wba.........Просто ти се чудя,къде я видя тая добра форма в която уж били Интер...както казваш.Ми че те от Нова Година насам формата им върви все надолу.3-ка от Аталанта,домакински хиксове с Каляри и Торино....и една съдийска победа в дербито.Ако това наричаш добра форма...евала ти правя.... *smile* Интер беха в страхотна форма в през Октомври и Ноември,когато спечелиха наистина много сериозни мачове и то поред и точно тогава те направиха тази голяма преднина.Сега тази поредица от тежки мачове отново идва.....и ако успеят да я изиграят както през есента,то едва тогава можеш да си сигурен че са шампиони.Не по рано.Накрая да няма неприятно изненадани фенове на Интер....!!!Еми браво че си се досетил на кой отбор съм фен.....щях да се учудя ако не беше..... *wink*

bajanaka_
17.02.2009 01:12

ИНТЕР Е ДОЛЕН ГАДЕН ОТБОР ,ТВА ЦЯЛ СВЯТ ГО ЗНАЕ!!!!!!!!

bajanaka_
17.02.2009 01:10

напълно подкрепям твърденията на колегата милан трябваше да победи,интер е долен отбор ,и САМО МАН ЮНАЙТЕД *devil*

napoli_fen
17.02.2009 00:41

Само ще кажа евала на Италианците.Наказват си отборите за корупция.В Англия хванаха 3 отбора за корупция в Чемпиъншип,в Германия хванаха съдията,които разказа за измамите,но няма реакции.

Kalinho
17.02.2009 00:05

според мен садията си е долен ******* ама какво да се прави и в англия всеки подпира Маймунайтед а в Испания Реал така, че няма как. А за англо - италианските сбласаци 100% ще има поне един италиански отбор да не кажа и 2 или 3

cesekarchetooo
16.02.2009 23:26

fidel_castro , свали си синьо-черните очила, пич. Аз съм от Юве /предварително ти го казвам, да не кажеш, че съм пристрастен/. Цял свят видя как Адриано във волейболен стил вкара топката. Ми погледни фотото горе на страницата бе. Или си сляп?!? Виж къде е ръката на "Императора". При неволна игра с ръка, гола се отменя и му се дава жълт картон. Прелисти пак правилника...
Мача си беше хикс - мача беше равностоен, двуостър, и двата отбора имаха положения. Но както каза един пич в една друга тема - трудно е да се играе 11 на 14. От Юве съм, и въпреки че не понасям Милан - бях за тях, защото Интер са най-толерирания от съдиите отбор. Не в Италия - в света! И който го отрича, е заслепен от клубните си пристрастия!
И не отписвайте Юве и Милан от битката за титлата - в Калчото се играе до последно. Да не се подхлъзнете накрая?
А-а-а, и още нещо. Забравете за някакво добро представяне в ШЛ. Манчестър Юнайтед ще елиминира безпроблемно съдийското отборче. Защото в ШЛ няма кой да ви спаси, понеже сте некадърни и не можете да биете. Айде със здраве...

ForzaMilan1899
16.02.2009 22:47

arsenov аз ПРинтера си го викам от години и понякога го казвам несъзнателно.Станало ми е навик...не се права на интересен.Иначе мога ама трябва много цензура понеже не е само ПРинтер има и други по цветисти прякори , но не мисля да се правя на каруцар...

fidel_castro
16.02.2009 22:35

хахаха Какво стана Милан? Вече ще е добре да се съсредоточите ърху битките з аКупата на УЕФА! Забравете за титлата! Тя е на Интер и никой друг! Оправданията със съдията са за слабаци. Да напомням ли за купищата положения на Интер? А и между другото, злобни миланисти, няма да е зле да проврите правилата на ФИФА. При положението ръката на Императора беше плътно до тялото му, а при такива случаи винаги се отсъжда в полза на нападателя, защото той е прибрал ръката си с цел ТЯ да НЕ ДОКОСНЕ ТОПКАТА!!! А Адриано със сигурност се е стремил точно към това- топката да не докосне ръката му. А и на повторенията ясно се вижда ,че той се опитва да удари топката с глава- следователно няма умисъл в действията му, Т.Е. Адриано иска да играе с глава но тя се плъзга по ръката му ,което няма как да е фаул!!!
А за този миланист, който твърди,че положенията на Интер се дължат на слабата игра на Каладзе ще отвърна следното: Какво е виновен Каладзе, че е бавен и тромав? Виновно като цяло е ръководството на МИлан ,което превърна отбора в сбирщина от пенсионери и изхвърлени играчи. А класата на Адриано и Златан няма как да не се справи със застаряващи играчи като Каладзе!
FORZA INTER!!!!!!!!!!!!!!

chambo
16.02.2009 21:30

Разбира се,че съдията!Не казвам,че Интер са слаби,напротив много са силни.Това подпиране от съдиите обаче си остава,което много ме дразни.То не бяха голове от засади,червени картони,голове с ръка само и само Интер да побеждава.Силно се надявам след една седмица Манчестър Юнайтед да ги преземи.

Katula
16.02.2009 21:07

поздрави на всички фенове на юнайтед с това изречение : Най-големият играч на терена винаги е.... съдията. *smile*

wba
16.02.2009 21:06

Човек,гледаики коментара ти разбирам веднага на кого си фен,а именно на Милан.Тва е футбола,неможе да въведат камери и да спират играта ,зада проверяват както в тениса.Интер победи и ще са шампиони.Това е положението.Просто го заслужават с добрата игра ,която показват.В моментното състояние,в което се намира Милан,ако те станат шампиони ще е незаслужено

idol_bg
16.02.2009 20:52

Аз пък не разбирам хората които твърдят,че Интер заслужавали победата.Мача си беше за Х....двата отбора си поделиха по едно полувреме,а по чистите положения за нерадзурите се дължат не на някакво смазващо превъзходство,а на груби грешки на Каладзе.Голът на Адриано няма какво да го коментираме,след като цял свят го видя.Само искам да допълня че когато вкараш гол с ръка,или пък с ръка предодвратиш такъв...това си е нарушение на правилата придружени със задължителен картон и фразата...НЕУМИШЛЕНО просто не важи.И не бързайте да коронясвате Интер за шампиони....защото сега им предстоят 5-6 много тежки кръга в калчото.Гостувания на Дженоа,Наполи,Удинезе,Юве....и домакинства с Рома и Лацио.За сравнение програмата на Милан е доста по лека сега....чак последните 3 кръга са им трудни.Да не стане като миналата година,когато Интер пак водиха 11 т. на Рома..и накрая последния кръг трепериха за титлата.

Hella
16.02.2009 20:52

Както се вика "удари едно рамо", некадърен Розети *lol* GGMU!!!! Ще ви видим тогава служебнитеее *devil*

cristiano_kiko
16.02.2009 20:30

Колкото и да спорите ,Адриано наистина гола беше с ръка! За мен мача беше X!!! С чиста ръка си го вкара гола *stop*

chanev92
16.02.2009 20:29

Forza много добре май не си спомняш онази статия за която говориш. Всъщност беше за съдийски решения предрешили крайния изход на мача. Интер и Юве бяха подпряни на +3 (т.е 3 мача повече са им помогнали за сметка на ощетяването) Ние бяхме -2. Както и да е ... не забравяйте, че Берлускони заяви, че около Интер ще се разглеждат някакви мачове за курупция, а и има още 14 кръга. Impossible is nothing.

Bookie
16.02.2009 20:23

Нека всички интеристи се порадват малко, че в Шампионската лига идва не съдията Розети а Ман. Юнайтед.Тогава ще се види дали Интер е класа наистина.Силно се съмнявам ,че е така...

nar
16.02.2009 20:14

А за мен играта си беше нормална, головете редовни, всичко 6.
Така де, не може Меси да ги вкарва с ръце и това да важи, а инък да не може.

topmo3
16.02.2009 20:02

Моля моля, тракеторията на топката от главата на Адриано не беше променена от неговата ръка,нито за скорост или посока... гола си беше 100%. Немога да понасям твърдения като това,че мача е бил чист Х като не е! Просто съдбата и Абиати спасиха милан от многото голове,защото на 3 пъти футболист на Интер се оказваше сам срещу вратаря на росонерите *smile* А и мача с Ман утд ще е много труден!

arsenov
16.02.2009 20:00

ForzaMilan1899 мноооо си оригинален с този принтер направо чупиш мен а мача беше x без подкрепа за интер

drummer
16.02.2009 19:56

Признаването на този гол на Адриано, от арбитъра Роберто Розети за редовен, до голяма степен свали рейтинга му, а и голяма част от ореола на италианското калчо. От тук нататък, въпрос на вътрешно усещане е, как би завършил този мач. Моето е,че Милан поне нямаше да го загуби.

napoli_fen
16.02.2009 19:15

Относно статията на Сашо,мнението ми е,че Челси и Арсенал също не са във форма.Така че ще е интересно,и в трите сблъсъка.

ForzaMilan1899
16.02.2009 19:09

Е въпреки всичко истинския резултат си беше Х , няма да разправям как сме щяли да ги разбиеме ако не беше смешната ръка.Съдиите са помагали на всички големи отбори в Итали вкл. и на нас.Но най-много на ПРинтер , както се вижда.Служебните титла са само 1 част....имаше една статия преди не много време за съдийските помощи в последните сезони и се оказа , че ПРинтер са много много ама много яко подпирани.Ние също юве също , но тези най-много.

deko1991
16.02.2009 19:01

точно тоя гол дестабилизира играта на Милан и станаха изнервени и играта им пропадна ,за това стана и втория гол ето го и последствието *stop*

iksvel
16.02.2009 18:44

Не можете да твърдите, че ако голът с ръка не бе зачетен, еди-си какво е щяло да стане. Променяйки едно събитие, ние променяме и всички след него, т.е. резултатът можеше и да не е 1:1, а 0:10 или 10:0, както много други (не се връзвайте за цифрите, това е само теория).
beastt, не през цялото второ полувреме Милан бяха по-добри, така че не беше най-логично да е Х. WayneRoney, на 24-ти се играе в Италия, така че адът е последното нещо, което ще чака Интер там. *smile*

WayneRoney
16.02.2009 18:27

Италянска мафия.Интер да се радват,че на 24 ги чака ада *devil*

beastt
16.02.2009 18:26

то се видя че Съдията ги закопа, но в никакъв случай не беше победа за Интер, най - логичното трябваше да бъде един х между двата отбора. Получи се равностойна игра. През 1-вото полуврее Интер атакуваха, през второто си размениха ролите. Получи се един динамичен мач *smile*