При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни,
които им споделяме за осъществяване целите
на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите
условия
на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на
Вашето
съгласие.
Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и
промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни
– Партньори на Спортал.
За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за
наши или на трети страни, наши партньори, инициативи,
промоции, игри, оферти и други.
За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
09.04.2014 21:24
2 - 2 и Юнайтед продължава .... КАЗАХ !!!
10.04.2014 18:57
Много говориш!!!
09.04.2014 20:29
0-1
09.04.2014 19:45
2:2
09.04.2014 18:26
няма да коментирам просто искам Байерн да продължи и да се изправи с някой испански "гранд" *beer*
09.04.2014 18:10
От както се помня съм фен на този отбор и съм ставал свидетел на доста чудесии, дано и днеска стане чудо и най-важното, да покажат истинският Юнайтед пък, ако паднат, паднат, няма значение.
09.04.2014 16:23
Надявам се на изненада ,но такава няма да има 3:1
09.04.2014 14:33
Чудя се как е възможно Гуардиола да казва, че имал много контузени в състава, бил осакатен и т.н. Че то като имаш контузени резерви, които не си пускал цял сезон и не са записани в листата на 25-те за шампионска лига, тях ли ще пусне на мача, ако бяха здрави? Тия тренери се бъзикат с публиката и си мислят, че някой вярва на изказванията им. Вижте състава, който съм копирал, да разберете кои е контузен и кои не. А Юнайтед са със 7 човека в лазарета и още 5 възстановяващи се от контузии, заедно с Рууни, които ще играе на инжекции, 3 от играчите са основни и 2 смени, а тоя говори сякаш всички фенове са от Марс.
Този мач е сигурна победа за Байерн, ако не могат да си я вземат някак си поне да не лъжат безмисленно, че на такъв голям тренер и отбор е обидно да се правят такива изказвания. Само мога да кажа, че можете да пуснете по един фиш, Байерн са така или иначе с единия крак на финала с гола на чужд терен, Юнайтед ще имат тактика да се защитават и да чакат момента си да вкарат от контри, което не им се отдава този сезон, а Байерн ще атакуват от първата минута, ако Байерн не вкарат до 35 минута, нещата може и да се обърнат, но ако вкарат, не се знае дали Юнайтед няма да отнесе 3-4 гола във вратата си, всички знаем колко положения имаха Байерн първия мач, а играта на Юнайтед ала Челси, не мисля че ще помогне особенно, подобни схеми никога не са имали добър ефект, както за психиката на играчите, така и за резултата, но Мойс още от Евертън налага защита и пак защита, за жалост само с подобна тактика, поне на този етап с тези футболисти, крайния резултат ми се вижда като загуба. Валенсия, Кагава, Уелбек, Гигс и дори Евра, не са играчи, които могат да помагат в защита, да пречкат се, но до там. Не виждам никаква надежда, въпреки че се изненадах първия мач от резултата. Друг е въпроса, че съдията е Швед, което според мен накланя везните за Байерн.
Вероятни състави:
Байерн (М): Нойер, Рафиня, Боатенг, Данте, Алаба, Лаам, Робен, Кроос, Гьотце, Рибери, Манджукич.
Манчестър Юнайтед: Де Хеа, Евра, Джоунс, Видич, Смолинг, Карик, Кагава, Гигс, Уелбек, Рууни, Валенсия.
Стадион "Алианц Арена"
Главен съдия: Йонас Ериксон (Шв).
09.04.2014 14:15
Аз ще кажа само, че резултатът от първата среща бе 1:1, владението на топката и пасовете до колкото знам са само за статистиката, но истинските резултати, които се търсят са головете. Боли ме ..... че Байерн имат владение на топката 80%, ако ще и 99% да имат като не могат да вкарат гол, нека си я подават. Надявам се на същата игра и довечера, нека Байерн владеят топката и да си подават, пък ние ще правиме головете.
09.04.2014 14:00
Според мен мача е 2:1
09.04.2014 12:55
Като се замислиш, Байерн спечелиха Суперкупата на Европа, Световната клубна купа, спечелиха и Бундеслигата и са на 1/2 финал и то срещу Кайзерслаутерн за Купата на Германия. Сезона бе повече от добър за Байерн. Дори да отпаднат от ШЛ, сезона бе добър. Но аз смятам, че с този отбор с който разполагаме, с този потенциал който имаме, заслужаваме най-малкото да сме на финал !
09.04.2014 11:52
Стискам палци Манчестър да успея да бият Байерн - трудно ще е, но напълно реално! 2-1
09.04.2014 11:28
НАПРЕД ЮНАЙТЕД Не Х ами победа направо смело напред 1:2*devil**devil**devil**evil**evil**evil**devil**devil**devil*
09.04.2014 11:26
Ван Перси ще играе ли довечера или изобщо в групата ли е ?
09.04.2014 00:46
Този мач Байерн ще доминира и ще атакува атака след атака но една контра от малкото само (може би) би била гол за Юнайтед.
sksw Има едно единствено нещо в което Юнайтед бе по-добър но то не е статистика а именно по-ранният гол.
Прогноза 0:1.
08.04.2014 23:52
Ако мача завърши 1-1 Байерн продължават с гола на чужд терен нали?
09.04.2014 17:34
Ако резултатът в редовното време е 1:1 то и Манчестър Юнайтед ще имат гол на чужд терен.Така,че приятел тогава ще има продължения и след това дузпи. Дано стане хубав мач с много голове. *beer**goal**beer**goal**beer**goal**beer**goal**beer**beer**beer*
09.04.2014 13:55
Да, точно така приятел! Ако днешният мач завърши 1:1 за Байерн, то Байерн ще се класират заради голът на чужд терен! Други въпроси!? Странно ми е да чета акъл и да приема мнение на човек, който задава такива въпроси... Иначе определено ще ни бъде много трудно! Въпреки всичко, надеждата умира последна!
09.04.2014 12:19
Ако мача свърши 1:1 днес, понеже първия мач също бе 1:1, ще гледаме продължения *smile*
09.04.2014 00:10
Ти на луд ли се прави6 или си тъп? Ясно е 4е сайта е доминиран от фенове на английския футбол, но да казе6 , 4е Байерн не е бил по-добрия отбор в първия ма4 си е доста слабо изказване. След загубата в събота о4аквам сценария от първия двубой да се повтори, но този път Байерн няма да сгре6и. О4аквам победа с 3:0 за Байерн!
09.04.2014 00:04
е ако свърши 1-1 нали и Юнайтед ще имат гол на чужд терен ... осъзнаваш ли какви глупости пишеш *lol*
09.04.2014 00:03
По-голяма простотия не бях чел през живота си.
08.04.2014 23:47
2-2 и ще има английски полуфинал *wink*
08.04.2014 07:51
1:1 . До дузпи едва ли ще се стигне.
08.04.2014 07:35
Много се мислите за големи фенчетата на Байерн.На Олд Трафорд щяхте да ни къртите, сега сме нямали шанс и ще ни разгромите..накрая ще ревете. 1-2 GGMU
08.04.2014 13:42
Този път мача е в Германия и Байерн няма да подцени Юнайтед, тъй като видяха че с подценяване и слаба игра няма да стане, а резултата е 1:1 и ще трябва да се играе на макс *smile* Така че изобщо не се тревожа. Незнам дали ще ви разгромим, но съм сигурен, че ще ви бием, макар и без Швайнщайгер, Тиаго и Мартинес *smile*
08.04.2014 00:57
Този път прошка няма да има. От мен 2:0 и да се приключва !
08.04.2014 00:21
2:1 или дуспи
07.04.2014 23:38
3-0
07.04.2014 22:19
немците след мача ще бъдат на колене ! 1-2
07.04.2014 22:02
1:2 или 2:2 и Юнайдет продължават !
07.04.2014 21:42
1:2 и Байерн ще се чудат от каде им е дошло *smile*
07.04.2014 21:36
Според мен Юнайтед няма за какво вече да играят във ВЛ освен за класиране в лига Европа и затова мисля , че тук ще се напънат и ще наблегнат до контраатаките-Прогноза:1-2
07.04.2014 17:18
Никой отбор не е печелил ШЛ 2 пъти подред, 1-2
07.04.2014 13:38
Манчестър не са нищо особено ако не бяха паркирали Автобуса пред вратаря и не играеха само на контра атака 3ка не им мърдаше но с този заспал да го наречем футбол от тяхна страна това не е никакъв отбор от такава класа просто ако и в реванша са така не знам, ще е адски скучен мач.
09.04.2014 19:11
да паркираш автобуса е да се затвориш и да нямаш положение не мисля че нямахме положения едно от които на уелбек а имаше и доста останали така че това че не ви се сбъднаха мечтите не е наш проблем от сега няма никои тук а си представям ако продължим напред какво ще е *devil*
07.04.2014 22:21
Те 90 минути 2 пъти навлязоха в половината на Байерн, и то 2те чисти положения смятай. Дано да ги бием че Дейвид Мойс много взе да се превзема.
07.04.2014 17:27
Юнайтед имаха по чисти положение.*wink*
07.04.2014 11:36
2-2
03.04.2014 15:16
Според мен 2:0
03.04.2014 10:41
1:1 и дузпи
31.03.2014 13:28
2:0
27.03.2014 02:37
Този реванш на дали ще има смисъл от него..
09.04.2014 19:03
Миналия път Байерн подцениха Юнайтед и играха слабо, а и мача бе в Англия. Също така Гуардиола направи грешката пак да експериментира с 2ма играчи от нашите. Сега обаче мача е в Германия и Байерн няма да подцени Юнайтед, тъй като резултата от първия мач е 1:1 *smile*
09.04.2014 18:55
То и в първия мач щяхте да ги унижите с 0:5 , 0:6 ама Видич не бе съгласен и като за последен сезон в ПЛ ви направи една страхотна първоаприлска шега ! Фен съм на Юнайтед и смятам , че дори и да загубят те вече си запазиха достойнството!Все пак е най-лошият им сезон от 20 години насам и пак успяха да се опънат на европейския клубен шампион.Ето това е Юнайтед.Ако пък спечелят , то това ще бъде по-голямо постижение от това да спечелят ШЛ ! Може пък и да стане нещо като от 99-та година ! 15 години юбилей ли е ?! ;д
09.04.2014 12:23
Аз подкрепям този отбор от 15 години и било при победа, равен или загуба, винаги ще го подкрепям, защото съм истински фен ! Така че дори да стане чудо и Байерн да отпадне, живота продължава и аз пак ще бъда тук и ще подкрепям отбора.. Имало е периоди в които Байерн бяха супер слаби, но и тогава пак си виках за тях и се надявах всеки мач да победят. Така че точно на мен не ми ги говори тия *smile* Байерн е по-добрия отбор от двата и ако отпадне, ще е защото просто така се е случило или заради малшанс. Това е ясно на всеки, че Юнайтед не са на нивото на Байерн особено тази година.
08.04.2014 20:53
Ааа, сега бързаш да смениш темата, а? Никой не говореше за Челси, а за твоите пикливи коментари. А какво ли би се случило, ако Байерн излети? Къде ли ще си ти тогава?*lol**lol**lol* Пълен смешник си!
08.04.2014 19:53
А в какво се измерва, ако не от статистиката бе ? Не се гледали пасове, не се гледали проценти владеене на топката, не се гледало това и онова.. Точно тези неща определят мача бе приятелче.. Значи Юнайтед били по-добри, а Байерн по всички характеристики ги бият както сочат цифрите.. Малко не ти ли се струва глупаво това ? Това колко чисти положение имало, незначи че Юнайтед били по-добрите.. И незнам кой мач си гледал, но Байерн имаха доста повече чисти положения от Юнайтед, особено след гола *smile* Байерн бе по-добрия отбор, но не достатъчно добър за да бие това е.. Като цяло играха слабо.. Това е единствената причина, резултата да е равен.. Утре ще видиш за какво ти говоря *smile* Този път няма да има никакво подценяване или слаба игра от страна на Байерн *smile*
08.04.2014 16:17
Пич ти разбираш от футбол колкото аз от кърлинг,как може да си мислиш че надиграването се измерва в притежание на топката и точни пасове,по тази статистика мисля че Суонзи е 1-ви в Англия,а колкото до положенията аз се сещам само за 2 чисти за Байерн за цял мач,как са надиграли Юнайтед само незнам,нямам против да ни надиграят по същия начин и този мач и резултатът да е 2:2 *smile*
08.04.2014 13:40
Гледали сме явно различни мачове *smile*) Защото онзи който гледах аз, Байерн бяха по-добрия отбор, но не успя да спечели *smile* Няма статистика по която Юнайтед да са били по-добри. Нито по положения, нито по голове, нито по владеене на топката, нито по точни пасове, нито по нищо *smile* Да, Байерн не бе в най-добрата си светлина и не успя да победи, като допусна гол от ъглов, но карай..
08.04.2014 01:25
Точно пък след изравнителния гол,Байерн нямаха нито едно положение и тогава Юнайтед даже доминираха,като те гледам и как говориш само със статистики от мача определено разбирам че даже не си го гледал,затова спри вече да коментираш,че ми писна всеки 2-ри коментар да ти чета глупостите.
08.04.2014 01:01
Тихо лузър. След Сряда може би няма и да се мернеш тук, когато Челсито излети, а Байерн отстрани Юнайтед *smile*
08.04.2014 01:00
Аз ще ти кажа, че ще стигнем и то не само 1/2, а и финала.. И не е бил Клоп, а беше Хайнкес *smile*)
08.04.2014 00:58
По всички фактори които се сещаш, бяхме по-добри от Юнайтед, цифрите го доказват.. Жив късмет е, че след натиска ни Юнайтед задържаха изобщо равния, защото можеше да се стигне и до пълен обрат. Да Байерн не игра на обичайното си ниво, да Юнайтед играха добре, но да ми кажеш, че Байерн не са ги надиграли е смешно ! Защото след гола , Юнайтед едва пипаха топката !
07.04.2014 15:45
Е бате имаха по-чисти положения вие цял мач тики-така иначе ако не беше гола Швайни почти нищо не играхте *wink* Аз съм реалист а и едва ли ще тръгна да защитавам честа на Юнайтед отбор който изобщо не харесвам *wink*
07.04.2014 08:25
Байерн не са с 3-4 класи над другите отбори бяха като клоп беше там .Сега понеже гледам ,че вече си си избрал противник за 1/2 финалите ще ти кажа , че няма да стигнете до там! *smile*
06.04.2014 23:43
Той че е пристрастен,пристрастен е,ами и ти биеш на там.Как точно ни разбиха,като те 2-3 пъти минаха центъра с повече от двама играчи?Нормално е когато играеш на контри и си се затворил,да имаш повече чисти положения за гол.Като са ни разбили,да бяха поиграли малко футбол в атака,щом не сме им от класата.
06.04.2014 21:32
Ти си най-пристрастният фен който съм виждал..Първият мач щяхте да ги унижавате сега пък нямало смисъл.Що за наглост?1вият мач ви разбиха изкарахте късмет и смееш да твърдиш,че няма смисъл от реванш?Боже,боже ..
02.04.2014 18:35
Честно да ти кажа ми е омръзнало да ти чета малоумните коментари. Имай в предвид, че Байерн не са с 3-4 класи над другите отбори както ти си ги представяш. И понеже гледам, че в другите теми вече си избираш противник за 1/2 финалите, нека ти кажа, че още сте много далеч от тази фаза. И все пак ако преминете през Юнайтед, всеки един от останалите отбори е способен да ви отстрани. Затова по-добре си гледай мач за мач, а не в далечното бъдеще.*wink*
25.03.2014 15:30
2-1 - pen. 3-4
24.03.2014 19:58
2:1