Потвърдено: Шаби Алонсо ще играе в Байерн Мюнхен

12:25
Потвърдено: Шаби Алонсо ще играе в Байерн Мюнхен
От Байерн Мюнхен обявиха, че са постигнали споразумение с Реал Мадрид за Шаби Алонсо, като не се разкрива сумата на трансфера.

Днес испанският национал ще бъде в Мюнхен, за да премине медицинските тестове.

"Вярно е, че преговаряхме с Реал Мадрид и Шаби Алонсо", каза един от членовете на борда на клуба Ян-Кристиан Дресен.

"Постигнали сме споразумение. Играчът ще пристигне в Мюнхен по-късно днес, за да премине медицинските тестове", допълни Дресен.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Hitchhiker1902
29.08.2014 01:21

Откак се контузи Мартинес ме глождеше мисълта, че именно Реал ще продаде опорен халф на Байерн, ама все за Кедира си мислех... Пеп обаче явно иска да събере 10-тина испанци в отбора, бори носталгията може би... *smile*
Чаби определено можеше да изкара още 1-2 сезона в Мадрид, но... Перес, какво да кажеш повече. Мога само да му пожелая да спечели ШЛ с трети различен отбор, щото го заслужава - голям играч и голям човек. Успех!
За Байерн - изненадан съм, обикновено трансферите им са много добре обмислени, а сега заменят 24-годишен страхотен играч за 32-годишен, пак страхотен... но 32-годишен... Не ги разбирам.

scouser_pool
28.08.2014 18:43

Според мен тоя трансфер е добър и за двете страни...Байерн като цяло харчат доста разумно това лято , Левандовски на свободен трансфер,Бернат за някъде 10 млн. , сега Алонсо едва ли ще е повече от 10-15...Реал пък си имат заместници , но според мен конкретно тази сделка е по-печеливша за Реал понеже не остава много от кариерата на Алонсо и сега е последния прозорец може би , в който ще му вземат пари*smile* А имат и заместници , единия от които го взеха доста под цената му - Кроос*smile*

golemiq_geshan
28.08.2014 19:48

Как си мислиш , че Реал ще вземе 10 млн за Алонсо , кой ше е тая балама дето ще ги даде , от америка , анадола или ориента могат да се пръкнат , но Байерн да се пръкне 15 млн , не че Алонсо не е втория най - изящен халф след Пирло последните 10 години , но годинките са вече твърде много

Salient
28.08.2014 18:03

Въобще не подценявам Алонсо между другото. Той е велик футболист и заслужава да играе в топ отбор. Критиките са ми към ръководството на Байерн и Гуардиола.

Salient
28.08.2014 17:58

Хаха, сега прочетох, че Алонсо ще взема ?10 млн. в Байерн. Тия пари преспокойно можеха да ги дадат на Кроос, но Гуардиола май не е държал толкова да го задържи, в противен случай щеше да подпише нов договор с удовлетворените изисквания. Германецът не го получи, което води до извода, че Пеп не желае особено да го задържи. Определено намирисва на търкания между Кроос и Гуалдиола. Иначе не виждал логика да се дават ?10 млн. годишна заплата на футболист на 32, бил той и Шаби Алонсо. За мен това е малоумен ход от страна на Байерн.

scouser_pool
28.08.2014 18:35

Доколкото разбирам не става дума за пари...Кроос просто е търсил ново предизвикателство , а и скоро каза , че в Реал му е по-приятна атмосферата...

Anatoli93
28.08.2014 17:36

Не разбирам защо сравнявате играчи от различни поколения... Кроос в момента е много МНОГО по-добър от Алонсо, но имаме достойни негови заместници Швайнщайгер и Тиаго по нищо не отстъпват на Кроос. Алонсо е идеален да влиза от скамейката или да запълва място както сега липсват Тиаго, Бастиан и Мартинез. Определено не е дългосрочен трансфер, но за 1-2 сезона е перфектен. Да не забравяме и за Гаудино и Хьойберг, който според мен в близкото бъдеще ще са водещи фигури в средата на терена за Байерн.. ако продължават да се развиват все така разбира се.

XabiAlonsoRM
28.08.2014 17:27

...нямам думи просто...*angry* от това, което изчетох до тук, Алонсо е решил да търси ново предизвикателство и може би не иска следващия сезон Реал да го изхвърлят като старо куче, а да отиде сега в Байерн и да поиграе още 1-2 сезона в друг голям отбор и след това да мисли за САЩ, Катар и т.н. Разбира се може да стане като с Ди Мария - говореше се, че иска да напусне, а се оказа друго. Ще чакам да видя какво ще каже Алонсо за заминаването си. Но той е отговорен човек и може да защити ръководството на Реал и да каже, че е по негово желание. Каквото и да е това е страшна загуба за отбора. Реал никога няма да намерят играч като него. Той беше играч за големите мачове - можеше да играе остане и да играе във важните мачове с/у Барса, Атлетико, ШЛ - нямаше да е излишен. МНОГО ЖАЛКО *sad*

scouser_pool
28.08.2014 16:40

Сега гледам коментарите , всички казват , че Реал правели грешка пък за Байерн било добър трансфер...абе вие добре ли сте?*lol* Реал взе за 25 млн. един от най-добрите халфове , който има още 7,8 сезона на топ ниво...Байерн взима Алонсо , който играе на малко по-различна позиция , ама като цяло има още 1,2 години макс и след това залязва ...пък ако са получили добри пари Реал си е добра сделката , няма да усетите колко бързо ще забравим Алонсо

myzrael
28.08.2014 17:15

Да де ама нали се сещаш, че Алонсо за 1 година ще покаже повече класа, отколкото 10 такива като твоя 25 годишен (най-добър халф - ти сериозно ли, да не си малоумен) за цялата си кариера.

sakata_97
28.08.2014 16:39

Незнам какво става в Реал,но дано всичко това е за добро.Дано да задържим нивото си от миналия сезон,иначе нищо добро не ни чака.Просто съм доста отчаян след продажбата на Ди Мария и Алонсо*sick*

scouser_pool
28.08.2014 16:37

Байерн взеха 32-годипния , Реал 25-годишния(даже не знам дали не е 24 )...сами преценете кой се прецака

Proud_Scouser
28.08.2014 16:45

Но Байерн са с поне 20 млн. отгоре *thumb_up*

NickoRM
28.08.2014 16:24

Златен скункс за любимият ми отбор!
Евала!Изгради се нещо и хоп айде пак отначало ем няма как да стане така.

_elbarca__
28.08.2014 16:22

как можахте да си продадете най добрия играч "' ди мария "

NickoRM
28.08.2014 16:22

Стига бе......тез бъзикат ли се?Онова дърво Илара за къв чеп е в отбора ,като не е за там.Футболист за средняшки отбор е ,но не е и за Реал.А като се сетя кви пари броиха за тоя .,лошо ми става.
Поредната глупост от страна на отбора..тъкмо направихме отбор и сега пак вс отначало..
Нямам думи просто..

MiTaKa_D
28.08.2014 16:13

Еми браво поне от единия ми любим отбор ще премине в другия ми любим, надявам се да се впише добре в Байерн.*smile*

Deco_Sneijder
28.08.2014 15:41

Тъкмо се качихме на върха и си мислех че ще можем да се задържим на него,но с тея трансфери едва ли...вижда се и че ако го няма Кристияно Реал ще са доста по назад,той просто е лидера,а когато на него не му вървеше играта,Ди Мария цял сезон върши черната работа...сега очакват това от Хамес ли?Според мен Хамес ще се издъни в Реал,не му го пожелавам,но така си мисля.И Браво на Алонсо на 32 да преминеш в топ гранд,не е лесно.Заедно със Швайни ще са мега коравите в центъра *smile*

Proud_Scouser
28.08.2014 15:27

Честито на Байерн. Така се правят трансфери без много шум *thumb_up**smile* А според мен това лято Реал направи изключително грешни трансфери. Продадоха Мората който беше идеален за резерва. Махнаха Диего Лопес и взехе Кейлор Навас само заради силното световно което направи. Също така продадоха един от най - добрите играчи в света за да вземат едно прехвалено хлапе (по мое мнение) Мисля , че Кроос ще излезе единственото добро нещо за Реал през лятото. Като в случая Байерн отново са на печалба , взеха доста пари от Кроос и взимат Алонсо със сигурност за доста по - скромна сума. През това лято Реал показа доста слаба трансферна политика , ще видим как ще се справят през този сезон.

LosMerengues
28.08.2014 16:10

Има и верни неща, има и много грешни в коментара ти: 1- Мората е дърво, айде не чак дърво, но няма нужната класа за Реал. Грешка е не продажбата му, а че не се взе друг на негово място....ЗАСЕГА. 2- Навас е класи на Лопес и щеше да го знаеш ако беше гледал 2 мача от Примера. 3- Хамес в момента не е по-добър от Ди Мария и повярвай ми никой не си прави илюзиите, че е. Но ти колко мача си му гледал, че да го определяш като "прехвалено лапе" и така ли го определяше на световното, не ми се търси, но вероятно друго си писал, а ако беше в Ливърпул щеше да си удряш задника в тава от кеф. Хамес още в Порто си беше огромен талант, дали случайно на 21 години са платени 45 млн. за него? Дали след трудната адаптация във Франция където игра предимно втория полусезон, едно "прехвалено лапе" щеше да стане №1 по асистенции в първенството? Дали лесно се става голмайстор на СП и защо не го направи "НЕпрехваленото лапе" Стърлинг например? И знаеш ли, че Ди Мария на тези години, когато дойде в Реал не беше и наполовина на нивото на Хамес в момента? 4- Кроос е на 24 години и в момента е много по-добър от Алонсо, а Реал го взе за 25, докато Алонсо отива в Байерн за 10, е аз лично бих се съгласил на сделка "33 годишния Алонсо + 15 млн. за 24 годишния Кроос".... винаги. Проблема с продажбата му, е че няма кога да му се търси заместник. Или не точно заместник, защото такива са Кедира и Ияраменди, но той примерно можеше да е допълнителна опция в средата и Модрич ако се налага да играе като 10-ка, защото докато се върне Хесе, в атака алтернатива ние само Иско. 5- За политиката това лято съм съгласен. Не, защото си тръгнаха кой знае колко важни играчи - Мората и Касемиро бяха смъртни резерви, Алонсо е вече на години, а Лопес си беше дупка, единствения важен играч, който напусна е Ди Мария. Привлякоха се страхотни играчи като Навас, Кроос и Хамес, но като виждаш напуснаха 5-ма, дойдоха 3-ма, а трябваше да е обратното, защото имаме много мачове през сезона...това е проблема. Иначе класата си е същата, че и по-голяма в момента, дълбочината на състава ме притеснява, но ако се опазим от контузии..не виждам много отбори, които да могат да ни окажат съпротива.

Salient
28.08.2014 14:43

*confused* Много странен трансфер... Честито на Байерн. Аз не виждам логиката в това Реал да се раздели с него.

kibo1992
28.08.2014 14:20

Ахх колко ни липсва на нас един такъв халф , но нали ние го продадохме Хави *sad* *sad* Имахме една много силни халфова линия с Джерард , Алонсо и Масчерано , но .............

NoDiggity
28.08.2014 15:27

Тоя па :Д Не е играл пич.. Футбола съществува само от 2010 година насам. Роналдо също не е играл в Юнайтед. Цял живот беше в Реал(излезе им от школара впрочем) хахаха

ManU_FaN
28.08.2014 15:22

хаха, ти да не гледаш футбол от 2010 ?! *erm*

Venom_
28.08.2014 15:14

хаха Масчерано е в Барселона, кога е играл в Мърсисайд ?

sksw
28.08.2014 14:17

Чаби е не по-лош от Кроос, да не кажа и по-добър от него. Смятам, че Байерн направиха страхотен трансфер ! Може и да е на 32, но пасовете които прави и играта му са невероятни !

katal0neca
28.08.2014 14:16

Евалата на Байерн! Тихо мълком без да се изпише почти нищо си взеха и Бенатиа и Алонсо. *beer*

LosMerengues
28.08.2014 13:09

Следващия моля...кой? Арбелоа май? Варан? Кедира? Така и до Роналдо и Бейл ще го докараме.
Ок, Чаби титуляр нямаше да бъде, но дай да оставим само Касияс, Карвахал, Рамос, Пепе, Марсело, Модрич, Кроос, Хамес, Роналдо, Бейл и Бензема, на останалите им бием шута защото на нас повече от 11 играчи не ни трябват, те са роботи и без никакъв проблем ще изпраскат един 70 мача през сезона...Пффффф с глупостите си за 2-3 дни, ти убият ентусиазма от началото на новия сезон.

ОК, титулярните ни 11, са най-добрия състав в света вероятно, но нормално ли е знайни и незнайни войни да имат по 25+ играчи в отбора си, а Реал 20? Пестим от заплати на резервите или какво?

Перес да докара Фалкао и дано в Кастия има някое по-талантливо момче на пост офанзивен халф/крило, което да е готово за първия отбор(защо не Енцо Зидан?), иначе ще имаме проблеми през сезона.

man4estara10
28.08.2014 16:55

Пепе сперед мен поне още 2 ще изкара, но Арбелоа си е пътник.

Arsenal966
28.08.2014 14:56

И аз съм на това мнение ! Даже като нищо Арбелоа да бъде продаден до края на този трансферен прозорец или пък зимата.Начо не помня дали можеше да играе като ляв бек или като десен.Може да е резерва на Карвахал.

John_Jameson
28.08.2014 14:41

Определено грешка от страна на Реал! Иначе, според мен Арбелоа и Пепе карат последния си сезон в Реал Мадрид.

Toshiro1900
28.08.2014 12:48

Баси ние от Байерн тихомълком купихме Бенатия сега и Алонсо. *joking* Така се прави без много шум.

Duhcheto_messi
28.08.2014 12:40

Добра новина за Байерн *beer*. Личи си, че след напускането на Кроос в центъра не върви. Друг е въпроса дали Шаби ще издържи на толкова много мачове да е постоянно титуляр. Все пак си е на години..

Arsenal966
28.08.2014 14:52

Алонсо няма да е титуляр в Байерн ! Тиаго като се върне,ще започне да го налага Гуардиола.Мартинес не се знае каква роля ще играе,дали ще е защитник или пък дефанзивен халф.Същото се отнася и за Лам.

sksw
28.08.2014 14:19

Все пак там са и Швайнщайгер, Роде и Тиаго който след зимата ще се върне. Ще има и мачове, в които Чаби да почива.

John_Jameson
28.08.2014 12:39

Разменят си те играчи! *lol* Реал се отслабва, поне още 1 добър сезон можеше да изкара Алонсо в Реал!

Stratievv
28.08.2014 12:36

За Видал се написаха 50 новини , че отива в Юнайтед за тоя 2 за 30 минути и след още 30 вече е потвърдено е това вече се казва добра работа *smile* Честито на баварците добър трансфер *smile*

Stratievv
28.08.2014 17:44

И Чичарито май там ще ходи *smile*

Gopcho
28.08.2014 17:12

Видал ще е другят ви трансфер явно. Пише, че се е разбрал с юнайтед и го очаквали за медицински преглед, а Кагава, Ван Гаал го е предложил на валенсия

Arsenal966
28.08.2014 12:33

Само не мога да разбера логиката на РМ....Имат Кроос и Модрич,те ще са титуляри разбира се.Освен това остават само Кедира и Илара.Иско може да играе като опорен халф,но определено това не му е удобна позиция.Ди Мария се справяше далеч по-добре там от Иско.Както и да е де....въпроса е защо трябваше да се разделят с Алонсо ? Само аз ли си мисля,че ако Илара беше последвал Касемиро и да отиде под наем и резерви да са Алонсо и Кедира,щеше да е далеч по-добре за Реал Мадрид ??

John_Jameson
28.08.2014 12:40

Да! Съгласен съм с теб! Ияраменди щеше да е по-добре, да отиде някъде под наем.

CLOTH
28.08.2014 12:29

Откачил съм в момента.............. *angry*

Arsenal966
28.08.2014 12:28

Ето на това му се казва неочакван трансфер *joking*