Реал обявява трансферът на лятото до дни

10:29
Реал обявява трансферът на лятото до дни
Обратното броене до трансфера на Хамес Родригес в Реал Мадрид започна.

Според последните информации, шефовете на Кралския клуб са договорили колумбийската звезда на Монако за 90 млн. евро. Голмайсторът на Мондиал 2014 на свой ред също е уточнил личните си условия с испанския гранд.

Сделката за Родригес се очаква да бъде обявена официално в близките няколко дни.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

mostoles
19.07.2014 00:18

ако го вземем за такива пари,ше е простотия,ама простотия пълна...може и да е млад,талантлив и добър,но просто не струва толкова,имаме достатачно доказани играчи в състава,има и хлапета от Кастия,който също не са лоши и чакат да им бъде даден шанс за изява (визирам момчета като Маскарел,Лукас Васкес и Бурги например в халфовата линия,Раул де Томас в нападение и защитниците Йоренте,Дерик и Пулидо са готови за първия отбор),много от вас ще ми се изсмеят най-вероятно и ще кажат,че не са ги чувалии тея,но аз имам преки впечатления за тях,защото предния сезон съм пропуснал само един домакински мач на Кастия,момчетата много радват с играта си,жалко че изпаднаха в "Сегунда Б" но аз пак ще ходя да ги гледам

Kings_5
18.07.2014 21:28

хахах и за какъв чеп ви беше Иско, защо миналия сезон не дадохте повече пари за Хамес и да го вземете вместо Монако, но той не беше толкова известен и малко хора го знаеха точно това е причината да не го вземете. Толкова жалки трансфери правите, който футболист направи 1,2 силни сезона и хоп купувате го, а тва че го продавате след 3,4 сезона е без значение, защото вече има нова футболна звезда. Колко футболни кариера са прецакали от Реал не е истина! *silent*

LosMerengues
18.07.2014 21:06

Ахахахахах "спецовете" пак се загрижили за финансите на Реал и ФФП.......ЖАЛКА ИСТОРИЯ.
Реал харчи свои пари, нито ги взима от шейх или руснак, нито ги краде от вашите клубове та сте се насрали така. Ще си харчат колкото си искат и вие 2 не можете да кажете.
Да, комплексирани сте от Реал. Вероятно повечето сте искали Хамес във вашите отбори, но това е живота...Един е крал, другите са поданици.
И Реал взима Кроос за 30, ще продаде Кедира за 30. Взима Хамес за 70...не 90, а 70 + Касемиро или Лопес, ще продаде Ди Мария за 65-70.
Реал до този момент е похарчил всичко на всичко 30 милиона и всички мишки наскачаха. Барса като изхарчиха 150 вече, някой споменава ли ги?(Давам ги само като пример, да си харчат колкото искат, това са си техни пари, както и Реал си харчи свои).

Salient
18.07.2014 20:02

Ненужен трансфер според мен. Иско не е ли достатъчно талантлив футболист... Ако вземат Хамес направо да продават Иско.. Футболист с такъв потенциал не трябва да се прахосва на пейката.

wer_aac
18.07.2014 18:52

Добър трансфер, дано стане факт. Обаче след него да вадим 85 млн за Фалкао и да взимаме и него. Пък паляците нека си лаят за провалени играчи, за финансов феърплей и за глобалното затопляне.

barca_samuraj
18.07.2014 20:05

И след това вадите и сто милиона за Брайън Руис, 200 за Стъридж, може и Чочев да купите за всеки случай. *stop*

nikitvd
18.07.2014 17:58

Да не забравим и талантливия Хесе Родригез..Ами Иско ? Тези играчи,наистина могат да напуснат,ако никой,не разчита на тях.За мен Хамес,не може да се каже,че е по-добър от Хесе.Хесе е един,много добър играч и има бъдеще това момче,но още не знам,какво стана с неговата тежка контузия..Дано да се е оправил и Анчелоти да разчита,повече на него *smile*

sdw
18.07.2014 18:01

Абе те не играят на една позиция бе стига бе,даже си фен на Реал и ги сравняваш.Ако Хамес дойде по-скоро ще ме е яд за Иско,че няма да го налагат толкова често.

drogba_fen_911
18.07.2014 17:19

После лайте пак по Абрамович и Сити, докато тия всяко лято харчат по 100+ милиона... Всичко най-добро разграбиха, след няколко години като изгреят други звезди на следващия Мондиал, и тях ще примъкнат, а на Кроос и Хамес шута в г*за, както на Кака, Ди Мария, Йозил, сигурно и Кедира.

И много ми е интересно къде ще играе тоя Хамес, като той е крило? На кой измежду Бейл и Роналдо на мястото *lol*

sdw
18.07.2014 18:00

Оригиналната позиция на Хамес не е крило,кофтито е,че Иско остава на заден план.Хамес ще играе като халф най-вероятно заедно с Кроос малко по-изтеглени напред.Честно казано не ни трябва,но тези 100+ милиона за трансфери не се ли равнява и на продажбите.Всеки един отбор продава и купува,така се освежава състава,повдига се морала.Всеки един футболист след 3-4 години сезон,като отиде в друг отбор и започва да играе на максимума.Ние не сме единствения отбор,който пръска много пари.Тва дето го сравняваш с Абрамович и Сити го казваш от комплекс,или по-точната дума е хвърляне на пясък... А и между другото Барса взеха Суарез и Ракитич,по-скоро те разграбват.

quitgame
18.07.2014 16:03

и с Иско какво става резерва ли ще е в реал

battRado
18.07.2014 15:56

"Трансферът на лятото" - доста обективно, браво, уинър *beer*
И други клубове правят трансфери - Суарез в Барса, Давид Луис в ПСЖ

Juventus333
18.07.2014 15:55

Реал колкото и да харчат за има 6 месеца са си върнали парите. Не случайно САМО Реал си имат собствен остров и не случайно всяко лято си правят по един "такъв" трансфер. *smile*

Matteo_Poker
18.07.2014 15:47

Сигурно ще бъдат продадени*,Манчестър Юнайтед* а това за Арсен и Кедира поне така четох,много уверено съм написал коментара си все едно всичко е станало вече.

Matteo_Poker
18.07.2014 15:44

Не съм следял детайлно кариерата на играча,но според пишещите тук и това,което чета по темите и играел много добре в Порто и Монако,голмайстор стана на СП 2014.Трансферната сума няма какво да ви учудва,а май той има договор с Монако и плащат неустойки?Но пък в друг сайт пише,че вече Е договорен трансфера за 70 милиона + Касемиро.С идването на Родригес и Кроос,вероятно Кедира и Ди Мария ще бъдат продадени.Кедира все още не е договорил личните си условия с Арсенал,а за цената,която ще платят те са се разбрали с Реал Мадрид.За Ди Мария има слух за ПСЖ,Манчестър кое колко е вярно не знам.Смятам,че Ди Мария не е лош и трябва да остане,доста е енергичен,бърз,полезен за отбора и в този случай смятам,че Родригес не им трябва,но както те решат.Взимат атакуващ полузащитник/крило.Интересно къде ще играе.Трябва да вземат нападател,Мората ще се продаде,Хесе все още е контузен само с Бензема не знам как ще играят като вариант.Между другото някой по-информиран може ли даде график на Реал Мадрид с кой и кога ще играе за лятната си подготовка?

reuters
18.07.2014 15:06

Този шебек ще си провали кариерата там,трябваше да заиграе за отбор с по-малко звезди, не че той вече не е.

REYDAN
18.07.2014 14:48

някой защо не погледне обективно на нещата...Реал били купили Бейл, Иско, Ияраменди...а сигурно не продадоха Кака, Йозил, Игуаин, Каехон, Карвальо, Албиол.....

WaynU
18.07.2014 15:47

Кака 0.00 сент

T_H_F_C1882
18.07.2014 14:51

Да те ги продадоха бе,ама на повечето им развалиха кариерата !

diktator
18.07.2014 14:44

Работата е да не изхарчиш повече от колкото си спечелил, ай вие като сте толкова отворени кажете ми с колко точно са на печалба Реал Мадрид за изминалата година *smile*

T_H_F_C1882
18.07.2014 14:31

Политиката на Реал Мадрид изобщо не ми харесва.Отборът на Реал изхарчи много пари за футболисти като Кака,Робиньо,Робен и на първите два им опропастиха кариерата.Жал ме е за Хамес същата работа ще стане и с него.Реал е отбора които досега е опропастил кариерата на най-много футболисти.То и в Русия Анжи хвърляха по толкова пари за футболисти и какво фалираха.Затова в днешно време футбола стана пари !!

sdw
18.07.2014 17:11

Ее ама ти ми говориш за повечето от престоя.Като цяло най-силния период на Кака беше в периода му в Милан.Но от контузиите и слабия му последен сезон в Милан,след това продължителни контузии в Реал и неубедителна игра не случайно беше заменен и в националния отбор на Бразилия.Не може някой да каже,че в Реал сме му съсипали кариерата.Това ми е мисълта.Иначе съм съгласен,че най-силния му период е в Милан

real_madrid92
18.07.2014 15:22

Пич донякъде мога да се съглася с теб, но не напълно. Кака и Робиньо, както и всички останали футболисти като са отивали в Реал трябва да са били с нагласата, че или ще са на топ ниво или няма да играят.. Каквото и да си говорим това не е някой посредствен отбор, а Реал Мадрид. Като отиваш там трябва да знаеш, че или ще покажеш играта си и ще бъдеш титуляр, или ще бъдеш със статут на резерва за сметка на други, които са се доказали. Освен това Кака мисля, че го провалиха повече контузиите отколкото това, че не е бил пускан в игра. И на всичкото отгоре Реал 2 поредни сезона се опитаха да го продадат, а той самия въпреки, че беше резерва пожела да остане в отбора (защото си печелеше по 12 милиона на година..), което си е изцяло негов проблем. Просто когато отиваш в такъв клуб трябва да имаш едно наум.. да покажеш потенциала си. Аз също искам повече да се налагат футболисти от школата. понеже школата на Реал е една от най-добрите и има много таланти, което е и доказано. Въпреки, че сегашната им политика не е лоша, те никога не са на загуба от трансферите си, защото откъм приходи и разходи водят най-правилната политика и точно заради това са 112 години на върха. Все пак последните 2 години се появяват футболисти от школата в първия отбор, което говори добре за отбора.. Харесва ми как Анчелоти съчетава именно тези млади футболисти от школата със доказани суперзвезди и се получава страхотно.. видя се и миналия сезон. Мисля, че сегашния отбор на Реал има изключително бъдеше.

T_H_F_C1882
18.07.2014 15:08

Много добре съм гледал мачовете на Кака с Милан.Няма нужда от сравнение как играеше в Милан какви мачове правеше в шл срещу Манчестър,Ливърпул и как играеше в Реал.И ако кажеш,че Реал не са му опропастили кариерата...

sdw
18.07.2014 15:01

Не гледаш футбол.Нито на Кака,нито на Робиньо не сме опропастявали кариера.Не ми се говори,но не си гледал и мачове на милан.

sksw
18.07.2014 13:56

Реал, ако бяха в друга държава досега щяха да са изяли дървото с нещата които правят. Не е нормално това и се чудя кога най-после ще ги санкционират. Не че ми пречат или ги мразя, просто прекаляват вече и се оливат. Погледнете колко купи са спечелили последните години, сигурно се броят на едната ми ръка, погледнете колко играчи са продали и ги сравнете с парите които са дали за нови играчи. В други държави, за да купуваш толкова много и скъпи играчи трябва да печелиш големи отличия и да продаваш играчи на приблизително същите пари струващи. Реал не го правят. Не са с НИЩО по-различни от останалите грандове, с нищичко. Не виждам какво им пазят политика.

RMRM7
18.07.2014 14:21

Робиньо, Бабтища, Кака, Снайдер, Робен, Иуин, Мората, (Кедира) ? Тези футболисти не струват ли пари ? И не ми говорете кой има школа кой не, само ще ви кажа Раул,Касияс, Гути, Карвахал, Ияраменди ,Мората ,Хесе, Варан - последните ги споменавам защото всеки един от тях струва не по малко от Кроос.

sdw
18.07.2014 14:03

Направо си ни мразиш,стига си се прави на "печеняга",защото пишеш в повече теми на Реал,отколкото Байерн.За всезнайковците - Реал си доказват доходите и продават играчи,за да купуват.Не ни сравнявайте със Сити,защото ние сме кралския клуб.В коя държава искаш да сме?Испания да не ти е босна и херцеговина

RMRM7
18.07.2014 13:47

Да, 90 милиона са много за него, но какво ви пречи,нали ще го гледате повече в Реал, в Монако не съм му гледал повече от 5 мача. Или се ядосвате защо не е поискал да играе във вашия любим клуб ? Ако му бяха предложили от Барса,Байерн, Челси, Сити, Юнайтед, Арсенал и други грандове по 100 той пак щеше да избере Реал Мадрид. Проблема не е във футболиста,той каква вина има, че отбора му иска толкова пари за него.

toya.stava
18.07.2014 13:08

Ей те само Реал имат приходи. Иначе съм съгласен, че са повече, но разликата не е галактическа, както ти си мислиш. Ми то момчето е добро, но според мен не струва 90 милиона. Май не разбра, че имах предвид, че футбола се превърна в голям бизнес. А ти стана адвокат на Реал и май не виждаш как малките отбори биват изядени от гигантите в футбола да и Челси си купи двама футболисти от Атлетико, Куртоа е наша собственост. Но не харесвам Реал и Бейл не струва тези пари и Родригес няма и да си ги заслужава. Аз пък си мисля, че ще имат проблем с ФФП. *smile*

Banditos
20.07.2014 01:36

а като стана въпрос за младешката шампионска лига кой стана шампион тази година? *wink*

sdw
19.07.2014 14:26

Прав си за това което казваш,но може жи Мостолес искаше да каже друго.В смисъл такъв,не може някой дебил като sksw да каже,че Реал нямат школа,при положение,че имаме отбор с млади момчета в сегундата.Това се отнася и за вас,сякаш някой грешник да каже,че Барса нямат школа.

mostoles
19.07.2014 12:58

темата не е за Б отборите,и да,съгласен съм,че целта на Б отборите е да обиграва младите таланти,за първия отбор,написах го това в отговор на младежа под мен,за да не се изхвърля,че Барселона Б,всеки сезон е в тройката,че току виж,някой невеж му е повярвал,а това,че Кастия отпадна,си има своето обяснение. 1-во,предния сезон бяхме с изцяло нов отбор,титулярния ни вратар отиде в първия отбор,защитник като Начо,отиде в първия отбор,най-добрия ни в средата на терена Касемиро влезна в първия отбор,Хесе и Мората влезнаха в първия отбор,Денис Черишев,който също бе основна фигура го продадохме на Севиля. 2-ро започнахме с нов треньор и в начлото имахме тежка програма,като в първите десетина кръга имахме срещи с тимове фаворити за промоция,момчетата натрупаха няколко срещи без победа,което на тяхната крехка възраст и опит...сещаш се как им влия на психиката,около 15-ти кръг сменихме треньора и резултатите задобряха значително. 3-то Двамата ни основни халфове в момента,Бурги и Маскарел,който споменах по-долу,играха с контузий известно време. 4-то Доста от момчетата играха на два,че и три фронта в първенството на Сегунда,в младежката шампионска лига,че и доста често влизаха и в разширената група на мачовете на първия отбор.

angel.bonev.908
19.07.2014 12:06

Е и... на кое място завържиха Кастия, след като сме тръгнали да говорим за Б отбори. Тая Сегунда е просто за подготовка на младите, Б отбора не може да влезе в Примера, и ако си забелязал, отначало играят силно и втория полусезон се отпускат и отиват на долу в класирането.

sdw
19.07.2014 10:17

Гледам,че пак си станал известен сред интернет средите с простотията си и малоумните си коментари.Разликата е,че не си изказваш мнение кой е слаб и кой силен(както знаем играчите на Реал винаги са най-слаби в твоите очи),тук говориш за нещо,което не разбираш и отново правиш ФАКТОЛОГИЧНИ грешки.Кофти е,че си мислиш,че си прав.По-кофти е от това да си сгрешип,инче всеки греши

mostoles
19.07.2014 03:36

е,чак па всеки сезон в тройката да е барса б,айде посмали малко,през сезон 2010-2011 се завръщате в сегунда (като преди това от 1998-1999 не сте били там) и завършвате трети,следват 2011-2012 9-то място,2012-2013 8-мо място и 2013-2014 3-то място...като тези две трети места,са ви най доброто постижение

Banditos
19.07.2014 02:52

Нензам ама сега Барса Б отбора ги пръска в Сегунда,всеки сезон е в челната тройка

mostoles
19.07.2014 01:01

а твоя Байерн Мюнхен,ква школа има бе момче младо и зелено,Бундеслигата е вашата школа,всяка година обирате най-доброто от Дортмунд,Шалке,Леверкузен и т.н...за това си трай и не ставай смешен със всяка изминала минута,защото ти ставаш от смешен,още по-смешен


18.07.2014 21:36

Поредния ти малоумен коментар. Реал нямал школа ! Има и то много добра, но за да играеш от школата в първия отбор трябва да си на нивото на Раул и Касияс или поне на Гути. Останалите ги продаваме за да има пари за трансфери. Чий продукт мислиш са играчи като Давид Силва, Хуан Мата, Алваро Негредо, Роберто Солдадо и т.н. ? Всички са юноши на Реал. Вярно през последните десетина години барса леко ни изпревари, но школата ни продължава да прави добри играчи. Големия отбор на Реал през 80те и 90-те години около Бутрагеньо е 80% от школата на Реал. Даже има и куриоз, през 1980г. на финала за купата на краля играят първия и втория отбор на Реал. Оттогава на филиалите е забранено да играят за купата и да влизат в Примера дивисион защото нашия филиал е печелил и първо място в Сегунда дивисион, това даже и барса не е правила.

sa6etoo
18.07.2014 14:12

Е да ама ти не можеш да забраниш на някой богаташ да си купи отбор ако иска. Въпроса не е дали богаташите купуват отборите или не. Нека ги купуват но просто да се влагат едни и същи пари от всички. Дори най-богатия човек на света да купи Норич например ми че те няма да станат толкова известни колкото са другите отбори поне 20г. и пак няма да ги анстигнат. А относно тавана - защо да не е справедливо? Остатъка спокойно може да се влага в стадиона, в школите на отбора, за реклама има достатъчно места. Ако имаха пари в излишък нямаше почти всеки отбор да има дългове и кредити към някоя банка. Естествено първо трябва да се махне чадъра който Уефа правят над дадени отбори но това е друг въпрос вече.. А и ние коментираме несъществуващи работи за жалост.

ComeOnYouReds
18.07.2014 14:00

Отборите затъват заради олигарси и шейхове казах ти го вече 100 пътя погледни назад и ще видиш че преди те да се намесят парите във футбола бяха други.Друг е въпроса че когато богаташ вземе отбор един отбор който се е лутал през години между 14 и 8 място примерно хубав и качествен отбор може да направи единствено и само с много пари.Кажи ми преди 10 години кой би избрал примерно Сити пред Реал,Барса,Ливърпул,Арсенал,Юнайтед,Ювентус и т.н?Никой!За това единственият начин е да се налеят милиарди за да може футболистите да се съгласят да играят в даденият отбор.Не е справедливо всеки отбор да има по 100 милиона.Юнайтед примерно имат по 150 милиона само от 3 спонсора а останалите пари какво да не могат да се ползват ли?Трябва да се използват само пари на отбора!

sksw
18.07.2014 13:58

Как бе, тогава отбори като Реал, ПСЖ, Сити, Монако и т.н. с цялото ми уважение към тях умиргат, защото те разчитат главно на парите си и това да купуват най-доброто на пазара. Те нямат силни школи, откъдето да вадят таланти или да купуват таланти, за да ги развиват. Те купуват готова стока за игра. Как ще им сложат таван от 100 млн, какво ще правят те тогава ? Ако им сложат таван, това означава че Байерн, Барса, Юнайтед и Дортмунд ще ги изпокъсат.

sa6etoo
18.07.2014 13:49

То вече не е до ФФП. По-долу го казах - ще е най-добре да се сложи таван на парите които може да се дадат от един отбор за даден трансферен прозорец. Например таван 100млн. и който както иска да си ги харчи но не повече от 100 и това е. Един ще купи 2-3 за по 20млн друг 1 за 100.. всеки сам си решава. Просто след време отборите които нямат възможноста ще затънат и ще се затрият. Тя разликата сега е голяма а не ми се мисли след 5 години какво ще е. Ще има 20 отбора на картата и това е..

ComeOnYouReds
18.07.2014 13:23

Много хора не разбират ФФП.Той не е за да не се купуват футболисти за 100 милиона,а за да се намали влиянието на шейховете и олигарсите в футбола!Така утре някой може да купи Уигън и да налее милиарди и те стават топ отбор.И не се правя на адвокат на Реал като цяло дори Барса ми допадат много повече,но е смешно да сравняваш Челси и Сити с Реал като марка в света.Разликата си е баш галактическа

ComeOnYouReds
18.07.2014 12:51

Някой хора като почнат да се правят на счетоводители и да обясняват как Реал давал много повече от Сити и Челси,а въобще не се замислят как Реал имат повече приходи на сезон от Сити и Челси за два сезона взети заедно.Никога не съм бил фен на Реал,но така като гледам едно 90 % от испано говорящите футболисти им е връх в кариерата да играят в Реал Мадрид.Да им е честит ако го вземат много добър футболист а и не вярвам да имат някакъв проблем с ФФП.

toya.stava
18.07.2014 12:47

Незнам на къде отива футбола, когато Роналдо премина в Реал беше един от най-добрите футболисти и имаше няколко силни сезона зад гърба си и не спираше да бележи и да играе силно. А сега ако направиш няколко силни мача, както в случея Колумбия 4 или 5 мача имат и вече струва 90 милиона *confused* ! Иначе незнам дали английските отбори харчат най-много примерно Челси давам пример не че са им фен, но когато харчим преди това сме и продали някой играч и да кажем примерно от продажби 60 милиона защото само Луиз ни е 50 сме купили Коща, Фабрегас и Фелипе за около 90 милиона. 30 милиона сме похарчили отгоре а Реал .. на година си харчат по 100 милиона, като минимум и Монако и Барса ... за какво говорим ... И сега Манчото купуват, като невидяли ... Аз незнам как ги избиват тея пари е да правят го ... Но толкова много пари .. страшен бизнес станна.

sdw
18.07.2014 13:28

Ами цените се покачват,не е само при футбола така.До 5 години един нормален трансфер на един горе-долу добър играч ще е 100 млн.

sdw
18.07.2014 12:45

Хората,които не разбират от футбол пишат за финансов феърплей,без да са гледали детайлно на нещата и без да са се интересували и грам.Хубаво е да видите какво се продава и какво се купува.Отбори като Сити напримерно колко са дали за покупка и колко са продали.Като видите разлика ще разберете за какво говоря

panew
18.07.2014 12:30

ръководството на Реал са малоумници, но и тези на Монако не отстъпват. Как може за 1 играч, който направи добро Световно да искат 90млн. това е позор и посмешище, накъде отиват цените във футбола, да му искат 45-50млн максимум, ще кажа че е нормално, но 90 .. *sick*
И все пак според мен, Ди Мария има още доста да даде на отбора и прибързват с този Хамес, но както казах, там нямат мозък, гледат само по-комерсиалното как да вземат.

sdw
18.07.2014 12:43

Еми пич,гледай някой мач на Монако,виж го и момчето в Порто и тогава се опитай да си редактираш безпочвения коментар.Без офанзива - Хамес не се доказа на световното,повярвай!

MRLIVERPOOL
18.07.2014 12:27

Прочетете какво е финансов феър плей и тогава говорете за глобяване на Реал и т.н.т.

Seto_Kaiba
18.07.2014 12:26

Абе Монако го взеха за 45 милиона какво очаквате да го даде за 40 ли ? Като Реал го искат да дават луди пари , това за мен е малоумен ход , да имаш Ди Мария и да го смениш с Хамес...

respect_kn
18.07.2014 13:10

При положение, че Ди Мария каза , че Меси е бог на терена и е най-добрият играч, как очакваш да остане в Реал ? А и до колкото знам той сам иска да си ходи !

respect_kn
18.07.2014 12:22

Кроос е трансфера на лятото. Такъв играч такава класа просто нереален играч за 30 000 000, който каквото ще да ми казва, но той е трансфера на лятото.

clippers_LA_90
18.07.2014 12:19

Това става прекалено , Трансферна война между Реал и Барса - Кой ще привлече възможно най -малко футболисти за много пари *lol*

nasko_CR7
18.07.2014 12:08

Аве ей малоумници,кво бързате да нареждате? Да пише някъде,че е официално????

AC_Milan_92_45
18.07.2014 11:56

Реал за 1 играч дават повече отколкото Сити и Челси за цяла трансферна кампания и после кой трябва да бъде глобявам и кой си купувал трофеите тъпи хейтъри

lfc_991
18.07.2014 13:42

Да Реал също харчат много много пари , но точно фенче на Шити не може да говори кои убива футбола...

ComsteR
18.07.2014 12:34

Селски вие дадохте над 600 милиона за трансфери от 2008 , какви продажби имате? Да не говорим за Чукотка че не са по-добре, Реал ако купи Родригез автоматично продава Ди Мария КОЙТО под 60 милиона няма да се вземат за него, ама аз какво се обяснявам на изкуствените отборчета

elkunaguero
18.07.2014 12:08

После Сити,Челси са убивали футбола

rmf
18.07.2014 11:49

Само НЕ продавайте Ди Мария......

WaynU
18.07.2014 11:45

Реал

Роналдо 96
Бейл 92
Кака 70
Зидан 65

calaway
18.07.2014 11:42

Добре бе хора Кроос е 30 милиона ,а за тоя 90 дават !?!?!?!? На къде отвива света ?!

MultiRedFan
18.07.2014 11:29

Еми, Самито потегля и идва на негово място Крос.Същото ще е и с Ди Мария... Трябва ни нападател свястен, но като пръснат толкова пари за него... не ми се вярва да вземем още някой..

MarkoPolo
18.07.2014 11:21

Платини, нали голям финансов феърплей, големи работи....надали Реал ще могат да покрият трансферите на Суарез и Родригез. Та това са около 150 милиона. Прекаляват Реал, това е нереално. Много ми е гадно да гледам, как всеки футболист, които стане малко по-известен го вземат в Реал, Барса, ПСЖ, че даже и Монако и то не защото струва наистина чак толкова повече от другите футболисти, а за реклама. Добър маркетинг, спор няма, но това е футбол, не сцената на Армани.

elkunaguero
18.07.2014 11:47

Айде Челси и Сити харчат пари но макс 50 м евро... а Реал и Барса прекаляват вече

sa6etoo
18.07.2014 11:42

Платини няма да пипне Реал както няма да пипне и Барселона. Той си е фен на испанския футбол и си го бута както може. За да има смисъл от тоя ФФП трябва да се сложи и таван и на парите които могат да се харчат в 1 трансферен прозорец. Нещо от порядъка на 70млн. и готово. Ако се наложи и ограничение на сумите за дадени играчи а не да хвърчат до небесата и то защото на собственика така му скимнало цялата история ще заприлича отново на футбол.. Но това си остава само в мечтите и ще наблюдаваме все повече куци играчи да струват по 70-80млн. а след 4-5 години ще надхвърлят и 100-те..

gL_Manekena
18.07.2014 10:59

Реал да земат бат Пацо от трънска махала, он от 56 мача има 38 гола и 19 асистенции, он че рита и за 90 хиляди и не му пречи го пускат за по 10 мин. *lol*

FC_MACHINE
18.07.2014 10:54

90 милиона са твърде много за него максимум 50.

sksw
18.07.2014 10:51

Ако се случи, да им е честит на Реал, но вече прекаляват с покупките си.. Иначе тази цена ми се вижда огромна за него. Може да е играл добре на световното, да е вкарал 6 гола, но не е кой знае какъв футболист за момента, че да струва колкото играчи като Суарез например, който е на светлинни години от него.

scouser_pool
18.07.2014 10:43

Това ме съмнява и Реал да го направи...окей , голям талант е , направи силно Световно , но не вярвам повече от 70 млн. някой нормален да даде...та те Суарез и Бейл 3,4 години играят много силно и струват в тоя ранг