Аржентина на 1/2-финал след успех над Белгия (видео)

20:53
Аржентина на 1/2-финал след успех над Белгия (видео)
Националният отбор на Аржентина победи Белгия в 1/4-финален мач от Световното първенство. Двубоят на "Ещадио Насионал Мане Гаринча" приключи при резултат 1:0 за южноамериканския тим. Така гаучосите се класираха на първи полуфинал на Световно първенство от 24 години насам и оставиха жива мечтата си за трета титла.

Срещата не предложи много интересни моменти за зрителите, като червените дяволи не се представиха на ниво и не показаха нужното желание за толкова важен мач.

Още в осмата минута пас на Ди Мария бе отклонен от бранител на Белгия и топката дойде много удобно за Игуаин, който с воле от границата на наказателното поле не остави никакви шансове на Тибо Куртоа. Възпитаниците на Алехандро Сабея бяха по-добрият отбор през първата част и имаха няколко добри шанса за контраатака, но не ги използваха.

Малко след почивката Игуаин имаше възможността да се разпише за втори път, но след като преодоля по отличен начин Венсан Компани и остана очи в очи с Куртоа, стреля в напречната греда. В последните 30 минути белгийците се опитаха да стигнат до изравнителен гол, но разчитаха само на изсипани топки, които не доведоха в никакъв резултат. В крайна сметка те отправиха само един точен изстрел в целия мач и не заслужиха да стигнат до нещо повече.

Аржентина пък продължава да мечта и вече е само на два мача от третата световна титла. За място на финала гаучосите ще спорят с Холандия или Коста Рика, докато в другия полуфинал един срещу друг се изправят отборите на Бразилия и Германия.

В предишния кръг на Мондиала гаучосите отстраниха тима на Швейцария, а червените дяволи се справиха със САЩ.

Стартови състави:

Аржентина:
Ромеро, Сабалета, Демикелис, Гарай, Басанта, Биля, Масчерано, Ди Мария, Лавеци, Меси, Игуаин

Белгия: Куртоа, Алдервейрелд, Ван Буйтен, Компани, Вертонген, АВитсел, Фелайни, Де Брюин,Миралас, Азар, Ориги


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Demetrio5
05.07.2014 22:21

За пръв път ще видя Аржентина на полуфинал на световното *smile*

Banditos
05.07.2014 21:38

спомнете си как стана Испания световен шампион преди 4 години,много къса памет имате *wink*

MarkoPolo
05.07.2014 21:23

пффф....Ко яко световно беше в груповата фаза, гол след гол. А след това 0:0 и после даже до дузпи не стигат, след това по 1:0 и то с гол в първите минути. Дано не е така в оставащите 4 мача

golemiq_geshan
05.07.2014 21:39

Няма как да е така в оставащите 4 мача , тъй като там вече отборите са почти на кантар . Така се получиха тези мачове , защото имаше изявени фаворити , които определено бяха по - добри от съперниците си и те просто повеждаха и си затваряха мача , докато на 1/2 финалите ако са Германия-Бразилия и Холандия-Аржентина (ако Холандия не си направи абсолютно харакири довечера) , няма изявени фаворити и ще има много добри мачове , в това съм обеден !

Sooonic
05.07.2014 21:15

Белгия така и не можа да наложи някакъв натиск и да стигне до чисти голови положения.
те сякаш и не искаха да наложат натиск...нз гледал съм на 90% мачовете на белгия още от квалификациооните групи в европа.Просто днеска нещо не беше в ред.с тия изсипани топки,това не съм го виждал никога при тях....не мога да си го обясня.видя се на последната атака по земя че можеха и да отбележат.такива пари играят,че ни е слаба фантазията.Не искам да кажа че е уговорнео нещо,но франция същите вчера...нз

Banditos
05.07.2014 21:20

нали знаеш един отбор играе толкова,колкото му позволява противника *wink*

Banditos
05.07.2014 21:14

не ви ли стана ясно че всички мачове ще са така,по 1 2 гола и Холандия довечера не повече от 2 гола

Stan1926
05.07.2014 21:12

От чисто футболна гледна точна, мачовете в групите бяха в пъти по-интересни и с повече голове. При директните елиминации вкарат гол и затварят мача.

Chelsea86
05.07.2014 21:04

Е след като отпаднаха Белгия ми остава да подкрепям европейският футбол. Надявам се Холнадия да спечелят тази вечер и някой измежду тях и Германия да вземе титлата. *beer**wink*

bayo45
05.07.2014 21:02

А бе Аржентина барабар с Меси не бяха чак толкова силни.Белгия по нищо не отстъпваха.Един ранен гол и толкоз.*erm*

Gopcho
05.07.2014 21:01

Елиминациите са доста под нивото на мачовете в групите, но това е нормално. Азар слабо игра като цяло на Световното, но пък и Белгия този мач не показа кой знае каква игра.

clippers_LA_90
05.07.2014 21:00

Като цяло добро представяне на Белгия на това световно , но този отбор би могъл да отстрани Аржентина ако не бяха неспирните центрирания цял мач , което свежда отиграванията на Азар до минимум , това не е само този мач , На Белгия им трябва треньор с по-разнообразни идеи , каквито явно Вилмотс не притежава .. Белгийците трябва да са горди с този 1/4 финал . *smile*

bianconer85
05.07.2014 20:58

Определено най - прехваленият отбор на това световно отпадна. Белгия с този дърварски, британски футбол цяло световно ми лазеха по нервите с безхаберната си игра. Колкото и да мразя Аржентина, напълно заслужено си продължават и щеше да е престъпление тези ботушари в червени екипчета да продължат. Яд ме е само за Куртоа, който е уникален вратар.

Big_Ivan017
05.07.2014 20:58

Мамка им пак с един гол разлика печелят... чудо е че се добраха до полуфинала според мен... с такъв футбол заслужаваха още срещу Швейцария да си стегнат багажа за Аржентина!!

Messiah
05.07.2014 20:57

Поздрав за всички тъпоъгълници, които "познаха" победата за Белгия!!!
А Азар,горкото, го изкараха, за да му спестят силите за следващата КОНТРОЛА!!!!

rocky56
05.07.2014 20:57

Ако Холандия бие тази вечер се изправя срещу Аржентина и ги праща на самолета за вкъщи.

Messiah
05.07.2014 20:58

Да, те още от началото на това световно все някой ги качва на самолета, а?

Banditos
05.07.2014 20:57

Аржентина шампион казах *cup*

Banditos
05.07.2014 21:23

да бе аз цяло първенство ви го разказвам,както и предното световно и по предното и европейското *wink*

Ginekologa
05.07.2014 21:01

ахаха голям виц*joking*

bayo45
05.07.2014 20:57

Ееее,чак пък толкова силни барабар с Меси не бяха Аржентина !Белгия не им отстъпваше.Раният гол и толкова.*erm*

thunder4obg
05.07.2014 20:56

Най-слабото първенство с най-слабата игра от всички отбори,абсолютно никой не заслужава да стане шампион,мишкари играещи за запазване на 1 гол преднина и тем подобни изпълнения...Закривай

thunder4obg
05.07.2014 21:00

Напротив щеше да ми пука,поне на мен...

thunder4obg
05.07.2014 21:00

Това че е най-резултатното не значи нищо,мачовете от 1/8 и сега от 1/4 финалите са пълна трагедия...а ако това наричаш добър мач,значи или си гледал много малко футбол или просто си много заблуден

ivanrealmadrid1
05.07.2014 20:58

да да :Д ти какво искаш да тръгнат 10 в атака понеже са много печени и накрая що отпадат еми ето на 1/2 си стигнаха най-стабилните отбори това е, ако БГ играеха така и стигнат 1/2 няма да ни пука как играят нали ?

vlatkyn
05.07.2014 20:57

За твое сведение това е най-резултатното първенство, не ръси простотии, мача беше добър.

Manchester4o
05.07.2014 20:53

Няма да ми вкара офанзивен футболист а ми праще Ван Буйтен централен нападател,няма да коментирам

golemiq_geshan
05.07.2014 20:47

Аржентина направи същия дебилски ход , както Бразилия снощи - извадиха си най - добрите играчи и останаха да чакат само да избегнат продълженията . Ако снощи Бразилия бяха влезли в продължения бяха обречени , тъй като в атака им останаха само Фред и Оскар като офанзивни играчи , а сега за Аржентина са само Меси и Паласио .... Това за мен са ходове на треньори абсолютни мишки и ако Белгия изравни , тоя дъртия плъх Сабея ще си плати с лихвите , за разлика от другия плъх снощи , който съдбата го огря и за 10 минути щеше да съсипе целия труд на своя отбор !

RoSKo0o0
05.07.2014 20:46

Пък този Азар... толкова прехвален, че... лошо мистава. Азар, та Азар... в един мач не блесна с нещо... какво му има толкова на този Азар не знам. Надменен кучи син.

ivanrealmadrid1
05.07.2014 20:56

за теб който играе в Челси не става дори ида ти харесва, и обратната за Байерн , Робен не знам по каква причина не си го искал , не искам и да знам , но е тъпо

RoSKo0o0
05.07.2014 20:51

Че какво общо има дали някой играе в Байерн или не? Не харесвам Робен, не го искам в Байерн. Какво ще кажеш затова? Но не е прехвален, защото го доказва постоянно.

ivanrealmadrid1
05.07.2014 20:48

айде айде знаем , ако играеше в Байерн сега щеше друга песен да пееш

shifter_fd
05.07.2014 20:46

Пълна порнография и нещо наподобяващо футболен мач! Белгия играе на ходом, все едно губи с 0:10, а Аржентина седи и гледа и сякаш знае, че белгийците няма да направят нищо. Нямам идеи какво става, но определено нещо не е наред. Фелайни открадна една топка и я пропусна между краката си....ей така, за цвят! Вертонген вместо да измъкне една лека топка и да направи бърза контра, остави топката да излезе в тъч, макар и аржентински бранител да бе на около 3-4 метра от него... Аржентинците си играят ганкиното съвсем спокойно и то толкова спокойно, че защитниците си бъркат в носа от скука. Тоя Сабея прави дефанзивна смяна - и за какво? та те белгийците даже не атакуват. А коментатора е с една идея пред всички, като се опитва да ни убеди колко приятен е мача за гледане и как се опитва да ободри обстановката с показване на умения и знания в сферата на футболните занаяти от Древен Китай и Източна Индия... понякога Петела липсва с неговите остроумия от скиорските години на въздесъщият рефер на терена... Аз лично се отчаях вече от тия последните няколко мача, които се играха.... то няма интрига в тях - баф, един гол в началото на мача и после всички седим и се надяваме на чудо, а те в Азия отдавна са решили изхода на първенството. Белгия не показаха нищо и то не защото Аржентина не им позволи, а просто защото се вижда на тях колко много не им се иска. Даже нещо като вчера с Франция, която игра много добре първото полувреме, а второто заигра така, все едно те водеха на Германия... напълно необяснимо! Но както каза един колега : "Там играят толкова много пари, че толкова коса нямаш на главата си"

RoSKo0o0
05.07.2014 20:45

Аз изобщо не разбирам как трезво-мислещи хора могат да поставят Белгия чак толкова напред. Преди да започне първенството им давах НАЙ-МНОГО 1/4 финали. Да не казвам какъв късмет изкараха срещу САЩ. Толкова зле е този отбор - едвам си взеха групата... с хиляда мъки и гръцкото помилване в последните минути. Това е.

respect_kn
05.07.2014 20:41

Баси скуката то от 20 дивизия в Англия е по интересно. Игуанин вкара случаен гол и мача умря. 1 греда и това е. Просто не приляга този мач на Четвърт финал а по-скоро на приятелски мач.

ivanrealmadrid1
05.07.2014 20:35

[@link https://www.youtube.com/watch?v=HFqPrktiZdc] ето бе е така се казва *lol*

Big_Ivan017
05.07.2014 20:35

Айде БЕЛГИЯЯЯЯ!!! С вас съм, имате време за гол!!!! *smile*

Manchester4o
05.07.2014 20:34

Супер предведим и смешен е тоя Вилмотс,всеки мач едно и също и едни и същи смени

vlatkyn
05.07.2014 20:32

Меси почна да гледа мача отдалече и това не е на добре за аржентинците.

aa2
05.07.2014 20:25

Не знам за Ориги, но на това световно Белгия играе почти всеки мач с 10 играча, защото Азар май липсва досега.Тоя не е направил нищо добро или поне аз не съм го видял, поправете ме, ако греша.

MRed
06.07.2014 11:52

Азар също е турчин

The_Djoker
06.07.2014 11:15

Като за начало Азар е 3 класи на турчина,ама ти явно си тъп и не искаш да го проумееш,но няма страшно сезона идва и пак ще се пише във вестниците за 40 милионната издънка,както се пишеше до сега,а Белгия с този треньор толкова,ако се сетят и намерят някой свестен специалист,тогаво може и по-напред да отидат

TheoWalcott14
05.07.2014 23:20

Няма смисъл да обясняваш на тия бауши

Double_De
05.07.2014 22:44

да бе изобщо, аз по принцип съм съгласен че беше пълна дупка, ама този дразнител нарочно написа че с Азар все едно са били с 10 човека, а това изобщо не е яррно, ако не беше азар нямаше да минат и групата. Btw този си е хейтър на Челси от край време и само чака удобен момент да се заяде макар и по толкова тънък начин.

nikshan11
05.07.2014 22:29

Никой не е казал,но тоя индивид така да го кажа все гледа да намеса футболисти или нещо свързано с Челси,винаги когато има възможност плюе по отбора,абе пълен смешник е,вярно е Азар беше много слаб на това световно,но като цяло и отбора на Белгия нищо не показа с тоя стил който играят толкова.Докато Йозил и той е пълен анонимник на това световно и нищо не играе в сравнение с предишното.

scouser_pool
05.07.2014 22:24

Само не разбрах защо всички фенове на Челси започнахте да намесвате Йозил....аа2 не изглежда да хейтва или нещо , напртоив , всичко , което написа е реално съвсем на място , Азар не блестя на това Световно и според мен се искаше повече от него въпреки че слаб е прекалено , просто не бе блестящ , но си беше на същото ниво като съотборниците , иначе съм съгласен , че е един ако не и най-вълнуващия млад играч под 23 години...но сега защо трябва да намесвате Йозил?Той какво , някакъв куц кон ли се води?И той на 25 ли колко е , а се е доказал в Реал Мадрид като един от най=добрите плеймейкъри...това Световно му е подобно на това на Азар , но не забравяй ЮАР 2010 , от тогава до 2013 година Йозил беше най-силния играч на Германия и блестеше във всеки мач , така че малко е пресилено да го наричаш дупка и т.н.... този сезон , това което се случи с Йозил е това , което сега става с Азар на Световното , очакват всички едва ли не всеки мач да прави гениални докосвания и да е неудържим , но няма как да стане с такива съотборници...на Йозил му беше и по-лесно да се разгърне в Реал , но въпреки това и в Арсенал игра много добре , не знам как може да го наречеш дупка , ако беше дошъл в Арсенал като неизвестен за 10 млн. всички щяха да говорят за него цял сезон...записа доста асистенции , а първите 3 месеца беше най-добрия халф в лигата след Рамзи

nikshan11
05.07.2014 22:14

Какво ми ги сравняваш на това световно?Йозил какво направи на това световно освен да вкара гола срещу Алжир на празна врата,имаше ли игра в него,подавания?Йозил е същата дупка на това световно,а за потенциал е смешно да говориш и да сравняваш Азар и Йозил,самия Зизу си го каза кой е най-голямата млада звезда и кой футболист иска да види в Реал Мадрид?Азар ще се развива,ама къде е Йозилката в големите двубои крие се като мишка и в Реал и за Германците и за вашия отбор,пълна дупка беше тоя сезон вашия Йозил,а Азар беше най-добрия футболист във Висшата лига като изклю4им Суарес.

Double_De
05.07.2014 20:58

Махни го този олигофрен Азар в групите беше 2 пъти МОТМ и има 1 асистенция даже май са 2 но не съм на 100 % сигурен и въпреки това не оправда очакванията, защото към него бяха наистина големи, а натурализирания турчин е мега слаб във всичките си мачове до сега, жалко че го пренебрегваха за сметка на Шюрле.

Double_De
05.07.2014 20:51

Йозил е пълна дупка на това световно, и азар е такъв което е така така, ама ти понеже си от Ар6енал и си яко пристрастен. И както винаги се правиш на големия професор, а пишленцата можеш да си ги лапаш сам щом ти харесват смешка такава *wink*

Double_De
05.07.2014 20:48

ами нищо Азар 2рото ще бъде уникален да се надяваме *smile*

aa2
05.07.2014 20:47

Гол, пасове уникални, не знам за асистенции, но Йозил е класи над Азар на това световно.Знам, че се опитваш да го изкараш сякаш футболист на Челси е по-добър от такъв на Арсенал, но този път ще трябва да лапнеш пишлето и да замълчиш!

ivanrealmadrid1
05.07.2014 20:46

в групите се представи горе долу добре, и аз не помня дали асистенции е правил , но не това ми е мисълта , понеже е Азар и се гледа под лупа и ако не се представи на най-високо ниво , едва ли не е провал и е най-слабия, а не е така

levskirealfen
05.07.2014 20:45

Йозил в първото си световно беше уникален! *wink*

Double_De
05.07.2014 20:42

Юзил е същия даже по-зле и от Азар, като за 1во световно толкова в следващото повече *wink*

aa2
05.07.2014 20:40

Хмм...интересно.Ти с какво ще го запомниш на това световно?Аз лично не помня да е направил нещо добро.Може би е имал някоя асистенция?Извинявай, но не ги помня всичките, затова ще трябва да ми припомниш, ако е направил такава.

ivanrealmadrid1
05.07.2014 20:35

това , че не е направил супер силно първенство не значи , че играят с 10 когато е на терена, колкото и да е играе, но не е и най-слабия

levskirealfen
05.07.2014 20:31

И това е така. Азар това световно е дупка!

RMcF_
05.07.2014 20:22

акекекеккекагьагагагагаагагхахахахаха ... видяхте ли на повторението реакцията на Сабея, след пропуска на Игуаин? ако не мн сте пропуснали хахахахахаха .. :Д

miro211
05.07.2014 20:16

Ай да влиза Лукаку да вкарва два гола и да свършва мача

Ginekologa
05.07.2014 20:12

ориги играе ли този тъп ли е че не го сменя

bianconer85
05.07.2014 20:02

Потресен съм! Тея Белгия, бахти ботушарския отбор, два паса не могат да вържат. Аржентина със скандалната халфова линия Масчерано, Лукас Биля и Енцо Перез да те прави крив, трябва да си уникален злетак.

Big_Ivan017
05.07.2014 20:37

Според мен 1 гол не е достатъчен за да се съглася че ги правят криви *wink*

hoffi
05.07.2014 20:00

Дано Белгийците вкарат ранен гол второто полувреме, че да стане интересно, пък който иска да продължава! И без друго после Холандците ще мачкат *beer*

golemiq_geshan
05.07.2014 20:25

И моята логика е такава , за това мисля че Аржентина ще отиде на финал , хем няма да се привлича внимание , защото всички дебнат за рамо или направо гръб за Бразилия , ако това се случи за Аржентина няма да е толкова шокиращо и дискусионно , макар че то може и да се действат и без да ги интересува колко шокиращо е примера с Челси и Барса е напълно отчетлив

Ginekologa
05.07.2014 20:18

кой ти каза че не може *wink*

hoffi
05.07.2014 20:17

Аз тоя финал го виждам още след първият кръг на групите, и като погледнах схемата изглеждаше възможно. И да проблема е, че до сега няма Европейски отбор печелил световно в някоя от Америките. И наистина няма да го позволят в Бразилия, където футболът е религия да се играе финал Германия - Холандия.. Това пък ми напомня на 2009 ШЛ където не позволиха да се повтори финалът от 2008г. Абе ФИФА и УЕФА си редят нещата малко или много..

golemiq_geshan
05.07.2014 20:09

Между другото и аз очаквам финала да е Германия - Холандия и дори бях сигурен в това преди 1/4 финалите още , но пък се замислих и според мен ще е скандално на финала да има 2 евро отбора и смятам , че ще опитат да добутат поне Аржентина до финала , защото Бразилия трябва не да ги бутат , а да ги влачат с тирове и пак няма да им помогнат срещу дисциплинираната Германия от вчера , която най - накрая изостави шибаното тики-така

Rezors
05.07.2014 19:53

Ееее,най-накрая някой различен гост в т'ва тъпо студио!*cup**cup**cup*

Danskrastev
05.07.2014 20:06

Важното е че Павлетка е там даже трябва само тя да говори ще е по-интересно *lol**lol**lol*

Papinhoo
05.07.2014 20:04

Ама тоя новия е по-зле от другите. Неможе да каже 2 думи на кръст и си мрънка от носа. пфф беги бе

Rezors
05.07.2014 19:51

На БНТ източника им е толкова точен,колкото баба ми в 'Еврофутбол" прогнози*stop*

golemiq_geshan
05.07.2014 20:06

Ако имаш предвид за ДЕ БРОЙНЕ , точно ДЕ БРОЙНЕ се произнася и това го казаха директно в ефир БЕЛГИЙЦИ в центъра на София , на които им взимаха интервю след мача Белгия - САЩ , спрете да спорите за тва вече е тъпо ... Сега Аржентина без Ди Мария съвсем няма да е толкова опасна , но Белгия пък съвсем не изглежда опасна така че очакванията ми Аржентина да се класира се оправдават и ще се оправдаят , освен ако подобно на снощи и Вилмотс не направи някакви уникални смени , които да променят целия облик на Белгия , защото от първото полувреме може би най - опасния за Белгия в атака беше Вертонген , което говори достатъчно за беззъбостта на офанзивните им играчи

Manchester4o
05.07.2014 19:49

Както по говолите прави Ориги на терена за сметка на Лукако,и зашо не иска да вкара Янузай венъж,да не би да бъде по неефективен от Миралас или Мертенс примерно

rocky56
05.07.2014 19:47

Коментатора ми къса нервите с това "Де Бройне".

Papinhoo
05.07.2014 19:50

Ама коментатора се приема. Ама самия играч МНОГО ЗЛЕ. ЧИСТ ПРОВАЛ

Papinhoo
05.07.2014 19:47

Де Брюин много много зле. Да го сменя и да пуска Мертес или Лукаку с 2 нападатели.

ivanrealmadrid1
05.07.2014 19:45

и аз очаквах повече от Азар, но все пак 1/4 финал играят и той е помогнал с квото може

Ginekologa
05.07.2014 19:43

този трябва да пусне Лукаку второто в началото

pesholudiq
05.07.2014 19:43

Азар ми се губи нещо цялото световно.. Една дузпа вкара и това му беше, нищо по-запомнящо се.. Дано си подобри играта като се върне в Челси..

bengami
05.07.2014 19:42

Азар никъв го няма на това световно. Дано второто да избухне, да гледаме мач.

Danskrastev
05.07.2014 19:42

Меси пази топката като катерица лешник *lol**lol**lol*

miro211
05.07.2014 19:41

ГолЯмият Меси виждаме го каква въшка е*lol*

hoffi
05.07.2014 19:39

Мале мале Меси чупи кръстовете направо..

Danskrastev
05.07.2014 19:37

Франция-Германия втора част след като едните бройлери си тръгнаха време е и другите да си тръгнат *lol**lol*

hoffi
05.07.2014 19:34

Жалко за Ди Мария, дано не е сериозно..

pesholudiq
05.07.2014 19:31

Тоз Компани е страшен, жалко, че е играч баш на Сити, дето не ги долюбвам много много *lol*

Parchonlini
05.07.2014 19:30

Това ще е първенството на Меси страшен е всеки мач в който играе Аржентина е най добрия на терена

chehli
05.07.2014 19:28

Меси направо ги разцепва с тия пасове

hoffi
05.07.2014 19:24

Напишете в гугъл преводача от Български към Холандски/Немски/Френски De Bruyne дайте звуково произнасяне или както е там и се чува нещо подобно на Де Бройне, явно това е източника на БНТ *lol**lol*

bengami
05.07.2014 19:31

Може и да си прав, ама аз още немога да го приема как го казва, след като преди това е било по друг начин. Ей ся също виж къде слага ударението на Ориги, като преди това бе пак бе по различен начин. Още малко колики ще каже...

RMcF_
05.07.2014 19:29

верно бе .. цъкам на нидерландски вика " Де Бройне" , цъкам на френски вика "Де Брюин" .. ;д

levskirealfen
05.07.2014 19:18

Този Ориги ли е и на малкия пръст на Лукаку не може да стъпи! Направи 1 силен мач и го направиха звезда!

skivur
05.07.2014 19:39

Аз съм на мнени,че ако ти сложат цена 70 млн евра трябва сам да решаваш мача.Иначе си прав има разлика между двамата.*wink*

pesholudiq
05.07.2014 19:33

Ти остави това, вкара 6 гола на световното*. Донякъде имат правото да му надуват цената (остави това, че 70 млн. са много). А я помисли за какво толкова Порто му взеха 50 млн.? (ако бяха 50)

levskirealfen
05.07.2014 19:33

Хамес поне има бързина, техника, удар, а този Ориги единствения + би бил ако е в гората! Да може да е сред близки и да не може да го познаеш - дали е дърво или е Ориги!

skivur
05.07.2014 19:30

Те са така.Хамес не знам какво толкова е направил,че да струва 70-80 млн. евро.Така е...направиш ли добър мач,ставаш титуляр и ти вдигат цетата 5 пъти.

paradise11
05.07.2014 19:17

Какви са тези измислени съдий, досега единствено Уеб се справи. НЕ мога да разбера защо за световното не взеха елита от съдии, а някакви китайци.

paradise11
05.07.2014 19:14

Белгия още навлизат в мача, а направят ли го ще стане неприятно за Аржентина, въпросът е дали мачът няма вече да е загубен тогава.

atlas
05.07.2014 19:12

Това ще е може би най-лесния мач на Аржентина

Chelsea86
05.07.2014 19:11

Жалко! За Белгия съм, но с тези два атакуващи стила май ще спечелят Аржентинците. *sad*

ivanrealmadrid1
05.07.2014 19:09

Игуаин наказва, тибо прехваления с много слабо първенство

hoffi
05.07.2014 19:09

Рикошети а-у и на кракът на Игуаин пффф

Deco_Sneijder
05.07.2014 19:06

Интересен мач,Аржентинците започват по надъхано,дано не гледаме мач като ония със Швейцария.Според мен Аржентина продължават днес *smile*

Danskrastev
05.07.2014 19:04

Айде мача на Бройлерите почна да види ме какво ще стане *lol**lol*

clippers_LA_90
05.07.2014 19:01

Де Бройне , Де Бройне *lol* . Защитата и както и част от футболистите с дефанзивни функции Витсел и Фелани , са изключително здрави физически , и това със сигурност ще е голям + в този мач срещу Ди Мария и Меси

bengami
05.07.2014 19:00

Оф, тия нарочно ли го слагат тоя дето вика Де бройне??! ...

ivanrealmadrid1
05.07.2014 19:18

не става въпрос как се превежда , а как се чете на френски/немски зависи къв е, не знам и аз веднъж коментатора каза , че е бройне *lol* е правилно пък ..

RMcF_
05.07.2014 19:14

глупости .. De Bruyne .. превежда се точно Де Брюин ..от де излезе тва Де Бройне не знам ..

ivanrealmadrid1
05.07.2014 19:10

май така е било правилно и мен ме дразни и още не мога да свикна с тва произношение

RVP_Reus_9
05.07.2014 19:00

Два от отборите, който не оправдаха очакванията, поне според мен за много вкарани голове.

luiz_lfc
05.07.2014 18:58

Победителя от мача става световен шампион най-вероятно Аржентина!

golemiq_geshan
05.07.2014 18:34

Белгия да му мислят със слабата си дясна зона на защитата , особено с тоя Алдервейрелд , който просто го правят за смях на цялото световно , дори един Джулиан Грийн го направи на луд срещу Щатите . Ван Буйтен също срещу страхотните Меси и Ди Мария ще страда много , особено ако не му помага в зоната Витсел , просто Белгия очаквам да се защитава доста в този двубой , а в атака съвсем не изглеждат толкова респектиращо с Лукаку и Мертенс на пейката ..

scouser_pool
05.07.2014 18:56

Странно как се водиш по репутацията на играчите , не мога да си обсня Компани защо никога нито в Ман Сити нито в Белгия го критикуват го смятат едва ли не за безгрешен...да световна класа е ,но последния сезон е много непстоянен и прави грешки , включително и срещу САЩ си остави човека на 2 пъти и като по чудо американците не вкараха

Messiah
05.07.2014 18:28

Аржентина да се разиграят най-после и да затворят устата на всички!

sakata_97
05.07.2014 18:18

Айде Белгия,покажете играта,която показахте срещу САЩ и няма да има нужда от продължения.Тук Белгия бие още в редовното*beer*