Роджърс е треньор на сезона в Англия

11:33
Роджърс е треньор на сезона в Англия
Мениджърът на Ливърпул Брендън Роджърс беше избран за треньор на годината в Англия от Асоциацията на мениджърите във Висшата лига.

Специалистът благодари за признанието, но заяви, че би предпочел да размени наградата за шампионската титла. Както е известно, мърсисайдци изпуснаха титлата и Манчестър Сити стана шампион.

Наставникът на Кристл Палас Тони Пулис също беше награден след доброто представяне на тима под негово ръководство. Отборът завърши на 11-о място в класирането, а в последните осем двубоя допусна само една загуба.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

medno
14.05.2014 07:34

Заслужено ... *smile* Дано го изберат и догодина, т.е. да се представят добре *smile*

vasil74
13.05.2014 21:39

According to several reports, led by the Southern Daily Echo, Liverpool have this morning made a formal approach for Southampton midfielder Adam Lallana.
With the World Cup Finals around the corner and Lallana likely to be seleceted for Roy Hodgson's squad later today, Rodgers is keen to do a deal quickly ahead of further interest in the player.
Saints chairman Ralph Krueger yesterday tea-time insisted the club had received no bids for any of their players or any approaches for manager Mauricio Pochettino.
But last night it was being reported that Manchester United were making a £27m bid for England left back Luke Shaw.
And this morning it is also being reported that Liverpool, fresh from finishing runners-up in the Premier League and therefore able to offer Champions League football, have made an official bid for Lallana.

Salient
13.05.2014 19:50

Заслужено според мен. Иначе класацията за мен е:

1. Роджърс
2. Почетино
3. Пелегрини
...
20. Мойс *lol*

Dankata97
13.05.2014 18:51

Напълно заслужено Брендън превърна както нас така и той стана треньор от най-високо ниво *smile*

LiamBrady
13.05.2014 18:22

Само да добавя, че всеки си има мнение, което уважавам и просто казах какво мисля аз. Спирам да отговарям, понеже от 20-30 коментара половината са мои. *joking*

AC_Milan_92_45
13.05.2014 16:53

Напълно заслужено, и нашия треньор добре се представи, както и Роджърс, но разликата в индивидуалната класа на играчите на двата отбора издига постижението на Роджърс над това на Пелигрини. И пак казвам, напълно заслужено

LFC05
13.05.2014 16:46

Титлата се печели срещу малките отбори *smile*Големите си разпределят точките между тях почти прпорционално.

NoDiggity
13.05.2014 16:21

П.С. Всъщност Мауриньо не само, че няма загуба над Пуул Сити и Арсенал ами направи и дубъл срещу тях + опярка Тотнъм и нас *smile* Това за мен са най-силните отбори в Англия, но грешките срещу малките му костваха титлата

skivur
13.05.2014 15:44

Има и още но нямам време да пиша.Драснах набързо...

LiamBrady
13.05.2014 15:08

Получило се е малко повторение в началото и края *joking*

LiamBrady
13.05.2014 14:31

Лично според мен, Пелегрини я заслужаваше повече и ще се опитам да се аргументирам:

1. Това е първият му сезон в Англия, а всеки знае колко трудно е за всеки специалист да се приспособи към стила на игра. БР води Ливърпул втори сезон и е имал възможността да види къде са слабостите на отбора и да ги премахне(изграждайки един отбор по свое желание).
2. Сити участва в цели 4 турнира и във всеки един от тях стигна доста далеч. Независимо от дългата скамейка, не всеки играч може да бъде във форма през целия сезон и да е готов да влезе и да реши мача. Ливърпул игра само и единствено за първенството и отпадна в първите кръгове на домашните купи.
3. През почтия целия сезон Ливърпул нямаше проблем с контузени футболисти - имаше контузии и наказания, но те почти винаги засягаха само 1 играч (Суарез бе наказан в началото и след като се завърна, ако не се лъжа се контузи Стъридж и т.н., но всякаш не се получи струпване на контузии).
ПП: В това число не говоря за защитата, защото смятам, че Ливърпул има достатъчно опции в тази зона.
4. БР използваше едно ядро от футболисти и не прибягваше до почти никакви ротации.
5. Пелегрини е първият специалист спечелил първенството, който е роден извън Европа (не съм сигурен, но мисля, че някъде прочетох нещо подобно.)
6. БР имаше възможността да задържи основните си футболисти и да надгради през лятото и зимата, но не направи точните трансфери (мое мнение).
7. От началото на сезона напрежението бе в лагера на Сити, докато в Ливърпул бе доста по-спокойно.
8. Всеки говори за мачовете, в които Ливърпул беше ощетен срещу Сити и челси(извинявам се за малкото "ч", но не съм в нас и нещо не мога да сложа главна буква), но те не бяха в решителната част от сезона, докато същите тези отбори не получиха наказателни удари срещу Ливърпул в най-завързаните мачове.
9. Дубъл в първия сезон начело на даден клуб е едно фантастично постижение.

ПП: БР е брилянтен специалист, но лично според мен чилиецът заслужаваше тази награда.

LiamBrady
13.05.2014 18:20

Само ще добавя, че след трансфера на Торес, Ливърпул изхарчи доста пари за нови играчи (няма да изреждам трансферните суми дадени само за британски футболисти). Относно защитата - когато един отбор е невероятен в нападение то това се дължи и на защитата, защото и тя има своята роля при изнасянето на топката или при организирането на атаките. При наличието на играчи като Сако, Агер, Шкъртел, Глен Джонсън можеш да търсиш вината в БР. Заради проблемите на Настасич и Компани(донякъде), Сити през целия сезон игра с Демикелис, а не малко мачове записа и Лескът, но Пелегрини се справи.

LiamBrady
13.05.2014 18:09

Ако трябва да бъда честен аз бих избрал Пойет, но в случая избира ми беше между БР и МП. Това е друга тема. 1. За убедителността на титлата - Пелегрини е нов в Англия и му трябваше време да свикне, поради тази причина загуби доста точки като гост в началото на сезона. 2. Това с победите е хубаво, но щом Пелегрини не го е постигнал и пак е първи, значи е бил по постоянен. По тази логика Арсенал е бил 128 дни начело, което е повече от всеки друг отбор. Е трябва ли Арсенал да е шампион? 3. За така важната победа с 3-2 не бе отсъден наказателен удар, който можеше да промени нещата. И по същия начин мога да изтъкна 0-2 от Челси. 4. Това от 7 до 2 място съм съгласен. че е значимо, но БР е там от 2 сезона и това 7-мо място си е негово. Имаше време да развие идеите си и сега бере плодовете на своя труд. Изминаха се 4 трансферни прозореца и Ливърпул не продаде нито един важен играч, а само надграждаше.

LiamBrady
13.05.2014 18:02

Много дълго за писане пак се получава .... ще ти отговарям пак по точки за да е по-лесно *joking* 1. Виж за мен има значение понеже едно е футболът в Испания и съвсем друго в Англия. Виж какво е казал Йозил (има го в официалния сайт на Арсенал), че в Испания при 2-0 отборите просто спират да играят, докато тук борбата е докрай( това ти го давам само като пример, а не като аргумент). В началото на сезона Сити загуби доста точки като гост, поради факта, че Пелегрини не беше запознат с футбола в Англия. И тук идва още един аргумент - той успя да се нагоди и да започне да печели гостуванията са. 3. Аз като цяло говоря за халфовете и нападателите в Ливърпул. Наистина почти всички в различни етапи бяха контузени, но не се получи 2-3 по едно и също време. Тук се изкушавам да дам за пример ситуацията в Арсенал. 4. Съгласен съм с теб, но ако играеш и в Европа и се бориш за ФА къп, това би било пагубно. Интересно е да се види следващия сезон как ще се справи БР. По-лесно е като имаш 11-12 титуляри и 3-4 резерви,а съвсем друго е да водиш отбор с 20 равностойни играчи. 5. Като цяло си прав, но е интересно да се отбележи. 6. За полусезона съм съгласен, но лятото освен стабилен вратар и Сако, другите трансфери не бяха значими. Говоря за Аспас и Алберто и за приноса им към отбора. Парите, които бяха дадени за тях не бяха малко. Илори не го броя. 7. Тук мисля, че всеки си има мнение *joking*

LFC05
13.05.2014 16:49

Искам да те попитам дали си даваш сметка с какъв състав разполагаше Ливърпул, и с какъв Сити? С мнооого точки БР бие всички тази година,беше на косъм да стане шампион с една от най-слабите защити,които съм гледал въобще във футбола.

NoDiggity
13.05.2014 16:19

Аз съм почти на 100% съгласен с аргументите ти! *smile* И 2мата заслужават тази година приза, но аз все си мисля, че е дадоха на БР заради факта, че е Великобританец! И в студиото на Диема се е дискотирало това, че Англичаните защитават адски много своите сънародници - пример дървото Уелбек, който англичаните хвалят до небесата, а той не може да си оправи краката дори! За мен топ 3 са 1. Пелегрини ; 2. БР ; 3. Мауриньо(не защото го харесвам, а защото от отборите в 4ката няма загуба! Това не е малко изобщо)!

MarkoPolo
13.05.2014 15:56

Според мен, трябваше да отиде точно при Роджърс. Нищо лично но голяма част от аргументите ти не са особено на място. Като Аргумент 1 : Няма никакво значение, дали е за първи, втори или N-ти сезон. По тази логика, САФ или Венгер, никога не трябва да печелят тази награда Аргумент 2 : Тук съм съгласен на 100% Аргумент 3 : Това не е фактор, един добър треньор винаги трябва да има опция, а пък и точно Ливърпул си имаха проблемите този сезон *smile* Аргумент 4 : След като работи, не е длъжен да променя. Това също е част от стратегията *smile* Аргумент 5 : Това пък няма абсолютно никакво значение, това са си някакви географски статистики просто *smile* Аргумент 6 : Точно вторият полусезон им беше, най-силен. Трансфери - това лято *smile* Аргумент 7 : Точно за това, БР е по-добрият в момента, защото направи това, което никой не очакваше. Аргумент 8 и 9 : Напълно съм съгласен *smile*

skivur
13.05.2014 15:41

Пелегрини изостава много..... Топ3 са: 1-Роджърс 2-Пойет 3-Пюлис Ще дам аргумент:Причината Пелегрини да не е първи е,че той първо не взе убедително титрата.2ро Като цяло то не направи нищо голямо освен титлата.Напоследак е по важно за мениджърите да не загубят мястото си в премиършип.Това вече е много важно и се оценява.2аргумента за Роджърс даже 3.Той направи с Пуул 13 победи и то подред,докато Пелегрини няма такова постижение.2 Прогреса при БР от 7мо на 2ро. И 3 Така важната победа над Сити с 3:2.

xaidut
13.05.2014 14:13

В началото бях много скептично настроен към БР , но сега си променям мнението. Този човек наистина направи много неща за клуба. Надявам се , че 2-рото място ще мотивира отбора да се развива в правилната посока и да вади по-добри резултати и за в бъдеще.

nterziev
13.05.2014 13:16

Т.е. искам да кажа,че Пюлис е избран от гласуването в сайта на Лигата докато Роджърс е избран за треньор на годината от гласуването на останалтие му колеги мениджъри на другите отбори от Висшата Лига.

nterziev
13.05.2014 13:12

Четете статията хубаво до долните двама!
Роджърс е избран за треньор на годината от асоциацията на мениджърите във Лигата.

nterziev
13.05.2014 20:58

Както казах по-долу тая статия не е да и видите заглавието и снимката .. "Мениджърът на Ливърпул Брендън Роджърс беше избран за треньор на годината в Англия от Асоциацията на мениджърите във Висшата лига. " съсредоточи се в края на изречението..

Hitchhiker1902
13.05.2014 13:22

Асоциацията на мениджърите в професионалните лиги, не само във Висшата...

Juventus333
13.05.2014 12:57

Barclays Manager of the Season: Tony Pulis (Crystal Palace)

Абе не че нещо ама май е друг.... *lol* *lol*

krasenkrasen
13.05.2014 12:52

Congratulations to the 2013/14 Barclays Season Awards winners:
Barclays Player of the Season: Luis Suarez (Liverpool)
Barclays Manager of the Season: Tony Pulis (Crystal Palace)
Barclays Golden Boot: Luis Suarez (Liverpool)
Barclays Golden Glove: Petr Cech (Chelsea) & Wojciech Szczesny (Arsenal)

Това е в сайта на Вишата лига не знам на кое да вярвам.

luiz_lfc
13.05.2014 12:39

Напълно заслужено Ливърпул преди началото на сезон беше аутсайдер дори за топ 3 а свършихме 2ри! Манчестър сити си бяха фаворити а спечелиха титлата в последния кръг така че не знам от какъв зор Пелегрини я е заслужавал...

United_11
13.05.2014 12:34

Според мен трябваше да е Тони Пюлис, но Роджърс също свърши добра работа. Честито!

Don_Joe
13.05.2014 12:14

Напълно заслужено, напред с успехите *beer*!

vasil74
13.05.2014 12:04

The Saints have put a £20m price tag on the young England international, but Brendan Rodgers will pay what it takes to get his man, claims The Echo.

vasil74
13.05.2014 12:02

According to several reports, led by the Southern Daily Echo, Liverpool have this morning made a formal approach for Southampton midfielder Adam Lallana.
With the World Cup Finals around the corner and Lallana likely to be seleceted for Roy Hodgson's squad later today, Rodgers is keen to do a deal quickly ahead of further interest in the player.
Saints chairman Ralph Krueger yesterday tea-time insisted the club had received no bids for any of their players or any approaches for manager Mauricio Pochettino.
But last night it was being reported that Manchester United were making a £27m bid for England left back Luke Shaw.
And this morning it is also being reported that Liverpool, fresh from finishing runners-up in the Premier League and therefore able to offer Champions League football, have made an official bid for Lallana.

martinski8447
13.05.2014 11:49

Това е подигравка , редно е Пелегрини да бъде избран, все пак отбора който води спечели два трофея за сезона! Но така е , имаш широка медийна и обществена подкрепа и печелиш подобни неща...

dadeds
13.05.2014 14:06

Много правилно! Много ми хареса това ти изречение: "Не е важното дали е спечелил купи, а какво е постигнал с оглед качеството на състава.". Който не го разбрал това досега има някакъв проблем или въобще отказва да мисли с главата си!

za4o
13.05.2014 13:46

Той си получи признанието. Стана шампион. Виждаш ,че дори Тони Пюлис го изпреварва в тази класация. Не е важното дали е спечелил купи, а какво е постигнал с оглед качеството на състава. Няма място за сравнение между Пуул Сити и КП. Единия отбор се гради в момента , другия е изграден и фаворит за шампион (както и стана , но доста по-трудно от очакваното), а 3-я си беше основен претендент за изпадане.

martinski8447
13.05.2014 13:37

Много добре си следя първенството и за да не се заяждам ще кажа че Ливърпул прогресираха много, дори бих казал над очакванията! И все пак дали с пари или не, черно на бяло какво спечели единия и какво другия? А и не става само с пари, трябва да купиш правилните играчи, трябва да им наложиш своите идеи, трябва да имат респект от теб. С две думи не омаловажавам работата на Роджърс , но при две спечелени купи Пелегрини заслужава признание!

nterziev
13.05.2014 12:08

Ти явно не следиш футбола в Англия а ? Не е важно колко си спечелил а какво си постигнал и с колко си го постигнал. И аз мога да ида на готово да ми дадат отбор с играчи струващи 400 мил. и повче общо и да получавам и по още 100м. и повече на трансферен прозорец и да стана шампион. Роджърс успя да направи от един отбор,който в последните няколко години завърваше 7-8 място и този сезон макс. му даваха 4то място и то с много зор той ги направи да се борят за титлата... Фен съм на Ливърпул,признавам си нямаме толкова качествени играчи като тези на Сити но отбора играеше със сърце и дух и показа,че заслужава мястото си,на което завърши. Успя да направи Хендерсън от един посредствен играч за 20 мил. до един от най-важните ни играчи,най-раздаващите се на терена без които отбора не може!Успя забележи само с 2ма нападатели цял сезон да завърши на 2ро място и на 2ро място по вкарани голове на 1-2 зад вас само и тия 2ма нападатели да са голмайстори на първите 2 места в ВЛ. А Пелегрини какво има Агуеро,който като се контузи може да пусне Джеко,има Йоветич има и т.н. Имате страхотни халфове на Давид Силва и Туре,имате страхотни крила и общо взето на всеки пост имате по 2 дори 3 класни играчи приятел и аз бих спечелил няколко трофея по този начин.. И си признавам доста от нашите играчи не са на нивото на тези на Сити или Челси но разликата този сезон,е че Роджърс успя да ги обедини,да играят като един,да играят с дух и сърце и да се борят до край! И да ти кажа точно ние нямаме медийна подкрепа,даже не знам кой я има...защото от както Роджърс е тук какви ли не глупости се изписаха по негов адрес така,че...

vaskooo
13.05.2014 11:44

Браво на Роджърс ! Много силен сезон за Ливърпуул, от кога не ги бях гледал да са фактор в Англия. Конкуренцията се засилва, което е много добре. Дано другия сезон и Юнайтед да се съвземат за да става мазало.