Байерн разби мечтите на Юнайтед (видео)

23:35
Байерн разби мечтите на Юнайтед (видео)
Байерн Мюнхен победи като домакин  Манчестър Юнайтед в мач-реванш от 1/4-финалите в Шампионската лига. Двубоят на стадион "Алианц Арена" приключи при резултат 3:1 за състава на Хосеп Гуардиола и така германският тим продължава на полуфиналите с общ резултат 4:2. Първата среща на "Олд Трафорд" приключи при резултат 1:1.

Патрис Евра откри резултата за английския тим в 57-ата минута на мача с прекрасен шут от границата на наказателното поле, но малко повече от 60 секунди след това Марио Манджукич изравни с глава. В 67-ата минута Томас Мюлер даде преднина на германския шампион, а четвърт час преди изтичане на редовното време Ариен Робен оформи крайното 3:1 за Байерн.

Стартови състави:

Байерн:
Нойер, Данте, Боатенг, Лам, Алаба, Кроос, Робен, Рибери, Гьотце, Мюлер, Манджукич

Ман Юнайтед:
Де Хеа, Евра, Джоунс, Смолинг, Видич, Карик, Флетчър, Валенсия, Кагава, Рууни, Уелбек


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

CSKAUNITED
12.04.2014 00:15

Ще ти кажа първо че си курва и второ ,копеленце може да викаш на сина си.Съжавалям семейството ти не знам,но жена ти сигурно трябва да е била глуха,сляпа,проста,тъпа и ограничена за да вземе такъв идиот като теб за мъж или просто е била пияна когато се е омъжила за теб , или си педал !!! Казах ти да ползваш превръзки Always за да не си толкова заядлив !!! *wink*

tktenev
11.04.2014 13:03

До коментар [@comment 1613590] от [@user CSKAUNITED]:

Понеже си малко копеленце от мангали няма да те размазвам много . Доста си ми близо затова ако искаш да ми кажеш още нещо пиши,пък да видимкакво ще направим

RoSKo0o0
10.04.2014 16:54

Как може Байерн да играят смешен футбол? А другият отбор през мача какво прави? Ако Байерн играят смешен футбол, кажете ми другия отбор 90 минути какво прави?

ElPistolero21
10.04.2014 18:39

Именно..изглежда, че футболът им е скучен заради другите отбори, които се затварят пред наказателното си поле. Те не искат да играят с топката а чисят колкото се може по-надалеч.Срещу такъв тип игра Байерн нямат друг шанс освен да си подават около наказателното и да търсят евентуални празни пространста. Няма как да стане атрактивен мач, когато единият отбор просто отказва да играе футбол и да търси гол ! *beer*

sksw
10.04.2014 14:29

Забравих и Челси тази година за Суперкупата на Европа.

rostislav.kovachev
10.04.2014 13:16

Така е храсте. А безброй матрици свенливо загатва за най-логичния сблъсък - РМ с/у БМ, или 10 та с/у дублирана. Ако се случи, ще е и феноменално, и извоювано, и нямам думи. Но при евентуални дузпи, баварците ще са в немилост, заради прекомерно уважителното третиране на МЮ. Дали този сблъсък ще е преди или на финала, все едно, но футбола го изисква,
пък и другите два отбора са по сходни и на финала ще е така пак Давид с/у Голиат. супер комерс.

Адаш, извършиха си Челси тогава геройство и няма да има скоро такъв сблъсък, в който няма да се пропука мишената (предния беше БМ с/у МЮ) след 90 мин. обстрел, нито пък герой като Дрогба (Чех, Лампард, и т.н.). Похвално. А ние нямаме за какво да се срамуваме.

Hitchhiker1902
10.04.2014 12:19

Айде бе, искам да видя Байерн срещу сериозен противник вече. Това с Юнайтед беше като 2х90 минути възстановителна тренировка... Добре, че нервите на Евра не издържаха, наби феноменален гол, ама събуди баварците. И двете неща ме зарадваха, щото тъкмо заспивах - Байерн цъка, Юнайтед подтичва край тях, по някое полуположение чат-пат... все едно броиш овце... И после франсето изтърва снаряд, способен да събори блок, при това с прецизност, непозната и за военните. След това погледахме истинския Байерн, за 20-тина минутки. Страхотно! Само че искам на 1/2 да го гледам 180 минути, не премерените избухвания, достатъчни да скършат Юнайтед, но недостатъчни да ми осмислят 90-те минути пред екрана. Атлетико или Челси би трябвало да са достатъчен дразнител...

Hitchhiker1902
10.04.2014 17:22

Разбрал си ме погрешно. Имах предвид тази кампания. И имах предвид не имената и реномето на отборите, а някой, който да ги НАКАРА да играят както могат, и то цял мач. Обичам да гледам Байерн на пълни обороти. (впрочем, гледам ги от времето когато Кале беше на терена, а не в ложите и съм видял доста *smile* ) Но този сезон прегазват опонентите си дори и на ходом, с епизодични избухвания. Искам отбор, който да им се опъне сериозно...

sksw
10.04.2014 14:27

Искаш да видиш Байерн със сериозен противник ? Ти шегуваш ли се хаха Байерн последните 2 сезона играха с кой ли не. С Дортмунд сигурно за 2та сезона общо 7-8 пъти, с Барса, с Юве, със Сити, с Арсенал и т.н. През 2012 играха с Реал също. Сега играха с Юнайтед.. То май не останаха силни отбори ? То и Реал като се замислиш имаха този сезон само 3 истински съперника, това са Атлетико, Барса и Дортмунд, като срещу първите два нищо не направиха, а с Дортмунд трепериха до края, въпреки че биха 1вия мач *smile* А Дортмунд не са в най-добрата си светлина и бяха без 5 титуляра *smile*

countless.matrices
10.04.2014 11:43

Юнайтед си озори байерлоната!но все пак изпаднаха и няма да вземат шл нито ще играят в турнира догодина което е прекраскна новина!Както се казва в най слабият им сезон логичното се случи!Щели да повтарят сезона на челси през 2012-да ама не!И тогава им го обяснявахме че тези сезони са съвършенно различни но те не го разбираха!Тия баварците ще са до полуфинала ако срещнат Атлетико м както си мисля че ще стане!Просто испанците ще ги отнесат!Освен това тук биха най накрая английски отбор у дома но мача с м=ю няма да им е на късмет и защото не спечелиха на английски терен както са правили няколко пъти като са взимали кеш и заарди други още фактори!мач с челси няма да има мисля защото нямаше такъв между сините и барса поради факта че съдбата като направи пито-платено не среща после отборите замесени в тези интриги а немците си върнаха със супер купата на нас така че се очертава освен с реал м пак полуфинал но тогава е го загубят сигурен съм!все пак прогнозата ми е че байерлона ще отпадне от атлетико-Жозе ще прецака реал и ще им затвори устите и докаже че не той а играчите и съдбата са виновни за краха на белият балет а и той май така прави с бившите си отбори-бие ги!и на финала сините ще излъжат жестокият Атлетико м!логично отпадане на юнайтед-да се връщаш толкова отзад и да те мачкат така тези играчи е самоубийствено е юнайтед не е челси нали!челси успяваха и то в 2 мача с дефанзивна тактика но тези просто не ги умеят тези неща и мойс ще го уволнят накрая на сезона!всяка победа над юнайтед епобеда за нас феновете дето не ги обичаме и това са много мини реванши за грабежите през годините!съдбата ще върне на челси ограбеният златен дубъл и на Жозе през 2008 но няма да върне на юнайтед финал от байерн и челси това еположението!Жалко че няма да има директна мъст но добре че ги няма тия вече -не прилягат на 4ката никак нито с игратаси нито с жалкият си слаб некадърен неадекватен самозабравил се горд тренйор!*cool**wink*

sksw
10.04.2014 14:32

Единствения който има шанс с игра да бие Байерн на 1/2 е Реал. Ако си мислиш, че Атлетико и твоето Челси могат да бият Байерн с игра, се лъжеш жестоко приятел *smile* Не мисля да споря с теб, просто ще дочакаме да видиш и да се убедиш сам. Сигурен съм, че Байерн ще играе или с Челси или с Атлетико. Вие едвам бихте ПСЖ и се класирахте на 1/2, а говориш как ще биете Байерн *smile* Колкото до Атлетико, те може да бият Барса и да са безпорно силен отбор, но срещу нас нямат голям шанс. БАрса особено на реванша бяха в пълна дупка и логично паднаха. А дано се паднем с един от двата и ще видиш за какво говоря.

Berrba
10.04.2014 08:55

Б Б и на двата отбора треньора е един и футбола е лош -е а и нашия отбор в момента е в криза успех на челсарите*devil**devil**devil**cry*

Garrincha
10.04.2014 08:36

Ами , като фен на Барса , мога само да си пожелая мач Байерн - Атлетико ! Това ще бъде , най-великата корида за всички времена във футбола ! Честито на победителите

lubomirsb
10.04.2014 08:24

Честито на феновете на Байерн (без троловете) ! Имахме своите шансове, но не ги реализирахме. Видя се че Руни не беше в кондиция, което и ужасно много повлия на развоя на мача. Не съм чел за контузията ми но ми направи впечетление как отбягва да стреля, може би десният му крак го болеше ? Страхотен гол на Евра, изъплни ме на макс !!!
Отделно немога да си обясня как се защитавахме изключително добре преди гола. След него все едно бяхме спечелили. Ама не бяхме и дано играчите да си вземат поуката от мача. Като цяло се представихме на ниво , особено имайке предвид сегашното ни укаяно състояние. Успех на Челси и Атлетико !

biser_gerrard
10.04.2014 08:19

Еми а дано Байерн и Реал да се разминат на 1/2 финалите и да гледаме ЗРЕЛИЩЕ на финала *smile* Лично аз си пожелавам Атлетико - Байерн и Реал - Челси и финала е ясен *beer*

xpacm
10.04.2014 03:13

колкото и да харесвам Юнайтед смятам, че шанс нямаха. Гуардиола си е направил добре сметкат а и смятам че просто не искаше да унижава Юнайтед... То се видя след първият мач след гола на Видич Баерн веднага отговориха. Във втория мач същото, логично беше и да търсят и 3ти гол за да не стане от играчка плачка някоя грешка и 2:2 и да отпаднат злощастно. Гуардиола просто не искаше да забива последният пиров в ковчега на Юнайтед, а можеше да го направи още първият мач....Евра наби страшната тупалка може би гола на сезона в Шампионската лига... чакам Баерн и Атлетико дали на полуфинал или финал все тая, всяка друга опция ще е пародия на футбол....

petko9305
10.04.2014 08:39

Много тъп коментар *wink*

TaTa_Martino
10.04.2014 02:17

И Сори за Юнайтед трябваше да продължат

sksw
10.04.2014 14:35

НА фона на всички счупени рекорди, по-големия брой вкарани голове този сезон на трите фронта, двете купи Световната клубна и Суперкупата на Европа, това че Байерн спечели Бундеслигата още през март и е на 1/2 финал в ШЛ и за Купа на Германия, да ми кажеш на фона на всичко това че играели смешен футбол е просто смешно хахах Значи играят отвратително, но за момента се справят по-добре спрямо предния сезон, когато постигнаха требъл при Хайнкес *smile* Поне така сочат всички цифри и всичко *smile* А Юнайтед с какво заслужаваха викаш да са на 1/2 ? С това че и двата мача Байерн доминираше, особено в Мюнхен положенията бяха 20-3 накрая на мача *smile* Дори Байерн проспа първия мач и 60 минути от реванша, защото ако си играеха играта си, както след 60-та минута 2рия мач, щяха да бият с още повече Юнайтед. По-добре както всички пичове признай загубата и стига злорадства. Байерн си заслужаваше да е на 1/2 финал откъдето да го погледнеш *smile*

TaTa_Martino
10.04.2014 02:06

Заклевам се Байерн са най-отвратителния скучен и еднообразен отбор за гледане абсолютно всичките им голове са едни и същи центриране от ляво или от дясно и индвидуални пробиви на Робен се едно играеш на някой от футбол от онези първите за атари през 96

cesekarchetooo
10.04.2014 09:28

Барса са къде-къде по-интересни викаш... ХАХАХАХА

RoSKo0o0
10.04.2014 01:58

Смсиъл затова сте жалки и никой няма да ви уважава феновете на Челси, защото не признавате загуби... ей сега като ви ошляпат на полуфиналите (КОЙТО И ДА ВИ СЕ ПАДНЕ) пак ще си знаете своето "надиграхме ги блабла..." Не знам какъв глупак трябва да си, за да се гордееш със своя отбор, срещу кой е имало 30 корнера на финал на ШЛ и 40 за суперкупата и общо в двата мача е имало срещу тяхната врата 70 удара, а те са направили точно 20. Наистина не знам кое ви кара да се гордеете, но сте смешни *smile* За цялата си история имате една спечелена ШЛ и как почнахте да се вживявате, че чак да викате, че сте най-великия отбор в Англия *lol* *lol* *lol* Преди Абрамович само да кажа се борехте за оцеляване... хубаво, че дойде той *smile*

Anatoli93
10.04.2014 01:00

Уникални Байерн!! *smile*) А гола на Евра беше нереален и неспасяем.. *smile*

rostislav.kovachev
10.04.2014 00:52

Няма друг такъв удар на Руни.
Евра с феномален гол. Съдба. Изтърва Мюлер.
Робен, мат на 6 в защита с пас между краката, втори опит за несъществуващ ъгъл от далеч - гол!

И тоя мач добре стояха МЮ. Поздрави за двата отбора. Полуфиналите ненормални*scared*

tktenev
10.04.2014 00:38

До коментар [@comment 1612936] от [@user CSKAUNITED]:

Ако те намеря ще те накарам да си ядеш лайната бе копеле циганско

koshmaraTI
10.04.2014 00:36

Байерн си е класа! До година като дойде и Левандовски при тях не виждам как ще сме им реален конкурент за титлата, просто стават тотален хегемон... Все пак успех на полуфиналите

sksw
10.04.2014 00:28

Някой хора неможаха да разберат, че Байерн в момента играе същия футбол като при Хайнкес, с разликата че има повече пасове.. Просто от време на време не си дават зор, както бе до 60 минута. После като се стегнаха, видяхте как играят всъщност. Изобщо Гуардиола не е променил отбора, просто Байерн на периоди не си дават зор, особено след спечелването на Бундеслигата толкова рано, отбора още повече изгуби мотивация сякаш. Днес обаче след гола се стегнаха и видяхме истинския Байерн. И за играта на Байерн принос имат не само Гуардиола и Хайнкес, а и други тренери преди това. Защото този състав не се е изградил последните 2 сезона, а доста последователни години *smile*

sksw
10.04.2014 14:38

Ами така е, но какво да се прави.. И мен ме дразни това, че във важни мачове не си дават зор, докато не трябва да го направят. Те могат и с тики-така да играят силно, просто не си даваха зор вчера, незнайно защо. Но след гола вече, всичко отиде подяволите и трябваше да се вкарва и тогава тръгнаха всички напред и видяхме какво стана. Трябва Гуардиола да ги накара, да си играят нормално, без значение какъв е резултата.. И също така не ми хареса пак експеримента му.. Пусна пак Лам десен защитник и Рафиня стоеше на скамейката, при положение, че знае че с Рафиня отдясно и Лам пред защитата, Байерн е друг отбор.. Уви дойде му акъла и направи тази промяна второто полувреме и резултата бе видим..

Salient
10.04.2014 00:43

И да е така както казваш пак звучи несериозно. Недопустимо е отбор, бил и той най-добрият, да не си дава зор на мач реванш на 1/4-финал в ШЛ. Евра вкара и играчите ви настръхнаха, защото осъзнаха, че ножът почна да реже кокала и за*баха тики-таката. И след това ни смачкахте с директния и агресивен футбол от миналата година.

cesekarchetooo
10.04.2014 00:19

Тоя Гуардиола ще ги погребе Байерн. 60 минути пълен т***к, след това заиграха като при Хайнкес и ни смачкаха. Честита победа, въпреки че ако беше Перси на мястото на Рууни, тоя мач беше наш. GGMU!

nedo.nenov
10.04.2014 00:17

До коментар [@comment 1612838] от [@user koshmaraTI]:

Хаха палячо земи си лягай , и се научи на поне малко уважение или майкати е била заета да стой на пътя за София , а бащати е бил до късно в кръчмата и не е имало кой да ти влее малко акъл в селската глава

lilikoli
10.04.2014 00:08

Ако Беше Хайнкес щеше да е 10-0 за Байерн,след гола на Евра почнаха агресивно да играят като миналия сезон и вкараха 3 гола за 20 минути

thereddevil7777
10.04.2014 00:21

Айде пак ... Ако беше тоя , ако беше оня 100 - 0 , 1235 - 0 . Спрете се бе , ееей . Голямо разбиване стана , няма що .. ! Първо в първия мач прогнозите бяха 0:9 , 0:5 не знам си кво .. след първия мач почнахте : " в Германия ще има 6:0 , 5: 0 и т.н " . Ся пак ако беше Хайнкес щяха да бият с 10 .. Смях !! То тогава и Роналдо ако си беше в Юнайтед , и Скоулс и Рой Кийн ако не бяха остарели щяхме да ги бием ама на .. Честита победа на ИСТИНСКИТЕ фенове на Байерн . Аз съм горд с показаното в двата мача от Юнайтед . Нищо общо с първия 1/8 финал срещу Олимпиакос .

tktenev
10.04.2014 00:06

Резонна победа и чакаме следващите жертви

overdrive
10.04.2014 00:05

Честита победа на Байерн!! Заслужена е безспорно, а феновете на Юнайтед няма какво да приемате тази загуба навътре. Няма как цял сезон отбора ви да не знае къде се намирате в мачовете си и дори за малко да отпадне от Олимпиакос (най-слабия отбор минал групите редом със Зенит) и внезнапно да решите да сътворявате чудо в ШЛ. Вземете позитивното за вас от двата мача и се радвайте и на това поне.

CSKAUNITED
10.04.2014 00:04

Не знам кой кво разби обаче Евра разби врата на Нойер изгледа топката като на 3D.Колкото до мача браво на "най-добрите" в Европа Байерн 1-во Ман. Юнайтед правят най-лошия сезон в своята история 2-ро виждаше се че на Руни не му е никак комфортно изпусна 3 100% гола и 3-то ако Перси играеше ,нещата щяха да са много по-различни така че Байерн няма кво да се радват ,защото бяха скучни и прецказуеми с такава игра няма да стигнат до никъде.Гуардиола вече се изтърка с безсмислените си и скучни тактики !!! Според мен единственият отбор който заслужава да спечели Шампионската Лига е Атлетико. *wink*

deucec
10.04.2014 00:26

На Шрек не му било КОМФОРТНО !!! хахаха е не , засмя ме искрено! Съжалявам, че сте отпаднали поради там ред причини, които не ме интересуват особено.Винаги има оправдания , така се получава със загубилият тим. А колкото до "скучния футбол", видя се като Манчестър се отвориха да играят офанзивно какво се случи *smile*

tktenev
10.04.2014 00:18

Ако Перси бил играл , ако Руни бил по-красив ....... Голям спец си бе траверс

basti31
10.04.2014 00:04

Честита победа! Според мен Юнайтед се представиха повече от достойно с оглед на играчите, лошата форма и неопитния треньор.

NoDiggity
10.04.2014 00:04

До коментар [@comment 1612851] от [@user koshmaraTI]:

Нещо друго ще измислиш ли селянин пернишки? Това с "зад клавиатурата" да не да ви е нещо като светилото Гоуф 2 по Перник?! А-социална е майка ти, щото само го поема като дойде по София да изкара някой лев. Впрочем, от кога в Перник имате интернет?

koshmaraTI
10.04.2014 00:20

Мн си прав брат... убии глупаците с мълчание, с такива като тях няма смисъл да се спори! *smile*

Tarando
10.04.2014 00:17

По неразумно и "остроумно" същество не бях срещал. Гледам ти коментарите дето всяка 2ра дума е обида. Остави си номера?! Сериозно?! По идиотски нещо не можа да измислиш. Вземи се в ръце, че имаш проблеми мой човек.

mfantastiko
10.04.2014 00:15

Какво имаш против Перник бе?

mfantastiko
10.04.2014 00:15

Не се занимавай с 10- годишни, няма смисъл.

Captain_Vidic
10.04.2014 00:14

Ей пернишки говнар,до преди 3-4 години къде ти беше отбора е,бореше се за оцеляване в Бундеслигата,отивай да си избиваш комплекси някъде другаде,марш в мините при майка си,плъх!

koshmaraTI
10.04.2014 00:12

Ако си мислиш, че ще ми вдигнеш нервите с твойте селски псувни се лъжеш на такива като теб не обръщам внимание, защото знам че никога няма да кажеш кой си.. Цял живот ще си останеш на това ниво .. Аз за разлика от теб имам дете, а с теб нормално момиче няма да излезне.. Защото страдаш от остра форма на шизофрения псуваш като хамалин, а на мене ми викаш селянин? Странна логика и както ти казах, ако си толкова смел колкото се пишеш зад монитора дай да си решиме проблемите остави номер, аз не се крия за разлика от теб *wink*

NoDiggity
10.04.2014 00:11

Пледирал съм, че ще сме на финал? ЙХАХАХАХХАХА :Д Намери ми го и ще дойда лично до Перник да ти пръсна малоумната тиква! И не псувам нито Байерн нито феновете и защото ни биха резонно, а тъпата ти кратуна! Жалко наистина, че симпатичен отбор като Дортмунд има "фен" като теб! Предполагам ги подкрепяш щото МИНЬОРОУ и той е с жълта емблема белким да са на едно а? Копайте цял живот по мините и не се обеснявай много! РОБИ ДОЛНИ!

mfantastiko
10.04.2014 00:11

Боли ли ?

koshmaraTI
10.04.2014 00:08

Абе примат аз нет съм имал когато вашите са ти бърсали задника.. Ти прък почна да ме псуваш, затова не ми викай селянин умочко малък.. Не съм виновен, че баща ти те е малтретирал като малък и сега се давиш в комплекси лайненце малко... нали миналата седмица лаеше, че ще сте на финал бе смотаняк, а сега като ви напълниха кошницата почна да псува лекето малко, ами така е приятелю не е лесно да носиш тежко, а като си толкова мъж си дай телефона да се разберем, а не ми излизай със жалките си псувни скрит зад монитора *wink*

Captain_Vidic
10.04.2014 00:00

За съжаление Видич този път ни предаде...тоя жалкия Робен от както гледам футбол не съм виждал нищо друго освен да си я бута на ляво и да шутира,толкова е смешен и предсказуем и пак бележи,не мога да повярвам просто...3-тия гол идва в 76 минута и Юнайтед просто спряха да играят,никаква преса и никакъв хъс,супер бездушна игра,за 15 мимути и 5 гола могат да се отбележат,ама не става като стоят и просто доиграват мача!!! Имахме чудесен шанс да направим нещо значимо този сезон...жалко!

RoSKo0o0
09.04.2014 23:55

Пожелавам си Челси на полуфинал, за да им затворим пълните с въздух усти *smile* Дори не осъзнават колко слаб отбор са след като капитулираха в Турция и Франция. Който и отбор да им се падне са аут. Бас ловя *smile*

billy_944
09.04.2014 23:53

Е мечтите са си мечти,но в реалността страхотна игра на Юнайтед..Много интересно как когато вкарат на Байерн и миналият мач те си връщат играта от Хайнкес и агресивният стил и веднага бележат,а с безкрайните пасове не се вижда резултат,но дори и така Байерн са си фаворит и тази година в ШЛ..Единствено ме човърка какво щеше да е ако Рууни бе на 100% и Перси играеше..Дано Атлетико сътворят нещо оттук нататък *smile*

Written
09.04.2014 23:53

Честита победа на Байерн, напълно очаквано победиха, късмет напред. Колкото до Юнайтед - с чисто новичка защита и някой друг играч в центъра след 2 години може да се върнем за още.

ManU_FaN
09.04.2014 23:49

Пожелавам успех на Атлетико и Челси до края на турнира. Тази година ШЛ просто беше невероятна и може би една от най-интересните в последните няколко години.
А относно Юнайтед - според мен се представихме достойно! Дано скоро да се завърнем като едни от фаворитите!
We'll keep the Red flag flying high,
Because Man United will never die.*devil**devil**devil*

holigan4e
09.04.2014 23:47

Реал , ще отмъсти за вас на финала *wink* Даже и феновете на Борусия , ще са за кралския клуб.

ivanrealmadrid1
09.04.2014 23:44

напълно очаквано , всеки знаеше че Байерн ще продължат

Velasquez
09.04.2014 23:50

Извинявай, това не беше за теб, а за фенчето на Борусия. Прости грешката ми.

Velasquez
09.04.2014 23:49

От коя ли миша дупка пишеш ти...?

Absolado7
09.04.2014 23:47

Ако си гледал мача до 60 мин. тези изрази "Много ясно,че Баерн ще ги бият и тем подобни" нямаше въобще нищо да е ясно.

pesholudiq
09.04.2014 23:44

Дано да ни се падне Байерн, че ми изглеждат най-лесен съперник. Може и Атлетико, защото изглеждат по неопитни, но като си спомня мача преди почти две години .. айде не *lol* Иначе жалко за Юнайтед, исках те да се класират, но .. мал шанс

sksw
09.04.2014 23:54

Дано *wink*

koshmaraTI
09.04.2014 23:43

Къде са фенчетата на Юнайтед сега? *lol* Нали преди седмица лаехте че ще се класирате... Байерн си е скала в Европа и няма как да загуби от кръводарители като Провалчестър.. Маис нареди рейса на вратата, но пак не му се получи! Просто антифутбола загуби днес, отбори които 90минути са в защита не заслужават уважение това е шампионска лига, а не селска дивизия за да играят по тоя начин.. Успех на Байерн класата си е класа.. А относно тези дето преди седмица лаеха по мен и още други дето им казваха истината сега са по мишите си дупки, айде със здраве видя се кой е по-класния отбор... Формата е временна класата е вечна! *wink*

Written
09.04.2014 23:59

дълбоко ме съмнява фен на Юнайтед със всичкия си да е твърдял, че в най-слабия ни сезон от 20+ години насам ще победим отбор, който миналата година завърши с требъл. Ти явно си говорил с някои от твоите връстници *smile*

ManU_FaN
09.04.2014 23:55

Не заслужаваш да си фен на такъв отбор като Дортмунд! *wink*

Salient
09.04.2014 23:53

Тук сме фенчетата... Никой здравомислещ човек не е казвал, че Юнайтед ще се класира след първия мач. На фона на това, че казваха, че Байерн ще громи със 7,8,9-0 и в двата мача, Юнайтед се представи сравнително добре. Именно, щото класата е вечна, Юнайтед ще се върне по-силен...

man4estara10
09.04.2014 23:46

Къв си такъв смешник.Жалко, че симпатичен отбор като Дортмунд има фен като теб.

whispersound
09.04.2014 23:43

С проблема на Руни още в началото се видя ,че и да открием положение ,няма как да се възползваме пълноценно.Резонна победа,И все пак респект към Евра, и момчетата играха ,както и колкото могат.Може би Руни не трябваше да е на терена ,но за сметка на кой и аз не знам.

ManU_FaN
09.04.2014 23:42

Честита победа на Байерн, но този сезон колкото и да сме зле в тези 2 мача не можахме да покажем потенциала особено без Перси, който ако играеше в този мач примерно вместо Руни с тея инжекции на които изкара мача, щеше да е доста по - различно ми се струва.

persie1992
09.04.2014 23:41

Класата си каза думата. Честито на Байерн, а за Юнайтед - няма нищо срамно да отпаднеш от най-добрия отбор в света. Ще е интересно да видим Байерн - Реал Мадрид на 1/2 финалите.

nedo.nenov
09.04.2014 23:41

Честита победа на Байерн.
В такива мочове отборите израстват най-много и мисля че независимо от резултата , този мач носи на Мойс и отбора повече плюсове от колкото минуси.
Все пак имахме своите шансове и показахме едно достойно представяне.
GGMU

Aspiridon
09.04.2014 23:40

Ако на резервната скамейка на Юнайтед днес беше САФ, съм сигурен, че Байерн щяха да отпаднат.

RMRM7
09.04.2014 23:42

Ако баща ми беше майка....

NoDiggity
09.04.2014 23:39

Много се отпуснахме след гола и логичното се случи. Аз само се питам - защо аджеба Байерн мога да играят като миналата година, а се излагат с това тики така! След гола на Евра направо ни развинтиха с рязките атаки!

kostakozara
09.04.2014 23:42

Защото плешивия ги кара да играят този грозен футбол.

Velasquez
09.04.2014 23:39

Предлагам да гласуваме за играч на мача. Възможностите са:
Руни, който имаше уникалните 2 удара, в които дори не беше близо да уцели вратата (единият от които сам срещу вратаря).
Уелбек, който направи поредният мач на живота си, но за жалост отново не успя да стреля към вратата.
Видич, който за пореден път помогна на противниковият отбор да вкара повече от 1 гол (дано се разкара час по скоро).

Velasquez
09.04.2014 23:48

Аз лично не вярвам инжекциите да са причината да не може да уцели вратата от 10 метра...

desangele
09.04.2014 23:44

Рууни не трябваше да играе в мача...но явно самото му име вдъхва самочуствие.Така или иначе си прав за Уелбек.Момчето не може да си спре топката,а ние сме го пуснали централен нападател срещу Байерн..

Salient
09.04.2014 23:39

Честита победа и класиране на Байерн. По-добрият отбор продължава. Лятото не знам какво ще става, но защитата трябва да се подсили много сериозно. Дано пропуснем само 1 година в ШЛ.

Man_Un_Fen_92
09.04.2014 23:38

Честито, фенове на Байерн. Успех на полуфиналите. Прекрасен мач стана с много хубави голове. Лека вечер и знайте всички, че Юнайтед ще се завърне много по-силен. ГГМУ :*smile*)

RMRM7
09.04.2014 23:37

Това,което трябваше да се случи се случи, никога не съм харесвал отбори които седят с 10 души в защита, винаги красивият футбол трябва да побеждава, така и стана!

RMRM7
09.04.2014 23:51

Реал се постараха първия мач и тогава бяха по добрите, вчера Дортмунд можеха и да ни отстранят ,но Реал никога не е играл антифутбол

FoxX
09.04.2014 23:41

Вчера мисля че Реал бяха така,ако не се бъркам и само късмета ги спаси *joking**joking*

rockytoo
09.04.2014 23:37

След гола на Евра всички са отпуснаха мислеха, че ще са класират ама им го набутаха с извинение да са научат, ЧЕ МАЧА НЕ Е СПЕЧЕЛЕН ПРЕДИ ПОСЛЕДНИЯТ СЪДИЙСКИ СИГНАЛ!

rockytoo
09.04.2014 23:49

Говоря за този сезон вкарват гол и мислят, че мача е спечелен това най-много ме дразни *lol*

Salient
09.04.2014 23:41

Ироничното е, че явно точно играчите на Юнайтед не го знаят това..

FoxX
09.04.2014 23:39

Точно за Юнайтед да го казваш тези които винаги са играли до последния съдийски сигнал *smile**joking**joking*

nofx
09.04.2014 23:35

не разбирам тоя дебел туфлек за кво го правят по видеоигрите толко добър..... 4естито на вси4ки истински фенове на Байерн *beer* логи4ното и о4акваното се слу4и Bayern über alles!

vaskooo
09.04.2014 23:37

Случайно, само случайно, да си срещал новина последните дни, че за този мач палеца на Рууни е колкото тенис топка и играе на инжекции ?

petko9305
09.04.2014 23:28

Абе на Руни му и платено да не вкара*nerd*

petko9305
09.04.2014 23:34

Тихо! няма смисъл да се спори с такива като тебе, а сега се кефи на загубата на Юнайтед, а след две години ще мачкаме, а ти дотогава ще изчезнеш от този сайт за съжаление.

QUARTERBACK
09.04.2014 23:30

малък петко от лом ти пак ли си на лепило хахах

babavuna
09.04.2014 23:27

Дайте сега пак филма от 99-та, да плачкат немците *lol*

berbaaa1
09.04.2014 23:22

1 миг невнимание и ето какво става .... FOREVER MANCHESTER UNITED RED DEVILS !!!!!

petko9305
09.04.2014 23:21

САко не бяха индивидуалните качества на Робен, аз не виждам как щяха да обърнат резултата. Баси нещастните голове и въобще доста странен мач*sad*

sa6etoo
09.04.2014 23:20

Интересно сега срещу кого ще се паднат срещу Челси или Реал. Макар че няма да се очудя да ги набутат при най-неопитния отбор който най-вероятно ще се класира (атлетико)..

Salient
09.04.2014 23:29

Прав си, възможно е, но мисля, че натрупаха достатъчно опит този сезон в ШЛ и ще успеят да го покажат, ако се паднат с Байерн.

sa6etoo
09.04.2014 23:24

Е то лек мач на полуфиналите няма но Атлетико ще са най-неопитния от всички и може да се гипсират. Сега срещу познат съперник е по-различно. Ще видим петъка какво ще става.

Salient
09.04.2014 23:22

Ооооо много ще се озорят, ако се паднат с Атлетико. Сигурен съм. *smile*

Salient
09.04.2014 23:20

Със защита стабилна веднъж на 10 мача няма как да стане... Първият мач беше на ниво, ама сега..

ManU_FaN
09.04.2014 23:19

И 3те гола някви калитарски .. кво да се прави язък за хубавия гол на Евра..

I_LOV3_CHELSEA
09.04.2014 23:18

Айде чао Юнт *sad* Сами ще браним честта на Англия!! Отново !!

kalo_hazard
09.04.2014 23:21

Имах надежда че и Ман Ютд могат да стигнат до 1/2 финалите, ама и тя угасна *cry* До година очаквам и Ливърпул да се включат с гръм и трясък в ШЛ, защото от прехвалените $ити няма файда *erm*

babavuna
09.04.2014 23:17

Много се усеща липсата на Перси и Мата, не мога да повярвам, че ще го кажа, но искам да дадат шанс на Мойс, въпреки резултата днес *cry*

sa6etoo
09.04.2014 23:12

Тоз Рибери къв е долен.. Евра му е сънародник той тръгнал да му се отваря... Белег мазен...

petko9305
09.04.2014 23:12

Признавам си, че Байерн имат страшен късмет ама и Руни си е доста слаб в този мач *confused*

Salient
09.04.2014 23:10

Нелеп гол..но Байерн се възползват, а ние не.

Velasquez
09.04.2014 23:10

Слабата защита и слабият Руни са на път да ни провалят. Лека вечер, приятели.

krasi233
09.04.2014 23:09

Ебахти прехваления отбор май не знаят какво им се случва РЕСПЕКТ за ЮНАЙТЕД каквото и да се случи от тук нататък*devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil*

I_LOV3_CHELSEA
09.04.2014 23:06

Ех Рууни .. Пичове сигурен съм,че Ман ще вкарат поне още 1 гол. Само трябва да натиснат и да задържат малко повече *smile* Усещам 2 анжлийски отбора на полуфинал *wink*

ElPistolero21
09.04.2014 23:06

Всички говорят колко скучен бил стилът на Гуардиола. Защо мислите, че той прави мачовете скучни и че това е антифутбол? Мачовете стават скучни заради отборите срещу , които той играе. Те се затварят с 10 човека в защита, а отборите на Пеп търсят гола до последната минута. Точно неговият стил за мен е един от най-атрактивните, това че другите отбори ги е страх да се противопоставят на играта и затварят мача не е негова вина. Видяхте миналата година когато Байерн се опита да надиграе Барса какво се случи...мачът въобще не беше скучен! *beer*

RoSKo0o0
10.04.2014 01:55

Естествено, че ме боли. Когато несправедливостта възтържествува всеки го боли! Но не го крия, аз не крия истината! Но вие я криете... Надиграли ни били за суперкупата, надиграли ни на финала 2012, където хванели Барса и Байерн ги биели, моля ти се. Вие сте най-некомпетентните фенове във всяка гледан футболна точка.

sksw
10.04.2014 00:29

Те защото Челси много играха с ПСЖ нали ? С 300 милярда зора вкараха 2ри гол и продължиха, иначе първия мач ПСЖ ги помете.

Teemo
10.04.2014 00:26

Хаха голям комплекс от Челси показваш... Явно още те боли отзад от 2012г. Спечелването на Суперкупата на Уефа срещу Челси със дузпи, не може да се сравни като връщане за загубата на финал от ШЛ и то на собственият Ви стадион! Искаш Челси, но после да не ревеш... Ако играете както със Юнайтед нищо добро не Ви чака с който и да се паднете. Едно тики-така по-малко, следващото си отива на 1/2 финал. *beer**wink*

RoSKo0o0
10.04.2014 00:04

Прав си... стила на Байерн и Барса е да правят по 40-50 паса до атака, а на Челси срещу таквиа съперници е да отправят максимум 5 удара за целия двубой и да стоят в защита 10 човека 90 минути.

Aspiridon
09.04.2014 23:11

Ми скучни са, защото играят по един и същи начин всеки път.

sa6etoo
09.04.2014 23:08

Просто писва да гледаш 40-50 паса докато се стигне до нещо съществено в една атака.. Но всеки си има стил и всеки харесва различно нещо.

Aspiridon
09.04.2014 23:06

Рядко гледам как играе Байерн, но от този мач поне ми изглеждат като поредния балон. Фактът, че се затрудняват с тази простичка тактика на Манчестър хич не говори добре за отбора и най-вече за Пеп. Изкараха пълен късмет с това бързо изравняване. Много ще се накефя, ако Манчестър ги удари.

Man_Un_Fen_92
09.04.2014 23:05

Явно Гуардиола ще трябва да черпи Рууни, а не журналиста !

sa6etoo
09.04.2014 23:04

Руни щом играе на инжекции още по зле ще става.. Да вкарва Чичарито той и без това обича да вкарва от пейката и на най-добрите вратари.

wer_aac
09.04.2014 23:04

Гуардиола беше пред инфаркт, добре че вкара за 1-1 та му мина. Това в кръга на шегата. Гуардиола е голям пич.

Szczesny
09.04.2014 23:03

Някой може ли да ми каже как стана гола на Евра,че бях пуснал за малко Атлетико и Барса и пропуснах 2та гола.*beer*Вторият поне го видях на повторение

kalo_hazard
09.04.2014 23:04

Бомба от Евра *joking*

Teemo
09.04.2014 23:02

Голям гол на Евра, но много кратка радост... 1:1 жалко. Юнайтед вкарайте още един де...*beer*

sdm
09.04.2014 23:02

Манафите се възбудиха нещо,ама набързо ги върнаха на земята.

Salient
09.04.2014 23:01

.......................Евра вкара и си изпусна човека после.. *lol*

NoDiggity
09.04.2014 23:01

Айде, да пазим за дузпи и продължения!!! :Д

sa6etoo
09.04.2014 23:00

е не *lol**lol* Да се чудиш да се смееш ли да плачеш ли

NoDiggity
09.04.2014 23:00

Хахахахаха ЕЙ човек да не се зарадва! :Д :Д :Д Деба.... :Д

CLOTH
09.04.2014 22:59

ДАВАЙ ГИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Salient
09.04.2014 22:59

ЕВРААААААААААААААААААААААААААААААААА! ГОООООООООООООООООООООООООООООООЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man_Un_Fen_92
09.04.2014 22:59

Каквооооооооооооооооооооооооооооооооооо Каквоооооооооооооооо ..... Евраааааааааааааааааааааааааааааааааааа

Double_De
09.04.2014 22:57

испанското дерби много по-интересно, успех на юнайтед дано бият прехваления бм

Teemo
09.04.2014 22:53

Юнайтед и Мойс ако искат да направят нещо, най-късно след 65-та минута трябва да започнат да рискуват повече в атака. Няма какво да губят. Байерн може да се разсеят от прекалената игра в атака. А само със контри Юнайтед имат много малък шанс. *thinking**wink*

torreschelsea9
09.04.2014 22:48

Дори и да продължат ОБЕДЕН съм че Байерн няма да спечели ! Въпроса е дали Челси ще повтори триумфа,или Реал ще вземе 10-тата ! Един финал Челси-Реал М е просто мечта за феновете *smile* !

Don_Joe
09.04.2014 22:46

Адски слаб Байерн. Скоро не съм виждал толкова прехвален отбор .. гласят ги да оберат всяка възможна титла, а Юнайтед ако имат нападател като Суарес, резултата можеше да е плачевен за домакините*wink*.

torreschelsea9
09.04.2014 22:45

Един бърз гол на МЮ и ще стане супер интересно *smile*

Salient
09.04.2014 22:39

Дано второто се развие благополучно за нас! *smile*

wer_aac
09.04.2014 22:39

Тия байерн направо разочароват до момента. Дортмунд вчера бяха класа, баварците се излагат.

Dankata97
09.04.2014 22:37

от всички 1/4 финали на Байерн и Ютд е най-скучния не случайно гледам Атлетико. Едните атакуват 7 защитника другите нападат при грешки и общо взето еднотипен мач, за неутралните зрители им препоръчвам Испанския сблъскък

wer_aac
09.04.2014 22:36

Много слаб мач. То Беласица - Марек ще направят по-голямо дерби. Добре че пуснах Атлетико, там поне е малко по жив мача.

NoDiggity
09.04.2014 22:34

Направо много съм разочарован от мача.... не защото не водим, а защото е скучен! Снощните мачове бяха такова зрелище, а за сега тези не са нищо особено(гледам другия по интернет)..

NoDiggity
09.04.2014 22:46

Ами аз го гледам през Сопкест - една програмка *smile* Качеството е перфектно там, иначе ако искаш обикновен линк ще ти дам, но постоянно изкачат някакви реклами и много дразни

Tamate
09.04.2014 22:40

Моля те , прати ми линк да го гледам ... не можах да го намеря никъде *sad*

I_LOV3_CHELSEA
09.04.2014 22:27

Да се чуди човек кой мач да гледа ?
Барселона - Ман Юнт
Атл.Мадрид - Барселона :/

Bayern85_
09.04.2014 23:43

Айде пиши сега бе отворко,много знаеш във всяка статия,да ни е честит полуфинала,а атнтифутбола да ходи в Лига Европа.

Ginekologa
09.04.2014 22:35

да ти кажа Атлетико 1 гол и 3 греди имат а тук мача е много слаб

paradise11
09.04.2014 22:28

Този разбира се.

Velasquez
09.04.2014 22:26

Не зная какво мислите вие, но за мен този съдия е "слаб" и към този момент сме ощетени. Играхме около 2 минути без Уелбек, въпреки че можеха да бъдат 30 секунди. Спести жълт картон на Лам за нарушение срещу Евра около 40 минута и на всичко отгоре принуди Евра да напусне игрището, за да му бъде оказана лекарска помощ, въпреки че бе на крака. Да не говорим за жълтият картон на Видич.

vaskooo
09.04.2014 22:25

Значи за Видич има жълт за някакво смешно единоборство, а за тази балтия на Лам няма дори и фал ????

paradise11
09.04.2014 22:16

То хубаво играят , но след време Байерн ще започнат да бавят времето и да задържат още повече топката , а на Юнайтед им трябва гол.

Ginekologa
09.04.2014 22:21

за това рунито се изложи да имат 2,3 положения за 90 мин той си играе сам

NoDiggity
09.04.2014 22:13

Като цяло мача е "много интересен" благодарение на атрактивното "тики-така".. не че ние играем нещо ама то се и очакваше. Чакаме и дано ни излезе късмета *smile*

Szczesny
09.04.2014 22:12

Мале,Байерн миналата година колко красиво играеха.Директен и бърз футбол,носещ наслада за окото.А сега на кво приличат...Ужас.Гуардиола ги провали тотално,в което бях сигурен още като отиде там.Развали им стила и сега ще страдат от това.
Интересно ми е Гуардиолчо в едно първенство с повече интрига какво ще направи.Ако три отбора се борят за титлата, неговия ще е третия със сигурност.Така без конкуренция лесно.

Salient
09.04.2014 23:06

*beer*

pesholudiq
09.04.2014 23:04

ахахаха бахти смешника.. Не случайно на Юнайтед им викаха comeback kings, именно заради мотивацията на САФ *smile*

Salient
09.04.2014 22:50

Не знам дали си разбрал, но преди време каза защо е напуснал Барселона. Каза, че не можел да мотивира играчите повече. Може да е бил САФ на 2 финала, но затова никога няма да бъде голям, колкото него, ако ще и 10 ШЛ да вземе с тики-така... Съра изгради поне 4 формации на Юнайтед и всичките ги мотивираше ПОСТОЯННО през, каквито и да е препятствия. И това неуморно за 26 години. Гуардиола попадна на пречка в Барселона и веднага се изнесе, защото му трябвало почивка. И след като си почина пое Байерн и я направи Барселона 2.0.

pesholudiq
09.04.2014 22:38

не знам кво толкова го хвалят, като ми ходи в най-силните отбори.. да поеме Юнайтед примерно, сигурно е по-голяма издънка и от Мойс.. Тей като имаш едни от най-силните играчи на всички позиции е лесно. Според мен Роджърс в момента е на много по високо ниво, защото с недоказани играчи от не толкова висока класа (разбира се, не става въпрос за САС) успя да ги направи лидери и като нищо да вземе лигата и то в това силно първенство, където се борят 3, дори 4 отбора за титлата.. Ако се срещнат Пул и Байерн, според мен пул ще ги опукат. Лично аз уважавам Роджърс много повече от тоя смешник, първо защото играе много по красив футбол и второ, защото го направи с отбор от реднета (когато наследи Далглиш, половината отбор беше пълен с такива). Да ходиш в най-силните отбори с Меси, Шави, Иниеста, Фабрсегас или Рибери, Робен, Мюлер, Нойер е лесно.. За мене тоя никога няма да бъде голям треньор. Разбира се, има и други треньори, но дадох като пример Роджърс, защото е от ВЛ, единствената лига, която следя и знам какво става около Пул

Turek
09.04.2014 22:11

Предвид състава очаквано никаква игра от Байерн. Гуардиола най-добре да вземе да си ходи в Испания, Ню Йорк или където иска и да престане да съсипва страхотния отбор на Байерн. Страхотен треньор няма що нито състава си може да нареди нито тактически да надиграе противника. Пълна трагедия, а най-лошото е че ще става все по зле с всеки следващ мач. Скороста в играта на отбора все повече изчезва*smile*

paradise11
09.04.2014 22:12

Няма да става по-добре , повярвай ми.

paradise11
09.04.2014 22:00

Робен няма ли измисли нещо ново..

kalo_hazard
09.04.2014 22:02

И аз това щях да напиша..винаги бие с левия крак в десния ъгъл, ама почти винаги се получава *lol*

paradise11
09.04.2014 21:58

Малко повече халднокръвие и класа в предни позиции за Юнайтед и могат да победят.

Ginekologa
09.04.2014 21:55

и този взима по 300 000 на седмица ахаха смях

paradise11
09.04.2014 21:56

Обърка 1 ситуация и сега трябва да се откаже от футбола ли ?

ComsteR
09.04.2014 21:53

Линк за Скай спортс [@link http://www.alertsoccer.pw/ch9.html]

pesholudiq
09.04.2014 21:53

Руни, за тва ли взимаш по 300 000 на седмица *confused*

Turek
09.04.2014 21:49

Интересен състав на Байерн. Ако това са титулярите то Лам се връща десен бек, а отбора е без дефанзивен халф но с четири нападателя и два атакуващи халфа*smile* Като прибавим и активноста на Лам и Алаба направо ще се прескачат и определено ще си пречат, а всяка контратака на Манчестър ще е почти сигурен гол стига да не се завършва от Уелбек*smile*

john_doe
09.04.2014 21:44

аре Юнайтед - мачкайте *devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil**devil*

RVP_Reus_9
09.04.2014 21:36

Дано Мойс да мотивира на макс играчите!!!

RMRM7
09.04.2014 21:43

Ще ги мотивира, вижте каква публика имат хората всеки футболен фен ли настръхнал там и всеки футболист на терена!

overdrive
09.04.2014 21:36

Този мач ще е мъчение за всеки фен на един от двата отбора и може би страхотна гледка за неутралните фенове. Колкото и слаб да е сезона на МЮ и да са подценявани то се е видяло, че Байерн имат сериозен проблем с английските отбори. Ако играят добре в защита и имат достатъчната класа да отбележат поне един гол и евентуално повече имат своите шансове. А за Байерн и Пеп този мач може да се окаже доста по-сериозен. Да - правят добър сезон и мачкат всичко в Германия и са само с 1 загуба в първенството (като тази загуба можеше да се избегне), чупят рекорди и са си голямо страшилище, но според мен ако Пеп направи резил тази вечер това евентуално може и да повлияе на бъдещето му. Е ще видим какво ще става, нека по-добрия победи !

MiTaKa_D
09.04.2014 21:36

Фенчетата на Ман.Юн пак много си вярват ама.... ще стане, като миналата година.

Cleverley23
09.04.2014 21:37

Имаш в предвид, че ще поведен, съдията ще даде измислен червен картон и ще ни обърнете ли ?

geshcheto_90
09.04.2014 21:31

Пак пуска Уелбек след пропуска който направи в първия мач, нямам думи просто!

paradise11
09.04.2014 21:28

Мениджър от средняшки отбор , леллеле , плаче ми се.

paradise11
09.04.2014 21:28

Като гледам студиото започва да ми се плаче , няма ли от Диема да закупят ШЛ , това не се търпи.

Jurka5
09.04.2014 21:26

Пак ли дървото Уелбек.. Какво трябва да стане този да го махнат най-сетне.Дано днес ме опровергае,но за мен това е в сферата на фантастиката.

genchy
09.04.2014 21:43

Манджукич има 21 попадения и 8 асистенции този сезон във всички турнири, и въпросът ми към теб е - ти нормален ли си ?!

paradise11
09.04.2014 21:34

Мисля ,че са на едно ниво , все пак Уелбек не това което го използват , въпреки някои негови глупости.

wer_aac
09.04.2014 21:31

Манджукич не е слаб и все пак Байерн си купи Левандовски

paradise11
09.04.2014 21:30

Уелбек и Манджукич са дупките в 2-та отбора.

Cleverley23
09.04.2014 21:25

So come on David Moyes play like Fergie's boys, we'll going wild wild wild !!
0-1 от мен Видич пак ще наказва.

pesholudiq
09.04.2014 21:23

Тука победата на Байерн не е 100% сигурна, защото и Челси, Арсенал, и Ман Сити спечелиха на Алианц Арена, а Ман Юнайтед дори и с Мойс си остават сериозна заплаха. Първия мач успяха да ги неутрализират, да се надяваме, че и днес ще успеят и едно голче да вкарат на контра и стават работите *lol* Успех на Юнайтед*thumb_up*

petko9305
09.04.2014 21:27

Дано!

wer_aac
09.04.2014 21:23

Победа за Байерн. Явно някои хора са се взели на сериозно хахахааа Юнайтед ще бие ебаси вица.

RMRM7
09.04.2014 21:21

Пред немска публика лесен мач няма, ако случайно вкарат ранен гол дяволите вкарат, ако не, сори

TheoWalcott14
09.04.2014 21:17

мойс почна да се сеща ,че кагава му е най-добрия халф и почна да го пуска по-често. Успех на МЮ *smile*

nofx
09.04.2014 21:17

поглеждам състава на Байерн и виждам краиния резултат*wink* успех и на двата отбора

ziLonG
09.04.2014 21:41

Принципно стила на Байерн е да стоят в тяхната половина , докато не направят 200-300 паса , така че да сигурно няма да минават центъра *smile*. Колкото и минимални да са шансовете на Юнайтед все пак ги има ^^ УСПЕХ

nofx
09.04.2014 21:37

хаа имах предвид 4е на дали 6е минавате центъра много...

futbolista123
09.04.2014 21:19

що бе не е толкова зле състава ви *wink**wink*

ManU_FaN
09.04.2014 21:16

Айде мой Юнайтееед напред!*devil* Какъвто и да е изхода сме зад отбора до край! "cause Man United will NEVER die"

RoSKo0o0
09.04.2014 21:14

Това винаги ме е дразнело във феновете на Манчестър (които днес ми го припомниха) и тези на Челси... голямо мрънкане и говорене преди мач. Не се надъхвайте излишно. *smile* Успех и на двата отбора... нека по-добрият победи!

vkadlec
09.04.2014 21:17

а феновете на всички отбори, които преди мач са насрани и готови за загуба по-добре ли мислиш, че са?

Ginekologa
09.04.2014 21:16

*cry**cry**cry*

Sottirow
09.04.2014 21:13

Байерн са фаворит но Юнайтед са си Юнайтед и го показаха първия мач още .. къвто ще да е коеф. за мен мача е Х. Точна прогноза Х 1-1 продължения и дай боже дуспи пък там ще видим *beer*

john_doe
09.04.2014 21:24

и аз мислех за 1-1

gL_Manekena
09.04.2014 21:12

Успех и на 2-та отбора.Байерн определено са фаворит.Искам само едно: да играем като Дортмунд снощи, дори и да загубим това за мен като фен ще е достатъчно - 90 минути борба,хъс,пот,сълзи!

futbolista123
09.04.2014 21:14

така е без значение резултата ако искат и 4 дуспи да изпуснат но поне да играят с желание и да излезем да покажем кои сме ние и да напомним за финала 1999 година

Parchonlini
09.04.2014 21:10

Давайте момчета смачкайте смешните тики - така - балъци !!! Според мен 0-1 за Юнайтед 23 коеф. *smile*

futbolista123
09.04.2014 21:09

успех момчета сега е шанса да покажем че ЮНАЙТЕД си е ЮНАЙТЕД каквото и да става

mdfkts7777
09.04.2014 21:07

Дано Юнайтед продължи *smile*. Ако вкарат гол много ще си повярват и Байерн може да квичи на умряло

valdes021
09.04.2014 21:05

В трудните мачове Мойс трябва да се доказва и да печели феновете на негова страна.Колко трудна да ни е задачата аз вярвам,че може да отстраним Байерн.Успех на момчетата GGMU *smile*

LuckyLuke
09.04.2014 21:04

С Видич и Карич нямат грешка! Ще се радвам Юнайтед да продължат, поради безумното подценяване на отбора като цяло и за да не гледам противния футбол на Гуардиола на полуфиналите на ШЛ!