"Шампионската битка в Бундеслигата е решена"

12:43
"Шампионската битка в Бундеслигата е решена"
Полузащитникът на Байерн Мюнхен Томас Мюлер заяви в интервю за "TZ", че шампионската битка в Бундеслигата е предрешена.

"Ако трябва да сме реалисти, битката за първото място приключи. Никой не вярваше, че ние няма да успеем да защитим титлата си. Вземайки под внимание факта, че през този сезон нямаме загуба в Бундеслигата, вероятността да изпуснем Сребърната салатиера клони почти към нула", коментира Мюлер.

Байерн е убедителен лидер в класирането на немското първенство, като след 23 изиграни кръга има аванс от 20 точки пред най-близкия си преследвач Борусия Дортмунд.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

darin.ivanov.129
03.03.2014 08:45

Завиждайте смешници. Колко футболисти могат да си позволят да кажат в края на Февруари/началото на Март, че титлата е предрешена. Ето това е истинския Баварец, няма оглушки и празни приказки.
Байерн е номер едно във Бундеслигата тази година точка, догодина борбата започва на ново от 0-лите!

ComsteR
03.03.2014 05:33

[@link http://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/country/index.html] *wink*

sksw
03.03.2014 01:19

Добре че бяха Барса последните 10-на години, че да отсрамят Испания, защото всички останали в ШЛ са пълна боза, а Реал така и нищо не направиха след 2002..

AC_Milan_92_45
02.03.2014 22:04

Единствената по безсмислена новина от тази е, че БМ не е застрашен от изпадане

Anatoli93
02.03.2014 22:03

Не спряхте да хвалите това английско първенство.. големи отбори имат там да... виждаме ги в европа как биват премазвани от 'по-слабите' отбори от 'по-слабите' първенства! Не разбрахте, че в Англия има такъв баланс на отборите защото имат много повече купи от примерно Германия или Испания? Имат мачове през 2 дена а в другите първенства са 4-5.

scouser_pool
02.03.2014 20:39

Германия-2 отбора , Испания-3 отбора , Англия-7 много силни

scouser_pool
02.03.2014 20:34

Относно постиженията , мисля , че се повтарям това е много субективен аргумент понеже каквото и да кажете не може да ме убедите , че Малага,Билбао и Бетис са по-силни от Сити,Юнайтед и Суозни респективно , просто защото им се паднаха на някои отбори лесен жребий , тази година и Атлетико и те бяха в лесна група , Зенит-хаха,Порто-хаха,Аустрия Виена-ахахахаха , Арсенал бяха в най-трудната група и продължиха и показаха , че са равни на Борусия , които са 1 от 2та качествени отбора в Бундеслига , Юнайтед тотално се изложиха срещу Олимпиакос , но нищо не е свършено , а и преминаха групата си сравнително лесно , която съдържаше Шахтиор,въпреки че тази година слабички , Леверкузен , които ги тряснаха и Сосиедад (4ти миналата година в Испания) , Арсенал и Сити се паднаха на двата най-силни отбора и Борусия и те да бяха срещу тях щяха да са смазани , те нямат нито широка скамейка нито класа да се равняват с Байерн и Барса в момента направиха точно 1 силен сезон и като им погледнеш футболистите миналата година те донякъде имаха и късмет да случат на таланти като Гиотце който е на едно ниво с Азар,Левандовски,Шахин също си върна формата някъде елиминационната фаза , Гиундоган,Хумелс,Ройс ,абе почти нямаше слаб футболист в състава , а повечето са или от школата или имаха късмет да се превърнат в такива таланти , сега ще продадат отново звездата си за 5та поредна година и няма начин да заменят някой като Левандовски , дори Гиотце не могат още да го заменят , 1,2 пъти ще случиш ама на 3тия няма да стане , Мхитарян и Аубамеянг са добри футболисти ама не могат да заменят горе-споменатите по никакъв начин , да не говорим , че и Клоп би трябвало да си тръгне , който е основен фактор зад успехите им , до 2,3 години Борусия ще бъде отслабена на нивото на Шалке и Леверкузен и това е неизбежно

leather_rebel
03.03.2014 16:47

Приятел, по-спокойно с пяната. Дишай! И се замисли. какво прави фен на английския футбол в тема за германски? На всичкото отгоре да сере така в нея? Харесваш ВЛ, гледай си я. Никой не ти пречи. Но да идваш тук и да ни натрапваш симпатиите си на неподходящо място - няма да стане. Тук темата е за Байерн и предрешената титла тази година. Точка. Нищо друго. А коментарите ти за Борусия са просто смешни. Кпопо подписа договор с нас до 2018 год наскоро и при нас си разви максимално потенциала. Остава при нас. Класата на един отбор не го правят играчите му, а управлението му. Незаменими играчи няма. И фена на Байерн е абсолютно прав. Последните 4 години, първите 2 от тях ние бяхме абсолютен лидер, вторите 2 са за баварците. Нормални неща. А в Борусия хората, които идват като замени на набедените за звезди, рано или късно ги надминават. Примери безброй. Това, че един играч си заминава, не означава, че отбора запада. Ако се промени управлението, тогава нещата стават страшни. Играчите са просто едни изпълнители, нищо повече.

scouser_pool
03.03.2014 01:34

Еми , сега не са на ниво , не съм твърдял , че точно в момента са силни даже точно обратното , опитвам се да обясня , че бързо забравихте времето на Сър Алекс , и миналата година видяхме срещу Реал бяха равни на тях и можеха да ги отстранят , а Реал са отбор горе-долу на нивото на Байерн , за Суперкупата Челси не бяха по-слаби от Байерн , не виждам да са били разгромени , Юнайтед и Челси биха Леверкузен и Шалке респективно , които се смята , че са от 4те най-силни отбора в Германия

sksw
03.03.2014 01:20

Приятел, незнам ако Байерн хванат Юнайтед в момента, дали резултата ще е трицифрен.. Не че нещо, но да ги сравняваш с други отбори в момента е смешно.. Те немогат да направят равен с Олимпиакос...

scouser_pool
02.03.2014 20:22

И защо 90% от футболистите като отидат във ВЛ и казват , че е най-трудното първенство , не съм чул един футболист от Германия или Испания да каже , че е най-трудно там , дори от Италия съм чел за много играчи , които казват , че и там е трудно защото ги затварят.Защо примерно Йозил, който беше някакъв бог в Реал и наистина играеше прекрасно вече е поне 2 класи по-слаб , ми заради първенството , по-трудно се играе срещу тези защити и повече се измаря , защо Кагава(Юнайтед) и Шахин(Ливърпул) не успяха нищичко ама нищичко да направят във Висша Лига в престоя си , защото са бавни и само с техника не става , Йозил също го има този проблем , трябва да имаш и физически данни за да успееш във ВЛ , Сусо примерно от Ливърпул миналата година където имаше 20,25 мача и нито гол или асистенция отиде в Ла Лига с Алмерия и е може би в топ 20 на играчите на първите места по асистенции и няколко гола , също вие май не разбирате , че в Европа и местното първенство си има различни тактика , в Испания отборите всичките са много пригодени към европейски футбол , защото няма отбори като Стоук да ти излизат с рогата напред , в Англия на качествените отбори като Ливърпул,Сити,Арсенал не им се позволява напълно да си играят играта и това им се отразява в Европа

scouser_pool
03.03.2014 01:30

Кои отбори се бранят?Ливърпул,Сити и Арсенал играят атакуващ футбол , срещу Байерн и Сити и Арсенал излязоха с атакуващ манталитет , Арсенал първите 20 минути надиграваха тотално най-силния отбор и можеха спокойно да отбележат и да вземат поне някакъв добър резултат от мача , и двата отбора миналата година взеха победи на Байерн и им вкараха голове без проблем на техен терен , и въобще не е в решени мачове , защото са в ШЛ и са много важни и виждах как Хайнкес и Гуардиола се карат от пейката , може би футболистите са излязли с различна нагласа , но по същия начин , така наречените от теб "атакуващи" отбори в Германия 1 от 10 случая излизат срещу Байерн и показват някакви качества , кажи ми Леверкузен,Шалке колко положения са създали в мачовете си срещу големите отбори , английските отбори атакуват просто не са виновни , че имат и добри защити и знаят как да ги използват , така че да не получават 4ки и 5ички в Европа

sksw
03.03.2014 01:14

И с какво е силно ? С това че играят 90% от отборите в защита ?? Защото английския начин на игра е най-смешния който може да има.. Само се бранят и головете им идва от някакви корнери, центрирания и т.н. Няма бързи атаки, контри и каквото се сетиш.. Е има ги, но са ограничена бройка.. Просто по начин на игра английското изостава и от немското и от испанското, мога и други първенства да дам за пример.. По процент посещаемост на стадионите Германия води.. Също така в последните 20 години Байерн е бил повече пъти побеждаван в Германия, отколкото Юнайтед в Англия.. Така че е и по-интересно.. Това че последните 2 сезона доминира, не променя нищо.. В Англия силите са изравнени, защото отборите са непостоянни и бих казал слаби, което се вижда в Европа.. Всички английски тимове в елиминациите този сезон са вкарали в първите мачове общо ЗЕБЕЛЕЖИ 1 гол.. Това е смешно.. 5-6 отбора да вкарат 1 гол.. Какво изобщо да говорим ми кажи ? Играчите били казали.. Еми аз пък съм чувал други играчи, които казват пък за немското това нещо..

RealMadrid_4ver
03.03.2014 00:50

Причината за слабото представяне на Йозил е ,че не е там мястото му при дървета дето само ритат, блъскат, чистят и бавят.Най-ефективен е в испанското и немското където се играе с техника

MaLkO_LuD94
02.03.2014 21:58

А защо играчите от Испания отиват в Англия и стават най-добри за отборите си ??? Такива са Агуеро, Силва, Яя за Сити такива са Касорла и Йозил за Арсенал такъв беше и Мата за Челси такъв е и Мичу за Суонзи *thumb_up*

scouser_pool
02.03.2014 20:13

Значи пичове виждам , че се повдига отново любимия на всички спор за първенства , първото нещо , което мога да кажа е , че невинаги това , че един отбор е стигнал примерно 1/4финал или 1/2финал на ШЛ го прави по-силен от някой , който е отпаднал в много тежка група , миналата година Малага бяха в група със Зенит , отслабен Милан и още някой слаб отбор не си спомням и след това играха с Порто на 1/8финалите , за сметка на това Сити бяха с Аякс , които срещу големите отбори играят много , Реал и Борусия , Челси бяха също в много по-тежка група , така че не може да става дума, че Малага или Билбао са едва ли не някакъв фактор с 1 добър сезон 2.Има много неща , които вие ако не си отворите очите и не спрете да бъдете пристрастни ами просто прочетете няколко анализа футболни примерно в Интернет за играта на отделните отбори ще разберете , че Висша Лига се играе много по-трудно от останалите първенства и е много по-изморително следователно има нужда от ротации много , които ако не се правят отборите си измарят , друго е , че имаше една статия която скоро прочетох и беше много по-обоснована от вашите коментарчета причината английските отбори в момента да не могат да покажат пълния си потенциал в Европа лежи и в това , че зимата почти всички като си почиват английските отбори се скапват от игра и така до лятото , а хора , които не се занимават със спорт може би някои от вас няма как да знаят , че това има изключително значение

paradise11
02.03.2014 18:46

А колкото до красота на играта,тук е въпрос на предпочитание,истина е че Бундеслигата произвежда най-много таланти в момента и се опитват да играят красив футбол и успяват и ето че имат 4 отбора на 1/8 финал в Шл,което примерно в Испания откога не се случвало.

sksw
02.03.2014 18:38

Байерн имат само последните 4 години, 3 финала, тази година пак вървят натам нещата.. Знам кои отбори английски са били на полуфинали.. Аз гледам на финал и кой е взел титлата... Ако не са Юнайтед, останалото е трагедия.. Само Челси къде с късмет, къде не спечели 2012 титлата и после следващия сезон се осра..

paradise11
02.03.2014 18:43

Не отричам че Байерн е най-добрият отбор поселднтие 4 години,но има фактор програма,знаеш че програмате ввъв Вл е по-натоварена + че има още една купа,а средната сила на отборите е по-сериозна един тотнъм с 100М + за трансфери не може да се класира в Топ 4,а Ман Ю с тези играчи е 7-ми,за мен като сила ВЛ в момента е далеч над другите първенства,не можем да сравняваме отборите 3-20 място във ВЛ и тези в Бундеслигата 3-18.

sksw
02.03.2014 18:33

И нека като за последно да кажа още нещо.. Байерн последните 4 години имат 3 финала и 1 титла.. Юнайтед и Реал имат кръгла нула.. Барса 1 титла... Като цяло след като сте тръгнали да ми говорите как немското било Байерн, то английското и испанското кои са бе ? От Испания последните години само Барса отстрамва цяла Испания, а Юнайтед отстрамва Англия. Другите къде са ? Къде е великия Реал ? Къде са Харсенал и тия ??? Челси с 1 милярд зора и късмет някак 2012 взеха титлата, но като цяло не са никакъв фактор и бяха яко нашамарени при защитата им 2012/2013 сезон... Като цяло само Юнайтед и Барса от Англия и Испания последните години са фактор, останалите нищо не правят.. И на фона на това да ми говорите, че в Германия имало само Байерн.. Уви вече има и Дортмунд..

paradise11
02.03.2014 18:36

Преди 3 години имаше по 3 английски отбора на полуфинал,няколко години подред и само Милан и от време на време Барселона променяха това.Помня как Ливърпул,Ман Ю,Арсенал,Челси ,Милан и БАрселона бяха едиснтвените отбори в ШЛ и другите бяха бройка,не говори глупости.Байерн ако махнем предишшните 2 години,колко финала имат последните да кажем 10 години?

Tsankot0
02.03.2014 17:48

20 точки разлика граничи с 25 секунди във формула 1 ! наистина е решена титлата !

LevskiSf92
02.03.2014 16:25

Aми да като обрахте всичко по читаво от Бундеслигата нормално *cigarette**erm*

stefanBG111
02.03.2014 15:28

В Европа са фактор и другите испански отбори. Малага,Бетис;Атлетик Билбао;Атлетико Мадрид и други.В Германия са два Байерн и Дортмунд това е вярно. Единствено Леверкузен когато играха с Реал 2002 и Шалке, когато остраниха Интер, и бяха на 1/2 финал с Манчестър Юнайтед, тогава бяха повече от два от Германия. И тази година според мен ще има на 1/2 финал 2 Испански и 2 Германски, но не се знае още.Но на домашната сцена е друго, и не съм съгласен, че се знае шампиона на Германия преди да е започнало първенството.

sksw
02.03.2014 18:24

Малага, Бетис вика.. Ти сериозно ли ? Еми то и немски през годините са имали силни сезони бе.. И Леверкузен когато бяха на финал с Реал и Шалке преди години и още куп други отбори.. Важно е сега какво е положението..

stefanBG111
02.03.2014 14:36

Защо си мислите, че шампиона в Германия е ясен преди започването на първенството. Това, че Байерн последните 2 сезона е недостижим, не означава, че само те ще са шампиони.Забравихте Борусия, които са преследвани от много контузии и липса на късмет през този сезон, и надали разликата с Байерн, щеше да е толкова много точки, ако не беше този малшанс който ги преследва.От 2000 в Германското първенство Борусия 3 пъти е шампион, 1 път Волфсбург и Щутгарт, а в Испанското сме ние и Реал, единствено Валенсия 2 пъти е разбила хегемонията на двата гранда. Испанското в момента е завързано благодарение на Атлетико. Леверкузен и Шалке играят доста офанзивен футбол, но защитите на двата отбора са трагични и затова падат с толкова. Факт е че Испанското и Германското са най силните първенства в света,но не и най интересните и гледани. Английското,Италианското и Френското са интересни тази година според мен.

paradise11
02.03.2014 18:11

Погледни нещата в мащаб,това че един сезон Борусия са били на финал,не ги прави най-добрият отбор,има фактор късмет,не го забравяй.Това ,че 2 сезона един отбор е имал късмет,не казвам че някой от тези отбори го е имал,но това не ги прави най-силните отбори.Най-силното първенство се определя от средната сила на отборите в него,а повярвай ми това не е Германското,точно в този момент.

stefanBG111
02.03.2014 17:59

Малага са минавали групите на ШЛ, даже стигнаха 1/4 финал. Билбао играха финал срещу Атлетико Мадрид в Лига Европа,а Бетис също се представя добре.Защо да е смешно, че Испанското и Немското са най силни, точно така е,но не са толкова интересни за разлика от другите първенства, в които има повече интрига в битката за титлата. Виж какви школи имат в Германия, и колко много таланти излизат от школите. Не казвам, че другите първенства са слаби, просто тези според мен са най - силните в момента.В Европа обаче класата на Байерн, Барса, Реал и разбира се Дортмунд миналия и този сезон си казва думата.

paradise11
02.03.2014 17:33

Тоя пък филамр Испанското и Гермаското били най-силни смях.Бетис фактор в Европа СМях,Левъркулсен са 10 пъти по-голям фактор от Бетис,Малага и Билбао взети заедно,който никога не са мианвали дори групите на ШЛ.

pesholudiq
02.03.2014 14:36

Их че интересно първенство, след 23 кръга да водиш на втория със 20 точки. Определено битката може да се реши във всеки един кръг.. Не е като в Италия, Испания и най-вече Англия шампиона да е ясен още от 15 кръг

sksw
02.03.2014 13:55

Много ми е забавно, когато стане дума за немското първенство и тук фенчетата на Барселона, Реал и прочие окопират темата, вместо да си гледат смешното първенство, в което има 2 отбора.

sksw
04.03.2014 15:01

Истината е такава.. В Испания има 2 отбора и това са Реал и Барса, в Германия това е Байерн, а в Англия е Юнайтед.. Останалите са просто допълнение.. Но самата игра в Германия е атакуваща, с повече голове и отборите са с много изравнени възможности, преди 2 години и Байерн бе така, сега просто е доминант.. Не ми говори как от Англия имало и други отбори, защото тези отбори не правят нищо.. Единствения наистина постоянен английски тим е Юнайтед... Челси и смешната им титла 2012 бяха късметлии и нищо повече... Цял мач си бяха в полето и Байерн ги обстрелваше, имаха едно положение и го вкараха.. После Робен изпусна дузпа в продълженията и накрая някак на дузпи биха.. По-слаб шампион от тях не съм виждал и още следващия сезон се видя това, когато отпаднаха от групите... И за немските изобщо не си прав.. Не е само байерн.. Преди години Леверкузен бяха мега силни и бяха на финал в ШЛ с Реал, където изгубиха едва едва.. Шалке бяха също силни по едно време.. Също така и Вердер..

sksw
04.03.2014 14:28

Само човек който не разбира изобщо от футбол би сравнявал Реал с Шалке (които са и в криза), както и бъкания с пари и звезди ПСЖ и Байер, които нямат този ресурс... Видях ги оня ден великите Реал срещу Атлетико, бяха на косъм от това да изядат шамарите.. Ще ги видиш и срещу Байерн в ШЛ, ако играят.. Същото важи и за ПСЖ... Къде си тръгнал изобщо да ми ги сравняваш ?? Сравни мача между първия в Испания и първия в Германия бе от миналия сезон ? Байерн срещу Барса.. Имат много пари, много класни играчи и т.н. Ето това е сравнение между равни отбори.. Резултат 7:0.. Какво ми сравняваш силен с по-слаб отбор.. Шалке може да ми пишеш, че били 06, ако играят от 4тия в Испания и паднат с толкова.. До тогава не се изказвай.. Защото ако Байерн хване 4-тия в Испания, можеш да си сигурен, че в елиминационна фаза резултата ще е баскетболен..

sksw
04.03.2014 14:25

Не си гледал достатъчно немското през годините, не давай подобни мнения *smile*)) Байерн винаги са били силни, просто през годините имаше и други силни колкото тях.. Но в момента не че другите са слаби, а Байерн са МЕГА СИЛНИ... И факта, че мачкат всички Барселони, Ювентуси, Арсенали и каквито се сетиш още говори още повече за това.. Просто Байерн са твърде силни, не че другите са слаби..

sksw
04.03.2014 14:23

Шалке 06 ама срещу Реал, я да играят с вашия 4 или 5 отбор в Испания да видиш дали ще е Шалке 06.. Я сложи 4тия в Испания срещу Байерн да видиш какво ще му се случи ? Опа пардон Барселона миналия сезон които бяха 1ви паднаха с общ резултат 7:0 двата мача... Просто тихо *smile*))

MaLkO_LuD94
03.03.2014 11:20

Да виждам на 3-то и 4-то място Шалке06 и Байер07 което показва колко слабо е първенството в момента *thumb_up*

MaLkO_LuD94
03.03.2014 11:17

Арсенал и Ливърпул от години са пълна боза но винаги са броени за големи нали така *wonder*

MaLkO_LuD94
03.03.2014 11:16

Слагам ги защото отбори като Ливърпул Арсенал Байер и тн... не са взели никакви купи в последно време така че не може едните да се считат за големи отбори а другите за малки при положение че едните все пак са спечелили някакво европейско отличие *thumb_up*

scouser_pool
03.03.2014 01:59

В години , в които Байерн не печелеше титлата това неизменно във всеки един случай се дължеше на факта , че те бяха слаби , а не че останалите отбори в страната са били силни , единственото изключение за което се сещам е Дортмунд 2та пъти като взе титлата наскоро , а Байерн бяха силни , но когато Волфсбург,Шутгарт и други отбори са печелили титлата Байерн просто е много слаб и в тези сезони не прави и нищо и в Европа , веднага когато се стабилизираха след като са загубили титлата 1,2 сезона и заиграят на някакво достойно ниво Байерн вземаха титлата без особена съпротива , примерно виж в годините , които други немски отбори са печелили местното първенство те имали ли са въобще някаква класа спрямо италианските,английските,испанските та дори френските отбори?Шутгарт,Леверкузен,Волсфбург да са направили нещо значимо в Европа за всичките тези години , единствено Дортмунд отскоро представят по класен начин първенството и класата наистина се вдигна , но още не е на нивото на 2 топ първенства и особено 1вото което е английското , за Испания по мога да се съглася , че има качествени отбори които са играели красив футбол през годините , Валенсия и Атлетико и най-вече Валенсия показваха някакво постоянство и класа през годините , но не достатъчно за да се мерят с големите отбори , а такива единични случаи като Малага,Виляреал,Леверкузен,Шалке,Монако, които им излиза късмета 1 сезон в Европа не ги прави силни , много по-голям признак за класа е да се класираш за осминафиналите като Арсенал примерно над 10 години отколкото веднъж да стигнеш финала и след това нищо

scouser_pool
03.03.2014 01:39

Ами бяха на няколко финала , 3 мисля и редовно участваха на полуфиналите , това ако не ги прави успешни в Европа то тогава Байерн нищо не са направили , защото тяхните успехи през последните 10 години са същите просто силния период на Юнайтед беше 2006-2011 , а Байерн са след това , но най-вече Юнайтед с Роналдо през 2008 може да са победили от дузпи , но бяха един от най-силните отбори в последните 20 години с Роналдо,Рууни,Тевез,Скоулс,Гигс,Ван дер Саар,Фърдинанд в най-добрите си години , а и Челси тогава също бяха много силни , спокойно можем да кажем , че бяха една класа над отбора , който Байерн срещна през 2012 и от който загуби точно от дузпи

sksw
03.03.2014 01:23

Не, казвам му просто, защото той ги прави фактор като цяло от Испания... А те не са никакъв фактор.. Затова му го казах.. Иначе в момента са силни.. Леверкузен и Шалке пък обратното, преди бяха силни, сега не толкова...

RealMadrid_4ver
03.03.2014 01:21

''И Леверкузен когато бяха на финал с Реал и Шалке преди години и още куп други отбори.. Важно е сега какво е положението..'' Казваш важно е сега положението, а после ''.. Атлетико преди години бяха пълна боза.. ''

sksw
03.03.2014 01:21

И какви са успехите на Юнайтед ? Като изключим титлата им на дузпи в ШЛ, друго какво велико са направили последните 10 години ?

scouser_pool
03.03.2014 01:20

Май бързо забравихте успехите на Ман Ю , поне 15 години вече са фактор в Европа , един слаб сезон и едва ли не ги принижихте на нивото на Билбао , и точно тия Билбао постоянно се споменава как са ги победили , да започнат да побеждават и другите отбори както Ман Ю правят години наред , примерно Рубин или Селтик могат да бият Барса и дори да ги надиграят в даден мач , това прави ли ги по-силни , всеки отбор в Европа отвреме на време прави някакви изненади , Базел примерно миналата , а и тази година направиха няколко силни мача срещу големите , но в крайна сметка класата си пролича и отпаднаха и 2те години от ШЛ , въпреки че биха Челси примерно 2 мача с добра тактика и търпение , това не значи , че ще могат да бият малките отбори с такава тактика и се вижда срещу Шалке примерно

sksw
03.03.2014 01:17

ТОЗИ сезон, прав си.. Само този и предния сезон е така.. Ако погледнеш назад във времето, ще видиш колко успорвано е бил ов Германия.. Когато първите ги делеше 1 точка.. Ако погледнеш последните 20 години, ще установиш, че Байерн е бил победен повече пъти, отколкото Реал и Барса в Испания или Юнайтед в Англия, от други отбори.. Не гледай само сезоните които ти изнася.. Да този сезон в Испания 3 отбора се борят за титлата, в Германия Байерн е убедителен лидер.. Ама ако погледнеш класирането под Байерн от 2ро място нататък много неща ще ти се избистрят.

sksw
03.03.2014 01:15

И от тия които си изброил само първите 2 струват.. Останалите са просто допълнение, което живва от дъжд на вятър, да покаже че мърда...Какво ми ги слагаш тия Атлетико, Валенсия, Билбао и Севиля.. Взели 1-2 купи и големите отбори.. Атлетико преди години бяха пълна боза.. Валенсия сега са пълна боза.. Билбао са нещо средно.. Севиля и те боза.. Само Барса и Реал през годините бият..

MaLkO_LuD94
03.03.2014 01:15

Добре разбрах че искаш да съм конкретен към 1-вия ти коментар *thumb_up* Ако трябва да сме точни за този сезон в Испания има 3 отбора в Германия 1 *smile*

MaLkO_LuD94
03.03.2014 01:13

Барса, Реал, Севиля, Валенсия, Атл.М, Атл.Б. *thumb_up* Като имена може да ти звучат смешно но в последните години имат повече трофей от Арсенал и Ливърпул *thumb_up* И са с доста по-големи стадиони от Английските *thumb_up*

sksw
03.03.2014 01:10

Темата бе коренно различна, не се измятай.. Изобщо не ставаше дума за Европа..

RealMadrid_4ver
03.03.2014 00:59

Ман Юнайтед *lol**lol**lol*

Inevitable
03.03.2014 00:58

кажи ми 5 отбора от испания които са добри като - Ман Юнайтед, Челси, арсенал,ливърппул ман сити? Любопитно ми е *smile* В испания са 3 .... барса атл мадрид и реал;0

MaLkO_LuD94
02.03.2014 21:54

За такива като теб може и в топ 10 да не е фактите са си факти испанските отбори са спечелили най-много Европейски отличия *thumb_up*

Rafael
02.03.2014 19:41

Сега е едва началото на 21-ви век...

paradise11
02.03.2014 19:09

Вярно си много заблуден,целият свят говори,че Ла Лига дори не е в топ 3 по сила,но ти явно разбираш повече.

MaLkO_LuD94
02.03.2014 19:06

Силата на отборите се измерва в Европа а не в първенството *thumb_up* Испания 5 ЛЕ през 21 век Германия 0 В ШЛ Испания 5 Германия 2 пък после говорете как в Испания били само Барса и Реал *thumb_up*

MaLkO_LuD94
02.03.2014 19:01

През 21 век испанските отбори са спечелили 5 ШЛ срещу 3 за Английските Испанските са спечелили 5 ЛЕ срещу 2 за Английските казах тих те искам *thumb_up*

paradise11
02.03.2014 18:40

Мисля,че нямаш достатъчно наблюдения върху играта във ВЛ,единствено Челси използват един по-интересен стил на игра,всичко друго напада,говорим друго непостояннството идва от многото мачове и натоварената програма,средната сила на отборите в Вл е доста над тази в Бундеслигата и това се вижда и от финансовата гледна точка,а и да не забравяме,докато срещу Байерн отборите излизат,за да не загубят с пвоече от 5 гола,във ВЛ излизат за победа,още повече че този сезон няма отбор в златаната среда,всеки отбор се бори за нещо,разлика между 10-20 място е минимална,а когато имаш да изиграеш както Арсенал мачове във Шл, Фа КЪп и във ВЛ трябва да иргаеш подред с ман Ю,Евертън,Тотнъм и Ливърпул,не можеш да поддържаш 3 фронта.

sksw
02.03.2014 18:35

Най-интересното откъм игра... Самата игра на немските отбори е нападателна и с много положения.. В Англия само се бранят... Отделно немските стадиони бе доказано, че по процент посещаемост бият всички в Европа.. А това което казваш за Челси, говори само едно.. Че вашите отбори са супер непостоянни, което е още една причина за слабо първенство.. Иначе и в Германия се водеха битки предни години.. Просто последните 2 сезона Байерн доминира и в Германия и извън нея, затова е безинтересно..

paradise11
02.03.2014 18:28

Чак пък най-интересно от към вариативност на шампиона,да.Но като говорим за резултати от мачовете,напрежение по време на мачовете и треперене за топ 4 ,то псоледните години това е ВЛ,спомням си 2005 Ливърпул печели Шл и не влиза в То п4 на Англия,Челси 2012 Печели Шл и не влиза в Топ 4 на Англия,това е интересно,излиза че най-силняит отбор в Еверопа,завършва извън Топ 4 на ВЛ,по вашите логики,парадоксално нали.

sksw
02.03.2014 18:27

Понеже заради пораженията на Шалке и Байер си много оборотен, нали се сещаш, че ако Байерн Мюнхен играе с 4тия в Испания, резултата ще е 10:0 ? Шалке може да не са на нивото на Реал, но ако играят с вашите 4-5 отбори, ще ги нагъзят якичко.. Знаеш ли какво мога да ти пожелая само.. Дано Байерн играе с Барса или Реал и тази година.. Да видим тогава как ще бият с 6:1 *smile*))) Тогава ще е равен с равен, а не Реал да ми хванат Шалке които са в криза и са 4ти в Германия и да ги бият...

sksw
02.03.2014 18:22

Какви евротурнири те гонят бе ? Говорим за първенства.. Казах ти виж в Германия, Англия и Испания последните 20 години победителите.. В Германия Байерн е побеждаван повече пъти от другите отбори, отколкото Барса и Реал в Испания или Манчестър Юнайтед в Англия.. Следователно немското е по-интересното.. И там се водят битки до последния кръг, но последните 2 сезона Байерн доминира и затова другите изостават.. Както виждаш и в Европа, Байерн шамари всички наред, а не само в Германия. И само да те светна, че като изключим Реал и Барса, айде и Атлетико, другите ви отбори ще паднат и от Лудогорец.. Незнам къде ми ги туряш.. В Испания имат два отбора, останалите от дъжд на вятър, ако изобщо се разиграят... Само факта, че Байерн унищожиха Барса, а Дортмунд отстрани Реал предния сезон и имаше немски финал ,трябва да ви накара да замълчите..

LevskiSf92
02.03.2014 18:22

Що бе да не би да няма кво да кажеш*cigarette*

Bayern85_
02.03.2014 17:59

Във вас ли съм дошъл да коментирам,колко било оспорвано?Ти май си носиш името на ника а?Миналият сезон май позабрави,когато станахте убедително шампиони,а отнесохте седмак от нас.Не сме виновни ние,че отборите ви са толкова калпави,та не можете да дръпнете в първенството.

MaLkO_LuD94
02.03.2014 17:50

Тих те искам *cigarette*

LevskiSf92
02.03.2014 17:39

Тоз пък скрий се бе никакви фактори не сте добре че Барселона ги подпират в Европа иначе не сте никакъв фактор *wink*

MaLkO_LuD94
02.03.2014 16:18

Коментираме го защото говорехте колко е оспорвано и силно а като изключим Байерн и Борусия останалите ги спукват от бой *thumb_up* В коя фаза са били 7-8 ? защото аз си спомням че една година на полуфиналите имаше май 7 испански отбора ама за толкова германски не се сещам *wonder*

Bayern85_
02.03.2014 15:51

Айде пак са нашарели темата испанските фенчета,до един от барса.Човек да не ви бие един два мача и вие не спирате да досаждате.Защо не написа това миналата и по-миналата година?Когато седем отбора продължиха в евротурнирите,та да не бяха и осем.Гледайте си спаниша и не се бъркайте където нямате работа.Хем не ви харесва немското,хем го коментирате постоянно,без акъл ли сте?

MaLkO_LuD94
02.03.2014 15:09

Испанските отбори са ФАКТОР в евротурнирите дори Бетис е фактор там а от Германия освен Байерн и Борусия други отбори има ли *wonder* Шалке 06 или Байер 07 са фактор някъде *wonder*

MaLkO_LuD94
02.03.2014 13:35

Шотландия, Гърция, Германия са първенства в които шампиона е ясен преди да е започнало първенството *smile*

GrandeBarca
02.03.2014 13:46

+ Хърватия..там Динамо не знам 8 сезона подред май печелят......

angel.bonev.908
02.03.2014 13:16

"В Германия има интрига" *lol* *lol* *lol* къде ви е интригата, за 2ро и 3то място ли *lol*

angel.bonev.908
02.03.2014 15:18

Айде да не ми казваш какво да правя а ? Много ми е интересно хора, които даже не са се събличали в час по физическо да ми коментират футбол!

sksw
02.03.2014 13:54

Като изключеим Байерн, от 2ро място назад в класирането интригата е много по-голяма отколкото в смешното испанско да речем.. А преди години битката в Бундеслигата бе до самият край.. Само последните 2 сезона Байерн доминира там. Като следиш от вчера немското, не се изказвай *smile* В Испания има 2 отбора, Реал и Барса, останалото е допълнение и то не само сега, а изобщо.. И само да те светна, че в немското последните 20 години имаме повече отбори победили Байерн, отколкото в Испания са победили Барса и Реал или в Англия - Юнайтед... Когато говориш за първенства, имай го в предвид..

RMcF_
02.03.2014 12:48

*Още в началото на сезона" трябваше да бъде продължено заглавието.*thumb_up*