Кроос: Възможно е да напусна Байерн след края на сезона

13:22
Кроос: Възможно е да напусна Байерн след края на сезона
"Не мога да отхвърля нито една възможност. Концентриран съм върху втората половина на сезона, а някъде в бъдещето ще взема решение", обяви халфът на Байерн Мюнхен Тони Кроос.

Германският национал има договор с баварците за още 18 месеца и вече веднъж отхвърли предложение за удължаване на контракта. В последните дни се заговори, че сериозен интерес към него има от Манчестър Юнайтед, а 24-годишният футболист не отхвърли възможността да смени отбора.

"Всичко е възможно след края на сезона. Имам договор с Байерн и засега не сме насрочили разговори за неговото удължаване. Има и по-неприятни ситуации в живота от моята. Играя за страхотен отбор под ръководството на страхотен треньор. В някакъв момент ще взема решение за бъдещето си", коментира Кроос.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Eric_Cantona
28.01.2014 20:50

Първо да дойде лятото и тогава да си правим сметки!!! От една страна това може да е само трик за да си издейства по висока заплата! В момента взима 4М на сезон, той е на 24 и ако подпише нов 5г договор за 5-6м на сезон след изтичането му какво!? Да поиска нов за 10М на сезон ли?! Тогава ще е на 29г, а в момента Гьотце взима 10М!!! От друга страна в Байерн наистина може да няма място за него! Гьотце и Мюлер са по от него зад нападателя, а като дефанзивен халф имат Мартинез, Швайни, Алкантара и дори Алаба!!! Като Алкантара е със сходни на него качества!!! А и самият Пеп днес каза по негов адрес, "Той е важен за отбора. Но във футбола нещата могат да се променят много бързо. Днес си тук, утре си там"....!
А за възможен трансфер.....
...всичко е възможно!!!! Всички водещи отбори имат играчи на тази позиция, но това не им пречи да освободят място за него!
Но според мен неща от сорта "след 1-2г ще е идеален заместник на Х", са абсурдни!!! Ако му се чакат 1-2г. за да заиграе в някой отбор редовно спокойно може да си чака и в Байерн!

Anatoli93
28.01.2014 20:11

Дано не ни напусне *smile* Движеща фигура е в средата на терена...

slawi.petrow
28.01.2014 16:19

Много е добър , няма спор! Ако дойде в Юнайтед на мястото на някой друг ще е супер! *smile*

PRI_A_TEL
28.01.2014 16:12

Изчетох мненията ви и мога да кажа първо, че Кроос е типичен плеймейкър в центъра на терена, такъв в Челси няма в Юнайтед беше Скоулс в Ливърпул е Джерард, но самия той играе по стабилно. Кроос става слаб в предни позиции, защото няма добър дрибъл, иначе далечния му шут е добър, но без дрибъл няма смисъл, това е едно от нещата, което го отличава същественно от Скоулс и Джерард, те са доста по добре от тази гледна точка. В момента Кроос играе на нетипична за него позиция, както и ако го пускат по крилата, защото той няма достатъчно бързина и не може да тича цял мач, това са минуси за крило, така че няма как да играе на фланга или в атака нито за един от тези отбори, дори и в Байерн не става. Ситуацията в Байерн е много странна в момента, Гуардиола иска повечето му креативни футболисти да са атакуващи, а не статични в центъра, нещо, което правеше и в Барса, да има един дефанзивен халф и това е, останалото в атака, но проблема е че Кроос не се връзва, няма дрибъл, няма бързина и не може да бъде от такова същественно значение за идейте на Гуардиола. Аз мислех че Кроос никога няма да бъде продаден от Байерн, защото е типичния халф, не може да играе ни напред ни назад, но има страхотен пас и техника и креативност, това са изискванията за един подобен халф, всичко останало е плюс, но откакто Гуардиола се намеси в отбора, според мен станаха много промени, включително някой нетипични трансфери за Байерн, което ясно показва изхода за Тони. Според мен вече има уговорка между Юнайтед и играча, защото преди 5 дни Мойс говори с агента му, цял мач бяха заедно, после може и други работи да са правили не знам, но важното е че най-вероятен е трансфера му в Юнайтед, но никои не изключва преминаването му в друг голям клуб, въпреки че Барса не биха го купили, Реал също, там нямат схеми с такъв тип играч, но Челси, Ливърпул, ПСЖ, Ювентус дори и Милан са отбори със схеми и тактика където такъв играч би паснал много, но Челси се опитват също да бъдат бързаци и вероятно няма да го вземат, Ливърпул има все още Джерард и може да не искат да стават кавги с легендата, а и Кроос трудно би се съгласил да се конкурира с Джерард, особенно след като и двамата са играли главно титуляри през кариерите си. ПСЖ имат много играчи на тази позиция, което пак може да е неприятно за Кроос, Ювентус са с Погба и Видал, надали биха се нахвърлили, Милан е в криза, а и Италия не е интересна, особенно за германците, които смятат Италия за неприемлива дестинация, освен за почивка. Така че според мен остава Юнайтед, там имат остра нужда от такъв тип играч, няма конкуренция за поста, ще стане легенда на клуба, като запълни очакванията на феновете за попълнение със стила на Скоулси. Отделно на ръка идва и въпроса за парите, в Байерн дават заплати, но никога не бъркат дълбоко в Бюджета си, така че е много вероятно споровете около договора му, както и ситуацията в която е поставен, да го накарат да напусне, особенно ако преди 5 дни, Мойс му е обещал добра заплата и е ясно, титулярно място. Сега виждам че съм забравил за Сити, там мисля че ситуацията е подобна на ПСЖ.

PRI_A_TEL
29.01.2014 00:53

Може би имаш предвид Шави Алонсо, но да знаеш той играе в Реал...Той доста се припокрива с Кроос, но е по слаб откъм креативност от Кроос, няма същия далечен удар, но пък има повече дрибъл.

PRI_A_TEL
29.01.2014 00:51

Щом искаш да ти кажа, ще го направя. Първо Шави във Барселона играе изнесен по напред, зад него винаги има дефанзивен халф, защото Шави не може да спира атаки, просто не го бива в това, второ Шави е играч с дрибъл и по сериозна техника от Кроос, затова и когато играе е по нападателен, отколкото да кибичи в центъра, ако си го виждал там е само защото е трябвало да поеме топката. Да сравняваш Шави с Кроос може, но двамата имат коренно различна роля на терена и функции, не можеш да мислиш, че Кроос ще тръгне да дриблира с топката, това няма да се случи, човека няма нужния дрибъл за тая работа, също така Кроос може да играе донякъде и дефанзивно, което ако го видиш от Шави или Скоулс, се молиш да не видиш червен цвят след това. Кроос е позиционен плеймейкър в центъра на терена, докато Шави е повече атакуващ халф или плеймейкър. Двамата се използват в различни схеми на игра, Шави трябва да играе ролята на атакуващ халф зад Месси и от време на време да задържа топката и да подава, често играе 1 в 1, на къси пасове и след това избира къде да подава, нещо което няма да видиш от Кроос. Ако искаш да сравняваш Шави с някого, то би било добре да го сравниш с Марио Гьотце, а не с Тони Кроос. А ако искаш да сравниш Кроос с някого, то може би Скоулс е подходящ, но Кроос няма дрибъла на Скоулс, но Кроос има по-добри дефанзивни възможности. За жалост не се сещам какво сравнение да ти дам за да разбереш за какъв играч говоря, защото в съвременния футбол такива като Кроос почти няма. Начинът по който той играе е отпреди 10 години, дори може би повече. Може би Прохазка или Пирло донякъде наподобява стила им.

redlondon1886
28.01.2014 20:23

И защо да е стъпка надолу след като в Англия се играе много повече футбол отколкото в Испания и конкуренцията е жестока. Колкото до Арсенал не знам защо си мислиш, че сме малък клуб пред Реал Мадрид след като нямаме титла от 9 години (Не отричам, че последните няколко години Мадридчани са били по-добри от нас, но сега е нашето време да направим добър отбор като този от 2004) . Просто изплащахме стадиона и не бяхме стабилни финансово колкото останалите отбори и продавахме ключовите си играчи. От 2014 това се промени и сега имаме парите и точно с тях лятото купихме Йозил, който помогна много на отбора и мисля, че от тук нататък Арсенал ще върви нагоре за разлика от миналите години. Колкото до вас... Успех срещу Кардиф довечера *smile*

darkway
28.01.2014 18:27

То и за Озил беше стъпка на долу преминаването му в Арсенал от Реал ама премина *lol*

Arsenal966
28.01.2014 17:22

Шанс за требъл всеки сезон май няма да можете да му предложите.И защо трябва да намесваш Арсенал ? Просто сравнявам моментното състояние на Байерн и Ман Ю ! Трансфер в който и да е клуб ще е стъпка надолу за Кроос и това включва Ман Ю !

finer
28.01.2014 17:04

Свикнал е да печели титли ? Това можем да му го дадем както го даваме на всички играчи в отбора през последните години *smile* точно за титлите да не ми говори фен на Арсенал *smile*

golemiq_geshan
28.01.2014 16:42

Ти ми кажи Шави дали не е същия тип футболист в Барса , че Гуардиола да го разкарва ?! Абсолютно 1 към 1 , нито са много бързи , нито много борбени , но функциите им са много важни и почти еднакви

scouser_pool
28.01.2014 16:38

В Ливърпул не мисля , че ще се конкурира с Джерард , който вече играе назад , по-скоро с Хендерсън , даже тотално съм сигурен , че такъв играч е перфектния ъпгрейд на Хендерсън и версия на младия Джерард , но едва ли ще се навие да дойде в Ливърпул

Arsenal966
28.01.2014 16:25

Така ако стане ще е прекрасно ...за феновете на Ман Ю.Нека погледнем реално...защо Кроос би искал да дойде в Ман Ю.Извадихте късмет със Мата.Офертата ви дойде в точния момент и стана като със Йозил.Кроос е свикнал да печели титли,плюс това ще иска да се бори за титулярното си място в Байерн,а освен това...защо Байерн да искат да го продадат.Пак казвам...не ми се вярва да стане такъв трансфер през лятото.Байерн ще искат по всякакъв начин да го задържат,а ако Гуардиола успее да го върне назад малко и да го сложи до Швайни...може да се получи уникален тандем,който може да видим и на Световното !!

NoDiggity
28.01.2014 15:23

Еми който го привлече няма да сбърка! Страхотен и перспективен футболист е! Много халфове станаха и в Байерн и според мен няма място за всички. Дано Мойс действа активно лятото и дай боже да дойде при нас; )

dqmvolceto
28.01.2014 15:10

Ето това е интересно щом сам го казвам лятото в Юнайтед! Интересно е и колко мащабна селекция готви Мойс защото има слухове за още прекрасни играчи като Видал Гюндогон Ройс Коентрао Суботич Манджукич а ако вземем една трета от тези футболисти това ще бъде великолепно!

Bayern85_
28.01.2014 15:02

Човекът просто иска повече пари,титуляр е в най-добрия отбор,да кажете,че е на пейката добре.Но той си играе редовно.просто увъртат за по-голяма заплата,ще кажете,че за първи път виждате подобен сценарий.Говорим за юноша на Байерн все пак и то немец,Балък на времето се излакуми,ама тогава и баварците не бяха близо по-сила до този отбор.

vaskooo
28.01.2014 14:52

Може би.. аз и не претендирам, че ще пасне, просто следя ситуацията и се чудя как всеки казва, че към неговия отбор се е насочил *smile*

golemiq_geshan
28.01.2014 15:58

За твоя човек Джерард съм съгласен , че е перфектен заместник , защото много от качествата му и самия му стил се припокриват с тези на Джерард , до някъде и на Лампард , но да не забравяме , че в Челси вече атакуващия халф има малко по - различни задачи и дори Лампард не може да се уреди с място зад нападателя , за сега се урежда понякога щото е любимец на Жозето , но не и за напред . За Скоулс пък не може да има и дума , защото той беше по - борбен и имаше много повече задачи на терена , аз лично не съм фен на Ливърпул , но като стил мисля че ще им пасне идеално , ще заспи !

vaskooo
28.01.2014 15:20

И ти си прав *smile*

scouser_pool
28.01.2014 15:11

Нормално всички да точат лиги , заместник на Джерард-перфектен е , заместник на Лампард-перфектен е , заместник на Скоулс-перфектен е*lol*

vaskooo
28.01.2014 14:40

Гледам тук всички точат лиги по него. Някои от Ливърпул, други от Челси, а то, както и в тази статия, от 10 дена се говори, че ще премине в Юнайтед..

CskaSofiyaaaa
28.01.2014 14:47

Няма да пасне на стила на игра на Манчо иначе е стахотен играч *smile*

sksw
28.01.2014 13:39

За мен, ако Кроос се махне ще сбърка.. Първо отбора в който ще отиде със сигурност няма да е доминатор какъвто е Байерн. Второ в Байерн е кажи речи 100% титуляр. Много рядко му се случва да е резерва. Трето с оглед на това, че Рибери и Робен са на години, то след някоя друга година Кроос може да е един от основните играчи на Байерн в халфовата линия. Не виждам защо иска да се маха.

sad4me84
28.01.2014 13:36

Уоу! Вчера излязоха информации, че се интересуваме от него и ще направим всичко възможно да го привлечем. Мислех, че са поредните писаници, но след това изказване съм склонен да повярвам все пак.

Липсата на Мата няма да се усети. Все пак си печелим мачове и без него.

The_Djoker
29.01.2014 20:19

Не говоря за крила,а за футболисти изобщо

Arsenal966
28.01.2014 20:04

Ами то други крила в Байерн няма *joking* ! Само Шакири остава и Вайзер

The_Djoker
28.01.2014 19:43

От вашите футболисти,само Робен и Рибери надхвърлят по класа прехваления Азар *wink*

RoSKo0o0
28.01.2014 18:30

То в крайна сметка може и да му е писнало. Все пак да си в най-доминиращия отбор за последните години, не е от най-интересните неща. Също не мога да си обясня и Меси, Шави и Иниеста... трябва разнообразие. *smile* След като си спечелил всичко възможно за една година с един клуб е време да го направиш с друг.

Arsenal966
28.01.2014 16:10

Няма смисъл да ги сравняваш тези футболисти със Кроос,просто няма да се върже във формацията на Челси според мен.Той във Байерн ако всички са здрави няма как да е титуляр ! Отново...заради формацията.Мюлер и Гьотце са по-бързи и технични,а Кроос е просто по-различен тип халф.Според мен ще дойде като негов плюс,ако се премести малко по-назад и чаааак тогава може и да му провърви в Челси до Рамиреш/Матич и т.н. ....но такъв трансфер според мен едва ли ще стане през лятото.Като фен и на Байерн ...надявам се да остане ! *wink*

RoSKo0o0
28.01.2014 16:05

Е, Лампард е друго измерение!!! *smile* Много респект към този футболист! Мата се замина, така че нямам никакво уважение към останалите футболисти на Челси *lol* Азар ми е много прехвален, Оскар става, а Матич има още много да доказва. *tongue*

Arsenal966
28.01.2014 16:02

Кроос е по-различен тип играч от хората в Челси.Буквално няма човек с който да се сравни,освен може би Лампард.А това,че той е по-класен от някой от играчите в Челси,защо според теб ще предизвика трансфер на Тони точно при Сините ?? *joking*

RoSKo0o0
28.01.2014 15:57

Не съм съгласен. Според мен Кроос е доста по-класен от тези, които ти изброи и когато осъществи сделката (което не ми се иска да става) ще ви го докаже сам и също така, че съм бил прав в този си пост. Извинете ме... но точно Азар... както и да е. Живи и здрави *smile*

Arsenal966
28.01.2014 15:29

Кроос все още играе като атакуващ халф,това че може да играе като опоред халф е съвсем друго нещо.Аз го виждам като заместник на Швайни,заради начина по-който играе и физиката му.Трансфер през лятото в Челси според мен няма как да стане + Байерн сигурно ще се споразумеят с него като му увеличат заплатата и според мен го заслужава !

sad4me84
28.01.2014 15:22

Е, защо питаш мен? Не аз определям трансферите цели. Като фен на Челси ще се радвам ако Кроос дойде при нас. Лампард рано или късно ще се пенсионира, а негов идеален заместник би бил именно германеца. С Рамирес и Матич само няма да стане. Кроос може да бъде използван на много позиции което е добре. Все пак само изказвам мнение около слуховете, нищо повече.

Arsenal966
28.01.2014 13:40

За какво за бога ви е Кроос ? *joking* Нали играете със бързи халфове.Оскар в средата,Азар отляво,а от другата страна Вилиан/Салах/Шурле.Отзад пък имате Матич,Лампард,Микел,Рамиреш + може и най-накрая да използвате някой от 2рия ви отбор.

Arsenal966
28.01.2014 13:35

Аз във Кроос виждам наследника на Швайни ! Няма да направи грешка ако остане във Байерн ! С времето Гуардиола да го премести по-назад и ще се конкурира със Мартинез и Швайни.Центриранията както и изтрелите от далече са му уникални,но според мен няма как да се пребори със Мюлер и Гьотце за поста атакуващ халф.От лятото пък Левандовски ще е почти сигурен титуляр отпред и Мюлер няма да има шанса да играе отпред,тоест ще се върти със Гьотце и не остава място за Кроос.Просто трябва да си вдигне нивото и да не мисли за трансфер ! *wink*