Лудогорец допусна обрат с човек повече, реваншът остава отворен (снимки и видео)

20:37
Лудогорец допусна обрат с човек повече, реваншът остава отворен (снимки и видео)

Българският шампион Лудогорец загуби с 1:2 гостуването си на Слован Братислава в първи мач от втория предварителен кръг на Шампионска лига. Зелените поведоха с гола на Мантула през второто полувреме. Десет минути преди края, домакините останаха с човек по-малко, но точно в този период  Халенар се разписа на два пъти - веднъж с удар от дистанция и веднъж от дузпа, за да оформи крайния резултат. При 1:0 за Лудогорец вратарят Стоянов спаси дузпа.      

Ранна смяна заради контузията на Платини 
Още в 8-ата минута в българския тим бе направена принудителна смяна. Мишел Платини напусна терена поради контузия, а на негово място се появи Роман Безяк. През първото полувреме играта бе равностойна.

Силно начало за Лудогорец, но без голове до полувремето 
Българският шампион започна по-активно мача и в началните минути имаше преимущество, но въпреки това не успя да създаде нито едно голово положение.

Постепенно зелените намалиха темпото и това позволи на словаците да започнат да гледат по-смело към вратата на своя съперник . В 38-ата минута Слован създаде опасно положение. Футболист на домакините се възползва от грешка отдясно в защитата на Лудогорец и центрира в наказателното поле. Хлоховски бе заел добра позиция и отправи опасен изстрел, но Владислав Стоянов показа висока класа и отрази. 



Мантула бележи след добавка, Стоянов спасява дузпа 
В началото на второто полувреме, Роман Безяк пропусна много изгодно положение да открие резултата, след като овладя топката в близост, но стреля в аут.  В 50-тата минута Михаил Александров влезе на мястото на Дани Абало и определено раздвижи играта на своя тим.  

В 65-тата минута Лудогорец поведе, след като Христо Златински стреля от пряк свободен удар, вратарят Путночки не можа да улови топката, а централният бранител Теро Мантула бе точен при добавката.

Словаците останаха с човек по-малко, но осъществиха пълен обрат 
Минута, след като гостите поведоха в резултата, реферът Тейлър отсъди спорна дузпа за Слован след разбъркване в наказателното по на българския отбор. Форщ стреля от бялата точка, насочвайки топката в долния десен ъгъл, но Владислав Стоянов по брилянтен начин спаси.

Десет минути преди края, домакините останаха с човек по-малко на терена, след като Грендел получи втори жълт картон за нарушение. 



В 87-мата минута Халенар изравни резултата със силен удар извън границата на наказателното поле, който определено изненада вратаря Стоянов. В добавеното време вратарят Стоянов направи нарушение срещу Багайоко в наказателното поле, а реферът посочи бялата точка. Точен от нея беше Халенар, който се превърна в герой за домакините.
Въпреки загубата, реваншът в България остава отворен, а словаците показаха, че съвсем не са непреодолим съперник. Напротив.   



Стартови състави: 

Слован: Путночки, Йосимов, Горосито, Колчак, Грендел, Жофчак (6-Хлоховски; 69-Пелтиер), Милинкович, Багайоко, Форщ (75-Халенар), Кладрубски;  Резерви: Полачек, Нинай, Чикош, Хлоховски, Якубек, Халенар, Пелтиер

Лудогорец: Вл.Стоянов, Мантула, Минев, Моци, Кайсара, Ешпиньо, Дяков, Златински, Дани Абало (51-Александров), И.Стоянов (76-Бакалов), Платини (8-Безяк); Резерви: Чворович, Шоко, Витиня, Ернандес, Александров, Безяк, Бакалов




Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

pirates
18.07.2013 14:26

Водът до 87минута???С човек повече???

Tishoff7
18.07.2013 12:53

Забравиха, че играят в Европа, те свикнали в България, като вкарат и отборите, които играят срещу тях да се бият сами.

slavcho.slavchev.7
18.07.2013 12:46

Добър отбор ,слаб тренъор петев вън !!!!!

pirates
18.07.2013 14:32

Тренера си изигра ролята 0-1 87мин.Хората които са на терена нямат душа да бият!Не само с лудагора се случва,с много Бг.отбори, такива необясними неща.

extol
18.07.2013 12:29

2:1 не е чак такава драма. Шансовете на отбора още са големи.
Много глупава постъпка от Петев обаче, не може да водиш с 1:0 на чужд терен, с човек повече, да доминираш в играта и да ги върнеш момчетата прибрани в своята половина да предоставят инициативата на раненото куче... глупава, глупава постъпка!

cheman
18.07.2013 12:05

Според мен Ивайло Петев и момчетата се справиха перфектно до червения картон на футболиста на Слован. След това мисля че треньорът сбърка като върна своите в защита, вместо да обезсмислят реванша и сега да няма треперене

pobeda_svoboda
18.07.2013 11:43

Срам!Има вероятност да заприличат на Левски!Може и да има нещо като прокоба-ако и на реванша се получи подобен сценарий това ще е очевадно!

Hristian96
18.07.2013 11:36

Аве Лудогорец ще продължат !!! В РР ония ги очаква сериозно посрамване

liverpoolfccc
18.07.2013 11:11

Те като миналата година се изложиха Лудогорец ... май само Ботев ще влезе по навътре ....*ball*

pobeda_svoboda
18.07.2013 11:44

И аз вярвам и се надявам само на Ботев да влезе в групите!

Levski123456
18.07.2013 10:09

Стига бре хора. Левски,Цска,Литекс,Ботев ? ? ? Лудогорец са шампион на България и аз съм фен на Левски и аз исках Левски да е шампион.. Обаче БЪЛГАРИЯ нали е над всичко , или и това сме забравили .. НЯМА ЗНАЧЕНИЕ ! Карай да върви Клубовета са ни по-важни от страната . . Скоро бях прочел един коментар на един пич. Нали когато сме на евротурнири пише Лудогорец /България/ Левски / България/ Цска / България / Ботев Пловдив / България/.. хахахаха на ви противни "милионери" селски тояги.. *stop*

RoSKo0o0
18.07.2013 10:40

Именно, всеки се прави на голям българин, а при първото разделение (а това тук е за забавление) започва уникална вражда! Смешен народ сме. Давайте колкото искате минуси, ама се огледайте като станете от компа или на квото джитката ис нета. Хубав народ сме били преди, не и сега. Сега сме смешни. Поне 90% от населението.

dbddimov
18.07.2013 01:32

хахах пак гол в продължението пак ли съдията ви е виновен ,пак ли е дал олямо продължение ,само ботев мачка 5 : 0 и Берое другите не струват

Hristian96
18.07.2013 04:20

аве еи боклук,Ботев Пл биха Астана някакви си там,то вярно хубаво,че ги биха,ама срещу Лудогорец стой доста по-достоен противник,даже с по-добра класа от Лудогорец.+ това от къде взема тази 1-вата дуспа тоя не знам...а и имаше още няколко момента,които останаха незабелязани

Dreick
18.07.2013 01:31

Миналата година в двата мача гол в последните секунди (първия мач в 93, втория в 97) и сега отново.. стисках им палци ама това просто.. незнам, не са дорасли за там

IvanIR
18.07.2013 08:32

Да....да....с Динамо Загреб в последната минута на последната атака им вкараха гол *cry*. На тоя мач гледах само първото, че ми се спеше.....ама ...били си с човек повече и гол от дузпа в последната минута ..*cry*. Са остава в Разград да водят и да им изравнят в последната минута *lol*....

Hristian96
18.07.2013 01:08

На реванша Лудогорец ще победят,но там е важно да не допуснат гол

pavkata610
18.07.2013 01:05

хахахаха на ви противни "милионери" селски тояги

genchooo
18.07.2013 00:32

Стига се подигравали бе, то това си е проклетия бате.. 97 мин , сега 87 и 90 обрат , заеби на реванша сиг ще е 1:2 за Лудогорец и ще стане 2:2 в 99 мин ..

monte_carlo
18.07.2013 01:23

Гаврата ще е друга... Ако резила е 3-1 за Лудогорец и Слован направи 3-2 в 90+ минута хахах, не мислиш ли,че ще се получи по-саднато от 2-1 и 2-2 в 90+ *lol*

radamel
18.07.2013 00:30

човек да не прави грекщка*erm*

John_Jameson
18.07.2013 09:43

*joking**joking**joking* И отново обърка!!!! *lol* Най-голямата ти грешка, е че си избрал да си ''фен'' на Монако!!! *wink* Монако не са отбор от вчера, но от вчера са толкова богати!!! Затова е смешно и жалко, че ти техен ''фен''! *tongue*

kermo
18.07.2013 00:29

Спарингите на Иртиш и Мура да мълчат,защото са пълна скръб!!!Лудогорец поне показа игра,дори можеше да си тръгне с 3те точки,докато говедата ги биха като шкембе у дувар и то в Азия!Успех на Берое!

IzDuHaN
18.07.2013 00:16

нищо,на реванша,ако бием с 1-0 пак се класираме *smile*

avalon2468
18.07.2013 00:06

абе хора, откакто платини оглави уефа само си помислете за какво става реч...чудо...пълни балъци сте, ако мислете че има футбол...мислете с тия глави, стига левски, цска, лудогорец и т;н.....няма футбол просто....

jelko
18.07.2013 00:01

Лудогорец подават жалба в УЕФА - искат мачовете в ЕКТ да са по 85 минути!*joking*

Nanas18
17.07.2013 23:58

radamel 17 юли 2013 [23:51] #181

кавани е моят. идол за това съм фен на монако

___________

Кавани ? хахахаха*joking**joking**joking**joking*

radamel
17.07.2013 23:57

ох изложих се хахаха чак не мен ми е смешни.

Радамел Фалко. а не Кавани

John_Jameson
17.07.2013 23:56

До коментар [@comment 1412527] от [@user radamel]:

На ''Радамел Кавани'' ли си фен??!!! *confused**confused* *joking**joking**joking*

John_Jameson
18.07.2013 00:12

Еее, да, той след като му е толова голям фен, би трябвало да знае и да е запознат с качествата му!!! *lol* *lol*

madridistaaaaaa
18.07.2013 00:10

Вероятно и аз не знам дали е добър питай ,,radamel" той е по-навътре с нещата *lol*

John_Jameson
18.07.2013 00:06

Мноо зян! *lol* Кво да се прави, всякакви ги има, особено ''феновете'' на Монако и на Радамел Кавани или пък както ти каза - Единсон Фалкао! *lol* Единсон Фалкао специално не съм го гледал как играе, но вероятно е добър!!! *joking**joking*

madridistaaaaaa
18.07.2013 00:00

*joking**joking**joking* Аз като разправям той много знае къде се намира,майка му още му държи пишката като пикае,за да не се упикае гащите,иначе тръгнал да се прави на разбирач*joking*Радамел Кавани *joking**joking* или пък Единсон Фалкао *joking*

dadeds
17.07.2013 23:55

На това му се вика негодници! С човек повече ще ми вардят резултата.. И тоя нападател техния по-голям некадърник няма. Коментаторите говориха пълни глупости през целия мач. Съдията си свири много добре мача, никой не е подпирал.

genchooo
17.07.2013 23:53

По- добре Цска че не играха в Европа че като гледам какъв резил са БГ отборите няма смисъл още един да ни излага... Само Цскааа!

Дано се оправим и да отсрамим България другата година! *wink*

norwich_ajax
17.07.2013 23:52

До коментар [@comment 1412527] от [@user radamel]:

изччезни бе

Vinsent
17.07.2013 23:48

500 коеф. с 4 лева = 2000 лв *party*

norwich_ajax
17.07.2013 23:50

кви 4лв бе братко тука са играли стотици хиляди. 100 000 х 500 коеф колко е ? смятай

norwich_ajax
17.07.2013 23:48

мисалта ми е да не се впрягате много от "невероятния обрат за 3минути" нашите ше се класират, просто някои хора трябваше да изкарат малко парички, че иначе няма да могат да преживяват *joking*

monte_carlo
17.07.2013 23:44

Мачът едва ли е бил нареден,но който е имал пари щом е бил 500 коеф. за обрата определено си е струвало да го играе,те Слован се видя,че продължават да играят по-добре дори с човек по-малко. Лудогорец си вкараха гола на късмет,след първите 20-25 минути Слован стоеше по-добре до края на мача...

MaLkO_LuD94
17.07.2013 23:55

Е то е така де *thumb_up*

madridistaaaaaa
17.07.2013 23:52

И защо трябва да чакаме да има роля в крайният резултат,както винаги ще подминем всичко и накрая ще ядем на магарето дъртия К*Р!Можеше да се развие в тяхна полза добре,че Стоянов спаси дузпата и ни остави по-добри шансове за да продължим напред.

monte_carlo
17.07.2013 23:50

Абе до голяма степен е така,но Слован владееше инициативата почти целият мач,не че създаваха много опасни положения,но определено бяха по-активните след първите 25 минути. Честно казано очаквах от Слован да са по-добри,а от българските отбори вече не мога да се изненадам. На мене не ми се струва да е нареден пък знае ли се,всичко е възможно,просто Лудогорец сами вкараха вълка в кошарата с прекалената си пасивност

MaLkO_LuD94
17.07.2013 23:49

Стига с тези съдии пък ти съдията не изигра абсолютно никаква роля за крайния резултат на мача *thumb_up*

MaLkO_LuD94
17.07.2013 23:48

А с паричките от едно евентуално влизане в групите какво ще си купи ???

madridistaaaaaa
17.07.2013 23:47

И два-то отбора са от един калибър,просто късмета и съдията,както винаги не беше на наша страна!

norwich_ajax
17.07.2013 23:46

брат нямаш си идея кав мафиот е кирил домусчиев *wink* с паричките от тоя театър ше си купи няколко вили на екзотични острови и няколко мерцедеса , а след тва лудогорец ше си ги бият в разград щото се видя че тия слован са пални смешки. дет се вика с 1 коршум 2 заека - хем кинти от черно тото, хем класиране, кво по ххубаво ?

marchela_26
17.07.2013 23:41

братле коефицента беще 500 ако искащ вярвай с 2 лв 1000 а направи сметка с 50 лв 25000 лв аз всеки ден играя евро в бет365 е бил 500 в друг сайт беще 450 смятаи ако знаещ какво ще стане!

norwich_ajax
17.07.2013 23:41

Иде реч за тото бе момченца толкова ли не може да се сетите.кой знае къв е бил коефа за 1ца в 87 минута при положение че е 0:1 и ония са човек по малко ? сигурно 300.някои се е нагрухтял с парички а вие тука се чудете как може така да бъдат обарнати лудогорец *lol**lol**lol*

Futbulfen
17.07.2013 23:39

Не е виновен Петев, тъй като непрекъснато се чуваше как подвиква: "Айде, напред, излез, близко стой". При човек повече и гол аванс ги хващаха и ги убиваха..2ри, че дори и 3ти гол трябваше да вкарат.. обаче манталитета си е манталитет.. селска работа, буквално..

John_Jameson
17.07.2013 23:36

Жалко за Лудогорец ... не го заслужаваха, но сами са си виновни! Нищо още не е загубено за тях и според мен, в реванша, те ще докажат класата си! По-добри са и това се видя тази вечер!!! *beer* В Разград ще победят и ще продължат напред!!! Успех им пожелавам!!! *smile* *tongue*

monte_carlo
17.07.2013 23:36

Два слаби отбора и скучен футбол,това беше мача между двата отбора... Такъв смях отдавна не бях гледал с човек повече и да допуснеш обрат в края на мача,чудя се какъв ли е бил коефициента по него време най-малко 50 поне *lol* И много са смешни коментарите,които постоянно нареждат съдията. Вие видяхте ли едно качествено повторение или слушате коментаторите кво ви говорят бе ? Откъде сте сигурни,че няма дузпа при първото положение,след като не беше дадено добо повторение ? Откъде сте сигурни,че нашият не игра с ръка в тяхното наказателно поле момента не помня кой точно беше,но според мене си имаше ръка,аз ако слушам нашите коментатори,много ясно,че съдията ще ни е виновен хахах. Съдията свири доста добре с много леки грешки според мене, така че Лудогорец сами са виновни,че са слабички и то доста в момента...

ForgiveN
17.07.2013 23:36

Замислете се от една страна е много жалко това,което се случи,но от друга е добре,тъй като ако Лудогорец бяха били сега , в Разград цял мач щяха да пазят резултата и все някога Слован щяха да вкарат,а сега ще играят пред собствена публика 90 минути и ще търсят задължителен гол.Падне ли гол през първите 25-30 минути със сигурност ще вкарат и още.Аз вярвам,че Лудогорец ще се класират *smile*

Kotrag
17.07.2013 23:33

и това е шампиона на България...........

Crazy89
17.07.2013 23:32

Не знам само, защо все фенове на ЛеФски окачествяват Лудогорец като "Евроидиот", засегнати ли са нещо? бахти комплексара трябва да си да го приказваш тия глупости. 3-ти мач в Европа излизат и ти правят един красив мач, който да ти е кеф да го гледаш и веднага тези за нищо не стават, срам мрам ... Само да уточня, че Словакия игра на голямо първенство, а Слован преди 2 години беше в групите на ЛЕ, не е като Казахстанското страшилище, което всъщност е на 6-то място в първенството си......

iii3
18.07.2013 00:03

Какъв красив мач,какъв кеф,бе?Миналата година поне,вярно,Лудогорец играха хубаво,но сега,хем нищо не играха,хем загубиха спечелен мач изключително глупаво.

radamel
17.07.2013 23:30

винаги се дава 100% дузпа при такиви излизания .

madridistaaaaaa
17.07.2013 23:40

Като не можеш да пишеш не се обаждай,а пък твоето отборче,ако не беше миналата година нямаше да ги знаеш,че изобщо са Английски отбор и междодругото,твоят отбор от кога не е играл финал на Шампионска лига или по-логичният въпрос,изобщо играл ли е?*lol*

21LVA
17.07.2013 23:36

монаго прес 2004 игра Финал в ШЛ. твойто отборче последните година дори не е играл финал

madridistaaaaaa
17.07.2013 23:31

Айдеееееее взеха да се пълнят фенове на Монако (както и очаквах) и на разбирачи се правят остай другата работа........

Abramovichcfc
17.07.2013 23:29

Ако бяха Левски щяхме да ги опънем тая пародии на отбор Слован.

ppetrof
17.07.2013 23:32

28.08.1997 Слован (Братислава) 2:1 Левски (София) и това е в добрите години на Левски

madridistaaaaaa
17.07.2013 23:30

Вие селските Иртиш не можете да биете тръгнал да се мери със Слован гръмни се по-хубаво,че от такива идиоти като тебе България няма оправия *smile*.

Inevitable
17.07.2013 23:27

то така е по сладко - да паднем там , и да бием на българска земя *smile*

petko9305
17.07.2013 23:26

Нищо изненадващо, просто си знаех и бях казал това преди да започне мача, че Лудогорец ще се изложат.

iii3
17.07.2013 23:26

Ето това са евроидиоти.3 минути преди края,с човек повече,мач на чужд терен и водиш 0-1.И се усираш НАПЪЛНО за няколко минути.Е не,това е просто невероятно.За 2ри път.Нямам думи колко глупав мач направиха Лудогорец.Пожелавам им успех в реванша и дано успеят да се класират в групите на ШЛ,но според мен ще съжаляват за изпуснатата,по изключително глупав начин,победа в Словакия...

MaLkO_LuD94
17.07.2013 23:23

Жалко за Лудогорец по-добри бяха *thumb_up* Честно казано очаквах много повече от Слован а те се оказаха пълни дървари добре че влезна тоя Халенар та да има нещо футболно на терена от тяхна страна *thumb_up* Жалко че не успяха да задържат преднината с която щяха почти на 100% да се класират напред *thumb_up*

shifter_fd
18.07.2013 00:38

Да де, от яд почнах да пиша глупости *thumb_up*

BlackSea
17.07.2013 23:56

Mай имаше предвид леко на запад .Не пращай Словенците при Викингите*wink*

MaLkO_LuD94
17.07.2013 23:38

Ами то по принцип всички вървят към по-добро само ние тъпчем на едно място а и Слован са си доста добър отбор мислех че са доста по-силни от нашите отбори а то с абсолютно нищо не показаха че са по-добри от Лудогорец който определено не са в много добра форма *thumb_up* Естествено че Лудогорец може да ги отстрани но за 5 минути си направи задачата много по-трудна *thumb_up* А казахстанските отбори са много по-слаби от средната класа в Европа *thumb_up*

shifter_fd
17.07.2013 23:34

Умни неща казваш, ама не са СЛОВЕНЦИ, а са СЛОВАЦИ - Словения е леко на север от Словакия.

scouser_pool
17.07.2013 23:29

Апф , кво очакваш бе брат те словенците да не мислиш , че са на различно от нащо ниво , ние на реванша пак можем да ги бием и да ги елиминираме ама след тва отпадаме срещу по=силен саъперник , Братислава са ти все едно македонските или казахстанските отбори точно , даже казахстанските са много над нас като развитие и прогрес на футбола там , понеже са по-богати

ppetrof
17.07.2013 23:22

Що за хора коментират тук до 86-та минута Владо е велик,Лудогорец са върха и след това всички са путки.Да Стоянов направи грешка за дуспата,може би не се намеси и много добре при първия гол,но основната грешка според мен е на Петев че ги прибра да пазят резултата,след червения картон имахме преимущество и трябваше да натиснем още.Това е моето мнение

Axl_Rose
17.07.2013 23:22

Най-добрите пари се правят когато нашите калитковци започнат мачовете в Европа!Честито на печелившите

todor.teoxarov
17.07.2013 23:20

добре аз искам да те питам какво ти е виновен садията ? 1-во при първата дуспа не се видя какво точно се случи а втората дузпа си беше факт .. ако питаш мен виновен си е петев бяха с човек повече можеха да натиснат в търсене на втори гол а те се прибраха да бранят резултата

BlackSea
17.07.2013 23:20

Ами то в България такива евроидиоти колкото искаш.То първенството ни такова БФС-то също .Ако го направят с 8-10 отбора може би ще постигаме нещо в Лигите, както Базел от Швейцария.Селтик и Рейнджърс от Шотландия .Вярно ,че нямаме техните пари но все пак конкуренцията --> Титла и Изпадане ще е голяма и би трябвало нивото на първенството да се вдигне*wink*

BlackSea
17.07.2013 23:50

Определено ще се спре с уговорени мачове,но друго си е да играят в такова първенство 10 отбора -->36 мача и няма да се играе с такива отбори Чавдар Етрополе,Раковски 2011,Пирин Разлог,Марек Дупница,Ботев Гълъбово,Банско 1951 ..... кви са тия бе *scared*.Супер силни отбори в България *joking*Друго си е Левски, ЦСКА, Лудогорец,Литекс,Ботев,Черноморец да играят по 4 мача помежду си.Повече класа и конкуренцията от 1-вия до 5-тия за Титла и Eвротурнири също така от 6 -тия до 10-то място ,ще се борят кой да изпадне. И приходите се увеличават от продадени билети,a също така повече работа и за теб когато играят Левски-ЦСКА *tongue*

MaLkO_LuD94
17.07.2013 23:25

Не знам дали ще се вдигне нивото но уговорените мачове ще намалеят със сигурност *thumb_up*

deitona22
17.07.2013 23:23

Много точно го каза .

pepo972
17.07.2013 23:20

Мога да кажа само БРАВО на Лудогорец! Мисля, че играха добре, но тука вече идва опитът. Та това е едва 3-тия им мач в Евротурнирите! Тези футболисти нямат никакъв опит в чужбина, така че не мисля, че можем да им се сърдим. Можем да се сърдим на Левски, които всяка година играят в Европа, можем да се сърдим на ЦСКА, които също са редовни, с изключение на тази година. Лудогорец направиха каквото можаха, важното сега е, че не всичко е свършило и реванша остава отворен. Мисля, че както могат да отбележат 1 гол и да не допуснат! Дано си вземат поуки и ги смачкат на Българска земя! *vicious**beer*

Crazy89
17.07.2013 23:19

Мачът беше супер. Да, загубиха, но нищо не е свършило. Дяков страшно много ми допадна с играта си, дано продължава с добрите игри в центъра. Има хора които ще кажат безименници, други ще кажат много силни (за Слован), а аз ще кажа точният отбор. Точния, защото е толкова известен за нас и Европа колкото Лудогорец. Нека трупат опит, играят красиво просто нервите не им стигат. Ботев също показват добри игри, дано и Берое се представи на нужното ниво. Да имаше индивидуална грешка при двата гола на Слован, но това е футбола... Все пак УСПЕХ НА БЪЛГАРСКИТЕ ОТБОРИ В ЕВРОПА !!!!!!!!! *smile*

crip1
17.07.2013 23:15

Сигурно те са единствения български към който трябва да има респект от всеки отбор който иска да влезе в групите на ШЛ.От миналата година би трябвало всичко да са респектирани.Нищо тука ще ги бият, но изтърваха невероятен шанс да са със 70 процента напред.

Abramovichcfc
17.07.2013 23:14

До коментар [@comment 1412374] от [@user Walter_Mazzarri]:

ми виждам фенче си на Неймарчо сметни колко си и мъж....

scd
17.07.2013 23:14

Ебати гаврата с Лудогорец

madridistaaaaaa
17.07.2013 23:14

Ш*бани съдии,как може веее,как може яд ме.Победата си беше наша ама такава е ние винаги сме ощетени,ето за това Българският футбол винаги ще е на ниско ниво,един път на 100 години ще имаме отбор който е склонен да направи нещо и винаги съдиите ще ни осират,нямам думи,не знам до кога ще продължаваме така.Лудогорец си бяха по-добрият отбор,за съжаление отново бяха порязани и по-вероятното е да отпаднат,не мисля,че в България ще успеят да вкарат и да не допуснат гол,няма смисъл да се лъжем.Имаме състава ама съдиите са мръсни ге*чета и цялата работа объркват.Победа загуба,това е ще си подкрепяме Българските отбори нямаме друг избор,просто сами виждате по-добри сме ама все ни осират някви подкупени идиоти,дето си просят боя още от сега в Разград,но за съжаление няма да са същите.

madridistaaaaaa
17.07.2013 23:19

Дузпа си имаше ама каквото и да ми говориш има за какво да ги упрекваме съдиите!

Jurka5
17.07.2013 23:16

Втората дузпа си беше абсолютен факт,няма какво да жертви да се правим. Първата беше измислена,но и не я вкараха,втората си я имаше. И какво като са били по-добрия отбор ако отпаднат?

Nanas18
17.07.2013 23:14

да бе съдията ли е виновен че че тъпия вратар на Лудогорец излиза така ??

paunQ
17.07.2013 23:14

3:0 втория мач и да си лягат.. Слаби са Братислава. *smile*

aa2
17.07.2013 23:14

Наляво, ако гледаш зад вратаря...няма значение, важното е, че им вкарахме един гол.

Double_De
17.07.2013 23:13

Петев закопа отбора си по най-нелепия начин който съм виждал направо фейспалм. Може ли противника да остане с човек по-малко да водиш с 0:1 и да си затваряш отбора да пази резултата...............

atlas
17.07.2013 23:20

Много си прав.

Nanas18
17.07.2013 23:13

това е българския футбол. толкова ли сме зле бе хора ?

scouser_pool
17.07.2013 23:13

Както казах путки точно , само насират в края на мача , никакъв манталитет , миналата година си мислех , че са амбициозни и ме впечатлиха срещу Динамо , нямаха опит разбираемо срещу силен съперник , мислех , че ще надградят , ще инвестира собственика , явно тва да спечелиш аматиорксата А група е достатъчно , те срещу по-слаб съперник се представиха по-зле , никви групи няма да видим с участието на български отбор в следващите 2,3 години , аз тва ви го казах , просто ще чакаме националния да видим дали ще продължи доброто си представяне в кв. ама много трудно и те да се класират , ся в последните решителни мачове и те няма да издържат на напрежението според мен , но пак добре се представят поне те в момента!

aa2
17.07.2013 23:11

Сега българина ще направи възможно най-тъпото - ще псува и ще обвинява нашите.Вместо сега всички да ги подкрепят и да ги надъхват ще видим как сами си мачкаме отборите.Жалко, жалко.Аз вярвам в нашите момчета, напълно способни са да разбият словаците.

shifter_fd
17.07.2013 23:25

Това не се случва за първи път и то с този отбор. Да ти е виновен съдията за всичко, ок, приемам го. Но сам да си вкарат вълка в кошарата, това просто неможе да се размине без псувни. Тъй като казваш, че това не са световни футболисти, кажи ми Слован какви футболисти има? Аз съм в Чехия и мача го гледахме сега с колеги словаци. Тези момчета нямаха идеи какви са тия футболисти дет са им в отбора. Чак се чудеха и как отбора им има такъв добър малък коефициент ... е поне вече знаят отговора.

aa2
17.07.2013 23:18

Не е така, приятелю, не може да псуваш при всяка грешка на отбор, който подкрепяш(било то и само в дадени мачове).Не забравяйте, че все пак това са хора.Това не са футболисти като Роналдо, Меси, РВП, и др., всеки прави грешки, затова е реванша - за да се поправят.С псувни до никъде няма да се стигне, само ще им се смаже психиката и на реванша пак ще сме надупени.

shifter_fd
17.07.2013 23:14

Е когато пак се излагаш и то в спечелен мач , как да не псуваш. Така както сме ги подкрепяли сега, така ще ги подкрепяме и на реванша, но нищо неможе да оправдае тяхното безхаберие в последните 10 минути на мача и то когато са с човек повече!

radamel
17.07.2013 23:10

в България няма грам футбол

Jurka5
17.07.2013 23:13

Това е безспорната истина. Да водиш на отбор от "нашия" ранг и с човек по-малко за 5 минути да те обърне..

radamel
17.07.2013 23:09

Виждате на какво дередже сме !!!!!!!!!!!!!!!

bacardy_breezer
17.07.2013 23:09

За пореден път се убеждавам, че нямаме нужната психика... Пълен резил, не трябваше така да става... А при 0-1 Лудогорец на 100% щеше да се класира.Яд ме е.

Crissstiano
17.07.2013 23:09

Направо не знам какво може да се каже в такъв момент ... играта ти върви,водиш, с човек повече си на терена и оставяш инициативата на другия отбор ! Еми като сами не си вярват няма как да стане и между другото си мисля,че Лудогорец ще отстрани Слован,ама след това ...

aa2
17.07.2013 23:08

Повече от ясно беше, че човек, който вкара такава бомба ще бие в центъра със сила.Беше ясно, че след такава засилка играч без големи качества ще бие в центъра.Жалко, че нашия не се сети.Дано ги бием на реванша, тук си им помогнаха малко, но все пак си ни биха...честито им.

aa2
17.07.2013 23:13

Е, жалко, че не стоя до мен, защото даже преди да я бие си показах, че вратаря ни ще скочи надясно.То не е много трудно да се сетиш.Това го казвам като човек, който седи пред телевизора, не на терена, затова и не нападам вратаря ни.Разбира се, че е много лесно след като дузпата е бита, но аз си знам какво мислех преди да я бие, жалко, че нашия вратар не мислеше същото.Все пак той е героя на отбора ни и никой няма правото да го обвинява.

Deco_Sneijder
17.07.2013 23:10

Що ти не пазиш на лудогорец като много ги разбираш?Винаги съм забелязал,че пишеш хубави коментари и няма никакъв хейт,ама след като е бита дузпата е лесно да се каже.. *smile*

Juan_Mata10
17.07.2013 23:08

Не е за вярване ква е тази пародия,дори и да ги подпират,не може да те обърнат 10 човека,а тая 9-тката на нашите е просто пълна трагедия

BlackSea
17.07.2013 23:08

то няма нужда съдията да ги е.е ,те нашите сами го правят *confused*

Aguero16
17.07.2013 23:08

Само искам да поздравя майката на съдията.

Inevitable
17.07.2013 23:10

Пич, съдията надали е виновен толкова колкото нашите *smile* да загубят така не знам просто *smile* първата дузпа спорна ок , може и да я нямаше но втората категорично я имаше .. "*smile*

daledoria
17.07.2013 23:08

имаме гол на чужд терен това е знак нищо за загубата грозно е ама ко да праим българска работа

paunQ
17.07.2013 23:08

С 10 души обрат правят... За 3 минути.. Е, т'ва вече си е до психика! Стягай ги, Петев!!

bacardy_breezer
17.07.2013 23:07

ВЛАДО - как човек за 5минути може да се превърне от ГЕРОЙ, в най-големия грешник....*devil**devil**devil*

kns
17.07.2013 23:06

Приятели сега ще я спаси ! за втори път

Deco_Sneijder
17.07.2013 23:06

Това е гавра бе... *lol* ами какво да кажа...на нас ни отменят чиста дузпа на тия 2 измислени...

radamel
17.07.2013 23:08

винаги се дава 100% дузпа при такиви излизания

scouser_pool
17.07.2013 23:05

Апф , тия Лудогорец са същите путки като миналата година , само като дойде края на мача и насират , малко по-мъжки кво са разлигавиха , няма да влязат в Шампионска Лига , тва е ясно , поне в Лига Европа имат някви шансове ама не ми се вярва ако минат и дойдат по-силни отбори да ги бият!

21LVA
17.07.2013 23:04

Лудогорец - Загреб - гол 91 мин

Загреб - Лудогорец - гол 96

Братислава - Лудогорец гол 87


абе *cry**cry*

daledoria
17.07.2013 23:04

Няма страшно вкарахме в братислава ние имаме преднина на реванша и по лесно ще им бъде с феновете с подкрепата

bacardy_breezer
17.07.2013 23:03

Уфф мамка му пак накрая *devil* Тези 3 точки щяха да дойдат добре за коефициента на България *erm* Жалко, жалко... И Владо накрая се изложи... Като останаха с 10 словаците си викам може и 0:2 да свърши, а тия изравниха.

21LVA
17.07.2013 23:02

Шокиран съм ! абсюлютна съща ценария . както миналата година

Deco_Sneijder
17.07.2013 23:02

Това не беше,добрено не трябва да се предаваме,трябва да ги напънем и да бием с 1 гол разлика *smile* Айде,ако нещо тук ги мачкаме! *smile*

aa2
17.07.2013 22:48

Някой ще ми припомни ли кога за последно български отбор е получил спорна дузпа в Европа във важен мач?Или изобщо дузпа, дори да не е спорна?Баси гаврата, не е нужно така да ни режат, не сме някакъв гранд, че да ни го слагат навсякъде.Дано си ги отстраним заслужено и да видим Лудогорец в групите на някой от турнирите.Късмет!

omonigotemile
17.07.2013 22:59

Свириха на Левски срещу Иртиш-в 80 минута, при 0-0 резултат и беше спорна ситуация

Deco_Sneijder
17.07.2013 22:45

Стоянов е бетон и ако го няма Михайлов няма кой да измести Стоянов от националния!Имаме добри вратари безспорно!!! Добра игра на Лудогорец,вижда се,че не са кой знае колко силни тия Слован,успех на нашитее! *smile*

selection
17.07.2013 22:43

Вратаря е железен..Айде още един гол и направо да ги отказват тия..

tishowinner2
17.07.2013 22:42

Владислав Стояновввввввввввввв има справедливост !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tishowinner2
17.07.2013 22:41

Гоооооооооооооооооллллл българи сме викайте за Лудогорец !

kns
17.07.2013 22:40

Браво браво лудогорец пак доказват,че се представят на отлично ниво в европа

marioooooooo
17.07.2013 22:27

Айде дано Лудогорец да успее да ги елимилира тези Слован и да стигне колкото се може по-нагоре в ШЛ.От Левски съм но се пак трябва да се подкрепяме БГ отборите в европа.Колкото повече успехи толкова повече точки ще направим и ще имаме не 1 а 2 квоти за ШЛ *smile*

kns
17.07.2013 22:26

Иначе ако ги елиминираме направо влизаме в групите или има още един кръг?

kns
17.07.2013 22:32

Как 2 кръга бе ? Омг


17.07.2013 22:27

има още два кръга даже ти луд ли си

Futbulfen
17.07.2013 22:13

Словенците са много умрели, очаквах повече от тях, напълно преодоилм отбор...


17.07.2013 22:24

Ей балък как не те е срам нали ви видяхме срещу Иртиш ти надрусан ли си какво ти има

kirowe
17.07.2013 22:19

Ако бяхте толкова добри нямаше да изпусните дубъла.

Abramovichcfc
17.07.2013 22:16

Ако беше Левски щяхме да ги победим!

Neill_88
17.07.2013 22:16

Словаци

Fcb10
17.07.2013 22:03

Тия Слован са гола вода ама им е гадна схемата.....

pepo972
17.07.2013 21:27

Тия на външен вид са като Наполи.. *lol* И червения спонсор отпред, цвета на екипите, всичко. *joking*

Mockingbird
17.07.2013 21:32

И прически стил Марек Хамшик.. *joking*

Mockingbird
17.07.2013 21:25

Тия Словаци със това темпо за 90 минути жив човек от отбора на Лудогорец може и да не остане..

Hristian96
17.07.2013 21:24

Всичко е наред в Лудогорец,очаквам победа с разлика.0-2 или поне 0-1

diziler_
17.07.2013 20:36

Хайде късмет Лудогорец,но с тази защита малко трудно ще спечелите!*thumb_up*

Gopcho
17.07.2013 20:35

лудогорец ще са 3-4 този сезон, но днес очаквам интересен мач!

miro211
17.07.2013 20:18

Изобщо и въобще как може да има негативен вот на пожелания за успех на БЪЛГАРСКИ отбор! Това са само болни футболни мозъци. Аз съм ЦСКА- р но пожелавам не Лудгорец да накъсат ританките на тея смешници! ОЛЕ *smile*

21LVA
17.07.2013 18:03

за съжаление Лудгорец с този състав няма никакъв шанс. миналата година бяха по силни

GaLaxY94
17.07.2013 17:59

Айде успех *smile* 0:2 от мен приятно гледане !

ThugLove
17.07.2013 16:18

Някой знае ли по коя телевизия ще ги дават?

paunQ
17.07.2013 15:48

Всеки заслужава втори шанс! Напред, БЪЛГАРИ!!!!

Hristian96
17.07.2013 15:35

Какви са тия коментари долу...вие добре ли сте или какво,не видях те ли как съдята си подкрепи тия динамо забрега,ако ми кажете поне от къде ги даде тия 5 мин в края на мача ще е много добре

MaLkO_LuD94
17.07.2013 20:34

Ами гледай последните 10 минути на мача и ще видиш защо дава 5 продължение *wink* Да не говорим че единия гол на Лудогорец беше нередовен *thumb_up* Спрете с тези съдии точно тогава съдията нямаше никаква вина за отпадането на Лудогорец*thumb_up*

Hristian96
17.07.2013 15:25

Предполагам,че ще е 1-0 или 2-0 даже,няма да се учудя,а и щом Петев е толкова уверен можем само да очакваме класика от Лудогорец.Успех цяла България е с вас

Deco_Sneijder
17.07.2013 14:02

Според мен,равенството ще е най-доброто което можем да вземем с оглед на състава.. и в България ще се решава всичко..успех на нашите *smile*

ludogorets21
17.07.2013 13:51

На кой Българин не му се иска наш отбор да е пак в групите на Шампионската Лига, Лудогорец имат сили да го направят но дано пак да няма такива съдии като миналата година на мача с Динамо Загреб тогава съдията много здраво ни поряза.

DuX4o0
17.07.2013 14:15

Не искам да се заяждам.Ама защо се оплаквате от съдиите вие започнахте да лежите след 80-та минута да бавите играта то така не става.Освен това Гола ви в Загреб беше нередовен.Играхте по-добре от Динамо и отпаднахте не заслужено но трябва да видите това,че съдиите не бяха толкова виновни *smile*

Fcb10
17.07.2013 12:54

Късмет на Лудогорието да натупат тия анонимници !

RedToDeath
17.07.2013 12:37

Хайде Разградски машини, мачкайте наред! Като една малка футболна нация, би трябвало да се обединим и да застанем зад всички бг отбори, борещи се за "голямата" Европа!!

crip1
17.07.2013 11:55

Миналата година сами си бяха виновни, ако сега не се победят сами не виждам как може да отпаднат от Слован.

MaLkO_LuD94
17.07.2013 13:02

А ако стигнат до плейоф за влизане в групите на ШЛ но отпаднат тогава вече влизат директно в групите на ЛЕ *thumb_up*

MaLkO_LuD94
17.07.2013 12:57

Ако отпаднеш от 3-ти кръг се прехвърляш в ЛЕ но не играеш в групите директно а играеш плейоф за влизане в групите *thumb_up*

Fussball
17.07.2013 12:46

Първият мач трябва да го изиграят тактически,на контра атаки трябва да ги хванем и много здрава защита,ако вкараме гол в Братислава ще е перфектно.Само да попитам след кой кръг ако отпаднеш от квалификациите за ШЛ, отиваш в групите за ЛЕ?

MaLkO_LuD94
17.07.2013 12:44

То миналия път точно заради Марселиньо отпаднаха *confused* Дано този път стигнат по-напред *thumb_up*

Fabregas_boy
17.07.2013 12:41

Първият мач ще е много труден-само 2 здрави централни бранители,наказани 2 ключови играча....добре,че втория мач е в Разград,а и тогава Марселиньо ще може да играе.

crip1
17.07.2013 12:24

Естествено, че го гледах.И всичко което видях беше един тотално ГЛУПАВ Лудогорец.Естествено, че ще удължава времето, след като имаше постоянни падания, леженеи какво ли още не.Е извинявай братле, ама минималното допълнително време не е за да се чудиш как да изкараш повече време на земята вместо с игра.Напълно си го заслужиха тогава.

Abramovichcfc
17.07.2013 12:17

Ти гледа ли последният мач срещу Динамо Загреб изобщо?Съдията тотално се гавреше с Лудогорец даде едни 5 минути продължение при които цял свят се чудеше защо толкова много?След това те продължиха до 6,7 минути и когато Динамо вкараха гол тогава съдията свири край.