Започна се: Монако купи Моутиньо и Хамес за 70 милиона

09:29
Започна се: Монако купи Моутиньо и Хамес за 70 милиона
Очакваната атака на трансферния пазар от Монако започна с покупката на Жоао Моутиньо и Хамес Родригес от Порто за общо 70 млн. евро, като и двамата получават петгодишни договори, гръмна водещият португалски спортен всекидневник “А Бола”.

Остава да се уточнят само последните детайли по сделката на финална среща между двата клуба тази сутрин. Единият вариант е колумбиецът Хамес да бъде пуснат срещу неустойката по клаузата за прекратяването на договора си с “драконите” – 45 млн. евро, а за плеймейкъра да бъдат дадени 25 милиона. Португалският шампион обаче трябва при това положение да плати 3,5 млн. евро на Спортинг по клауза, така че се мислят варианти как “зелено-белите” да бъдат оставени с по-малко пари – например за Хамес да бъдат дадени на хартия 69 милиона, а за Моутиньо – само един милион.

Следващите мишени на Монако са още по-големи: голмайстора на Атлетико Радамел Фалкао и, както съобщи в днешния си брой "Дейли Мейл", капитана на Манчестър Сити Венсан Компани, за когото за заделени 30 млн. евро. Вратарят на Барселона Виктор Валдес също е сочен за бъдещо попълнение на тима.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

GunnerTillDie
24.05.2013 21:45

Еха , добре .
Верон - 30 мил. ~
Фърдинанд - 30 мил ~
Рууни - 30 мил ~
Бербатов - 30 мил ~
Нистелрой - 20 мил ~
Харгрийвс - 20 мил ~
Валенсия - 20 мил ( д/г ) ~
Йънг - 20 мил ~
Де Хеа - 20 мил ~
Перси - 20 мил ~
Кагава - 20 мил ~

Не е като да не харчите пари :Д

man4estara10
24.05.2013 23:07

Като гледам доста си ги закръглил.*wink* Харчим колкото вас ,а печелим два пъти повече.

GunnerTillDie
24.05.2013 22:29

Кагава ако искаш и 2 мил. го изкарай :Д Иначе Йънг го закръглих понеже и Перси е повече от 20 мил. и така д/г ги закръглям , а Валенсия го бях прочеил също 18 мил. .

man4estara10
24.05.2013 22:24

Кагава - 12 мил Йънг - 18 мил Валенсия - 16 млн

adr
24.05.2013 20:53

За какви данъци става въпрос? Нали знаете, че заплатите който взимат са СЛЕД облагането. Това са им чистите пари които взимат. Ако някой заплатата му е 250к на седмица, толкова си му е чистата заплата без някви проценти да отиват в държавата, за там парите отиват най-вероятно от самия клуб.

GunnerTillDie - Това за Рууни нали знаеш, че е единичен трансфер, а такива в Юнайтед се правят 1 път на 3-4 лета. Да не говорим, че цената му е толкова защото е англичанин, а и другото което е, има разлика между 30 милиона и 45. Написах каквото имаше да се каже, Юнайтед са много далеч от отборите който пръскат пари за трансфери.

ceco06
24.05.2013 20:36

междудругото Монако хич не са толкова безименен отбор, но във Франсция са малко отборите, които са успешни за дълго /дори само с участие в Лига1/, а и предвид ниските данъци и богаташите около клуба...напълно възможно е с правилно развитие да станат доминант не само във Франция, даже май играчите от ПСЖ ще ги хване яд скоро заради данъците поне

GunnerTillDie
24.05.2013 20:41

Стига говори наизуст , бе :Д Във Франция данъците са 70% на 1 мил . . Даже Монако имат 170 мил. данъци да вкарат , но отказват и дори още не е сигурно дали ще играят в Лига 1 .

hifonic
24.05.2013 20:26

Най-вероятно, главната им цел е титлата през новия сезон и ще се пръснат още 3-4 пъти по 70 милиона до края на трансферния прозорец. Очаквам още известни имена да подпишат с клуба. Поне са отбор, който е видял купа и без тези многомилионни трансфери...

man4estara10
24.05.2013 19:44

Другата година го виждам с Марсилия да се борим за третото място.

Neill_88
24.05.2013 19:34

[@link http://bg.wikipedia.org/wiki/]%D0%A4%D0%9A_%D0%9C%D0%B0%D0%BD%D1%87%D0%B5%D1%81%D1%82%D1%8A%D1%80_%D0%AE%D0%BD%D0%B0%D0%B9%D1%82%D0%B5%D0%B4 Уикито днес се подиграват просто... *joking**joking**joking**joking*

adr
24.05.2013 19:16

До коментар [@comment 1374716] от [@user aa2]:

Ей, ти си изключително тъпо парче. Ще ти дам само една статистика - Юнайтед са похарчили 546 милиона за трансфери от както Фъргюсън е треньор на отбора, ТОВА Е ЗА 26 ГОДИНИ! Сити са похарчили 580 милиона за трансфери ОТ 2008 ДО СЕГА. ПСЖ сигурно ще дадат даже и повече за такъв период от време. Нещо да кажеш по въпроса??? Юнайтед най-скъпия им трансфер е на Бербатов за 30 милиона, тва им е. В Момента в състава им освен Рууни,Перси и Фърдинанд друг играч над 20 милиона няма, докато Монако са дали 70 милиона за тия двамата, Родригез струва 45 милиона, Моутиньо 25. Демек са да 45 милиона за недоказан 20 годишен пиклио и това ти се струват нормална цена? Монако са поредния тумор във футбола. Това лято сигурно ще пръснат над 150милиона за трансфери, а ти ми ги сравняваш с Юнайтед, дето повече от 50милиона за 1 лято не са давали, а е имало случай и по 20 да дават.

Marto17
24.05.2013 20:52

пак пълни са с пари тия

GunnerTillDie
24.05.2013 20:37

Тц , през 90-те са се давали по 10 мил. максимум :Д

ceco06
24.05.2013 20:31

тоз па и той...Фъргюсън от 2005та ли е в МЮ? то през 1990г трансферите са били 20-30млн. макс и то в редките случай мисля... както вървят нещата, след 10-20г. тия въпросни 580млн. ще са нищо-тогава сигурно ще има само Роналдовци и Месита по 250млн. всеки...но мисълта ми бе, че когато съра е поел МЮ цените са били в пъти по-ниски, а и разни като Фърдинанд, Скоулс, Кантона, Гигс са лоялни към клуба, с което пести пари-примерно миналата година върна Скоулс, а не даде 20-40млн. за Моутиньо, Гьотце, Сеск и т.н. /разни скъпи плеймейкъри/, а в Сити Балотели напусна, сега Агуеро или Джеко сигурно, поради което им трябват доказани играчи за заместници, а поради натиска от шейховете, ще е трудно да доди мениджър, който да налага юношите в тима и да задоволява глада за купи...мисля, че не е никак нормално да се прави такова сравнение...между Сити, Челси и ПСЖ по-може, ако ще сравняваш МЮ с друг клуб, избери Порто, Барса, Байерн...те са отборите, които печелят добре и печелят титли редовно, макар че и там мениджърите се менят, което малко или много налага някой трансфер повече, макар и ненужен

man4estara10
24.05.2013 20:26

Няма нужда да спориш с тези псевдо фенове на Арсенал.Още ги е яд ,че нямат купа от 8 години и се чудят с кого да се заядат.

man4estara10
24.05.2013 20:23

На Монако собственика е руснак.

Marto17
24.05.2013 19:17

тия араби са пълни с пари.. искат да се докажат... за тях 150 млн. са нищо

adr
24.05.2013 18:11

Дам, вече е официално, Порто го потвърдиха в сайта си. Отвратен съм от такива отборчета..

holigan4e
24.05.2013 16:25

Монако май искат да се върнат в Лига 2 ? Поне така изглежда щом искат Валдес. На тоя ако не му бяха защитниците , щеше да има 3 пъти повече голове в мрежата си.

UAAAAAAA
24.05.2013 15:59

какво се впрегате ве няма нищo и на двата отбора във двата официалните саитове така че това са поредните спекулации спрете се тепърва започват спекулациите за трансферите

gang_related
24.05.2013 15:42

Абе тая Уикипедия да не да са е хакнали или тия наистина са толкова тъпи и не си проверяват информациятА?!
[@link http://en.wikipedia.org/wiki/AS_Monaco_FC]

Отдолу на отличия пише, че монако са били 3 пъти Европейски шампиони :Д:Д Тия прошляци имат 1 кирлив финал, какви 3 титлИ!?!?!?! И от кога отбор спечелил 5 пъти първенството си се води като гранд?!?! То значи Левски и ЦСКА са световни колоси?! ОЛИГОФРЕНИ ТАКИВА!

man4estara10
26.05.2013 10:48

Извинявай ,може би не си ме разбрал правилно.Имах предвид ,че се опитвам да опровергая твърденията на Juan_Mata10 ,а не на теб.И аз не намирам нещо странно в начина ми на изказване.*smile*

sdw
26.05.2013 02:54

Не ми опровергаваш мнението.Не съм казал,че не си прав с твърденията си по-надолу,дори напротив.Начина на изказване ти имах предвид,порастни и ще ме разбереш

man4estara10
25.05.2013 16:26

Повърхностен.*lol*Какви са тези силни думи.Пича казва ,че Монако са по-успешни от Лион.И аз го опровергавам.И не ,не смятам ,че са икона на европейската сцена.Какво се напрягаш?И не мога да те разбера какво имаш предвид под това каква е целта на футбола.Всеки човек си има собствено мнение и ти не можеш да ме откажеш от него.*wink*

sdw
25.05.2013 13:40

Ти си супер повърхностен без идея каква е целта на играта футбол.

devic
25.05.2013 13:13

да,да,да........мисля че разбрах защо манафите се впрягат,нали трезеге им заби най-бързия по скорост гол [@link http://videogoals.ru/watch_video_5795_big_n.php.] всъщност и това не става щото им гледат мачове откакто бамбука е при тях.

sdw
25.05.2013 12:15

И като нямат трофей,твоята логика е,че не са традиционен отбор в евротурнирите ли?Икона на европейската сцена?

man4estara10
25.05.2013 11:38

Но нямат трофей.*smile*

Juan_Mata10
25.05.2013 11:09

Ами Монако имат финал и на ШЛ и на Уефа

man4estara10
25.05.2013 09:52

Имат един финал и това им е.Даже Лион имат Интертото Къп ,докато Монако нямат нито едно европейско отличие.

Juan_Mata10
25.05.2013 00:34

Ами след като и купите са им на едно(тука ползвах гугъл *joking*) ,но пък Монако са къде,къде по-успешни от Лион в Европа

man4estara10
25.05.2013 00:26

И със какво са по-голям отбор? 7=7 са титлите на Франция.Последната титла на Монако е преди 22 ,а на Лион от преди 5 години.

Juan_Mata10
24.05.2013 23:15

Нали осъзнаваш,че ти прошляци,са по-голям отбор от Лион нали :?

sdw
24.05.2013 17:26

Отбор,който не е гранд,какво му пречи да бъде икона в световния футбол?Монако са точно такива,не са гранд,но си имат своята история и със сигурност са традиционен отбор в евротурнирите.Нямат спечени ШЛ,най-доброто и постижение е финала срещу Порто 2004,но това не ги прави традиционен отбор.Монако заслужава да стане гранд.Сити не заслужаваха,винаги са били в сянката на Юнайтед и никога не са били традиционен отбор и икона.Асоциация на Монако като традиция в световния футбол ще ти кажа във всяка една държава според моето виждане(като изключа последните 8-9 години,защото определено ги няма никакви от тогава).Фиорентина,Атлетико Мадрид,Тотнъм ... Вечно корави и силни съперници без кой знае какви успехи на европейската сцена.

devic
24.05.2013 14:59

ясно се вижда че нивото тук е плачевно. естествено диемаджиите са най-активни. алоооооу,както казах Монако е марка за европейския футбол и всяко отричане означава незнание. да не би пък случайно да се притеснявате че вашите манафи или челсита вече няма да са това което бяха? че на картата се завръща поредния гранд? срам ме че ви обръщам внимание...такова е положението.

devic
25.05.2013 01:54

както виждаш на по-умните от тук отговарям което намеря за неразбрано. искрено съжалявам че ти не попадаш измежду тях,мойте съболезнования. наистина както пееше сашо роман "колко мъка има по света"......... даже си наруших правилника и отделих от личното си време за вкарване в пътя. от моята практика знам че това е непобедимо и просто трябва да го приема. и пак да подчертая,мойте съболезнования.

GunnerTillDie
24.05.2013 16:09

Ако говориш за мен , аз просто постнах от уикито където пишеше , че имали 3 ШЛ и ми стана смешно как се базикът в този сайт :Д

gang_related
24.05.2013 15:44

Личи си, че футбола не ти е в кръвта, предвид и факта какви "отборчета" подкрепяш! Спри да се излагаш и замълчи, защото когато Юнайтед е печелил титли, Монако още не е бил плануван да рита топка в задния двор!

GunnerTillDie
24.05.2013 14:57

[@link http://en.wikipedia.org/wiki/AS_Monaco_FC#Europe]

Хаха , някой яката си прави гавра с Монако :Д

Cvet666
24.05.2013 14:23

Чета някои коментари от сорта на кви са пък тези...измислен богаташки отбор...уви не Монако си имат стабилна история във френското първенство. Та това е третия най-титулуван отбор заедно с Лион - 7 титли на Франция като последната е от 2000. Имат 5 купи на Франция също и 1 КНК. Не знам защо ги хулите така като дори имат финали в ШЛ и ЛЕ ,за това не може да кажете че са измислено отбор. Това че имат късмет и вече са много богати не знам защо ви дразни толкова. Футбола и без това се нуждае от нова конкуренция ,а и ето че и Франция има вече отбори достатъчно силни да бутнат всеки в ШЛ и ЛЕ.

RedArmyUnited
24.05.2013 14:10

Какви се тия селски отборчета като Монако днеска ги има утре не... БОЗААА

sdw
24.05.2013 15:21

Абсолютно на място,Монако са велик отбор,който залезе с хегемонията на Лион.Преди няма и 10 години дори бяха на финал на ШЛ.Ако трябва някой отбор да бъде купен от шейхове и снобари,то Монако е отбора,защото традицията и историята го повелява!

devic
24.05.2013 14:53

синко когато Велик Монако биеше наред ти още не си бил плануван. отбора им е икона на съвременния футбол, за разлика от твойте манафи и ако не беше нещастната съдба днес щяха да са редовен участник в ШЛ. слава на тоя дето е осъзнал това и се е наел да ги издигне там където им е мястото- на върха.

pesholudiq
24.05.2013 13:38

Малко ме е яд. Не съм фен на Порто, но ги харесвам като отбор. Двама невероятни играчи напускат. Вместо да напуснат в някой класен отбор отиват в ... Монако... Моутиньо го искаха от Тотнъм, Челси и Юнайтед, а той отиде при тея смешници

asc_
24.05.2013 13:28

Самият той е казвал, че името му е Хамес. Така че........ той си знае най-добре ! *joking*

Fabregas_boy
24.05.2013 13:23

Стига с тоя Хамес.Да,латино е и J се чете H,но само в типичните испански имена(Javier,Javi и т.н.) И Кристиано Роналдо е португалец,но баща му го е кръстил на Рейгън,а Смоларек-поляк,но кръстен на португалеца Еузебио.

idol_bg
25.05.2013 00:56

Виж колко си зле...хахаха.Я пак ми кажи типичните испански имена,че нещо не ми стана ясно..*joking* Няма такова испанско име.....Хави....още по малко пък типично.Хави е галено от ....Хавиер,така както Пако е галено от Франсиско и Кике е галено от Енрике.А Смоларек може да е кръстен на Еузебио,ама не се казва Еузебио,а Еузебиош...което е доста полско според мен.Що се отнася до Родригес,никой в Испания не го нарича Джеймс,повярвай ми.Защото испанците не могат да си изкривят езика и да кажат ДЖ....А португалците му викат Жеймс....Момчето е от испаноговоряща страна и правилното му име е Хамес.

ceco06
24.05.2013 13:37

почти не те разбрах в края, но нима онзи Джаксон Мартинес се чете и той Хаксон Мартинес? абе много е относително всичко...примерно Джулия или Юлия /и месеците са така/- по-скоро е въпрос на интерпретация на името според езика виж, че на Бербатов му викат Бърбатов-меките езици не могат да кажат твърдо Бербатов...

GunnerTillDie
24.05.2013 13:31

"Х" се чете .

ivanrealmadrid1
24.05.2013 12:40

аххх тея Порто пак намазват :Д голяма работа са ... още тая година ще намерят нови топ играчи

hristojj
24.05.2013 12:28

Монако- второто ПСЖ.. очакваме да вземат сега някой от Барса, Реал..

tazz_000
24.05.2013 12:03

Браво на Монако!!Хамес наистина е много добър,гледал съм му клипове и разполага с убииствен дрибъл и удари отдалеч.Още от времето си докато беше в Аржентина,големите грандове го искаха.Иначе Моутиньо е най-добрият португалски играч на своята позиция.Не се учудвам,че двамата напускат Порто.Все пак трансферната им политика е такава,че всяка година продават част от звездите си и винаги успяват да намерят страхотни заместници,който по-късно ги продават с 4-5 пъти по-високи цени,отколкото са ги взели.По мое лично мнение Порто има най-добрата трансферна политика в света*thumb_up*

idol_bg
25.05.2013 01:19

Хубаво си си направил труда да намериш тия цифри,ама според мен са малко некоректни.Ще ти кажа защо.Защото Бергкамп и Киву са играчи доста по-назад във времето отколкото тези които си изброил от Порто.Особено Бергкамп.Когато Бергкамп отиде в Интер,всички тези от Порто са били на по 10 годинки....))))) А в онези времена цените беха доста по ниски от сега.Нали се сещаш че ако този трансфер на Бергкамп се случеше сега....щеше да е доста по сериозна сумата отколкото тези 15 400 000.Разликата между това което правят Порто и това което правят Аякс е ,че португалците правят бизнес,а холандците освен бизнес правят и играчи за страната си.

tazz_000
24.05.2013 13:25

Наистина Аякс също имат страхотна трансферна политика.Както ти каза те ПРОЗВЕЖДАТ свои играчи без дори да дава една стотинка и ги продава на високи цени.Но Порто продава играчите на по-високи цени в сравнение с Аякс.Ето ти 5те най-скъпо продадени играчи на двата отбора Порто 1.Хълк-продаден за 48.400.000 £ на Зенит 2.Фалкао-продаден за 41.360.000 £ на Ателтико Мадрид 3.Андерсон-продаден за 27.720.000 £ на Манчестър Юнайтед 4.Пепе-продаден за 26.400.000 £ на Реал Мадрид 5.Куарешма-продаден за 21.648.000 £ на Интер Общо:165528000£ Аякс 1.Снайдер-продаден за 23.760.000 £ на Реал Мадрид 2.Хунтелаар-продаден за 23.760.000 £ на Реал Мадрид 3.Суарез-продаден за 23.320.000 £ на Ливърпул 4.Киву-продаден за 15.840.000 £ на Рома 5.Бергкамп-продаден за 15.400.000 £ на Интер Общо:102080000£

rooney_fen_256
24.05.2013 13:00

Нищо лично, но според мен Аякс са с по-добра политика от Порто. Защо? Защото Порто КУПУВА играчи на ниски цени и впоследствие ги продава на високи, докато Аякс ПРОИЗВЕЖДА свои играчи без дори да дава една стотинка и ги продава на високи цени. *wink*

Neooo_1995
24.05.2013 12:10

За мене също.Отбора с най-доброта политика.

Neooo_1995
24.05.2013 12:02

В днешно време вече не са важни трофеите ,а парите...Джеймс можеше да е в МЮ и да печели и пари и трофеи ,ама явно лакомията надделява ...

GunnerTillDie
24.05.2013 11:57

Супер догодина по БТВ пускат и френското ще се гледат яко мачове !!!

sdw
24.05.2013 13:32

Верно си е.Някой път като се чудя кой мач да играя в еврофутбола и френското на ъндър ми е като бонус.Но това може би не е такъв критерий кое първенство е най-хубаво.Ако става на въпрос уелското е с най-голям процент на оувърите,но това не го прави най-доброто.Човека имаше предвид,че в първенството има интрига...Но тук и аз споделям твоето мнение,френското е интересно,но за следене,не и за гледане *lol*

georgi_vr
24.05.2013 13:13

Кое му е доброто? такъв скучен футбол играят повечето от отборие, че просто нямам думи. А ио повечето мачове са под 2.5 гола. Просто няма какво да видиш в това първенство с изключение на 2-3 отбора.*stop*

madridistaaaaaa
24.05.2013 13:02

Дано да ги пускат Френското също е много добро първенство.

tazz_000
24.05.2013 12:05

Найстина е супер това!!От толкова време не съм гледал мачове от Лига 1.......

fenomenroni_9
24.05.2013 11:48

родригез е уникален,от 2 години го следя ,еееииии страшен,яд ме е че отиде там,поне в англия ми се искаше да може да го гледаме по често по тв

Karakondjuli
24.05.2013 11:38

това трябва да е Джеймс Родригес а не Хамес тоя да не би да е няква крастоска между Германец и Колумбийка *lol*

Yang_G
24.05.2013 11:28

Хамес се казва бе идиотчета! Той да не е англичанин или от англоговоряща страна та да е Джеймс! Невеж народ!

gang_related
24.05.2013 11:24

Рест ин Пийс футбол! *smile* Едни от най-талантиливите играчи в момента избраха парите, пред футбола на високо ниво! Нека им е сладко в "ГРАНДА" Монако!

sdw
24.05.2013 11:23

На мен ли само ми се струва или тея 70 млн. за тея двамата са множко...

United9
24.05.2013 10:50

Еми като се ослушваме сега ни взеха Родригез*sad*

mario93
24.05.2013 10:08

Абе милярдери колкото искаш в този свят, дай господ някой вземе някой български отбор.И може да го видим в Шампионската лига,да се справи сравнително добре

iksvel
24.05.2013 10:03

От една страна си е скандално да се дават такива суми за щяло и нещяло, но от друга - интригата във Франция ще стане по-голяма. Както само ПСЖ имаха пари, нямаше да има кой да ги спре, а по-рано Лион направиха подобно нещо. Добре е за френския футбол като цяло. Но за световния е тъпо, да...

ceco06
24.05.2013 10:00

това с далаверата, за да прецакат Спортинг е тъпо за мен...при 70млн. тез 3.5млн хич не ги бъркат чак толкова...те сигурно са взели тия играчи за 10-15-20млн общо...

valdes021
24.05.2013 09:59

Гледайте как феновете на Монако,ще се увеличават.

mario93
24.05.2013 09:52

я Хамес Давид Родригес Рубио
Прозвище Бам-Бам (Bam Bam), Бандит (El Bandido), Джеймс Бонд[1], Джесси Джеймс[2]
Родился 12 июля 1991 (21 год)
Кукута, Колумбия
Гражданство Флаг Колумбии Колумбия
Рост 178 см

mario93
24.05.2013 09:49

[@link http://ru.wikipedia.org/wiki/]%D0%A0%D0%BE%D0%B4%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B5%D1%81,_%D0%A5%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%81

mario93
24.05.2013 09:48

[@link http://ru.wikipedia.org/wiki/]%D0%A0%D0%BE%D0%B4%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B5%D1%81,_%D0%A5%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%81 Ае прочетете преди да се пресмивате

lybomirchy7
24.05.2013 09:44

Уинър, Айде да се разсъните първо и тогава да започвате с новините че положението е зле...

mario93
24.05.2013 09:42

Але те ще излезнат по-богати и от Псж*lol*

shifter_fd
24.05.2013 18:06

и защо? *thinking* иначе като гледам чуждестранните таблоиди, цената на двамата е общо 55 милиона, но какво са 15 милиона днеска във футбола...

ApricotGarden
24.05.2013 13:21

Монако го заслужава за разлика от ПСЖ

labradora
24.05.2013 09:36

Какъв е този Хамес-Джеймс Родригез.

idol_bg
25.05.2013 01:06

Yang ти го каза......Ако не сме испаноговорящи,не сме и англоговорящи.И ако английския в БГ е по разпространен от испанския,това въобще не означава,че това е официално.Никой в БГ не е длъжен да знае английски.В Колумбия обаче испанският е ОФИЦИАЛЕН ЕЗИК,сещаш ли се къде е разликата.

Johan_Cruyff_14
24.05.2013 16:11

Не, но английското влияние е в пъти по-голямо от испанското. То и ,,хейтър" е английска дума, ама не ви пречи да я използвате във всеки втори коментар, нали?

herakov
24.05.2013 11:33

Имало и просветени хора тук. Браво!

Yang_G
24.05.2013 11:33

Колко си тъп! На всеки, било то играч или който и да е, името му се произнася така както в държавата му и на езика му! По твоята логика, че ние не сме испаноговорящи аз ще попитам, ние да не сме англичани?

Johan_Cruyff_14
24.05.2013 11:27

А България какви бяха? Испаноговорящи?

idol_bg
24.05.2013 11:16

Какъв Джеймс.....бе човече.....хахахахаха.Тва да не ти е Дивият Запад.Родригес е колумбиец,а в Колумбия са испаноговорящи.Точно Хамес му е името.Джеймс му викат англоговорящите.Образовай се малко.

Fabregas_boy
24.05.2013 09:44

Този ще да е някакъв братовчед на Вайн Рууни,Георг Бест и Фил Хонес.*joking*