Срамно и пошло "убиване" на легенди, грандове и това, което толкова много обичаме

15:15
Срамно и пошло "убиване" на легенди, грандове и това, което толкова много обичаме
Байерн Мюнхен, Барселона, Борусия Дортмунд и Реал Мадрид са в бойна готовност за 1/2-финалите на Шампионска лига, а футболът в България достигна своето дъно.

Ръководството на БФС, разноцветни журналисти, футболни босове и фенове – хулигани се надпреварват да закопават най-обичания у нас спорт дълбоко под земята.

В България се говори повече за съдийство, отколкото за футбол, не случайно президентът на Лудогорец остана отвратен от телевизионно предаване, насочено към спорното, към цветове – сини, червени, а не към спорта.

ЦСКА и Левски бяха унизени, пребити, изгаврени тотално от анонимници в Европа миналото лято, а сега сини и червени гонят някакви си цели във вътрешния шампионат и си мислят, че могат да залъжат истинските си фенове. Всъщност не ги ли е срам на “Армията” и “Герена”– явно НЕ!

Най-великият български футболист, световната легенда Христо Стоичков е наричан “кюрда”, а медиите дори дават гласност на подобна пошлост. Носителят на Златната топка има голове на Световно първенство за България срещу гиганти като Италия, Германия и Аржентина, а попадението в мача с Мексико е брутален признак на уникална класа. Ицо Стоичков е икона на спорта - всяка противоположна теза е лъжлива и смешна.

Предстоят полуфинали в Шампионска лига. Кой българин е бил ключов фактор в този турнир? А да – Стоичков – хулен от мнозина. А кой български отбор игра в надпреварата? Левски, благодарение на кои? Наско Сираков и Станимир Стоилов – обиждани както Камата.

Байерн и Барса излизат тази вечер в спектакъл, а ние , ние говорим за съдийство. Странно защо в Челси се съсредоточават върху футбола, а не върху несправедливостите на реферите в дербитата с Манчестър Юнайтед и Ливърпул. Явно сините от Лондон имат друго виждане за истински важните детайли.

Борусия Дортмунд и Реал Мадрид се готвят за супер-сблъсък, а ние, ние гледаме телевизионната програма и обиждаме, хулим, унизяваме с думи най-големите си легенди.

Докато ръководители, президенти, журналисти и фенове продължават да се държат както сега, футболът ни ще е на дъното! Кой има смелост да направи първата крачка към светлината? Засега никой.

Просто наблюдаваме срамното и пошло убиване на легенди, родни грандове и това, което толкова много обичаме - футбола в България.


Автор: Тервел Илиев

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

gero_mrusnika
23.04.2013 23:52

Един велик Българин ми каза ''ако плюеш бг футбола, плюеш на cобcтвеното cи знаме

chelsea_asroma
24.04.2013 00:02

Не трябва да се плюе по БГ футбола а да се помага и да се подкрепя рано или късно ще има промяна но нека бъде скоро.

alx
23.04.2013 20:11

Решението на проблема е само 1 - всички клубове напускат А група и си правят ново първенство без лески и цска!!! Най-много 2 години ще се играе така и новосформираната федерация ще бъде легитимирана пред УЕФА и ФИФА.Изискванията-детско юношеска школа,минимум 4 юноши в мъжкия отбор,максимум 4 чужденци,10-12 отбора в групата,сгъстен цикъл от мачове и строг контрол върху хулиганството.По-долу бяха написани подобни мнения.Също така млади съдии да бъдат обучени в чужбина - стига дърти дебели продажници.Друг изход няма.

Mockingbird
23.04.2013 22:11

Кое от написаното от мен е глупост? Че Пловдив е един от най-футболните градове в България със най-вярната публика, и няма да може да бие Мура или Сараево? Нима Литекс незаслужават да играят в Европа най-малко заради това, че налагат само юнуши, за Лудогорец имали смисъл да казвам, та те едва не отстраниха Динамо З., кво остава за гореспоменатите гранда Мура и Сараево?


23.04.2013 21:35

Да така е , 2 милиона селяни от севъзможни крайща на България

Abramovichcfc
23.04.2013 21:22

Пич помисли си какви глупости си написал и пак се върни.

Mockingbird
23.04.2013 21:00

София е най-голямото село във България *smile*

devic
23.04.2013 20:46

виж ся,мойто момче, тия простотии дето си ги написал ги няма никъде по света. а ние не сме последната дупка че да викаме чужденци да ни решават мачовете. левски и цска са иконите на българския футбол. няма никаква логика селските сбирщини да играят на мястото на тях.тия революции дето ги мислите могат само да докарат до фалит българския футбол. после пак съдиите ше са виновни.

Mockingbird
23.04.2013 20:38

Сигурен съм, че например Лудогорец, Литекс и Ботев Пл. ще се справят много по-добре в Европа отколкото големите ни столични гранда ЦСКА И Левски *joking*

chelsea_asroma
23.04.2013 19:57

До коментар [@comment 1346361] от [@user gQg]:

Ей селянин от кое село си бе?Феновете на цска ги мислех за гниди но те са били уруди направо изверги!

devic
23.04.2013 19:13

само дето си пропуснал факта че между треньор и футболист разликата е от земята до небето. не са малко хората които в играта са най-големите ама като човеци са пълни боклуци. колкото и да не искате да е така - стоичков има такава склонност. той е повлиян от натиска на другите,че съдиите не били компетентни. един умен човек,какъвто стоичков не е,няма да го вземе под внимание. има хора извън футбола,извън спорта даже дали много повече на българия.вие даже не ги споменавате.че феновете на левски (тия по стадионите) са боклуци също е вярно,няма второ мнение. да ходиш да биеш първите срещнати хора,селяни,даже тия дето не са били на стадиона,това за мен е животинско.

fakata1990
23.04.2013 18:55

За съжаление всичко писано е вярно колкото и дами се иска дане е така може да се добавят още неща, но не и да се манат от писаното. За жалост в следващите десетина години това няма потенциал да се промени като икономиката ни. Ние сме една нация която се топи като лед при положителни температури и скоро ако не се ориентираме в правилната посока няма да сме пионки на задкулисни 'играчи' а пионки на тези които седат редом до нас и няма да можем даим вдигнем ръка дори. Много ми е гузно за родината, но това е истината всичко се топи остават руини след руини......

Notlike
23.04.2013 18:53

Заради сганта от малоумни наркомани отдавна нормални фенове на "Левски" не си помислят и да стъпят на стадиона, камо ли в Сектор "Б". Копират се позорни примери като феновете на "Лацио", известни повече с простащината си, отколкото с каквито и да било футболни достойнства. Да отидеш на мач с едната цел да крадеш, да биеш, да псуваш и да се мислиш за патриот - ами, съжалявам, това не е патриотизъм, това си е простащина, която се насажда и какво излиза от това? Ако си обикновен човек, който милее за държавата, ти си негодник, ако си пиян и дрогиран лумпен, който се прави на големец и се бие много с армадата от 2000 човека, си "патриот". Не футболът ни обърка, не политиката ни разби живота, разби го ценностната система, която хората изградиха. Демокрация тук никога не е имало, това в момента е селяния в нейна висша форма!

ceco06
23.04.2013 18:51

най-гадно ми е, че имена на велики хора "красят" първобитните ни стадиони/поляни/ и се свързват все повече с някви вече никакви и забравени отборчета...аз бг футбол само малко съм гледал преди години, когато съм нямал какво друго да гледам-мога да кажа само, че се дават бая пари на разни смешковци, които тренират на маса и с чалга, а самото ниво на футбола е като това на децата пред блока, а селянията по стадиончетата е пълна...аз съм отписал това понятие бг футбол вече-самият факт, че се говори само за '94та, а не за 2012/2013 е показателен за всичко-гаврят се с всичко, а и тъпата им мафия се съмнявам да позволи на когото и да било да направи нещо

gogo_rz
23.04.2013 17:59

не пиша коментари но тук ще кажа ФУТБОЛ В България няма от 2000г. насам и скоро няма да има.
Тези който разбират от футбол ще ме подкрепят. Аз съм за радикални промени:
1-во 12 тима в А група и по 4 мача на полусезозон на система всеки срещу всеки за да се играе по често и да имат игрови минути отборите като тези в западна европа.....
2-ро не повече от 4 -ма чужденци в отбор
3-то по минимум 2- ма юноши от ДЮШ на отборите да играят по 40 мин минимум на мач- за да се развива бъдещето на Нацията
и не на последно място да се облагат с големи данъци тлъстите заплати на играчите тези данъци да се влагат в развитие на школи и бази за подготовка на деца
не са ни нужни играчи от чужбина ние МОЖЕМ ДА СЪЗДАДЕМ НОВИТЕ СТОИЧКОВ,СИРАКОВ

YUNOFF
23.04.2013 18:06

По-скоро аз подкрепям онзи план който включва в А група само 10 отбора и всеки с/у всеки да играе по 4 мача - 2 като домакин и 2 като гост така общо 38 кръга. За второто съм съгласен но вместо 4 да ги направим 5. Третото може и сами да си го определят отборите. НО казвам но примерно тези който усилено ползват играчи от школата си да бъдат награждавани с някакви солидни парични премии. А и също така да се проверява стриктно всичко по стадионите, данъците, картотекиране и прочие. И също така ние самите да се оправим- никви каруцарски псувни/обиди по стадионите. А за нещо счупено глоби и забрани. Това е начина стриктно и футбола ви гарантирам,че поне по 3 от 4 отбора(примерно) ще са сигурни в Европа.

Written
23.04.2013 17:52

Харесва ми статията, наистина, всичко е вярно. Защо феновете на Юнайтед мрънкат за червения картон, като Челси с червен картон се справиха на Камп Ноу ? Да не би Челси да са по-добри от нас, че да могат да играят с човек по-малко толкова време, а ние за 30 минути да свиваме байряците? Обратното важи също, един велик човек е казал по-добре да нямаш оправдание, отколкото да имаш лошо такова. Ако не си победил не е защото съдията те ущърбва, а защото не си достатъчно добър. Да не би Челси онзи ден срещу Ливърпул онзи ден да заслужаваха победата? С един корнер и една дузпа печели ли се мач ? Търсете грешките в себе си, не в съдиите.

sdw
23.04.2013 17:54

Евала

sdw
23.04.2013 16:59

А относно автора на темата...Евала.От известно време се дразнех от безсмислените теми,които се пускаха в този сайт,но тази тема променя доста нещата.
Този цитат " Странно защо в Челси се съсредоточават върху футбола, а не върху несправедливостите на реферите в дербитата с Манчестър Юнайтед и Ливърпул. Явно сините от Лондон имат друго виждане за истински важните детайли. " .... Този цитат е страхотен.Феновете на Манчестър в продължение на месец и половина мрънкат за някакъв червен картон.Истинските фенове на Манчестър обаче ни пожелаха успех на четвъртфинала и ни поздравяваха за зрелищния сблъсък,който се видя на терена.Отдавна хората чакаха суперсблъсък като Реал и Манчестър,а самия САФ си падна под нивото като започна да се оправдава след мача.Не трябва така.Съдийските грешки не трябва да се свързват пряко с отбора или най-малко техните фенове.А феновете на Челси,като изключим тези на 13-14,наистина се държат достойно.Дори тези,които са малко по-отракани,не цивриха след полуфинала срещу Барса преди няколко години,когато не и бяха дадени две сто-процентови дузпи+една осемдесет-процентова(така да се изразя).Имало е закачки,но не и хейт месец и половина след това.Футбола не е шах мат,нито Волейбол,камо ли Балет.Не е със строги закономерни решения.Най-малкото е,ако съдията не е сбъркал с червения картон,а го е дал нарочно,защото е бил корумпиран,нямаше ли да даде след това дузпа за Реал?За да си отвърди заплатата при Перес?Не сме виновни ние феновете,за мен който и от двата отбора да беше продължил,в случая Реал,щеше да заслужава да играе на четвъртфинал на най-престижния турнир.Дано феновете на Манчестър,които ми прочетат коментара,ми стиснат ръката "виртуално" и да престанем с глупостите.

Cvet666
23.04.2013 16:35

Истина е от всякъде...дори ако се огледаме в околните балкански страни ще видим че има по-добри първенства от нашето ,но сега явно се падат тъмните векове в историята на футбола ни...

drogba_fen_91
23.04.2013 16:29

Странно защо в Челси се съсредоточават върху футбола, а не върху несправедливостите на реферите в дербитата с Манчестър Юнайтед и Ливърпул. Явно сините от Лондон имат друго виждане за истински важните детайли.


Щото големия отбор продължава напред въпреки всичко... А от Юнайтед ще реват още 2 години поне за онова с Чакър *lol*

Chelsea_4_life
23.04.2013 23:04

нали знаеш че те винаги са прецакани квото и да кажеш си срещу тях това че са единствения отбор който вкара 3 гола от засада и още куп съдийски бутания остава незабелязано барса номер 2

drogba_fen_91
23.04.2013 22:36

Чакай бе Прасчо, къде съм казал, че Юнайтед не са големи? *smile*

PraschoChorbata
23.04.2013 16:36

Да, то защото големия отбор се бори за ЛЕ, а ревльовците си взеха отново ПЛ.

Futbulfen
23.04.2013 16:20

Левски е над всичко, а КЮРДА си е кюрд от където и да го погледнеш. Цяла България е против нас, защото ние сме Левски, ние сме най-големия отбор и най-великата публика, НИЕ сме фактор и НИЕ можем да пишем каквото пожелаем. Това, кой да обичаме и кой да мразим, го решаваме ние..
27:04 Всички в сектор Б за Левски,

Chelsea_4_life
23.04.2013 23:01

Единствения истински български отбор с най истинската публика

elmo_lz
23.04.2013 20:00

ей тва е да си прост....пази Боже от такива фенове *joking*

cheman
23.04.2013 18:47

Най-голямата публика.... Смешен си. Когато имахте три мача без победа отидохте на мача с Монтана 250 човека.....

Chelsea_Boy_Fan
23.04.2013 18:21

90 минути - пеене песни за Хитлер 90 минути - хвърляне на ракети по деца 90 минути - трошене на седалки и на сектора Ако Левски е България.То тогава има за какво да ме срам, че съм Българин ! Има само един и той е Васил Левски !

gQg
23.04.2013 16:59

Намали херца.

chelsea_asroma
23.04.2013 16:26

90 минути надмощие по-трибуните ! 90 минути пълна подкрепа ! 90 минути син терор ...! Защото Левски.... това е БЪЛГАРИЯ !!!

gang_related
23.04.2013 16:13

А това между другото да обиждаме и псуваме най-големия ни футболист, който някога ще имаме и заради който знаят къде се намира мизерната ни страна на картата само показва какви тъпаци сме Българите! Само щото е икона на ЦСКА, всички Левскари трябва да го заливат с пумия..Ако беше така на запад отдавна да са се избили по пътищата и фенове и треньор и играчи..

sdw
24.04.2013 02:13

Какво преувеличавам бе човек,аз ти казвам неща и факти,на които съм бил свидетел.На абсолютно всичко което написах съм бил свидетел.Може ти да не си сред тези хора,не съм го казал...И не става въпрос за Левски специално.ЦСКА,Ботев ПЛД не остават никак далеч.

Futbulfen
23.04.2013 21:44

Виж сега, първо искам да ти кажа, че не съм 1ви номер коса, не съм наркоман, не нося Фред Пери и шапка с козирка, не се бия всяка седмица и не крада гориво и прочие..аз обичам Левски и съм на мнение, че изброените от теб тъпотии не трябва да бъдат присъщи на тази публика, на идеалите на Левски. Много се отклонихме от темата.. жив и здрав да си и ела на стадиона, защото преувеличаваш както обичат и медиите да правят.. само Левски!

sdw
23.04.2013 18:48

Простащина,а повечето фенове си мислят,че са фенове на футбол.Просто стадионите в България са място за изява на простотията,един подиум,на който ходят хора,които не и е в главата дали Левски или ЦСКА ще бият.Едва ли даже крайния резултат ги интресува,едва ли си говорят за футбол.Просто тея хора са си намерили подиума за изява.

gang_related
23.04.2013 18:30

Евала за коментара пич! *smile* Подкрепям те напълно за всичко казано(Без може би частта с Реал Мадрид *tongue*) Отдавна съм спрял да обеснявам на ултарси на Левски или пък на ЦСКА кое е правилно и как трябва да се постъпи! Резултата се вижда надолу в коментарите! Аз също съм Левскар и съм ходил на десетки мачове, когато обаче имахме футбол и имаше за какво да се ходи! Сега ходят само наркомани на по 15-16 години, които се мислят за големи мъже като се сбият по трибуните! Последно ходих си спомням на Левски - Лил. Уникален мач, за жалост изравниха ни в края на мача. Ония идиоти като пощуряха из сектор Б все едно не бяхме само Левскари на стадиона, а половианта стадион беше Левски, другия ЦСКА. Замерят се един друг, ритане блъскане, псувни...

sdw
23.04.2013 18:05

Стоичков обича футбола.А в България футбол се заобичва само по телевизията,не на мачове.Малко ли съм ходил на мачове,и аз съм фен на Левски,точно както ти..Но отдавна мразя и Левски и ЦСКА.Хора от компанията ми ходят почти всяка седмица на мачове и знам какво се случва извън терените.Крадат се бири от магазините,наливат се горива от бензиностанциите,бият се хора само защото не отговарят правилно,когато и зададеш правилния въпрос за кой отбор са.Имаше случай за някакво момче,което беше бито само защото връзките на маратонките му са били червени.Сметки в заведения не се плащат.Преди няколко месеци пих на домашно с няколко истински фена на Левски.Нормално ли е да плаща таксито на негов приятел,като излиза навън с бухалка или брадва.Или пък телефона да ти свири с реч на Адолф Хитлер,а целия ти хол да е пълен с фашистски,расистски,анти-хуманни и анти-морални плакати.Да си биеш кучето и да го храниш с кървави пържоли,а когато не се сбиеш на мач,да почувстваш,че това е била една скучна седмица?Не че съм голям моралист,много лоши неща съм правил в тоя живот,но тези неща не са просто анти-морални.Стоичков му е писнало от тези неща,а ти си твърде малък за да го разбереш това нещо.Или си прекалено тъп,това е другата причина.България е позор за футбола.Аз съм голям патриот за страната си и я обичам,но България е позор за футбола и мафията го направи така.Не говори за Стоичков,че не харесва държата си,защото той я обича два пъти повече от тебе и го е доказвал.Това,че псува със ставането си е кореняшко за голяма част от българите,за жалост,но факт.Това не го прави анти-патриот,нито това,че се нарича каталунец,а не българин.Защо тогава не живее в Испания те питам,при положение,че децата му са там,има къща там,пълен е с приятели там,има и достатъчно пари,за да се осигури там... Защото стана треньор на отбор,който е в залеза си и вече не купува първенства,опитва се да тренира момчетата в него,и не случайно огромна част от българските национали е от това скромно отборче в град с не повече от 35000 души.Писнало ми е от "българи" като тебе,които бъркат патриотизъм с простащина,смени наркотиците,остави си косата да порастне малко повече от 1-ви номер и започни да носиш черни връзки,вместо бели.Аз лично започнах да гледам футбол 94-та година и именно Стоичков ме е накарал да продължавам да го гледам.Заради ограниченията на кабелната телевизия тогава,не съм станал фен на Барселона,а започнах да гледам клубен футбол от 97-ма,ерата на Реал Мадрид,затова съм фен на Реал Мадрид.Ако имаше кабелна телевизия 94-95-та със сигурност щях да съм с аватар на Барселона в момента.

stoianpavlov
23.04.2013 17:31

Иди в хола и питай онова говедо, което най-вероятно наричаш баща как се е насирал преди 15-20 години като този "кюрд" за който говориш е наказвал най-големите вратари на най-големите стадиони. Питай го за 94-та година, сигурно още лъска на головете му срещу Мексико и Германия.

Futbulfen
23.04.2013 17:01

Паметник, че се отрече от България ли?! Паметник, че си ляга и става с " Да ти е*а майката" или "*** за ЛИевски"?! Паметник, че се чувствал каталунец, а не българин?! Айде НЕ! Жалко, че футболист и човек като Гунди не е имал шанса да продължи живота си, защото тогава.. тогава никой нямаше да говори за кюрда!

sdw
23.04.2013 16:50

Да човек...Това,че Стоичков не се изяви като добър треньор и непрекъснато имаше подигравки по негов адрес,заради английския му,не дава право на никой да го хули.Той е легенда и заслужава паметник.А българското общество трябва да се засрами!

gang_related
23.04.2013 16:11

Вярно си е отвсякъде, но питам се дали има още оптимисти, които смятат, че ще се оправим *smile* Цялата ни страна е погълната от корупция и схеми под масата, та един футбол ли ще се промени по европейските стандарти? Не че в Европа не се купуват мачове. Но поне отборите в големите първенства имат добри играчи, играят супер футбол и печелят луди пари само от маркетинг! Аз някъде от 2006 година(След сезона на Левски в ШЛ) спрях да гледам БГ футбол и съм хипер радостен! Още няма да забравя как Левски имаха супер отбор за нашите стандарти и п*дала Батков го разпродаде за жълти стотинки за 1 лято!

sakata_97
23.04.2013 16:05

Тея ПУ..И,които смеят да обиждат Стоичков са никои сравнение с него

greenhool
23.04.2013 15:41

Хубава статия,защото е вярна,колкото и да не ни се иска това е положението..на хората,които се осмеляват да хвърлят кал по национални герои от ранга на Стоичков искам да кажа да уважават и не забравят миналото,за да имат бъдеще*wink*

dilyanov
23.04.2013 15:39

Всичко това е много вярно! Браво на автора!

YUNOFF
23.04.2013 15:29

Вие ще уплюете Илиев за темата но за мен той е много прав. Толкова много истина събрана в тази неголяма статия, че ме кара да се замислям над нещата сериозно. Браво Илиев и като цяло Уинъри...............

tenko_bbb
23.04.2013 15:28

Продажна държава,просто управление,черноглед народ как да стане.

chelsea_asroma
23.04.2013 15:28

''Странно защо в Челси се съсредоточават върху футбола, а не върху несправедливостите на реферите в дербитата с Манчестър Юнайтед и Ливърпул. Явно сините от Лондон имат друго виждане за истински важните детайли.'' Цял свят ви казва че Челси винаги ама винаги е ощетен а после говорете другото!А колкото до Стоичков това е велик човек и ЛЕГЕНДА на футбола ...

degea97_
23.04.2013 15:21

Тоя Тервел Илиев за пореден път показва неразвитата си логика и простотия ..