Байерн и Барса пост срещу пост, кой е по-силен?

09:53
Байерн и Барса пост срещу пост, кой е по-силен?
Тази вечер Байерн Мюнхен приема Барселона в първи 1/2-финален сблъсък между двата тима в Шампионска лига. Грандовете са едни от най-знаковите отбори за надпреварата, а предстоящото футболно шоу е гарантирано.

Сухата статистика сочи - 6 срещи между двата състава в евротурнирите. 3 победи за баварците, две равенства и един успех за каталунците, но какъв -  с 4:0.

Реалността показва - уникалните испанци на Барса, легендарният Меси и страхотен колектив, срещу една брутално силна немска машина с привкус на най-доброто от Холандия, Франция, Бразилия и прочие.

Манджукич е наказан за домакините, а в лагера на гостите имат проблеми с контузии на бранители и треперят около състоянието на Лионел Меси. Кой е фаворит, кой ще продължи към финала? Въпроси, на които едва ли може да бъде намерен категоричен отговор - колосите са изключително силни и преминаха през тежки съперници досега в турнира. Байерн срази Арсенал и Ювентус, а Барса елиминира Милан и Пари Сен Жермен.

Кой е с по-добри изходни позиции за финала? Преценете сами.

Вратари: Нойер срещу Валдес - тук изглежда, че предимството е за немците, но дали е така?

Централни защитници: Буйтен и изгряващата бразилска звезда Данте срещу Пике и най-вероятно Бартра. Проблемите с контузиите на Пуйол и Масчерано правят отбраната на каталунците проблемно звено преди ключовия сблъсък. Отново леко предимство за Байерн.

Крайни бранители: Алаба и Лам срещу Алба и Алвеш - може би най-доброто в света на тези постове или поне 4 играчи, които всеки треньор би искал да има в тима си. Везните изглеждат изравнени.

Халфова линия: Мартинес, Швайнщайгер и Мюлер срещу Бускетс, Шави и Иниеста. Силата на баварците в тази зона е неоспорима, но въпросната тройка на Барса е окичена със слава и притежава класа, която вече вписа имената на полузащитници със златни букви в историята на футбола. Предимство за Барселона, но ако има кой да спре Шави, Иниеста и Бускетс, това са именно предстоящите им съперници.

Крила: Рибери и Робен срещу Педро и Вия. Тук повечето специалисти биха дали предпочитание на баварците. Как се спират Рибери и Робен? Възможно ли е? Но Педро и Вия имат толкова много важни голове и титли зад гърба си, че подценяването им спрямо, които и да било крила, ще е откровен футболен грях. Едно е сигурно  - тежко и горко на крайните защитници и на двата отбора. Но като погледнем имената на въпросните бранители, то вече доминацията на крилата не ни се струва толкова сигурна. Лек превес на Байерн в тази зона.

Нападател: Головата машина Гомес срещу Лионел Меси. Да се каже за Меси, че е голова машина би било неточно, защото той е като Бог на терена. Ако Лео е възстановен, едва ли има кой да изглежда по-опасен от него. Байерн ще излезе с отличен централен нападател, но каталунците разполагат с легендарния Меси. Най-голямото предимство на Барса преди сблъсъка, ако разбира се Лео Меси стартира за испанците.

Гледайки съперничеството пост по пост, става ясно, че наистина предстои футболен спектакъл от най-висша класа. Баварците ли имат предимство преди 1/2-финалите или каталунците? Тази вечер от 21:45 ще разберем първата част от отговора, а втората ще бъде разплетена на "Камп Ноу" в реванша.

Факти

► Байерн спечели 18 от последните си 19 мача във всички турнири. Единственото поражение дойде срещу Арсенал в Мюнхен с 0:2.

Баварците са загубили само един от последните си 20 домакински двубоя срещу испански опонент. (14 победи, 5 равенства и 1 загуба)

Мюнхенци са триумфирали в три от техните сблъсъци срещу Барселона (3 победи, 2 равенства, 1 загуба)

Филип Лам, Данте и Луис Густаво ще пропуснат реванша, ако днес получат жълт картон.

Барселона има само две победи в последните си осем гостувания във всички турнири (2 победи, 4 равенства и 2 загуби)

Блаугранас са в серия от осем срещи без загуба на немска почва, като непобедимият им период стартира от 2001 година. Общият рекорд на Барса срещу опоненти от Германия е 9 победи 10 равенства и 5 загуби.

Шави Ернандес е направил 1005 успешни паса в Шампионската лига до момента. Това е с 470 подавания повече от втория в класацията, а процентът успеваемост на плеймейкъра при опитите му да намери съотборник, е 88.

Жерар Пике, Жорди Алба и Алекс Сонг рискуват да пропуснат реванша, ако получат картони в днешния двубой.

Главен съдия на мача ще е унгарецът Виктор Касай, а негови помощници ще бъдат сънародниците му Роберт Киспал и Джиорджи Ринг.

Ето и най-вероятните главни действащи лица.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

MessiMania
23.04.2013 21:20

ейй тъпи баварци... пак говорите много. колко пъту вече сте загубиоли финал ?? 5 пъти ли беше ???

pr0play3r
23.04.2013 20:49

Нека и двата отбора ни покажат зрелище!!!

real_madridfan
23.04.2013 20:41

Ето ги стартовите състави : [@link http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/321608_548080925238374_1510915139_n.jpg]


Късмет и на двата отбора *smile*

sksw
23.04.2013 20:40

За мен въпроса е дали Байерн ще са във формата, в която трябва и обикновено са. Ако Байерн имат ден, независимо дали Меси е там и дали Шави, Меси и Иниеста имат ден, то немците ще бият. Барса могат да сринат всеки отбор, когато имат ден, но срещу Байерн (ако те имат пък ден) ще им е доста трудно, колкото и да им върви. Байерн са може би единствения отбор който може да отсъди на Барса дори когато им върви играта, без дузпи, защити и т.н.

stefanBG111
23.04.2013 20:31

Байерн е фаворит за трофея тази година,но ако на Меси,Иниеста и Шави им тръгне играта просто няма кой да ги спре, това са най силните отбори в света в момента, след тях са Дортмунд и Реал, този мач ще се реши в Испания прогнозирам равенство в първия двубой.Финала е Байерн-Дортмунд или Барса-Дортмунд според мен. Дортмунд може да направи онова което Челси направи миналата година, считан за абсолютен аутсайдер и накрая спечелиха ШЛ, на някой им се гледа ел класико, но ще е съвсем заслужено ако има Немски финал.

kesteni
23.04.2013 20:26

Пуснах го 2ка, кога ще мога да хвана 3.29 коеф. за Барса иначе?? *cigarette**beer*

frozia123
23.04.2013 20:13

Аз съм го сложил X този мач, а за другия победа за Реал да видим *lol*

monte_carlo
23.04.2013 20:01

Барселона е на финал,каквото и да коментирате това е. Не съм сигурен дали дннеска Барса ще спечели,но ще е финалист след двата сблъсъка *wink*

barseloneca1899
23.04.2013 19:33

Меси е получил разрешение за игра от лекарския екип на Барса. По този начин Лео ще бъде на разположение на Тито Вилянова за започващия след по-малко от два часа и половина суперсблъсък между Барселона и Байерн Мюнхен! хохохохо Честитка *ball**ball**ball**goal*

sdw
24.04.2013 02:16

Нее неее нямаше засада на Дортмунд при последния гол.Гледай повторението.В момента на първото центриране няма нито един човек в засада.В момента на овладяването на асистиралия футболист(не помня кой е),тогава 4-ма човека са в засада,НО включително този,който прави паса.Когато човека,който прави паса също е зад гърба на защитата няма никаква засада *smile* Просто исках да отбележа,не ме вълнува,така че няма да споря.

MaLkO_LuD94
23.04.2013 20:55

Намери ми точно къде съм казал че БАЙЕРН НЯМА ШАНС и няма да вляза повече тук *thumb_up* Добре си измисляш ама хубаво е и да се информираш преди да дрънкаш глупости *thumb_up*

MaLkO_LuD94
23.04.2013 20:53

Лекувай се *thumb_up*

MaLkO_LuD94
23.04.2013 20:52

Последният гол ( въпреки че преди това гола на Малага беше от засада ) на Борусия имаше 4-ма в засада при центрирането и след това на голмайстора също има засада *thumb_up*

sksw
23.04.2013 20:43

Аз не казвам, че Байерн са непобедими. Когато подценят някой или не играят добре, падат. Просто ти си мислиш, че Барса ако имат ден и по-точно Меси , Иниеста и Шави имат ден, Байерн нямали шанс. Байерн имат шанс, ако ще да им върже та да се къса играта на Меси и останалите. Байерн могат и с чиста игра да бият Барса, а не да се надяват Меси да не му върже, съдията да помага, да играят цял мач като Челси в защита и т.н.

sksw
23.04.2013 20:42

С разликата, че ние бихме 4:0 общ резултат Юве, т.е. и без дузпата биехме 3:0, а вие бяхте 1:1 2рия мач и без измислената ви дузпа от 1вия срещу ПСЖ, дори гола на Ибра да не бе зачетен, отивахте в продължения на Ноу Камп *smile* И под цял свят, не съм аз да. Много хора виждат величаенето на Барса, как Меси е равен на Барса и как съдиите тук там ги подпират. Дали волно или не. Като видят Барса и Меси, все едно незнам кой виждат. Само да ги бутнат и айде фал. А ги дават по ТВ-то как падат търкалят се и същевременно поглеждат съдията. Какво да говоря повече.

MaLkO_LuD94
23.04.2013 20:40

Аз винаги съм си признавал явно не ме познаваш *wink* Но ти явно живееш във такъв свят щом мислиш че Байерн са непобедими и могат да бъдат спрени само със съдиите *thumb_up*

pr0play3r
23.04.2013 20:40

Борусия пък кога са ги подпирали ???

pr0play3r
23.04.2013 20:39

Еми така е хората умеят да лъжат съдиите! *joking* Но някога много ги подпират.

MaLkO_LuD94
23.04.2013 20:38

Каква истина бе човек научи правилата после говори *thumb_up* Ти цял свят ли си ? Май вие вкарахте гол от засада на Юве не ние *thumb_up* Единственият от 4-те отбора които не е подпиран все още в елиминациите е Барса така че замълчи *thumb_up*

pr0play3r
23.04.2013 20:37

Байерн все стигат много напред в ШЛ но губят. Просто тази година селекцията им е перфектна! Но ако на Меси, Иниеста и Шави им потръгне играта Барселона ще се класират на финал. *thumb_up*

sksw
23.04.2013 20:37

Така е, имаше засада на Ибра. Но ако махнем и гола на Барса от дузпа. Резултата щеше да 1:1 и в ревашна щеше да има продължения. Аз гледам футбол от много години и много добре знам кога и как е помагано на Барса специално. Те са силен отбор безпорно и са класа, но съдиите много пъти са им помагали. Падне ли някой от Барса, винаги се свири фал. Въпреки че в повечето случаи падат от попътния вятър. Ще видите днес, само Байерн да ги побутнат и са на земята. Освен футбол, имат и актьорски роли. Само Шави, Иниеста и Меси са мъже на място.

sksw
23.04.2013 20:34

Кажи ми Барса без Меси какво са ? Защото Байерн могат да играят и без Рибери, и без Робен, Мюлер и който и да е. Който да играе Байерн са добри. Отречи, че Меси прави играта на Барса ? Няма го Меси и Барса умира. Срещу ПСЖ се видя това на реванша. Не подценявам никой от Барса, но просто е така. Ето затова Барса не са богове, защото играта им се върти около Меси. И когато той липсва едва бият и дори правят равни.

pr0play3r
23.04.2013 20:33

Аз съм фен на Ман Ю, но мачът голът на Ибра в мача ПСЖ-Барса не беше ли от 2 метра засада? Тази година съвзем малко им помагат съдиите до колкото съм гледал аз. *smile*

sksw
23.04.2013 20:31

И дори Байерн да си бие чисто Барса, отново няма да го признаеш. Ще започнеш, Меси не бил във форма, Пуйол го нямало, съдията бил жена, Гомес бил нам какъв и от 5 кладенеца вода, накрая пак няма да признаеш. Защото живееш в свят, в който Барса са непобедими и богове. А такива отбори като Байерн са нисши.

sksw
23.04.2013 20:29

Истината болид май ? Не мисля, че съм "жалък" фен когато виждам реалността. А тя беше, че примерно срещу ПСЖ нямаше дузпа, подчертавам НЯМАШЕ *smile* И това не е единствения пример. Мога да ти дам много други. Да не говорим ,че играчите на Барса само да ги бутнеш и падат, че дори поглеждат и пак се превиват, като циркаджии. Евала правя на Меси, че не е такъв *smile* Айде отречи това ? Жалки фенове са такива, които не признават нещо, като теб. Ето аз признавам, че трябваше да има за Рибери червен срещу Юве. Не че това щеше да промени нещо, но го признавам. Рибери бе за червен. Ти никога няма да признаеш нещо, което цял свят го е видял.

MaLkO_LuD94
23.04.2013 20:20

Както ни бута срещу Милан и ПСЖ нали :Д Не съм очаквал да има толкова жалки фенове на Байерн *thumb_up*

Johan_Cruyff_14
23.04.2013 20:04

,,както всеки път" Че кога са ни бутали?

sksw
23.04.2013 19:52

Ако Байерн паднат, ще бият другата седмица на Ноу Камп *smile* Или освен, ако съдията не ви побутне както всеки път с измислена дузпичка тип срещу ПСЖ или нещо друго *smile*

catalan
23.04.2013 19:46

С Меси играта на Барса е съвсем различна, гледай си Байерн и не мисли за Барса, ще видим колко не ги е страх от Меси.

MaLkO_LuD94
23.04.2013 19:44

А ако Байерн паднат какво ще ти е оправданието ?

sksw
23.04.2013 19:39

А дали ще е във форма ? Защото това, че го има на терена, ако не е във форма, не топли никого *smile* Освен ако не мислиш, че Байерн ще избягат като го видят хаха В Байерн страх от Меси нямат, така че нека играе. Аз искам да играе, за да няма после оправдания, че Байерн били защото го нямало Меси *smile*

MaLkO_LuD94
23.04.2013 19:26

Само да не стане така че след мача да няма баварски фенове и антифенчета на Барса защото нещо преди мача са много надъхани *thumb_up*

CMD
23.04.2013 21:49

Да не стане, пък да няма фенчета на Барса.*joking*

Junytooo
23.04.2013 19:25

за тъпите деца които подкрепят Валдес ! Понеже не сте забелязали на статични положения сме си много слаби на моменти може да излиза и боксира,но не го прави,добре.Ако не сте забелязали при повечето корнери тои стои под рамката въпреки че топката е в малкия пеналт,после ми пишете че е бил добър вратар пфф няколко пъти ни прецака с елеметарни грешки които и най обикноженния вратар не ги допуска.Вярно и няколко пъти изкара няколко важни гола,но неможе вратар от това ниво при корнери да стои под рамката въпреки че топката е центрирана в малкия пеналт !

catalan
23.04.2013 19:46

Достатъчно голям си да знаеш, как ни е спасявам през годините Валдес, заслужава поне уважение.

LondonChels
23.04.2013 19:18

заради трансфера на готзе дано сега барса да смачка.

мразя нбайерн

sksw
23.04.2013 19:13

Меси тия номера може да ги прави срещу Милан, но срещу Байерн няма да станат *smile*

sksw
23.04.2013 19:40

Получиха му се, но от онзи Байерн в момента почти няма и следа *smile*

hifonic
23.04.2013 19:22

Веднъж му се получиха номерата.

black_wolf_97
23.04.2013 18:39

Много Се***е Барса бе пророци такива,Меси довечера ще се развихри и ще надупчи Баварците 1:2 според мен *wink*

ceco06
23.04.2013 18:32

аз съм за Байерн, но както говорим, че те ще бият, така мое стане равен първият мач и вече 2рия да става квото ще става-често така става, ще видим

headhunters
23.04.2013 18:10

Много бой ще ядат барсата, в Германия и то срещу Байерн се играе ужасно трудно, ще е чудо ако Байерн не вкарат ПОНЕ 3 гола!

PraschoChorbata
23.04.2013 17:38

Видяхте ли Барса срещу Меси как нищо не можеха да направят, просто ПСЖ не е завършен отбор и не можаха да се възползват максимално, но това невъжи и за Байерн, шанса Барса да отнесат 3 гола поне, ако Меси не играе не е за пренебрегване.

djovani22
23.04.2013 17:17

2-та ми отбора , нека по-добрйят да победи !

sdw
23.04.2013 16:42

Кво му обръщате внимание на тоя дечко,той не знае кой отбор най-много харесва.А относно кой как му викат,манекена и бълхата са и прякорите,абсолютно доброжелателни са и то не с цел подигравка,ами просто на шега.Иначе за тубите гел съм съгласен... На европейското даже си сменяше прическите на полувремето голям смях *lol* Ама е велик...Безспорно щеше да е най-добрия в света ако не беше Меси.Но това не прави Меси по-добър,за мен са на едно ниво.

lpsoldier
23.04.2013 16:41

За мен това са 2та мача на годината... каквото и да се случи! Силно се надявам крайният победител да се реши само от футболистите и треньорите, а не от съдийте, пък ако той се казва Барса - живи и здрави! *thumb_up*

genchooo
23.04.2013 16:37

И 2-та отбора много михаресват. залагам на Байерн 3:1

sakata_97
23.04.2013 16:14

Да се каже за Меси, че е голова машина би било неточно, защото той е като Бог на терена ХАХА бил ми Бог това джуже,Бог може да се нарече Ронолдо ама не и тая манекенка*joking**joking**joking*

daledoria
23.04.2013 19:27

Заради такива тъпи дечица като тебе българия е на такъв хал цял ден в домовете мама плаща интернета и живеят мишки долни стига си спамил теми в който не е твоя измислен гранясал отбор писна ми да те слушам както и на хората дано стане як мач да видиш истински футбол 1 път през живота си 15 годишен тинейджър

sakata_97
23.04.2013 17:44

Не ми говори преди 10 века какво сте правили бе лайнар такъв,за смешния ти отбор никой не се интересува,така че се вземи в ръце и не ми говори какви били АРсенал щот Арсенал е с класи над твоя жалък отбор,ако може да се нарече изобщо отбор;d;d*joking*,а колкото до смешния ти въпрос кой е Йън Райт ще си спестя коментара да не те затъпя още повече,Йън Райт ще ме пита тъпака кой е ХАха*lol**lol**lol*

daledoria
23.04.2013 17:27

и къв ми е отбора тъпо лапенце че от 92 до 95 размазвахме всичко ли 1 път изпаднаха и другия сезон пак се върнаха що говориш за мене виж си измисления отбор дето все мечтае за титла и остава с празни ръце никога не съм бил фен на голям отбор и няма да бъда ама да говориш за меси къв е роналдо е 20 тона гел и той е манекена както ти каза човека оправи си зрението пикльо депресиран и научи малко за отбора си на който си фен а знеш ли кой е иън райт фенче ;д

sakata_97
23.04.2013 16:55

Абе лапе такова откъде се взе да ми говориш,че Арсенал бил мижав отбор,погледни твоя мизерен отбор Сампдория те тея са неизвестни на нико му,а си тръгнал за Арсенал да говориш бахти смешката си ти,също като отборчето си където веднъж на 10години помирисва Сериа А,а останалата част играе в долните дивизии на Калчото*lol**lol**lol*

sdw
23.04.2013 16:43

Точно пък Кантона къде го слагаш сред най-добрите играчи някога?Беше сравнително добър на времето си,но това беше.Като ще говорим за французи спомени Зидан по-добре.Даже Юри Джуркаеф беше по-добър от Кантона по мое мнение.

MaLkO_LuD94
23.04.2013 16:22

Ти точно обърка представите за 2-мата :Д Не зная на кого викат манекенка с 2 туби гел на косата и на кого викат БОГ я си провери информацията *lol*

daledoria
23.04.2013 16:21

А ти пикльо на 15 годинки що не си запазиш мнението в тема на реал мадрид и къв е тоз роналдо аз мога ти кажа по велик играч от роналдо пример ти давам кантона диего марадона пеле така че гледай си там мижавия отбор дето не може да пробие в европа сигурно не си знаеш и историята на отбора писна ми от такива деца шашави да говорят за неща който още не им е ясно

hifonic
23.04.2013 16:21

За фен на Арсенал, Роналдо да е като Бог на терена, чудно... Бог ли беше като надупчи Арсенал от 40 метра? Или, ти тогава не си знаел колко е 2 и 2, пък да си гледал футбол, да не говорим.

ryangiggs1000
23.04.2013 15:58

Само Касай и/или някой от колегите му да не станат главни герои в мача.

ASNF
23.04.2013 15:50

и още нещо само да добавя абе малко луд 94 ти си много луд бе батка по цял ден да виснеш в тоя сайт и да пише само глупости колко велки са барселона хахахаахх бахти случая

ASNF
23.04.2013 15:48

не знам кой отбор ми е по противен но със сигурност за мен въпреки моментни сравнения и състояния барселона са по класни
иначе не знам дали чувствате 10 тата така е че е без значение същност хранете се псувайте се титлата пътува за Мардит*cup**cup**cup**cup*

iulkata77
23.04.2013 16:57

да пътува ма няма да остане там просто 6те мине през Мадрид да я видите и 6те отпатува за Барселона

MaLkO_LuD94
23.04.2013 16:20

От 11 години така говорите *joking*

Bayern85_
23.04.2013 15:53

Първо се научи как се пише МадриД,и тогава се изказвай.

catalan
23.04.2013 15:21

Шампиона на Германия срещу шампиона на Испания, мега дерби.

RealMadrid_4ver
23.04.2013 15:02

Валдес не бил слаб вратар.... как може да кажете това, то едно дърво да стои там цял мач пак повече ще затрудни противниците

RealMadrid_4ver
23.04.2013 15:29

Просто нямаш повод да се притесняваш, сигурен съм че ще намерите по-класен

catalan
23.04.2013 15:07

Сега Валдес като се махне от Барса ще видиш колко по-слаб вратар ще намерят, това да имаш добър вратар е супер трудно.

drogba_fen_91
23.04.2013 14:53

Лошо че Манджукич го няма. Тоя Гомез е малко дръвце, ама иначе пък много вкарва

Messi9818
23.04.2013 15:00

в последно време даже и Писаро играе много добре...Писаро като 3ти избор някои отбори го биха желали като 1ви...много широк състав имат баварците и много качествен надявам се на 1-1 или 2-2 съгласен какъвто и да е резултат без да загубим обаче щот иначе......*smile*

mmartoo
23.04.2013 14:48

*goal* ... Стил бетъъ голкийпър ден ВАЛДЕС !!! *lol**lol**lol**lol*

darko13
23.04.2013 14:06

никой неможе да каже какъв ще е финала. Представете си 1 дуспа и съответно червен картон за Барса които уж са ''аутсайдери'' и 5:0 ще е сигурно.Това се отнася и за другия ''аутсайдер'' Дортмунд

john_doe
23.04.2013 13:53

Байерн,Нешвил,Сан Хосе,Вашингтон единици за 25 кинта - 420 лева печалба.Хич не е зле ако станат.

ivanrealmadrid1
23.04.2013 13:48

лошо за байерн че го няма манджата. нз защо ам си мисля че барса ще бие . 2:4 от мене

CMD
23.04.2013 13:48

Слагам 20 лв. Г/Г пък е*л съм му ма**ата*joking*

Messi9818
23.04.2013 15:32

ако загубиш не отборите а тебе че требва да си се намразиш*lol**lol**lol* базк..то ако не залагаш няма как и да печелиш..неможе всеки път да се печели на 1/4 финал като си набутах 10 лв. и умрях от нерви викам повече нема да пускам..обаче веднага събота и неделя в мачовете за първенства спечелих 16 лв. и си ги избихх*joking*

sdw
23.04.2013 15:06

1.51 си заслужава да го бутна с 50 кинта.А защо не и със 100...Ако загубя обаче ще трябва да намразя и двата отбора *lol*

Messi9818
23.04.2013 14:36

1.51 е коеф за г/г 1- 2.00 Х-не помним :Д и 2- 3.05*smile*

sdw
23.04.2013 14:28

Ей и аз си го мислех,ама коефициента за Г/Г сигурно е не повече от 1.4

sksw
23.04.2013 13:39

Но дори Барса днес да направи Х, не се лъжете, че са се класирали. Байерн играе много по-добре като гост. Както днес е Х, така на Ноу Камп може да бият Барса. Така че докато не минат двата мача, всяко едно подценяване на някой от двата отбора ще е фатално. Но аз се надявам Байерн да бият, ако ще и с 1:0 първия мач.

sksw
23.04.2013 13:36

Ако ще сравняваме отделните звена, ако мога така да ги нарека на двата отбора, то за мен са следните. Аз следя много и Байерн и Барса, само да отбележа.
Вратар : Естествено че Нойер. Той е един от най-добрите в света в момента.
Защита : Тази на Байерн е най-силната в Европа.
Полузащита : Равностойни за мен.
Крилата : Ясно е, че Рибери и Робен са едни от най-добрите съответно леви и десни крила в света в момента. Но да кажем, че и там с Барса са равни.
Нападател : Немога да дам предимството на Барса, само заради един Лео Меси. Той не е просто обикновен нападател, а прави цялата игра на Барса. Но да речем, че и там са равни, тъй като Гомес и Манджукич в 2рия, постоянно вкарват този сезон.
Извода е, че Барса освен може би в халфовата, никъде другаде не са по-силни от Байерн. Мача е в Германия, а и Барса ще са без двама защитници и то титулярни. Меси не се знае в каква форма ще е. Изобщо ще е живо чудо, ако Барса не падне днес.

john_doe
23.04.2013 13:32

До 20 мин, 1 - 0 за немците,даже и Меси няма да ги спаси.

sksw
23.04.2013 13:30

Според мен Байерн е по-силен, но винаги може да се случи нещо непредвидено.

Horned
23.04.2013 13:16

определено финал преди самият финал ще е този мач *smile* ще подкрепям Байерн само защото са любимият ми отбор от Германия нищо лично... честно да ви кажа победителя е не ясен тук всичко ще се реши на полето!*beer*

CMD
23.04.2013 12:52

Според мен Байерн ще прасне Барса с 3-1.*tongue*

rollingstones
23.04.2013 12:34

Имам чувството, че УЕФАлона ще спечели чрез подкрепата на съдиите. Както направиха срещу Милан...

gang_related
23.04.2013 12:41

Боли ли те още дупето от изнасилването на Камп Ноу? :Д Нещо много се покри през последния месец, след поредното унижение на жалкия Милан! Даже трябва да се радваш, че Милан паднаха само с 4! Барса ги смазаха ТОТАЛНО!!

MaLkO_LuD94
23.04.2013 12:38

И срещу ПСЖ забрави да добавиш *joking*

sdw
23.04.2013 12:27

А относно темата...Не смятам,че откакто навлезе "Тоталния футбол" позициите са от значение.Както Иниеста е халф,така участва в атаките през крилата точно както Рибери или Робен.Стила на игра е важен.Според мен Барселона имат по-уникални футболисти и за мен те са фаворити,но Байерн имат предимството да играят срещу слабата защита на Барса в момента,впредвид отсъствието на Пуйол,а не вярвам на Алианс Арена Барса да вземат центъра толкова лесно.Като се има и предвид и традицията на испански отбори в Германия,предполагам една победа за Байерн довечера.Въпроса е с колко,защото на Ноу Камп ще бъде коренно различно.Прогноза : разменени домакински победи,въпроса е кой ще излъже другия. Разбира се има и възможност да стане изненада на Алианс,впредвид множеството пропуски които Робен ще направи и възможността на Хайнкес да направи Анти-Меси защитна линия,която малко или не ще отвори пространства на други футболисти.Тва е.

Juventus333
23.04.2013 12:26

Цял ден го чакам този мач. Това е ФИНАЛ ПРЕДИ ФИНАЛА. Ще бъде уникално зрелище.(Надявам се да не стане някое скучно реми, което не ми се вярва де.) *smile*

gang_related
23.04.2013 12:18

Нямам търпение да дойде мача довечера! *smile* Ще е уникално зрелище! 2 хипер атакуващи отбора! Не мисля, че статистиката има каквото и да е значение тука в такива мега дербита! *smile*

Neooo_1995
23.04.2013 12:01

Очаквани един много интересен двубой.Ще има футболно зрелище и спектакъл.Радост за окото и за всеки футболен напред.Успех и на 2-та отбора.

enjo2
23.04.2013 11:42

ми много ясно че меси* ... обърках ОМГ *lol**lol**lol*

enjo2
23.04.2013 11:41

Тука не съм съгласен за някой предимства
Мартинес, Швайнщайгер и Мюлер срещу Бускетс, Шави и Иниеста. Силата на баварците в тази зона е неоспорима, но въпросната тройка на Барса е окичена със слава и притежава класа, която вече вписа имената на полузащитници със златни букви в историята на футбола. Предимство за Барселона, но ако има кой да спре Шави, Иниеста и Бускетс, това са именно предстоящите им съперници.
а как може да сравяват тези от байерн с тези от барса Шави и Иниеста са с класи над тея как може !!! за защитата ОКЕЙ няма проблем се пак Бартра ясно и останалите окей а пък за Меси срещу Гомес ми много ясно че гомес ... нямало кой да спре Робен и Рибери *lol* Робен винаги влиза навътре от крилото и не подава а рибери е малко по опасен в индивидуална игра и прави хитри пасове за рибери съм съгласен но за робен не чак толкова иначе и той е от световна класа *smile*
За мен Барса е СЪВСЕМ МАЛКО по-добрия отбор и си мисля че във този мач всичко може да се случи *beer*

degea97_
23.04.2013 11:36

Нищо лично към феновете им , но и двата са ми противни , така че квото иска да става ..

daledoria
23.04.2013 11:22

Немската машина срещу Испанската машина кво повече да се говори едните 89 гола другите 99 а вие продължавайте да плюете гадни малки зарибени хейтърчета те нали си вземат парите вие цял ден по домовете на мама и тати чакате и да ви кажа футболистите са големи приятели няма омраза -)

Johan_Cruyff_14
23.04.2013 11:03

Вратари: Нойер срещу Валдес - тук изглежда, че предимството е за немците, но дали е така?
Не е така.

rezaka_86
23.04.2013 14:24

а ве братле ти за кои вратар ми говориш??4е не ми стана ясно..Валдес е клоун смешник..как 6те го сравняваш сьс Нойер!!!4ас по скоро да се маха от барса 4е само пре4и на отбора..ина4е дове4ера ма4а е хенди кап за Баварците!!!

Messi9818
23.04.2013 14:16

Валдес не е най-слабата ни част....защитата която е ''куца,къорава,саката'' прави тези трудности за Валдес неможе Дани Алвеш който е десен защитникк да е повече в противниковата половина отколкото в нашата...качествата в атака безспорни но зоната се оглва от там се прави контра някой от централните отива да пресреща и зоните остават празни и като излязът 1на1 с ВАЛДЕС ТОЙ НЕМОЖЕ ДА СПАСЯВА ВСЯКА ТОПКА*wink*от защитниците на ниво е Алба върши Отлична работа и в преден и в заден план*smile*

sdw
23.04.2013 13:17

Ти верно ли си на 47 и праскаш такива малоумни коментари обикновено?

Johan_Cruyff_14
23.04.2013 13:09

А кога съм казал, че се смятам?*lol**lol**lol*

Johan_Cruyff_14
23.04.2013 13:08

А ти си пусни кой да е мач на Барса в последните 3-4 месеца.

MaLkO_LuD94
23.04.2013 12:43

В Шалке признавам че беше много добър и не пускаше гол тогава беше невероятен но откакто е в Байерн не е същия *thumb_up*

Marto17
23.04.2013 12:38

само си пусни мача на ШАЛКЕ 04 СРЕЩУ Манчо.. И ВИЖ какво са спасявания от страна на НОЙЕР, А да и спасяването му с/у ПИРЛО от фаул.

MaLkO_LuD94
23.04.2013 12:37

Аз пък се радвам че е вратар на Барса въпреки простотиите които прави *thumb_up*

sdw
23.04.2013 12:34

Въпрос на мнение,мен не ме кефи и тва е.Ако бях фен на Барса щях да тръпна всеки трансферен прозорец за да го продадат.Факт е,че се радвам,че не е вратар на Реал.

MaLkO_LuD94
23.04.2013 12:32

Създава впечатление че е слаб защото обикновено по време на мач към него се отправят 2-3 удара от които единия е почти сигурен гол но за това носи вина защитата защото головете които се вкарват на Барса са при контри и доста оголени пространства при които Валдес е безпомощен *thumb_up*

LiLN
23.04.2013 12:30

Аве човек ти на 50 години стана шо не почнеш да работиш нещо ами по цял ден тука глупости пишеш?Не разбра ли че не си чак такъв футболен виртуоз за къвто се смяташ,не ти е чак толкова ясен футбола

sdw
23.04.2013 12:28

Виж,Валдес е слаб за мен не защото винаги е такъв,а защото е непостоянен.Аз съм го виждал да се бъгне и да не могат да му вкарат гол,факт.Хората,които са го гледали в тоя момент със сигурност си мислят,че е най-добрия в света.Не ме кефи това,че не е постоянен.

MaLkO_LuD94
23.04.2013 12:25

Този ;;слаб'' вратар знаеш ли колко пъти ги е спасил и колко пъти е отчайвал нападателите когато излизат сами срещу него ???

MaLkO_LuD94
23.04.2013 12:23

Можеш да изгледаш 2-3 мача на Нойер и тогава да ми отговаряш *thumb_up* И всъщност точно ти няма нужда да ми отговаряш *thumb_up*

sdw
23.04.2013 12:22

Това е твое мнение,малцинство спрямо истинските и обективни мнения,както ти казаха някои фенове на твоя отбор по-долу.Валдес е най-слабото ви звено и е време да го смените,не се самозалъгвай,само защото си пристрастен.Барса е един страхотен отбор с много слаб вратар.Разбирам те,че си изказваш мнение,но то май винаги ти е криво това мнение.

Johan_Cruyff_14
23.04.2013 12:12

И двамата са от еднаква класа, но не защото са слаби, а защото и двамата са много силни.

chelsea_asroma
23.04.2013 12:10

Ти добре ли си с главата?Къде е Нойер къде е Валдес дето цял свят му се смее?

MaLkO_LuD94
23.04.2013 12:06

Нойер е слаб колкото Валдес за мен са от една класа *thumb_up* Иначе Централни защитници определено Байерн Крайните защитници за мен са равностойни Халфова линия определено Барса Крила Байерн въпреки че Робен е много ялов И нападател Барса *thumb_up*

Marto17
23.04.2013 11:04

ахахахахахха *lol*

paunQ
23.04.2013 10:54

Дано се получи здрав и красив мач! Нека футболът преобладава!

Забележка към автора - в заглавието не трябва да има въпросителен знак за края на изречението. *smile* Учете го тоя български и неговата пунктуация. *smile*

finer
23.04.2013 10:50

За Юнайтед съм но сега ще викам за Барселона. Давай Барса подкрепям ги както те ни подкрепиха срещу Реал Мадрид ! *beer*

sani_1234
23.04.2013 10:49

Ако Байерн ние бие сега на финала ще смачка Реал защото миналата година Байерн бе по слаб от тази година но победи Реал а сега Реал нямат никакъв израстък даже играят по слабо така че феновете на Реал да несе заблуждават и незнам защо не смятат Борусия за достоен съперник да не накрая да ревете !!!

Deadly_teams
23.04.2013 10:14

И пак Уефалона играят 2рия мач у дома, че ако на Алианц Арена стане Гаф на Камп Ноу да се оправят. Този платиМи много ме ядосва, въпреки всичко финала ще е НЕМСКИ...

MicahRichards97
23.04.2013 16:39

Добра шега *thumb_up*

mmartoo
23.04.2013 10:37

Момче, ОСЪЗНАЙ СЕ!! Финалът е Байерн - Реал Мадрид, след който ще последва ДЕСЕТАТА !!!!! *wink*

gosheto944
23.04.2013 10:24

Вие не играхте ли на Олд Трафорт 2-рия мач ?? И Ви видяхме ... !!

liverpoolfccc
23.04.2013 10:18

Прав си братле .... така от началото на ШЛ и срещу Милан и срещу ПСЖ !

sani_1234
23.04.2013 10:01

Един от мачовете във който идея си нямам какво ще стане мисля че ще има много голове защото Байерн са много силни и дано все пак моята любима Барселона победи !!!!!!