Ето защо в ПСЖ са бесни (видео)

10:04
Ето защо в ПСЖ са бесни (видео)
Пари Сен Жермен и Барселона не се победиха, завършвайки 2:2 в изключително интересна 1/4-финална среща от Шампионска лига. Каталунците са бесни заради попадението на Ибрахимович за 1:1, а парижани буквално хулят един от играчите на съперника.

Под словесен прицел попадна Алексис Санчес, според Карло Анчелоти чилиецът е завършен симулант, а съдията е направил подарък на Барса при дузпата в края на мача.

Алексис прикова вниманието през лятото с явна симулация срещу ПСЖ в приятелски мач, а парижани претендират, че Санчес е повторил номера в по-ключов момент, именно 1/4-финал на ШЛ.

Без коментар.



Претенции, че Санчес търси дузпата на всяка цена и реферът му я дава.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Deadly_teams
03.04.2013 18:43

Тук дузпа си имаше, първата е просто банална :Д направо мн се накефих като видях този как може преспокойно в матрицата да си участва :Д .... , а за Барса, само 2 играча ще ви кажа които уважавам от там- Шави,Меси... Другите са циркаджии и актьори, Вия като го помня в Валенсия какъв беше, уникален играч бореше се за всяка топка, ся един циркаджия и актьор.... Тоя Виланова мисля че в един филм съм го виждал( не се шегувам, сериозно говоря много ми е познат ама не мога да се сетя от кой филм)

sakata_97
03.04.2013 18:07

Аз се заяждам само с такива като тебе,където ми се правят на големи разбирачи,ама мога да ти кажа,че знам много повече за футбола от тебе,отколкото ти се мислиш,така че не се изхвърляй така, че знаеш много

MaLkO_LuD94
03.04.2013 18:39

Не ти се заяждаш с всички затова хейтваш всяка тема свързана с Барса *wink* Вижда се колко разбираш няма нужда да ми казваш *thumb_up*

sakata_97
03.04.2013 17:37

Ти за гений ли се смяташ бе,не се ли виждаш колко си прост,ти само си погледни жалките коментари и после ще ми казваш идиот и,че неразбирам от футбол,жалък смешник

MaLkO_LuD94
03.04.2013 17:43

Ма не то е ФАКТ че едно 50% тук имате профили единствено за да се заяждате и е ФАКТ че същите тези хора не разбирате грам от футбол *thumb_up* Може да не съм най-големия разбирач но поне зная основните правила и в сравнение с вас имам доста повече познания по играта и то не само за този спорт *thumb_up*

enjo2
03.04.2013 17:29

ДУЗПА ИМАШЕ !!! каквото и да си говорим а при гола на ибра ... Коментатора:имаше 2 метра засада ... каква брутална засада ... и наистина имаше засада !!! така мисля ...

Vikingit
03.04.2013 16:39

Много тежки грешки на съдията. Вярно има го домакинското съдийство винаги, но тука се оля. Като добавим и ахмака Валдес и контузията на Меси, Санчез дето изтърва два гола логичното стана.

CMD
03.04.2013 16:02

Те почти всички са такива от Барселона симуланти,палячовци,циркаджии.

MaLkO_LuD94
03.04.2013 14:48

Просто за пореден път бяхме порязани ФАКТ *thumb_up* Не виждам защо са бесни само могат да са доволни че не им вдигнаха 2 метра засада и не изгониха Ибра иначе 2-рия мач трябваше да е протоколен ама нищо де втория мач ще дадат тъч за Барса и всички ще ревнат пак колко подпирани били и как съдията ги подпрял хахаха *joking*

MaLkO_LuD94
03.04.2013 16:50

На мен само едно ме е яд, че всякакви идиоти като теб които не разбират грам от футбол могат свободно да изразяват мнение по всички теми *thumb_up*

sakata_97
03.04.2013 16:16

Вие трябва да сте доволни,че в важните мачове ви подпират от съдийската мафия,иначе сте обречени на провал,това да ти е ясно ревльо*cry*

jeky87
03.04.2013 14:34

Изобщо не знам защо коментирате положенията на Барселона? Те никога не симулират! и съдиите също само ги ощетяват ... ужас *cry*

luiss_nani17
03.04.2013 14:27

Не ми се вярва Алексис да беше стигнал тази топка, но ситуацията я изигра много хитро като чукна топката в последния момент. Дузпа имаше к'вото и да говорим. *smile*

ppetrof
03.04.2013 14:23

Във всеки спорт има хитрости и измами,ама футбола вече не е това което беше,отборите вече си наемат треньори по актьорско майсторство.Съвсем скоро в треньорските щабове ще видим имена като Спилбърг,Тарантино и т.н.

tishowinner2
03.04.2013 13:50

Артист няма какво повече да се каже, поведе си топката мега силно така че и Болт нямаше да я стигне ама падна за дузпа симуланта гаден, а какво да кажем за Вия - само го погледнете като пада за фаул как се променя лицето му - сякаш изпитва най-голямата болка на света - Холивуд те това са барса.

troll_football
03.04.2013 13:49

Много ясно се видя, как вратаря на Псж хваща Алексис за краката, дузпа си имаше.Това, че нямаше как да догони топката е друг въпрос, спъването беше изцяло вратарска грешка.Колкото до головете на ПСЖ, според мен и двата не бяха редовни.При първия засадата беше повече от очевидна, а при втория имаше нарушение на Ибрахимович срещу Алвеш при борбата за високата топка.

DuX4o0
03.04.2013 13:30

С риск да се повторя ще кажа,че техниката вече е достатъчно напред да се въведе Видео технология.Не за всяка ситуация разбира се но поне за спорните като головете на Байерн и Псж *smile*

gang_related
03.04.2013 13:28

Има разлика между симулация и умишлено търсене на контакт тъпанари такива! Вземете излезте веднъж навънка и ритнете поне един път топката, та да видите какво е и да играеш футбол! Санчез просто беше хитър и си просеше дузпа! Симулация няма как да има, тъй като вратаря го спъна! Аман от кретени в тоя сайт!

jeky87
03.04.2013 16:08

съгласен съм ... качеството на игра в днешни дни е замарено почти до нула, преди като сме се радвали на положения в които играчите се борят да играят, сега е точно обратно

gang_related
03.04.2013 15:58

Безмислено е да продължаваме да спорим на тая тема с теб *smile* Явно ти гледаш футбол по едни правила, аз по други. И давам Тоти за пример като лоялност, а не на коректен играч. Не гледам много италиански футбол и не знам какви ги върши. За мен в случая това няма нищо общо със симулация, а с хитрост и просене на дузпа.

devic
03.04.2013 15:07

ами ти сам го каза - като те спъват. това е напълно естествена позиция при която без твоя воля падаш на земята. пък вече ако направиш нещата да изглеждат реално по неестествен начин, ето това е симулация. без значение дали са ти докоснали връзката на обувката или не. знам че няма да го разбереш,все пак даваш тоти за пример на коректен играч.

gang_related
03.04.2013 14:48

Футбола отдавна не е това, което беше преди 10 години. Самия факт, че няма играчи като Гигс, Тоти, Санети и т.н. говори само по себе си! Нормално е да има и повече хитрости от преди. На кой от днешните футболяги мислиш му пука за морала във футбола? Все едно на Санчез ще му пука, че ще го наречат симулант и хитрец..Това преди 10-15 години щеше да е срам за един футболист и може да му попречи да играе в по-голям отбор

YUNOFF
03.04.2013 14:34

Ако беше вашият Солскяер от близкото минало щеше да го прескочи.

gang_related
03.04.2013 14:22

Каква симулация ми говориш като те спъват бе? Ти усмисляш ли сам какво пишеш?! Естествено, че ще търси контакт. Я ми кажи колко футболисти познаваш, които в такава ситуация ще се направят на моралисти и ще прескочат вратаря?! Симулация има само тогава, когато не е имало контакт с противниковия играч! В случая фал има от където и да го погледнеш, макар и Санчез да не може да стигне топката след изритването им. Вратаря е виновен в случая, че се подлъга по Санчез и го спъна.

devic
03.04.2013 13:38

това трябваше първо да го помислиш. нали при всяка симулация се търси контакт. в един случай го има при друг го няма. ква е разликата? и в двата случая симулираш (умишлено търсиш контакт). преди да изръсиш поредния брътвеж го усмисли го наум,даже и химикал вземи ако ти трябва.

kns
03.04.2013 13:15

Втората дъзпа беше редовна,ама за първата трябва да бъде наказан Санчез с 2 ма4а поне! Не може толкова видно и ясно да симулира и да търси контакт винаги..МНОГО ЖАЛКА ИСТОРИЯ !!!А колкото за гола на ПСЖ -чиста засада...Но това не е от значение,тук се гледа повече симулантското поведение на Санчез повече от колкото гола от засада,защото просто сме свикнали Барселона да прави точно такива мизерии,ПОСТОЯНО,НЕПРЕКЪСНАТО !!!

kns
03.04.2013 13:47

А явно аз не съм разбрал...ами според мен имаше си чиста дузпа за барса-2рата...то се вижда с просто око.ама за първата симулацията на санчез трябва да бъде наказан няколко мача,писна ни на всички от тези симуланти от барса.. И все пак знаете ли защо тревата на Камп ноу е толкова ниска?За да може и меси да се вижда чат пат *joking*

kns
03.04.2013 13:44

Не го оправдавам даже го упреквам,прочети пак какво съм искал да кажа,,,всички ни писна от симулациите на Барселона-алвеш бускетс,педро сега и санчез ..пълен смях са тези

devic
03.04.2013 13:24

и кое й е редовното? че почна да си влачи опорния крак преди контакта с вратаря ли? пореден спектакъл в последна сцена на театрален фестивал ФК барца.

MaLkO_LuD94
03.04.2013 12:45

Дузпата си е 100% в ПСЖ защо не са бесни че 1-вия гол им е от 2 метра засада ???

Unitedfan3
03.04.2013 12:37

Че Санчес е симулант си е така ама имаше дуспа за Барса.

Shut_up
03.04.2013 12:27

one1win Без да искам ти дадох минус .. мишката ми се прецака сори .. много си прав иначе *beer* ако е за реал дузпа ще има за тях винаги има само ако на оня зализания се подлъзне от гела си дузпа има *referee**whistle**cards**beer*

one1win
03.04.2013 12:51

Няма проблем за минуса.*beer*

plamo_85
03.04.2013 12:19

Дузпа има - остъдена правилно, Засада на Ибрахимович има - неотсъдена и вкаран гол, Втори жълт картон за Ибрахимович има при положението на засадата когато вкара гол и не беше зачетен, 2-3 секунди след сигнала Златан решава да вкара гол спестен 2ри жълт съответно Червен!!! Още предната седмица понамириса от УЕФА, когато решиха да намалят наказанието на Златан от 2 на 1 среща *smile* Този сезон доста намирисват и жребии за ШЛ, и съдииските назначения и техните отсъждания... Като цяло скандална е тази Шампионска лига този сезон *smile*

DuX4o0
03.04.2013 13:02

За картона на Ибра мисля,че не си прав.И Алвеш до вкара топката в началото на мача след съдийския сигнал.Алвеш между другото беше най-добрия снощи.Той разбира от футбол и знае какво да е имаш истински идол *smile*

hifonic
03.04.2013 12:28

Колко много истина в 5-6 реда.

ForgiveN
03.04.2013 12:09

Едно време Алексис беше талант,ама откакто отиде в Барселона,стана еб*си мазния симулант...

gang_related
03.04.2013 11:04

Дузпа по правилник има. Санчез умишлено търсеше контакт с вратаря и го получи! И на малките деца им е ясно, че нямаше начин после да играе с топката! Вратяря като е глупав и направи дузпата да се оправя! Правилника не е достатъчно гъвкъв в такива ситуации, затова дузпата е реална!

DuX4o0
03.04.2013 10:43

Имаше си дуспа снощи.А за гола на Ибра някой по запознат ррябва да каже редовен ли беше,защото за мен гола е редовен.Нали от няколко години тази пасивна засада не се свири Ибра е в пасивна засада и до вкарва топката след гредата,напоследак има много такива голове от добавки на иограчи които са били в засада и са зачитани..Не знам аз може и да си е бил не редовен гола *wink*

DuX4o0
03.04.2013 11:49

Значи ако си беше гол не греда няма засада,сега Ибра като вкара има засада...Да вземат да е махнат тая пасивна засада щото се обърквам *beer*

extol
03.04.2013 11:16

Каква пасивна засада, като той отиграва топката бе?! Пасивна засада е когато някой играч е зад защитата, но не се включва в атаката на отбора. Голът бе от безумна засада, чак умът ми не побира как може на 1/4 финал да не се види/свири...

Johan_Cruyff_14
03.04.2013 10:28

А защо не правите статия за 3-метровата засада на златко?!

real_madrid973
03.04.2013 10:11

Дузпа имаше , няма кво да спорим.. Срещу Селта, когато играхме ситуацията беше абсолютно същата.. Кака си я бутна много напред и нямаше как да я хване , ала вратаря го спъна и имаше дузпа, същата ситуяция ..

Fcb10
03.04.2013 12:03

Така са някой фенове срам ги е да си признаят...

one1win
03.04.2013 11:58

Няма дуспа за Барса, а ако е за Реал ще има. Педал!

LaMagia
03.04.2013 10:49

Тук нема дуспа, също така и при тази ситуация с Кака пак немаше дуспа.

cvetan07
03.04.2013 10:22

Съгласен съм