Кражба или съвсем редовен гол, преценете сами? (видео)

09:53
Кражба или съвсем редовен гол, преценете сами? (видео)
Байерн Мюнхен надви Ювентус с 2:0 в 1/4-финален двубой от Шампионска лига и взе отличен аванс преди реванша на италианска земя. Вторият гол на баварците породи редица коментари като повечето мнения са, че е скандален.

Марио Манджукич асистира на Томас Мюлер, който бележи. Претенциите са, че Марио се намира в явна засада. Вижте ситуацията, може би съдиите имат право.

Кражба или съвсем редовен гол, преценете сами?

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

luiz_lfc
03.04.2013 17:01

Няма засада но няма значение така или иначе старата госпожа може да стяга куфарите.

spain_lydaka
03.04.2013 16:28

Какво да кажем за гола на Ибрахимович срещу Барса тогава?

Bayern85_
03.04.2013 16:22

Да ги в правилата,всяка година ли ги подменят?сигурен съм че преди се гледаха краката на футболистите.Сега чета,в неофициални сайтове обаче,че се гледа всяка част на тялото,с която е разрешено да се играе.Ръцете естествено не влизат в това число,вече и аз се обърках.Някой влизал ли е скоро в сайта на фифа,и да е чел правилата?

popi84
03.04.2013 16:08

Байерн ни надиграха по всички показатели, заслужена победа, но това си бе чиста засада. Ако не бе и дебилската грешка на Буфон, резултата щеше да е по поносим, но поне реванша се очертава като доста интересен *wink*

SAYONARA888
03.04.2013 15:57

Кражба е силна дума, бих казал ощетени, но и това не е. Засада наистина е много тънка, а не знам, защо ми говорите и за дузпа.

crip1
03.04.2013 15:28

Бе резултата е справедлив, а Клатенбърг постоянно разваля зрелищата.Толкова грешки.... Киелини направо тормозеше Манджата цял мач, и нито 1 жълт, после за идентично нарушение като това срещу Рибери по-рано дето нямаше картон, Манджата със жълт.Да не говорим, че Рибери беше за директен червен картон.Браво на Байерн, надиграха ги, но тъпите съдии преебават мачовете.Мюлер и Рибери са чудовища *smile*

heros_max
03.04.2013 15:28

Съжелявам за коментара по долу моля не го гледайте.

heros_max
03.04.2013 15:23

Хора нещо не мога да схвана...Как така има засада като Мюлер прави пас от отбита топка?

kvoW3
03.04.2013 15:16

Стига сте ревали няма засада!!!...гледат се краката на играчте *wink*

Neill_88
03.04.2013 15:14

Резултата е справедлив. А тоя съдия трябва да го пратят в долните дивизии на Англия, че разваля дерби мачовете.

CMD
03.04.2013 14:48

И за двата отбора съм, но тука имаше засада.

ceco26
03.04.2013 14:41

абе засада според мен има, но ако гледаме от гледна точка на това, че съдиите бяха пълни п*тки за пореден път /особено Клатънбърг и оня зад вратата на Юве 1вото полувреме/, то бе справедливо, редовно или не, Байерн да вкарат 2ри гол...не може оня слопок да не даде жълт картон на Киелини, после и дузпа за Байерн, а да дава картони на Манджукич и да бе отсъдил засада при този гол...и още няколко тъпо отсъждания имаше-щом дори смотаните коментатори от БТВто го оплюха...

RAFKATA
03.04.2013 14:31

Съдията е видял 2 - ма манджуковци.Единя от тях не не бил в засада.От Водката

forby
03.04.2013 14:10

никаква засада само погледнете хубаво разбирачи сте всичките.;

Fedde_Le_Grand
03.04.2013 14:07

Засада има! Крака,рамена ,само ръцете не играят..Съдията беше ужас,ощетети и 2та отбора..Имаше дузпа,имаше засада,имаше и червен картон..Това бяха най-важните отсъждания и той сгреши и 3те..Видал обаче дали не трябваше да бъде изгонен,заслужаваше 2 жълти според мене..Киелини мисля,че дори на получи картон,а той трябваше да получи един жълт поне..Всеки път нарушение във въздуха с/у Марио,така че..Иначе съвсем заслужена победа за Байерн,дори резултата е малък,ама топка и все пак Буфон..

Bo00om
03.04.2013 14:06

ИМА ЗАСАДА!!!!!!! Олич нямаше да изпадне в засада ако беше на мястото на манджукич. Най голямата грешка на Хайнкес е че подари Олич на Волфсбург и купи много по слабия харватин.

Fedde_Le_Grand
03.04.2013 14:09

Да,той е все в лазарета няма как да изпадне в засада..Манджата е 100 пъти по-добър,макар да не вкара вчера се бори колкото Рибери и постоянно пресира цялата защита,че и остави Рибери сам с/у един защитник,ама той се усра..

ppetrof
03.04.2013 14:02

Да,като го гледаме 100 пъти на повторвние-засада има.Но преценете с каква скорост лети топката,това все пак беше удар към вратата,дали съдията може да си завърти главата с такава скорост.И тук чета само къде му били ръцете и краката,ако няма стоп-кадър и ние няма да можем да преценим,а на терена всичко става за част от секундата.Не оневинявам съдията,това му е работата но грешки стават.

hifonic
03.04.2013 13:55

Съвсем логичен резултат с оглед на играта, която показаха отборите. Тук засада има, но имаше и дузпа за Байерн, която не беше свирена. Много слаб мач на Клатенбърг.

nofx
03.04.2013 13:47

жабарите да се радват че си тръгнаха само с 2:0 ако правите такива теми то направете една и за "единоборствата" на Киелини и Видал

shneevais
03.04.2013 13:42

Abe само Ювентус бе топката сама ходеше към вратата ни щот имаше чип в нея :Д

suka
03.04.2013 13:42

това според мен е редовен тол

Gopcho
03.04.2013 12:47

gang_related трябва да се гледа обективно, но много по-лесно да е си кон с капаци и да пишеш глупоститите, които чуеш от коментаторите *lol*. Малко са хората, които гледат обективно, повечето тука са от 13 до 20 които гледат футбол от 1 седмица и чулу Барса или юнайтед много ги подпирали и си изграждат някво грешно мнение *smile*

gang_related
03.04.2013 12:54

Е аз това го знам *smile* Ходи го обясни на лапетиите, дето по цял ден пишат как бутат Барса *smile* Както и да е тука не е темата за Барса и Юнайтед *smile* Като цяло тази година ШЛ е хипер зле с тези съдииски грешки и ме хваща яд и като фен на любимите ми отбори и като неутрален зрител.

Chelsea_BotevPd
03.04.2013 12:35

имаше и дузпа,та това може да се каже един вид извинение към баварците

RoSKo0o0
03.04.2013 12:23

Според мен няма засада, защото и аз знам принципно, че се гледат кваката на футболиста. Може и да бъркам. Все пак смятам, че "ограбени" е доста преувеличено, все пак... Байерн смазаха Ювентус. Единственото, което не ми хареса в мача е, че не изгониха Рибери. Този съдия беше пълен льольо.

TOTTU_2
03.04.2013 14:19

тогава ми кажи - Киелини на колко пъти трябваше да бъде предупреден с жълт картон???

Shut_up
03.04.2013 12:22

Пичове аз ще ви честития защото най-вероятно юве се класира и ще видите колко хора ще си напълнят джобовете *beer*

TOTTU_2
03.04.2013 12:17

Вярно е че има 2- ри мач, но честито на всички италианци!!!

Gopcho
03.04.2013 11:47

Как така казвате еди кой си отбор заслужавал 2-ри гол? и 300 положения да имат като не могат да вкарат, значи не заслужават, те и срещу арсенал заслужаваха, ама 0-2 беше мача. "realmadridfc, gang_related" ако Барса бе на мястото на байерн, били си повторил думите?

gang_related
03.04.2013 12:31

Защо да не си ги повторя? *smile* Не ти хващам логиката пич? Когато съдията сбърка трябва да се гледа обективно, а не с пристрастия както 90 % от глупаците в тоя сайт *smile* И за да ги отговоря на въпроса, ДА ЩЕ СИ ПОВТОРЯ ДУМИТЕ

PraschoChorbata
03.04.2013 11:42

Може да вкара с глава която му е в засада, повече няма и какво да допълвам, чиста засада, не, че не си заслужиха 2рият гол де ама......

billy_944
03.04.2013 11:17

Не знам къде сте го чели това за краката,но единствено ръцете не се броят ако са зад защитата..В случая тялото е така,че би трябвало да се отсъди засада,но кражба е прекалено..Кражба бе в другият мач (голът на Ибра *wink* )

Rooney_1010
03.04.2013 11:16

Абсюлютна ЗАСАДА!!!Гледа се всяка част от тялото на футболиста с която може да бъде нанесен удар и да се вкара гол

RealMadridFC
03.04.2013 11:08

С краката назад,с тялото напред . Мисля че е засада,но не го решавам аз,а съдиите.

gang_related
03.04.2013 11:06

Според мен има засада, макар и тънка, но е глупаво Ювентус да плачат за това! Байерн трябваше да водят с 2:0 още преди почивката ако Клатенбърг беше отсъдил справедливо дузпа. Едва ли умишлено са зачели гола. Просто съдиите бяха невероятно некадърни! Рибери щеше да счупи крака на Видал, а оня свири тъч :Д

parmalata
03.04.2013 11:06

[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=546298088725672&set=o.345971365443086&type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-ash3%2F558085_546298088725672_1090660829_n.jpg&size=800%2C480] Това е истината !!!

parmalata
03.04.2013 10:52

Какво щеше да стане ако беше свирил всичко както трябва...2:0 до 30 мин. за Байерн, дали нямаше да ви вкарат и още до 65 мин. , когато Видал трябваше да го изгонят и да играете с 10 човека, дали Байерн пак нямаше да вкара с човек повече, дали след ч.к. за Киелини в 78 мин. Байерн нямаше да направи подобен резултат на мача си с Хамбургер (9:2), с разликата че Хамбург поне имаха положения, нещо което Юве нямаше ?!!! И да ,нека отмени гола на Мюлер в 63 мин. и нека изгони Рибери в 86 мин. ...само че до тогава , ако беше свирил като топ рефер....резултата до 63 щеше да е поне 3:0 , след 78 ... поне 4-5:0

parmalata
03.04.2013 10:45

Не ви ли е срам, след тази игра и късмета , който изкарахте да говориш за съдии ! След като не изгони Киелини за удар с лакът в лицето на Манджукич в 78 мин. и Видал , който още пърото полувреме беше за ж.к. а второто ,вече след ж.к. спъна Швайни отзад, чист ж.к. недаден и не даде чиста дузпа за Байерн в 30 мин. , след като Робен игра цял мач за вас.Да ми говорите за гол от засада след като ясно се вижда че такава няма, а да Рибери може би беше за ч.к. , в 86 мин. , но защо не изгони Видал в 65 мин. и Киелини в 78 мин. Не умеете да губите , днес съдията само ви спаси.
ТОВА НЕ Е СЕРИА "А" ПРИЯТЕЛИ , НЯМА КОЙ ДА СВИРИ 90 МИН. САМО ЗА ВАС.

7ed0o0
03.04.2013 10:45

Много тънка е засадата.Няма как да се прецени на момента дали има или няма за това съдията може да бъде оправдан

Terry1994
03.04.2013 10:44

Това дали има или няма засада си остава малко не ясно но до колкото бях чувал си в засада не само ако краката ти са пред защитника но и ако тялото ти е пред защитника без ръцете.

keshovica_87
03.04.2013 10:38

които мисли 4е има засада не разбира от футбол, наи малко са на една линия абе не гледате ли хораа.4ист гол си е тва ,но съдята мн трудно може да реагира

Jurka5
03.04.2013 11:42

Явно ти си този,който не разбира от футбол! Гледа се всяка част от тялото освен ръката! Не може да се говори за подкрепяне на Байерн в тази ситуация,защото беше сложна,но си има засада. Защо не дадоха червен на ислямиста рибери?

kris_666
03.04.2013 10:33

Според мен това е засада, но немците заслужаваха 2ри гол... Съдията просто беше ужас..

neuere
03.04.2013 10:15

Каква засада бе хора???? Манджукич да не играе с раменете и ръцете?? Горната част на тялото беше изнесена, но краката си му бяха на една линия със защитника. Но вече всичко е свършило каквото е било било. Така или иначе Байерн си го заслужаваха този 2ри гол, пък и не забравайте неотсъдената дузпа 1вото полувреме!

GiroudandSanti
03.04.2013 10:05

Сампдория - Интер
Реал Мадрид - Галатасарай
Малага - БВБ
ВАШИТЕ ПРОГНОЗИ ?

asdfasd
03.04.2013 10:05

Чиста засада .. и все пак баварците заслужаваха 2-ри гол..

kris_thunder
03.04.2013 10:04

Аз пък до колкото знам се гледа тялото.Според мен това е чиста засада.

basti31
03.04.2013 10:00

Никаква засада. Гледат се краката.

Juventus333
03.04.2013 13:41

Още вчера му казах. Той ми обяснява само и единствено това за краката, та краката. *smile*

Terry1994
03.04.2013 10:50

Не виждам как това е пасивна засада след като точно този играч прави головия пас след отбита топка

DuX4o0
03.04.2013 10:46

До колкото знам се гледа всяка част от тялото не краката.Да това по принцип е засада но пак е пасивна и мисля,че затова не са я свирили. *wink*

neuere
03.04.2013 10:18

А уе наш ти луд ли си???? Как Мюлер ще е в засада, ти или не знаеш кой кой е, или просто не ги разбираш нещата???

ryangiggs1000
03.04.2013 10:03

Гледа се всяка част от тялото,с която може да бъде нанесен голов удар.Мюлер е в засада.