Иван Иванов е готов да играе в Арсенал
Авторитетният сайт засипва с похвали Русия. Напомня за отличните му мачове срещу Интер в Лига Европа и изтъква една дузина положителни качества на бранителя.
"Иван Иванов е централен защитник, който е блестящ във въздуха. Той е истински лидер, има добър удар с левия крак. Само на 24 години вече е с 30 мача за националния отбор на България. Със своите 186 сантиметра височина и 4-те си гола в 14 мача през този сезон в Партизан този футболист е готов да заиграе в някое от най-големите първенства", отсича изданието.
"Начинът му на игра напомня на Абденур от Тулуза, който е пред трансфер в Арсенал", заключва Calciomercato.com.
В чужбина оценяват Иванов подобаващо, а Партизан може да му послужи като трамплин за трансфер в сериозен европейски гранд.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
06.01.2013 19:17
Иван Иванов ще играе в Арсенал Казанлък,но може и да не стане защото от Арсенал се чудили дали да го вземат защото не бил много добър с топката
06.01.2013 16:37
Заглавието на тази статия подсказва, че едва ли не вече е трансфериран, минал мединските тестове и вече е на 100 процента готов за първия си мач като титуляр.... Опс - ама забравих, че всъщност го сравняват (за съжаление) със френски циганин, който дори още не е влязъл в Арсенал...
dafuq winner?
06.01.2013 16:36
Арсенал ? да стои твърда резерва и да играе за ФА Къп или Cepital One cup ? и то да влезе там като резерва ? По хубаво ми се вижда да отиде в КПР имат нужда от такъв бранител наистина заслужава да е в по - голям отбор дори ТОП отбор *smile*
06.01.2013 15:45
тря да вика и караджата да му дига формата. ХАХА. автора е бил на две големи преди да грабне клавиатурата.
06.01.2013 15:30
ахаха Арсеанал само ще му закопае кариерата. А и дъртият френски педофил ги обича по-млади
06.01.2013 15:26
Арсенал за последните 5 сезона ( плюс тоя, тоест от 08/09) са на печалба около 45 милиона ПАУНДА от трансфери, а Юнайтед са на загуба с 59 милиона ПАУНДА, като се има в предвид ,че продадоха играч за 80 милиона паунда *lol* Само ,че Юнайтед има приходи от спечелени трофеи, а Арсенал не.
06.01.2013 15:29
Тва са само пари похарчени за трансфери, те си знаят от къде са ги спечелили. Юнайтед със сигурност дават повече пари, все пак от трансфери са на загуба, но пък може да си ги компенсират със спечелени трофеи.
06.01.2013 15:27
Тоест с трофеи и продаден играч за 80 млн са на загуба а ние без трофеи и без такъв трансфер сме много на плюс. Кой дава повече пари?Арсенал нали ахахахах *lol**lol**lol*
06.01.2013 15:18
И какво мислиш ,че купихте Кагава за 12 мил. , а ? Като навсякъде другаде пише 17 мил .
06.01.2013 15:17
До коментар [@comment 1253074] от [@user GunnerTillDie]:
човек откажи се :Д няма смисал да се мориш с него гледай си мача след малко *smile*
06.01.2013 15:16
От покупко-продажби за тоя сезон Юнайтед са МИНУС £38,100,000 , а Арсенал са минус £300,000. Тва е положението *lol*
06.01.2013 15:23
Чембърлейн не е 16 мил. , а 10 и зависимост от представянето му може да нарастне до 15.
06.01.2013 15:22
Да просто вие си продавате играчите ,а Юнайтед не. Вие предния сезон сте ПЛЮС 17 милиона и 500 хиляди паунда, на печалба от трансфери ..
06.01.2013 15:21
Което означава,че ние реално сме дали 300 000 за трансфери. И пак ти казвам виж Рууни,Фърдинанд,Нани,Де Хеа,Йънг и другите през годините назад и ги сравни с тези на Арсенал-Чамбо 16 и Касорла около 16/7но в никакъв случай 20.И Аршавин за около 15 това са ни топ трансферите.
06.01.2013 15:14
[@link http://www.transferleague.co.uk/premiership-transfers/arsenal-transfers.html]
[@link http://www.transferleague.co.uk/premiership-transfers/manchester-united-transfers.html]
Ето ви, сравнете и тогава спорете *lol* За Тевез не сте взели 25 милиона, взехте 0 евро, защото той не беше собственост на Юнайтед, тогава сагата беше ,че Юнайтед трябва да КУПИ тевез за 30 милиона и те отказаха, но пък Сити ги платиха, затова отиде там. Нищо не сте взели за Тевез и тоя сайт го потвърждава.
06.01.2013 15:09
До коментар [@comment 1253050] от [@user GunnerTillDie]:
То се вижда в таблицата бе сляп.20+11+13=?Верен отговор 44.22+12+6(този е на Пауъл,че да е по-равностойно) е равно на колко?Верен отговор 40.Хайде сега обратно на училище.
06.01.2013 15:08
Стига се карали бе хора след малко почва мача ще е много интересен 100 процента и двата отбора практикуват красива и бърза игра !!
06.01.2013 15:08
Бягам да гледам мача айде достатачно спорихме
06.01.2013 15:03
Подолски си е добър трансфер за Арсенал, Касорла съшо.
06.01.2013 15:01
До коментар [@comment 1253019] от [@user goonerbg]:
Национала на Германия със 100 мача,чийто последен отбор ИЗПАДНА?!Ама ти наистина си мега заблуден,остава сега да ми разкажеш и за "красивия" ви футбол състоящ се от тичане по крилото на Рамзи/Жервиньо + губене на топка и сърдитите муцуни на Уилшър,който го играе лидера?Със сигурност много по-ефектно впечатляващо и красиво от отбора на 1 място в лигата спечелил най-много мачове и вкарал най-много голове...
пп:Подолски чудил ли си се защо се издъни зверски в Байерн?И как нито един топ-отбор не се поинтересува от "национала с над 100 мача"?
06.01.2013 15:05
той е малоумен тоя това че отбора му изпаднал не го прави слаб играч И Сеск не можеше да спечели нищо с Арсенал,ама е 10 пъти по класен от Карик,Флетчер,Андерсон и другите ви дървета в средата
06.01.2013 15:04
И ти ми казваш пак че Бютнер е по-успешен от Подолски и Жиру преди да дойде в Юнайтед?Ти беше ли го чувал въобще?
06.01.2013 15:03
ти си много зле чесно .... Подолски има над 100 мача за Германия и е на 27 години ... всяка кодина е 1 от голмайсторите на Германия и ти неможе да признеш че е добър
06.01.2013 14:55
Тоест защитник *
06.01.2013 14:54
Като не сте го гледали си мълчете по нищо не отстъпва на мертезакер и косчелни като са много добри защо отбори като суонзи ги бият на емирейтс. Единствено Вермален ви е добър централен защтитник . Но нали знаете поговорката една птичка пролет не прави *smile*
06.01.2013 14:47
На 12 февруари ще видим дали сегащният отбор на Юнайтед е конкурентноспособен в Европа, на 20ти ще видим и Арсенал.
06.01.2013 14:50
[@link http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season]=2013/matches/index.html
06.01.2013 14:49
В сайта на Арсенал пише 19 :Д
06.01.2013 14:49
20ти е
06.01.2013 14:49
и двата не са
06.01.2013 14:48
Нашия е на 19-ти май .
06.01.2013 14:48
Аз си мисля,че и двата Английки отбора са Аутсайдери !!
06.01.2013 14:42
Също така Рафаел не е ваш продукт **
...печелил нищо със Саутхямптън ама... **
06.01.2013 14:22
Немога да ви разбера в всяка тема се карате дали ще е Арсенал или Ман Юнайтед дали ще са някой други отбори това е всеки божий ден спрете се бе хора *smile*
06.01.2013 14:14
преди Юнайтед - извиняваите за грешката
06.01.2013 14:08
Тц .. тц тия журналисти!!
06.01.2013 14:01
Добре де миналата година като нямахме РВП защо завършихме с 19 точки пред вас и голова разлика
89-33 +56 срещу вашата 74-49 +25 ???
06.01.2013 14:05
А , бе момко щом саф стигна толкова ниско , че да вземе играч от нас значи без него щяхте много да го баряте този сезон .
06.01.2013 14:00
О да тука си прав и аз съм на твоето мнение ,че Челси и Сити са с по класни състави !
06.01.2013 14:00
goonerbg
Ако трябва да сме обективни,винаги съм се възхищавал на хъса и борбеноста която демонстрират Юнайтед.Когато губят в резултата тези хора реагират като ужилени.Мисля, че това до голяма степен се дължи на Съра.Виж как се държи той по време на мач,и го сравни с Венгер.Не обвинявам Венгер.Той просто е съвсем друг темперамент.Разликата в двата отбора се дължи повече на мениджърите и по-малко на играчите.Другата основна причина е различното заплащане.Сега вече разликата е по-голяма отколкото преди когато двата отбора бяха властелините на Англия.За съжаление ние вече сме в категорията на средните отбори по заплащане,но това е цената на новия стадион.Ами те и Тотнъм ни изпревариха в това отношение.Просто трябва да потърпим още 2 год.Дано са само толкова.
06.01.2013 14:45
Кой го е изкарал,колкото Лампард?
06.01.2013 14:43
Добър е спор няма , но вие феновете и най-вече САФ го изкарвате добър колкото един Лампард примерно .
06.01.2013 14:42
Абе незнам аз се кефя на Евертън и на Арсенал които без много голями инвестиций играят страхотен футбол особено Арсенал които от 97 насам не са излизали от топ4 просто евала им правя и не мисля ,че харчат повече пари от вас !! Хиляди пъти съм казвал ,че ако Арсенал не си продаваше звездите всеки сезон и ако Венгер разполагаше с повече милиони за трансфери Арсенал ще е винаги поне в топ 2 !!
06.01.2013 14:42
Клевърли ако е прехвален,то Уилшър не знам какъв е....
06.01.2013 14:40
Йънг бе взет за 8 милиона+ бонус.Чембърлейн бе взет за 16 милиона,а беше на 17.Както ти казах,смешно е да говориш как без Перси,Юнайтед са щели да бъдат в битката за топ4,като без него бяхме на 3 минути от това да станем шампиони с/у отбор за половин милиард.Бебе е за 8 милиона.Ами Скилачи?Джуру?Диаби?Карик е 18 милиона,това ако е скъпо здраве му кажи.Казвам ти,че разликата в харчовете м/у Арсенал и Юнайтед е 30 милиона,а тази между Сити и Юнайтед 130.И да ми се изцепваш с това как Арсенал още били марка,е бая смешно с оглед зрелищните ви резили напоследък.
06.01.2013 14:40
А , бе я се скрии ... Те може да струват повече от Перси , но ние за 3-ма дадахаме по малко отколкото Вие за Кагава и Перси . Също така Рафаел не е от ваш продукт . И за да си най-добрия трябва да печелиш трофеи така ли ? Ами ето ти един пример - Мат Льо Тисие не е печелил нищо с Саутхямптън ама по-добър халф имате ли с изключение на Сколс ( въпреки , че той не е като Льо Тисие ) ? И пак си провери информацията момче . Вие ли давате най-много път на юноши ? Само защото сте Юнайтед 50% от играчите ви са ПРЕХВАЛЕНИ . Гибс , Фримпонг , Уилшър , Сзчесни , Рамзи , Мияичи ( макар и да не играл много има голямо бъдеще ) , Коклен , Маноне . От вашия състав кой ? Де хеа ли ? Или пък Валенсия , Нани , Видич , Смолинг , Рафаел , Фабио , Йънг , Карик , Ернандес , ван Перси , Кагава , Рууни ? Имате един Еванс , Флетчър и прехвалените Клевърли , Уелбек
06.01.2013 14:34
Рафаел не юноша на Юнайтед! *smile*
06.01.2013 14:34
ХАХАХАХАХАХ ясно колко разбираш от футбол Арсенал харчел повече от ЮНайтед.АХАХАХАХ Де ХЕа струва повече от всичките играчи в Арсенал.Йънг също бе взет за около 20 млн.РВП 24 МЛН,Карик и той е скъп,за Рууни преди време беше извадена доста солидна сума предвид годините му.Като казвам доста солидна имам в предвид повече от 15 колкото е максималната,която Арсенал е давал.Дори до колкото си спомням бе доста повече от 15.Бебе колко струва?А Кагава?Да продължавам ли още?Давали по-малко пари.... А това за Сеск не можах да го схвана.Да, беше най-добрия и да, не спечели нищо, защото не зависеше само от него. И последното нещо от абсурдното ти мнение е това че Подолски и Жиру струват повече от Перси.Ами струват нали са двама??Ако искаш изброй целия ни отбор и кажи че струва повече от Роналдо и кажи че ние сме харчели повече от Реал *lol**lol**lol* Мале какви хора има по света....
06.01.2013 14:32
Един от отборите който набляга да играе с юнуши напоследък това е Ливърпул !
06.01.2013 14:32
Кой отбор от четворката играе с най-много техни играчи?Челси ли?Където нямат нито един титуляр?Или Сити(само Ричардс)?
06.01.2013 14:30
за друго може да си прав ,но с това с юношите си вкара автогол *smile*
06.01.2013 14:28
Аз мога да поспоря за заплатите и за него,но темата е дълга.Той е измислил структурата-най-нископлатените играчи да вземат пари близки до тези на най-високоплатените.Тоест да няма голяма разлика,за да е по-справедливо.А може да няма минимален праг и да се вдигне максималната заплата за сметка на това. А неговата вина е в ръководенето на мачовете.Много отдавна не помня той да е направил някаква промяна в тактиката или някаква смяна,която да обърне мача и то видимо.Да се види как имаме предимство и така.Все едно и също от години. Това е с две думи лек ден от мен *smile*
06.01.2013 14:28
Когато бяхме с Кристиано Роналдо и ви отказвахме до 34 кръг,тогава не ние бяхме много силни,а останалите много слаби.Ние сме имали един Ван Перси,а вие и него нямате.Какво ми ги даваш Азар,Оскар и подобни,направиха 4 силни мача и след това никой не ги чу.А за любимия ви Фабрегас?"Най-силния" халф в Англия,който не видя трофей в кариерата си в Арсенал?Че Сити имат най-силния състав е ясно,но я ми кажи с колко пари бе купен?А този на Челси?Дори Арсенал харчи повече от Юнайтед(Подолски и Жиру струват общо повече от Перси).Кой дава път на най-много юноши?Рафаел,Еванс Клевърли,все наши играчи,а не като вас купени от Сотон за една шапка пари,когато са били пеленачета.Казах ти,Арсенал не е в категорията на Юнайтед и е смешно да ги сравняваш.
06.01.2013 14:18
Позволи ми този път да имам по-различно мнение от теб. Не Венгер е най-големият проблем в момента. Просто този цикъл до 2014год. трябва да бъде извървян по най-безболезнения начин,без големи сътресения и ако може да се запази едно стабилно ядро около Джак.За мен той е бъдещето на този отбор.Надявам се след 2014 год. да се промени коренно цялата система на заплащане в отбора за да станем конкуренти на водещите в момента отбори.Защото мотивацията е едно от най-важните неща.АЗ мисля че Венгер е най-точния човек за това.
06.01.2013 14:04
Напълно съм съгласен и аз това казвам много отдавна.Нас като ни вкарат гол и започнат да играят здраво срещу нас се насираме а те реагират много остро и за това имат и такива обрати.Това се дължи изцяло на Съра.За това искам и наш Венгер да си ходи вече защото не може да промени нищо в хода на мача. Но това не им прави играчите ултра класа както те твърдят.
06.01.2013 13:52
На 24 години или ще е заместник на Джуру като резерва на Мертзакер,Вермален и Косчелни или трябва да иде в някой по-малък отбор.Несъмнено много израстна и е добър защитник,забравил проблемите с дисциплината,но просто няма опита за голям отбор.Ако изиграе 1-2 сезона в някой среден клуб от Испания,Англия,Германия,Франция и Италия може и да си открие възможност за трансфер в някой гранд.Но още му е рано просто.
06.01.2013 13:49
Ще е хубаво да гледаме българин в топ отбор *smile*
06.01.2013 13:40
ryangiggs1000
Абе приятел какъв Вермален ми говориш!Ти май не си гледал един мач на Арсенал.Та Вермален от както е капитан е най-голямата дупка в защитата.Но както казах това си е само наш проблем и излишна твоя грижа.
06.01.2013 13:20
По-зле от Скилачи не може да е , но да стой резерва само и само да играе в голям отбор ще е доста глупаво от негова страна понеже малко ме съмнява да измести някой от Мертесакер , Кошчелни и Вермаелен . Иначе и да дойде голям проблем няма да е пари много няма взема , а и ще на дават по-често по Диемата :Д:Д
06.01.2013 13:15
Успех, Ванка!!! Скрий им шапките и стани капитан!
06.01.2013 13:02
*joking*
Гледам замесено е името на Арсенал. Аз искам само да попитам,дали Арсенал наистина знаят за съществуването на Ванката(нищо лично)!*joking*
Айде! Моля ви ако може по-сероозно. Това и на 1.04. няма да хване дикиш.*joking*
06.01.2013 13:04
И аз мисля,че е глупост и само спекулация поне ,че го искат Арсенал но наистина го искат отбори от Висшата Лига иначе Ванката не е лош защитник ама като гледам Българите винаги трябва да плюят своето и да не го признават затова ще си останем на това дереджхе и не само в Футбола !!
06.01.2013 12:46
ОФфф разбирачете,Иванов го избраха за чужденец Н1 на Сърбия.Централните защитници на Челси и Юнайтед от къде са бе? Така че, недейте говори преди да сте го гледали*wink*
06.01.2013 12:41
Вие сте ненормални, нашия човек има качесвата да е голям стълб в отбрана , ако е дисциплиниран мисля ,че може да стане голям футболист.
06.01.2013 13:03
Тоя пък и тоя *joking**lol**lol*
06.01.2013 12:53
за жалост в Сърбия за разлика от тука се грижат повече и ценят повече спортистите си. Тука, ако си в Цска/Левски и си титуляр можеш да правиш всичко, ако там си титуляр, значи, че трябва да се трудиш още повече, че да помогнеш на отбора
06.01.2013 12:45
ЦСКА си е ЦСКА, а ПАРТИЗАН СИ Е ПАРТИЗАН. *smile* Огромна разлика. *smile*
06.01.2013 12:44
Да знам , затова споменах за дисциплината *lol*
06.01.2013 12:42
Тоя като беше у нас с Караджата затваряха дискотеките.В Партизан не знам как е,но докато беше в ЦСКА беше голям ахмак.
06.01.2013 12:36
Ако отиде в Арсенал ще бъде твърда резерва, а той не заслужава това. По-добре да отиде в някой по-малък отбор от Англия и да се докаже.
06.01.2013 12:34
По-зле от Скилачи и Джуру няма накъде,а и защо да нямаме българин в топ-отбор?
06.01.2013 18:00
В защита Юнайтед са класи над Арсенал, това че атакуват много повече води до повече допуснати голове не означава, че са по зле... И все пак отскоро започнахме с чистите мрежи след завръщането на Видич *wink*
06.01.2013 14:22
Ами ако не ни беше сънародник нямаше да го искаш признавам си , но дори и да дойде за мене ще си прецака кариерата .
06.01.2013 14:21
Ами що не сметнеш колко точки имате само и единствено на Перси!
06.01.2013 14:12
Що само Ван Перси да е разликата м/у Юнайтед и Арсенал! Миналия сезон като РВП беше при вас да не би да завършихте Юнайтед или да не би ги победихте.
06.01.2013 14:07
Абе ти да не си пиян!Какви са тези неадекватни коментари! Изобщо не мога да разбера какво аджеба искаш.Ту ми пишеш да го вземем,ту за какво ни е.Аман от лаладжии.Чети какво пишат другите хора преди да коментираш.
06.01.2013 14:01
Ем давай да го вземаме тогава :Д Всъщност бих се радвал ако го вземем , но то друга страна ние се мъчиме да се отървеме от безполезните , а Венгер ако го вземе ще го линчуват :Д щом праща Скилачи и Джуру под наем а взема ванката .
06.01.2013 13:59
Имат класни играчи и са първи,но в никакъв случай не са най-класният отбор в Англия.
06.01.2013 13:58
Стига бе имат играчи и Манчестър ... И аз не ги харесвам но немога да кажа на бялото черно имат добри играчи освен Перси имат Руни Валенсия Нани Кагава Чичарито Видич Фърдинанд Евра имат и легенди като Скоул и Гигс за мен те нямат лощ отбор !
06.01.2013 13:56
Кой е другия? Уелбек? Бутнер? *lol*
06.01.2013 13:55
Абе аз не съм много съгласен ,че Манчестър нямат класни играчи каквото и да си говорим те са най-добрия английски отбор вмомента !
06.01.2013 13:48
*joking*Добре!Хайде от мен да мине.Забравих Съра и Съдиите!*joking*
06.01.2013 13:43
Не само Перси.
06.01.2013 13:40
И аз не виждам кой знае колко класни футболисти в Юнайтед,че да се величаят много.Разликата наистина е само един Ван Перси,който за жалост го продадохме с лека ръка точно на тях и който ще им спечели ВЛ. Наистина не знам защо феновете на Юнайтед са толкова заблудени.Просто не мога да си го обесня.Как може да твърдят,че имат най-класния отбор в Англия.Ето например аз съм реалист и мога да кажа,че отбора на Арсенал въобще не е най-класния.Пред него са Сити и Челси,а на неговото ниво са Евертън,Тотнъм и Юнайтед.Просто това,което ги прави първи е саф,опита и Перси.Като единици нямат нищо особено.Ама разбирачите се заблуждават че са наистина класен отбор при положение че половината им играчи са абсолютни фигуранти. Можете ли да сравните Оскар,Силва,Ба,Торес,Рамирес,Азар,Агуеро,Джеко,ЯЯ,компани,Тери,Лампард и други с играчи като Кагава,Уелбек,Чичарито,Бютнер,Валенсия,Евънс и тем подобни измислици. Отбора ви реално е за битка за топ 4 също както нашия.Само че опита на ключовите ви играчи и треньора ви и малоумните грешки на Челси и Сити ви правят първи.При нормално водене на Сити и Челси вие щяхте да сте много зад тях и щяхте да се борите с нас за 3 и 4 място.Да не говоря и без головете на РВП къде щеше да бъде ултра класния ви отбор.
06.01.2013 13:36
Те Манчестър имат най-слабата защита в топ10 на ВЛ !
06.01.2013 13:33
Съгласен съм да го вземем, само при положение, че ти му плащаш Цялата заплата и му поемеш всички разходи, за да не бъде изобщо в тежест на Арсенал.
06.01.2013 13:33
Ти си смешен.Не ме интересува кой го няма и кой е тук.Казвам ти факт-ние имаме по-добра защита от вас до сега през сезона.При положение,че Косчелни е в ужасна форма както и Вермаелен.Не ми увъртай кой се бори за Емирейтс къп или за нещо друго.Щото и аз мога така-ако не ви бяхме дали Перси,щяхте да сте извън топ 4.И също така аут от ФА.
06.01.2013 13:30
Разликата между Арсенал и М.Ю. е само Ван Перси.Естествено знам, че ти няма да си на това мнение,и не ми се започват безсмислени спорове.Просто реших да споделя моето мнение,което не ангажира никой друг, и което ти по никакъв начин не можеш да промениш.Продължавай да се рееш във висините,но моля те не ни прави трансферите.Ние тихо ще стоим тук долу и ще чакаме и на нашата улица да изгрее слънце.Дай боже Някой ден.
06.01.2013 13:28
Не знам,вие в защита,как ще сте ако Вермалеен,го няма 4 месеца,като Видич.А това за патриотизма,какво "патриотско" виждаш в това да пратиш най-добрия си защитник в отбор,който е в битката само за Емирайтс Къп(или то вече не се провежда?).И при положение,че Скилачи Джуру и прочие "таланти",които нямат и 50% от потенциала на Ванката ги държахте титуляри,че даже имат и минути в ШЛ,да говориш за чисто спортните качества на Иванов е доста смешно.
06.01.2013 13:24
В защита Юнайтед са по-зле.Имаме и повече сухи мрежи от вас,и по-малко допуснати голове.Вземайте си го при вас белким ви оправи защитата. Аз пратих Божинов при вас.Дайте му последен шанс като на българин!Заслужава го.Вижте Бербо е българин предполага се и че Валери ще играе добре. Вижте колко нелепо звучи...Ама май като пишете повечето не си четете глупостите след това. Потребителя с никнейм Денис Бергкамп си го каза ясно-"криворазбран патриотизъм"
06.01.2013 13:22
Но и да го вземем няма да ти е такъв проблем то той ще си прецака кариерата защото както казах титуляр няма да е скоро време най-много за купичките да го пуснат .
06.01.2013 13:21
Този Канаваро как буквално му подариха "Златната топка" която си беше за Анри направо не мога да ги разбера :Х Иначе аз съм го гледал единственно за националния и за ЛЕ ( когато го даваха с Интер ) .
06.01.2013 13:20
Така първо-Канаваро е голям защитник?Аз останах с впечатлението,че е жалък предател с едно силно световно първенство и спорна "Златна топка".Второ-"сигурен съм,че не сте му гледали и е един мач".НЯМА КАК ДА СИ СИГУРЕН,освен ако не ми следиш ТВ графика,а за това АЗ СЪМ СИГУРЕН,че не го правиш.Гледал съм всички мачове на Партизан в Суперлигата,включително онзи,който Иванов игра след смъртта на майка си.Трето-защо го пращате в Юнайтед?Юнайтед е на доста голямо разстояние от Арсенал в момента(и като точки и като игра и като успехи).Сравненията с Видич,Коларов и прочие са безпочвени.
06.01.2013 13:19
Виж в този случай това дали е българин или не, няма значение.Аз като фен се интересувам единствено от това МОЯ отбор да е добре.Просто в този случай отлично знам качествата на Ванката и това, че скаутите на Венгер са едни от най-добрите за да му натресат наш Ваню.Отделно след като се отървахме току що от двама мамини хубавци, да приютим Ванката! Не Благодаря.Всичко останало е криворазбран патриотизъм.
06.01.2013 13:14
Аз съм му гледал мачове и с Интер и с Звезда и с Войводина и още няколко в ЛЕ !
06.01.2013 13:11
Е как,бе на тях не им трябва те си имт стабилна защита.*joking* А и да се правят на родолюбци го защитават гаранция без да са му гледали и 1 мач с екипа на Партизан.Убеден съм,че тука няма човек,който да му е гледал и 1 мач със сърбите,ама го изкарват Канаваро,за да събират плюсове тука на оценяването на коментарите.Вижте ме аз съм горд българин нека Ванката играе в Арсенал!Нали не е моя отбор що да не отиде там? И аз съм горд българин!Нека Божинов получи последен шанс и го вземат в Юнайтед!Много ще се радвам да има още един българин във ВЛ.
06.01.2013 13:04
Ами що не го вземете.Ще е страхотен тандем с Видич.*joking*
06.01.2013 12:30
Наблюдавах го,за националния мога да кажа,че е добър ама май е множко точно,за Арсенал може да започне първо в Нюкасъл или Пулл
06.01.2013 17:57
Първо да играел Нюкасъл или Пул? Ти Арсенал за по - голям отбор от Ливърпул ли ги вземаш?
06.01.2013 13:00
хаха Нюкасъл или Пуул защо вие нещо повече ли сте от тия отбори вмомента да ти кажа вие имате нужда от защитници ние си имаме добри защитници !!
06.01.2013 12:30
Отново скандално заглавие... Това журналистите сте зли хора, лоши, гадни!
06.01.2013 12:29
заслужава да отиде в по-голям клуб