Истерия на Острова: CR7 използва доказана схема, за да се върне в Юнайтед, ето какъв е планът на зве

15:25
Истерия на Острова: CR7 използва доказана схема, за да се върне в Юнайтед, ето какъв е планът на зве
Истерията около Кристиано Роналдо на Острова набира все по-голяма сила. Футболистът непрестанно е спряган за завръщане в Манчестър Юнайтед, а сега медиите в Англия дори твърдят, че Кристиано има план как отново да стане червен дявол.

Според източниците, звездата се опитва да предизвика свой трансфер, като не подписва нов договор с Реал Мадрид. След края на настоящия сезон той ще има само две години по своя контракт.

Сумата за откупуване на Роналдо е космическа, но при положение, че той си е поставил за цел да не преподписва с всеки един трансферен прозорец Реал ще бъде подложен на по-голямо напрежение и дори изправен пред угрозата да се раздели с CR7 за сума значително по-малка от дадените за него 80 милиона евро. Подобен сценарий се разрази при преминаването на аса от английския колос в белия балет.

Самото завръщане на Кристиано в Манчестър не би било много трудно откъм финанси за Юнайтед, защото в касата на клуба ще постъпят огромни суми от продажбата на фланелки и артикули с името на звездата и марката на английския гранд.

Сами може да си представим каква ще бъде истерията ако Роналдо се завърне при червените дяволи, при положение, че дори шумът за евентуална подобна сделка е повече от огромен.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Madridist1902
28.12.2012 12:54

Ако това е решил никой нищо не може да направи, пък и никой не го задържа на сила на Бернабеу...

artileris7a1886
26.12.2012 12:42

Никъде няма да ходи. Роналдо си остава на Бернабеу. *erm*

_elbarca__
26.12.2012 12:21

аве нали има договор до 2015 няма мърдане от реал а и едвали юнайтед ще му плащат по 16млн след 2015 ще е на 30 г

chess97
26.12.2012 10:05

До коментар [#18] от luiss_nani17

мога да ти кажа само едно Юнайтет не засложават да са шампиони ! 1 защото няма по-съдийски отбор от тях и 2 нямат отбор и колектив

catalan
26.12.2012 12:22

Те Юнайтед затова са винаги конкурент за всеки трофей, защото имат колектив и с такава личност като САФ в съблекалнята ... до сега не е имало някой да му отвори уста, е имаше ама знаем кво се случи с тях :Д

kris_666
26.12.2012 10:47

хахахахах нямат колектов вика :Д:Д:Д излагаш се! *smile* МЮ поне не си сменят треньорите по 2ти е годината! :Д

_elbarca__
26.12.2012 08:41

роналдо трябва да бъде мачкан от меси стой си във реал не ни отнемай това удоволствие

pavkata_7
26.12.2012 20:47

Защо Меси в последните двубои с/у Реал (Мадрид) не доказа, че е по-добър от Роналдо?

labradora
25.12.2012 21:26

Най-добре е да дадем Нани и няколко милиона за Ронладо. Ясно е, че Нани няма да остане. Поне да го използваме за нещо добро.

extol
25.12.2012 19:03

AЗ харесвам играта на Барса! И съм сигурен, че виски, които ненавиждат играта на Барселона, са такива, които само са гледали футбол по телевизора. След 10+ години, които съм прекарал по стадионите, няма как да не се възхищавам на това, което правят Барселона. Такъв контрол на топката граничи с НЕВЪЗМОЖНОТО. Само ако сте играли футбол на ниво над махленския, тогава ще може да разберете колко е трудно. И защо аджеба НИКОЙ друг отбор не започне да играе като Барселона, щом този стил на игра носи успехи? Този отбор на Барселона от последните 3-4 години е такава добре свързана и разбираща се сплав, че все едно играчите делят едно съзнание.
Дреме ми на задника, че нямало скорост и контра-атаки! Аз като гледам някой мач съпреживявам всяко едно докосване на топката. И дори най-тъничния пас ми пълни душата. А да видя противниковите отбори буквално да се гърчат на терена в опитите си да отнемат топката е безценно! Барселона играят така - все едно са на тренировка! Лекотата в играта им е просто блаженство, което наистина съжалявам, че не можете да изпитате, вие, футболно импотентните поддръжници на този и онзи отбор....

ryangiggs1000
25.12.2012 20:54

АХахах,значи какво излиза,който не е на моето мнение не разбира?Пропусна все пак да ми кажеш,колко финала на ШЛ си играл."Разбирачо".Сигурно като не ям сирене не разбирам труда на дояча за добиването на млякото.Просто гениално.Сигурно не харесващите Windows не го харесват,защото не разбират?Абе ти реално за какъв се мислиш?За някакъв просветител едва ли не?Всички които не харесват стила на Барса са футболни инвалиди.Way to go.

extol
25.12.2012 20:38

Винаги са се намирали хора, които не са харесвали даден феномен в една или друга форма и поприще. Това не ги прави хора с мнение, а хора, които не разбират. Колкото и да гледаш как се прави хляба, никога няма да можеш да оцениш това, колко трудно се меси той! Можеш да си го гледаш и да си коментираш колкото си искаш, това ти е собствено право. Както имаш и правото да не разбираш! *wink*

ryangiggs1000
25.12.2012 19:27

Ехехе,е по-голяма простотия наистина не бях чел(тия на хедхънтърс не се броят)."Футболно импотентни хора"?!Значи по твоята логика,щом не мога да пека хляб(играя футбол) нямам право да го ям(оценявам)?Брей,че идея.А,я да попитам ти на какво ниво си играл?Защото се съмнявам да имаш мачове в ШЛ.Защо никой друг не играел като Барселона?Ами не искат/не могат.Защо няма отбори,които да играят като Стоук Сити примерно?Пак по същата причина.Играчите "делящи" една сплав са делили една стая около 10 години.Всички са от една школа и е нормално да са на такова ниво.Ето я причината почти всеки трансфер в Барса на играч,който не е юноша на клуба да е неуспешен(изключение е само Масчерано и донякъде Алвеш),което е огромен минус,тъй като няма гаранция,че ще има заместници на Меси,Шави и другите.Подобен тип определения "импотентни хора" може да дава някой с достойна за завиждане спортна кариера,която ти едва ли имаш.Всеки си има глава на раменете и може сам да решава,кое му харесва и кое не. пп:Само информативно,дори "създателя" на този стил Йохан Кройф,каза че играта на Барса може да приспива.

SuperSizee
25.12.2012 18:21

Според мене мястото си му е в Юнайтед, но такива долнопробни изпълнения няма как да приветствам ....

ryangiggs1000
25.12.2012 18:17

Що се отнася за "хегемонията" на Барселона,нека направим бърз списък с отборите,които реално могат да застрашат Барса-Юнайтед(с "дяволския късмет") Реал,Байерн и отчасти Борусия и Юве.ДОТАМ!!!Ливърпул Интер,Милан, остатъка от Испания Италия и Англия,никакви ги няма.Барса е толкова силна,тъй като не се бори с Милан на Саки и Ливърпул на Пейзли(та дори и на Бенитез) например .Барса се бори с вчерашни тимове като Челси и прочие,без изградени характер в Европа и нормално да ги отнася като куцо пиле домат.Някои вероятно помнят 1994 година и какво се случи с "европейския шампион" Барселона.Бяха бити с 4:0(рекордна загуба за финал на ШЛ),защото излязоха тактически неподготвени.Барселона е номер 1,защото играе не срещу истинските евро колоси,като Ливърпул и Милан(в добрите им години),а срещу Арсеналчовци,Челсита и подобни.Та това е.Не искам да умаловажавам успехите им(все пак кой съм аз?),но и редно част от феновете им(на Барса) да слязат на земята и преди е имало могъщи отбори,Барса не нито първата нито последната.Най-малкото ако Барса бе толкова исполински велика,щеше да направи един "invincible" сезон.

Johan_Cruyff_14
26.12.2012 03:53

Тъпо е да сравняваш отбори от различни декади, просто е тъпо. А 94-та загубихме финала не защото бяхме тактически неподготвени, а защото целият отбор, включително и Кройф, си мислеше, че е спечелил мача още преди началото му. Резултатът - 4:0 за Милан, брилянтен мач на Савичевич. Впоследствие отношенията между Стоичков и Ромарио се обтегнаха, а Лаудруп си тръгна - към Реал Мадрид. Краят на Дрийм тийма.

catalan
25.12.2012 20:31

Барса спечели 6 от 6 купи , кво значение имат някви загуби в мачове без смисъл ? Тъпа логика.

lubodankov
25.12.2012 19:46

Извинявай, объркал съм се....

ForBiDDeNMaN
25.12.2012 19:44

Или аз не виждам какво пиша...или ти не си добре .. Кога съм споменавал Юнайтед, Сър Алекс Фъргюсън или нещо друго ? Кои сме "ние",че да ми говориш за троици и за какво сме ставали? Нещо се обърка пич, както се казва

lubodankov
25.12.2012 19:40

Знаеш ли защо съм фен на Юнайтед!?Защото, никога не се предават, това че наричате САФ дъртак и се използват всякакви нелицеприятни форми!Барса не са вечни, без троицата ще ви видим за какво ставате!М/у впрочем сър Алекс, пое Юнайтед на 44г.,вие самите си направете сметката, дали е гаден дъртак, според вас.

jimidim
25.12.2012 19:35

Надали тъпоъгълниците от долу ще те разберат..Освен Нео,другите са си коне с капаци.Само ги 4ети..."Ний"...."АЗ"..и т.н. Сякаш са 4аст от отбора.А топка са виждали само по ТВ-то.Да не говоря за взаимоотношенията в съблекалнята.Само който е играл професионален футбол може да знае за тези неща.Това,което 4етеш се пише за N-ти път..Повтарят си го като малоумници ,и са все едни и същи.Трима-4етирима от Барса,толкова от Юнайтед,толкова от Реал и 4елси.От фенове на други отбори рядко ще видиш подобни пасквили.Те се вдъхновяват от помията която леят..Да не ти пука изобщо..

ForBiDDeNMaN
25.12.2012 19:31

Сега, я ми кажи,къде точно прочете в написаното от мен "В ИСТОРИЯТА" Приключвам с тези фермани,в общи линии няма никакво значение, всеки има право да мисля каквото желае *smile* приятна вечер

ryangiggs1000
25.12.2012 19:28

Значи сме на едно мнение,че най-силен отбор в Историята няма как да съществува?

ForBiDDeNMaN
25.12.2012 19:24

Всеки има право на мнение, аз не оспорвам това...ти явно упорито не искаш да разбереш както искам да кажа, а аз не възнамерявам да обяснявам едно и също няколко пъти.Сам за себе си прецени колкото точно е уместно изказване от рода на еди си кой отбор АКО играеше с/у оня отбор от преди 20 години лелеее какво щеше да става...Това никой не го знае, няма как да го знае...абсурдно е

ryangiggs1000
25.12.2012 19:17

Ами щом на Барселона им бе лепнат етикет-най-добър отбор В ИСТОРИЯТА,няма как да не се сравнява със сенки от миналото.Конкретно спорното съдийство е най-НЕинтересната част от футбола.Да си се трепал N на брой часове и накрая един човек от недоглеждане да ти скапа труда.Затова видеотехнологиите навлизат,защото футболистите еволюираха прекалено много,а съдиите са си все същите.

ForBiDDeNMaN
25.12.2012 19:14

По моята логика ? Я препрочети какво съм написал.Казах че е безумно това което си казал,че барселона не играела с/у сенки от миналото!Къде точно прочете,че не трябва да се гледа минало настояще и други подобни? Още повече пък ..къде ти хрумна че говоря "давай да сме фенове на силния на деня" ? Във времето всеки отбор е имал пикове и падания и ще продължава да ги има,но да се оспорва качеството на отбора считан за най-добрия за момента, с глупости от сорта ама ако играеха с/у милан от 94та и не знам си какво е АБСУРДНО ! А това за повторенията..всеки отбор е бил ощетяван по един или друг начин...днес е твоя отбор, утре е моя...това е положението ..за това е интересен и футбола

crip1
25.12.2012 19:07

2010 четвъртфинал а за 2012 нямам думи.Респект към Юнайтед все пак, просто вие сте адски зле и от това намразват всички отбора ви.Ако по - малко се заяждате и опитате да бъдете по добри един с друг ще ви е по-добре гаранция.Важното е, че Реал последните 2 години в ШЛ са на топ ниво, затова и са едни от фаворитите за титлата.Весели празници

ryangiggs1000
25.12.2012 19:05

По твоята логика-в момента Барса са най-силни=> ставам им фен.След 5 години Спартак(Козлодуй) са най-силни=> ставам им фен.Не можело да се спори за настоящето?А тогава,защо са постоянните желания за реформи във футбола и конкретно в съдийството(примерно),защото ако ги имаше тия повторения,сега на някои отбори щяха да им липсват трофеи.?Що не си го държим,както бе в началото-ръгби ама с топка на квадратчета.Ей такива мисления-не гледам назад,а само надолу са ми изключително интересни.

Strraxo
25.12.2012 18:48

Стигате до финал кога бе пич 2008 финал 2009 финал 2010 1/2 2011 финал 2012 излагация. Та кво стана 3 финала и един 1/2 за 5 години *smile*

ForBiDDeNMaN
25.12.2012 18:40

С риск да обидя доста хора,ще започна с това,че 90 % от коментарите тук,на фенове на всевъзможни отбори,са толкова малоумни и плоски,че е престъпление човек да им се върже по някакъв начин. Същите тези 90 % пишат само с единствената цел да се заяждат. За това което ти си казал...научете се да говорите в сегашно време.Кой какъв е бил...бил е, важното е кой какъв е в момента,а срещу това не може да се спори, по-скоро не трябва..освен ако не искаш да се заяждаш разбира се. Ако онзи беше ритнал топката по еди си какъв начин и тя бе направила еди си каква парабола..щеше да вкара еди си какъв гол и еди си кой отбор щеше да стане шампион..ей така ми прозвуча това "барса не играе с/у истинските евро колоси (в добрите им години) Това е повече от несериозно

Neooo_1995
25.12.2012 18:34

Правилно!

crip1
25.12.2012 18:27

Не част, всички трябва да слязат на земята, защото с тяхното надменно и банално поведение ще се намразят на всички.Иначе браво за коментара.Барса не е непобедим отбор, извънземен или квото и да било.Един СИЛЕН отбор както БАЙЕРН, РЕАЛ, ДОРТМУНД и ЮНАЙТЕД (колкото и да ги мразя заради феновете, респект към тях заради обратите и головете след 90 минута.)

Neooo_1995
25.12.2012 18:19

Точно!

catalan
25.12.2012 18:04

До коментар [@comment 1242238] от [@user Marto17]:

[@link http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/12276_529905597049661_185301667_n.jpg] Дай сега коментар бе *lol*

catalan
25.12.2012 17:57

Не сме се съюзили , няма за какво, просто ви обесняваме ,че Реал са мега слаби в момента и като падате от всеки обяснявате за ИСТОРИЯТА, дето не сте били родени и не знаете как са постигнати тези "успехи" :Д Жалки сте просто, дори Челси са по-успешен клуб от вас, като цяло вие сте един провал в НАСТОЯЩЕТО.

kris_666
26.12.2012 10:41

Много точно! *wink*

Neooo_1995
25.12.2012 18:17

Има за какво да обичате Моу.Тази година си спаси от разгром.Мача реванш за СК.При 2:0 и човек по-повече.Моу дръпна отбора назад вместо да го остави да разкъса безащитната Барселона.

Neooo_1995
25.12.2012 18:12

4:1 2008 забрави....16 точки....помним последният сезон на Рийкард ,как водихте и се биехте.Шампиони сме и накрая ядохте попарата ,айде радва се на тия 16 точки.Като едно малко циганче си.плям ,плям 16 точки ,плям плям.....не си оргинален.

crip1
25.12.2012 18:09

Пич щи кажа нещо под секрет - никой не харесва играта на Барса, защото ги отегчава цък-цък.Само феновете на МЕСИ харесват играта на Барса.Юнайтед ги мразят, защото често както и Барса са подпирани от съдията.Аз ОБИЧАМ Реал така както ОБИЧАМ и Байерн, защото практикуват красив футбол и са способни да бият и извънземен отбор от Планетата Х

Neooo_1995
25.12.2012 18:09

Че то ,ако става на въпрос повечето фенове на БС са заради Меси.Че то освен феновете им никой друг не намира играта им за красива.Ама аз никъде не съм споменал ,че РЕАЛ е най-силният отбор в момента.В момента ,за мен 2 немски отбора са топ отборите ,след това останите.

catalan
25.12.2012 18:07

Кво ще се хванат като са преди 50 години, настоящите разгромни победи са над Реал - 6:2,5:0 и да не изброявам още. Барса СЪЗДАВА играч, а Реал купува на готово, техен избор ама Барса си има стил, докато Реал няма, виждаме го всички. Реал отбоър пълен с наемници, не случайно са на 16 точки. 16 точки, тва е пълна трагедия и срам, в Испания са потресени, а тея келеши взели да се радват :Д Явно толкова и обичат отбора си, 16 точки и пак не им пука.

ryangiggs1000
25.12.2012 18:05

Съюз с/у Реал?Абе ти сериозно ли?Да ти кажа честно,не намирам НИЩО ама НИЩО красиво в играта на Барселона(това си е мое мнение естествено),не са ми приятни и не ги гледам.Факт е обаче,че повечето фенове на Реал(такива заради КР7) имат необяснимо голямо самочувствие,ти да видиш Реал е най-силния клуб на планетата-еми изненада(?) не е.И темата за какво се отнася,коментарите за кое са.Върнахте се 70 години назад,за неща,които не сте видели и си говорите ей така наизуст,"Ама аз четох".Резултата 11:1 е официално НЕпризнат от ФИФА,сиреч не се е случил.Имате една камара други големи победи над Барса,които са официални,хванете се за тях,но го направете в темите за Ел Класико,защото тази не е такава.

Neooo_1995
25.12.2012 18:04

„Реал Мадрид е традиция, а Барселона е модна тенденция. Традицията е вечна, а модата е временна“ (Икер Касияс)

crip1
25.12.2012 18:01

Всеки отбор има слаби моменти, яко си комплексиран.Има мнооого малко фена на Барса и на Юнайтед с които можеш да говориш като човек и цял тон мишки които спамят по цял ден по темите.

Neooo_1995
25.12.2012 18:01

Еми ти знаеш ли бе ? Дай ми факти ,че знаеш ,роден ли си бил тогава ,в Испания ли си живял?Това ,че нямаш факти и ,че дрънкате само едно и също ,че без Франко Реал е нямало да имат толквоа успехи.По-доло ти дадох една статия....Факти да ти имам фактите...

Neooo_1995
25.12.2012 17:55

Гледам феновете на Бс и МЮ са се съюзили ,значи трябва да се съюзим с тези на Челси.

catalan
25.12.2012 17:55

Нео вземи научи кога е 20ти век и тогава се обеснявай, на 16 точки, 2ри в групата за ШЛ, падат от Селта за купата на краля, тва е настоящето, Прословутия резултат 11-1, първото полувреме е 0-1 за Барса жалчо, после как става 11-1 аре обясни ? Жалак си. И тримата дето ги изброи ,че сте ги създали, ми не сте :Д

Neooo_1995
25.12.2012 17:56

Грешка моя ,знам кога е 20 век и 21.Живеем в 21*joking*

ryangiggs1000
25.12.2012 17:29

А,я да попитам Реал,колко футболиста е СЪЗДАЛ?Не купил,а създал?Защото на мен ми се въртят в главата само три имена.Не си правете илюзии,че Юнайтед нямат пари,да купят Роналдо,ако е нещо около 100 млн и ако САФ прояви желание,може още тая зима да се върне.Но няма да стане,тъй като Перес,не пасе трева(за разлика от някои хора тука) и перфектно осъзнава,че без Роналдо,Реал ще изпрати суха година.Единствения вариант,продажба на Роналдо през зимата е закупуването на Фалкао,но с оглед взаимоотношенията между двата столични отбора,това е малко вероятно.

Neooo_1995
25.12.2012 18:05

Абе тъпан такъв първо прочети коментара на фена Юнайтед ,виж той какво написа.Ама ,че си ...

catalan
25.12.2012 18:03

ХАХАХАхаха как не от школата бе, нали така ги СЪЗДАВА, не ги взима на готово, тва което прави Барса е създаване, ти просто си промит мозък :Д 17 годишния дето хал хабер си няма от живота взел да ми обеснява, аре ходи си на училище и като видиш кво е живот ми пиши, аз съм си го подредил ,а ти надали ще го направиш *smile* Давам ти факти, не обиждам - 16 точки, колко повече факти искаш за тая година от - 16 точки :Д Достатачно за да мълчиш и да отидеш в мишата дупка от където е семесйвото ти, панелен селяк.

Neooo_1995
25.12.2012 17:58

Почти всички фенове на Бс са ей такива комплексари като тебе.....Като нямаш факти и започваш да обиждаш.Кажи ми тогава Бс колко футболистта е създала ,но не хора от школата?

catalan
25.12.2012 17:55

Ти незнаеш кога е 20ти век малумник ми вика детенцето без бъдеще :Д Дано баща ти е милионер ,че да ти помага, иначе ще станеш общак, мизерно лапенце.

Neooo_1995
25.12.2012 17:54

Абе малоумнико.кво съм тръгнал да ти обяснявам.....

catalan
25.12.2012 17:51

Ти ненормален ли си ? Марсело във Флуминезе си беше машина като го купихте, пък Игуаин в Ривър Плейт, кво сте създали не знам :Д Рамос го купихте от Севиля като и там си беше супер добър, кво сте създали бе и 3мата дето ги каза не сте ги създали :Д

crip1
25.12.2012 17:51

Световните медии непрекъснато се възхищават от работата на ДЮШ на Барселона, от която са излезли играчи като Лионел Меси, Андрес Иниеста, Шави Ернандес, Сеск Фабрегас, Карлес Пуйол, Жерард Пике, Серхио Бускетс, Боян Къркич, Педро Родргигес, Джефрен Суарез и много други. В днешния си брой обаче в-к „АС” разкрива, че школата на Реал (Мадрид) също може да бъде определяна като една от най-добрите в света, след като тя е захранила европейските отбори със 107 играчи (51 от тях играят в Примера дивисион, 43 в Секунда дивисион, а останалите 13 се състезават в първенствата на осем европейски страни). В настоящия състав на „белия балет” има петима играчи, които са рожба на клуба. Това са вратарят Икер Касияс, капитанът Раул, Естебан Гранеро, Гути и Алваро Арбелоа. Ако се броят третият вратар Адан и контузеният Де ла Ред, то бройката достига до 7 футболиста в първия отбор на Реал (Мадрид). В тима на Хетафе също могат да бъдат открити доста играчи от Реал (Мадрид) - Беленгер, Каскеро, Солдадо, Мигел Торес, Дани Парейо и Жорди Кодина са рожби на школата на „белия балет”. Райо Валекано пък е отборът от Секунда дивисион, в който се състезават най-много играчи минали през ДЮШ на „Ел Галактико” – Кобено, Тена, Аганзо, Куеро, Мовила и Рафа Гарсия. В Европа пък играят следните играчи – Жорди Лопез (Англия – Премиършип), Скорч (Германия Бундеслига), Самуел Ето’о и Естебан Камбиасо (Италия – Серия „А”), Шави Гарсия и Балбоа (Португалия), Гонзало и Гронинген (Холандия)

Neooo_1995
25.12.2012 17:48

Рамос,Марсело,Игуаин, от настоящия отбор.

ryangiggs1000
25.12.2012 17:43

Футболист,който около 17-20 годишен е дошъл в Реал и е станал световна звезда.

Neooo_1995
25.12.2012 17:40

Под създал ,какво имаш предвид.От школата ли?

catalan
25.12.2012 17:23

Виждаме ,че като го няма Франко кво прави Реал, осминареал, Барса ви мачка последните години .

crip1
25.12.2012 17:49

Яките мишки сте братле и ти и тоя райънгигс1000 сте известни с това, жалкари.Пак ще ви бръскаме като ви барнем и вие ще сте първите на Бернабеу другата година.

catalan
25.12.2012 17:46

16

crip1
25.12.2012 17:46

И кво като ни биете последните години? Важното е, че последните мачове нямате победа, и пак почваме да ви бръскаме както каза нео.

catalan
25.12.2012 17:45

Не му обеснявай, той не знае кога е 20ти век пък взел да се обеснява и да изпочавава истината.

catalan
25.12.2012 17:44

Само ще ти кажа да не пропускаш часовете в училище ,защото може и да е фатално.

ryangiggs1000
25.12.2012 17:44

Барса имат 3-2006 2009 и 2011.

Neooo_1995
25.12.2012 17:41

От началото на 20век. Реал и БС имат по 2 купи в ШЛ.Без франко....

Neooo_1995
25.12.2012 17:38

В периода от 2008-2011 да мачкате ни ,но какво се биеш в гърдите ,пак почнахме да ви бием!

demon_levski
25.12.2012 17:22

дано се върне у дома много искам да го гледам пак като червен дявол с него ще мачкаме на всякъде и пак ще земем шампионската лига Роналдо, Рунни, РВП и кагава ще сме супер добри

catalan
25.12.2012 17:21

Гледайте настоящето, като почнете с тая история показвате, че нямате аргументи за футбола в днешно време, коментирай последните 10 години, или айде 20, то ти си на 17 години сигурно ти е било интересно да ги гледаш тея КЕШ-ове преди 60 години, смешни ставате. Юнайтед е по-успешен клуб от Реал последните години, тва е положението.

rooney1997bs
25.12.2012 17:12

Иначе по темата . Много искам роналдо да се варне но нищто не се знае!*cool*

rooney1997bs
25.12.2012 17:11

За златната топка съм за Роналдо но Меси чупи рекорд след рекорд и просто роналдо няма да има шанс да я вземе !!*beer**ball*

rooney1997bs
25.12.2012 17:05

В последнитe 5 години Реал в Шампионска лига 2 пъти стига на Полу финал и 3 пъти на осмина финал.А Ман Юнайтед последните 5 години 3 пъти на финал , един от който спечелен , един четварт финал и едно отпадане в групите . Кое е по добре *ball**ball**beer*

Johan_Cruyff_14
26.12.2012 04:00

Написаните от теб неща са безсмислени, ако не обясниш как така един отбор печели с 3:0 срещу друг, а една седмица по-късно губи с 11:1 от същия отбор, който е победил по-рано.

ryangiggs1000
25.12.2012 18:00

Всеки е прав сам за себе си,пич.Ако се надяваш на одобрение,от някои от тукашните капацитети,горко ти.

lubodankov
25.12.2012 17:57

Аз, не съм фен на Барса, но казвам това което е правилно, според мен!Аз не задължавам никой, да следва моите разсъждения, просто си казвам мнението, а дали е правилно, вие ще прецените

Neooo_1995
25.12.2012 17:51

Добре ,щом са ги заплашвали футб. на Бс ,защо тогава на финала падат от Билбао ,които са не по-малко мразени от Франко ,защо и тях не са заплашили?

lubodankov
25.12.2012 17:47

Аве човек, ти слуша ли ти изобщо главата, дай аз да ти опра пистолет в празната ти кратуна,а пък после ми говори кой се бил напикал.

Neooo_1995
25.12.2012 17:36

Добре бе.Обясни ми това. 3) Барселона е спечелила близо половината си трофеи от домашната сцена по време на неговият „тираничен” режим – 8 титли на Испания, 10 Купи на Краля. След смъртта на Франко (1975), отборът на Барселона за 15 години има една титла (1985). Всякакви конспирации,че заради Франко не можело да станат шампиони отпадат автоматично. Как така При Франко имате толкова титли?

rooney1997bs
25.12.2012 17:27

Ман Юнайтед и Барса са най - успешните отбори в последните 10 - 15 год.

rooney1997bs
25.12.2012 17:24

аве говоря на ония crip1 щото казва че Реал не губели и вика че с Роналдо стигали на Финал в ШЛ.А пък как може да казва че Реал негубели като са 16 точки за Барса :Д*beer**ball**wink*

catalan
25.12.2012 17:22

Бели измислици не ми се четат, те и турците казват ,че е нямало арменски геноцид ама цял свят знае ,че е имало, няма как да изопачиш всеизвестни ФАКТИ.

Neooo_1995
25.12.2012 17:22

И как са ги спечелили я ми кажи?

Neooo_1995
25.12.2012 17:21

1)Едно от нещата върху които лежи каталунската пропаганда за подкрепата на Франко към Реал Мадрид е прословутия полуфинал за Купата на Краля между Реал Мадрид и Барселона завършил 11:1 през 1943 година. Според каталунците, войници на Франко са нахлули в съблекалнята на Барса и са заплашили с пистолети футболистите . И те "умряли от страх" и за това загубили. През 70-те години , част от футболистите на каталунците участвали в мача, признават с половин уста,че нещата са били доста преувеличени. Също така, любопитен факт е,че седмица след този мач с каталунците, Реал Мадрид губи финала от Билбао. Тогава следва логичния въпрос,след като войници са заплашили каталунците,защо нищо не са направили срещу баските,които първо са не по-малко "обичани" от каталунците и второ в онези години Атлетик Билбао е бил доста по-силен отбор от Барса(стават шампиони на Испания през същата 43 година) и властта,ако е трябвало да праща войници с пистолети е по-логично да го направи срещу тях,а не срещу Барса. 2) Реал Mадрид печели първата си титла на Испания, едва 15 години (1954) след като Франко идва на власт (1939) . Франко е бил фен на Атлетико Мадрид, самите „дюшекчии” са били причислени към авиационните сили . Причината за възраждането на Реал Мадрид се казва Сантяго Бернабеу, именно след като той става президент на клуба идват и успехите. Едва,когато Реал Мадрид започва да печели КЕШ , Франко се появява на стадиона на клуба. И днес сме свидетели,как успехите в спорта се ползват от политиците за дивиденти. 3) Барселона е спечелила близо половината си трофеи от домашната сцена по време на неговият „тираничен” режим – 8 титли на Испания, 10 Купи на Краля. След смъртта на Франко (1975), отборът на Барселона за 15 години има една титла (1985). Всякакви конспирации,че заради Франко не можело да станат шампиони отпадат автоматично. 4) Реал Мадрид в първите десет години на изданието на КЕШ, играе осем финала (шест печели и два губи), така че мисля,че е напълно нормално такъв отбор да доминира на домашната сцена. 5) Много интересен факт е, как по време на диктатура и подтисничество, се строи стадион за сто хиляди души (говоря за Ноу Камп) . 6) Всеки човек,запознат с историята на Испания по време на режима Франко знае,че тогава правата на каталунци и баски са били силно ограничени- нямали са право да говорят собствения си език, нямали са такава автономия като сега. Но по отношение на спорта, държавата не се е месила-фактът,че баски и каталунци печелят толкова купи по време на режима на Франко е красноречив.

catalan
25.12.2012 17:18

И за отбор с 9 ШЛ не говори добре ,да е на 16 точки от Барса и да отпада 6 години подред на осминафинал. Ако знаеше как са полвината титли в ШЛ на Реал нямаше да говориш, 95 набор, поне вземи прочети малко история.

Neooo_1995
25.12.2012 17:16

А Реал имат 9 Шл ,а Юнайтед 3За отбор от калибара на МЮ ,да отпадне от групите ,не говори много добре за отбра.

rooney1997bs
25.12.2012 17:09

Точно.*beer*.Роналдо е много добър но неможе да се отрече че меси е най-добрия!

catalan
25.12.2012 17:06

Като ги отстраните тогава ще го видим тоя къде ще е, в Испания много често ги надиграват, че Юнайтед ли няма да го направи.

luiss_nani17
25.12.2012 16:47

Умрелите фенове на Челшита не искат да се връща Роналдо, щото и без него ги бием смятай като се върне кво става хахахахаа

Neooo_1995
25.12.2012 17:04

Имаме 3 трофея за 3 години благодарение на отбора на Барса.3години доминираха над нас ,но това е нормално за футбола.Има такива времена ,не може само да си номер 1.Те Барса ви показаха и на вас какво е да си номер едно в момента.2 финала ви биха...Може да сте по-голямата марка ,но не сте нито по-силният отбор ,нито по-великият.

ryangiggs1000
25.12.2012 16:57

В Кепитък Къп ни биха резервите,много са добри.А Реал какъв финал е играл бе?Я си свери информацията.Рядко губел с Реал,че той за 3 сезона има 3 трофея.МНОГО БЕ!Я се осети,коя е по-голямата марка Юнайтед или Реал?А за "Златната топка" въобще не си струва да се говори,той е с гарантирано 3 място.

crip1
25.12.2012 16:53

Биете цървул.Челси ви смазаха в мача в първенството, после ви биха и за Кепитъл.Къде ги биете? Яко мразите Челси, не съм им фен, но ми харесва как играят, а вас започвам да ви намразвам заради надменното ви поведение.

catalan
25.12.2012 16:47

В Испания е в сянката на Меси което надали му харесва.

macolata
25.12.2012 17:38

Нормално да е в сянката му целия отбор играе за Меси и Барса са обигран отбор с годините подбират само футболисти от тяхната школа и е нормално да бият наред защото играят сума време ... да некажем половинта отбор от деца ... Не се излагайте спомнете си Барса като имаше повече чужденци в отбора къде бяхте с Динио , Савиола там и другите... пълен хаос и Франк Риикард си замина поради тази пречина , че нямахте никакви титли спечелени ... и Реал ви биеше наред сега имате предимство , защото Реал не е в кондиция и си мислите , че сте в някаква Хегемонна серия но да нестане като мин година в Шампионската бяхте фаворите с Реал и окъпахте котарака искам да кажа , че във футбола нищо не се знае до последно !!!

manutd_forlife
25.12.2012 16:46

първоначално не слушах много тези спекулации, защото знаете, според тях юнайтед ще копуват половин Европа.Но тези спекулации продължават и ме кара да се замисля, че така беше и когато отиде в Реал и естествено като фен на Роналдо и Юнайтед, се надявам това да е истина. *beer* Дано се върне вкъщи *beer*

extol
25.12.2012 16:44

Тея от Уинър сега на всеки 2 дена ще измислят нова "схема", с която Роналдо да се връща в Юнайтед *lol*
Koeето е само и единствено във сферата на мечтите...

drogba_fen_91
25.12.2012 16:35

Ще е сушер да го гледаме пак в Англия, ама ако се върне, направо отсега да им даваме титлата...

crip1
25.12.2012 16:17

"Ела си вкъщи" хахаха.Няма да се върне братлета проумейте го пълнят ви главите с глупости и вие като първите наивници вярвате. Не е във форма и си търсят истории да залъгват хората. Като се завърне след паузата с 3 гола на Реал Соси ще видите дали ще пишат такива историйки ;Д

lubodankov
25.12.2012 17:11

Остави го, той е пристрастен и не вижда по-далеч от носа си.А колкото до Роналдо, ще ни помогне много ако се завърне*beer*

catalan
25.12.2012 17:04

И кво печели :Д Заслужава златната топка само според теб и феновете на Реал, над Меси е само за теб и феновете на Реал ( и феновете като цяло на Роналдо дето не могат да приемат ,че е НИЩО пред Меси). Нищо не играе Роналдо в Реал и напълно логично Меси ще спечели златната топка. [@link http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/12276_529905597049661_185301667_n.jpg]

crip1
25.12.2012 16:49

Мрази да губи, така е, в Реал губи рядко.Заслужава златна топка, и за мен е над Меси.Реал има положителен баланс срещу Барса не виждам как почти винаги ще губи.С Реал също стигат до финал и полуфинал в ШЛ и са много над Юнайтед.Докато играе срещу Барса ще печели все повече и повече слава.

titan25
25.12.2012 16:39

а ти си неграмотен

Strraxo
25.12.2012 16:31

Роналдо мрази да губи Роналдо убича да е шампион Роналдо иска много златна топка но докато е в Реал винаги ще играе срещу Барса и почти винаги ще губи а Юнайтед и без него си печелят трофей и без него стигат до финал на Шл и до 1/2 финал такаче той ще се върне *smile*

jimmy_chelsea
25.12.2012 16:06

И каква е доказаната схема Уйнър, щото нищичко не разбрах???

catalan
25.12.2012 23:43

При разтрогването по желание само на едната страна се плащат неустоики и то огромни, а това ,че ще взима заплата си е друг въпрос, въпроса е ,че могат да прецакат кариерата на всеки футболист.

ryangiggs1000
25.12.2012 22:43

Е той Есиен освен вратар и крило,май навсякъде другаде е играл в кариерата си.Както и Касияс е изпаднал в немилост....

Neooo_1995
25.12.2012 22:12

Ами мисля ,че "сина" на Моу ,Есиен *joking*

ryangiggs1000
25.12.2012 22:05

Ами той може да си разтрогне договора сам.Също така ако е бетониран на пейката,пак ще си взима заплатата.А някой замислял ли се е,кой му е алтернативата в Реал?

catalan
25.12.2012 21:57

Трудно може футболист да прави номера на даден клуб с години, защото самия клуб може да му направи още по -гадни такива, като не го пуска в игра въобще.

lubodankov
25.12.2012 21:51

80 милиона паунда, това е 96 милиона евро

petko9305
25.12.2012 21:39

" Сумата за откупуване на Роналдо е космическа, но при положение, че той си е поставил за цел да не преподписва с всеки един трансферен прозорец Реал ще бъде подложен на по-голямо напрежение и дори изправен пред угрозата да се раздели с CR7 за сума значително по-малка от дадените за него 80 милиона евро "

catalan
25.12.2012 15:55

Юнайтед си има нови лидери ако Роналдо се върне може и да се отрази зле, все пак като беше там имаше лъна свобода.

Endomorphin
26.12.2012 10:48

Единствено може да се отрази зле на Шити, примерно!

fen_na_juventus
25.12.2012 15:40

Колко много ще се радвам ако КР7 отново се върне там където му е мястото... в Ман Ю!!! *smile*

ryangiggs1000
25.12.2012 15:36

Както викат в трол футбола:Bullshit!Bullshit everywhere.

ryangiggs1000
25.12.2012 15:51

Искам да се върне,но това стана ебати драмата.Ще кажеш,че без Роналдо чеп за зеле не става от нас и ,о той спасителя трябва да дойде да ни изкара от калта....

Strraxo
25.12.2012 15:45

Къв булшит бе мен ти неискаш ли да се върне .. Айде Роналдо идвай си вкъщи *wink* !

Отговор
:
11