Топ 10 на най-скъпо оценените футболисти в света

12:09
Топ 10 на най-скъпо оценените футболисти в света
Машината за рекорди на Барселона и аржентинския футбол Лионел Меси е най-скъпо оцененият футболист в света. Това сочи изследване на "Consultoria Pluri", според което нападателят на каталунците струва 140 млн. евро.
 
Звездата на Реал Мадрид Кристиано Роналдо се нарежда на второ място с 96.3 млн. евро. Третата позиция е заета от Андрес Иниеста - 68.4 млн. евро, а Уейн Рууни е четвърти с 60.2 млн. евро.
 
Вижте Топ 10 на най-скъпите футболисти в света:
 
1. Лионел Меси ( Барселона) -  140 млн. евро
3. Андрес Иниеста ( Барселона) - 68.4 млн. евро
6. Неймар ( Сантос Сао Пауло) - 55 млн. евро
10. Месут Йозил ( Реал Мадрид) - 44 млн. евро

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

golokuche
17.12.2012 10:02

Как така шконта Рууни е по скъп от Фалкао

Banditos
08.12.2012 16:22

ако някой е гледал класацията на топ 60 ще види 11 футболиста на Барселона *wink*

crip1
08.12.2012 15:34

Вижте сега, вие дето сте фенове на Юнайтед, няма смисъл дори да сравнявате Меси с Руни. Ясно е, че Меси е много по-добър от Руни в момента,както и полезен, а и винаги е бил според мен.Никога не съм бил фен на нито един от двамата, но споровете са излишни тук.И фен на Юнайтед да си трябва поне малко да си го казвате.Коментарът който написах по доло беше за да ви накарам да спрете да пишете безсмислени коментари.Ясно е, че Йозил не е по-добър от Меси, но върши огромна работа за Реал.Тук говорим за цени.Че има други уникални футболисти които са фантастични и имат място в тази класация е пределно ясно.

Written
08.12.2012 03:16

Става въпрос за пари тук, не за възможности, използвайте си сивите вещества ... Аз съм сигурен, примерно, че Бербатов има доста по-ниска цена от Торес на пазара, но за сметка на това нашето момче няма да изтърве на празна врата никога.

Juventus333
07.12.2012 23:10

Мога да сме изсмея на тази класация нищо друго. *smile*

huiches
07.12.2012 23:02

Meси 140 мил. вие ок ли сте , та той е безценен ! *wink*

barseloneca1899
07.12.2012 21:24

Кристияна и тука диша прахта на Меси но тва е нещо нормално *wink*

Отговор
:
15
BerbaTheBest
07.12.2012 20:55

Харесвам Юнайтед, но според мен Рууни е доста надценен! Не е лош играч, но не е и от най-добрите! Според мен РВП е доста по-добър! Гледам обективно на нещата, защото нямам любимец в Юнайтед!
Рууни може да тича като луд, но мисля, че това не трябва да е критерия, по който ще бъде оценяван!
И един въпрос към защитниците на Уейн - Мислите ли, че ако бяхте прави, щеше да има толкова много хора, които също не са съгласни с цената му? Защо да плюем точно по Рууни?*thinking*

ryangiggs1000
07.12.2012 21:20

РВП е нападател,той няма други функции.Я кажи,колко пъти се върна назад да поеме топката?Освен да подава от ъглови удари,няма нищо градивно в играта му.И не е нужно,той е нападател.А Рууни е с променена позиция,защото се видя,че в Англия има 3 играча,които могат да подават и могат да ползват главите си за мислене-Джерард,Лампард и Рууни.Първите двама са на години и може да не играят на СП 2014 и затова Рууни е използван на тази позиция,за да може Англия да мине 1/8 финалите.И наистина ми е чудно какъв е тоя хейт към Уаза?Нито се изказва,че е най-добрия(стил Ибряма),нито нищо?Или може би факта,че той няма съотборници за по 60 милиона-парчето,които да играят за него?

truered
07.12.2012 20:25

Толкова сте жалки, че само защото играе за Манчестър Юнайтед и го плюете. Ако имахте такъв играч друго щяхте да говорите, смешници

luiz_lfc
07.12.2012 21:11

Какъв играч бе? Аз мога да кажа че Перси за мен ще играе много по голяма роля за Юнайтед този сезон от колкото Руни просто не знам защо му е толкова висока цената след като дори голям голмайстор не може да се нарече защото от 25 гола 10-12 са от дузпи...

_elbarca__
07.12.2012 19:56

Ballon D'Or winner 2012
Коефициенти

Лионел Меси
1.20
Кристиано Роналдо
6.00
Андрес Иниест

aman_ot_pidali
07.12.2012 19:23

Шрека пак ко праи в класацията? Той хич неможе да играе последните 2 г. нз що му е толкос висока цената на тоя мърьо

Strraxo
07.12.2012 20:09

Ей некадърник незнам кой миналия сезон стана 2ри по голове в ПЛ незнам кой сега е номер едно по асистенций незнам в момента кой изгражда играта на Юнайтед името ти показва колко си тъп ае ходи на село да риташ и не сядай на компютър повече

crip1
07.12.2012 19:13

Никъв Рууни никъв Меси, ЙОЗИЛ Е НАЙ-ЛУДИЯ!

catalan
07.12.2012 18:14

Меси върши 10 пъти повече работа от Руни, Меси се връща в центъра, поема топката от защитниците, изнася топката от време на време когато им е трудно, поема винаги топка в центъра за създаване на контраатака, връща се постоянно в защита дори Барса да водят 5 на 0 и за разлика от Руни когато Меси отиде в полузащитата за да я подпомогне, го прави както трябва и шанса да му отнемат топката е минимален, докато Руни я губи нон стоп. Меси - не губи топки, прави много асистенции, успокоява играта в центъра, бележи гол след гол, създава бързи контраатаки. Меси е 20 пъти по-полезен от Руни . Руни е нападател и тоя сезон има 5 гола, за асистенции да не говорим, връщането му в полузащитата е трагично и постоянно бърка пасове, тоя сезон е пълна скръб.

catalan
07.12.2012 23:12

Даже не ти чета коментарите, той самия Руни си казва ,че по-ефективен и полезен от Меси няма. Тва да сравниш Руни с Меси трябва да си болен мозък. На двата финала срещу Юнайтед, дето първия бяхте с Роналдо и бяхте мега добри, пак нямахте ниаккъв шанс и пак Меси ви го набута. На втория финал също. Меси е най-добрият футболист в света и колкото и да не ти се иска тва е така. Руни като спечели златна топка ми се обади. Руни нападателя колко гола има във висшата лига тоя сезон ? Май е по слаб и от Торес *lol*

ryangiggs1000
07.12.2012 21:13

Има 1 гол повече от Рууни и 2 асистенции по-малко.И пак ти повтарям тия голове са с/у-Перу,Венецуела РЕЗЕРВИТЕ на Бразилия и остатъка от Южна Америка.Меси в Аржентина какво прави?Сега ще ти кажа на големите турнири-0 гола.И понеже се видя,че без някой да минава полузащитата за него тук лафа ти с "ходи до центъра и бие противниковия отбор сам",ясно показва колко ги разбираш нещата,защото ако беше така щеше да е с над 50 гола за Аржентина с/у слабите отбори от Южна Америка.След като се видя,че не става обаче си го върнаха на старата позиция в Барса-фалшива деветка и за по-сигурно смениха тази на Ди Мария от крило в офанзивен халф-тип Иниеста,защото след два резила подред-СП 2010 и Копа Америка 2011,статута на най-добър почна яко да се клати.В действителност Шави,Иниеста и останалите от Барселона пускат топката на Меси ПРЕД защитния вал и оттам той си прави номерата.Дрибълите му от аут до аут се броят на пръсти.Що се отнася за игра в защита,дори не си струва да говорим,той една топка от корнер не може да спечели.Не знам какви пасове бърка Рууни като всеки мач е с 95%+ успеваемост и средно по 70 подавания на двубой,ама ти ги разбираш?Уейн в момента играе на позиция безкрайно различна от тази на Меси(атакуващ плеймейкър-фалшива деветка) в първенство различно от Меси и ти ги сравняваш?И съм 100% сигурен,че хората изготвили класацията са доста по-знаещи от теб.

ceco26
07.12.2012 18:23

остей ги-то в МЮ само лижат гъза на Рууни, който много се изгаври с тях за пари, а и заради него прецакваха Бербо...да не говорим, че всеки сезон ако стигна 20 гола ще е от 10-15 дузпи, даже чудно как тоя сезон пропусна вече 2

Sir_Roberto
07.12.2012 18:07

Грозния Шрек какво прави там ??

manutd_forlife
07.12.2012 18:51

това, че не си запознат с футбола, ок. Но хората, който определят цените на играчите и правят тази класация я разбират и със сигурност Уейн трябва да е там(той играе почти на всякъде и почти винаги се връща назад да помага в центъра и защитата). А тези под него най-вероятно само фалкао ще може да се мери с него в момента *wink*

Premierleague9
07.12.2012 18:40

Кво прави а? Викаш по-добре Тевез или Джеко дърветата?*lol**lol**lol* Я кажи кой има повече асистенции от Руни в ПЛ? Кой гради играта на Юнайтед? Видя ли без него кво стана срещу Норич? Пълна трагедия без Руни. В момента Руни е може би най-важният играч за Юнайтед и заслужава да е в тази класация!

ceco26
07.12.2012 17:02

*party* има 3ма дето според мен нямат място в тази класация...няма да ги споменавам, че все някой селяк ще ми се изрепчи, а не ми се занимава с него, но определено има много по-добри и ефективни играчи, които не са в тази смешна класация...*sick*

enjo2
07.12.2012 16:12

*lol**lol**lol* един испъква пред останалите 140 милиона втория е 96 и нататака са останлите *lol**lol**lol* MESSI най - великия *cool**beer*

Cinemascrotum
07.12.2012 16:11

За мен Шави трябва да е в тая класация, по добър е от половината дадени. Неймар е много техничен, но дойде ли в Европа, ще стане посредствен футболист или поне няма да изпъква толкова. Неговия трансфер може да изиграе лоша шега на клуба, който даде толкова пари за него!*thinking* А иначе съм изненадан от разликата в цената на Меси и тези на CR7 и Иниеста. Да, Меси е по-добър от тях, но все пак...!*smile*

maks.kolev.7
07.12.2012 16:14

шави е на годинки а и те също играят роля,главно не е в класацията заЩото е безценен

CHELSEA_EH17
07.12.2012 15:34

Странно, но няма нито 1 футболист от Байерн и Дортмунд, за Челси съм съгласен, че трябва още време за да порастнат цените на футболистите им, но за Байерн и Дортмунд???

ultrachelsea
07.12.2012 15:06

Току що прочетох най-голямата смешка в интернет.. Фалкао бил по-евтин от Рууни,е това ме разби. *lol* *lol*

overdrive
07.12.2012 17:58

Руни винаги са го имали за много скъп. Според мен ще дойде момент в който ще се раздели с МЮ и няма да е за повече от 30, 40 млн. 60.2 си е твърде много ..

Neill_88
07.12.2012 15:05

Какво и да ми говорите, никой футболист не струва повече от 50млн.

rooney_fen_256
07.12.2012 14:56

Капацитетите да не се обаждат. Смея да твърдя, че в момента нито един отбор в света няма нападател като Руни, който, както каза ryangiggs1000, да върши толкова много работа за отбора си. Руни прави всичко, помага в дефанзивен план, руши играта на противника, връзва играта на отбора, създава голови положения, прави асистенции и голове, центрира, изпълнява корнери, пряк свободни. Абе тоя човек може всичко и не е егоист, когато има възможност винаги подава. Дори и Меси и Роналдо не вършат толкова работа на терена, колкото Руни. Може би влагам и малко пристрастност, защото ми е любимия играч, но всеки фен на Юнайтед, който след отбора ще се съгласи с мен, че Руни върши най-много работа на терена за Юнайтед.

rooney_fen_256
07.12.2012 18:48

Моля те най-учтиво, махни си Манчестър Юнайтед от фен зоната. Изглежда ти изобщо не следиш този отбор, за да приказваш такива глупости. catalan От какъв зор приказваш за играта на Руни при положение, че в живота си си изгледал 5 мача на Юнайтед, на кръст. Не приказвай за неща, които не са ти ясни. Sir_Roberto Само за твоя информация, през миналия сезон Руни има 27 гола в лигата и само 6 от тях са от дузпи. Разбирам, че си напълнил гащите, при мисълта че в неделя ще ви изорем дюнерджийницата, която наричате стадион, но това не ти дава право да говориш неща, които не съответстват с истината.

catalan
07.12.2012 18:15

Кво да сравнявам играта им в националните, Меси има повееч голове, повече асистенции и се представя много добре. Националния на Англия е толкова слаб без никакви успехи ,че чак ми става смешно *lol*

extol
07.12.2012 17:51

Лягай да спиш, бе блясъчник *lol* 2-те имена "Меси" и "Рууни" дори нямат място в едно изречение, бе... Бъл вършел повече работа от Меси.. муахахахах *lol* Единия шмугва 100 гола на сезон и подава още половината, ама разбираш ли Рууни бил вършел работа в дефанзивен план *lol* Рууни е поливалентен посредствен играч... само и единствено като нападател И ТО КОГАТО Е ВЪВ ФОРМА, което в последно време е доста рядко, той си струва една част от парите... изобщо е на светлинни години от топ халфовете в света... Ходи си лягай!

rooney_fen_256
07.12.2012 17:17

Оф брат, на какъв език да ти го кажа. Руни не е по-добър, а върши повече работа, има разлика. Меси чака да му подадът топката, прави защитниците на диви и щастливи и бележи гол след гол, докато Руни винаги гледа да получи топката, когато противниковият отбор атакува, винаги помага в защита, просто той се раздава на 110% за Юнайтед, а това не го прави нито един друг играч в момента.

ryangiggs1000
07.12.2012 16:38

Тъп ли си?Къде някой е казал,че Рууни е по-добър?Върши повече работа от Меси,в защита в полузащита и в нападение.А понеже си тръгнал да ги сравняваш,защо не сравниш играта им в националния отбор?Където Меси е със същия брой голове,но отбелязани срещу-резервите на Бразилия и остатъка "футболни колоси" от Южна Америка.

catalan
07.12.2012 16:17

Да бе Руни е по-добър от Меси, знаем *lol*

Fabregas_boy
07.12.2012 14:52

На мястото на Неймар спокойно трябва да е Ибрахимович,а и къде е Шави,макар и ветеран,той има невероятен усет за играта.

MaLkO_LuD94
07.12.2012 14:57

Играчите над 30 винаги са по-ниско оценени колкото и да са добри просто защото няма кой да даде примерно 50 млн за играч които има още 2 години на топ ниво *smile* Иначе реално в класацията трябва да са Шави, Пирло, Перси но просто вече са си на годинки *thumb_up*

ryangiggs1000
07.12.2012 14:26

Рууни е доста повече от нападател,той се връща в защита изнася топката гради атаките(нещо,което Меси и особено Роналдо не правят).Рууни е може би най-поливалентния нападател в момента.(което не е синоним на най-добрия).Аз се изненадвам от липсата на Шави,Швайнщайгер и някой защитник.

overdrive
07.12.2012 14:50

Няма какво да се учудваш ако някой липсва. Това е класация за най-скъпо оценените, а не за най-добрите ..

Deco_Sneijder
07.12.2012 14:26

Къде е бойко Борисов? *lol* *lol*.Иначе добра класация,изненадвам се малко за Иниеста,добър и има доста висока цена,но според мен един Фалкао трябваше да е там,въпреки,че играе в Атлетико и може би това спада цената му.И Гарет Бей можеше да е в класацията.

MaLkO_LuD94
07.12.2012 14:00

За мен Рууни, Неймар, Фабрегас и Йозил са с прекалено високи цени *smile* ( Йозил може и да си заслужава но другите 3-ма са много надценени ми се струва *smile*

madridd011
07.12.2012 14:11

Няма спор за Йозил даже трябва да е по-напред .

Neooo_1995
07.12.2012 14:05

Последният си ги заслужава.*smile*

jasonw
07.12.2012 13:37

Сега зимата ще се присъедини към ПСЖ.

maks.kolev.7
07.12.2012 13:23

един въпрос може ли *lol* кой следи псж да ми каже ко стана с лукас моура след като се трансферира там ,Че нито се пише за него нито се говори *lol* бях го забравил тоя *lol*

maks.kolev.7
07.12.2012 14:32

мерси , а аз мислех Че веЧе е там(псж)и играе.

geg
07.12.2012 13:46

Моура е играч на ПСЖ от 01.01.2013. Играе в Бразилия - Сао Пауло, има 6 гола и 7 асистенции този сезон

madridd011
07.12.2012 13:19

Няма кой да даде за Неймар - 55 млн. евро , невъзможно е , а пък и плюс това той не е кой знае какъв качествен футболист .

crip1
07.12.2012 13:12

Неймар е с ненормална цена според мен.Вярно талант е, няма спор.Талант е докато цъка в Бразилия.Ако дойде в Европа ще го изядат с чорапите и нищо от това, което го прави там, няма да може да го стори тук.

vojdichko
07.12.2012 13:02

Едисон Кавани,Ибрахимович,Ел Шарави , уникати ! *goal*

maks.kolev.7
07.12.2012 12:57

трансфермаркет.ком си остава за мен най-тоЧния сайт за такива оценки , пък който квот иска да си пише *lol*
а тия под мене стига сте го мислили толкова ,Че Ще ви се спука някоя вена *lol*Д

luiz_lfc
07.12.2012 12:36

4. Уейн Рууни (Манчестър Юнайтед) - 60.2 млн. евро
7. Серхио Агуеро (Манчестър Сити) - 53.7 млн. евро
8. Франсеск Фабрегас (Барселона) - 51 млн. евро Ако някой даде толкова пари за някой от тези играчи трябва да е луд! Как може Агуеро да е 53 млн при положение че на мач пропуска 2 100% шанса...

Отговор
:
12
luiz_lfc
07.12.2012 17:15

Всеки пропуска така е но Агуеро го прави непрекъснато честно не съм видял 1 мач на Сити в който агуеро да реализира поне 50% от положенията си...

jasonw
07.12.2012 13:40

Пич *lol* Агуеро иде дойде *lol* Ма да питаш за Фабрегас и Руни *lol*

Livepool_fan
07.12.2012 12:44

И за мен в случая цената на Агуеро е доста завишена, но това за пропускането на положения, което си изтъкнал като аргумент не е дотам сериозно, защото няма футболист, който да не пропуска. Ако обаче Агуеро играеше в Сити, така както го правеше в Атлетико, то тогава и за 60 милиона би си заслужавал. Въпреки че миналия сезон вкара не малко гола, мисля че над 20, то определено в Атлетико Мадрид беше много по-добър! Може и причината да се крие в Манчини, за който е видно, че изобщо не може да изтиска максимума от играчите, с които разполага. Добър селекционер, накупи все класни играчи за Сити, но като треньор е далеч от добрите.

Livepool_fan
07.12.2012 12:35

Ако Фабрегас и Силва струват толкова, колко трябва да струва Шави като е класа над двамата взети заедно? И двамата много ги харесвам, но Шави и на 50 да стане пак ще е по-добър, като аргументът ми за това е, че Силва и Фабрегас са твърде непостоянни, а и не притежават гениалността и визията на Шави. [просто изразяване на лична позиция, нищо повече]

Озадачен съм и от високата цена на Руни.. Има поне 5, ако не и повече нападатели с класи над него. Класен играч, но много надценен.
Неймар ми е любимец, разполага с феноменален потенциал, но все още е само талант. Дори и най-големия да е, не е нормално да струва 55 милиона..

Не налагам на никой мнението си, това е една субектвина класация и е нормално да има и несъгласни с нея, какъвто съм и аз..

AnonymousS
07.12.2012 13:45

Според мене разликата тука идва от възрастта(Фабрегас и Силва спрямо Шави). Футболния Свят почна да цени Шави, след 26-та/27-та му годишнина. Аз лично няма да забравя дебюта му за Барселона през 98/99-та година, заедно с още едно момче Габри. Тогава в Испания говореха, че тези две момчета имат голям талант и ще са основна част на отбора в бъдеще.Още от първите мачове Шави ми направи голямо впечатление и ми стана един от любимците, но Габри така и не можа да се наложи в отбора, макар че игра 5-6 години в отбора(предимно резерва). Та мисълта ми е, че докато Шави на тази възраст(каквато са Фабрегас и Силва) във Барселона го ценяха изключително много, то по-света не беше точно така. Преди години се даваха луди пари за футболисти на 27,28,29 години, докато сега границата явно пада.Сега един футболист между 20-25 години може да струва изключително много пари. И както сам казваш, това една субективна класация с която не всеки би съгласен-нормално.

catalan
07.12.2012 12:18

Годините също играят роля в тая статистика, затова по възрастни ,но добри футболисти не попадат в класацията, защото от възрастта им пада цената.

gunner967
07.12.2012 12:33

Веднъж и аз да съм съгласен с теб!*beer*

Strraxo
07.12.2012 12:15

И откъде разбрахте пише ли го някъде или сами сте си го измислили и защо разликата м/у Меси и Роналдо е 43,7 милиона?

Отговор
:
13
MaLkO_LuD94
07.12.2012 17:23

И защо трябва да бяга от там където е израснал и се чувства обичан за да се докаже на някой като теб ли ??? Не ставай смешен *wink* Значи Гигс, Джерард, Тоти, Скоулс ги е страх да напуснат защото няма да са толкова добри така ли ??? Не се излагай хората са израснали там и обичат прекалено много тези клубове и се чувстват добре за да напускат в която и да е посока *wink* И има нещо друго ти би ли заменил 5-стаиния си апартамент за 2-стаен ??? Едва ли *wink* Мислете малко преди да пишете глупости *smile*

aysun.shalganov
07.12.2012 16:23

Братле ,Роналдо където и да иде прави атракция !! Меси не стига ,че е скучен футболист ми само в Барса може !! Играе ли за Юнаитед ще се контузва на всеки 3-ти мач и няма да е в 3-ката за гол-майсторите !! Разликата между Меси и Роналдо е ,че Роналдо обича предизвикателствата ,докато Меси играе на сигурно и няма смелостта да напусне Барселона. Иначе той е гении спор няма просто другате няма да има и 50% от играта му в Барселона. *wink*

iulkata77
07.12.2012 12:20

меси е 100 пъти по-скъп от роналдо меси подобрява рекорди вкарва голове пък роналдо само гледа отстрани

Отговор
:
22
catalan
07.12.2012 12:17

Ми не това са сложни изчисления ,които болния ти мозък не може да проумее. Като гледаме ефиктивността на двамата , статистиките и самата игра, е ясно ,че Меси е много по скъп.

Отговор
:
21