Венгер получи 40 милиона паунда за нови играчи през зимата

18:26
Венгер получи 40 милиона паунда за нови играчи през зимата
Ръководството на английския футболен клуб Арсенал взе решение да отдели 40 милиона английски лири за закупуване на нови играчи през зимната пауза, съобщи "Телеграф".

Увеличението на бюджета за трансфери стана възможно благодарение на неотдавнашното продължаване на договора с основния спонсор - авиокомпания "Емиратс".

Преди време мениджърът на Арсенал, французинът Арсен Венгер, говореше за закупуване на качествени нападатели през януарския трансферен прозорец, но подобна сума може да означава привличането на дори двама класни играчи.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

caramell
27.11.2012 12:13

Според мене ще вземе Хунтелаар и Вилфред Заха от Кристъл Палас*smile* Но нищо не се знае.. този слух за Кавани нещо не ми се вярва.. но кой знае *lol* Може и Венгер да направи трансфера на зимата , а може и да направи и издънката.. всичко е възможно*wink*

paunQ
27.11.2012 10:10

Достатъчно глупости са се изписали тук, 'айде малко по темата, а?

IN WENGERE WE TRUST!!! Вадил ни е от лайната и ще продължава да го прави!! Аз знам, че ще намери идеален футболист, но няма да дава всички пари! Дано не се повлияе от харченията на другите, защото практичността е наложителна по време на криза. *smile* Ако някой ми каже, че Касорла, Жиру и Подолски, които дойдоха лятото, са слаби играчи, то тогава ще съм преубеден, че има някаква завист, макар че не виждам за какво. *smile* Просто, 'щото е модерно сигурно, не знам.. *smile*

specialchoo94
27.11.2012 08:54

До коментар [@comment 1220321] от [@user gangrelated]:

Брато ти си яко зациклил , като повечето фенове на Манчо .. Сигурно гледате само тяхни мачове и затова си мислите , че играят красиво .. Вярно е че са велик отбор и т.н , но с тази игра която показвате сега би трябвало да си съперничите с Куинс Парк Реинжърс на дъното .. Казвал съм го не веднъж и ще се повторя отново за мен Арсенал играе наи красивия футбол на острова и дори политиката им да не струва и да продават звездите си всеки сезон пак успяват да преборят конкуренцията ...Не е като да се разчита на Скоулс и Гигс всеки сезон да вадят мачовете и да печелят титлата ..


27.11.2012 11:59

Ма аз не споря, че Арсенал играят красиво! Напротив харесва ми тяхната игра! За всеки обаче най-красиво играещ отбор е различно понятие! На много хора примерно стилът на Барса не им харесва, въпреки, че в момента според мен играят най-красиво в целия свят! Някои хора харесват повече играта на Реал примерно, защото е по-скоростна и по-директна от тази на Барса! Въпрос на вкус! Арсенал се опитват да подражават като стил на Барса! С много разигравания и красиви извеждания! В Юнайтед от както САФ е начело на отбора стилът е бил винаги атаки по фланговете и пресечни пасове през средата! На мен примерно това ми харесва като стил на игра! Друг е въпроса, че в момента играем слабо и е въпрос на време САФ да осъзнае, че трябва да налага вече по-младите за да има повече скорост *smile*

varvarin86
26.11.2012 22:42

Уважавам арсенал и дано наистина вземат някой добър играч и отново бъдат отбора,борещ се за титлата,защото реално погледнато сега се борите просто да сте в Топ4,но не и да спечелите титлата.Дано Венгер вземе правилните играчи,а не някви маймуни.Щом му отпускат пари нека ги вложи в правилните играчи.А на феновете на Юнайтед,искам да кажа нещо...да се радват още малко на 1-то си място,защото ще дойде в момент когато ще тръгнат надолу-а това ще стане като се спре да им се дават победите...Ако не бяха съдиите,които режат Челси,Сити,Ливърпул,Арсенал,Тотнъм-Манчестър нямаше да са първи...Пожелавам успех на Арсенал

Highbury
26.11.2012 22:36

Хубу айй сега изчезвайте от темата за Арсенал, кво ви вълнува толкова какво става с нас, злобааа братчее и завист *cigarette*

GGMUSAF
26.11.2012 22:21

Венгер сигурно ще купи някой ефтин французин и пак няма да спечели титла.Този треньор не знае да купи някой наистина добър играч.


26.11.2012 23:06

*beer**beer**beer**beer* жив и здрав братле гледам ти името и двете скалъпени изречения и виждам че си гост от америка който толкова го вълнува Арсенал чак е превеждал в гугъл преводач това което иска да каже.друг отговор за уникалното ти изказване няма *beer*

GunnerTillDie
26.11.2012 22:47

Нали ? Нищо , че купи може би най-добрия нападател играл в ПЛ ? И сигурно един от най-добрите за света за неговото време ...

sisko14
26.11.2012 22:15

Всички сте големи фенове... смешници. Ако не беше Роналдо сигурно нямаше да сте чували за отбора...Сега половината сте фенове на Реал. Айде вървете си на страницата на смешното отборче и си коментирайте там. Това е статия за Арсенал !

overdrive
26.11.2012 22:06

Направих си труда да прочета коментарите дотук и както обикновено от такива теми оставам с впечатление че най-големите разбирачи на тема Арсенал са феновете на МЮ и някои други отбори от ВЛ. Абсолютно съм съгласен с murfito1978 и мисля че е въпрос на време купите да дойдат. Нашия футбол е марка в тази велика игра и Венгер налага неговия си стил и философия откогато е дошъл в Арсенал. Перси е купен като млад, Анри също и не виждам какви са тези безмислени аргументи за това че многото млади играчи пречат на отбора. Разбира се че е хубаво един голям отбор да си има 1, 2 опитни играчи за големите мачове, но не мисля че това е някакъв проблем на Арсенал, който трябва да се реши и едва ли не е причината за неуспеха на отбора последните години. Последните години някои отбори се издигнаха благодарението на големи трансфери и сега зимата, лятото и предполагам оттук нататък в Арсенал ше се дават пари за играчи и дори тази година с този отбор, който едва ли не според много хора е трагичен, безнадежден и какво ли още не ще спечелим трофей. Може би КК или ФА. След няколко години уинър все още ще го има и пак ще се обсъжда и ще видим кой е прав и дотогава какво ще е станало с Арсенал и с едва ли не най-великия нападател на света и легенда на МЮ от момента в който е купен - РВП ..

PS: ryangiggs1000 ти си пълен жалкар!!

roki84
26.11.2012 21:53

До ryangiggs1000:
Пич моля ти се млъкни толкова си ограничен, че няма накъде, АРСЕНАЛ в последните 6 години е бед титла и какво от това, виж си отбора бе смешник, ако сте спечелили 15 купи за 21век поне 10 са ви благодарение на съдиите, толкова сте смешни, че няма накъде дбре че ви дадохме РВП иначе сега да сте извън топ10 СПРИ ДА ПИШЕШ В ТЕМИТЕ НА АРСЕНАЛ ще те намеря и ще ти разбия главата супер много нервираш млъкни малко и без това си толкова прост че няма накъде повече!

ForBiDDeNMaN
26.11.2012 21:40

Дано не направи като всеки път..да купи 2ма-3ма играчи от френското първенство със съмнителни качества на обща стойност не повече от 15 милиона и другите пари да ги пести *erm*

Highbury
26.11.2012 21:33

Гледам заглавието, гледам и коментарите и опп 50 коментара брейй толкова ли много ви вълнува какви пари ни отпускат за трансфери ( Говоря за чуждите фенове на англ. отбори )

murfito1978
26.11.2012 21:05

Тука се убеждавам,че е пълно с хора,които нямат и най-малка представа какво е то футбол и какво трябва да ти носи играта.Във всяка тема на Арсенал се говори,че нямали трофеи и т.н.Това ли е най-важното мамка му?За мен това е отбор достоен за уважение,показващ красива игра,която радва феновете.Това е целта на футбола.Всеки един мач е представление(повечето от мачовете на Арсенал са такива) и за това ходят хората на стадиона.Задължително ли е да ви хареса филм носител на Оскар...просто ви харесва.Стига с тия купи.Арсенал имат много стойностен отбор,може би най-големия треньор и е само въпрос на време да се открият точните футболисти,които милеят за отбора и купите неминуемо ще дойдат.*beer**

Kireto1232
28.11.2012 06:37

Абе смешник кой не играе хубав футбол Арсенал ли ? Сега ще ми кажещ ,че манафите играят по хубаво от тях ли хахах .. Гледам в тази тема го раздаваш Мениджър ти даваш ли си сметка ,че ако Манафите не получават постоятно Съдийски аванти нямаще да са в топ10 погледни ,че целия ви отбор е от дървари имате един Перси един Валенсия и Гигс и Скоулс всички други са посредствени играчи..

ForBiDDeNMaN
26.11.2012 22:10

Разбира се,ние като зрители, искаме красив, атрактивен и резултатен футбол и такива моменти ще се помнят винаги.Аз също не харесвам отбори които печелят титли с дефанзивен и грозен футбол,предполагам се сещаш за кои отбори говоря, но това което казах е,че важното за отборите в крайна сметка са трофеите и финансите които идват с тях *smile*

murfito1978
26.11.2012 22:05

По принцип си прав,но аз както се вижда съм фен на Ювентус...Помниш ли мача им срещу Реал Мадрид,когато Дел Пиеро вкара два гола и като го сменяха публиката стана на крака.Както стана и на Ман.Юн публиката да го аплодира.За мен и да беше спечелил 10 златни топки,тези моменти ще са номер 1 и не могат да се заменят с нищо.Важни са трофеите много ясно,но не са всичко.

ForBiDDeNMaN
26.11.2012 21:55

Смея да твърдя,че съм любител на красивия футбол,независимо клубните пристрастия,адмирирам всеки един отбор играещ красиво и интелигентно, но не мога да се съглася,че купите не са важни.Дори преди 100 години, футбола е бил и все още е едно състезание...в което ще се помнят победителите. В крайна сметка, всеки един отбор, от най-малкия до най-големия се стремят да са по-нагоре в класирането, което води до повече средства, класиране за международни турнири и тн... Лично мое мнение е, не искам да навлизаме в спорове,че едва ли има някой фен на Арсенал, който да е доволен,че отбора му играе хубаво,но няма купа от толкова години

GunnerTillDie
26.11.2012 21:18

Буахахахахахаахахахха е после кажи , че не си ограничен .... Ти може , би мач на Арсенал не си гледал ( освен този с Юнайтед ) ама говориш кои мачове как сме играли . Имаме 2-3 гола от статични положения за сезона ама ти много знаеш . Гола на Жиру срещу Фулъм и Рединг ( но за купата на лигата няма да ги изреждам ) . Гола на Подолски срещу Саутхямптън . Я погледни Вие какъв футбол играете и тогава ми говори ясно ли ти е ? Като Ва подпират в мачовете да не би да играете по красив футбол от нас ?? И погледни колко гола вие сте вкарали от статични положения и тогава ми говори ... Надявам се да съм бил ясен .

ryangiggs1000
26.11.2012 21:10

Най-големия треньор?Това няма да го коментирам.А кое е по-важно от купите?Хубав футбол?Я си пусни една тренировка да видиш хубав футбол там как си подават със задна ножица.Какъв хубав футбол играе Арсенал?Резултатен?Не.С много положения?Не.Освен тоя гол на Подолски аз не съм видял един мач на Арсенал,където да кажеш-Е т'ва е мач.Красивия футбол почна да си заминава с Фабрегас,а след Перси хич го няма.От красив футбол половината голове на Арсенал са от статични положения(Стоук и някои отбори от дъното са с по-лошо съотношение голове от игра/голове от статични положения).Футболисти,които милеят за отбора?Значи за теб е нормално футболист-наемник като Подолски да получава повече от Уолкът,а втория да е водещия голмайстор на отбора(въпреки,че не това се иска от позицията му).И след това,когато на някой му писне от ниската заплата и мисиите-влизане в топ4 е нашата купа,го наричат предател.Еми това не е мислене на голям отбор.

madridd011
26.11.2012 20:39

Ами дано си разпределят парите , както трябва и за който трябва !

ryangiggs1000
26.11.2012 20:37

И кой ще е тоя лудия да отиде в Арсенал?Кавани ли?Той може да си стои на 4 място и с Наполи.Фалкао?При положение,че Челси и Сити ще му дадат два пъти повече?Арсенал му трябва цялостно прекрояване.И като се гордеете с тази школа,колко трофея ви донесе?Не сте Барселона,да биете с 23-4 годишни.Да не говорим,че освен Окс Лейд и Уолкът друг класен играч в Арсенал НЯМА!!

GunnerTillDie
26.11.2012 21:11

А на тебе ясно ли ти е , че ако не бяха Пуул , Юнайтед сега можеше изобщо да не са в първа дивизия ???

ryangiggs1000
26.11.2012 21:01

Къде забрави Керъл?Единствения по-некадърен от Уесли Снайпс.


26.11.2012 21:00

Млъкни пък ти бе цървул такъв! Тука говорим за класни отбори, а не за отбори борещи се за оцеляването и оповаващи се на Хистъри Ченъл!! Когато почнете отново да си мерите пи*ките с големите в топ 4 тогава ще приказваш мършо!!! Ходи гледай таланта Даунинг и Шкъртел и Агер! Те са големи таланти и са МЕГА КЛАСНИ ИГРАЧИ!! Особено Даунинг според мен е трансфера на хилядолетието!!!

ryangiggs1000
26.11.2012 20:45

РВП?Преди беше Роналдо,преди него Нистелрой още преди него Коул и т.н.Кога сме нямали класен нападател?А я кажи преди Суарез вие къде бяхте?По-близо до изпадащите отколкото до първите 4.И точно фен на Ливърпул да ми говори за КЛАСА,къде нямат трофей от пантивека.Аре у лево.Надявай се Суарез да е по-лоялен от Торес(не че заслужавате играч от тяхната класа).Как е уж най-голямата ти легенда и капитан да не е вдигал трофея 15 сезона?

ceco26
26.11.2012 20:42

мълчи па ти ве! то в МЮ па бъка от класа...РВП от кого го взехте? радвай се там на подарените титли, ако още ви ги дават и мълчи... никви класни играчи нямате и вие, ама нали се редуват да симулират за дузпи, както и да вкарват дузпи или да изкарват червени измислени картони...

a00011
26.11.2012 20:30

Стига сте се драпали ! Истината е че сумата е малка за да се оправи отбора . До миналият Перси беше там и дърпаше отбора . Той беше вашият Дрогба . Но сега трябва да се помисли за нападател . Кавани би бил добро попълнение стига сумата да го покрие. Отделно ви трябват по-опитни играчи в халфовата линия и в защита .За тях през лятото . За зимния трансферен прозорец ви пожелавам да вземете Кавани ние да вземем Фалкао и като за края на сезона да си поделим първите две места *wink*

GunnerTillDie
26.11.2012 20:45

Добре , бе кой идиот дава повече от 40 милиона за трансфери ПРЕЗ ЗИМНИЯ ТРАНСФЕРЕН ПРОЗОРЕЦ ? О , да моя грешка вие ги давате за Торес звездата .

nikshan11
26.11.2012 20:20

До коментар [@comment 1220127] от [@user Format_V]:

Ти пък я се успокой малко кво се зациврил та тва та онова,карате се като циган4ета на бани4ка,все едно вие може да направите нещо..*stop*

Jack_19
26.11.2012 20:23

Абе не бе,брато ама ти не се ли нервиш като обиждат твоя любим отбор ?

wonderfullcho
26.11.2012 20:06

Дано Венгер да купи бързо играчи и то да са класни.. много искам да вземем Хунтелаар в отбора ни не можем само със един Жиру той не винаги , ще бъде в форма. *smile* Също ни трябва и един халф Санти ни прави играта разбира се но не можем да разчитаме постоянно на него защото когато той е в форма Арсенал играе много добре а , когато не е играем отвратително сякаш не искаме да изкопчим победата и така губим лесни точки от слаби отбори които са много под класата ни, за това ни трябва един халф! *smile*

wonderfullcho
26.11.2012 21:41

Ние си го имаме нямам нищо против него , но не е постоянен тоест много се контузва напоследък.. това доста му пречи.. иначе доста добре играе! раздава се докрай, постоянно тича на терена не може да се измори много е добър Томаш Росицки*beer* Но единствения проблем му е контузиите! *wink*

Jack_19
26.11.2012 20:16

Ние халфа го имаме и той се казва-Томас Росицки : )

varvarin86
26.11.2012 20:02

До коментар [@comment 1220086] от [@user Format_V]:

ти недей гледа Челси...Челси ще се оправят..нормално е да има някакъв спад,но всяка година взимаме някакъв трофей а вие все с пръст в устата.и другото,което е какво гледате и Юнайтед...ако бяхте нещо,Перси нямаше да се махне и да отиде точно в Юнайтед.Ама взе правилното решение,че се махна.Няма смисъл да стои и да тъпче в един отбор,в който трофей няма.А с Юнайтед може да спечели много и то.

Format_V
26.11.2012 20:12

Донякъде си прав......., въпреки че има и друго - излезе алчна продажна к***а, за мен е така !!! Признавам си иначе че ми беше любимия футболист много години ! Относно Челси нямам такава омраза, а ти го отговорих това заради подигравките които хвърляш към нас ! Е МАНЧЕСТЪР НАИСТИНА ГИ МРАЗЯ ДО ГРОБ !!!

Jack_19
26.11.2012 19:50

Така,пак казвам тези 40 мил. са само за зимата което е доста добра сума за зимния трансферен прозорец и отделно 70 мил. за лятото : )

Deco_Sneijder
26.11.2012 19:58

Добра е *lol*,но ако направите грешката да вземете някой като Аксел Витсел за тея пари,само дето ще ги хвърлите на вятъра..но венгер е опитен и не вярвам,просто давам пример,как може да ги пропилееш за уж качествен футболист. *lol*

varvarin86
26.11.2012 19:57

нищо няма да вземете вие...венгер пак някви посредственици ще доведе,защото никой добър играч не би дошъл в арсенал.какво да прави в отбор,който освен да се бори да е в топ4 на англия-друго няма,трофеите липсват там.вие имахте класни играчи и неможахте да ги задържите,че сега ще дойде някой...

varvarin86
26.11.2012 19:46

хах 40млн...колко са бе...като гледам арсенал почти на всеки пост им трябва играч...40млн само за нападател.Те искат Кавани,а само Кавани струва толкова!

web_star
27.11.2012 00:04

Грешиш. За тези пари могат да се купят поне трима класни играчи. Например Касорла, Жиру и Подолски ги взеха за толкова горе-долу, а в момента са най-класните играчи на Арсенал.

ceco26
26.11.2012 23:43

хахаха, каза му много точно ! и искам да добавя много важна подробност, която е част от това Арсенал да имам уважението ми-обратите им са плод на труда им, заслужили са си ги, а не съдията да види, че днес не им е ден и хоп-червен картон, ама то и така се мъчат-хоп дузпа и победа...но колко да са жалки, щом дори и така Арсенал са по-успешни в обратите си*devil*

ceco26
26.11.2012 23:40

така е! радвам се, че има хора с акъл все още! няма да подхващям темата за МЮ и титлите им-нека се радват, но поне да спрат да наглеят, когато реално са без покритие, така да се каже...

GunnerTillDie
26.11.2012 23:09

Отговора е един , той е от феновете тип - Glory Hunters , ако ме разбираш .

GunnerTillDie
26.11.2012 22:53

А , бе смешко айде разкарай се . "Всеки сезон сме с най-много обрати" ае да си оправиш малко информацията . Примерно миналата година къде се буташ при обратите като имаш предвид , че Арсенал направиха пълни обрати в 5 поредни мача и бяха отбора с най-много точки от обрати (24 ако не греша ) . И като цяло Арсенал е отбора спечелил най-много точки от обрати от началото на ПЛ . И как така все сте с най-много голове ? Вие ако играете красив футбол аз незнам просто какво трябва да е грозен футбол ... Не случайно хората се наслаждават на мачовете между Арсенал и Барселона , а срещу вас просто играят сами . И точно вие отпаднахте миналата година още в групите на ШЛ , паднахте от Кристал Палас на 1/4 финал за Карлинг Къп и Пул ва отстрани за ФА Къп . Единствено за премиър лийг се борехте , но накрая останахте с празни ръце .

murfito1978
26.11.2012 22:06

Аз само да поясня,не съм фен на Арсенал,просто ги уважавам като отбор,има разлика *smile*

murfito1978
26.11.2012 21:58

И един въпрос към теб,без да се обиждаш:кажи ми как може да си фен и на Ман.Юн. и на Реал М. и на Ювентус?Все едно да има човек който да е едновременно и от Левски и от ЦСКА...Явно за теб трофеите са всичко!Сякаш отбор,който подкрепяш,като спечели нещо и ще изпишат и твоето име *smile*Не е важно,колко купи са спечелени,а как са спечелени!

ryangiggs1000
26.11.2012 21:58

Кое ни е грозното на играта?Всеки сезон сме отбора с най-много обрати,с най-много вкарани голове?Кое ни е грозното?И какво е това впечатление,че вие играете красиво?Кое ви е красивото?Отпаданията за всеки турнир на 1/4 финална фаза?Или загубата в битката за титлата след 5 кръг?Красивия футбол е резултатния футбол.Не можеш да ме убедиш,че Подолски Жиру Артета и останалите купени за по 5-10 милиона играят красиво. А за бияча,ела чакам те.

murfito1978
26.11.2012 21:49

Ето братле,всеки твой коментар е за трофеи.Фен си на Манчестър Юн.Те като спечелят трофей с грозната игра която показват от няколко сезона насам удовлетворен ли си?Говориш ми за Уолкът...че какво толкова е дал на Арсенал,че все пари в главата му,а и на другите.Перси...чакаха го да се разиграе 5 години и накрая ги напусна!Мисълта ми е ,че като искат да се махат,на Арсенал им трябват лидери които да милеят за отбора.Все пари в главата им на всичките.И не обичам да споря(всеки си има право на мнение)но я си дай аргументите защо Венгер не е един от най-добрите треньори?На него ако му се съберат футболистите,които е открил ще се оформят три отбора и ще се менят всяка година да печелят шампионската лига...

GunnerTillDie
26.11.2012 21:31

Да го продадеме , бе какво ще стане ? Ще се заличи отбора ли ??? И какво да избягвам въпроса за трофеите след като каза, че ще си говориме на 15/16 май ?? Най-много като миналия сезон да останете с празни ръце .

ryangiggs1000
26.11.2012 21:29

Умело избягваш въпроса с трофеите или от 7 сезона си забравил какво е това?Отивай да се молиш Уолкът да не бъде продаден,че тогава и топ4 няма да дойде.

GunnerTillDie
26.11.2012 21:25

Вие като ни вкарахте гол от корнер дошъл от ЯВНА засада и грешка на централния ни защитник много горд ли си ??? Трябваше да на биете с голяма разлика отново , но този път нещо не Ви се получи ??? На нас идиотче малко ни дават дузпа или максимум две на СЕЗОН , а на вас Ви дадаха 4 в рамките на 2 мача ( визирам мачовете с Челси и Стоук миналия сезон )

ryangiggs1000
26.11.2012 21:22

Давай,давай накрая на сезона ще броим трофеите.Я си спомни на мача с Фулъм дузпа дадоха ли ви?Като излязохте с/у нас половин точен пас имахте ли?На 15-16 май пак ще си говорим.

GunnerTillDie
26.11.2012 21:20

Добре ,бе олигофрен такъв защо си мислиш , че ако Перси го нямаше ние щяхме да сме извън ШЛ ?? Някакъв ясновидец ли си ? Като си тръгна Анри пак така викахте , като се махна Адебайор пак същата песен . Същото бе и с Фабрегас и Насри ама какво ? Пак си играеме там и ще играеме и за напреде .

ryangiggs1000
26.11.2012 21:11

Бърка ме понеже,Перси е играч на Юнайтед и тъпи фенове на Арсенал,го псуват,без да си дават сметка,че той е причината да играят(ако това тяхното е игра) в ШЛ.

GunnerTillDie
26.11.2012 21:06

И ?? Ако искаш тройно повече от отбора да вкарва . Това кой си тръгва и по каква причина тебе не те бърка .

ryangiggs1000
26.11.2012 21:00

По тая логика Кристиано Роналдо примерно за 90 милиона вкарва горе долу,колкото футболен клуб Арсенал.Най-силните играчи не идват евтино.Това,че Венгер и борда са неспособни да си задържат футболистите е отделен въпрос.Защото с Насри,Клиши,РВП и Сонг нямаше да са извън топ6.

GunnerTillDie
26.11.2012 20:55

Аз честно да ти кажа като гледам отборите ( Арсенал и Челси ) нямате почти пост в който да имате по добри играчи от нас . Да не би Торес да е по добър от Жиру примерно ( говоря за момента ) ? Да не би Луиз / Кейхил да са по-добра двойка от Кошчелни / Мертесакер и Вермаелен ? Дори и като единици не са по качествени . Да не би крилата ви да са по-добри от наще ? Може би само бековете Ви са малко по-добри от наще и то най-вече Иванович . Да не би халфовете ви да са по класни ? Нищо не показват почти със изключение на Азар . Да Оскар може би има бъдеще заедно с Марин ( ама ако не започнете да го ползвате може да си изхаби таланта само ) . Единствено Чех е над наще играчи . Ето ти един пример . Вие дадахте около 67 милиона за Азар / Марин / Оскар - те имат 8 гола общо . Арсенал даде 37 мил. за Подолски / Жиру / Касорла и те имат 17 гола да разбира се , че тук има нападател , но все пак да не започвам и с асистенциите . Вие като раздавате много пари да не би Торес да е по успешен трансфер от Жиру ? Нищо , че вие дадахте 50 мил. а ние около 12 мил . Целта ми е да ти стане ясно , че не е нужно да се дават ужасно много пари за трансфери . Достатачно е да знаеш кого да вземеш .

dqmvolceto
26.11.2012 19:37

Разликата между Юнайтед и Арсенал е че Фърги получава над сто милиона а Венгер 40

Jack_19
26.11.2012 19:44

Къде получава 100 мил. ве ?? Получава максимум 60..И вие имате сумати и заеми работи а ние сме в перфектно финансово състояние,но просто Венгер е голям миниджър и не разчита само на парите,и като не си информиран добре недей да пишеш,40 милиона само за зимата и отделно 70 милиона за лятото : ) Така,че може да ми го засм*чеш : )

John_Jameson
26.11.2012 19:26

40 милиона са много добри пари ! Дано Венгер да вземе някой наистина класен играч !

izito
26.11.2012 19:04

по добре ги дайте на мен тези пари

zerocgti
26.11.2012 18:57

Той и да го е казал това за "качествените играчи" е до болка ясно, че неговите виждания за "качествени играчи" силно се разминават с тези на нормалните фенове на играта. За него "качествен играч" е някой 20-годишен бездарник, направил 5-6 силни мача и набеден за млада надежда.

dqmvolceto
26.11.2012 19:42

По - добре с играчи на на 40 отколтото с младежи .Нашите са врели и кипели в големите мачове и само с един пас могат да донесат титлата а вашите? Колко мача са ни печелили гигс и сколс представа имаш ли си и сега във всеки един важен за нас момент може да ни донесат нещо докато младежите в големите мачове се насират .Един простичък пример я си представи челси в финала ако нямаха играчи нао 30 кво щяха да направят.

Jack_19
26.11.2012 19:15

Ми по-добре млада надежда от колкото да разчитам на някой пенсий да печеля мач..Както вие правите,събрали ми 80 годишни дядовци и ми се пишат на големи : )

MUCHOOOOOS
26.11.2012 18:54

Ето още малко информация.
Мениджърът на Арсенал Арсен Венгер ще разполага със близо 70 млн. паунда за нови играчи през лятото. Финансовата инжекция за „артилеристите“ще бъде осигурена от основния спонсор на клуба „Емиратс“.

skrillexgunners
26.11.2012 18:53

Дано да вземем Кавани или някой като него да върши работата отпред.

dehumanization
26.11.2012 18:49

няма какво да се вземе - всичко им е скъпо на тея

LFC_Fan93
26.11.2012 21:12

Уилшър си е много добър играч,просто ми е смешно,как го наричаш лидер при положение,че не е играл година и половина.Знам какво е толкова млад играч да се контузи тежко и не го пожелавам на никой.Мартин Кели получи тежка контузия и ще отсъства около6-7 месеца и това може да повлияе негативно на кариерата му.И защо тука най-малко трябва да говорим.Защото от нашата академия в последните години излизат много добри и класни играчи,кели,стърлинг,сусо,том инс,качаниклич също излезе от нашата академия,но дедо рой с целия си ъкъл го даде на фулъм при трансфера на параолимпиеца кончески.Шелви също трябва да се спомене.И трябва да ти кажа,че Арсенал са ми много симпатичен отбор и играят хубав футбол като не харчат и поддържат едно постоянно ниво.Име е яд че и арсенал,и ливърпул в момента не са на мястото,което заслужават за сметка на онея руски арабски милиардери,които нямат и един качествен играч "домашно производство,но днес,за жалост,парите владеят футбола и само богатите успяват.*money*

Jack_19
26.11.2012 20:15

Добре бе ''безгрешния'' случва се да объркаш..С цялото ми уважение към Пул,тука най-малко трябва да говорите...И какво искаш да кажеш,че Уилшър е слаб футболист ? Хахаххаахахахахха И какво се присмиваш на лошата контузия на Джак която го изкара от терените година и половина и той за норматив се върна много силен : )

LFC_Fan93
26.11.2012 20:04

Я пак,Джак кой....?хахахаха Уилшер вика,направо ме разби,а си фен на Арсенал и не знаеш,че името му се произнася Уилшър.И да съгласен съм,че е лидер само,че не на терена,а лидера в лазарета,той прекара повече време там отколкото на терена,а ми бил лидер,друг път.*lol*

Jack_19
26.11.2012 19:48

Ами защо не кажеш колко заеми имате,който не сте изплати ли ? Като сте много богати затова си пуснахте акцийте по-пазарите..Хахах И ако искаш да знаеш в Арсенал има един собственик който е по-богат и от Роман Абрамович,казва се Алишер Усманов,но той притежава само 31 % от акцийте в клуба и иска да купи още акций и след като стане това,не ми се мисли : )

Jack_19
26.11.2012 19:45

Ще ти кажа само един и мисля,че е достатъчен-Джак Уилшер ! : )


26.11.2012 19:43

Човек ходи се скрии някъде и спри да приказваш глупости! Изкарай ми приходите на Арсенал и на Юнайтед та да видим кой клуб е по-богат! Само от маркетинг ви минаваме приходите за целия сезон!!!! НАЙ-ПРОДАВАТА СПОРТНА МАРКА В СВЕТА Е МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД! А това с школата не знам от къде си го измисли? Кажи ми някой талант от вашета школа, който в момента ви е лидер на отбора и ви прави играта?!

Jack_19
26.11.2012 19:16

Какво ни е скъпо ве смешник ? Ние сме 1000% по-богати от вас,но просто разчитаме на школата и не харчим големи пари за играчи,сега като изплатим стадиона ще видиш какво се казва големи покупки : )