Съдия, подпрял брутално Юнайтед, свири днешното дерби с Челси (видео)

09:25
Съдия, подпрял брутално Юнайтед, свири днешното дерби с Челси (видео)
Манчестър Юнайтед победи Челси с 3:2 в скандално дерби през уикенда, а днес двата тима излизат в мач за Купата на лигата.

Реферът Марк Клатънбърг изгони Иванович и Торес в последното дерби като санкцията на Фернандо е изключително дискусионна. След това съдията зачете победен гол на червените от засада и това взриви обстановката. Появиха се и редица информации, че Клатънбърг е ругал играчи на сините по време на двубоя.

Днес срещата ще се ръководи от Лий Мейсън, който волно или неволно, обича да подкрепя Ман Юнайтед. За справка този април Мейсън изгони играча на КПР Шон Дери за фаул срещу Ашли Йънг и свири дузпа за Юнайтед. При повторенията обаче ясно се видя, че Йънг симулира и дори е в засада.

Какво съдийство очаква грандовете тази вечер? Едно е сигурно ако реферът наклони везните отново в полза на гостите, то на терена и извън него ще стане взривоопасно.

Вижте как Мейсън подпира Юнайтед срещу Куинс Парк.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Big_Di
31.10.2012 19:00

Така е защото всички ОБИЧАТ ЮНАЙТЕД и Мразят Челси*joking**lol**joking*

Juan_Mata10
31.10.2012 18:59

Дано да няма брутални гаври както минали мачове,малки грешки ок,но не и такива както от последнте три мача между отборите

Gravedigger988
31.10.2012 18:58

Ех,, хейтърчета, хейтърчета... не разбрахте, че Юнайтед са велики и си търсите причини да се успокоявате, че сте слаби *smile*

Zoogy
06.11.2012 18:45

че са велики -велики са ама що трябва да се излагат по този начин

XIII
31.10.2012 18:43

Предполагам,че на никого не му се иска да е на мястото на съдията тази вечер-ще бъде следен под лупа за всяко свое действие.Дано само това напрежение не му се отрази и да изпусне мача както се случи преди дни с неговия му колега.Искрено се надявам да се получат интересни мачове тази вечер,а да не гледаме пак циркове.Все пак това е зрелище за отмора.

lubodankov
31.10.2012 18:40

Аз лично се надявам да отпаднем от тази купа, понеже е маловажна!

MUFC19
31.10.2012 18:32

Те тия лешпери от Уинър всеки съдия в английският футбол ще го обвинят, че помага на Юнайтед, по - добре пишете нормални статии вместо да творите простотии. Ако Мейсън е отсъдил някое положение за КПР в мач от преди половин година това значи ли, че във всички следващи мачове той ще свири за КПР ? Така или иначе го правите на еб*ти новината това, дано поне си заслужава и ни дадат 2 измислени дузпи + гол от засада. GGMU !

pumpet
31.10.2012 20:02

Само едно име ще ти кажа,господин УЕБ.

overdrive
31.10.2012 17:49

От нещата които се случиха напоследък, едва ли Мейсън ще рискува да подари мача на МЮ. Пък и за САФ това няма значение след като е за КК и ще играят с по-слаб състав.

GoRe
31.10.2012 17:29

Холси, Уеб, Дийн. Клатенбърг, Дауд, Мейсън... всичките са наши хора!

lubodankov
31.10.2012 17:26

До коментар [@comment 1200511] от [@user insane131]:

Учудвам се че този никакъв клуб има толкова фенове в България, но "пенсионерите" както през цялото си съществуване като клуб ще ядът дръвцето!

Luffy
31.10.2012 16:31

А какво ли ще стане ако ги пореже довечера Юнайтед ? Справедливост предполагам,но при следващото ощетяване на противника пак ще е заговора *lol* . Винаги е забавно да чета хейтърските коментари. *devil**devil**devil**devil**devil**devil*

miro211
31.10.2012 16:24

Аве смешници вие ако играете много силен футбол то и Господ дето ме чакал да му връщам версиите да слезе пак няма да може да ви бий. Вие спахте като лихуси първите мин после съдията подпирал Ман. Та кой да подпира- Челси ли или Сити- то новоизлюЩени отборчета. Ей ще ме накефи Ман, тая вчер да отвее Челси *wink*

iNToxicaTioN
31.10.2012 16:07

dexter и StoyanovKST, бавноразвиващи ли сте, кви сте... на кои "кавали" да им е кофти и на кой ще се смеете? Че за Вашия Велик отбор вече не се говори, че има най-много шампионски титли в Англия, а че е най-подпирания и смешен отбор... щом се радвате, че всеки път ви подаряват победата, значи си правете заключенията кви балъци сте *lol*

StoyanovKST
31.10.2012 15:58

Хахахах ама накрая да станем шампиони , как ще ви се смея не е истина ххахахахах. Искам това дерби 3 гола от засада и 3 дузпи и 5 червени картона, тогава пък за 1 час ще напиша 100 коментара , в които ви се смея хахахахахах!

miroslafff
31.10.2012 15:04

ураа... още един съдийски двубой ще има довече, заради такива истории испанският футбол става много по качествен от английския

gos13
31.10.2012 14:21

Това изпълнение не ви ли напомня за едно друго, само че снимано от друг ъгъл?
[@link http://i.imgur.com/WqQ3Q.gif]
*joking*

Durantula
31.10.2012 14:29

хахаха едно към ЕДНО .. ох този Йънг.........

7ed0o0
31.10.2012 14:08

ЩЕ ни бият,съдията е червен,а и Торес и Брана ги няма,както и Франки и Тери....

Durantula
31.10.2012 14:05

Засада+Симулация+Червен картон +++ ДУЗПА..

ебаси отбора *lol* *lol* СРАМ БЕ СРАМ

Durantula
31.10.2012 14:03

.Няма отбор , който да не е ощетяван срещу тая сган наречена манчестър юнайтед. *erm**erm**erm**erm**erm**erm*

M_U_Forever
31.10.2012 19:18

Ти пък да мълчиш , че не знам кой побутнаха срещу Юнайтед преди 2 години.

Deco_Sneijder
31.10.2012 14:02

Няма тая оная днеска.Челси излиза с почти същия съства,а Юнайтед са без Руни,Перси и Фърдинанд.Ще е престъпление пак ако изгони 2-ма човека,или дузпа дадат или нещо подобно,просто Челси ще изригва довечера! *smile*

gos13
31.10.2012 14:00

Този Мейсън не обича да дава червени картони но от 3-те такива дадени миналата година случайно единия е за играч на Челси в среща с Евертън за Карлинг Къп. Само за информация.

king_idiot
31.10.2012 13:53

Тия изкараха всички рефери,че са фенове на Юнайтед.Един път некъв рефер ни подкрепил и сега всеки иска ние да ставаме шампиони!

izito
31.10.2012 13:39

ако искате и 100 минуса сложете и вие знаете,че аз съм прав

izito
31.10.2012 13:29

че то има ли рефер който да не ги е бутал

ivanrealmadrid1
31.10.2012 14:07

така е *lol* те реферите си имат класация кой колко е помагал на юнайтед , знаете кой е първи в момента, иначе уеб е легендата на клуба

blunt87
31.10.2012 13:24

Абе то има ли Рефер кадето да не ва е подкрепял смешници смятай цял сват го знае това и не ви е СРАМ !!!! сигорно за половината ТИТЛИ са ва бутали

adr
31.10.2012 13:14

"Ако загубиш титлата заради голова разлика, в продължението на последния мач за сезона, що за некадърна конспирация е това?" - Ех, тия конспирации, само нас ни бутат, заеби!

[@link http://www.debatabledecisions.com/previous-seasons] - Ето ви една статистика за спорта, ей така да се ограмотите малко. За съжаление пак ще има хейт защото не вашите отбори за най-отгоре в класирането *sad*. Направете една статистика за Челси,Сити,Юнайтед за отсъждания от съдиите в тяхна позла и ще видите, че в края на сезона всичко се изравнява и, че това са грешки.

Etihad
31.10.2012 14:56

ами до дузпата резулатат беше 0-0 *smile**smile**smile*

adr
31.10.2012 14:46

Ти си безнадежден случаи. Вила ли? Дето ги бихме 4-0, едва ли 1 дузпа е променила развоя на мача. Фулъм? Дето ги бихме 5-0 ли? .........

Sir_Roberto
31.10.2012 14:40

ох не хаха хаха бати смешното класиране... The Real Premier Table Ман.Ю има 19 точки .КАК БЕ ? Ливърпул 1-2 = 3 точки Челси 2-3 = 3 точки 6 НЕЗАСЛУЖЕНИ ТОЧКИ..?? как така ман.ю има 19 точки ?

Sir_Roberto
31.10.2012 14:34

Съдиите свирят в полза на ман ю в 98% от мачовете, а когато ги ущетят някой път случайно моментално започва да мрънкоти!*whistle**referee*

Durantula
31.10.2012 14:31

аххаха абе малко ли спечелихте съдийски точки миналата година ?? Срещу Челси,КПР,Астън Вила,Фулъм.. а доколкото помня само 1 път ощетиха ман ю, равенство с Нюкасъл 1-1 . там нямаше дузпа

headhunters___
31.10.2012 12:33

Личи си когато съдиите не подкрепят юнайтедчетата какво се случва с тях, примери много.. '' ГРАНДОВЕ '' като БАЗЕЛ и БИЛБАО , мъки с Аякс на които отбора им не знам дали струва и 5 милиона, Нюкасъл ги убиха.. да не говорим за Ман Сити, които направо натикаха съдиите в миша дупка с онзи огромен резултат, който за радост не фенчетата на този така наречен '' отбор'' червените мишки не стана двуцифрен *smile*

headhunters___
31.10.2012 12:28

Предлагам феновете на Челси , довечера най-добре да не гледаме мача , поради простата причина, че от сега е ясно кой ще бие.. дори и 5 гола да вкараме пак няма да ни стигнат, то като видиш кой е съдия.. и с 5 и с 10 да поведеш пак няма начин да биеш съдията..

geg
01.11.2012 13:01

И кога е този картон на Валенсия? В 90мин. А защо не изгони Руни при задължителен втори жълт и то след като вече Челси бяха с 9 на терена? В този мач съдиите бяха фрапантно слаби и повлияха на резултата. Толкова ли е трудно да се "признае"? Не разбирате ли, че позицията да го признаете и да кажете, че за това не може да се вини МанЮн е единствено правилната. Всяко "но" след това налива вода в мелницата на тези, с които уж спорите - привърженици на теориите за конспирация в полза на Юнайтед...

geg
01.11.2012 12:46

Прав си за играта, ама положенията не са "СПОРНИ", а безспорни и отричането на това (е, и с "40"-те минути си попресилил) те праща в редицата на феновете, на които искаш да опонираш...

adr
31.10.2012 17:52

Аз точно това което ти казваш, се опитвам да обесна на някой, ама няма ефект

lubodankov
31.10.2012 17:43

Минало,заминало, ако мислиш че има черно тото в Англия, по-добре не гледай най-доброто първенство в света.Истината е че с годините, Юнайтед си е изградил уважение и съдийте ги е страх да свирят против тях. Съгласен съм че 3 гол е от засада.

adr
31.10.2012 17:35

в същия мач имаше жълт за симулация на Валенсия. А ако това за теб не е червен картон при ситуацията с Йънг, спри да гледаш футбол, контакта може да е малак ама е последен в защита, а Йънг остава сам срещу вратаря, това е нарисуван червен картон. За жълтия на Торес всички си признаха, че няма втори жълт, ама първото полувреме Кунг-Фу влизането му с бутоните в гърдите на Клевърли, можеше да е червен, а не жълт. Както и да е, няма смисал да обеснявам на дървени философи, честно казано ме боли к*ра, че съдията ни е подпрял, последните години точно вие нямате право да се оплаквате, че колко смешни положения са ви свирили не е истина.

headhunters___
31.10.2012 17:11

Хахаха кой ти говори, че Челси не играха слабо през първото полувреме?? Втрото полувреме когато изравнихме и се чудехте как да минахте центъра, та то дори Перси и Шрек се бяха върнали централни защитници бе? Той ще ми говори, че съдията няма никаква вина хахаха. Ако бяха останали 11 на 11, просто недей да си вярваш че и точка щяхте да вземете, но все пак вашите актриси почнаха да падат в рамките на 10мин. 150пъти и 1 път съдията се подведе и даде червен по онова черното джужде дето не знам кво е това бягане да си мята краката отзад почти до гърба само и само да се закачи за Инанович, който нямаша как да избегне контакта, защото беше прекалено ниско до джуджето. За картона на Торес просто думи нямам, дъртия ви изкуфял старец преди година беше казал че, дори най малкия контакт разваля баланса на играча и трябва да има фал, е окей , сега имаше малък контакт и какво стана?? Веднага червен , и защо ли ?!??! Като вашите флегматични плужеци се съдраха да падат за щяло и нещяло за тях картон за симулация 1 път не видяхме, а именно те са отбора който симулира най-много в цяла Англия.. спирам да пиша по тая тема , защото само феновете на червените мишки са гледали явно някакъв друг мач *smile*

karakuli
31.10.2012 13:13

Най - точният коментар !

martooo
31.10.2012 13:00

С какви 5, с какви 10 ще повеждаш пък ти, беее?!?! Съдията ли вкара за 0:2 от съблекалнята още?!? Той ли ви беше виновен, че спахте 40 минути?!?! Защо никой от вас не отбелязва факта, че Челси направиха много грешки и бяха наказани за това?!? Колкото и да е жалко да се признае, защо не бихме миналата година Сити, като толкова уж ни подкрепяли съдиите?!? Когато имаш достатъчно силен отбор и заслужаваш победата, не може две СПОРНИ положения да са ти извинението!! Защото, ако голът на Юнайтед беше отменен и червен картон беше спестен, а в последствие Челси бяха взели победата с пълен обрат, също нямаше да е честно!! Самоче, ако видно беше подкрепен Челси, злобата пак щеше да е срещу Юнайтед, пак щеше да има "Нека ви!! Да видите какво е да свирят срещу вас!!" Аз лично това наистина не го разбирам и не знам що за хора и що за омраза може да има у хората. Относно смисъла да се гледа мача довечера - да, няма. Аз прогнозирам 4:2 за Челси, имайки предвид състава на Юнайтед, приоритетите на двата отбора и страстите от последните дни. Благодаря на който е изчел всичко дотук. Харесва ви или не, имам право за някои неща, самоче трябва да се мисли с главата, а не да тръгваме да се бием с камъни и пръчки, без грам да разсъждаваме до каква степен това е правилно.

miro211
31.10.2012 12:21

Дано охлюв спъне Торес преди да вкара гол дано Мата ми паднат шортите докато организира голова атака дано на Азар му се припикае в 80 мин дано на Иванович му дадат червен картон още в 5мин дано на Чех му заври канчето от тоя шлем и не види кът му набутват 2-3 парцала дано на Коул му се изсере гарга на главата и изпусне Перси да вкарва гол дано на Оби Микел му дадат да изпълнява дузпа в в чима пред топката да се спъне и пропусне. Дано Ман. Юнайтед бие с гол в 93 мин та феновете на Челси да захапят пръстите на краката си а феновета на Ман. да ги подпират отзад с кожените си тояги. *lol* *lol* *lol*

geg
31.10.2012 12:56

"...да ги подпират отзад с кожените си тояги..."!? МИРОСЛАВ, МЪЖ (ли?), 37 Г. (ли?)*wink**wink**wink*

darklight
31.10.2012 12:26

Господ те чака да си прибере вересиите.

headhunters___
31.10.2012 12:25

И дано има спасение за теб ..

headhunters___
31.10.2012 12:20

ман ю може да не излезе дори и с резервния състав, да напускат 11 съдии на терена ще е горе долу същото..

adr
31.10.2012 11:58

Това е от миналия сезон... + Това не виждам с какво съдията ни "бута" точно в тая ситуация, той ли е виновен, че Йънг симулира и се мята като застрелян? Разберете, че не само Йънг симулира и това го има насякаде, всеки съдия може да се заблуди от симулации. За справка Браса и половината им играчи. Поне в нашия отбор са 2-3, там са половината отбор. Да не говорим как първите 3 кръга Азар сам се рита в краката на противниковите играчи и пада за дузпа и разбираш ли понеже имало контакт това е "дузпа".

pumpet
31.10.2012 14:29

Първо ти не си познаваш отбора и ти ли ще ми говориш как азар се спъвал сам,а за оня келеш кво ще кажеш,дето почна да си мята краката назаде само и само да намери Иванович,който се опитваше всярчески да се предпази от контакт.Преди да напишеш нещо помисли ти не си никакъв фен,келеш такъв.

headhunters___
31.10.2012 12:49

Само дето вашите кукли дори не се ритат в крака на някой а само като има човек на половин метър до тях и падат като сгазени от танк *lol*

geg
31.10.2012 12:47

"...сам се рита в краката на противниковите играчи..." ?! *lol**lol**lol**lol**lol*

adr
31.10.2012 12:29

2009-10

darklight
31.10.2012 12:25

2009 станахте вие шампиони, бе "фен". На мен ще ми казваш от кога съм фен, смотаняк.

adr
31.10.2012 12:08

фен на Шмелси ли ще ги пише тия работи... липсва ли ви Аткинсън? Незаслужената титла през 2009? *sad*( Аре у лево, явно си фен от 1-2години и не знаеш колко са ви бутали на "Моста"

darklight
31.10.2012 12:00

И да се обясняваш и да не се обясняваш, фактите са си факти, а те са че когато се наложи съдията помага на Гейчестър.

Zoogy
31.10.2012 11:29

Изпълнителният директор на Манчестър Юнайтед Дейвид Гил бе обявен за нов вицепрезидент на Футболната Асоциация в Англия.

55-годишният ръководител ще замени на поста Сър Дейв Ричардс, след като назначението на Гил бе потвърдено от борда на ФА.

Гил, който е член на борда от 6 години, се присъединява към Роджър Бърдън като втори вицепрезидент и е щастлив от новата си роля.

„Щастлив съм да бъде назначен като вицепрезидент на Футболната Асоциация“, сподели Гил пред сайта на ФА. „Здравето и успехът на Футболната Асоциация са ключови за бъдещето на играта в Англия и се надявам да оправдая вярата на борда в мен като помогна за оформянето на дискусии и действия за постигането им.“

Гил ще представя ФА и на Изпълнителния комитет в УЕФА през май, който ще се състои в Лондон.
За ТОВА на няма повече да гледаме дербита с Юнайтед .Ето защо съдиите "правят грешки" (ПОДПИРАТ НАГЛО) "най- добрия клуб в Англия" .

Zoogy
06.11.2012 18:31

едно е да си фен друго е да си шеф

Kiwi
31.10.2012 14:19

И края иде, а?


31.10.2012 12:15

Я като приказваш за Дейвид Гил провери преди него какви са били в управата?! 2ма заклети фенове на Ливърпул, един огромен фен на Сити, и фен на Тотнъм!! Значи по тая логика Ливърпул е трябвало белким да стане веднъж шампион... А за центъра не ми говори дали го минаваме, че вие собственото си наказателно зор минавате! Май забравихте преди 2 3 години, че където ви хванем там ви оставяхме! Това, че в момента сме в преход и нямаме добри халфове е отделно нещо!

devic
31.10.2012 11:26

уинър ако почнете да говорите за сички простотии на тия недоразумения има опасност псевдофеновете да не влизат и с това рейтинга на сайта рязко да падне. все пак браво че са ви отворили очите, трябва винаги да има критика. не знам обаче що не почнахте с тая атака още преди 4 години

ganef
31.10.2012 10:56

gangrelated Хахахах и днес ако стане някакъв такъв гаф,мисля че в Англия ще направят нещо по въпроса !!! Колкото до мача наистина зависи дали ще сме с титулярите,ако сме с тях голям бои ги очаква...Някои знае ли освен Тери и Ланпард кои със сигурност няма да играе ?

darklight
31.10.2012 11:39

Торес и Иванович със сигурност пропускат, Мата, Микел, Рамирес вероятно и те ще почиват. Само се надявам Чех да е на вратата, защото ако е Търнбул лошо ни се пише.

Crazy89
31.10.2012 10:51

Winner не са запознати какво трябва да направи един професионален журналист.... и това прави сайта най-жълтото нещо на света.
Интересно ми е ако феновете на двата най-оплювани тима (Юнайтед и Реал) опразнят сайта, от къде ще взимат заплата тия хора *smile*

Crazy89
31.10.2012 12:09

Когато има статия с критика за Барса е написана толкова нежно и явно се виждат пристрастията на журналягата... ето ти пример: [@link http://www.winner.bg/oncorner/read51298.html] "Проблемът е, че когато става въпрос за Барселона, подобно съдийско отношение става нещо напълно нормално. Каталунците са може би най-класният отбор в света в последните години и е странно защо трябва да бъдат бутани по подобен начин." Тук няма в прав текст те са съдийски отбор и още 5 статии на същата тема, а се хвърля вината върху съдията, че развалял мача .... Ами и аз съм на това мнение, че отбора няма нищо общо със съдийските отсъждания и само се разваля мача, ама тука журналягите (най-вероятно хора които нямат нищо общо с журналистика, може би трактористи или мазачи) почват да хранят Реал и Юнайтед защото са върли фенове на Барса и Пуул. Лошо няма да си фен на тези два големи отбора, ама в статията трябва да си безпристрастен и ако храниш с 5 статии 1 отбор и дъвчеш едно и също нещо трябва и за останалите отбори да си така. Защо първите няколко кръга Челси с техните измислени дузпи не бяха обект на коментар? Защо миналата година измислената дузпа за Нюкасъл се възприе като недовиждане, а срещу КПР имаше поне контакт, да преигра, ама да не го е пипал... За това сме толкова изнервени феновете на Юнайтед. Мъчат се да ни настроят един срещу друг за да влизаме по-често и да им вдигаме рейтинга ...

BerbaTheBest
31.10.2012 11:50

По-скоро тези на Юнайтед и Барсеона!*joking* Още повече, че тези два отбора имат най-много фенове в сайта!*lol*

satacka
31.10.2012 10:15

Умеете да нажежавате страстите допълнително още преди нещо да е станало. И това е уважаваща себе си медия. Да мине мача и тогава удряйте с интересни и гръмки заглавия, защо още повече настройвате феновете?

blue4ever
31.10.2012 10:08

То има ли съдия в Англия, който да не подкрепя манафчетата ???

extol
31.10.2012 10:02

Ще дават ли мача някъде или в нета трябва да се гледа?

ManUtd20
31.10.2012 10:07

Ще го дават по Диема от 21:45 часа или от 22:00 часа !!!

boyan_united
31.10.2012 09:42

Не мога само да разбера, защо всички си мислите че Юнайтед е подпиран от съдиите. Вярно е, че в мача в неделя имаше доста грешки от страна на съдиите, но защо точно Юнайтед да ги подпират. Не видяхте ли и в събота на Евертън-Ливърпул, същата работа - страничния рефер беше под всякаква критика. Това че вече съдиите не могат да си вършат работата както трябва, не означава че те подкрепят Юнайтед. *smile*

Отговор
:
16
gos13
31.10.2012 14:46

Не намесвай срещата Евертън-Ливърпул, може и там да се коментират решенията на съдията но във всички случаи не бяха само за определен отбор и след срещата имаше само 101 коментара (като повече от половината бяха преди мача), а след Челси-Юнайтед над 750.

vladura307
31.10.2012 10:19

До феновете на Юнайтед които питат защо само техният отбор да е подпиран и не сме ли видяли в събота Евъртън - Ливърпул. Погледни заглавията на темите ( не само на Уинер) Всеки отбор се оплаква от Юнайтед заради отсъдени глупости. За справка този април Мейсън изгони играча на КПР Шон Дери за фаул срещу Ашли Йънг и свири дузпа за Юнайтед. При повторенията обаче ясно се видя, че Йънг симулира и дори е в засада. За това ти говоря. Хората като видят съдията и почват да си спомнят глупостите които е правил в полза на Юнайтед а не тяхната игра. Накрая ще стане давайте момчета сега ни се е паднало техния съдия е болен ще свири друг оле оле оле.

kalchy
31.10.2012 09:55

Манафчестър знаят, че Челси са много по добри от тях и тряа все пак да се застраховат от загубата

Отговор
:
13
panew
31.10.2012 09:51

Юнайтед са най-подкрепяния отбор що се отнася за дербита. Ето видя какво стана преди 3 дни. По-рано през сезона, когато бихте Ливърпул 1:2 на Анфийлд, нямаше никаква дузпа срещу Валенсия. Преди това съдията изгони Шелви, който въпреки че игра с бутоните напред той стигна първи до топката. Второто полувреме Ван Перси влезе с бутоните напред по-същия начин, но получи само жълт картон?! Е как става тая магия? Миналия сезон при онова 3:3 м/у Челси и Юнайтед. 2 несъществуващи дузпи. Също си спомням в първия мач на Далглиш отново като мениджър на Пуул, имаха мач с Юнайтед на Олд Трафорд и още в 1-вата минута Бербатов падна симулирайки в наказателното и съдията отсъди дузпа. Примерите са много, но не искам да пиша 100 реда коментар.

Отговор
:
12
darklight
31.10.2012 09:42

Вече нищо не е в състояние да ме изненада. Да става каквото ще става.

Pechenqgata
31.10.2012 09:40

Не съм фен на Челси ама ако пак се изгаврят с тях ще е недупостимо за реномето на английските съдии... а то и без тва не е кой знае колко високо в последните години

brickbat
31.10.2012 09:37

За конкретната ситуация грешката на съдията е очевадна, но по принцип си мисля, че е изключително несправедливо да се показва и червен картон и да се дава дузпа. Освен ако фала не е много груп е достатъчно да се даде само дузпа и евентуално жълт картон, защото в противен случай съдията решава мача давайки хем 90% сигурен гол, хем оставя с човек по-малко потърпевшия тим.