Winner.bg Ви пита: Трябва ли Арсенал да се хвърли срещу Ливърпул?

15:21
Winner.bg Ви пита: Трябва ли Арсенал да се хвърли срещу Ливърпул?
Днес от 22:00 часа българско време един срещу друг на стадион "Анфийлд" излизат отборите на Ливърпул и Арсенал в дерби среща от 33-и кръг на Висшата лига.

Единственият шанс за трофей на мърсисайдци през тази кампания е спечелването на титлата във Висшата английска лига. Това изправя домакините пред спечелването на всичките шест оставащи срещи от първенството и надеждата, че лидерите Манчестър Юнайтед ще сбъркат, в някой от своите двубои. Разликата с шампионите е само една точка, но "червените дяволи" са изиграли мач по-малко от ливърпулския гранд.

Ситуацията в Арсенал е сходна. Единствената надежда за трофей в щаба на Арсен Венгер остана така жадуваната на "Емирейтс Стейдиъм" купа на шампионите. Четвъртото място във вътрешното първенство, даващо право на участие в турнира на богатите от следващия сезон, изглежда почти спечелено след слабата форма на Астън Вила в последните два месеца. Така, Арсен Венгер може да си позволи съхраняване на играчите за важните полуфинални срещи с Манчестър Юнайтед в края на месеца. Емануел Адебайор и Робин ван Перси бяха оставени извън състава и не пътуваха за Ливърпул.

В тази връзка, winner.bg Ви пита:

► Трябва ли Арсенал да се хвърли на 100% срещу Ливърпул?

► Няма ли да е по-добре за "артилеристите" да запазят интригата във Висшата лига с цел да увеличат напрежението върху Юнайтед и да се възползват от това при сблъсъците в Шампионска лига?

► С оглед многото контузии, сполетели тима през този сезон, няма ли да е в полза на Венгер да излезе с резервите на "Анфийлд" и да съхрани основните си играчи?

► Виждате ли смисъл (освен морален) Арсенал да е мотивиран в тази среща?



Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

qkubu
22.04.2009 00:03

Това беше един запомнящ се мач с много драма и голове *smile*

fenooo
21.04.2009 22:47

ХАХАХХА ЛУУУЗЪРПУЛ ВИНАГИ СА, И ЩЕ БЪДАТ ВТОРА ДУПКА НА КАВАЛАХА ХАХАХХА ЯД ЛИ ВИ Е ВЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ

Bat_Ilko
21.04.2009 22:00

Няма за какво да се противопоставят на Ливарпул,неса зъстрашени от противникови отбори за позицията си.Единствено за статистиката може да покажат добра игра.Надявям се дя видим една зрелишна среща-порция Ливарпул.

TheRIP
21.04.2009 21:53

Арсенал със сигурност няма да е на 100% с-у Ливърпул но немисля че ще се датат лесно с каквато и да била цел. Дори и да играя с резервите мотивацията ще е оште по-голяма защото ще се доказват. Когато се срещат 2 отбора от "Голямата 4-ка" изхода на мача никога не се знае а и мотивацията е голяма ! А и мисля че евентуална загуба на Арсенал ще удари повече тяхното самочуствие преди мача с Манчестър отколкото да притесни "Дяволите". Все пак според мен мърсисайдци ще спечелят този мач Бенитез неможе да си позволи припъване до края а и нали затова се пазеше Стиви Джи. Пожелавам успех на моите любимци от Ливърпул

Bat_Ilko
21.04.2009 21:53

Точно такармача си е чиста 1.Прогноза 3:1.

nane
21.04.2009 21:49

това е едно глямо дерби и двата отбора ще се хвърлят с всички сили за победата и изхода е много труден за прогнозиране. никой не е аутсайдер таче ма съмнява някои отбара да не се "хвърли" с всички сили за победата.мотивацията на ливърпул ше е е по голяма и аз лични смятам че те ще победят.

Arsenal_Levski
21.04.2009 21:48

Разбира се че Арсенал ще се хвърлят в атака и ще бият Ливърпул и след това са и Манчестър Юнайтед и взимаме Шампионска Лига.Аз мисля че мача ще завърши или -- X или 2. Само Арсенал *thumb_up*

djbalko
21.04.2009 21:46

тоя въпрос е за отбори от изтока и юга не е за Англия,Ирландия,Шотландия, Германия , Швеция, Финландия и Норвегия - там и въпрос на чест не само на далавери

XFactor
21.04.2009 21:40

Какво значи "да се хвърлят"? Нормално е да се пологат усилия във всички мачове, макар че този мач не е от такова значение за Арсенал и може би ще съхранят сили за мача с Ман Юнайтед. *wink*

alexanderr_85
21.04.2009 21:37

не вярвам арсенал да прежали този мач..не е в техен стил...както го заяви един друг мениджър...!!!

SoTired
21.04.2009 21:37

Абе и да искат и да не искат, и да се хвърлят и да не се хвърлят Арсенал, тоя мач си е 1 от кадето и да го погледнете. Ливърпул ще бият поне с 2 гола разлика.

P.S. Тоя мач сам го играл на точен 3:1 с 5евро залог *thumb_up*

ferman4o
21.04.2009 21:33

*thinking* до сега не помня да съм гледал мач в Англия дето да е ясен. Вярно , че в оовечето случаи по-добрия и мотивиран тим печели! Не съм съгласен , че Арсенал,ще се пази за някой друг мач! Ако могат ще смачкат Ливърпул! За да се счупят всички прогнози аз съм за 2-ка

oxymoron
21.04.2009 21:23

Очаквам няколко залпа от страна на Арсенал тази вечер. Трябва да разбием Ливърпул а след това и Ман Юнайтед. Няма място за сантименти - Арсенал трябва да докажат на всички, че са по-голяма класа.

magik1
21.04.2009 21:22

Ето съставите :
Liverpool: Reina, Arbeloa, Carragher, Agger, Aurelio, Alonso, Mascherano, Benayoun, Kuyt, Riera, Torres

Subs: Cavalieri, Dossena, Babel, Lucas, Ngog, El Zhar, Skrtel

Arsenal: Fabianski, Sagna, Toure, Silvestre, Gibbs, Arshavin, Song Billong, Fabregas, Denilson, Nasri, Bendtner

Subs: Mannone, Diaby, Eduardo, Vela, Walcott, Ramsey, Eboue

bgarsenal
21.04.2009 21:03

Определено НЕ. При толкова много контузени играчи е по разумно да съхраниш шансовете си за финал в ШЛ. Всичко останало е илюзорно и немислимо. Арсенал няма никакъв шанс дори за 3-то място в Англия.
Колкото до това дали Арсенал ще се хвърли - определено ДА. За нещастие Венгер не разсъждава като феновете си.
Логичен резултат би бил 1-1

roommen
21.04.2009 20:57

Моето наблюдение е че и без Джерард Ливърпул играят силно , а в момента ми се струва че най-слабото звено в Арсенал е защитата .прогноза 1 -резултат два гола разлика за Бийтълсите *thumb_up*

daxy
21.04.2009 20:46

Не да се хвърлят, трябва да им скъсат гъза!

plamen5rov
21.04.2009 20:41

Не съм привърженик нито на единия, нито на другия отбор, но ако направят същото шоу, като с Челси и завършат при резултат, като например 3:3 или 4:4 ще бъда удовлетворен напълно... Предполагам разбрахте, на кого симпатизирам - МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД

Alex_Kotev
21.04.2009 20:34

Просто 1-0 *joking* *smile* Трудничко но така ще стане! *devil*

Lazar_one
21.04.2009 20:31

Арсенал ще бие,нямат победа над Ливърпул от 6 мача във всички турнири.Последната обаче е 6:3 и то като гост...Ливърпул отделно от това имат само 2 загуби във висшата лига ,та си мисля че е време да загубят пак!1:2 точен резултат!

Miryo
21.04.2009 20:28

Естествено, че Арсенал трябва да търси победа тук и съм сигурен, че ще се опитат да го направят. Колкото до мача в ШЛ - Манчестър са велик клуб и едва ли напрежение в шампионата на Англия ще има значение за тяхното представяне в европейския турнир. Затова не мисля, че победата на Ливърпул тази вечер е толкова сигурна, както смятат повечето хора. Освен това Арсенал също са във серия от победи и няма да се уплашат от това, че играят на Анфилд. Побеждавали са тук и преди, могат да го направят отново. За мен най-логичен е равния резултат.

fc_liverpool
21.04.2009 20:24

И да се хвърлят и да не се хвърлят нямат никакъв шанс на Анфийлд *wink* *joking*

Rooney_10
21.04.2009 20:19

Тоя мач е най-сигурната единица от всички срещи за днес точен резултат 3 : 1

Zlobaria
21.04.2009 20:19

Според мен е по добре арсенал да запази титулярите си за шампионската лига там шансовете са им по-добри така де поне имат някъкъв шанс на теория. *wink*

Antoniy
21.04.2009 20:18

Такъв мач не е за прогноза, като фен бих желал, разбира се, Арсенал да победят, първо защото ще буде голям стимул за предстоящите сблъсъци с Юнайтед и второ защото няма тим, който след 2 поредни загуби (макар и от едни от най-добрите отбори в света) да може да превъзмогне шока и да изиграе 2 коренно различни мача в Шампионската Лига. Пожелавам успех на Ливърпул и Мначестър в борбата за титлата, нека по-добрия тим я спечели, но се съмнявам някой от другите клубове умишлено да предреши борбата за титлата

DoN_vOLen
21.04.2009 20:13

ест че няма эа какво да играят арсенал! эа титлата нестава а място в евротурнирите са си усигурили!мача е эа ливерпул!

pl_iv
21.04.2009 20:04

мачат е 1:3 ливерпоол ще напряват страьотен мач

juve_16
21.04.2009 20:02

Въпреки че съм фен на Ливърпул бих желал Арсенал малко да се понапънят,за да стане един качествен сблъсък. *wink*

Topuzakovvv
21.04.2009 19:58

Ако Бях Ас лично На мястото На Арсен Венгер Бих Ги запасил За Шампионската лига защотото цикълът е много згъстен но това е мое мнение !!

Futbulfen
21.04.2009 19:43

Извинявай..моя грешка *wink* Водя се от статията и явно не сам чел внимателно

Adrian000
21.04.2009 19:38

По- добре Ливърпул да е шампион отколкото Юнайтед! Надявам се Арсенал да си спести усилията

READing
21.04.2009 19:33

Понеже съм фен на Челси и ще се радвам Арсенал да бият *smile* така ще имаме голям шанс за титлата но ако гледам реално все пак Ливърпул са само без Джерард... *angry*

Me4o_man
21.04.2009 19:29

Даже и Арсенал да излезе с някои от резервите, не виждам защо да не играят за победа!Това е много добър шанс за тези момчета,които по-рядко влизат в игра,да покажат,че имат място в отбора!А и винаги е хубаво да победиш Ливърпул.

juve_83
21.04.2009 19:26

Естествено че трябва да се хвърли Арсенал в този мач, защото макар да са почти сигурни за 4-то място, то не им гарантира участие в ШЛ, а само в Предварителните кръгове на турнира, които от тази година ще са адски трудни и ще са истински кошмар *stop*
Трябва да се опитат да настигнат третия Челси, а и да не говорим че Ливърпул е ебаси противния отбор *sick*

viktor_r
21.04.2009 19:23

Не трябва Арсенал да бъдат сигурни с тези 7 точки преднина, защото Английската висша лига е най-непредсказуемото първенство. Трябва да играят максимално добре и по-възможност да вземат дори 3те точки от добре представящия се тим на Рафаел Бенитес!

maxsence
21.04.2009 19:18

Този въпрос трябва да питате специално феновете на двата отбора.Но според мен защо пък да не се хвърлят в атака Арсенал.Мисля ,че имат мач чак в събота или неделя.Няма да са изморени до тогава.

rokera_henry
21.04.2009 19:18

футболфан - къде съм писал ,че трябва Арсенал да се предадът? *smile* или ,че трябва да пуснат мача.. *wink*

hypeshit
21.04.2009 19:04

Определено.Трябва да се хвърлим срещу Ливърпул,ако искаме да спечелим.

sasho_kg
21.04.2009 19:01

ми според мене които не се хвърля за победа нетряа да е там ама нз аз лично мисля че мача е 2 1:3 *thumb_up*

PERSIE11
21.04.2009 19:01

може да се концентрира ме в ма4а да не правим грешки и да се борим за победа няма смисъл да губим умисшлено и да спе4елим нови 3 то4ки *wink*

nekakav_pi4
21.04.2009 18:50

Според мен няма смисъл.От друга страна Острова не е България та този който не се бори за нищо да дава точки.Едва ли ги интересува Арсенал, кой ще е шампион щом титлата не е в Лондон(на Емирейтс не в Челси*smile*)А определено ще се пазят за ШЛ защото само тя остава.Мачът няма да бъде някоя драма като Челси-Ливърпул, но и с нищо няма да напомня Славия-Спартак Варна *wink* Мисля че Ливърпул ще победи с 1:0 все пак

blag0_pz
21.04.2009 18:49

Съгласен съм с Futbulfen *thumb_up* Това не е някой посредствен мач, а дерби между 2 от 4-те големи.Ливърпул наистина ги устройва само победа, ама не отписвайте Арсенал *wink*

Futbulfen
21.04.2009 18:41

rokera_henry а как ти звучи "Излез със свалени гащи срещу един от вас 4те супер отбора на Англия..и се пази за ШЛ" *wink* и т'ва не е работа,просто трябва да си играят пък каквото стане! Пак казвам,че т'ва не е някой обикновен мач с Болтън,Вила или т.н. Тука става въпрос и за чест

rokera_henry
21.04.2009 18:26

Но има и нещо друго.. Когато резервната ти скамейка е оскъдна и имаш много контузени,колкото и да се уважаваш не можеш да рискуваш цял сезон,заради поговорката "бии за да те уважават" *wink*

Doktorut
21.04.2009 18:21

Един уважаващ себе си отбор трябва да играе във всеки мач за победа.Има една максима която важи за всички спортове - "Бий за да те уважават". Нека Ливърпул като се пишат голям отбор сами да се докажат!!!

Futbulfen
21.04.2009 18:19

Т'ва е дерби и всички тези неща са глупости..Венгер тряа да излезе с най-доброто и да играе на 100% не само заради феновете,но и само за името Арсенал.Мачовете от голямата 4ка трябва да се играят на кръв!

rokera_henry
21.04.2009 18:01

За мен няма смисъл.. Ясно е ,че в първенството няма да се постигне нищо повече от 3то място(може би)За мен един Х е достатъчен за Арсенал. Докато силите ,които са им необходими , трябва да се пестят за ШЛ ,иначе сезона е загубен..

ForzaMilan1899
21.04.2009 17:54

Наистина няма смисъл Арсенал да играят сериозно в този мач.Както си пише ще е много по-добре да засилят напрежението върху Манчестър и да запазят силите си за ШЛ , защото там няма да им е лесно.Но и без това бих заложил на "мърсисайдци".Според мен в този мач няма много смисъл...

thedead
21.04.2009 17:48

Тоя мач е абсолютна единица аз прогнозирам 2:0 ....

Dumbi
21.04.2009 17:38

Изцяло се надявам Арсенал да излезе напълно мотивиран, за да се получи истински мач. Ако искаш да си №1 в Англия, тогава биеш наред. Мисля, че и без Джерард ще бием "топчиите", пък сметките нека са за Юнайтед, които са определено в слаба форма ..

fena_man_utd
21.04.2009 17:24

Е няма лошо,де както ти искаш УТД да се спънат и тръпнеш в очакване да стане,така искам и аз ЛИВЪРПУЛ да направи грешка.И очаквам да стане за да подскачам от радост.Като малко дете.

angel_hi
21.04.2009 17:23

► Трябва ли Арсенал да се хвърли на 100% срещу Ливърпул?Да трябва да се хвърли,но ако Ливера иска титлата трябва да ги победи и да оглави класирането.

► Няма ли да е по-добре за "артилеристите" да запазят интригата във Висшата лига с цел да увеличат напрежението върху Юнайтед и да се възползват от това при сблъсъците в Шампионска лига? Трябва докрай да има напрежение за титлата.

► С оглед многото контузии, сполетели тима през този сезон, няма ли да е в полза на Венгер да излезе с резервите на "Анфийлд" и да съхрани основните си играчи? Венгер ще използва резевни играчи за да запази титулярите си за Шл с Манчо.

► Виждате ли смисъл (освен морален) Арсенал да е мотивиран в тази среща? Арсенал винаги е мотивиран за победа.

Antoniy
21.04.2009 17:19

Ако питате мене Арсенал ще излязат за победа. Бендтнер и Едуардо не са играли от доста време и ще искат да се докажат пред Венгер и да влязат във форма. Естествено защитата е големия проблем на Венгер от доста време насам, но артилеристите не са тим, които играе дефанзивно, така че очаквам голова фиеста на Анфилд тази вечер *wink*

Takeo
21.04.2009 17:16

Ами не е точно така.За съжаление парите играят огромно значение във днешния футбол. Една победа на Арсенал днес не би донесла на отбора кой знае какви преимущества ( освен разбира се престиж и чест). Аз съм фен на Пуул, но не бих искал 'топчиите" да излязат не на 100%. Но си имам едно наум това да стане,тъй като победа на Ливърпул в този мач съхранява интригата в лигата. Това пък значи,че Юнайтед трябва да хвърли сили и там и респективно да се бия на още един фронт - ШЛ. Естествено това не значи,че ще гледаме мач от БГ лигата, но както казах си имам едно наум. Дано стане хубав мач!

HacnaHko
21.04.2009 17:09

Тва си е типичен Български въпрос !?!?! Какво значи трябва ли да се хвърлят Арсенал . Момчетата излизат и играят 90 мин. пък квото стане !!!! Не ми се вярва Арсен Венгер да каже на момчетата си днеска излезте ама не си даваите зор гледаите да не цапате екипите , разходете се 90 мин. и бягаите под душа *lol*

denso_90_vn
21.04.2009 17:04

ами какво да кажа ? Не , мисля аз и веднага казвам защо ! Защото арсенал не печелят нищо от това да се хеърлят а само губят и то доста ! един евентуален здрав и успорвн двубой може да доведе до контузий а това венгер не го желае ! Другото е че за Арсенал Ливърпул са по малкото зло и не биха желали Ман. Юн да са шампион и за тов мисля че мача е 1:0 за ливърпул ! *smile*

sasho75
21.04.2009 16:57

fena_man_utd Не се заяждам,просто си чешим езиците,аз МанЮ съм ги признал и никога не съм ги подценявал,но впредвид умората и напрежението ми се ще да се спънат някъде и накрая на сезона Пуул да триумфират.

RUSSIA_FAN
21.04.2009 16:57

КАТО ФЕН НА АРСЕНАЛ КАЗВАМ НЕ,ЗАЩОТО ИМАМЕ МНОГО ПО-ВАЖЕН МАЧ С ЮНАЙТЕД А ЗА ТИТЛА НЕ МОЖЕМ ДА СЕ БОРИМ !!! *wink*

fena_man_utd
21.04.2009 16:50

хаха,бира вика,че ще ме черпи.Благодаря,но може да не стане точно така защото предварително ще сме шампиони може би де да не избарзваме а това с портсмут и тотнъм според мене е малко заяждащо и мисля да не го коментирам.Сещаш се сам предполагам

bambam1
21.04.2009 16:48

Според мен това е мач, като всички останали.Наближава краяа на сезона това го прави толкова важен, а и все пак това са два големи отбора, които искат да се доказват.Така че аз мисля че Арсенал трябва да покажат класа срещу Ливърпул и ако не спечелят мача да се борят поне за равенство.Не мисля че трябва да се подаряват победи както и да се пестият силите на играчите.

sasho75
21.04.2009 16:44

Според мене-довечера мача е 1 отвсякъде(донякъде пристрастия и малко логика),а вие(МАНЮ) от двете домкинства,ако вземете 6 точки ще те черпя 1 бира.

fena_man_utd
21.04.2009 16:36

Мисля си,че вече е достатъчно да го обсъжаме кой какво ще взика и на кого.Това ще го разбереме довечера.Защото така можем до утре да си спориме,а иначе да ти кажа,че нашия мач е чак предпоследния кръг за пояснение и ако си печелиме мачовете,може да се окаже,че този мач няма да има смисъл.

sasho75
21.04.2009 16:33

fena_man_utd
И аз това казвам де-обратното-ние да ги бием,а те да ви вземат нещо на Трафорд.

sasho75
21.04.2009 16:32

joker91,кой оспорва,че Арсенал не е гранд в Англия?

fena_man_utd
21.04.2009 16:25

На човека под мене да отговоря.Неказва,че на вас трябва да легнат,а нас да ни бият.Точно обратното искам да кажа,че и на вас и на нас трябва да играят само и единствено за победа.А отностно защо искам да ви бият или да ви измъкнат точка еми просто е.

joker91
21.04.2009 16:24

Поне ако малко познавам Венгер ,би трябвало е да се хвърли със всички сили към Ливърпул .Ако вземе този мач ,ще покаже на света ,че е един от грандовете на Англия .

sasho75
21.04.2009 16:19

fena_man_utd ,защо да не легнат на нас и да треснат Вас и да стане обратното,че ми писна само "боб 20 години" трябва и малко "леща"от време на време-в кръга на шегата.
*smile*

fena_man_utd
21.04.2009 16:09

Разбира се,че АРСЕНАЛ трябва да хвърли сили срещу ЛИВЪРПУЛ то иначе за какво ще играят макар било то и за честта си.Дано вземат поне точка.И да направят УТД шампион. *devil*

cho4eca
21.04.2009 16:05

Равностоен мач с оглед на формата на Арсенал и силните мачове на Ливарпул . Арсенал няма да хвърли всички сили за мача , защото все още е в шампионската лига и това е шансът им да спечелят трофея. Ливарпул пък отпадна с високо вдигнати глави от Челси и сега ще хвърли всички сили в премиершип , Арсенал играят в най - неподходящия момент с ливарпул , който няма право на грешка , ако иска да спечели шампионата. Прогноза за Ливарпул с минимална победа.

doktora_123
21.04.2009 15:43

Мощно да се хвърлят Арсенал нищо че са без Адебайор и Ван Перси ... да бият да им се вдигне самочувствието и да смачкат манчестър ...

ALTAN
21.04.2009 15:34

► Трябва ли Арсенал да се хвърли на 100% срещу Ливърпул?
И да се хвърлят Ливърпул ще бие АРСЕНАЛ
► Няма ли да е по-добре за "артилеристите" да запазят интригата във Висшата лига с цел да увеличат напрежението върху Юнайтед и да се възползват от това при сблъсъците в Шампионска лига?
Според мен Арсенал ще се борят за шЛ защото в ВЛ се намират в 4-то място и няма как да се качат на 1-во място..
► С оглед многото контузии, сполетели тима през този сезон, няма ли да е в полза на Венгер да излезе с резервите на "Анфийлд" и да съхрани основните си играчи?
Арсен Венгер решава всичко *wink*
► Виждате ли смисъл (освен морален) Арсенал да е мотивиран в тази среща?
Както и да е АРСЕНАЛ ще загуби и този мач..

Ars3nal40
21.04.2009 15:31

Според мен Арсенал трябва да се хвърлят за победа срещу Ливерпул, ако победят ще бъдат по мобилизирани срещу Манчестар Юнайтед.

kris4ann
21.04.2009 15:27

Ливърпул трябва да бият тея манчестър не заслужават титлата *evil*