Очаква ни напрегнато и резултатно дерби на Западен Лондон

22:59
Очаква ни напрегнато и резултатно дерби на Западен Лондон
КПР приема съперника си от Западен Лондон Челси в търсене на първата си победа през новия сезон. Мениджърът Марк Хюз най-сетне ще може да разчита на Жулио Сезар, а и ще се надява отборът му отново да се справи със сините, както го стори през миналия сезон в двубой, в който гостите завършиха с 9 човека.
Летящият старт на сезона за УБА ще бъде тестван на "Крейвън Котидж", където Димитър Бербатов ще дебютира като титуляр за Фулъм. Ливърпул ще гони първата си победа на негостоприемния "Стейдиъм ъф Лайт", а Уигън тръгва към "Олд Трафорд" с надеждата да вземе първата си точка в Театъра на мечтите. Всичко това ни очаква в четвъртия кръг на Висшата лига!


15 септември, събота:

14:45 часа: Норич – Уест Хям

Равенствата с КПР и Тотнъм върнаха оптимизма в Норич, но канарчетата все още очакват първата си победа за сезона. Последната им среща в елита с Уест Хям бе през 1994 година и завърши с триумф с 1:0. Впоследствие чуковете влязоха в серия от пет двубоя без загуба срещу този опонент. Хората на Сам Алардайс са безгрешни на "Ъптън Парк" през сезона, но бяха разгромени с 0:3 от Суонси при единственото си излизане.
Прогноза: Г/Г

17:00 часа: Арсенал – Саутхямптън

Непобеденият Арсенал се завръща на "Емиратс" в приповдигнато настроение, след като в миналия кръг вкара първите си голове за сезона и взе победата на "Анфилд". Артилеристите имат само една загуба у дома в последните 11 мача – 1:2 срещу Уигън през април, а освен това съставът от Северен Лондон е в силна серия срещу Саутхямптън, наброяваща шест двубоя без поражение. Светците продадоха скъпо кожата си в двубоите с манчестърските си грандове, но въпреки това все още нямат точка в актива си. Целта им при това гостуване ще е не само да станат първия тим, отбелязвал гол на Арсенал през кампанията, а и да спечелят на терена на своя съперник за сефте от ноември 1987 година.
Прогноза: Г/Г

17:00 часа: Астън Вила – Суонси

На свой терен виланите не познават вкуса на успеха в цели шест мача, а в миналото си домакинство паднаха с 1:3 от Евертън. Мениджърът Пол Ламбърт обаче записа дубъл над Суонси миналия сезон, докато бе начело на Норич. Лебедите от своя страна победиха с 2:0 в Бирмингам през януари, като така прекъснаха серията от седем поредни загуби от "Вила Парк". Отборът на Михаел Лаудруп е втори в класирането, а Мичу дели първото място при голмайсторите с четири попадения.
Прогноза: X и над 2,5 гола

17:00 часа: Фулъм – Уест Бромич

Фантастичното начало на Фулъм и шумното 5:0 над Норич бяха забравени след две поредни поражения за Котиджърс. Мартин Йол ще пусне като титуляр Димитър Бербатов, като ще се надява българинът да помогне за увеличаването на успешното представяне вкъщи – на този етап Фулъм има 1 загуба в рамките на 12 домакинства. Уест Бром е с ужасяваща статистика на терена на своя съперник, където не е печелил от 45 години. Дроздовете взеха и само 2 точки от петте си идвания в столицата миналия сезон, но една от тях бе именно на "Крейвън Котидж".
Прогноза: X

15 септември, събота

► 17:00 часа: Манчестър Юнайтед – Уигън

Два успеха с по 3:2 вкараха сезона на Юнайтед в релси, но сега Робин ван Перси е под въпрос заради разтежение. Няма го и Уейн Руни. Червените дяволи са в настроение за реванш срещу Уигън, от който загубиха с 0:1 в края на миналия сезон. Онзи успех бе първият за Латикс в съперничеството с могъщия съперник. Съставът на Роберто Мартинес започна обещаващо с 4 точки от 3 кръга, но е малко вероятно пак да подхлъзне селекцията на сър Алекс Фъргюсън.
Прогноза: Манчестър Юнайтед (-1)

► 17:00 часа: КПР – Челси

Последното домакинство на КПР срещу Челси предизвика много полемики, които неизменно ще оставят своята следа и в предстоящия дуел. Темата за расисткия скандал между Антон Фърдинанд и Джон Тери не стихва, а домакините ще трябва да се абстрахират от шумотевицата в търсене на първата си победа през сезона. Вратарят Жулио Сезар очаква своя дебют за КПР. Челси има пълен актив след три изиграни кръга, но бе разгромен от Атлетико Мадрид за Суперкупата на Европа. През миналия сезон актуалният европейски шампион спечели само шест пъти навън. Конкретно срещу КПР Челси е с две загуби в предишните 17 двубоя.
Прогноза: Над 2,5 гола

► 17:00 часа: Стоук Сити – Манчестър Сити

Стоук започна сезона с три равенства, а като цяло историята на мачовете им показва само една победа в рамките на 16 двубоя. Грънчарите също така не са печелили срещу някой от двата клуба от Манчестър от януари 2009. Плюс за тях е, че Питър Крауч и Джонатан Уолтърс откриха головите си сметки за сезона. Манчестър Сити няма поражение в 10 последователни кръга, но за сметка на това гражданите не са печелили в Стоук цели 13 години.
Прогноза: X

► 19:30 часа: Съндърланд – Ливърпул

Съндърланд е с една победа у дома от март месец насам. Това едва ли ще обезкуражи състава на Мартин О‘Нийл, който измъкна точки в гостуванията си на Арсенал и Суонси. Ливърпул се радва на добра успеваемост на "Стейдиъм ъф Лайт" напоследък – 4 победи за 6 идвания. Брендън Роджърс е длъжен да продължи тази традиция, за да вземем първата си победа в лигата начело на червените. Но гостуванията не са силата на северноирландеца – особено ако се вярва на показаното от бившия му тим Суонси през миналата кампания, когато уелсците триумфираха едва 4 пъти навън.
Прогноза: 1

16 септември, неделя:

► 18:00 часа: Рединг – Тотнъм

Рединг ще търси максимален актив от точки за първи път през сезона. Кралските поданици финишираха предишната кампания с 15 победи в 19 кръга и не са падали вкъщи от 19 ноември. Срещу Спърс обаче са без успех в пет поредни двубоя. Тотнъм обаче е доста колеблив в изявите си като гост в шампионата – от декември насам е с една победа, а в началото на този сезон регистрира 1:2 от Нюкасъл.
Прогноза: 2 и над 2,5 гола

17 септември, понеделник

► 22:00 часа: Евертън – Нюкасъл

Миналия сезон Евертън имаше втората най-силна домакинска защита в първенството, но сега срещу Нюкасъл предстои тежка битка. Свраките загубиха само веднъж в предишните си пет двубоя в понеделник. Те натрупаха осем триумфа в гостуванията си през последната кампания, но пък от друга страна на "Гудисън Парк" не им върви – взеха пълен комплект от точки само веднъж от осем опита, като при предишното си идване отстъпиха с 1:3.
Прогноза: 1

Прогнозите на авторите в Winner.bg са изразяване на лично мнение и имат единствено информативна цел.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

ManU_FaN
15.09.2012 13:24

Тия нова телевизия са баси кретените :@@

LiverpoolFen20
15.09.2012 13:42

И между другото ...Ако има двубой ,който заслужава да се предава по телевизията ,то това в никакъв случай не е Юнайтед - Уигън... По-скоро КПР-Челси или Сток Сити - Ман Сити

LiverpoolFen20
15.09.2012 13:40

Ще си го гледаш в нета ,какво ревеш...Вече не си спомням откога мач на Юнайтед е пропуснат в програмата ,минали са години и то доста... Спомням си миналата година един случай... Юнайтед играе с НОРИЧ и е предаван по Диема ,а лондонското дерби Арсенал - Тотнъм по НоваСпорт ...Телевизия ,която не всички имат... Лично аз се радвам ,че няма да дават Юнайтед ,защото ми писна всеки съботен или неделен следобед да гледам едно и също и едно и също.....

ManUtd20
15.09.2012 12:51

Моите прогнози:
Норич Сити - Уест Хям Юнайтед 0-2
Арсенал - Саутхемптън 4-0
Астън Вила - Суонзи Сити 1-3
Фулъм - Уест Бромич Албиън 1-0
Манчестър Юнайтед - Уигън Атлетик 7-0
Куинс Парк Рейнджърс - Челси 2-1
Стоук Сити - Манчестър Сити 1-0
Съндърланд - Ливърпул 0-1
Рединг - Тотнъм Хотспър 1-2
Евертън - Нюкасъл Юнайтед 2-0

sibco_9
15.09.2012 12:46

Arsenal-Southampton (1)
Aston Villa-Swansea (2)
Everton-Newcastle (X)
Fulham-WBA (1)
Manchester United-Wigan (1)
Norwich-West Ham (2)
Sunderland-Liverpool (X)
Stoke City-Manchester City (X)
Reading-Tottenham (2)
QPR-Chelsea (2)
*ball**cup**ball**cup**ball**cup**ball**cup**ball**cup*

des_v24
15.09.2012 08:12

Фулъм-Уест Бром,много труден мач за домакините.Те на всяка цена ще търсят победата, а това определено е нож с две остриета. Гостите ше играят спокойно и ще чакат удобния момент за контраатака... Бербо поне според мен още не е в оптимална форма, а и много се очаква от него и няма как това по-принцип тежи , също така немисля че останалите му колеги на терена са готови да играят със него. прогноза: 1Х. З а останалите мачове, Челси обича такива лондонски дербита- 2-ка, шампионите от Манчестър- 2-ка, "изненадата" Суонзи - няма да загуби на Вила Парк - Х2, на дъртия дяволите имат много кадрови проблеми,но са у дома - 1-ца, за Ливърпул......да замълчим мач който е със повече от едно неизвестно...Арсенал- 1-ца, Евертън-1Х. Успех, на всички които ще потърсят някои друг лев от залаганията този уекенд.

gerrard_LFC8
15.09.2012 01:46

Норич-Уест Хям Х, Арсенал-Саутхямптън 1, Астън Вила-Суонзи Х2, Фулъм-УБА 1 (Бербатов ще вкара), Ман Юнайтед-Уигън 1, КПР-Челси 2, Стоук Сити-Ман Сити 2, Съндерланд-Ливърпул Под 2.5, Евертън-Нюкасъл 1*beer*

alePSG
14.09.2012 23:59

Ливърпул играе за победа. Реално погледнато се о*каха достатъчно и само логична 2ка трябва да се търси.

Johan_Cruyff_14
14.09.2012 19:08

КПР и Сити печелят.

YUNOFF
18.09.2012 01:15

Никой не казва това на Барселона защото те са доказано име във Европа разбирам и те да бяха като Челси от 2003 да почват да пишат История. Друг е въпросът че,Барселона и Челси почнаха да налагат прагматичната игра във Европа заедно със Италиянците. И кой е казал, че отхвърлям купата на Челси*confused**confused**lol**lol**lol* Аз я признавам но никога няма да я зачитам. И това не е само във този спорт. Една статуетка,купа,медал като стой във витрините да не са я заслужавали повече от който и да е??? Не, просто имаха късмета такава да вземат. А иначе ''Поне веднъж ги поздравете и похвалете за малкото чудо, което сътвориха'' - аз съм ги похвалил достатъчно просто казвам, че такъв успех със такава игра става веднъж. А и спечелените купи на Манчестър Ю немога да кажа, че бяха със такава игра. през 99 да наистина бяха 10 пъти по-слаби просто стана чудо, и успяха да настиснат поне а Челси он нищото изравниха. Но през 08 да ми твърдиш, че са били по-слабият отбор на терена е меко казано странно, Челси винаги бяха догонващи във резултатът и затова тогава получиха заслуженото. Пък и това е Английски финал не смятам, че който и да беше победил няма да е заслужил.*beer**beer**beer* Аз съм човек който не може да си криви душата като вида ''справедливост'' на терена и победител - този който е успял по някакъв начин да повлияе на играта го признавам, Челси - не играеха като победител но станаха. *surprized**surprized**surprized*

geg
16.09.2012 13:38

Колкото повече внимание му обръщате на норвежкия гадател Johan_Cruyff_14, толкова по-зле ще става. Както правилно си отбелязъл: "Безпричинната омраза и агресия при децата е поправима, но при възрастните... " Дано не е вярно, че е на 46...*wink*

ARSEEENAL
15.09.2012 16:38

Макар да си фен на Тотнъм,ние с теб имаме много повече еднакви критерии отколкото iksvel!Явно той има проблеми с психоанализи,защото пише повече за това отколкото за „Красотата„ на футболната игра! Цяла Европа видя как паркираха Икаруса пред вратата,той тръгнал да ми пее „Дитирамби„ за великият Челси! Според мен той е неосъзнат фен на Челси! Единственото вярно е че в статистиката след време ще остане само спечелената титла, а не победата на „Грозното„ над „Красивото„! Но в крайна сметка всеки има право на мнение!

iksvel
15.09.2012 15:44

И до aa2 се отнася този коментар. Няма значение дали си спечелил в редовното време или не. Пак си спечелил. Дузпите са част от играта. Нямали са избор и е трябвало да се защитават ? Имат избор, да излязат напред и да се надиграват или да се оставят да бъдат натискани. Разбира се, че всеки ще избере по-силната си тактика, арсеналецо. Затова Барса винаги избират да натискат и владеят, защото отзад често ги няма никакви. Но не съм видял някой да ги обвинява "Е тези Барса са много смешни, защитата им не струва, а пък спечелиха ШЛ". Абсолютно същото е, което вие казвате за атаката на Челси. А защита и атака са два равностойни компонента от играта. Разбирате ме напълно погрешно всички. Челси може да не направиха идеалния сезон, да нямаха идеалния отбор. Падаха доста, завършиха на 6-то място. Но при справедлив съдия всеки получава заслуженото. И в правилните мачове бяха по-добрият отбор. Знаете ли, спорил съм с не малък брой хора на тази тема и до момента всички са ми казали само "Челси спечелиха с късмет" и "Челси са слаби, не трябваше да спечелят". Но никой никога не ми е назовавал един отбор, който да заслужаваше повече от Челси да вземе Шампионската лига, а още по-малко - ЗАЩО. Странно, нали ? Еми не, не е странно. Защото такъв отбор не съществува. Описал съм по-долу защо е така, няма да се повтарям. В 9 от 10 случая Барса биха отстранили Челси, Байерн биха отстранили Челси, че и победените Реал Мадрид сигурно биха отстранили Челси. Но не го направиха, нали ? И вместо постоянно да ги засипвате с обиди... Поне веднъж ги поздравете и похвалете за малкото чудо, което сътвориха. *smile* А, щях да забравя - YUNOFF, това, което на теб, Артър Роу или Бойко Борисов ви се харесва като стил на игра не умаловажава успеха на Челси. Да, аз също предпочитам да гледам нападателна и хубава игра, и да, точно заради такава и аз станах фен на Тотнъм преди време. И да, заболя ме, като Челси вдигнаха трофея и ние останахме извън ШЛ. Но не мога да не призная факт. Поне аз не съм такъв човек.

aa2
15.09.2012 12:45

Челси не се оставяха да бъдат натискани, те просто нямаха избор.Челси ги спасиха гредите и Чех, Челси нямаха защита, нямаха и атака, имаха слаб вратар(Валдес) и малшанс за противниците си.Дойде им Атлетико, пак излезнаха със същата тактика и бяха разпорени, защото късмета вече беше изчезнал.Челси спечелиха ШЛ с адски, адски, адскииии много късмет и всеки, който каже, че това не е така е пълен глупак!Да ми кажеш, че тяхното се дължи на класа или на тактика си е наистина жалко.

chelsea_fannn
15.09.2012 12:31

Абе ай не ми ги хвали барсата , да са си вкарали положенията ако челси имаха толкова положения 30% от тях бяха в вратата на Калпадес !

YUNOFF
15.09.2012 12:12

Четох ти коментарът и преди си казвал така обаче знаеш ли какво ми светна. Ако Челси бяха добри коклкото ти твърдиш щяха да вземат ШЛ във редовното време. Ако Челси бяха добри щяха да бият Атлетико(А тръгнаха по апсолютно същата тактика, и дефанзивно настроен отбор) и загубиха. И едно нещо щи кажа, виж краят на сезона и ще видим до кава купа ще се добере Челси, ако Ди Матео те е вдъхновил толкова и ако Челси са много добри те ще вземат 2/3 от купите за който се борят. Ще видиш, че във края на сезона ще са сухи. И едно ще ти кажа ако си фен Тотнъм дори и да признаваш победителите(каквито Челси са са съжаление със грозният си футбол) трябва да не одобряваш успехи защото само заради тях Тотнъм не е във ШЛ. А и ти беше казал във една тема, че са били защото имат по ефективни нападатели и успели всяка добра възможност да я пратят във противниковата врата а другият отбор от 100 атаки незнам си колко гола. Ами виж трудно е да вкараш със 7-8 човека във защита и 1 вратар. Аз предпочитам да държа за отбор който е играл 10х по-хубаво и си е тръгнал губещ отколкото да играеш футбол който не гали окото и после гледаш как става печеливш. Има една легенда на Тотнъм която нензма дали ти я знаеш Артър Роу който казва предпочитам да играта На Тотнъм която губи отколкото един невидим отбор който жъни успехи. И после добави ''със хубава игра идват и успехите''. Аз затова съм фен на Тотнъм това е един от малкото отбори който вънаги е държал на играта която радва феновете. Футбола не е само който победи, много повече е от това. Резултатът не е единственото по кето да съдиш кой отбор е заслужил какво!!!!!

iksvel
15.09.2012 00:28

Ще приема мнението ти, само ако ми покажеш диплома по психоанализа, че прецени, че харесвам Челси. Защото аз нямам такава и тогава мнението ти ще е експертно и над моето. Изпитвам симпатии само към един отбор и това е Тотнъм. Но фактът си е факт. Еми не, надиграва този, който спечели (ако е честно). А не този с повече удари. Защото Челси във всички мачове се оставиха да бъдат натискани и спечелиха. Ох, да, надиграни са значи, така е. А това няма нищо общо с футбола, приятелю. Но хей, не всеки има капацитета да го осмисли, така че не те виня. Виж сега, не можеш да ме убедиш в нищо, както и аз теб. Така че си прав поне за това, че няма смисъл да спорим. Лека нощ.

ARSEEENAL
15.09.2012 00:20

Това че си фен на Тотнъм изобщо не променя мнението ми. Харесваш и Челси( твой си избор),но да ми обясняваш,че владение на топката и удари във вратата(не помня и колко греди имаше),не било от значение и не било „Надиграване„!! Просто не виждам смисъл да спорим! Приеми че ти си „Експерта„,а аз нищо не разбирам от футбол и всичко е ОК! Айде лека!

iksvel
15.09.2012 00:06

Повечето удари и владеене на топката не е нито мачкане, нито разбиване. Но щом не си успял да го схванеш досега, няма какво да ти обяснявам, приятелю. Защото дори не говоря с футболни аргументи, а с чиста логическа мисъл. А, и между другото - "ние" ? Аз съм фен на Тотнъм. *beer*

ARSEEENAL
14.09.2012 23:44

Ти наистина ли си вярваш,че сте спечелили „заслужено„ Кеш! Първо Барса буквално ви „смачка„! Второ: На финала Байерн направо ви Разби! Ако си въобразяваш,че „Лудият късмет„ е признак на класа,значи наистина си много заслепен! Нали знаеш,че рано или късно „Монетата„ се обръща! И моляте не ми отговаряй как феновете на Арсенал ви завиждат....и други бла...бла...! Много повече Челси заслужаваше да спечели финала в Москва примерно! Аз също мисля ,че Ди Матео не е правилният човек за Челси,но това си е само мое мнение!Мисля че скоро ще разберем! И накрая все пак пожелавам успех на Челси с по-красива игра!

stoinochelsea
14.09.2012 23:13

Абе стига се излага вече бе*sad* Челси бие 1:3*smile*

sa6etoo
14.09.2012 22:46

Коментара ти е.. Невероятен! (bow) И това от устата на фен на Тотнъм.. Адмирации за човек като теб!!! Ако някой е несъгласен с теб то той трябва да е луд или тъп.. или и двете.

iksvel
14.09.2012 22:38

Да, а Барса реално бяха обезличени в мачовете с Челси. Един истински шанс имаха и това им беше дузпата. И отбор, чиято жива, играеща легенда, голмайстор на всички времена, изпуска дузпа в най-решителния момент от сезона, заслужава повече да спечели трофея ? Не мисля. И Байерн със своите 35 удара срещу 5 на Челси не го заслужаваха. Едно нещо се нарича това - лип-са на кла-са. Как Ман Юнайтед станаха велики, надиграха ли Байерн през 99-та, надиграха ли Челси през 2008-ма ? Не, реализираха си шансовете. Трябва да си изключително обигран тим, тотална атакуваща, доминираща, контролираща играта машина, за да нападаш във всеки мач и да постигаш успехи. Едно такова животно има и това е Барса. Но Барса е една и им беше наглед показано от Интер (в частност Моуриньо) и Челси, че и тази тактика не е успешна винаги. Та кой им е виновен на Барса ? 47 дара (не знам дали са толкова, доверявам ти се *joking*), за бога ! Що за отбор с претенции за шампион на Европа не може от 47 удара да вкара 3, за да спечели ? А Байерн от 35 не могат 2 ? Изпускат решителни дузпи, нямат психиката да си вземат своето? И има хора, които смеят да наричат това късмет... Колкото до мача с Атлетико Мадрид - точно тук Челси смениха тактиката и се опитаха да владеят и контролират мача срещу изключително опасен и остър отбор, който притежава един от най-добрите нападатели в днешно време. Огромна грешка на ди Матео, да. Но това е един мач. И едва ли ще я повтори тази грешка. Срещу Уигън направиха ПЕРФЕКТНИЯ такически мач. Бързо си вкараха първите две възможности и от там нататък положенията на Уигън се брояха на пръстите на едната ми ръка. Защо да се напрягат, при 0-2, такава солидна преднина, да се опитват да вкарват още ? Няма смисъл от рискове като се вижда, че и така печелят. А с рискове и атакуваща игра се видя срещу Наполи, че могат. И не казвай, че нямат Дрогба вече, защото липсата му няма да се усети толкова при по-добрата форма на Торес, в която се намира, и изключителният Еден Азар отзад.

Johan_Cruyff_14
14.09.2012 21:32

Не ме разбирай погрешно, не харесвам философията на Ди Матео - връщаме се назад, па напред каквото стане. И да, Челси спечелиха с късмет купата, само Барса имаха 47 удара срещу тях, 4 греди, две изчиствания от гол линията. Това не е нормално. Наполи и Бенфика също имаха страхотни шансове, да не говорим пък за Байерн. Ти на това ли му викаш перфектно, та те срещу Уигън играха така, както срещу Барса... Един по-сериозен отбор от ранга на Атлетико веднага ги направи на пет стотинки.

iksvel
14.09.2012 21:21

Такива "дразнения" не отиват много на зрял мъж на 46 години, знаеш ли. Безпричинната омраза и агресия при децата е поправима, но при възрастните... Не е на добре, човек. И защо изобщо имаш нещо против ди Матео ? Защото спечели Шампионската лига с чудесна тактика и схема ? Излизайки победител като аутсайдер не в един, не в два, а в цели три случая. Или беше късмет, че не се намери отбор, който да ги победи ? А защо да ги очаква загуба ? 3 от 3 победи, съвсем честни, справедливи, достойни, с тактическо надиграване на съперника. До момента във Висшата лига са перфектни и изглеждат най-стабилни.

branimir
14.09.2012 20:37

Май е точно така!Но ще ти кажа само едно пич>>> всеки който е вдигнал купата на шампионската лига над главата си го е заслужил.

Johan_Cruyff_14
14.09.2012 20:30

Не, заради един магьосник наречен Джанфранко Дзола.

gQg
14.09.2012 20:17

Били са ти симпатични, защото не са биели барса ли ?

sa6etoo
14.09.2012 20:16

Аха, ясно.

Johan_Cruyff_14
14.09.2012 20:11

Да, общо взето.

sa6etoo
14.09.2012 19:50

Тоест те дразни тренера и от там целия тим ли? така ли да го разбирам.

Johan_Cruyff_14
14.09.2012 19:49

Не, даже ми бяха много симпатични преди руснака да ги купи. Дадох си мнението, с този треньор, с какъвто и състав да излезете, ви очаква загуба.

sa6etoo
14.09.2012 19:34

Ти обаче яко мразиш челси...