РВП взе номер 20 в Ман Юнайтед (снимки)
Холандецът днес официално парафира с червените дяволи за четири години.
Очаква се холандецът да е титуляр за новия си отбор още в понеделник, когато вицешампионите гостуват на Евертън в среща от първия кръг на Висшата лига.
Както е известно, Ван Перси носеше номер десет в предишния си клуб Арсенал. Тъй като Уейн Рууни е десетката на Юнайтед, то Ван Перси ще трябва да се примири с номер 20.
Българинът Димитър Бербатов продължава да е притежател на деветката в тима на червените дяволи.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
18.08.2012 16:12
Тука май май е пълно само с фенове на арсенал и дават минуси насам и натам без да им пука, обаче те неразбират че човека не ги напусна с някакъв скандал ами си тръгна най-спокойно и дори в интервютата които е давал той винаги казва че арсенал ще си остане в сърцето му и винаги ги ще и помни но в момента иска да печели трофей а в Арсенал това няма как да се случи. Това са негови думи и вие трябва да оцените поне малко колко той е направил за вас и да не тръгвате да го плюете *smile* Миналия сезон той ви изведе до 3-то място без него сигурно щяхте да сте 4-5 *smile*) отдадете му заслужената почест
18.08.2012 14:03
Тва е ясно че Перси е до тука ;д
18.08.2012 10:01
20 номер за 20-та титла ! *smile*
18.08.2012 09:58
Новата страница на Робин Ван Перси в FACEBOOK:[@link https://www.facebook.com/pages/Robin-Van-Persie-RVP/336934236397311] Харесвайте *smile*
18.08.2012 08:41
много е деморализиращо най-добрия ти играч да премине във директен съперник за титлата (поне венгер си мисличе се борят за нея - аз не съм убеден). от друга страна арсенал и венгер имат най-правилната трансферна политика. а дъртия ония ден дето се оплакваше от псж сега гледам е загърбил високите си морални съображения и купува играча на най-големия си кокнурент във висшата лига (не в момента а като цяло през годините). от друга страна РВП е адски чуплив - като нищо ще се строши за 5-6 месеца, а и не е като да кажеш че са продали играча донесъл много трофеи на отбора - и е добре че му взеха парите. но "the big picture" като погледне човек последните 2-3 години издлежда че арсенал остават на все по-голямя и по-голяма разлика зад конкурентите само и единствено заради пари. колко години вече ключови играчи напускат за да отидат в по-големи/по-богати/по-амбициозни отбори. фабрегас, клиши, насри, рвп, преди това и анри... ще се радвам да ме опровергае отбора защото играят много красиво (и най-модерно от цяла англия), но аз предричам тежки времена за артилеристите - не само този сезон, а и занапред.... просто се насади и се подкрепя тезата че са по-малък отбор от останалите. и това се случва само защото хората в ръководството имат морален дълг да се борят с безумието обзело футбола и нереалистичните и непропорционално разпределени пари. KUDOS за Венгер и за Иван Газидис за това. след 10 години Арсенал ще ги има пак в челото, но за Челси и Ман Сити не съм сигурен хич. А Юнайтед ги чака голямо изпитание като им се наложи да сменят Сър-а. За титлата тази година - follow the money - 1. Ман Сити, 2 или 3. Ман Ютд, 3 или 2.Челси
18.08.2012 08:16
Юнайтед имат 2-3 сезона и всичко ще се срути. Трудно е да си на върха вечно, няма такова правило. Хегемонията им ще падне. Миналия сезон бяха на инерция, но сега вече силно се съмнявам, че ще съумеят да се борят за титлата, макар да имат играчи.
18.08.2012 01:24
Сега, за всички фенове на Арсенал ще ви дам истинската причина защо Ван Перси ви напусна за да дойде при нас. Първо, разбирам че МН ви боли, и аз бих се ядосал ако Руни примерно отиде в Сити. Второ, казвате че е дошъл при нас само заради пари; добре де, как можахте да измислите подобна глупост?? Ще взема с 70бона повече от колкото в Арсенал ДА, но повечето футболисти който сменят клубната си принадлежност получават повишение на заплатата, това означава ли че и те са продажници?? Това да ти дигнат заплатата когато сменяш клуба е съвсем нормално!!! Трето, истината е че Перси примина при нас не заради парите, а заради нещо което в Арсенал липсва: глад за титли. Просто в Юнайтед година без титла или с една мизерна Карлиг Къп, е МН слаб сезон, докато в Арсенал това е МН добър сезон да вземат купа и да се борят за титлата до последните 3 кръга примерно. Разликата е в очакванията в изискванията в нуждата да се печелят титли и да се бъде най добрия и най вече начина на работа и на ръководене на клуба. Разликата е че докато в Арсенал се стремят да се борят за титлата Юнайтед се стремят да я спечелят. И тази разлика се отразява и на терена: Юнайтед прави и в свевъзможното да победят, да обърнат загубен мач, докато Арсенал В ПОВЕЧЕТО случаи навеждат глави и си подават топката. Арсенал нямат тази глад, нямат хъса който играчите на Юнайтед показват, и това си се и проличава в крайния резулта. И този хъс идва от тренировките и начина на работа...дойдеш ли в Юнайтед, може и да имаш талант, но не покажеш ли сериозност, хъс да се пребориш за титулярно място, за купи и слава, и желание да покежеш най доброто и да се развиваш, просто изхвърчаш, не се ли бориш да си откраднеш шанс за титуляр няма да го получиш . От там се ражда този хъз и желание за победа който при Арсенал липсва. Как инак си си обяснявате успеха на играчи като Парк, Карик, Флетчер дори (играчи за клуб като Стоук, Болтън Блекбърн), играчи които нямат кой знае какви качества, но са борци, докато таланти като Бербатов са на пейката, за сметка на Ернандез или Уелбек??. В Арсенал не е така, там хъса е поставен на по заден план за сметка на качествата; имаш ли качества играеш, немаш ли, не играеш. Е примерно Парк, ако беше попаднал в Арсенал, той титулярно място нямаше да види с години, но в Юнайтед може и малко но го имаше и когато му се даваше шанс той се възползваше на МАКС. Та обобщавайки, Перси е в Юнайтед не заради пари а защото в Юнайтед се играе за титли и за слава и се работи по правилния начин за да се постигне това( както на тренировките така и на трансферния пазар, ако отбора трябва да се подсили, се подсилва и точка) докато в Арсенал са доволни и на зана Шампионска лига. Нщ против Арсенал но просто прекалявате. Перси е играч на Юнайтед, и да ви харесва и да не ви харесва, и да ревете и да кълнете това е факт, приемете го и напред *smile*
18.08.2012 19:19
1.Миналата година Арсенал постави рекорд, след като обърна около 4 мача подред, отделно направи и още няколко обрата през сезона, като най-запомнящ се беше този с Тотнъм, така че недей да ми приказваш как на Арсенал им липсва хъс да си обръщат мачовете, защото се излагаш. 2. Тия нищо и никакви 70 000 на седмица правят малко по-малко от четвърт милион на месец, така че недей да ми говориш глупости как не го интересували парите. 3. При цялото ми уважение зашо ми даваш Карик, Флетчър и Парк като някакъв еталон за класа ? 4. Арсен Венгер е голям специалист, като дори и най-гоелмите му противници ми го признават, мениджър на миналото десетилетие и най-големия, който е идвал в Арсенал,,така че едва ли е уместно ти да му правиш някакви измислени критики.
18.08.2012 00:39
Ма и ти си голем разбирач!! 1- Мислиш ли че само и единствено за 70 000 ще отиде в Юнайтед?? Разбирам да бяха 170.000 разлика но то са 70. Съвсем нормално е когато играч сменя клуба да получава по висока заплата или греша? пък да не говорим за играч от класата на Перси. 2 - Този дълг е на собствениците не е на клуба просто е писан на негово име!!! Трансферите са ни долу горе добри, има лоши има и добри, и нз как съдиш играчи като Де Хеа и Джоунс който имат един сезон в Юнайтед и нямат дори 23г. (с къф акъл просто??) 3 - За Насри може и да търка пейката в някой др мач но си взема по добра заплата и още първия си сезон дигна купа, нщ което в Арсенал няма как да стане скоро, при положение че секи сезон градите отбор и секи сезон си пордавате най добрите играчи, и като добавим и "уникалните" трансфери на чичо Венгер е нормално. 4 - Аршавин направи впечатлие в началото, после дупка, Чембърлейн влезна няколко мача, направи добро впечетление но дотам, повече търкаше пейката. Косчелни що годе стойносте, и Вермаелен е качествен. Шамак и Жервинио - дупка. Нщ против Арсенал, добър отбор сте си но до там.
18.08.2012 00:32
Баааахти, думата "хейтъри" попринцип не я употребявам, но за всеки 2ри коментар по-долу, само това мога да кажа.Гледате как и последната ви надежда си замина и ви е мега яд, смешни сте !
17.08.2012 23:26
*beer* 20 номер 20 ТИТЛА*beer**cup**cup**cup* CHAMP20NS
17.08.2012 23:26
Защото ще ни донесе 20-та титла *beer*
17.08.2012 23:08
на втората снимкат е напушен много здраво *smile*))
17.08.2012 22:20
Бербатов не е картотекиран, тоест до няколко дни ще се продаде, и Перси взима 9-тката.. Все пак НЕуспех му пожелавам *smile*
17.08.2012 22:36
не е картотекиран *lol* недей да пускаш лафове неуспех ... смешник яд те е че ван Перси избра по - добрите когато тевез отиде в сити някъде да имаше такижа коментари като твоя
17.08.2012 22:17
И защо пък трябва Робин ван Перси да си сменя номера на фланелката. Защо Уейн Рууни не си го смени. Според мен, ако беше станало обратното (Ван Перси да беше от много години в състава, а Уаза да беше купен сега), може би щеше Рууни да си смени номера, а не Перси, както е в сегашния случай.
17.08.2012 21:57
хаха знаете ли според мен защо само му дали 20 номер защото там в една тема четох че от Перси се иска някъде 20 гола да вкара за МЮ през новия сезон.А и само да не забравяме номера не прави играча.
17.08.2012 21:33
Грозни одеяла.
18.08.2012 02:42
Хаахаххаха особено резервните рулират. Как може отбор с такива екипи да се подиграва с екипите на друг отбор. Това само фен на Барселона може да го направи. Не един път е доказвал простотията си. [@link http://www.fcbarcelona.bg/wp-content/uploads/2012/05/New-Barca.jpg]
18.08.2012 02:38
Хахаха може да са покривки, одеала, дюшеци и т.н. но вашите сокове са в пъти по-смешни.
17.08.2012 21:12
Е какво им е на екипите?! Е, да малко нетрадиционно е с тези райета ама се свиква, по-предния сезон, когато бяха с яките също не ми допадаха ама бързо свикнах, сега е същото.
17.08.2012 20:55
Екипите*
17.08.2012 20:54
Абе РВП е на 29 има кой знае още колко години футбол не висота и вие фенчетата на Арсенал какво искате да си отиде кариерата му без да зърне купа... Нормално е след толкова много години и изпуснати трофей да потърси нещо ново , а иначе икипите който ги е мислил хич не го бива...
17.08.2012 20:30
Доста грозни екипи. *sick*
18.08.2012 00:34
А за екипите, нашите поне не са от типа синя водна боичка с лентичкаааа ;д Яко сад за този трансфер, че чак започнаха екипа да обиждат ахах ! *lol*
17.08.2012 23:11
Ти ли го казваш!? Поне не са цвят тип - бензин във вода! *lol*
17.08.2012 23:05
е те вашите щото са много хубави, титулярния ви прилича на сок с горски плодове, а резервния на лимонада с портокалов сок. а иначе покривката ми в кухнята е по-хубава от екипите на юнайтед *joking*
17.08.2012 20:21
Фен съм на отбора , заради неговата борбеност и дух - а не заради пари! Станах фен на Юнайтед 1999г. след финала с Байерн и ще е така до край .*cup**cup**cup**smile**smile*
17.08.2012 20:03
РВП взе покривка номер 20 в Юнайтед *lol*
17.08.2012 22:53
Пък и гледай Сити пак да не ви отупа с 6:1 !!! Хахаха
17.08.2012 22:50
Хахахах *lol* Не ме разсмивай ! Ти гледай случайно да не бием с 5:0, 6:2 или да ви отнесем на Уембли отново с 3:1 ! *joking**joking**joking*
17.08.2012 21:57
Няма значение екипите и покривките важното е ,че тоя сезон пак ще падате с 8:2!
17.08.2012 20:04
хахахахахах
17.08.2012 19:17
Това е футбола движи се от парите 1 играч който 8 години го чакаш да направи нещо и последната година показа класа и веднага го гълтат с големите си пари не знам какво ще правят отбори като дяволите ако въведат лимит примерно от 10 милиона на трасферен пазар....на готово е лесно само това мога да кажа.И после защо имат милиони фенчета защото играят парите а не лоялноста нея просто я няма и масата харесва това....
18.08.2012 16:54
Просто е за цирей като теб я напиши кои са тия хора за които са пръснати тея 450 милиона???? А аз ко да направя като арсенал са бедняци а и числата говорят сами за себе си виж нашите успехи и после и вашите и пии една студена водаа
18.08.2012 16:47
За последните 10 години Ман Ю са изхарчили около 450 милиона само за трансфери какво ти говори това ??? че ако не са парите и Ман Ю няма да ги има Арсенал купиха 10 играча за 40 милиоха и после ги продадоха за 206 милиона направи си равносметката и сприми да ми пишеш глупости да не говориме че и 3мата който изреди не са нищо усобено...просто това е истината Ман Ю = Пари няма ли пари няма и отбор *lol* виж колко е просто всичко.
18.08.2012 16:17
Ами Погба който отиде в Ювентус или Фрайерс или Кийн и тримата имат бъдеще но парите си оказаха влияние за Погба защото Ювентус му даваха с около 30 000 повече заплата и затова той отиде там. А иначе Юнайтед не са от отборите които са богати за последните години те не купуваха известни даже обратното ето купуват Чичарито който до преди 2 сезона никой не го знаеше също така и братята Да Силва и Македа и Бебе и Линдегард. Единствения дето купиха така по-скъп беше Де Хеа обаче за него тия 20 мил. бяха пари напразно защото той е млад и 20 мил. са много. Тая година те купиха 2-ма известни и съм малко по доволен но неможеш да кажеш че Юнайтед са от отборите които имат пари дори те са в голяма криза заради тея Глейзар *smile**smile*
18.08.2012 00:40
Ма и ти си голем разбирач!! 1- Мислиш ли че само и единствено за 70 000 ще отиде в Юнайтед?? Разбирам да бяха 170.000 разлика но то са 70. Съвсем нормално е когато играч сменя клуба да получава по висока заплата или греша? пък да не говорим за играч от класата на Перси. 2 - Този дълг е на собствениците не е на клуба просто е писан на негово име!!! Трансферите са ни долу горе добри, има лоши има и добри, и нз как съдиш играчи като Де Хеа и Джоунс който имат един сезон в Юнайтед и нямат дори 23г. (с къф акъл просто??) 3 - За Насри може и да търка пейката в някой др мач но си взема по добра заплата и още първия си сезон дигна купа, нщ което в Арсенал няма как да стане скоро, при положение че секи сезон градите отбор и секи сезон си пордавате най добрите играчи, и като добавим и "уникалните" трансфери на чичо Венгер е нормално. 4 - Аршавин направи впечатлие в началото, после дупка, Чембърлейн влезна няколко мача, направи добро впечетление но дотам, повече търкаше пейката. Косчелни що годе стойносте, и Вермаелен е качествен. Шамак и Жервинио - дупка. Нщ против Арсенал, добър отбор сте си но до там.
17.08.2012 23:11
ЕВАЛАТА ПИЧ, аз съм фен на Ливърпул, но Арсенал са ми адски симпатичен отбор и ви пожелавам всичко най-добро тая година. И дано и ние и вие да смажете Юнайтед *lol*
17.08.2012 22:59
а арсенал колко имат бе пич за стадиона дето го построиха само знаеш ли????? дълговете на клуба в размер на 318 милиона паунда, взети за построяването на новия стадион „Емиратс",
17.08.2012 22:34
Гледам те, че си разбирач и ти, затова ще ти напиша някои неща: 1. Арсенал предложиха на РВП 130 хил паунда седмично, което май е рекорд за клуба. Твоите му дадоха 200 хиляди. 2.Отборът ти има около 400 милиона паунда дълг, така че явно икономиката ви куца яко.Очевидно и трансферите - много пари за играчи, които вече вървят надолу или просто не изгряват. Примери : РВП, Фил Джоунс, дори и Де Хеа. 3. Насри когато отиде в Сити за трофеи търка пейката половината сезон, така че не е допринесъл кой знае колко. А и не знам кой отива за трофеи в отбор, който е печелил 1 купа в последните 30-тина години. Видяхме ги и тая година как спечелиха, но ти май помниш дори по-добре *wink* 4. Трансферите на Венгер са си доста смислови - Аршавин, Вермаелен, Косчелни, Окслейд-Чембърлейн, сега и тая година. Шамак и Жервиньо все още не ги слагам там, но ще видим. Като цяло обаче това няма значение. Факт е, че играчите ни искат да си ходят, като тоя последния направо счупи нагломера. Тия оправдания с титлите не ми се слушат, защото има играчи като Джерард, Тоти и Дел Пиеро, които са изстрадали адски много за клубовете си без значение трофеите или парите.Както и да е - Арсенал в крайна сметка си остава голям клуб и рано или късно трофеите пак ще дойдат.
17.08.2012 21:24
И дай да не правим трансфери тогава?Защото на теб не ти изнася?Юнайтед е похарчил 40 милиона този трансферен прозорец и по-малко от 10 миналия,когато само си взехме юношите от другите отбори.Това,че Арсенал всеки сезон си продава капитана(първо Фабрегас сега РВП) чий проблем е?ПСЖ като са дали 200 милиона само този трансферен прозорец?И се замисли,че хората не търсят пари,а трофеи.Ако си мислиш,че Насри е отишъл за 30к повече в договора си се заблудил жестоко.На него както и на много други им писна от трети места,отпадане по дебилен начин и черешката на тортата,загуба на финали(особено този с Блекбърн за Карлинг къп бе истинско бижу).А да си забелязал случайно,че няма голям футболист,който да желае да акостира на Емирейтс?
17.08.2012 21:13
Еми ето пак доказваш че фенчетата на Ман Ю гледат парите 1 от собствениците бил по-богат от Абрамович *lol* и мене какво ме бърка аз гледам футбола но нали на фенчетата ман ю парите са ви фикс идея колкото до тия отбори който говориш и те хвърлят яко пари въпроса е че го правят от скоро а дяволите го правят от има няма 8 години и миналата година хвърлихте яко пари седнали да съдят Сити че вие сте същитете.
17.08.2012 20:56
Какви пари бе мой?Ние ако имаме пари Сити,Челси и ПСЖ какви са?Ти ако мислиш.че РВП е дошъл заради парите значи си ама МНОГО заблуден.Само да вметна,че в Арсенал бяха готови да му дават по-голяма заплата от колкото в Ман Ю.Човека обаче иска ТРОФЕИ.Както се каза много пъти вече е 30 годишен,а един път не е вдигнал купа над главата си.Само информативно,защото те виждам,че си фен само на хартия един от съсобствениците на Арсенал е с 3-4 милиарда по-богат от Абрамович,това,че вие не сте му дали мажоритарен дял си е изцяло ваш проблем.
17.08.2012 20:05
Не завиждам просто погледни реално на нещата яд ме е прав си че има такива продажници....и не хваля само школата и трениьорите са добри и като стил и футбол Арсенал са класа въпроса е че има много продажници.И я да те питам щеше ли да си фен на Ман Ю ако нямаха тея пари я само това ми кажи ???Не разбира се повечето сте комерсчета малки които гледат паричките *lol*
17.08.2012 20:02
Хах не ти говоря за играчи от преди 10-15 години чети какво пиша последните 7 години да не говориме че Уелбек вопще не е мерило....и Арсенал не правеше качествени трасфери защото няма парите на Ман Ю ама ти нали не ги броиш за нищо нали си фен на такъв отбор....Венгер разчиташе на млади играчи да ги развие както стана с Фабрегас Клиши Насри сега и Перси сигурно и Сонг но човека не е проумявал че повечето футболисти са продажни копеленца защото вярвай ми той и Венгер го каза Перси само заради парите отиде при дяволите титли...че миналата година колко купи взехте...даже и в ШЛ не играхте просто разбери Юнайтед ги крепят големите пари няма ли ги няма Юнайтед защото за последните 7 години нямате и 1 качествен млад играч който вие да сте развили замисли се.Изгрява някой играч и веднага го прибирате хулите Сити но и вие сте същите даже по зле ви го правите от поне 8 години....
17.08.2012 20:01
Само школата ви остана - след като отбора ви се разпада !Хвали си я - тя ти остана !Знам , че много те е яд и ЗАВИЖДАШ , но какво да се прави !*wink**wink*
17.08.2012 19:42
Ами тогава от къде са Гигс, Скоус, Уелбек а ??? паднали са от небето така ли ако Арсенал си мислят че ще направят нещо с тяхната акадения да вземат играчи само от там много се лъжат!! Кажи кой им беше последния смислов трансфер като изключим от тая година а?? Един Чамак ли коее??
17.08.2012 19:32
Хах колко време чака че преди последния сезон РВП беше гола вода последния сезон му порсна работа и веднага се продаде еми няма лоялност в тоя отбор видяхме какво стана и с Бекъм и Роналдо Ван Нистерой и Бербатов няма никаква лоялност всичко е пара при тия ако не са парите Юнайтед няма да ги има на картата гарантирам ти нямат 1 футболист от школата последните 7 години и купуват само на готово така че не ми пиши глупости а приеми истината.
17.08.2012 19:24
А той колко време чака трофей?Колко финала изтърва?А,точно Юнайтед грам няма да ги заболи ако сложат лимит на трансферите.И пак точно Юнайтед ли няма лоялни играчи?Гигс,Скоулс,които имат повече трофеи от целия клуб Арсенал сигурно и тях сме ги "взели на готово". Относно номера той е повече от символичен за това за което ще се бори Манчестър Юнайтед.
17.08.2012 18:51
Обсада на титлите!!! Искам требъл! *angry**angry**thumb_up**thumb_up**thumb_up**wink**goal**goal**goal**goal**goal**goal*
17.08.2012 18:30
Ще пасне идеално 20 гола минимум
17.08.2012 18:25
Почвайте!