Това каре ще стряска в ШЛ, само Барса, Реал, Сити и Байерн изглеждат по-мощни в атака

12:30
Това каре ще стряска в ШЛ, само Барса, Реал, Сити и Байерн изглеждат по-мощни в атака
Пари Сен Жермен е пред закупуването на Златан Ибрахимович, а ако това стане тимът ще има всички шансове да смачка конкуренцията във Франция, но и да търси нещо голямо в Шампионската лига.

Жереми Менес и Езекиел Лавеци по крилата. Ибра на върха на атаката, Пасторе в средата на терена. Каре, което стряска, нападателна мощ, с която само Барселона, Реал Мадрид, Манчестър Сити и Байерн Мюнхен могат да се похвалят.

При наличието на супер-таланти като Пасторе и Менес и закупуването на Лавеци и Ибрахимович ПСЖ има право да претендира, че разполага с повече класа в атака дори от колос като Манчестър Юнайтед, или поне, че не отстъпва на червените дяволи.

Само времето ще покаже дали наистина парижани ще направят значим пробив в ШЛ, но едно е сигурно, купят ли Ибра и с играчите, които имат в офанзивен план, от ПСЖ могат да са спокойно, че ще бележат много през сезона.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

psg_1970
15.07.2012 18:30

Мисля, че този сезон името ПСЖ ще се възроди! *beer* Не знам дали ще пожънем успех в Шампионската лига, но със сигурност ще се представим във вътрешните турнири. Въпреки това не можем да сме сигурни за нищо, защото знаем що за нещо е френският футбол. *smile*

mario93
16.07.2012 16:14

Говори си ако ще и от преди каменната ера да си от Псж,такива ги слушам от всеки,то тук всеки е фен на даден отбор от ,преди Абрамович,Мансур, Саф,*joking*

psg_1970
16.07.2012 11:23

За разлика от някои псевдо-фенчета аз ще си остана завинаги от любимия ПСЖ! *beer* А ти дали ще си от Челси ако Абрамович му омръзне да си влага милиардите? Аз съм фен на ПСЖ много преди катарците! *stop*

mario93
15.07.2012 21:33

МНого ми е интересно какво ще стане ако Малага купи Роналдо,Меси,Иниеста,Давид Силва,ЦУни Гуни,дали ще си от Псж

Martinho85
15.07.2012 07:14

"Само времето ще покаже дали наистина парижани ще направят значим пробив в ШЛ, но едно е сигурно, купят ли Ибра и с играчите, които имат в офанзивен план, от ПСЖ могат да са спокойно, че ще бележат много през сезона".....А бе божеее,слезте на земята малко,какво толкова го хвалите тоя Ибра,за мен не е нищо особено,даже в някои мачове е пълен смешко...Вие го направихте уникална звезда,дъра-бъра си говорите общо взето...От къде си мислите,че всички нови играчи ще си паснат и точно тея ще играят,да не би вие да сте треньори на ПСЖ....Тръгвате с пълна кошница от надежди за ПСЖ в Европа,ама да не се скъса рано,както тази на Ман Сити миналата година....

LevSkarCh3
14.07.2012 20:41

най-интересното във всичките коментари е, че фенове на Барселона и Ман Ю (главно) спорят за най-добрите крила .. и тук таме феновете на Челси се обаждат да кажат и за техните, че стават ... все едно да си ги похвалят щото никой не се сеща за тях ... чак е смешно ;дд

ryangiggs1000
14.07.2012 16:48

[@link http://en.wikipedia.org/wiki/1968_European_Cup_Final] за бебета на Мат Бъзби някой да се сеща?Жалко,че не мога да намеря видео от финала.

mario93
14.07.2012 16:42

И какво мрънкахте толкова за начина по който спечелихме ШЛ.Интер по същия начин спечели,а на тях никой гък не каза

ryangiggs1000
14.07.2012 16:40

"УЕФАлона" за тях в последните 4 години освен в мача с Челси от 2009 само тогава не заслужаваха да бият,във всички останали двубои бяха по-добрият отбор(включително финалите с МЮ),а и не е като да не са били рязани (двата полуфинала с Интер 2010) мачовете с Реал(Мадрид) където се допускаха огромни грубости и т.н

ryangiggs1000
14.07.2012 16:44

Аз не съм казал,че Юнайтед не подпиран,но тука някои хора изкарах,че Уеб е спечелил всичките трофеи.

homiie
14.07.2012 16:42

и срещу Мадрид ги подпираха много, както и да е не ми се спори на тема съдийска подкрепа, щото такава има във полза на всички отбори

ryangiggs1000
14.07.2012 16:38

[@link http://www.youtube.com/watch?v=aEZBzNhbVMU&feature=related] на 0:35 това не е дузпа и червен?

mrkamenica
14.07.2012 16:44

Първо на първо Уелбек се спъва в крака на Кейхил, а и да речем че има фал е извън наказателното поле ВЗЕМИ СЕ СЪВЗЕМИ МАЛКО !!!

homiie
14.07.2012 16:41

е той Плейбека се спъна във краката му.. и до колкото виждам играе с топката (не знам дали съм прав, много бързо върви)

ryangiggs1000
14.07.2012 16:34

Значи,когато подкрепят Юнайтед или Барселона веднага следва-Уефалона Съдийчестър и т.н,но когато е някой друг отбор-е случва се???

messyfan
15.07.2012 12:38

Бях решил да не пиша повече коментари по темата но ме предизвикваш далеч извън нея.ОК,ти явно си настроен против Барселона.Годината е 2008,мач-реванш на Камп Ноу -Барселона-Интер в ШЛ.1000% гол от ЗАСАДА на Милито и Интер елиминира Барса и е на финал.Мача предшестващ този,за който ти споменаваш на Арсенал-Барселона бе свирена ИЗМИСЛЕНА ЗАСАДА за гол на Меси при 0:1в полза на каталунците и при следващ гол от тяхна страна мача свършваше.Да ама не и той завърши наравно.За мача с Челси преди няколко години си прав,но чак пък толкова дузпи хайде де....Правят се грешки,човешко е ама да се гледа с негативизъм само към Барселона е изнервящо.

darkway
15.07.2012 06:41

Хахахаха ти пък нищо не каза къде подпирали Барса ще ти кажа само 2 случая в Шампионска лига за да мълчиш срещу Челси на Стамфорд Бридж , ако беше свирил обективно съдията и беше дал дузпа една от може би 3 те положения да ви бяха взели финала , другата е с Арсенал и червения картон на РВП по измислен червен картон аз в Шампионска Лига не бях виждал отбелязвам .. за "ритане на топката след съдиийски сигнал" в който случай и РВП може да не е чул сигнала за засада мисля беше в случая *smile* Да не изброявам и другите че няма да ми стигне цял ден ....

MaLkO_LuD94
14.07.2012 19:49

Ми тогава защо говори че Барса са подпирани като това се отнася за всички отбори хаха *lol*

John_Jameson
14.07.2012 19:34

Пич, homiie правилно го каза - всички отбори в Европа са били подпирани в даден момент, но тва е, едва ли ще дойдат по - добри съдии *lol* Пък и ще е по - добре, ако оставим съдиите да си гледат работата, понеже и те са под голямо напрежение, защото знаят че винаги ще има някой, който ще е недоволен от тях. *tongue*

MaLkO_LuD94
14.07.2012 19:22

Къде са подпирали Барса я да чуем ??? *lol*

MaLkO_LuD94
14.07.2012 19:15

Няма какво да спориш с тия откажи се *wink* Само ги питай кога има засада да видиш че половината не знаят *lol* Той е на 13 но ти вика лапе ??? Представи си *lol*

homiie
14.07.2012 18:10

абе квото и да говориш ВСЕКИ топ отбор в Европа е бил подпиран.. Било то Челси, МанЮ, Барса или който и да било.. Проблема е там, че тези тъпи съдии ако се махнат, няма да дойдат по добри :х

Johan_Cruyff_14
14.07.2012 17:10

Какво да говорим? Както каза човекът единственото място, където бяхме подпряни в голям мач през последните години(макар че и там да е спорно, за мен тези четири дузпи, които норвежецът не ви свири, бяха две, а толкова не бяха свирени и на нас плюс малоумния червен картон на Абидал, един спестен на Босингва, както и една спорна засада в първия мач). А защо никой не говори за онази пародия на европейски шампион Интер и как те стигнаха до финала? Защо не се говори за гола от засада на Милито, за неотсъдената дузпа за шпагата на Снайдер срещу Алвеш, за отменения гол на Боян? Защо не се говори за спестените втори жълти и червени картони на Карвальо и Диара, но за грешно отсъдения такъв на Пепе? Защо не се говори за засадата на Гигс при гола на Руни на ФИНАЛ на ШЛ в Лондон? Ще ти отговоря защо - защото този, който печели титли е този, който поражда завист и комплекси у по-малките клубове и техните фенове. И всичко това не е измислица, мога да представя снимков и видео материал, който го доказва.

homiie
14.07.2012 16:37

не съм отрекъл, че и нас са ни подпирали, но при вас се оливат, да не говорим за УЕФАлона

ryangiggs1000
14.07.2012 16:25

Арсенал за разлика от Челси е клуб с история и традиции,Ливърпул като не печели дали няма фенове?Да не говорим,че Арсенал след 2-3 години Усманов ще си прокара пипалата и ще има нов богаташки клуб.С дузпи сме биели ехехехе пак те питам защо не изгониха Кейхийл и не дадоха дузпа за Юнайтед,тогава мача свършваше.

mario93
14.07.2012 16:50

Вади каквото си искаш

ryangiggs1000
14.07.2012 16:48

А щото вие не сте се борили сякаш?Или да вадя статистики от сезоните?

mario93
14.07.2012 16:46

А после се борехте за оцеляване

ryangiggs1000
14.07.2012 16:45

Бяхме спечелили КЕШ и много повече трофеи отколкото Челси преди Абрамович.

mario93
14.07.2012 16:44

Не ама отговори ми на въпроса къде бяхте преди Саф

ryangiggs1000
14.07.2012 16:42

С тия добри футболисти какво спечелихте?Колкото Арсенал с РВП,Фабрегас и Насри.А това,че нито един играч на Челси не е печелил Златна топка/обувка да ти говори нещо?

mario93
14.07.2012 16:38

А ве смешен Стига с тоя Абрамович ле запей друга песен вече,преди него се едно сме нямали добри футоблисти,да си чувал за Дзола,,Ди матео Еманюел Пти,Торе Андре Фло,Джанлука Виали,Джими Флойд Хаселбанк.Ама като заговори къде щяхте да бъдете без Фърги ,във втората дивизия

homiie
14.07.2012 16:34

[@link http://www.youtube.com/watch?v=H-tJ5gUeJzc] - ето ти го момента са рамирес, чиста дузпа

ryangiggs1000
14.07.2012 16:33

Този лаф го слушам в Англия от както ви купи Абрамович,то не бяха закани за доминация то не бе чудо,да не стане като с Интер взеха ШЛ и забравиха за Европа.

ryangiggs1000
14.07.2012 16:32

Покажи ми видео от този момент,че не се сещам,а я да подсетя феновете на Челси как по-миналия сезон наваксаха 12 точки?И,че в мача с Тотнъм имахте ДВА(2) нередовни гола?Само заради това имахте шанс да се борите за титлата с Юнайтед иначе мача ставаше протоколен.

homiie
14.07.2012 16:30

добре, извинявам се тогава

mario93
14.07.2012 16:30

Този кометар не беше за теб ле*lol*

mario93
14.07.2012 16:29

Ми отворко защо не дадоха дузпа на реванша в шампионската лига срещу Рамирес,

homiie
14.07.2012 16:29

Арсенал ще си остане с тая традиция, за разлика от Челси, които сега пишат своята история

ryangiggs1000
14.07.2012 16:17

До коментар [@comment 1124356] от [@user mario93]:

Само от начина на писане и поведение се прави сметка кой на колко е?Ти си очеваден просто,тъй като си на бая ниско интелектуално ниво мисля да не се занимавам повече с теб *wink*

mario93
14.07.2012 16:08

Е много големи разбирачи се навъдихте.Едната половина от купите на Юнайтед е дело на Фърги,другата да Роналдо,а най-голямата на Уеб

homiie
14.07.2012 16:23

и да е една дузпа, въпроса е там, че само с дузпи можете да биете..

mario93
14.07.2012 16:23

Какво 3на1 та ако не бяха им дали навреме тази 1вата още,щяха да лапнат до края на мача ще някое зайче във вратата си.Те бяха умрели след 3тия гол.

ryangiggs1000
14.07.2012 16:21

Чакай малко,ами първото полувреме като трябваше да даде дузпа и да изгони Кейхийл?И беше 3:0 той даде ЕДНА дузпа(тъй като първата си я имаше) вие като сте такъв отбор преднина от 1 гол не може ли да я пазите?[@link http://www.youtube.com/watch?v=366yPmNPQco] това сигурно не е симулиране,гмуркане и т.н?Особено на Шева.

homiie
14.07.2012 16:19

Една грешка е това за ФАК, а на вас оня плешив боклук Уеб видя, че ще ви пръснем г*за при 3-1 и веднага ви даде 2 дузпи смешника със смешник.. щяхте да станете за посмешище

ryangiggs1000
14.07.2012 16:13

АХАХААХАХ Роналдо леле леле.Личи си,че си на 17 най-много Роналдо донесе на отбора 9 купи...от 60.Именно заради него пропуснахме да станем първия отбор защитил титлата си от ШЛ.А вие без Абрамович до Лига Европа щяхте ли да стигнете?А като говорим за съдии я разкажи как взехте последния FA cup?В два мача два спорни гола и двата неотсъдени,но ако е за Юнайтед то веднага е реферско бутане.Май на Абрамович му е писнало да дава милиони на некадърници и е почнал да плаща на съдии.

demetrio
14.07.2012 16:12

Щом едната половина е на САФ другата на Ронладо за Уеб не остава нищо !!! *lol*

ryangiggs1000
14.07.2012 16:01

Гигс-33 трофея,Челси+Сити-38....

Martinho85
15.07.2012 09:46

Не те имам за някой хеътър или заблуден фен,ама с този твой коментар не съм съгласен...И ти добре знаеш,че който и да се махне няма как да ни пълнят кошницата и пак ще си останем водещ отбор,силата на Юнайтед не е в Скоулси или гигс,нито в САФ...Много си мислят,че като се махне той нещата ще тръгнат надолу,ама аз не мисля така...Временен спад може да има,но след него клубът пак ще бъде номер 1 сред заподозрените за титлата...А че Фъргюсън държи докрай и двамата/гигс и Скоулс/ си е ясно,че е грешка,ама можеш ли да налееш акъл на такъв горделив и рядко приемащ чуждо мнение човек,още повече като са има предвид че е британец и егото му е голямо...А за мача с вас 3-3,какво сме виновни ние,че съдиите удрят това рамо,аз да не го искам,не разбирам защо се хвърлят негативизмите от такива съдийски грешки не върху съдията,а върху облагодетелстваният тим!?!Аз тази помощ,а и самия клуб,съм сигурен, че не я искаме...А,че едната дузпа бе чиста,не можеш а отречеш!

MaLkO_LuD94
14.07.2012 19:08

Само да ти кажа че Скоус и Гигс са в пъти по-велики от целия ти клуб и всички в него взети заедно *wink* Абе смешни лапета освен да обиждате нещо позитивно не можете ли да кажете ??? Като не знаеш какво да говориш поне мълчи *smile*

homiie
14.07.2012 16:25

Точно Гуардиола каза, че чака Челси да му предложат договора (слава Богу, че не го направиха)

ryangiggs1000
14.07.2012 16:23

Нали помниш,че ще има една армия мениджъри,които ще искат да поемат кормилото на Юнайтед.Гуардиола примерно си няма отбор и каза,че ще се върне 2013,а САФ ще се пенсионира тогава.Хайде събери 1+1

homiie
14.07.2012 16:21

Гигс тая пенсия е на 1000 години, сега като се пенсионира и другата пенсия (саф) Сити, Челси, Арсенал и Пул ще ви пълнят кошницата.. до тука бяхте с титлите, най-много още една да вземете тая година.. Той САФ ще предлага договори на пенсийките гигс и скоулс докато не изсъхнат, дъртаците им с дъртаци

stoinochelsea
14.07.2012 15:59

До коментар [@comment 1124329] от [@user ryangiggs1000]:

Ами ти какъв си бе и като ти чета само никнейма умирам от смях Гигс дъртака

demetrio
14.07.2012 16:02

Този дъртак има 12 титли от ВЛ и 2 ШЛ, така че мисля че не заслужава да бъде обиждан от хора които му завиждат!

ryangiggs1000
14.07.2012 15:55

Пари,ама трофеи имат ли?А за това каре просто е обидно да сравнявате дузпаджия като Ибряма с който и да е от Барса/Реал.И пак гледам отборите основани 2005 и 2008 са надигнали глави.Хехехе не е ли смешно да са дадени над 1 млрд евро и пак да играете с 10-0-0?След 10-15 години може и да стигнете...Арсенал и след още двайсетина да приближите Юнайтед и Пуул.За Европа не говорим,защото Милан и Реал(Мадрид) с експресен влак с/у тях да вървите няма да ги стигнете.Аре дайте още стотина милиона и като дойде Барса палете свещички,щото не всеки ден е ГРЕДИВден.

Jack_19
14.07.2012 15:44

И какво искате да кажете,че Уолкът РВП и Подослки ( Арсенал). Мата Торес и Азар (Челси) .. Бейл,Адебайор и Ленан (Тотнъм) са по слаби от тези ли -Менес,Лавеци и Ибра ??? дададада другия път.... Много са добри няма спор,но трябва да мине малко време да може да свикнат един с друг...

gQg
14.07.2012 14:22

Боже мой Вальо бил най-доброто крило в момента, по-голяма глупост не бях чувал. От юнайтед съм, но всички са дупки с изключение на няколко играча и ако съра не купи никой скоро ще почнем да се борим за топ 4.

shifo76
14.07.2012 14:22

[@link http://www.youtube.com/watch?v=Gut8edY6yqw] - Валенсия
[@link http://www.youtube.com/watch?v=8B0CG8V-zFs] - Йънг
[@link http://www.youtube.com/watch?v=2e7cZeU-oPs] - Нани
Изгледайте трите клипчета (ако може целите да ги изгледате, без да превъртате) и пак кажете ,че има по-добри крила от тези на Юнайтед!*erm*

jimidim
17.07.2012 15:14

Абсолютно си прав...нагледали сме се на рекламните клипове на знайни и незнайни такива.На запад му викат PR акция.

demetrio
14.07.2012 16:11

Еми уточнявай се има голяма разлика

mrkamenica
14.07.2012 16:09

Ама Йънг е за скокове във вода

demetrio
14.07.2012 15:40

Майкъл Фелпс - 8 златни олимпийски медала.

mrkamenica
14.07.2012 15:29

По-добър плувец от Йънг няма *joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking*

mario93
14.07.2012 14:48

Ми кажи ми с какво са по-добри от един Бейл например отворко

homiie
14.07.2012 14:45

не може да няма по добри крила.. Сега не се сещам, но според вас, феновете на Юнайтед, по-добри играчи от вашите няма..

Premierleague9
14.07.2012 14:44

А пък вие (анти-феновете на юнайтед) ги правите по-слаби от Кристовао Рамос и Присо.

mario93
14.07.2012 14:34

О да вие като са от манчестър юнайтед ги правите все едно са по-добри от Роналдо и Меси не дрънкай глупости.Ще ми показва подбрани клипчета.То на всеки футболист,избират най-доброто,в клиповете.Пиши в Ютуб един Даниел Младенов и да видим дали нещо по малко прави от Валенсия,Нани

stenkata
14.07.2012 14:19

абе някпой може ли да ми каже кви са тия класаций от страни за коментатори...

rusanovhr
14.07.2012 14:11

Всъщност нападателите/крила тип Роналдо се наричат Вътрешни нападатели(Inside Forwards). Те стартират по линията, като влизат навътре към центъра с дрибъл или при пас. Такъв тип играчи са от 5-6 години или откакто почна да се налага схемата 4-2-3-1. Известни играчи: Кр. Роналдо, Робен, Меси(така почна кариерата си отдясно). Крилото е играч, тип Бейл, Мартин Петров, Марк Овермарс. Тези играчи "прегръщат страничната линия" и се отличават с бързи спринтове и добри центрирания. А за глупоста, където беше писано, че Сър Алекс наложил играта с атака по крилата и БЕКОВЕТЕ, не е вярно. Първият отбор, който казва на бековете да се включват в атаката и да помагат по крилата е националния отбор на Бразилия в Световното Първенство през 1962 мисля. *smile*

jimidim
17.07.2012 15:12

Ето,това е верния отговор.Тоталния футбол,наложен от Р.Микелс в Аякс в на4алото на 70 години.Постоянното преливане по крилото на Сурбиер с Джони Реп.Но да го обясниш на тези деца е излишно.Няма как да те разберат.Не разбра ли,4е на 80 % са "коне с капаци"..И относно тезата кой е крило и кой не,пак си прав.Ако слушаш тези небивалици за "4исто" крило,то те трябва да са залепени за тъ4 линията,и да нямат и по един гол на сезон.

Johan_Cruyff_14
14.07.2012 14:48

Както каза за плеймейкърите - опитват се да ръководят играта. Целта на фланговите футболисти е да изострят атаката , без значение дали ще спринтират по тъчлинията или ще влизат към наказателното поле. Така че не виждам какъв е проблемът.

rusanovhr
14.07.2012 14:36

Наричат ги крила от "различен тип" само в България и многознаещите български "специалисти". Има си термини за всеки пост. Виж има различни типа плеймейкъри(Пирло, Скоулс/ Кака,Снайдер), но и двата типа се водят плеймейкъри и се опитват да ръководят играта. А в нашият случай крилото и вътрешния нападател имат различен стил на игра.

Johan_Cruyff_14
14.07.2012 14:31

Това не пречи да ги наричат крила, има много типове от този род. А колкото до това с бековете - огромна глупост, която я е написал, веднага се сещам за Холандия на Ринус Микелс, където много често бековете и крилата си разменяха местата.

Johan_Cruyff_14
14.07.2012 14:26

Не ми показвай разни материали, при сравнение на индивидуални качества те нямат никаква стойност, всеки играч има n на брой клипове в мрежата.

MaLkO_LuD94
14.07.2012 13:56

До коментар [@comment 1124233] от [@user homiie]:

Няма какво да споря с 10 годишно лапе *wink*

homiie
14.07.2012 14:01

аз поне си пиша реалните години, понеже виждам, че си сляп, тъп и кьорав ще ти ги кажа - 16.. можеш ли да броиш до толкова ? айде иди си лягай, че ти е късно

homiie
14.07.2012 13:50

Челси ако купят Хълк също стават много опасни - Хълк, Мата, Азар и Торес.. А Шити ги видяхме миналата година с опасното си каре, не излязоха дори от групите хахаха

Gr1kA
14.07.2012 13:44

Та Манчестер Юнайтед имат един Руни и Ашли (Young) , другите са горе-долу плява.

zdravko_ivanov
14.07.2012 13:26

Като добавите и супер стабилния Силва в защита, отбора им става наистина опасен.

mrkamenica
14.07.2012 13:23

Ще ми е интересно дали ще напишат такава статия, ако Челси успее да вземе Хълк и при наличието на Азар, Марин, Торес. Вярно е, че Торес не вкара много миналия сезон, но не се знае какво ще направи тази година *wink*

martinkata2003
14.07.2012 13:18

Начинът,по който Юнайтед използва крилата е единствен и неповторим.Просто самият стил е такъв.Лично аз за пръв път видях този стил да се налага в съвременния футбол от Сър Алекс.В момента много отбори вече го практикуват,но преди беше само Юнайтед.Говоря именно за това как не само крилата атакуват,а биват дублирани от бековете.Ако има разбирателство между тях двамата може да стане страшно и не е нужно да са някакви имена,а е достатъчно да я цъкат като отбор.За пример ще ви дам Гари Невил и Бекъм.Не спираха да се спускат заедно по дясното крило.Никой друг отбор не практикуваше този стил по онова време.Просто нямаше такива WING BACK-ове може би с изключение на Кафу и Карлош.А пък точно Малко луд няма за какво да ми говори,при положение,че в Барса последното чисто 100% крило беше Марк Овермарс.От тогава насам не помня да сте имало такъв тип крило.Може би в момента Афелай,но и неговия начин на игра се изменя заради стила на Барса с тези цък-цък през центъра.*wink*

messyfan
14.07.2012 13:29

Забравяш за Тиери Анри и Гудьонсен в миналото а в сегашно време такива са Давид Вия и страхотните резерви Тейо и Куенка.Вярно е,че стила на Барселона е тики-така но и крилата допринасят за страхотните спектакли на Барса.Иначе за Юнайтед си абсолютно прав и дай да не се отклоняваме от темата,тук става въпрос за ПСЖ.Не е коректно да се обсъждат други теми

MaLkO_LuD94
14.07.2012 13:28

Никои не говори за ТИПОВЕ крила ??? Няма значение кой какъв тип е но гореспоменаните в заглавието отбори са с по-добри крила от МЮ и то в пъти по-добри *smile*

CRonaldo_fen
14.07.2012 13:27

По-добре от това няма как да се каже! *wink* Аз съм на абсолютно същото мнение. Не толкова нашите крила са най-силните в света, колкото просто такъв е стила на игра на отбора (без да подценяваме играчи като Нани, Валенсия и Йънг). *smile* То до някъде се видя това европейско първенство. Отбора на Португалия беше отбора с най-силни крила, а всички знаеме кои са те и от къде са минали...

Johan_Cruyff_14
14.07.2012 13:21

Един Алвеш понеже не е чисто крило...

messyfan
14.07.2012 13:04

ПСЖ правят страхотна селекция с актуални имена в момента.Ако Ибра заиграе в този отбор те ще са безспорен фактор във Франция а да се надяваме и в Европа.Интересно е как ще се представят в ШЛ и дали бързо ще се сработят.Анчелоти е капацитет в треньорския занаят и ще донесе доста успехи с клуба от Париж.

Strraxo
14.07.2012 12:38

ПСЖ може да имат по добри нападатели защото то само Рунни неможе да играе като 2ма но крилата на-никой отбор не са като на Юнайтед по-добри крила никога не сам виждал.

Martinho85
15.07.2012 07:23

Ей го другия заблуден,а бе човек къде слагаш Кайехон,стига си говорил глупости....Или пък крилата на Юве,моите уважения,но техните крила значително отстъпват на МЮ,единствено Барса може да се каже,че имат по-добри такива....

Giroud_92_
14.07.2012 16:07

Ще видиш в бъдеще Чембърлейн *smile*

Johan_Cruyff_14
14.07.2012 15:51

След като ти нямаш адекватен отговор какво точно направи срещу Сити(да речем мачът за титлата, който показа колко е ,,велик" английският футбол и какво зрелище предлага той), следователно не съм се изказал чак толкова неподготвено.

Strraxo
14.07.2012 15:46

Явно не си гледал мачовете щом говориш неподготвено *smile*

Johan_Cruyff_14
14.07.2012 14:05

Срещу Сити направи два брилянтни мача, вкара много голове и много асистенции. Да не говорим пък за Базел - такова грандиозно представяне.

Strraxo
14.07.2012 13:56

Робен хахаахахха... Не се излагай Нани може да не си е личал много но Валенсиа нямаше слаб мач.

Johan_Cruyff_14
14.07.2012 13:55

И от коя медия е въпросното изказване?

Johan_Cruyff_14
14.07.2012 13:54

Крило е синоним на флангови полузащитник, това е неоспорим факт. Аз докато съм гледал Овермарс, ти си ходел прав под масата, така че е редно да замълчиш. И накрая - какви режисьори и какви предавания?!

martinkata2003
14.07.2012 13:53

Преди няколко месеца самия Гуардиола каза,че в момента Валенсия е най-доброто крило в света.Жалко,че не мога да намеря статията,че да ти я покажа.

Juan_Mata10
14.07.2012 13:50

Направи един лош сезон и вече отписвате Робен или май феновете на Юнайтед имате комплекс от него от 2010 *beer*

MaLkO_LuD94
14.07.2012 13:49

В много от мачовете на МЮ Валенсия и Нани дори не можеш да ги забележиш че играят *smile*

Johan_Cruyff_14
14.07.2012 13:49

Бейл, Алвеш, когато играе там, Насри, Силва(тук е спорно, но все пак го включвам)

Gr1kA
14.07.2012 13:46

Пич , свали си червените очила и гледай реално на нещата , а не пристрастно!

martinkata2003
14.07.2012 13:46

Недей да гледаш таблиците,които ти показват режисьорите на предаванията преди всеки мач.Гледай им играта.Говорехме за 100 процентови крила,а не такива,които ми излизат от дълбочина.Пусни си малко изпълнения на Овермарс(понеже вече казах,че той беше последното чисто крило в Барса)и сравни играта му със съвременните крила.Просто такъв тип футболисти вече са на изчезване и понятието се изкриви.В момента всеки флангови футболист бива наречен крило,което не е правилно.

mario93
14.07.2012 13:45

Къде ми го слагаш Валенсия, ма на ли е от Юнайтед

MaLkO_LuD94
14.07.2012 13:45

Рибери, Робен, Ди Мария, Иниеста

Johan_Cruyff_14
14.07.2012 13:44

Валенсия не е и в топ 5 на най-добрите флангови полузащитници в света.

Strraxo
14.07.2012 13:39

Ае кажи ми по-добро крило от Валенсия ?

Johan_Cruyff_14
14.07.2012 13:36

Другарю, не ми обяснявай какво знам и какво не знам. Явно не гледаш много мачове на Барселона, че да спориш за Иниеста - той си е баш крило, което беше и най-голямата грешка на Пеп. Ако под крило имаш предвид някой, който да си повежда топката и да спринтира тип ,,Бейл", тогава имаш доста ограничена представа за това понятие. Изглежда не гледаш и много мачове на Реал - там Роналдо играе като крило, което влиза в центъра от дълбочина. И впрочем Педро е точно крило тип ,,Бейл", за което ти говориш. За Робен си прав, но щом все още малко защитници са в състояние да го спрат, номерата му вършат работа.

martinkata2003
14.07.2012 13:26

Май не знаеш какво е крило.Поинтересувай се малко и пак ела да ми пишеш глупостите си.Какви крила са ми Педро,Вия и Санчес,че дори и Иниеста(той има по-свободна роля,затова може да се поспори).Роналдо отдавна вече не е крило.Беше такова като играеше в Юнайтед.В Реал си го раздава направо нападател,макар че и той си е със свободна роля.За Ди Мария съм съгласен,но не може да стъпи на малкия пръст на Валенсия.Рибери си е звездата на Байерн и играе също като Роналдо по целия терен.Робен не ми го хвали.Това е конникът без глава,а именно перфектния пробив от дясно,навлизане навътре,за да може да си намести топката на силния ляв крак и удар от ъгъла на наказателното поле.Цял свят го научи,че друго освен това не може да направи.

demetrio
14.07.2012 13:23

Да спорим кой има най-добрите крила е безсмислено.Спора ще наподобява като този между Роналдо и Меси.Всеки е добър по свой си начин и с различен стил *thumb_up*

Johan_Cruyff_14
14.07.2012 13:20

Барселона - Вия, Санчес, Иниеста, Педро; Юнайтед - Йънг, Нани, Валенсия и още някой си... Подобно сравнение не е удачно. Реал Мадрид - Роналдо, Ди Мария, Кайехон. Байерн - Рибери, Робен, Кроос Дори и един Ювентус има по-добри крила от вашите.

messyfan
14.07.2012 13:13

Дали наистина си на тези години с които се представяш?За хлапе на 10-11г да нарича най-великият отбор в момента Барселона "Парца" е простено,но за евентуално зрял мъж като теб е непростимо.Май не можеш да приемеш превъзходството на каталунците в световен мащаб.Е,не си сваляй тогава очилата,защото няма как да бъдеш убеден.

MaLkO_LuD94
14.07.2012 13:10

Миии ЛЕЦКА ПОДУЕНСКА *lol*

martinkata2003
14.07.2012 13:09

Третия с по-добри крила е Рафаел Надал. *lol**lol**lol*

shifo76
14.07.2012 13:01

Айде изброй ги , ЦСКА е единия тъпата ти Парца е другия - кой друг отбор има по-добри крила?

MaLkO_LuD94
14.07.2012 12:42

Доста отбори има с по-добри крила от вашите *wink*

stenkata
14.07.2012 12:40

особено Валенсия тоя е машина...

mitko_bezkosa
14.07.2012 12:18

Само Рууни от Атаката на Юнайтед струва повече от Ибра,Лавеци и Менес събрати заедно. *stop*

Martinho85
15.07.2012 07:19

И как ще ми докажеш това твое твърдение?

stenkata
14.07.2012 14:13

ами кво да се засягам...

MaLkO_LuD94
14.07.2012 14:10

Ми не не обиждам проблем ли е ??? И ако го права е много рядко за да се засегнеш ама как да се засегнеш като на теб това ти е като добър ден *smile*

homiie
14.07.2012 14:09

ако не си забелязал обиждаме само кретени като теб *wink*

stenkata
14.07.2012 14:08

ти щото не обиждаш....

MaLkO_LuD94
14.07.2012 14:02

Вие феновете на Челси можете само едно да ОБИЖДАТЕ *wink* То не случайно всички се на 12-13 макс 15 години *smile*

homiie
14.07.2012 13:57

хахаха мечтай си

MaLkO_LuD94
14.07.2012 12:22

Ама нали се сещаш че парите не играят ??? А Ибрата в момента е дори по-добър от Рууни *smile* Лавеци също е страхотен

zerocgti
14.07.2012 12:18

Ебати лапето.. на 13 *lol* Леле, почвам да се чувствам стар.. Кат си представя така, че тука половината са като тоя пич с по 10 години надолу и лошо ми става..

stenkata
14.07.2012 12:39

ти сър роберто на колок мислиш че е и той е на 14-15...

zerocgti
14.07.2012 12:32

Нищо.. радвам ти се.. Не беше форма на обида.. Замислих се колко много време е минало и дали не трябва да спра да посещавам такива сайтове.. започвам да се чувствам "сам". (:

stenkata
14.07.2012 12:31

и кво като съм на 13...

zerocgti
14.07.2012 12:14

Колко стотинки не ви достигат за валерианче, уинър?

Pechenqgata
14.07.2012 12:04

Дали ще има нов доминант в Франция, като Лион на времето...? съмнявам се, просто за 1 сезон не става Ман Сити е примера трябваха им 4 години за да се превърнат в отбор който да има амбиции за нещо по голямо. Вярно е че ПСЖ са си голям отбор в Франция за разлика от сити но пък на европоейската сцена нещата са различни, но знае ли човек трябва винаги да се очаква неочакваното.

Redbula
14.07.2012 12:00

явно за пореден път се пренебрегва състава на Челси с Торес,Мата,Азар и Лампард ,но нищо нека пак ни отписват пък ние пак да станем шампиони!!!

jimidim
17.07.2012 15:20

Явно си там.Аз сън в Лондон от 19 години.Живея и работя в квартала "4елси"И също мога да кажа,4е най- много привърженици има МЮ.Дори Арсенал имат пове4е от 4елси.Но най-лудите и многобройни са на Милуол...Това за Лондон говоря.Но тези тук,няма как да знаят това.А и оби4ат да се пънат.Ей така...за спорта.

Martinho85
16.07.2012 23:32

Друго имах предвид,пич....

mario93
15.07.2012 17:02

Да всеки който питаш от Манчестър Юнайтед ще каже че е ходил в Англия!

Martinho85
15.07.2012 07:40

А бе кой се е хвалил с школа,какви глупости дрънкаш и ти...И вие да имате тренер като Фърги и вие няма да вземете играч с години на тоя пост,просто защото шотландеца е особняк...Инато магаре е,и стига си гледал в канчето на другите тимове,нали си имаш твой отбор,на който си фен,с него се занимавай....И Пича,който е от Англия и ви каза това за феновете е напълно прав,и аз съм ходил в Англия и то в няколко от известните фен клубове там и знам съотношението на феновете,така че и да не ви се иска,и да не ми вярвате истината е такава....И за нея не съм виновен аз,а за оня Кройф,дето каза че Кроос е крило-след тази глупост въобще повече да не се обажда.....коментарите на мартинката също са много адекватни и акуратни,защо ги плюете не знам....И да,има разлика между крило и флангови футболист и то е най-вече по начина по който атакува,както ви обясниха,крилото почти винаги по тъча бяга и атакува,а фланговия футболист често влиза и навътре-за това в днешно време има много микс-играчи,които правят и двете неща едновременно.....

mario93
14.07.2012 16:31

Тоз коментар е за Райан Гигс ,просто се обърках

homiie
14.07.2012 16:27

къф ти е проблема на тебе ве келеш, с тебе ли говоря.. и аз нямам като твоето хоби, а именно да лижа... ти се сети сам

mario93
14.07.2012 16:26

Стига си дрънкал и двамата знаем че при 3 на 0 в 50 мин. си врял в гащите да не стане както със сити.И като Видя тези 2 дузпи и ти се идвало да му лижеш та**ците на Уеб

homiie
14.07.2012 16:22

да водят, те ще видиш как до няколко години арсенал няма 1 пукнат фен да имат хахаха

mario93
14.07.2012 16:18

Еми то си го казва човека,отбор като Манчестър Юнайтед не може да вземе заместник на Скоус и за това го връща от пенсията еми това не говори добре за клубът

demetrio
14.07.2012 16:16

Защо да даваме пари за някой като Модрич след като си имаме Скоулс който се представи на много виско ниво

mario93
14.07.2012 16:13

Хайде като сте толкова велики.Като сте отбор с голямо име,как не можахте да вземете добър играч на поста на дядо скоус,и се наложи да го връщате,а иначе ми се хвалите с хубава школа и с добри футболисти

MaLkO_LuD94
14.07.2012 16:11

Те се кефят на отбори с трофей другата година ПСЖ ако спечели ШЛ ще видиш как всички от един път ще станат привърженици на ПСЖ и ще се тупат по гърдите колко са велики *smile*

ryangiggs1000
14.07.2012 16:08

Абсурдно е да имат повече привърженици преди Абрамович в дербитата с Арсенал имаше моменти когато стадиона им дори не беше пълен.А пък 6-16 годишните се кефят на отбори играещи футбол "с много голове" Челси не е от тях.

MaLkO_LuD94
14.07.2012 16:06

Уточнявай се *wink* най-много привърженици на възраст м/у 6 и 16 години *lol*

ryangiggs1000
14.07.2012 15:59

Контрирай ми аргументите ако можеш,но явно си малък и на възраст и на акъл....

stoinochelsea
14.07.2012 15:58

Млъкни,че ставаш смешен*sad*

ryangiggs1000
14.07.2012 15:56

Живея в Англия от 15 години и с най-много са Юнайтед и Ливърпул.В Лондон Арсенал ви води с МНОГО,а за останалата част на Великобритания не ми се говори.В Уелс примерно никой не ви знае.

stoinochelsea
14.07.2012 15:54

Че откажи се в смемшко такава и между другото Челси е един от отборите в Англия с най-много привърженици

MaLkO_LuD94
14.07.2012 12:09

ПФПФ вие ако станете пак шампиони аз се отказвам да гледам футбол *lol*

John_Jameson
14.07.2012 12:03

Ем, шанс брат *lol*

John_Jameson
14.07.2012 11:57

От тук нататък пред ПСЖ има две алтернативи:
Или ще се сработят и ще станат много силен отбор, или всички тези звезди ще се карат по между си и тима пак ще е силен, но ще е много далеч от това, което всички ще очакват ! *tongue*

stenkata
14.07.2012 11:47

страхотна атака и наистин ако се сработят..*beer**beer**beer**ball*

justbork0
14.07.2012 11:45

Тая година и Юнайтед има ПАУЪР в атака Рууни, Валенсиа, Нани, Йънг и отзад кагава.

josephbg
14.07.2012 11:59

защото и миналата година същите много "пауър" ви донесоха... а и пропусна чичарито, който също е класа

stenkata
14.07.2012 11:42

Внимание наближават новите фенове на ПСЖ...
*angry**angry*

MaLkO_LuD94
14.07.2012 12:20

Аз не говора за теб а по-принцип *wink* Дори ако ги питаш повечето не си знаят играчите но важното е че се правят на фенове Не говора само за Челси а и от другите фенове има много такива *smile*

stenkata
14.07.2012 12:16

не говори за мен защо аз съм на 13 и от 10-11 годишен харесвах Челси но много тогава не гледах мачове...аз си бях От Челси преди да спечелят ШЛ...

MaLkO_LuD94
14.07.2012 12:06

Да вече сме свикнали пълно е с нови фенове на Челси *smile*

7ed0o0
14.07.2012 11:42

А дали ще се сработят както трябва е въпросът?