2 корнера и Тери направиха от САФ легенда
Сега всички анализатори подлагат на съмнение Берба, но за щастие се намират и мнозина, които застават зад нашето момче. Главната тема на този коментар обаче не е един българин, а един шотландец.
Защо някой не постави под съмнение самия СЪР?
Да – Фъргюсън направи от Манчестър Юнайтед хегемон на Острова, но истината е в Шампионската лига. Веднага ще кажете – червените дяволи на сър Алекс триумфираха два пъти в надпреварата. Това е вярно, но как?
Първата титла за САФ в ШЛ дойде, след като Байерн продъни гредата на Юнайтед, а в края на мача паднаха 2 гола от корнер, които направиха дяволите – драматични шампиони, но не и велики. Години след това Джон Тери се подхлъзна при решителна дузпа, а купата отново отиде след драма в Манчестър.
Казвайки драматични, но не и велики шампиони ще дам пример – велики шампиони са играчите на Барселона, които през миналия сезон направиха червените дяволи да изглеждат смешни във финала на митичния “Уембли”.
С риск да ме помислите за пълен безумец:
►2 корнера и Джон Тери направиха от Фъргюсън легенда
►След срама в Базел изглежда нелогично САФ да триумфира за трети път в ШЛ
►А относно вътрешния шампионат – ясно е, че Бербатов си тръгва от Юнайтед, ако обаче Манчини си тръгне от Сити, тогава в следващите години цветът на Манчестър ще бъде син.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
27.04.2012 17:52
*ball*
27.04.2012 17:08
За такива не домислени статии ... и отдолу още повече недомислени коментари ... който се радват на тренюр на 2 години на който му дадоха футболисти от световна класа и спечели 13 титли и го изкарват голям тренюр ... се чуди човек къде да си удари главата или по точно неговата или на някой от вас. Кое не му тренюра са САФ ? титлите ли ? да не би да му наляха милионите на Челси или на Сити и да си купи разните футболистчета и да се бори за титлата .... виждаме ги тренюри изявени как се сменят на другите клубове и нищо почти не печелят. Неможе да говориш такива работи заради Бербатов и точно с думите който започна беше ясно че статията и нападките са точно заради Бербатката. Бербатов ще си намери достатачно добър клуб и след Манчестър , неможе да поставяш класата на един тренюр само защото е решил да остави нашето момче.Говориш за Барса че миналият сезон направили Манчестър на нищо на финала , е тва ли е логиката която вкарваш че алекс не е добър тренюр барса разпиляха много отбори тази година значи ли че и всички те нямат добри тренюр и Пеп е велик .... аре малко !
25.04.2012 12:34
Много лошо отношение към такъв човек! И аз не го харесвам, но никога няма да отрека, това, което е постигнал във футбола, защото преди всичко съм реалист. Изключително НЕПРОФЕСИОНАЛНО отношение, Уинър. Някой известен редактор на вестник беше казал "Искам фактите, не ми трябва мнението ви" - точно това се отнася за вас!
25.04.2012 07:04
Крумее круме да ме фанешш ...
24.04.2012 22:50
Прав съм с автора на статията.много късмет и пари помогнаха на дъртака да е това което е.
24.04.2012 21:08
"Защо не споменахте колко играчи САФ превърна от ритащи топката деца до най-големите звезди в света?" КОЛКО?
"Защо не споменахте пътят до финала на ШЛ през 99'?" Нещо впечатляващо ли има?
25.04.2012 08:10
Ми аз също не искам да се карам с никой, но кажи ми по логиката на онова лапе по какво се различават легендите на Байерн от легендите на Юнайтед!? По същия начин мога да кажа, че Гигс е по-велик от всичките крила, които Байерн някога е имал и ще има. Че никога не сте имали играч като Скоулс и т.н. Просто легендите на Юнайтед малко или много са повечето от ерата на САФ! Преди да дойде той сме имали силен отбор по времето на Сър Мат Бъзби и после Юнайтед е бил трагичен може би за това нямат легендарни имена от 70те и 80те години
25.04.2012 02:43
Да Юнайтед може да се каже , че никога не са имали такива играчи като другите отбори , играчи дето да печелят златни топки и т.н. но въпреки това , печелят купи и отличия.И трябва да сте бладодарни за това , защото ако даваха по 200 млн. за трансфери като другите отбори , всички щяха да им дишат прахта.Вие ... Ман слаби та слаби , еми с играчи като Карик и Еванс какво очаквате толкова да направят ? Радвайте се , че САФ има такова мислене , защото ако даваше по 200 млн. за играчи , щяхте да се разревете.
25.04.2012 01:47
Опа,чакай малко. По принцип повече чета отколкото пиша във сайта защото голяма част от споровете са доста глупави, но със този коментар който си написал(може би провокиран, но все пак не ти прави чест). Бекенбауер е от най-успешните хора във футбола. Гениален футболист и трениор спечелил всичко във футбола, лидер на уникалния отбор на Байерн който печели 3 шампионски лиги подред 73,74,75 + световно първенство със Германия 74. Повтаря успехите си като трениор - световно първенство с германия 90. В европа никой не може да се сравни с него освен митичния Кройф. Продължаваме: Най добрия нападател на всички времена по всички показатели - Герд Мюлер. Без коментар какво и да кажем ще е малко. Оли Кан е вратар на изключително високо ниво, но щом смяташ че не е по велик о Шмайхел, Сеп Майер със сигурност е. Продължаваме. Пол Брайтнер - брилянтен ляв бек изключително хладнокръвен от най-добрите на поста си.Шварценбек - централен бранител. Нищо общо със Невил километри по напред. РУмениге - брилянен нападател изключителна техника и борбеност. 2 златни топки. Лотар Матеус - митичена фигурга, изключителен лидер, донесъл куп успехи за Бундестима и за Байерн. Ефенберг - фигура от по близкото минало,поема щафетата на Лотар страхотен лидер на отбора и великолепен поглед върху играта.За Оли Кан казахме. Така че преди да плюеш по другите отбори седни прочети 2 неща. Не можеш да задраскваш титани във футбола със лека ръка понеже си фен на Юнайтед. Бъдете малко обективни. Не целя да те обидя винаги съм приятелски настроен!
25.04.2012 01:25
Разбирам, че си мъничък ма като не разбираш от нещо не го коментирай поне *lol* Ти като отвърден фен на Байерн( сигурно ги гледаш от 2 години) я ми кажи една легенда на твоя любим отбор, която е над тези "незначими" футболисти!? Да не би Бекенбауер най-голямата ви легенда да е по-велик от Боби Чарлтън? Оливър Кан по-велик от Шмайхел?! Франк Рибери по-велик от Кристиано Роналдо?! Я върви си пии хапчетата *lol* Ще си останели само в историята на манчестър пхахахаха *lol*
24.04.2012 23:48
И кои са тези футболисти които си ги изброил? Те ще си останат в историята само на Манчестър. В световен мащаб те са само едни добри футболисти. Дори най-големите ви легенди са никои пред легендите на Барса, Байерн, Реал, Милан, Аякс....
24.04.2012 21:30
Да има впечатляващо! Цели 20 вкарани гола само в груповата фаза и обрата над Ювентус на полуфинала! Колкото до играчите: Братята Невил, Скоулс, Ники Бът, Гигс, Бекъм, Роналдо, Руни ако щеш...
24.04.2012 21:30
Да, и то много впечетляващо.
24.04.2012 21:06
САФ вече не е на мода.
24.04.2012 20:45
И не на последно място, в клуба има дисциплина! Мениджърът над футболистите! Тевез, Роналдо, ван Нистелрой - всичките напуснаха заради разправии с мениджъра си и както виждате не спечелиха много, да не кажа нищо.
24.04.2012 20:38
Защо не споменахте пътят до финала на ШЛ през 99'? Защо не споменахте колко титли е донесъл на Юнайтед? Защо не споменахте колко играчи САФ превърна от ритащи топката деца до най-големите звезди в света? Ще ми се тоя дето е писал статията да ми отговори на тези въпроси!! Манчестър Юнайтед не веднъж са доказвали какво е да обърнеш резултата в последните минути!! Сър Алекс е гениален треньор!
I'm out!! *thumb_down*
24.04.2012 19:10
И стига с тоя срам с Базел - само ясно е, че само си изчаквал издънка на Юнайтед, да похейтиш на воля, къде беше предните 4 години когато играхме 3 финала??
Направо съм потресен колко непрофесионално написана статия ...
24.04.2012 19:42
Ти какво очакваш, в подобен сайт, знаен на територията на България, посещавам предимно от тинейджъри на вързраст 14-17 години. Нали трябва простолюдието да коментира нещо. Независимо колко е неграмотно съчинено и неподкрепено с никаква обосновка. Да не говорим, че подобна статия няма как и с какво да се подкрепи тъй като тя е напълно субективна, а за подобни писания факти просто няма.
24.04.2012 19:08
Круме, Круме ... доста повърностно гледаш на нещата. Късмет им били титлите, ами аз по същия начин мога да кажа, че финалите 2009 и 2011 сме ги изгубили по късмет. Това е футбола - в една голяма част късмет и още повече когато говорим за ФИНАЛ - там се срещат почти винаги двата най-добри и най-класни отбора и е ясно, че щом са там и 2-та заслужават титлата, но тя обикновенно отива при този с по-голям спортен шанс. И точно заради това се е доказал съра, заради титлите в Англия - там няма късмет или поне е доста по-малко защото всичко се решава в много мачове и много дербита! Не стига, че имаш наглостта да критикуваш велик човек като съра, ами и даваш за пример съдииските ШЛ на Барса. Очевидно си голям хейтър...
24.04.2012 18:55
Круме Круме как можа да напишеш такава глупост?
24.04.2012 18:36
Крум Георгиев, малко са типстърите в този сайт с акъл в главата ! Радвам се, че поне Вие имате, благоразумието да погледнете фактите под различни ъгли и да направите правилните изводи !
24.04.2012 18:24
Да наистина,но САФ е легенда защото води отбора от 25 години,но и според мен годинките му идват вече в повечко. *smile*
24.04.2012 18:21
"ако обаче Манчини си тръгне от Сити, тогава в следващите години цветът на Манчестър ще бъде син" еййй Богу колко си прост круме
24.04.2012 18:08
Адски добра статия!! ЕВАЛА!!!
24.04.2012 18:04
мНого тъпа статия .. на уникален хейтар и определено човек който мрази Юнайтед !!
24.04.2012 18:06
съгласен съм ние сме най-известният и най-мразения отбор
24.04.2012 17:22
Много добра статия и много правилна. Юнайтед винаги печелят с голяма доза късмет, а отделен е въпроса дали това е поредната статия във винъра написана от фен на Сити. Прав си, че Барса ги смачка и, че повече от половината отбор нямаше място на терена.
24.04.2012 17:20
Добре бе кога ще спрете да се занимавате ако не с Манчестър Юнайтед то ще е с САФ, спрете вече не го ли разбрахте или вие ЯД, Юнайтед е един от най-ВЕЛИКИТЕ отбори. Относно до това Сър Алекс Фъргюсън за мен той наистина е легенда и не защото някой го е направил а защото той постигна страшно много с този отбор с това, че той има различен и неподражаем подход към играта с две думи-НАЙ ВЕЛИКИЯ *thumb_up**cup*
24.04.2012 16:58
Г-н Георгиев вие като журналист би трябва да знаете,че вашата рабато на първо е да се обективен и на второ място безпристрастен.Докато Ви четях статията на нито едно от двете не успях да се убедя,че сте го спазили като изискване.Не мога да разбера на каква база вие успяхте да стигнете до извода,че Юнайтед са спечелили своите два трофея незаслужено ? Имам също така и няколко въпроса към вас.Не ли успех едно класиране на финал ? Другият ми въпрос е.Защо омаловажавате головете на Юнайтед при положение,че са си напълно в реда на нещата ? Изобщо как успяхте да опишете цялата кариера на един такъв велик човек като Сър Алекс Фъргюсън във няколко реда.За мен това си е чисто и просто неуважение към такъв човек и такава личност.Благодаря Ви.
24.04.2012 16:34
ейййййй Крум Георгиев-ти който си писал статията. що не написа и една как една грешка на Тим Хауард и малшанса на вси4ки фаворити по онова време направиха португалския селянин специален.аре малко усещане преди да пишете нещо
24.04.2012 16:29
Сега няма какво да се правим на разбирачи ,то се вижда че не само опита и усиления труд на САФ направи Ман Ютд такъв какъвто е сега , а и огромната доза късмет която има клуба... Въпреки че съм фен на Челси няма как да не приклониш глава пред Сър Алекс и това което направи с Дяволите... това че е най-печелившата марка с огромен оборот дойде в последствие... те найстина са гордостта на английския футбол в последните години...
24.04.2012 16:21
САФ за 20 и не знам си колко години спечелил 2 пъти ШЛ... А титлите ги спечели почти без конкуренция, с лекота.. Може да съм бесен от отношението към Берба, ама тоя човек е изкуфял отвсякъде. Тази година ако не станат шампиони може да се пенсионира преждевременно. Манчо се изчерпа отдавна.
24.04.2012 15:20
БЕ аз току що похвалих друг коментар а този е пълна помия!!!
24.04.2012 15:10
Ако този журналист е запознат с футбола аз съм лукова глава най малко титли имат англииските отбори в рази надпревара защо ли.Ами сигорно затова ,че вътрешния шампионат е най оспорван от всички други в европа винаги има замесени поне по 4 отбора за титлата и още други 3 най малко гонят 4 в таблицата за зона шампионска лига до тука имаме горе долу 7 класни отбора който првят шампионата най резултатния най интересния и най трудния .2 ФА най стария турнир в англия се играят по 2 мача седмично в останалите лиги няма и по един .
24.04.2012 15:08
Крум Георгиев- Ако наистина мислиш това което си написал за истина оп-добре СПРИ ДА МИСЛИШ- НЕ ТИ СЕ ОТДАВА !!!!!
1-ВО САФ ИМА ТИТЛА ДАДЕНА МУ ОТ КРАЛИЦАТА НА АНГЛИЯ- признание не подлежащо на съмнение.
2- ро Три от ПЕТТЕ мега звезди на това десетилетие са негов продукт.
3-то Манчестър Юнаитед е най-печелившата марка в Световен мащаб с оборот около 351мил. долара на година ако не ти е извесно това е малко опд 1мил. долара на ДЕН -Благодарение на Човека захванал се с този клуб през 1986г. и превърнал го от обикновен Английски футболен тим в Най-титулованият клуб в страната с най-голяма футболна аудитория..... Така че колега моля следващият път МИСЛИ преди да съчиняваш ПРОСАЩИНИ...
24.04.2012 16:58
МЮ не знам дали в цяла Англия е най-харесваният клуб...най-титулуван от английските по-може да се каже, нека не забравяме, че 90% от феновете му са от цял свят, както и на много други грандове...отделно, откъде си сигурен, че Роналдо нямаше да стане пак звезда без вашия дъртьо? има достатъчно индивидуални качества, за да хвалиш дъвката само...единствено това, че е усетил таланта му е в + на сафа; и относно титлата му-сори, ма е имало не един по-заслужили от него, като тая титла може би му носи в днешно време респекта на съдиите към отбора му и затова така ощетяват останалите клубове...сафчето ви просто избира играчи, дисциплинира ги и заради дългите си години в клуба успява лесно да ги налага, защото си е изградил методи за това, останалото зависи от качествата на играчите и съдииските грешки *sleep*
24.04.2012 15:05
аз съм наполовина съгласен със написаното в статията-в мача им с/у Байерн верно изглежда много на късмет спечелено, но в крайна сметка до последната секунда трябва да си концентриран, защото при аванс само от 1:0 врага ти таи надежди за поне равенство в редовното време, а 1 гол надъхва и за 2ри...ма с/у Челси си беше егаааааааааааатиииииииии смешната победа, ама това са МЮ-късметлии, винаги са на аванта, квото ще да приказват...ако не бяха, сега щяха да имат 3-4 титли по-малко, поне...ма въпроса не е в купите, а в несправедливостта, но това те няма как да разберат, освен ако примерно Рууни не се подхлъзне така на решаваща дузпа и не пропусне...
24.04.2012 14:58
Рейтнах с 5 от 5 *beer**beer* Смела статия
24.04.2012 14:56
Абе да ви сера на всички,които хранят юнайтед!!..*angry**angry**angry*
24.04.2012 14:49
С всеки изминал ден се убеждавам в работата на селяните и пристрастията на дадени журналисти в тоя сайт *smile*
Обаче пък БРАВО на другия журналист,постнал другата статия. *smile* *devil**devil**devil**cup*
24.04.2012 14:46
Това се нарича анализиране на определен отбор в определен турнир за определено време и съм напълно съгласен с написаното.
24.04.2012 14:40
От доста време чета този сайт и може би това е най-безсмислената статия, която някога съм чел. Стига с тези пристрастия, няма смисъл от тях. За да си добър журналист, трябва да си безпристрастен !
24.04.2012 14:23
Изключително безсмислена статия. Да кажеш, че два корнера и Джон Тери са направили Сър-а велик, безценна малоумщина! Чета, чета и не мога да повярвам на очите си, колко дребнав и глупав трябва да си за да напишеш подобно нещо. Да бяха Байерн вкарали два гола от корнер, да беше Рууни изпуснал от бялата точка, да беше Арсенал спечелил 12 титли през последните 25 години. А защо това не се е случило? Защото Юнайтед не отива директно на финал, с нагласена програма да вкара два гола в продълженията. Защото футболистите на Юнайтед са с по-здрава психика от тези на Челси и Байерн и успяват до достигнат до успеха до един или друг начин. Защото, защото, защото... хиляди причини. То не е само да изиграеш един мач, но и да воюваш за него, и да го спечелиш. Пътят е дълъг и труден. А положения труд огромен. За това трябва да си му признаем - Сър-а е велик! И то световно признат експерт и мотиватор, призван в Сър не от кой да е, а от Кралицата! А не от някакъв си "спортен журналист" в някакъв си сайт!
24.04.2012 14:16
Най-тъпата статия която съм чел!!!! Изяще се редактори на уинър днеска Барселона отпада от шампионска лига!!!! И каквото и да пишете няма да промените факта смешни сте с тая статия *cards*
24.04.2012 14:01
Тази статия също не е на ниво пак е пристрастна въпреки че тази е срещу юнайтед а другите 2 в тяхна полза...
24.04.2012 13:34
"А относно вътрешния шампионат – ясно е, че Бербатов си тръгва от Юнайтед, ако обаче Манчини си тръгне от Сити, тогава в следващите години цветът на Манчестър ще бъде син."
Я СИ СМЕНИ ДИЛЪРА БЕ,КРУМЧО!КОИ БЯХА ТИ "СИТИ",ЧЕ НЕЩО НЕ МОГА ДА СЕ СЕТЯ?ТЕ СА ПРОСТО ОТБОР ОТ МАНЧЕСТЪР.НИКОГА,АМА НИКОГА НЯМА ДА ДОСТИГНАТ СЛАВАТА И ТИТЛИТЕ НА "ЮНАЙТЕД" И ВИНАГИ ЩЕ БЪДАТ В СЯНКАТА НА ЧЕРВЕНИТЕ ДЯВОЛИ...НЯКОИ НЕЩА НЕ СТАВАТ САМО С ПАРИ...
24.04.2012 13:29
Съра на времето още с Абардийн сисе е доказал и е подал заявка че ще бъде голям треньор и тогава е можел да подпише с Барселона на времето но в крайна смета е подписал с Юнайтед! А за статията е пълен боклук.
24.04.2012 13:22
Хареса ми статията на мен.
24.04.2012 13:06
Добре де по тази логика, защо не направят удара на гредата гол? То е почти същото като да не оцелиш вратата, няма гол. То може да се кажат 1000 пъти, ако, но не стана така. За това тази игра е най-интересната никога не се знае, кой ще победи и много пъти е било доказвано!
24.04.2012 12:54
Хаха... К'ва е тая пристрастна статия бе ......
24.04.2012 12:46
Фъргюсън е легенда , защото никой неможе да бъде начело на един отбор 25 години !
Никой неможе да постигне успехите му !
ГОСПОДИН КРУМ ГЕОРГИЕВ
24.04.2012 12:44
Без Видич в защита виждаме колко са жалки Манчо в дефанзивен план и удържане на резултати.
24.04.2012 12:44
Много тъпа статия , честно !
Круме , няма ли да кажеш нещо , имам в предвид 3те финала в последните 5-6 години ?
24.04.2012 12:44
[@link http://vbox7.com/play:7fd3feb7dc] ето ти малко нагледно да види6 този велик отбор
24.04.2012 12:42
тоя е напулно луд ! 2 корнера и джон тери .. . ти добре ли си с таа глава , те сигурно ман4естер са ги пуснали да играят право на финал сре6ту байерн ? а сре6ту 4елси май май право дуспи са по4нали да бият ? тва са пулни 6турутии . а за барса недей да говори6 въобще ! тва е най -курвенския отбор *wink* барса кога 6те6е да спе4ели сре6ту арсенал ако не ги бяха бутнали съдиите а ? колко дуспи мисли6 ти 4е има6е на ма4а сре6ту 4елси ? как мисли6 този велик отбор отстрани реал м ? с колко симулации бяха тогава ? само 2 4ервени картона за 2 ма4а ? а и този велик отбор игра сре6ту интер финал където су6то има4е несправедливо показан 4ервен картон и то о6те през 1 полувреме и този велик отбор загуби ,макар 4е по4ти цял ма4 игра с 4овек пове4е *wink*
24.04.2012 12:37
Аве авторчо, земи са скрий, не се излагай тука пред сички, че и името си си написал.
24.04.2012 12:20
Ало лайненца САФ не е велик заради два пу*ткенски трофея , а заради школата и правилните трансфери ! То просто няма друг като него че да го сравним , когато играеш финал е е нещо значимо , не означава че си смешен , а да го изгубиш срещу барса , такова е времето . Да пожелаем най лошото на човека писал статията , не виждам нищо смислено , от написаното излиза че всичко е късмет , да не би Челси да са направили Юнайтед смешни ? Да не би и Роналдо да не беше изтървал дузпа ? Да не би Баерн да са били по добри ?
24.04.2012 13:14
Казах как беше, в добавеното време, явно и Байерн вече се виждаха шампиони но и два корнера, два гола, рядко се случва но все пак се случи, а ето и дузпите [@link http://vbox7.com/play:194c3b23]
24.04.2012 12:39
е по добри човек ама явно не през целия мач , нали видя юнайтед - евертън , домакините бяха по добри но от 4-2 стана 4-4 , не всичко е късмет , трябва и концетрация да задържиш преднината
24.04.2012 12:34
Байерн бяха по-добри но накрая се поотпуснаха и в добавеното време им дойдоха тези 2 гола, явно не си гледал мача, не заемам позиция само казвам как беше.
24.04.2012 12:11
Някакьв хеитьр го е писал тва
24.04.2012 12:06
И от какъв зор бе написана тази статия? С каква цел? Да покажат колко "жалък" е САФ? Аз нещо не я разбирам. Хахахха
24.04.2012 11:54
в този саид освен глупости да прочетеш няма нищо друго мишки футбола е игра на голове и се играе докато садията даде краи щом сме вкарали повече от баварците какав е проблема
24.04.2012 12:04
Съгласен
24.04.2012 12:01
Сьгласен
24.04.2012 12:01
Мале човече..бива ли да си толкова неграмотен? :Х
24.04.2012 11:51
Защо да поставят под съмнения Шефа на Юнайтед - той е човекът зад победите им и загубите им и той си слага главата в торбата от толкова много години - все го плюят, че заковал на пейката еди-кой си, а после мрънкащите-заковани-на-пейката си отиват, ама все говорят как едно време играли в най-големия отбор на света, а Фергюсън си остава един...
Да ме извини писача на статията, ама това са бележки, нахвърляни набързо в тоалетната - Манчестър си остава ВЕЛИК отбор, въпреки че ни се иска неистово Бербатов да играе повече!
24.04.2012 11:48
Интересна гледна точка и като цяло вярна. (Добрите резултати като добро стечение на обстоятелствата (късмет)).
24.04.2012 11:42
Има известен резон в статията,но да не забравяме,че не е никак лесно да се стигне до момента да играеш на финал пък и точно тези моменти в края на мача правят футбола толкова непредсказуем и интересен *wink*
24.04.2012 11:42
За Манчо не съм съгласен. Дайте шанс на човека
24.04.2012 11:42
"А относно вътрешния шампионат – ясно е, че Бербатов си тръгва от Юнайтед, ако обаче Манчини си тръгне от Сити, тогава в следващите години цветът на Манчестър ще бъде син." ?
24.04.2012 11:41
Относно Манчини не съм съгласен !
24.04.2012 11:41
нещо не ми стана ясно, а бая се зачетох?
24.04.2012 12:05
"2 корнера" - през 1999 година на финала за ШЛ Байерн Мюнхен - МанЮн 1:2, МанЮн вкараха 2-та гола в добавеното време от корнер и спечелиха титлата, а за Тери - Ман юнайтед - Челси - Шампионска лига Финал 2008 г. спечелена след изпълнението на дузпите.
24.04.2012 11:40
вярно е