Сеск танцува в опит да разсее вратаря (видео)

18:34
Сеск танцува в опит да разсее вратаря (видео)
По време на мача между Леванте и Барселона в събота вечер халфът на каталунците Франсеск Фабрегас използва любопитен похват, за да разсее вратаря на домакините Муниа преди изпълнението на един пряк свободен удар.

Бившият капитан на Арсенал бе в стената на Леванте и обръщайки се с лице към стража, започна да танцува и да маха с високо вдигнати ръце.

Със сигурност Муниа е имал трудности да види в кой ъгъл ще бъде шутирана топката, но за негова радост ударът на Шави мина над вратата.

Въпреки това обаче, танцът на Сеск ще се запомни.



Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Lacho_Madrid
16.05.2012 13:08

Ауее квото и да говорите не можете да отречете че и барса и реал са симуланти !

Fozzera
16.04.2012 23:23

[@link http://www.youtube.com/watch?v=WEgWAcQP5aM&feature=related]
Ето едно видео за Реал, като толкова ви е голяма устата относно Барса. *wink*

MaLkO_LuD94
16.04.2012 22:55

интересно подпират ман юн подпират и 4елси подпират и арсенал и вси4ки фенове се нахвърлят в/у барса *lol* абе гледайте колко подпират ваще отбор4ета после коментирайте барса *smile*

Jason182
16.04.2012 22:51

Мислех че ще ми е смешно поне малко от заглавието но тва вече е маймунска работа

Arsenal1931
16.04.2012 22:47

Ако го харесвах поне малко щях да го поздравя за това *lol*

sado
16.04.2012 21:26

Вече и танцьори .Артестичната школа Барселона ,е всестранно развита .Браво ,ако вземе Оскар някой от вас ,няма защо да се чудим .Палячовци *lol**lol**lol**lol**lol*

Strraxo
16.04.2012 21:12

Къде тук виждаш контакт [@link http://www.google.bg/imgres?um=1&hl=bg&sa=N&biw=1024&bih=667&tbm=isch&tbnid=Jsa1thXlpZciAM:&imgrefurl=http://bleacherreport.com/articles/677317-uefa-champions-league-real-madrid-vs-barcelona-el-clasico-marathon-updates/entry/73624-uefa-champions-league-real-madrid-vs-barcelona-pepes-red-card-creates-a-stir&docid=oLP9oKfm4zIYxM&imgurl=http://cdn.bleacherreport.net/images_root/images/photos/001/199/986/Screenshot2011-04-28at3.22.11PM_crop_340x234.png%253F1304029546&w=340&h=234&ei=iWCMT-jEC6iM4gS5pvSACg&zoom=1&iact=rc&dur=248&sig=101851221363581257506&page=1&tbnh=151&tbnw=193&start=0&ndsp=14&ved=1t:429,r:0,s:0,i:63&tx=110&ty=105] и защо тук футболиста на Барса се превива от болка? [@link http://www.google.bg/imgres?start=82&um=1&hl=bg&biw=1024&bih=667&tbm=isch&tbnid=kwwC5YJ90HXC4M:&imgrefurl=http://bleacherreport.com/articles/807219-what-to-expect-from-real-madrid-and-fc-barcelona-in-the-2nd-leg&docid=NUgU1rMujF0f7M&imgurl=http://cdn.bleacherreport.net/images_root/slides/photos/001/196/174/113215459_display_image.jpg%253F1313524014&w=322&h=400&ei=72CMT_ygLe6M4gSnutXVCQ&zoom=1&iact=rc&dur=512&sig=101851221363581257506&page=6&tbnh=155&tbnw=125&ndsp=19&ved=1t:429,r:2,s:82,i:9&tx=68&ty=81]

Gopcho
17.04.2012 14:36

Те точно 10 мача му дадоха.

8510
17.04.2012 13:10

За това нарушение в Германия щеше да изяде много голямо наакзание,10-тина мача не му мърдаха.За много по-леко нарушение дадоха 8 мача.

Gopcho
17.04.2012 12:53

Майко мила, ама ти си мислиш, че го защитавам ли? Прочети ми поста 20 пъти и след това прочети поста на strraxo, и ще разбереш за какво говоря *beer*

spain_lydaka
17.04.2012 07:59

да дава се *wink* Влизането е изключително грубо и може да причини много тежка контузия.. *wink* П.С Моля те не оправдавай Пепе.. той е срам за футбола *wink* а ти като разбираш толкова..за тази постъпка колко мача трябва да бъде наказан? [@link http://vbox7.com/play:570ca254] да не говоим, че вече рита и удря и съотборници.. настъпва Меси и рита който му дойде когато му дойде без да гледа топката *wink*

Gopcho
17.04.2012 02:01

Да видим дали разбираш от футбол. [@link http://www.google.bg/imgres?um=1&hl=bg&sa=N&biw=1024&bih=667&tbm=isch&tbnid=Jsa1thXlpZciAM:&imgrefurl=http://bleacherreport.com/articles/677317-uefa-champions-league-real-madrid-vs-barcelona-el-clasico-marathon-updates/entry/73624-uefa-champions-league-real-madrid-vs-barcelona-pepes-red-card-creates-a-stir&docid=oLP9oKfm4zIYxM&imgurl=http://cdn.bleacherreport.net/images_root/images/photos/001/199/986/Screenshot2011-04-28at3.22.11PM_crop_340x234.png%253F1304029546&w=340&h=234&ei=iWCMT-jEC6iM4gS5pvSACg&zoom=1&iact=rc&dur=248&sig=101851221363581257506&page=1&tbnh=151&tbnw=193&start=0&ndsp=14&ved=1t:429,r:0,s:0,i:63&tx=110&ty=105] За такова влизане дава ли се картон? И все пак да напомня, ако ти не помниш, че "пепе" имаше жълт картон! Дали щеше да му даде жълт(включително втори червен) или директен, мисля че няма голямо значение освен в наказанието.

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 21:56

За какво е тази непринудена радост? По отношение на това кой е на снимката - това е конкретен въпрос. Докато твърдението, че Барса ги ,,бутали години", е доста абстрактно.

Strraxo
16.04.2012 21:54

Радвам се че си призна че си сбъркал *smile* Ако си беше признал че и Барса ги бутат години на ред щеше да е добре но ови неискаш приятно ми беше да поспоря с теб но отивам да гледам Арсенал-Уугън лека вечер...

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 21:50

Хм, да, объркал съм се, наистина дьоптерът ми е тройка, мислех, че онзи там е Ернандес.

Strraxo
16.04.2012 21:44

В коментар 182 си казал и онзи на аватара ти а този на аватара ми е Антонио Валенсиа сляп ли си *smile* Ако е да купи си очила

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 21:44

А и положенията са 6, точно колкото са ИСТИНСКИТЕ симулации в мазните и комплексарски клипове за Барса.

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 21:41

Валенсия?!!!! Къде виждаш в моя коментар Валенсия? Имам чувството, че говоря на бавноразвиващ се.

Strraxo
16.04.2012 21:40

Странно че има клип само с 3 положение а на Барса клиповете са с времетраене над 1 час и каде видя Валенсиа в тоя клип ?

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 21:37

[@link http://www.youtube.com/watch?v=-Y1UuH8e_AI] Ето, можеш да включиш и Йънг тук, и Нани го има, но най-вече онзи на аватара ти, какво странно съвпадение.

Strraxo
16.04.2012 21:29

Нани никога не е симулирал а в Барса това са Алвеш Масчерано Бускетс Педро имаше и още ама не помня...

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 21:28

Да, понякога Алвеш симулира, но подобни единици има във всеки отбор (Реал - Роналдо и Ди Мария; Юнайтед - Йънг, Нани и в редки случаи Руни).

Gopcho
16.04.2012 20:18

Когато някой рефер отсъди грешно в полза на Барса "съдийски отбор" , когато това се случи на друг отбор е нещо нормално. Последните 2 мача на челси и юнайтед е по-добре да не се коментират. Ако става тема кой отбор го подпират повече от Барса и Юнайтед, ами да си припомним на кой отбор не вдигнаха засада на финала на Шампионска лига 2011, за да вкара почетно попадение.
[@link http://www.fcbfans.net/2012/04/07/barcelona-and-referees-the-myth-unveiled/]

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:30

Целият свят?! Отивам на пътешествие до Китайската народна република(не ми е за пръв път), за да ги питам дали НАРИЧАТ БАРСА ,,УЕФАЛОНА". Ще ти се обадя за резултати.

Strraxo
16.04.2012 20:28

Еми да ще ви наричам така както целия свят ви нарича ...

Raul9520
16.04.2012 20:27

*lol**lol**lol**lol*

MaLkO_LuD94
16.04.2012 20:26

изпускаш мен *lol*

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:26

Хех, хванал си се за последната нищо незначеща дума от едно цялостно изградено мнение. Браво!!!(Впрочем беше ирония, за която бързо се разбира, но за мое огромно съжаление ти не я схвана).

Raul9520
16.04.2012 20:25

Пич нямам нищо против Бс ,ама заради хора като елбарса,ЛМ10 и там още няколко.Те те изкарват извън релси*erm*

Strraxo
16.04.2012 20:23

Ок няма да ви наричам Парца ще ви наричам Уефалона *smile*

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:21

Именно. А и не забелязваш ли, че те са едни и същи - фенове на Реал, Юнайтед, Челси, Арсенал, Милан... Все отбори, които побеждавахме неведнъж последните години. Как пък не съм чул някой фен на Юве, който да не е хейтър, да ни нарича ,,парца"?

MaLkO_LuD94
16.04.2012 20:16

фен4етата на МЮ да гледат първо колко ги подпират и ако не ги е срам после да се обаждат *wink* и нещо много нападат барса защо ли *lol* дали заради 2-0 или заради 1-3 *lol* което трябваше да е 0-3 но нали им подариха гол все пак бяха домакини *lol*

BerbaTheBest
16.04.2012 23:14

Явно за някои фенове е така за жалост....

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 22:06

Откакто два пъти не помирисаха топката на финал в ШЛ*joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking**joking*

BerbaTheBest
16.04.2012 21:59

От кога Юнайтед и Барса са кръвни врагове? Като съм фен от малък на Левски в Англия и Испания не мога да имам любим отбор, така ли.... NO COMMENT!

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 21:54

Първо - нито Барса и Ман, нито Челси и Ман са кръвни врагове, както другите изброени. Второ - За пореден път се убеждавам, че не ползваш сивото си вещество. Ами ако Юнайтед са му симпатични, заради Бербатов? Нещо да ти говори никът BerbaTheBest.

Strraxo
16.04.2012 21:49

Най мразя фенове който във фен зоната са си сложили и Юнйатед и Барса тва е се едно да сложиш Реал и Барса или Сити и Юнайтед или Челси и Юнайтед....

BerbaTheBest
16.04.2012 21:46

Как може да твърдиш, че снимките са подправени?! Подправени са, защото не ви изнася! А бях останал с впечатлението, че си обективен,но явно..........*thumb_down**erm*

Strraxo
16.04.2012 21:28

Отговори на коментар 173 ! Чакам твоето оправдание

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 21:26

И кои са тез 10-20 мача да ги чуем... Впрочем са разпльокани, защото е много трудно да направиш снимка и да уцелиш точния момент, както и тази снимка да е хубава. Може от компютри да не разбирам, но фотографията е моята страст.

aa2
16.04.2012 21:08

Нито има замазано?Ти сериозно ли?Повечето снимки са толкова размазани, че не можеш да различиш кой е играча на Барселона и кой на противника.В повечето снимки лицата на играчите са повече от ''разпльокани'', в една от снимките играча на противника буквално играе с обърнат глезен...За Бога, вие гледате ли изобщо снимките или просто си говорите ей така?Дори да кажем, че снимките са истински(което мен лично ме съмнява), това са снимки от 4-5 мача, а бутането на Барселона е в над 10-20 мача, което си е брутално!

MaLkO_LuD94
16.04.2012 20:56

1-вите 2 положения са нормални оба4е 3-тото пепе настъпва меси и както се вижда вместо да си вдигне крака той си го трътля с тоя на меси но няма картон хах след това арбелоа се опитва да удари с лакът вия оба4е след като не му се полу4и и реши да го настъпи НАРО4НО под4ертавам гледай внимателно *wink* след това там където иниеста пада за дузпа то е фаул отвънка е но отново заподозряния за картон е АРБЕЛОА отиваме 81-минута атака на барса по левия фланг шпагат на АРБЕЛОА при който той съвсем СЛУ4АЙНО си вдига крака и удара съвсем НЕВОЛНО игра4а на барса м/у краката естествено досещаме се 4е картон НЯМА мисля да спра *wink*

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:55

Е, разбирам, че за да кажеш, че една снимка е подправена, трябва да имаш доказателства за това. И защо никой фен на Барса от ,,по-разбиращите от компютри" не ми каза за очевидната фалшификация, че се излагам с тази статия и да престана да я ползвам като аргумент. Но не - дори и в пощата нямам нещо такова. Всъщност ти си първият, който твърди за подправените снимки. Нито има замазано нещо, нито нищо...

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:51

А и коментарът ти не е пряк отговор на моя, явно признаваш, че там бях прав.

aa2
16.04.2012 20:50

Виж, виждам, че си от по-старите футболни фенове и очевадно не разбираш много от компютри.Снимките, които си дал си личат, че са подправяни(НЯКОИ ОТ ТЯХ).Аз лично познавам човек, който спокойно може да фалшифицира такива снимки.Това е просто смешен опит да се покаже, че и Барселона ги режат, но всички знаем, че Барселона рядко, много рядко ги режат!!!

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:50

Почвай, имам налично време и да споря с тях.

Strraxo
16.04.2012 20:49

Всички сме гледали тези мачове и както каза аа2 малко по долу ако трябва да изреждаме подпирането на Барса ще си даваме снимки седмица две....

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:47

Каква тема, бе душко? По-долу съм показал всичките си аргументи, сега оборвам вашите, казвайки, че щом няма доказателства, че снимките са подправени, следователно те не са. И точно това казах в коментар номер 165, поне вникни в смисъла на думите ми, за да ми спестиш пет реда драсканици.

aa2
16.04.2012 20:47

Едно ще ти кажа - това е мъжки спорт и такива сблъсъци са нормални, истина е, че имаше някои по-груби, които бяха за картони, но повечето са удари с рамена, влизане по-грубо за топката...това е футбол, това не е балет, въпреки че Барселона през повечето време практикуват балет и падат като балерини.Тея играчи на Барселона, ако играят в Англия или Шотландия дето за брутални влизания не се дават фаулове...те ще се насерат там, те са свикнали в Испания и в ШЛ да им дават фаул за всяко по-грубо влизане, и вие си мислите, че това е правилно, но не е!

MaLkO_LuD94
16.04.2012 20:45

[@link http://www.youtube.com/watch?v=mkqbSasRQis&feature=related] ? да не говорим 4е в пове4ето положения игра4ите на реал не се опитват да играят с топката а просто да ритнат или ударат игра4 на барса *wink*

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:45

Имаш един аргумент - ,,Ако си го гледал 1-я мач Пепе не позволи на Меси да диша за 6омин. игра Меси не показа нищо беше игнориран от играта и чак след изгонването на Пепе ,Меси показа,че е на терена". Абе, чудя се, Меси еквивалент на цял отбор ли е?

aa2
16.04.2012 20:44

Хахахахаха, при половината положения играчите на Реал играят за топката и неволно удрят противника, първото положение по-скоро Вия фаулира Рамос, защото Рамос скача за топката, а Вия го бута във въздуха, положението на Иниеста няма как да бъде фаул, защото Албиол или там който е играча си поставя тялото, така че да пази топката, няколко положения има дето играчи на Реал или просто падат върху играч на Барселона, или не виждат играча на Барселона и го удрят...За какво изобщо ревеш в този клип?Какво трябваше да видим тук?Пепе си получи заслужен картон при задържането, Ди Мария получи картон за играта с ръка...какво още искаш?

Raul9520
16.04.2012 20:44

www.youtube.com/watch - мача за купата

Strraxo
16.04.2012 20:44

Само отбиваш темата ...

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:43

,,Вероятно" не заменя функцията на аргумент.

MaLkO_LuD94
16.04.2012 20:42

да бе щом е във вреда на барса са правилно отсъдени щом е във полза вси4ки ревете *lol* ами като не верваш на снимките гледай положенията бе *wink*

Raul9520
16.04.2012 20:42

Учудващо или не точно в мача в ШЛ имаше малко балтии ,ако за това нарушение за дето беше изгонен Пепе ,то тогава преди това трябваше да бъде изгонен и Масчерано.Ако си го гледал 1-я мач Пепе не позволи на Меси да диша за 6омин. игра Меси не показа нищо беше игнориран от играта и чак след изгонването на Пепе ,Меси показа ,че е на терена*erm*Ако Пепе не беше незаслужено изгонен Бс нямаше да бие Реал*erm*

aa2
16.04.2012 20:39

Половината са вероятно поправяни с фотошоп.Всички гледахме тея мачове и в повечето случаи си бяха правилно отсъдени положенията.Дай сега положенията в полза на Барселона...там сигурно ще разглеждаме снимки седмица-две.

MaLkO_LuD94
16.04.2012 20:39

[@link http://www.youtube.com/watch?v=nN3Xr2zCbkM] гледай колко брутални влизания само в тоя ма4 и все пак и тук нямаше изгонен *wink* и после като изгонат игра4 на реал се 4удите защо ами гледай клип4ето *wink*

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:37

Хм, снимките не са ги написали те.

MaLkO_LuD94
16.04.2012 20:37

ами направихте рекорд по фаулове в тоя ма4 *wink* и все пак нямаше изгонен у4удващо нали ?

Raul9520
16.04.2012 20:36

Пич говоря за мача в ШЛ сега защо отмяташ темата.

Strraxo
16.04.2012 20:33

Само оправдания си измислят мани ги *smile*

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:33

Спестени картони за Лас и Карвальо, а за гола - да, там си прав, положението беше скандално.

MaLkO_LuD94
16.04.2012 20:32

[@link http://www.youtube.com/watch?v=WEgWAcQP5aM&feature=related] толко много ритане по игра4ите на барса и ''УЖ'' неволни настъпвания 4е ве4е не помна кое от кой ма4 е *smile*

Raul9520
16.04.2012 20:32

Тука при гола на Милито за 3:1 виж ,че Снайдер не докосва още топката ,дай от друга камера?

Strraxo
16.04.2012 20:31

Доста дълги оправдания са написали .. Ок дори да е нямало 2 дуспи др 2 каде са ?

Raul9520
16.04.2012 20:30

спестени картон на Масчерано ,но за сметка на това минута по-късно Пепе беше изгонен за нищо скандално отменен абсолютно редовен гол на Реал и прочие.*erm*

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:29

[@link http://www.fcbfans.net/2012/04/07/barcelona-and-referees-the-myth-unveiled/] Ето малко снимков материал, надявам се разбираш английски.

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:28

Ами всъщност две дузпи не им дадоха плюс една за нас още в началото на мача.

MaLkO_LuD94
16.04.2012 20:27

когато се скъсахте от ритане и блъскане но все пак нямаше изгонен ли ?

Raul9520
16.04.2012 20:26

С/у Реал в ШЛ.

Strraxo
16.04.2012 20:25

С Челси 4 дуспи не им дадоха с Реал отмениха гол в който тряяше д аима фал за Реал а те дадоха за Барса изгониха Пепе а нямаше контакт Бускетс го пипат за рамото той се държи за грозното му лице и гледа каде е садията футболист на Барса се удря в играч на Реал и пада на земята ... Също така с Арсенал изгониха Перси защото не е чул садията че му е свирнал за засада и го изгониха...

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:24

Ако имаш предвид символични, Барса бяха такива.[@link http://www.winner.bg/game/170804.html]

MaLkO_LuD94
16.04.2012 20:23

да 4елси са лесен противник защото срещу тех винаги играете с 14 4овека *lol* и къде подпираха барса я кажии ???

Raul9520
16.04.2012 20:22

Тука малко ще поспоря ,за това дето каза ,че ще ни биете*erm*

Strraxo
16.04.2012 20:20

Вас ако не ви бяха бутали 2009 с дуспите пак щяхме да играем с Челси който са лесен противник за нас а 2011 щяхме да играем с Реал който пак щяхме да бием но не садиийте винаги Барса подкрепят....

MaLkO_LuD94
16.04.2012 20:19

след като ма4а е в англия зна4и са домакини независимо какви се водат *smile*

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:17

Ами всъщност не бяха, Барса бяха символични.*blush*

Strraxo
16.04.2012 19:52

Феновете на Барса сте много странни место да си признаете се оправдания си измисляте...

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 19:57

Ние се оправдаваме?! За какво да се оправдаваме? По-скоро ТИ се оправдаваш - ,,а и вчера дори да нямаше дуспа а то имаше ги надиграхме тотално". Това не е ли оправдание, при това доста неграмотно написано.

Crazy89
16.04.2012 19:54

Те даже не се оправдават. Започват да сменят темата с другите отбори и там започват да мислят всевъзможни измислици *smile*

__elbarca___
16.04.2012 19:41

3 латни и 3 Шл има меси ...... роналдо кво има колекция от шампоани ли ?

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 21:33

Внимателно проверих статистиките, домакинство на Хихон миналата година не сме имали. Имало е два мача - на 12 февруари и на 2 октомври, и двете гостувания.

Crazy89
16.04.2012 21:19

Извинявай падна ми нета. Мача за който говорих беше домакинство и под миналата година имах предвид сезон още самото начало на първенството и завърши с 1 на мъка с голяма клизма. Иначе за феновете ... това чух това казвам *smile*

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:17

Ех, те камерите може и зайци да посочат, и после да твърди, че само зайци ни подкрепят... От скромните ми преживявания на самия стадион, мога да твърдя, че поне едно 70% са над 30.

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:15

И кои са тез много испанци, клубът е гордостта на Каталуния, там дори и феновете на Еспаньол не казват лоши думи за нас.

Strraxo
16.04.2012 20:14

Или пък просто може да е гледал мачове и камерите като сочат феновете да не е виждал възрастни фенове немислиш ли?

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:13

Принципно онзи мач бе гостуване. И там пък кога са ни бутали?

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:12

Имате си двете загуби за мотив. Щом твърди, че няма възрастни фенове на Барса по стадионите, следователно е бил на поне 3-4 мача на Барселона, вероятно на Кампа.

Crazy89
16.04.2012 20:11

Миналата година през есента на мача със Хихон когато пак Ви бутаха *smile* Много испанци ги е срам от отбора за това питам защо няма възрастни. Не че съм им фен просто имат уникален стадион и исках да гледам мач на него *smile*

Strraxo
16.04.2012 20:11

Кой мач Барса играят с 14 човека еми виж тази снимка тя казва всичко *smile*[@link http://www.facebook.com/photo.php?fbid=270067089753307&set=a.211294265630590.49865.210725455687471&type=1&theater]

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:10

Хм, още не съм загубил младежкото си въображение, нито пък съм остарял на външен вид.

Strraxo
16.04.2012 20:09

Той е фен на Юнайтед за какво му е да ходи на Камп Ноу освен да отиден с него там да го изгорим ....

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:09

Да, бях фен на Барса през тежки мачове, при унижението на Милан през 94-та, през трудното начало на новия век, фен съм им и сега.

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:08

Набор 66-та съм, доволен ли си? Нямало възрастни фенове на стадионите. Абе, я ми кажи, ти колко пъти си бил на Камп Ноу?

Strraxo
16.04.2012 20:07

Хайде отговори тогава преди 6 години фен на Барса ли си бил?

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:06

Кога съм сменял темата, коментар номер 106 съвсем пряко му отговаря.

Crazy89
16.04.2012 20:06

Имайки в предвид че съм си написал набора ти става ясно на колко съм а не като повечето отрепки фенове на любимият ти отбор (както и на съдиите). ЗАЩО НЯМА ВЪЗРАСТНИ ФЕНОВЕ НА БАРСЕЛОНА ПО СТАДИОНИТЕ ????? Защото ги е срам да ги гледат !!!!!

Strraxo
16.04.2012 20:05

Всеки хаха..

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:05

И кога играем с 14 човека?! Кой мач точно?

Strraxo
16.04.2012 20:05

Извинявай дядо Иване че нямам уважение към теб няма да се повтори *smile*...

Crazy89
16.04.2012 20:04

Ето за това говоря от преди 30 години *smile* 2 титли в ШЛ нашите през 99 и 2008 ама поне без бутане. Може с много късмет ама поне не играем с 14 човека, а вече и с 16 (заради тези зад вратите)

Strraxo
16.04.2012 20:04

Виж как сменя темата като го затапиш ....

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:04

И имайки предвид, че си набор 89, е редно да имаш поне малко уважение към по-възрастните.

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:03

Буаааххаха, смях, ти Барса на Кройф, Барса на Стоичков, тях гледал ли си?!

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:02

Хехехе, ще ти отговоря подобаващо - ЕДИНСТВЕНИЯТ ЗНАК, КОЙТО МОЖЕ ДА СЕ ПРЕНАСЯ НА НОВ РЕД, Е ТИРЕ.

Crazy89
16.04.2012 20:02

Мърло до преди 5 догини даже вече 6-та тече бяхте далеч в статистиката зад Юнайтед. Ако не бяха съдиите нямаше да се споменава жалкият Ви отбор *smile*

Strraxo
16.04.2012 20:01

Няма как да биете на Ел Класикото Реал и да ги биете пак реал имат преднина а в ШЛ докато Реал или Байерн са там можеш само да си мечтаеш *smile*

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 20:00

И да е така, по-добре и феновете на Челси да спрат да го правят, пък утре може и да ни биете...

Crazy89
16.04.2012 20:00

Защо мисли защитата на Милан седеше на страни от тях ? Толкова миришат ... , пък и от мръсотията, която толкова много им тежи, че някой като ги докосне падат ... тогава идва съдията и вика кран да ги вдига ама понеже няма викат носилка *smile*

Strraxo
16.04.2012 20:00

Не те си стоят мърляви като отбора им *smile*

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 19:59

Ние да не се казваме Ман Юнайтед, че да не можем да спечелим ШЛ. Айде заложи си цялото имущество, че няма да вземем нито лигата, нито ШЛ. Ще ми е много интересно накрая как ще плачкаш.

LamparD_CFC
16.04.2012 19:58

Абе вие феновете на Барса къпете ли се ? Или като не се къпете отбора ви побеждава и това е някаква традиция?

Crazy89
16.04.2012 19:56

Ти поне започни че мирише. А за купите и титлите ... Роналдо спечели достатъчно с Юнайтед. Когато Меси го бие и по голове може да има за какво да му се дава Златната Топка *smile* Добре че му дават ТОПКИ че си нямаше ... като го гледам как пада като жена *smile*

Strraxo
16.04.2012 19:56

Кво ще ви донесе нито ШЛ можете да спечелите нито Лигата само ако биете Биобао за Купата на Краля някакси само тва ше ви е този сезон *smile*....

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 19:53

Той да ни донесе требъл тази година, пък на кой му пука дали се къпе*cigarette*

Crazy89
16.04.2012 19:52

*beer**joking**joking**joking* (ROFL)

LamparD_CFC
16.04.2012 19:52

Ми зашо да няма колекция от шампоани?!? Меси и ти като не се къпете Роналдо ви е виновен *lol*

RealMadrid4Life
16.04.2012 19:50

*lol* *lol* *lol*

Crazy89
16.04.2012 19:48

Има и 5-6 Оскара ... забрави да ги споменеш май *smile*

Raul9520
16.04.2012 19:42

От които едната златна незаслужина*erm*

Raul9520
16.04.2012 19:39

До коментар [@comment 1049026] от [@user __elbarca___]:

Аз поне играя професионално футбол и научих много неща за футбола ,а не като теб да цъкам по цял ден ФИФА*cigarette*

Raul9520
16.04.2012 19:46

Ами пу*ко играл съм за Елче (Испания) ,а в момента съм във БГ ,но няма да споменавам в кой отбор.

__elbarca___
16.04.2012 19:43

пфпфпфпфпфпфпф кажи във кой селски отбор играеш ве "профисионален футбол "знаеш кво означава....? всичко друго но не и тва което играеш...1

__elbarca___
16.04.2012 19:39

До коментар [@comment 1049022] от [@user Strraxo]:

пич не мога да кажа на черното бяла и да излъжа че роналдо е по добър от меси ти полудяли никой вече не прави сравнения между тях освен заблудените фенове на юнайтед и реал

Strraxo
16.04.2012 19:42

Добре бе като спечели златната обувка и в края на годината спечели и златната топка още ли ще твърдиш че Меси е по-добър????

Raul9520
16.04.2012 19:35

До коментар [@comment 1049010] от [@user __elbarca___]:

С тъп човек като теб няма смисъл да се коментира.

hifonic
16.04.2012 19:33

До коментар [@comment 1049010] от [@user __elbarca___]:

Доста вярно. хаха

__elbarca___
16.04.2012 19:31

знам че ви е трудно да го приемете но свиквайте барса поне 7/8 години ще мачка всичко живо

RealMadrid4Life
16.04.2012 19:37

пак говориш закаквото ти изнася... няма смисъл няма грам адекватно мнение от фен на барса.. прегледай си пак мачовете ти под нагиграване ко имаш впредвид 3 минути да си разтегаш топката по центъра преди атака..да ти се приспи

Raul9520
16.04.2012 19:36

А ти от кога си фен на Барса?

__elbarca___
16.04.2012 19:35

барса кога не са ва били със игра ????

RealMadrid4Life
16.04.2012 19:34

А като не ни бият с игра познай кой идва на помощ *cigarette* затова се дразня дори и като сте най-добри в момента защо като издишате ви помагат ? Арсенал изравни бау червен за Перси - попарени .. Реал не се даваше - бау червен за пепе и хиляди симулаций с цел да изнерват изграчите ни.. после и отменен редовен гол и т.н.. сега Милан изравни бау 2ра измислена дузпа - попарени.. нямам думи като сте толкос силни да ви оставят сами да се измъквате от тежките ситуаций.. айде за Леванте няма да коментирам защото и на нас в Лигата са ни помагали.. но в ШЛ само барса барса барса барса..др няма право на подкрепа

barcaa
16.04.2012 19:33

напъъълно съгласен....

__elbarca___
16.04.2012 19:30

аве тия не спряха да ревът ве този сайт се превърна във ясла за хленчещи бебета......признайте си барса винаги ни мачка и точка

RealMadrid4Life
16.04.2012 19:26

Няма изключителна рядкост е да говориш нормално с фен на Барселона.. няма да седне и да си признае да подкрепят ни съдийте симулираме и т.н..

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 19:24

До коментар [@comment 1048987] от [@user RealMadrid4Life]:

Аз продължавам с веществените доказателства...
[@link http://www.youtube.com/watch?v=x1JBxMkECx4]

kaloqn8866
16.04.2012 19:50

[@link http://www.youtube.com/watch?v=wWV1YBxQo44&feature=related]

Raul9520
16.04.2012 19:40

ЗА тва вече съм пас*lol**lol**lol*

hifonic
16.04.2012 19:38

[@link http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=Ec0CT8yzjAo]

Raul9520
16.04.2012 19:37

Забелязах ,че след онова изгонване в ШЛ.Пепе започна да симулира.

Raul9520
16.04.2012 19:33

[@link http://www.youtube.com/watch?v=VE-whrk3iHM&feature=related]

hifonic
16.04.2012 19:32

[@link http://www.youtube.com/watch?v=cgVLJhukK9s]

Raul9520
16.04.2012 19:31

[@link http://www.youtube.com/watch?v=s3KTZZ01MXA]

RealMadrid4Life
16.04.2012 19:25

Колкото и да говориш цял свят знае кой е най-подпирания и най-симулиращия отбор в света..само заблудените парцелонски фенчета дето знаят за съществуването им сигурно от 2006-та година насам..някои даже и от по късно

RealMadrid4Life
16.04.2012 19:18

Вижте го трола какво прави.. а и като беше изритал топката в публиката на Мадрид... това грам чест не му прави

Raul9520
16.04.2012 19:17

До коментар [@comment 1048959] от [@user __elbarca___]:

В във всеки случай съм много над теб*wink*

__elbarca___
16.04.2012 19:17

защо ли роналдо никой не го сръвняма със платини кройф пеле марадона.....защото не се казва меси *lol**lol**lol**lol**lol**lol*

RealMadrid4Life
16.04.2012 19:17

Тука има даже още повече..от 2006-та да си видите тричките подарени Шампионски Лиги [@link http://www.youtube.com/watch?v=gYEy5XWKpnY&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=gYEy5XWKpnY&feature=related]

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 19:51

Там беше рамо в рамо, а не симулация. Едно към едно с дузпата на Реал с/у Атлетико, и там казвах, че нямаше, и тук казвам така.

Crazy89
16.04.2012 19:50

Кво да гледа ?!?!? Чиста дузпа не ни се свири ... контакт има, пречи му да продължи, тва че падна след като видя че неможе да отиграе не е важно. Вашите падат и без контакт *smile*

Strraxo
16.04.2012 19:49

И аз от ония ден *smile*

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 19:47

Аз пък мога да ти дам от... ВЧЕРА.*joking*

Strraxo
16.04.2012 19:45

Аз ти давам клипчета от миналата година не от преди 3-4 а и мисля че това не е симулация проследи крака на играча на Блекбърн *smile*

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 19:44

Хехе, размаза ме с иронията... Ето го и твоя идол Руни:[@link http://www.youtube.com/watch?v=PM2sohlAv04]

Strraxo
16.04.2012 19:41

Честито радвам се за теб . Щом си почивен ден значи можеш да изгледаш малко клипчета аз симулацийте на любимия ти отбор *smile*

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 19:40

Да, имам си, но случайно днес е почивен ден...*beer*

Strraxo
16.04.2012 19:39

Просто сам фен и съм написал Манчестър а и щом си толкова възрастен нямаш ли си друга работа че висиш тук ?

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 19:37

Няма значение какъв е мача с колко водите и прочее... Да симулираш срещу бившия си отбор, това е наглост. Че и после вдигаше ръце долният мургав англичанин. Впрочем, да, не съм на 46, на 45 съм, сайтът не отчита на коя дата си роден. То впрочем си ми личи, че съм доста по-възрастен от теб, поне слагам някой препинателен знак в изреченията си... Няма значение дали е сайт за запознанства или не, само страхливец не би си написал името.

Strraxo
16.04.2012 19:29

Тук не сме сайт за запознанства за да си казвам името и годите представи си да са ми реални не са като твойте на 46 ... Обзалагам се че не си на 46 а и вчера дори да нямаше дуспа а то имаше ги надиграхме тотално

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 19:27

След вчерашното представление и долната жалка симулация на Йънг СРЕЩУ БИВШИЯ МУ ОТБОР, ти, който говориш с повелително наклонение за онзи мач с Челси, твърдиш, че си на двайсет, прикриваш името си, наричайки се ,,Манчестър", имаш най-малкото право да говориш.

Strraxo
16.04.2012 19:23

И тоя клип за Реал е само 3 мин а за Барса има клипове по 6 и 13 мин което прави около 20 мин такаче кой отбор симулира повече си прави сам изводи

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 19:20

[@link http://www.youtube.com/watch?v=x1JBxMkECx4] Щом с клипове ще си общуваме...

Chamberlain
16.04.2012 19:07

Фенове на Барса и Ман Ю спорят за симулации,сега остава да се вклчючат и Скъмс. *joking**lol*

Chamberlain
16.04.2012 19:00

Явно се е учил от Фабиански ( [@link http://www.youtube.com/watch?v=6nCYYeIk5vc] ). *lol*

rooney_fen_10
16.04.2012 18:56

Ето на какво се учат футболистите на Барселона: [@link http://www.youtube.com/watch?v=QejbYs0dWnQ&feature=my_liked_videos&list=LLLi8gACwqNFdC7bChXVhwig] *joking**joking**joking*

LiverpoolFen20
16.04.2012 19:20

Не знам кои и на какво се учат ,но на Роналдо III съм се спукал от смях ...

Crazy89
16.04.2012 18:49

А Вие се чудите защо напусна Арсенал ... ИСКА ДА ИГРАЕ В ЦИРКА !!!

sad4me
16.04.2012 19:07

хахаха

Futbolfen
16.04.2012 18:48

*smile* фабрегас прави движенията на Брус Глобелар и Дудек

Strraxo
16.04.2012 18:40

Е те в Барса или ще симулират за дуспа или ще танцуват за да разсеят някой др начин да вкарат няма ;д.

MaLkO_LuD94
16.04.2012 20:12

ами после като играете с 10 4овека да не се 4удите защо е *wink*

Raul9520
16.04.2012 20:08

Футбола е мъжка игра ,а срещу такива които ми падат при всеки допир така се играе грубо ,че да знаят за кво падат.

MaLkO_LuD94
16.04.2012 20:06

хех изобщо не съм ги търсил то какво да им търсиш като веднага си излизат *wink* да не ти показвам и други *wink* то може и по 90 мин да има *wink*

Strraxo
16.04.2012 20:02

Доста време те нямаше доста си подбирал клипчета за вас клипчетата са с времетраене над 60 мин такаче си замалчи *smile*

MaLkO_LuD94
16.04.2012 20:01

[@link http://www.youtube.com/watch?v=qa4Qv-1JTOA&feature=related] ? [@link http://www.youtube.com/watch?v=DtShWS88zxg&feature=related] ? [@link http://www.youtube.com/watch?v=yRh5CofRKTY&feature=related] ? нещо да кажеш ?

Raul9520
16.04.2012 19:27

Станни критерии - [@link http://www.youtube.com/watch?v=jT-fOunFpjM]

Strraxo
16.04.2012 19:26

Марсело го пипа по рамото а той лежи и се даржи в лицето и гледа дали садията отсъжда нещо ...

hifonic
16.04.2012 19:24

Защо не дадоха 2 дузпи за Барселона в първия мач срещу Челси през 2009-а? Защо дадоха 'смешен' червен картон на Тиаго в мача с Майорка? Защо не дадоха 2 дузпи за Барселона срещу Милан в първия мач? Защо зачетоха гол на Интер през 2010-а от засада, не дадоха 2 дузпи срещу Алвеш и 1 срещу Ибрахимович, а също така и не зачетоха гол на Меси?

MaLkO_LuD94
16.04.2012 19:21

вси4ки фенове показвате един клип даже и несе усещате колко сте жалки ве4е *wink* 1-во положение има удар пепе-топка топка-алвес така4е нормално е да те заболи като те блокират така с такова влизане да не говорим 4е има и леко докосване *wink* 2-ро положение и сляп 4овек би видял как арбелоа настъпва наро4но вия тст директен *cards*картон *wink* 4-то положение вижда се ясно как игра4а на реал прави движение към игра4а на барса за да го блокира 5-то вижда се как марсело си дига ръката за да удари наро4но бускетс само да те питам абе ти КИОРАВ ли си ???

__elbarca___
16.04.2012 19:21

добро видео сигурно още им държи влага

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 19:19

А теб? [@link http://www.youtube.com/watch?v=D4U6ZfETvUo]

Johan_Cruyff_14
16.04.2012 19:15

И кои са всички? Комплексираните дечковци от Мадрид и Манчестър ли? Впрочем имаше две дузпи, ама айде(Пике и Абидал). Самият факт, че говориш за този мач в повелително наклонение т.е не си му бил свидетел, е достатъчно показателен.

Strraxo
16.04.2012 19:13

Изгледай клипа и кажи не те ли е срам [@link http://www.youtube.com/watch?v=DhYU_znLSRk] ...

MaLkO_LuD94
16.04.2012 19:11

роналдо по добър от меси ? абе пи4 ти лекуваш ли се ??? и кой са тия вси4и 4е не ми е ясно феновете на РМ и на МЮ не са вси4ки *wink* не съм 4ул нито една голяма ли4ност да казва 4е роналдо е по добър от меси *wink*

Strraxo
16.04.2012 19:08

Нямало е 4 дуспи за Челси ти си малумен .. [@link http://www.youtube.com/watch?v=DhYU_znLSRk] ето ти в 6 мин сички ваши гафове смешник а относно Роналдо той е 3 пъти по добър от Меси всички го казват освен фенчетата на Парса ...

MaLkO_LuD94
16.04.2012 19:02

ами компани защо беше изгонен ??? не е задължително да има контакт ако си запознат с правилата *wink* то4но фенове на ман юн да говорат за симулаций който са спе4елили толко много дузпи и фаулове благодарение на симулацийте на роналдо ХАХА *lol* ами с 4елси няма 4 дузпи а с/у леванте си има дузпа стига да си гледал положението *wink* а гола на финала в ШЛ които вкарахте хаха

Strraxo
16.04.2012 18:55

Прочети ми коментара долу и после ти на мен ми говори за симулации и кво като е тема за Барса немога ли да си гледам шоуто което фабрегас прави да го приемат в ''Цирк Балкански"

barca_4evar11
16.04.2012 18:52

Точно ти ли ще ми говориш за симулации? Махай се, защото тази тема е за Барса. *wink*

Strraxo
16.04.2012 18:49

Ахахах леко бе фенче на Барса Пепе миналата година защо беше изгонен като няяше контакт ? Защо отмениха гола на Мадрид 2011 Шл и Ел Класикото тая година ? Защо Бускетс симулира като актиор от световна класа? Защо 2009 не са дали 4 дуспи за Челси защо с Леванте дадоха дуспа за вас ?!??! Няма да продължавам щото тряя цяла нощ да изреждам как са ви помагали ....

MaLkO_LuD94
16.04.2012 18:43

то4но фен на ман юн да говори за симулации и дузпи ? я несе излагай *wink*