Залог на деня: Залцбург - Рапид Виена (загубен)

13:35
Залог на деня: Залцбург - Рапид Виена (загубен)
Уважаеми потребители на Winner.bg, екипът на сайта стартира нова поредица с прогнози, която ще се отличава значително от досегашните предлагани от нас. Рубриката "Прогнозите на специалиста" ще бъде обновявана всекидневно и в началото си ще съдържа прогноза само за един мач, под заглавието "Залог на деня".

В "Залог на деня" всеки ден ще можете да откривате кратка, но ясна прогноза за една от интересните за прогнозиране срещи, като авторът на рубриката Георги Сотиров гарантира висок процент на успеваемост.

Мачовете, за които ще намирате прогнози в тази рубрика, ще бъдат както от популярните европейски първенства, така и от по-екзотични футболни страни, но задължително ще се съдържат в предварителната програма от Играта на Winner.bg.

С гарантирането на висок процент на успеваемост и "разумни" коефициенти, авторът Георги Сотиров се надява да изгради взаимно доверие между него и вас - почитателите на футболния портал Winner.bg.

Залог на деня за 10.03.12г:



Днес фокусът попада на дербито на Австрия между първия и втория във временното класиране Ред Бул Залцбург и Рапид Виена. За мое голямо учудване този сезон в австрийското първенство падат доста малко голове, но това едва ли е направило особено впечатление на повечето хора и изборът на подобна опция за тази среща е наистина много надежден. Разликата в момента е 3 точки повече в полза на Рапид Виена и днес Рапид ще се опита да не загуби тази среща и съответно да запази лидерството си, а за подобно развитие "виенчани" отново ще разчитат на здравата си отбрана. Гостите днес нямат загуба вече в 10 поредни мача, а в тях се наблюдава само три пъти опцията над 2,5 гола, като два пъти опцията беше в цифрово изражение 2:1 и това е показателно, че едва половин гол не е достигнал и отново срещите щяха да бъдат под 2,5 гола. На 20.11.2011г. този двубой се игра във Виена и Рапид спечели с 4:2, но предвид размененото домакинство днес, подхода на Рапид, когато отбора гостува и трите пункта преднина е доста малко вероятно пак да очакваме резултатен двубой. Виенския отбор е тимът допуснал най-малко голове като гост - 8 в 11 мача, а 4 попадения допусна в една среща с Адмира и погледнато без участието на тази среща в статистиката то в 10 гостувания има допуснати само 4 гола! Предположението днес за нискорезултатен двубой се подкрепя от страна на гостите и с техните показатели в последните им 3 гостувания, в които те не само, че не допуснаха гол, но не и отбелязаха и така последните им три визити завършиха при резултат 0:0. Залцбург е отборът допуснал най-малко голове, като в домакинските срещи и в 12 срещи вкъщи допусна само 5 гол. Рапид Виена има само 3 загуби в 23 мача и адски трудно допуска да си тръгне без точки независимо къде играе, а Залцбург е един от вторите отбори с най-малко загуби 6 в 23 срещи. Предишното гостуване на Рапид тук завърши 0:0, а последните 7 издания на този сблъсък, в който домакин беше Залцбург, 6 пъти мачът приключи с опцията под 2,5 гола. Ако Залцбург поведе ще брани гола си преднина със всички сили, защото така отборът ще оглави таблицата и е домакин,а и предвид, че гостите доста рядко губят срещи това ще е един от малко отдали се шансове на Залцбург да окупират първото място. Рапид отново ще бъде себе си и ще е нареден в плътна отбранителна тактика в две линии, като на игра на така добре познатата джага и ако Рапид достигне до попадение с тази си тактика ще направи задачата на Залцбург да върне попадението повече от трудна. Всички моментни фактори, а и погледът в статистиката ни карат да очакваме нискорезултатен двубой,а коефициента за подобно развитие заслужава да бъде уважен.

Прогноза: Под 2.5 гола, коефициент 1.94

Георги Сотиров



*Прогнозите на редакторите в Winner.bg са изразяване на лично мнение и имат единствено информативна цел.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

killerkala
11.03.2012 10:43

да бе ривърплейт ме прецакаха откаде ги набарах

green88
10.03.2012 23:50

Абе брато, не ги остави тези двойки в Аржентина! Вчера пак ги писа и видя кво се случи...

killerkala
10.03.2012 23:23

много ясно че съботата е най тежкия ден з залагане и много пари гълта! на мене сяка събота ми е 20-30 лв аут!

ккакво ше кажете за реал ше обърнат ли остават ми само те и ривърплейт на фиша мноо хухбав фиш ше си отиде заради реал мадрид най силния отбор в европа

mistral
10.03.2012 23:01

Извинявам се, ако съм подвел някого. Вече втора поредна събота всичко спечелено през седмицата заминава за една вечер. Явно съботата просто не е за залагане.

vlatkyn
10.03.2012 22:23

Лаказет се извинява за пропуснатата дузпа

mistral
10.03.2012 22:03

Хихон-Севиля - гол на Севиля е оценен на 1,6, 1,7. Мисля, че е добър залог в момента.

fugee
10.03.2012 22:02

Горе- долу ,незнам кои точно вмъкна Капфенберг.
Следващ гол Палермо КРАЕН 1 И Лион по- скоро две на полувреме ,и 2 краен ще средуточат сили закупите Лил гони първенство.Това от мен.

green88
10.03.2012 22:06

Дано ти излезнат, но аз за Лион повече няма да играя. Такава безидейна игра като тяхната срещу АПОЕЛ съм виждал само от българските национали....тая финансова криза в отбора ги съсипа стабилно...тази година може и без ЕКТ да останат, но не знам дали Лион продължват за купата.

aa2
10.03.2012 22:01

Айде, пускам си Лион.Късмет в залозите!

vlatkyn
10.03.2012 21:58

Днес това дето пуснах не излезе нищо пет от пет грешни и това не е лесно

holigan4e
10.03.2012 22:32

ТАКА СИ Е БРАТ!!!! Няма да се отчайваме *wink* Ще ни върже споко *smile*

nedi_951
10.03.2012 21:55

[@link http://www.facebook.com/groups/219318688166832/225098290922205/?notif_t=group_activity]
Присъединявайте се в групата ни във фейсбук, само за уинър играчи!!! *smile*

fugee
10.03.2012 21:54

Суперфунд ,Пашинг,Аустриа Кертен,Клагенфурт...Капфенберг няма.The club was formed on 15 June 1946 as ATSV Pasching, renaming to ASKÖ Pasching in 1986. The club was the second Austrian club to achieve promotion from the 4th division of the Austrian League to the 1st division in consecutive seasons. Since the 2002/03 season, ASKÖ Pasching has participated in the Austrian Bundesliga.

The club' most notable achievement in European football occurred in the 2003/04 season, when they knocked German team Werder Bremen out of the UEFA Intertoto Cup with an aggregate score of 5:1, and went on to reach the final. At the end of the 2003/04 season, ASKÖ Pasching qualified directly for the UEFA Cup for the first time in its history. The club has participated in the Austrian Bundesliga from 2002 until 2007, when it renamed to SK Austria Kärnten and relocated to Klagenfurt. During this five years the club was known as SV PlusCity and FC Superfund due to sponsorship reasons. After the insolvence of the club, a new one was founded in 2007 as FC Pasching

green88
10.03.2012 21:58

Значи правилно съм запомнил историята с преместването.

vlatkyn
10.03.2012 21:51

Предлагам тук да даваме прогнози и да коментираме теслите. Обикновено теслите са тези които привличат вниманието на букитата.

aa2
10.03.2012 21:52

Какво мислиш за Лион - Лил? 1/Х на полувреме?Аз мисля, че това не е невъзможно да излезе.

green88
10.03.2012 21:47

Приемам ги! Случва се всеки да бърка или да се заблуди. Всъщност Пашинг май е името на самия град, а Суперфунд Пашинг си бяха класа. Айде мир да има! И аз съжалявам, но лесно се дразня когато зная, че съм прав.

aa2
10.03.2012 22:00

Не знам, аз гледам редовно австрийското и просто начина, по който играят ме кара да мисля, че имат желанието да си вкарват, но не могат.Начина по който играят ме кара да си мисля, че няма чак толкова много купуване на мачове там.За Сион си мисля, че няма да изпаднат, защото нали Ксамакс и Сервет ще фалират..Може и да се спасят Сион, не знам.За Ейре изобщо не мога да коментирам, защото там дори не следя резултатите.

green88
10.03.2012 21:56

В Австрия и Швейцария единственото неуредено нещо сигурно е футбола....Там постоянно се случват странни работи. Мисля в Австрия беше, когато шампиона или фалира, или го пратиха във 2.Бундеслига. Тази година пък Сион както се бореха за титлата сега вече са н 90% изпадащи - по средата на сезона има праснаха над 30 т. наказание. За преименуване няма смисъл да се говори....най-добрият пример е с Ред Бул Залцбург. По-голяма каша е само в Ейре - където двата колоса Шамрок и Бохемианс бяха пратени във втора дивизия в една и съща година, после Корк Сити беше изваден от Висшата лига след като стана шампион....мисля, че същата беше съдбата и на Шелбърн. И сега вече тотално не се знае кой какъв е в тая Ирландия, като останаха единствено Ст патрикс и Шамрок като стабилни отбори.

aa2
10.03.2012 21:49

Аз лично ги помня като Карнтен и не се сетих за ''Суперфунд'', признавам си, че все още не си спомням да съм ги виждал с това име.За Карнтен знам, че бяха много добри, но не знам какво стана с тях.Ако помниш и Тирол(сегашния Вакер Иннсбрук), също бяха много добри, но австрийския футбол пропадна в последните години.

green88
10.03.2012 21:44

Напиши Суперфунд Пашинг в гугъл да видим какво ще излезе, разбирач измислен.....следял първенствата....

aa2
10.03.2012 21:45

Окей, окей, извинявам се.Сега проверих отново и виждам, че отбора се е казвал и ''Суперфунд'' заради спонсори.Извинявам се искренно за долните си коментари.Надявам се да приемеш извиненията ми. Извинявай!

green88
10.03.2012 21:41

Някога Суперфунд и Пашинг бяха един отбор. Сега Пашинг играе в дивизиите, точно поради причината, че отборът бе купен и преместен в друг град. Феновете си откриха нов клуб - Пашинг! Не ме интересува какво гледаш, но съм сигурен, че и 1 първенство да гледаш, ти не вдяваш какво виждаш.

aa2
10.03.2012 21:44

Напиши ''Пашинг'' в Уикипедиа и ми кажи кой отбор ти излиза като предшественик на този отбор.Айде, моля те първо си провери информацията и тогава говори. Nevenium, напротив, моята стратегия е за забавление, не целя огромни печалби от Еврофутбол, просто ме кефи тръпката от това да си пуснал фиш.Рядко хващам пари от ЕФУ и не бих казал, че съм голям професионалист и със сигурност никога не съм се наричал ''специалист''.

green88
10.03.2012 21:37

Дразниш ме с мисълта си, че много ги разбираш и най-много ти ги следиш. В същото време явно няма печалби при теб, а устата ти е много голяма.

aa2
10.03.2012 21:39

Абе момче, аз казвам, че ГЛЕДАМ МНОГО ФУТБОЛ, а не че съм големия специалист в залозите...Ти разлика правиш ли между двете?Кога си ме видял да казвам, че съм голям специалист в залозите?Еееее, за Бога, защо ме ядосвате с просташки изказвания сега?Айде когато започнеш да следиш футбол колкото аз го правя тогава ела ми говори, аз гледам редовно футбол от Франция, Англия, Испания, Австрия, Белгия, Холандия, Шотландия, Дания и България...Ти?Защо ме караш да се хваля с такива неща, спри да се заяждаш.Цял ден ми говориш простотии, Суперфунд ми били Капфенберг, като те помолих да ми покажеш доказателства се насра и спря да ми пишеш...Айде стига вече!

aa2
10.03.2012 21:36

aa2: 10 март 2012 [12:28] #2

''Оле, оле...От 20 мача има 20 под-а и едва миналия кръг имаше един над и вие ще ми сложите под?За мен това е един от най-сигурните надове в този кръг.Рапид играе АДСКИ атакуващо, също като Залцбург.Двата отбора със сигурност ще целят да си вкарват колкото се може повече голове.За мен мача е над 2.5
По-сигурен под в този кръг би бил мача на Грац. ''

Ето, да не кажеш, че не съм си дал и прогнозите в тази тема..

boyksi
10.03.2012 21:33

vlatkyn: 10 март 2012 [21:25] #122
"Що не дадохте и вие по една прогноза да ви се смеем и на вас."

- Много просто сме6ник тази рубрика се казва "прогнозите на специалиста" никой от нас не е казал 4е е специалист в познаването на ма4ове, за разлика от Сотира *wink*

green88
10.03.2012 21:29

За трети пореден ден ме дъни 1 мач......дне вече Щурм се оляха....вчера Щутгарт, а за четвъртък аз си бях виновен....Дайте да видим сега късните мачове или тези за утре.

Jacob
10.03.2012 21:28

Наи - твърдите ма4ове днеска бяха Истанбул ББ и Ла Коруня *wink*

vlatkyn
10.03.2012 21:30

Само че преди да са завървили, а са сега са много меки

vlatkyn
10.03.2012 21:25

Що не дадохте и вие по една прогноза да ви се смеем и на вас.

aa2
10.03.2012 21:35

Аз не казвам, че печеля много пари, както казах по-долу - мен малкия коефицент ме прецака, но има и такива моменти.В крайна сметка аз не се наричам ''специалист'', аз много пъти съм казвал, че съм доста слаб при прогнозирането на мачовете и когато са ме питали за мачове съм казвал, че е по-добре да се залага на обратното на моите прогнози, но от този фиш познах 3 от 4, а Сотиров не познава дори 1...Пак ти казвам - НИКОЙ НЕ СЕ СМЕЕ НА ТОВА, ЧЕ НЕ ПОЗНАВА, ВСИЧКИ СЕ СМЕЕМ НА ТОВА, ЧЕ СЕ НАРИЧА ''Специалист''!!!

green88
10.03.2012 21:33

И кво спечели като хвана 3 мача? Айде ходи си вземи печалбата тогава. Колкото ги е познал Сотиров, толкова и ти. Приказки от хиляда и една нощ....

aa2
10.03.2012 21:31

Да ти снимам ли фиша с 3 познати мача на 2.3, 2.3 и 2.9?Сотирката за такива коефиценти не е чувал, той едва хваща 1.3....Никой не се смее, че момчето не познава, ние се смеем на ''Прогнозите на специалиста'', как може да се нарича специалист като от 20 прогнози има 6-7 познати и то при коефиценти 1.3-1.6.

green88
10.03.2012 21:29

Мани, тука всеки се смее, а иначе самите те не познават грам.

boyksi
10.03.2012 21:22

Много е зле Сотирката май е време да си ходи от тази рубрика!!!

Jacob
10.03.2012 21:18

Сотиров ти си по голям карък и от Торес

Jacob
10.03.2012 20:09

Сотиров ти ако си специалист аз съм Chuck Norris

jelko
10.03.2012 20:33

Сотиров те поздравява:"Здравей,Chuck"*lol*

aa2
10.03.2012 20:02

Айде, 1:0.Напълно заслужено!

aa2
10.03.2012 19:55

Мамка муууу!!!Сега Евертън повеждат на Тотнъм и ако мача завърши така ще означава, че само тъпите Унион Берлин са ме прецакали да хвана фиша си.Бях пуснал 1-ца Волфсбург, 1-ца Съндърланд, 1-ца Евертън и 1-ца Унион Берлин, но Берлинчани загубиха в петък.

Nevenium
10.03.2012 21:40

Ок, дължа ти извинение! Всеки има право да залага така както намери за добре! Може би ти си този, който има правилната стратегия! Поздрав най-сърдечен!

aa2
10.03.2012 21:33

Ей го пак...Сега пък какво съм казал?Пича ме обижда и аз му обяснявам за какво съм говорил...Вие поне като ме обиждате знаете ли защо го правите?Айде моля ви, кажете ми с какво ви накарах да ме обидите.

green88
10.03.2012 21:32

Само ти си убавец, професоре. Ние тука сме балъци и о футбол не разбираме...

aa2
10.03.2012 21:30

Виждам, че и Евертън са ми излезли, така че само 1 гол ме цака...Жалко, жалко!

aa2
10.03.2012 21:29

Да.Сега си видях фиша(тъй като не съм го изхвърлил все още), и виждам, че коефицентите са 2.3, 2.3, 2.9, 1.75, всичко 1-ци. Nevenium, какво искаш да кажеш пък ти?Това, че не искам да си губя парите за залози ме прави тъпак ли?Как може да си толкова прост?Момчето ме пита защо не съм заложил на останалите мачове отново - еми аз не залагам по 100 пъти на тираж.На тираж слагам по веднъж, това е!Ако загуба, загубя, не съм тръгнал да се опитвам да си избивам парите като залагам още.Ееее, типичен български балък си ти - никой не говори с теб, никой нищо лошо не е казал и ти започваш да ръсиш простотии..Айде моля те не ме занимавай повече!

Nevenium
10.03.2012 20:43

Дай на един човек думата и му гледай сеира! Имах по-добро мнение за теб, но явно съм сбъркал! Старай се да говориш, когато имаш какво да кажеш - иначе е говорилня без особен смисъл! Имаш страшни принципи - няма що! Играеш веднъж за целия тираж, но компенсираш тук с приказки и компетентно мнение, че се и обиждаш! Тц, тц, тц - типично българско поведение! От всичко разбираме и на всеки акъл даваме...

bultras__1912
10.03.2012 20:42

1.75 в еврофутбол ли ?

aa2
10.03.2012 20:35

Да де, забравих, че вкараха в 91-ва.Не, за съжаление не ме устройва този резултат, бях пуснал 1-ца на 1.75 коефицент.Всъщност от всичките ми фишове това бе най-малкия коефицент, но го загубих.

bultras__1912
10.03.2012 20:25

Унион завършиха 1:1 вчера дано вече не си скъсъл фиша в случай , че те устройва този резултат.

aa2
10.03.2012 20:01

Защото си имам стриктно правило за това колко залагам на седмица и не го нарушавам никога.След като загубя фиш го хвърлям и край.Не пускам повече от един път на програма.А не съм казал, че съм сигурен, просто се ядосвам, че само Уион за момента ме цакат, а щях да хвана някой лев. Залцбург - Рапид - ДУЗПА!!!!!!

mistral
10.03.2012 19:58

Защо не повтори останалите като си сигурен?

bultras__1912
10.03.2012 19:49

4 са . Единият е в кичука зад кафене Екстрийм. Вторият е на източен като се движиш към централни гробища се пада в дясно точно преди кръстовището. Другите два са в Тракия някъде , но не знам къде точно.Играе се в БГН и коефициентите са едни от най-добрите, също така съществуват различни бонуси в зависимост от това колко мача си играл.

aa2
10.03.2012 19:51

Благодаря ти страшно много!!!

killerkala
10.03.2012 19:34

малага овър
спарта ротердам
динамо букурещ
борусия
брага

Паок
кордоба
тотнам

bultras__1912
10.03.2012 19:22

пунктовете на планетуин ли те интересуват къде са?

aa2
10.03.2012 19:39

Да, моля те, ако знаеш къде са, кажи ми.

jelko
10.03.2012 19:04

Знаете ли по колко бук. къщи има в съседните държави?Подобни на Еврото.

vlatkyn
10.03.2012 19:00

Хъдърсфилд трети пореден водят и накрая хикс

mistral
10.03.2012 19:00

Уест Хям и Чарлтън пак са играли за букитата.

kris01
10.03.2012 18:58

ахххх как ли ми е да ми избяга само Хъдърсфилд в самия край аххххххх не е истина отивам да си ям чорапите от яд

mistral
10.03.2012 18:58

ливърпул с малка буква. Друго нямам какво да кажа.

aa2
10.03.2012 18:52

До коментар [@comment 997064] от [@user Antoni753]:

Ако го намериш те моля да ми кажеш къде е.Дано да дават добри коефиценти.

aa2
10.03.2012 19:21

Току що им писах.Дано ми отговорят за да разберем най-накрая къде за Бога има пунктове в Пловдив.

jelko
10.03.2012 19:01

Разгледай им сайта.Това са им коефицентите.Аз лично бих играл само в пунктовете им.Онлайн няма да пратя и цент.

green88
10.03.2012 18:46

....както ти казах - запази си мислите за теб. Както и прогнозите.....

aa2
10.03.2012 18:46

До коментар [@comment 997041] от [@user Antoni753]:

Ще го намерим, ще го намерим!*lol**lol*

aa2
10.03.2012 18:38

До коментар [@comment 997015] от [@user Antoni753]:

Къде има*, извинявам се за грешката си.И аз съм от Пловдив, но не знам къде имат пунк и се надявам да разбера от някого, защото ми е интересно да ги проверя.И аз имам някакви евра, които са ми останали от екскурзии и предпочитам да ги заложа някъде...

aa2
10.03.2012 18:37

До коментар [@comment 997015] от [@user Antoni753]:

Къде имат пунк този букмейкър?

aa2
10.03.2012 18:41

Хахахаха, за теб не мога да кажа нищо, защото явно не гледаш нищо повече от Английското и Испанското.Смешна работа.Не се прави на интересен, нищо не знаеш за австрийския футбол, едва ли знаеш нещо и за друго първенство.Такива като теб сте ми най-интересни, нищо не знаете, но се правите на разбирачи! Антони, къде по-точно са пунктовете в Пловдив?

green88
10.03.2012 18:39

Шматка, гледай си шотландското и по-добре не се излагай да коментираш футбол пред хора....Говори си с милионите фенове на Селтик в България....Ай джъст кен'т гет а лооооун.

green88
10.03.2012 18:35

....нямам какво повече да ти кажа.

aa2
10.03.2012 18:36

Ти и това което казваше досега е пълна простотия и лъжа, какво да има да казваш повече.Сигурно сега ще ми кажеш, че и Рапид и Аустрия Виена са били един отбор и са се слели, нали?Хахахаххахаха!!!

kris01
10.03.2012 18:34

До коментар [@comment 996982] от [@user Antoni753]:

за самият саит ако искаш да депозираш в бет 365 мимнимума е 5 евро а иначе можеш да залагаш и центове колко ти е кеф на теб

aa2
10.03.2012 18:28

До коментар [@comment 996965] от [@user green88]:

Капфенберг е създаден 1919 бе приятелю.Карнтен в момента се казват ''Пашинг'' и играят в аматьорските лиги!

aa2
10.03.2012 18:35

Мхм, веднага проверих в Уикипедия и там пише, че Капфенберг СК е създаден през 1919 и през 1947-а е преименуван на Капфенберг СВ, никъде не виждам да пише, че са се обединили с друг клуб.Айде не говори глупости, а?

aa2
10.03.2012 18:34

Не знам това къде си го чул, аз лично не знам за такова нещо, бих се радвал да се подкрепиш с едно линкче към информация за това което казваш.За Карнтен не знам как точно се пише, името им е Karnten, не чета немски, извинявай...Също така, може да знаеш нещо за имената на отборите, но гледаш ли редовно австрийски футбол?И аз мога да ти кажа много за отбори от 3-тото ниво на ЮАР, но не ги гледам редовно.

green88
10.03.2012 18:31

Първо - отбора се казва Кернтен, и второ Суперфунд и Капфенберг се обединяват и Суперфунд спира да съществува като отбор.

killerkala
10.03.2012 18:25

заминаха ми 20те лева на 4елси

green88
10.03.2012 18:30

Ти кво мрънкаш преди мача изобщо да е ясен.....2-3:0 е мача

kris01
10.03.2012 18:28

мирен мирен заминали са ти аххх неверник *lol* 1:0 за челсито

kris01
10.03.2012 18:24

До коментар [@comment 996937] от [@user Antoni753]:

минимума на депозита е 5 евро и какви са тез точки между думите които слагаш *lol* и да директно с евро а не обращам

boateng_27
10.03.2012 18:21

Слагайте на Галатасарай и Дортмунд и това е *smile*

Nevenium
10.03.2012 18:17

Някой видя ли гола на Съндърланд срещу Ливърпул преди минути - уникален карамбол!!! Ливъра пак ще гълтат вода! Жалко за напъните на всички, които обичат този отбор!!!

vlatkyn
10.03.2012 18:16

Вижда се че играчите не струват а не АВБ

Antoni753
10.03.2012 18:07

аве.пичове.знае.ли.някои.в.планет365.с.евро.дали.може.да.се.играе??

killerkala
10.03.2012 17:49

неискам да се нервираш ок
мене ме интересува дали тия смешници челси ше вкарат голове

kris01
10.03.2012 17:44

бет 365 пише 7 на 3 корнерите за щурм грац освен да лъжат а *lol*

bultras__1912
10.03.2012 17:44

На пръв поглед твърда единица.Магна винаги са играли трудно в Грац.Не го гледам мача , но това 0:1 е леко изненадващо

killerkala
10.03.2012 17:43

brale az neznaм как може да си затормозяраш очичките да гледаш такива смешни отбори и футбиолисти та те немогат да спират топката по добре гледай некой жени

aa2
10.03.2012 18:26

Ако ме питаш и за Карнтен за тях си признавам, че не знаех, че са носили името ''Суперфунд''.За тях помня, че имаха друго име, но не помня какво беше и не знам къде са в момента.Знам само за Капфенберг, че дори в момента носят ''Суперфунд'' в името си.

aa2
10.03.2012 18:25

Отбора, който и в момента носи името Суперфунд, но има и едно ''Капфенберг зад това има'', а според теб кой отбор носеше името ''Тирол''?Кои бяха Аустрия Магма?Австрийското го следя от 2001 година, моля те, не ми говори за него, защото очевадно не знаеш нищо за него.

green88
10.03.2012 18:23

Само ти си ги гледал, директоре.....в Австрия освен, че футбола е мега смешен е и най-продажното първенство заедно с унгарското. Там всеки сезон си сменят имента на отборите....Един въпрос към теб, специалисте. Кой отбор преди се е казвал Суперфунд?

aa2
10.03.2012 17:46

Много сте ми смешни такива дето не сте гледали дори един мач там и говорите.Аз гледам мачове в Австрия всяка седмица и мога да ти кажа, че там се играе много красиво, но в атака са зле нещата.Първия полусезон головете бяха много, втория са рядкост.Случват се и такива неща.

kris01
10.03.2012 17:42

влезнах да гледам мача и видях че имат 7 корнера те ако не излизат от тяхното поле как точно са направили 7 корнера

aa2
10.03.2012 17:45

Имаха няколко излизания от полето си, но повечето завършваха с опити за центриране, които бяха блокирани.Чак след гола се раздвижиха малко и започнаха да атакуват, но без успех.

aa2
10.03.2012 17:43

Имаш грешка, нямат 7 корнера.Може би гледаш, че Вийнър имат толкова.

aa2
10.03.2012 17:38

Сетиха се Щурм да атакуват, но едва ли ще вкарат до края на полувремето.Дано малко късметец да имам и да вкарат!

aa2
10.03.2012 17:36

1:0 за Вийнър, както казах...

killerkala
10.03.2012 17:32

притеснявам се чото едно е да заложиш на реал мадрид или на барса друго е на тия мишки челси

kris01
10.03.2012 17:30

И челси ще тръгнат напред аххххх как се притеснява забрави го този мач хванал си го

killerkala
10.03.2012 17:28

не ме изненадваш аз знам австрйското първенство че е по слабо от нашто знам че немогат да яграят споко!

гооворете ми за челси тоя червен картон ме притеснява отгледна точна на това че ше се върнатт много стегнати отзад !

aa2
10.03.2012 17:35

Мхм, затова ли тази година Аустрия правеше Х-ове срещу АЗ, а Залцбург игра на 1/16 финал в ЛЕ?

killerkala
10.03.2012 17:34

недей говори глупсоти брат и лудогорец и левски литекс дори цска са по добри от щурм грац рапид и австрия със залзбург са равни

aa2
10.03.2012 17:32

Австрийското е с класи над нашето.Там се играе качествен футбол, но в атака са много зле.Особено този полусезон е ужас, аз направо полудявам като гледам мачовете, защото не могат 1 гол да си вкарат. Kris01, да бе, то беше така и за Залцбург срещу Матерсбург, нали?Не винаги факта, че пропускаш в началото означава, че ще загубиш.Щурм просто не ги виждам как ще вкарат, те дори не успяват да си излезнат от полето!

kris01
10.03.2012 17:22

пич ако мислиш по този начин пази си парите и ходи на разходка някъде *lol* бъди спокоен мача ти е сигурен лошото е че не вкара и дебрецен в тез 20 кинта за да направиш по голяма печалбата

killerkala
10.03.2012 17:19

повярвах ти нз кво ше стане ако загубя неискам и да си го помяслям 20 кинта сложих на 1.4

kris01
10.03.2012 17:29

Щурм Грац ще бият ти тях не ги мисли.....точно защото неточността на играчите на Вийнър ще помогне резултатът да бъде 1 или 2:0 *wink*

aa2
10.03.2012 17:24

Заложил ли си на Щурм Грац?Ако си го направил мога да ти кажа, че до момента не правят нищо стойностно!Имаха едно по-добро положение за гол и това е.Вийнър владеят топката може би в 70% от вреемето и само късмета, и неточността на играчите им в атака оставя резултата 0:0.

kris01
10.03.2012 17:14

заложи на челси и дебрецен с 20-ка и си ти

killerkala
10.03.2012 17:13

сигурен ли си дали ше бият

kris01
10.03.2012 17:15

челси може да са се дънили много но повярваи ми днес ще направят голям мач с мн голове

jelko
10.03.2012 16:55

Голям отскок с Хартс и войводина *smile*

jelko
10.03.2012 16:31

Пескара стана,остават братята сърби

jelko
10.03.2012 16:25

Баси и "Сотировката"дето направихаВойводина 1 +пескара над 1,5 първо полувреме 3,05 бет365

killerkala
10.03.2012 15:50

абе ако залагах на голове вчра на наполи можеха да напеавя 200 лв само от тоя мач

aa2
10.03.2012 17:08

Леко те прецаках като ти казах да не залагаш на Байерн, извинявай!

killerkala
10.03.2012 15:48

леле как ме изкушавате да загубя много накуп ахха иначе халешер поведоха

killerkala
10.03.2012 15:39

някой ше ме подкрепи ли да заложа 20 кинта на байен знам че е малко ма уж е най сигурния мач на деня

jelko
10.03.2012 15:42

Сложи ги сега на Хатрс ,че ще има осхте един гол поне.Докато почне байерн ще са ти 40 лв поне

aa2
10.03.2012 15:41

Недей в Германия да слагаш повече от 10лв.Там сигурен мач няма!То не че някъде има, но в Германия изненадите са редовни.Дори да излезе не се ядосвай, ако не си го сложил.

killerkala
10.03.2012 15:37

Карлайл @ 1.72
Хъдърсфийлд @ 1.57
Саутенд @ 1.80
Рексъм @ 1.40
Торки @ 2.00

Славен Белупо @ 2.00
Истанбул Буюксехир БСК @ 2.10
Халешер @ 2.05
Ливърпул @ 1.90

ето от мене за сега

DeIvId7
10.03.2012 15:33

Борусия М'гладбах и Реал М от мен *smile*

jelko
10.03.2012 15:24

Ха добър ден *smile*
За отскок:Войводина 1 + Хартс 1 2,68 коеф. в бет365

killerkala
10.03.2012 15:23

ето един фиш

Истанбул ББ
Славен белупо
Стурм грац
байерн
челси

aa2
10.03.2012 15:42

Също не слагай в Австрия.Там също няма сигурни мачове, само след края на полусезона мога да ти изредя доста изненади, които се случиха.

vlatkyn
10.03.2012 15:10

Ковънътри- Бирмингам дават ли го някъде?

vlatkyn
10.03.2012 14:58

Айде Ст.Мирън поведоха добре почвам

vlatkyn
10.03.2012 14:54

Аз играх
Бирмингам
Хартс
Ливърпул
Чарлтън
Хайдук Сплит
късмет на всички колеги

bultras__1912
10.03.2012 14:07

от мен Бургхаузен - Веен 1 , Макълсфийлд - Кроули Таун 2 и Алкоркон - Еркулес 1

Doan
10.03.2012 13:59

Ти си много луд щом даваш като залог на деня такъв опасен мач..

kris01
10.03.2012 13:15

Кои ви излъга че Реал Мадрид ще се издънят за да ви е по сигурно играйте го гол-гол за мен мача е 1-3 като за 3-те гола на Реал ми е съмнително може и повече да са.......само помислете ще пусне някои от резервите нормално е но нали точно в такива мачове резервите искат да се докажат че могат да бъдат титуляри мислете преди да харчите парите си........

kris01
11.03.2012 03:11

Кои ви излъга че Реал Мадрид ще се издънят за да ви е по сигурно играйте го гол-гол за мен мача е 1-3 като за 3-те гола на Реал ми е съмнително може и повече да са.......само помислете ще пусне някои от резервите нормално е но нали точно в такива мачове резервите искат да се докажат че могат да бъдат титуляри мислете преди да харчите парите си........ Отворен къда си сега нямало да бият вечно...това е ясно но ти казах че днес няма да паднат а ти реши да се правиш на умен е не успя

kris01
10.03.2012 14:36

Само не си мислете че се опитвам да налагам мнението си.... просто казвам това което мисля.....и за да бъда по конкретен ще се обоснова защото мислите по странен начин...значи битката за лигата почти е към края си но остава битката между Роналдо и Меси живея в Мадрид и повярвайте ми тук никои дори не си е помислил и за секунда че днес реал ще загуби точки ......но както казах не налагам мнение и всеки може да си го заложи както си поиска просто дадох идея на хората да заложат гол-гол а не да търсят изненади и накрая изненаданите ще са само те

Stepenwolf
10.03.2012 14:21

по принцип винаги се очаква реал да бият с много, но... все някога трябва да се издънят, според мен това е идеалния момент. Имат труден мач за ШЛ с ЦСКА Москва, а Бетис както се видя на доста пъти този сезон могат да изненадат всеки. Както могат да паднат от някой видимо по-слаб съперник от тях, така могат и да вземат точки от по-силен. Реал М имат достатъчно точки преднина за да могат да си позволят да загубят някоя точка. Според теб къде ще загубят точки... или ще бият всички до края *smile*

kris01
10.03.2012 14:08

Късмета го тарси в лотарията 6 от 49,5 от 35 и т.н. за футбола си трябват малко познания въпреки че наистина няма логика в някои от мачовете...но все пак говорим за Реал Мадрид и съм 99,9999999 % сигурен че ще победят с голям резултат другото което ми остава в процентите е 0,00000001% е че ще победят с малка разлика но иначе си прав нали трябва и букмеикарите да печелят затова всеки да си го играе както иска аз просто си дадох мнението успех *wink*

holigan4e
10.03.2012 13:21

А бе нищо не се знае,пък и ние си търсим късмета *smile*

kris01
10.03.2012 13:11

щурм грац хъдърсвийлд шросбъри дебрецен........ *smile* и за играчите които харесват опцията над,под...алоа над 2,5 , спарта ротердам над 2,5 , Леверкузен над 1,5 рийд над 1,5 , евертън над 1,5......... крис01 гарантира висок процент на успеваемост...........успех

Stepenwolf
10.03.2012 12:58

моите са в бет365:
фиш 1 - 2от3
Мюнхен 1860 @2,20
Севиля @2,25
Сосиедад @1,70

фиш 2 - права
Байерн Мюнхен @1,25
Мьнхенгладбах @ 1,57
Брага @1,22
Галатасарай @1,36


чудя се дали да не играя хиксове на Реал М и Ювентус с левче ей така за интригата, ама юве ще вземат да паднат *smile*)

holigan4e
10.03.2012 13:00

Ами аз и двата Х-са съм ги играл и да ти кажа може и да излезнат..само че съм ги играл по отделно щот тоя на Реал е по-невъзможен от този на Дженоата

holigan4e
10.03.2012 12:55

Аз за днеска съм пуснал доста дебел фиш дано излезе и ще ви черпя.


Волфсбург - Байер Леверкузен - Х
Кьолн - Херта Берлин - 1
Астън Вила - Фулъм - Х
Уулвърхямптън - Блякбърн - Х
Дарби Л - Уотфорд - 1
Питърбро - Блякпул - 2
Лион - Лил - Х
Спортинг Хихон - Севиля - Х
Палермо - Рома - 1

efc27
10.03.2012 14:02

Не съм много сигурен за тази единица на Кьолн,но иначе с другите съм съгласен.

LiverpoolFen20
10.03.2012 12:36

Не се наемам да коментирам този мач и прогнозата за него поради простата причина ,че не следя много много австрийското .

Ето няколко мача за днес от мен :
М'Гладбах - Фрайбург 1
Майнц 05 - Нюрнберг 1
Аудакс Италиано - Универсидад Де Чили 2
Хееревеен - Екселсиор 1

holigan4e
10.03.2012 12:48

Тия Саутхямптън са големи продажници същите простаци като Уест Хям и Чарлътн..предишните мачове сумати хора изгоряха благодарение на техните издънки.Дано тоя път да не са продали мача и да го хванеш.Успех ;д

tearsss
10.03.2012 12:45

Саутхямптън - 1 ХК Шросбъри - 1 ХК Суиндън - 1 ХК Майнц - 1 Гладбах - 1 ХК Грьонинген - 1 Успен !

aa2
10.03.2012 12:28

Оле, оле...От 20 мача има 20 под-а и едва миналия кръг имаше един над и вие ще ми сложите под?За мен това е един от най-сигурните надове в този кръг.Рапид играе АДСКИ атакуващо, също като Залцбург.Двата отбора със сигурност ще целят да си вкарват колкото се може повече голове.За мен мача е над 2.5
По-сигурен под в този кръг би бил мача на Грац.

Nevenium
10.03.2012 12:23

Добре аргументирана прогноза, но минуса е, че се впускате да залагате на несигурния австрийски футбол. В този шампионат силите са изравнени и точно заради това един двубой може да е изключително резултатен, но може и да се закучи - вие очевидно залагате на второто. Желая успех, но аз лично не бих заложил така!!!