Winner.bg Ви пита: Кой ще изгърми пръв – Венгер или Вияш-Бояш?
Мениджърът на "сините" Андре Вияш-Бояш бе посрещнат с надеждата, че ще се превърне в новия Жозе Моуриньо за клуба от "Стамфорд Бридж". Това обаче не се случи. Лондончани са извън битката за титлата на Острова. През седмицата Челси има изключително важен мач с Наполи в Шампионската лига и според информациите Вияш-Бояш ще бъде уволнен, ако отборът загуби. Преди няколко години "сините" по подобен начин освободиха Луиш Фелипе Сколари заради лоши резултати.
И докато Челси все още са в битката за две отличия, ситуацията за Арсенал е трагична. "Топчиите" бяха разбити с 0:4 от Милан в Шампионската лига и на 99,9% са аут от турнира. Вчера тимът на Венгер загуби с 0:2 и визитата си на Съндърланд за ФА Къп. Феновете на "артилеристите" са недоволни от липсата на купи. Политиката да открива и налага млади таланти, която Венгер твърдо следва, явно не дава резултат. Способни ли са шефовете на клуба да прибегнат до най-крайната мярка – да освободят Венгер след толкова години?
В този ред на мисли Winner.bg Ви пита:
►Кой ще изгърми първи – Вияш-Бояш или Венгер?
►Политиката на френския специалист да не купува скъпи звезди ли проваля Арсенал?
►Вияш-Бояш ли е "прехвален" мениджър или този Челси просто е изчерпан и трябва време, докато се изгради нов отбор?
Очакваме вашите мнения!
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
25.02.2012 13:26
1.Вероятно Вияш-Бояш ще бъде уволнен. Просто разбирането му за играта не е за Висшата лига. И за него и за Челси ще е по-добре да отиде да работи в друго първенство - например Испания. Венгер според мен няма причина да бъде уволнен. Изпълнява всички изисквания на борда на директорите на клуба, а не можеш да уволниш човек който е изпълнил всички поставени му задачи*smile*
2. Политиката да не се купуват скъпи звезди, както и тавана на заплатите не е на Венгер, а на борда на директорите. Ако не се лъжа решението беше взето през 2007 г. и имаше дори напуснали борда поради несъгласие с това решение. Преди това и Венгер купуваше звезди. Не много и внимателно премислено според нуждите на отбора но купуваше. След 2007 г. започна и тотална разпродажба на отбора. Започнаха с по-възрастните играчи но вече продават и по-младите добри играчи. На практика дори не оставят Венгер напълно да изгради отбора, а ежегодно го обезкървяват като продават всичко което се котира добре на пазара. Това, че не се купуват звезди добре но поне да не бяха продавали през последните няколко години и Арсенал щяха да са изключително силен отбор.
3. И двете са верни. Играчите на Челси вече са поизчерпани за големия футбол. Зенита им премина, а последните години се купуват поне за мен посредствени играчи с които няма как да гониш успехи. Вияш-Бояш със сигурност е попрехвален треньор. Спечели в Португалия но там първенството е лесно , а и единствните няколко конкурентни отбора бяха в криза. Съвмсем различно стоят нещата когата имаш 4-5 сериозни мача за сезона и останалите да са разходка в сравнение с Висшата лига където всеки мач е непредсказуем. Спечели лига Европа но в последните години този турнир е слаб и не е критерий.То в последните години който що годен приличен отбор от по слабите първенства в Европа не е я пожелал той не я е спечелил.
24.02.2012 10:27
мале добре че няма кой да ви чуе тъпото мнение как Венгер ве калъфчета нещастни той е направил този Арсенал за който всички приказвате. Само няколко неща с който вие деца сигурно не сте запознати и сами си приценете:
1. От както Венгер е треньор на Арсенал винаги са били в топ 4.
2. Винаги са преодолявали груповата фаза на Шампионска лига.
3. рекорд за най-много мачове без загуба в първенството а именно 49 повече от един сезон (не подобрим рекорд)
4. Приблизително 900 минути без допуснат гол в Шампионска лига (също неподобрим рекорд)
и единствено тази година топ 4 е под съмнение но аз вярвам че ще се справим. Ако смятате че това не е достатъчно и че липсват титли ами станете фенове на друг отбор, но недейте да уволнявате ВЕНГЕР
29.02.2012 10:55
и ти си прав но още не е изчерпан и предстои да се види!
24.02.2012 18:11
Факт е че е постигнал много..но в един момент човек се изчерпва и е нужно да си тръгне с достойнство докато все още е уважаван
23.02.2012 18:40
Вияш Бояш според мен си заминава след отпадане от ШЛ.
Не..Политиката на собствениците на Арсенал.
Този отбор,с тези играчи е изчерпан тотално.Играта на Есиен,Лампард,Дрогба..и компания не е същата.Трябва време и нови играчи.
22.02.2012 10:01
От все сърце искам да махнат Венгер този човек съсипва АРСЕНАЛ. Но съм сигурен че ще махнат Вияш-Бояш защото ръководството на Челси не търпи провали колкото това на Арсенал. Малеее писна ми да виждам как любимият ми отбор Ареснал всяка година запада и запада. А ръководството вижда това и не маха Венгер каква е политиката на клуба не мога да разбера??????
21.02.2012 21:22
Искам да е Венгер,обаче сигурно и двамата ще останат-единия ще подмладява отбора,а другия може леко да промени трансферната си политика и ПАК да набута някой младок в титулярите.
21.02.2012 21:13
Венгер е тотално изчерпан...той трябва бъде в отбор като Аякс. Арсенал е отбор който беше фактор в Англия, а с тази политика е на път да се превърне посредствен средняк.
21.02.2012 14:20
Със сигурност АВБ... въпроса обаче е , дали след няколко дни или Абрамович ще издържи и чак през лятото ще го изрита.....
20.02.2012 00:29
Естествено АВБ ще е първият без съмнение. При тия звезди на Челси те станаха шампиони(Под Карло Анчелоти) и играха финал при Жозе М. С липсата на някои обаче. А сега португалеца съсипва отбора. Не мога да го разбера какво иска. Защитата му е под всякаква критика...
Не да не купува, а да продава. Но как иначе ще ги задържи без Арсенал да печели нищо. Смятам че Арсенал ще се развихрят другия сезон (на трансферния пазар).
А на последният: смятам че с първият изчерпах коментара за този въпрос. А вие как смятате?
*erm*
19.02.2012 23:19
авб може и да се поправи другия сезон ако ми позволят ама венгер колко повече може да се осира никво развитие няма в арсенало ся и от ШЛ ще отпаднат и никва купа и тоя сезон е ко да гожорим аре оня изкофелия СЪР-а се печели нещо ама тоя и тва не праи ари дайте нещо ново на този отбор
19.02.2012 23:05
Бахти и безМисления въпрос - Венгер е начело на Арсенал 20 години, АВБ съсипва челси от няколко месеца. Много ясно, че Челси остава без него и зема капело или евентуално чака Моу лятото. За венгер не е сигурно, освен ако не иде в Реал лятото.
19.02.2012 22:56
Искам да видя Дейвид Мойс начело на Арсенал !
19.02.2012 22:26
Вияш-Бояш вън от Челси... *smile*)
19.02.2012 22:06
Вияш-Бояш ли е "прехвален" мениджър или този Челси просто е изчерпан и трябва време, докато се изгради нов отбор?
Според мен и Бояш е леко прехвален и самия отбор на Челси е изчерпан...
19.02.2012 21:53
Според мен Челси до края ще се стабилизират пък Венгер ще излити... и да политика на Венгер да не взема скъпи звезди проваля Арсенал а като гледам играта им тоя сезон и как се мъчат ме боли от това *cry*
19.02.2012 21:14
100% Вилаш Бояш си тругваа от Челсии
19.02.2012 21:17
И аз така мисля/
19.02.2012 20:12
АВБ
19.02.2012 20:08
Ами пич Арсенал не се бори за купа заради неадекватния Венгерчо. Не знам на къв език говоря.
Според мен всеки един човек има предел на възможностите, който след като бъде достигнат започва обратен процес, т.е. вече не помагаш а започваш да вредиш.
Еми според мен тавана на възможностите на шубата приключиха с класирането на отбора за финал в ШЛ, оттам нататък слизане надолу.
Пак казвам щом те кефи вече да ви сравняват със средняците, а и неохотно да приемате класирания след 4-то място, гледам че и на Мики Маус къп се кефете *smile* - ок, аз не приемам това да става и в моя любим отбор Арсенал.
20.02.2012 00:33
Прав си! На официалният им сайт през януари четох, че цитирам: ...Ако имах парите бих платил за привличането на Неймар...
19.02.2012 22:04
Братле ти си фен на Арсенал и е нормално да се сърдиш, но пък замисли се Арсенал правят трансфери за под 5 мил всяка година и пак се борят за топ 4 и ШЛ. Проблема според мен не в "шубата" ,а до политиката на клуба. Самият Венгер го каза " няма как да постигнем нещо като ръководството иска минимална пе4алба за годината 18-25 милиона". Вярвайте, никой тренъор не би претпо4ел да купи по-слаб футболист ,ако има възможностите да купи някоя звезда.
19.02.2012 20:33
*lol* по добре барби къп, отколкото калъфката от барби къп *lol* и пак ти казвам, че без "шубата" ще сте 100 пъти по-зле от сега.
19.02.2012 19:46
венгер-шубата е като съра - дъвката .. няма да го барат !
19.02.2012 19:38
Немога да разбера кво ревете Арсенал всяка година фарлят
2 милиона за трансфери и пак с в топ 4 такава им е политиката прецени ли са така да се борят .Пък за Челси да не говорим там се фарлят маса пари и пак нищо не им става ното са конкоретно способни на Реал и Барса нито в Англия нещо правят .Венгер е много добър специалист едва ли ще го махнат скоро . Ако му отпуснат 100 милиоона венгер ще направи машини но уви независи от него.
19.02.2012 19:34
Никой от двамата! Особено сигурно е за АВБ, който е започнал изграждането на нов отбор и ще бъде оставен да го доизгради.
19.02.2012 19:18
1 000 000 % АВБ
19.02.2012 19:16
Не ми харесва ръководството на Челси,защото не дават шанс на треньорите..не може всички да са като Мауриньо..ако се комбинират ръководството на Арсенал и Челси тоест тези от Челси дето дават много пари и тези на Арсенал,които дават шанс на треньорите !! Истина е че това е най-трагичният Арсенал,който някога съм гледал !
19.02.2012 19:13
Вилаш Бояш след тоя сезон ще го изритат *wink*
19.02.2012 18:53
Никой няма да изхвърчи !!!
19.02.2012 17:53
Венгер - остава
Вияш - Бояш - аут
19.02.2012 17:51
АВБ !
19.02.2012 17:43
искам да дам мнение по 2-рия въпрос:
►Политиката на френския специалист да не купува скъпи звезди ли проваля Арсенал?
- Политиката не му е лоша, но определено това не може да продължава. Търпението се изчерпва до краен предел вече и трябва да почне да играе с опитни играчи, а не с "деца" - все пак това е Арсенал, не Уест Хям.
19.02.2012 17:40
Топ мениджър на един отбор не се става за един сезон. По този ред на мисли мисля, че Венгер ще си замине, а на АВБ може да се даде още един шанс. Венгер си е легенда в Арсенал, няма спор, но собствениците може да решат, че искат да видят нещо различно в Арсенал и да го сменят. А Челси се си мисля, че са си супер отборче само трябва да сменят "ония с румените бузки"!
Венгер - Аут
Адре Вияш-Боаш - Остава
19.02.2012 17:39
АБВ
19.02.2012 17:38
АВБ!!
19.02.2012 17:37
Мисля, че АБВ Ще изхвърчи пръв !!!
19.02.2012 17:35
Боаш мн ясно !!!
19.02.2012 17:32
Също забравих да спомена и Лукаку и Калу.
19.02.2012 17:30
Челси не е изчерпан отбор. Как може даже да има такъв въпрос. Да не би Мата, Стъридж, Торес, Мейрелеш, Рамирес, Кейхил, Есиен , Лампард, Тери, Дрогба да няма какво да дадат на отбора? Изчерпани за мен са Малуда, Босингва, А.Коул. Просто футболистите ни не искат да играят за Боаш. Вижда се в мачовете - никаква агресия, никакво желание за игра.
19.02.2012 17:25
и двамата са оутт*smile**smile**smile**smile**smile**smile**smile*
19.02.2012 17:25
Боаш разбира се. Още след мача с Наполи.
19.02.2012 17:13
и двамата вън
19.02.2012 17:10
АВБ е по-вероятно да отстъпи мястото си...колкото до Венгер,все пак е от дълго там и е по-вероятно да остане.Да не забравяме обаче слабата игра на Арсенал *smile*
19.02.2012 17:09
Със сигурнст АБВ-то си заминава първи.Всъщност аз изобщо не мисля че Венгер ще бъде освободен.Венгер прави това което се иска от него,а именно да вкарва пари в касата на клуба и в края на всяка календарна година Арсенал да отчитат плюс във финансов аспект.Дали отбора ще печели титли,това е от второстепенно значение.Тоя стадион да не мислите че са го построили със спестявания от закуски...)))) Трябва да се погасяват заемите...няма как...)))
19.02.2012 17:00
Струва ми се че Венгер ще остане поне до края на сезона, а пък АВБ ми се струва че съвсем скоро ще му бият шута *lol*
19.02.2012 16:54
Венгер няма кой даго изгони.А за Вияш-Бояш мисля че му остава мн малко време в Челси и ако паднат и от Наполи мисля че още след мача в Неапол може да си тръгне
19.02.2012 16:50
Според мен АВБ не е изградил подходяща тактика за отбора.Трябва да промени нещо в формацията,за да бележи повече голове и отбора да върви напред.Отбора трябва да има малко по-директен стил както игра във второто полувреме на мача с бирмингам,защото с това позициониониране и разиграване нищо не става!
19.02.2012 16:47
АВБ!!!
19.02.2012 16:46
според мен АВБ трябва да си ходи
19.02.2012 16:45
Според мене по скоро Венгер ако загуби и следващите 2-3 мача от ВЛ .. На втория въпрос да политиката му е грешна. В днешно време всичко става с пари ( Например: Ман Сити и Реал М) .. за третият въпрос не коментирам, защото не съм фен на Челси
19.02.2012 16:39
АВБ, ама той кво е виновен, че отборът не струва!
19.02.2012 16:28
Никакво съмнение,че това ще е ВБ. Трябва да направи някакво чудо в ШЛ за да остане,а Арсенал дори и да са извън топ4 - няма как просто така да махнат Венгер,който носи доста пари на клуба.
19.02.2012 16:26
на 100% мисля,че ще е АВБ !!!*devil*
19.02.2012 16:21
АБВ колко време иска още ? Ако му се даде още време сигурно и тимовете от Лига 1 , ще ги бият..аре Сунози и Норич да те препъват хубаво те са в премиершип,ама Бирмингам са в Чемпиъншип... :Х:Х:Х:Х все пак говорим за Челси не може така.Тоя трябва да си ходи.Карло Анчелоти е по -добър
19.02.2012 16:10
АБВ според мен - тварде млад за голям отбор в порто му беше мястото *smile*
19.02.2012 16:06
Разбира се че Андре Вияш Бягаш ...
*smile*
19.02.2012 16:05
Вияш-Бояш
19.02.2012 15:58
Андрее Вилаш-Боаш ще гръмне пържи
19.02.2012 15:47
сър алекс фъргюсън
19.02.2012 15:33
венгер не ми се вярва до го уволнят.докато виаш бааш при неблагоприятен резултат в ШЛ за мен е сигурен пътник.а не мога да разбера феновете на арсенал-венгер е дал толкова на арсенал, колкото друг треньор ще даде за 20 годишен стаж.все едно сега аз да тръгна да плюя по кени, защото не сме в топ 4.такива хора като САФ, Венгер, Далглиш са легенди и точно пък вие сте последните, които трябва да ги поучават!
19.02.2012 17:16
аз лично не виждам какви щети е нанесъл.арсенал са много стабилни финансово, школата и развитието на таланти е най-доброто в света, да не говорим, че именно заради венгер бе построен новият стадион.да-трофеите липсват в последните години, но това според мен не е негова вина, а липса на шанс.(арсенал-бирмингам) "криворазбрано слагачество"? те не са споменати ей така, а защото и към 3мата има критики в момента. ние може да нямаме титла от 20+ години, но въпреки това не сме изгубили и грам от величието си.феновете пак ще си останат най-великите и точно когато си мислите, че ние не ставаме за нищо, точно тогава печелим ШЛ с изключително по-слаб от съперника състав, в най-великия финал в историята. Тази година сме на финал в КК и имаме голям шанс за ФА къп.вие за кой трофей се борите, че забравих? Не пиша за да се заяждам , само казвам, че сега може да има проблеми, но без венгер те ще са двойно повече.
19.02.2012 15:48
Никой не оспорва приноса на Венгер за това в което превърна Арсенал до средата на управлението си. След този период обаче щетите които нанесе като че ли са доста по-сериозни. Айде няма нужда от криворазбрано слагачество на безспорни легенди на които времето отдавна им е отминало. Щом искат да помагат да бъдат назначени на друга не толкова отговорна позиция, така пак ще са от полза на отбора. Стига мазохизъм. На вас щом ви харесва да сте 20+ години без титла и да се сравнявате със средняците - ок, само че аз не искам същото да става с Арсенал.
19.02.2012 15:32
Не мисля че до края на сезона някои ще изгарми . Но ако предположим че някои трябва да си ходи това ще е Венгерчо .Бояш иам някаква договорка иначе отдавна да си е трагнал
19.02.2012 15:27
и двамата ощи следващия кръг
19.02.2012 15:26
Венгер трябва да изгори първи!
19.02.2012 15:19
Нито един от двамата няма да си ходи близките 2,3 година *smile*
19.02.2012 15:17
Вияш-Бояш, разбира се! *smile*
19.02.2012 15:13
андрейчо ;д
19.02.2012 15:09
Че един от двамата ще изгърми първи е ясно, но това няма да е след края на този сезон според мен. Венгер може би ще си изпълни контракта, въпреки усилените спекулации, че Гуардиола ще го наследи през лятото. Андре Вияш-Боаш щом не бе уволнен до сега може би явно в Челси се започва някакъв нов проект по примера на Алекс Фъргюсън и на португалеца ще бъде дадено време - поне до края на следващия сезон. Така че моята отговор за момента е никой.
19.02.2012 15:02
а ВЕНГЕР според мен е мн добар мениджар и ще остане вав арсенал още време,има нещо такова че не иска да купува звезди и затова арсенал не може да се бори за титлата вав англия
19.02.2012 15:00
вилаш бояш ще баде уволнен в наи скоро време,просто е прехвален мениджар и не може да води такав тим като челси !!!!
19.02.2012 14:55
АВБ е първия *beer**beer**joking*
19.02.2012 14:50
За съжаление АВБ.Вече се чуват и освирквания от трибуните към него, което на Емирейтс като че ли е невъзможно да стане. Феновете на Арсенал неволно се превърнахме в мазохисти подминавайки всяка неуспешна година на отбора със силна надежда и желание че през следващата отбора най-накрая ще спечели нещо, но уви, всяка година от последните 6-7 гледаме абсолютно един и същ сериал с все по-лош сценарии.
Френското мекере никога няма да си тръгне само.До последно ще мъчи да докаже най-вече на себе си, че с млади играчи, минимални пари за трансфери и евтини опитни играчи със средно и под средното ниво може да спечели купа дори това да е "Мики Маус Къп".
19.02.2012 14:41
АВБ ...
19.02.2012 14:40
Авб най сигорно защото той не може да води отбор като ЧЕЛСИ
19.02.2012 14:40
АВБ много ясно.Да идва в България по-добре...
19.02.2012 14:37
Венгер е като икона за Арсенал ,едва ли той ще изгърми първи ... АБВ - то е сигурен може да го понижат на друга длъжност за да не плащат неустойка и да викнат по - класен треньор да го замени .....
19.02.2012 14:37
Естествено, че АВБ.. поне чат пат Арсенал имат някви успехи, а пък Челси победа не са виждали...
19.02.2012 14:30
Хайде уинър не се излагайте Венгер няма да го изгонят поне в следващите 2 години( за по-голям участък от време н емога да говоря) така че остава АВБ пък и то се ясно че при още 1 2 максимум 3 издънки си тръгва
19.02.2012 14:26
То е ясно кой ... Още следващата седмица дори това може да стане факт !!
19.02.2012 14:25
АВБ*
19.02.2012 14:24
АБВ
19.02.2012 14:22
Колкото и да не ми се иска АВБ ще е първи , а и не вярвам Венгер да си тръгне ако сам не го реши
19.02.2012 14:21
Вияш-Бояш
19.02.2012 14:18
Викаш Бягаш.
19.02.2012 14:16
Вияш-Бояш.Венгер носи пари на собствениците всяка зима и лято.
19.02.2012 14:18
Правилно
19.02.2012 14:11
вияш-бояш
19.02.2012 14:08
Тя политиката не е на Венгер, а е на ръководството на Арсенал. Той не е виновен за нищо, не виждам причина да го уволняват *smile*
19.02.2012 14:07
АВБ е добър мениджър трябва време да се адаптира не може за един сезон да се наложи трябва повече време.хубавите неща изискват време.САФ е точен пример за това и той не е започнал много добре.А Венгер няма с какво да изненада вече и определено трябват силни футболисти
19.02.2012 14:06
Венгер да го изгонят - невъзможно.
АВБ да го оставят - не вярвам.
19.02.2012 14:05
АВБ *lol*
19.02.2012 14:01
Венгер скоро няма да изгърми
19.02.2012 14:00
Бояш
19.02.2012 14:00
Челси е изчерпан, АВБ ще е първи, отборът на арсенал е изграден трябва само някой който да печели трофей
19.02.2012 13:59
според мен Венгер на АВБ ще му се даде време все пак много пари бяха платени
19.02.2012 13:56
АВБ
19.02.2012 13:52
БОАШ
19.02.2012 13:52
АВБ
19.02.2012 13:50
Вияш-Бояш ще е първи
19.02.2012 13:49
АВБ
19.02.2012 13:46
Венгер
19.02.2012 13:44
АВБ
19.02.2012 13:44
АВБ
19.02.2012 13:37
Венгер
19.02.2012 13:37
Според мен Бояш ще е първи, Арсен Венгер си е създал име в Арсенал , не е от вчера там и няма да го махнат толкова лесно, не е дин път отбора е изпадал в някаква временна криза... тои знае как да се справи... но трябва и малко ресурс !
19.02.2012 13:36
АВБ
19.02.2012 13:34
Бояш ще бъде първи, защото може да се случи още по време на сезона. Венгер със сигурност ще остане до края на сезона и едва после може да бъде сменен. Просто има огромна разлика между борда на Арсенал и Абрамович *wink*
19.02.2012 13:34
пф венгер сигурно въобще не става за трениор
19.02.2012 13:33
Иберийчето
19.02.2012 13:33
АБВ *beer*
19.02.2012 13:32
АВБ! *
19.02.2012 13:31
АБВ !*angry*
19.02.2012 13:30
Венгер
19.02.2012 13:28
За мен също Бояш ще си ходи ,защото Роман няма да го търпи. Арсен Венгер е голям треньор и това, че не печели днес с Арсенал не значи ,че утре няма да започне отново. За слабите резултати на Арсенал са виновни до известна степен и собствениците, защото те не инвестират в клуба, а дори и с наличното Венгер отново е на път да ги класира в Шампионската лига за догодина. За мен той е герой щом удържа това положение.
19.02.2012 13:50
Като незнаеш защо говориш?Стига с тия глупости,че собествениците на Арсенал не инвестират *wink* Те дават,но просто политиката на Венгер е различна *wink*
19.02.2012 13:27
АВБ е първи *wink*)
19.02.2012 13:27
Кой ще изгърми първи – Вияш-Бояш или Венгер ? - Вияш Бояш
Политиката на френския специалист да не купува скъпи звезди ли проваля Арсенал? - Не .. той просто отдава повече внимание на школата поне така аз мисля .. вижте Окслейд Чембърлейн той е на 18 години а играе доста добре и има доста добро бъдеще пред него.
Вияш-Бояш ли е "прехвален" мениджър или този Челси просто е изчерпан и трябва време, докато се изгради нов отбор? Вияш Бояш не е за Английската Висша Лига.
19.02.2012 13:27
Вияш-Бояш е патник *smile*
19.02.2012 13:26
Боаш със сигурност е първи, за Венгер дори не мисля че ще бъде уболнен.
Че политиката на Венгер е сбъркана е ясно, но трябва да признаем че ръководството на отбора не го подкрепи, ако не бяха продали Фабрегас, Насри и Клиши може би сега щеше да е различно.
За АВБ е ясно че няма да успее, първенството на Португалия е много по-различно от тоява на Англия, един силен сезон с Порто не значи че и с Челси ще успее, прекалено рано напусна порто трябваше да остане, може би се подведе от непрекъсантите сравнения с Моуриньо
19.02.2012 13:25
АВБ гърми първи ! Арсенал и в Чемпиъншип да отидат , Венгер пак ще остане. *wink*
19.02.2012 13:23
Бояш гърми пръв.
Политиката на Арсенал винаги е била една и съща, не знам защо само при лоши периоди се споменава. При непобедимият сезон трябваше май нямаше такива проблеми?...
На този Челси му мина времето, няма какво да се лъжем. Освен това Бояш не е за такъв отбор.
19.02.2012 13:22
Нито единия, нито другия *wink*
19.02.2012 13:20
АВБ ще си отиде първи*goal*
19.02.2012 13:20
Боаш...
19.02.2012 13:19
Относно въпросите:
►Кой ще изгърми първи – Вияш-Бояш или Венгер?
Няма как да Венгер да си тръгне - това ще е най-голямата простотия! Бояш също заслужава доверие, но ако някой си тръгне това ще е той. Според мен, след мача с Наполи ще се разбере със сигурност. Ако Челси на постигнат добър резултат - Бояш стяга багажа. А аз лично мисля, че Челси ще загубят този мач.
►Политиката на френския специалист да не купува скъпи звезди ли проваля Арсенал?
Според мен тази именно тази политика, показва колко велик е Арсен. В реалността на отборите, които харчат повече пари за трансфери отколкото е БВП на повечето страни от третия свят, този човек заслужава уважение!!!
►Вияш-Бояш ли е "прехвален" мениджър или този Челси просто е изчерпан и трябва време, докато се изгради нов отбор?
Бочш е класен мениджър, спечели Лига Европа и шампионата на Португалия, как ще е прехвален? Челси имат нужда от подмладяване. Вижте лидерите - Коул - 31г., Тери - 31г., Лампард - 33г., Малуда - 31г., Дрогба - 33г. Да, опита е на тяхна страна, но трябва и младост. Останалите футболисти на Челси са добри, но има нужда от още класа в отбора, защото ако подмладяването не стане факт сега, следващите 2-3 години нищо няма да спечелят.
19.02.2012 13:19
Според мен шефовете на Арсенал няма да уволнят Венгер.Този човек е направил много за отбора и да го уволнят ми се струва невъзможно - все едно да уволнят САФ.Единствения начин Венгер да напусне Арсенал е, ако сам подаде оставка.Така си мисля.
19.02.2012 13:17
бояш , венгер за мен е един от най-добрите мениджъри и ще намери изход от кризата *smile*
19.02.2012 13:14
нито един от двамата.нищо чудно САФ или Хари Реднап.първиия в пенсия,другия на националите на Англия.
19.02.2012 13:14
И двамата ще останат до края на сезона! Ако АВБ направи фурор в Шампионската лига 100% ще го издигнат на пиедестал! Нормално е представянето на Челси при наличието на застаряващото си поколение има нужда от подмладяване и АВБ е човека. Венгер е еквивалент на сър Алекс от Манчестър Юнайтед наред с отчайващите мачове в един момент ще вдигне Арсенал на крака...да не забравяме, че миналия сезон Арсен почти през целия сезон бяха в борбата за титлата, а проблемите в Челси си ги имаше и миналата година като изключим последните седмици на сезона, когато с клизма с голямо "К" и купища грешки на останалите отбори борещи се в топ4 се добраха до по - горна позиция !!!
19.02.2012 13:12
венгер
19.02.2012 13:09
►Кой ще изгърми първи – Вияш-Бояш или Венгер?
Всичко зависи от представянето на Челси в ШЛ .. ако трябва да отговарям директно на въпроса Вияш-Бояш разбира се .. няма начин Венгер да изгърми
►Политиката на френския специалист да не купува скъпи звезди ли проваля Арсенал?
Може би донякъде .. но контузиите в последните години са толкова много че няма как да не им се обърне внимание и за мен това може да бъде някакъв вид оправдание
►Вияш-Бояш ли е "прехвален" мениджър или този Челси просто е изчерпан и трябва време, докато се изгради нов отбор?
Отбора на Челси е твърде изчерпан , а на Вияш-Боаш му трябват нужните играчи за стила който иска да проповядва .. трябва и време друг е въпроса дали ще му се даде
19.02.2012 13:08
Ако някой изгърми, което след вчера според мен е въпрос на време, това ще е Бояш. Венгер е изключителен мениджър и ще е обида за целия футболен свят, ако го махнат. Освен всичко друго, той гради отбор, който винаги е в топ4 почти без пари. Той е един от най-великите мениджъри в света, а нюхът му към откриване на таланти е невероятен. От другата страна е Бояш. Реално той има много тежка задача. Трябва да подмлади отбора на Челси, защото лидерите вече са старички за целите пред клуба. Който и да дойде ще трябва време, освен ако не се налеят пак милионите. Основната грешка на Абрамович е, че иска моментни резултати. Във футбола много трудно става така. Мисля, че на Бояш трябва да му се даде време, но ако някой от двамата си тръгне, това ще е той.
19.02.2012 13:08
венгер
19.02.2012 13:03
Вияш боаш му купиха билет за Португалия вече.... Ся го чакат още малко и ареееее....успех в живвота брат ми
19.02.2012 13:00
►Кой ще изгърми първи – Вияш-Бояш или Венгер?
- Предполагам, че Вияш Боаш ще си тръгне пръв най-вече заради чукотския манталитет на Абрамович. То не става още от първия сезон. Иска се малко търпение. За къде се е разбързал да печели ШЛ ? Сякаш след няколко години ще го копат и трябва да се направи. Колкото до Арсен както си пише на постера който феновете издигат по време на мач : (Ние вярваме на Арсен). Той е опитен мениджър и знае как да ни извади от дупката.
►Политиката на френския специалист да не купува скъпи звезди ли проваля Арсенал?
- Според мен след този буквално ла**ян сезон си мисля, че Крьонке и другите ще развържат кесийте за да вземем нещо. Само с деца не става трябва и да се купи нещо.
Набелязал съм много играчи дано и Арсен да ги е видял и да се опита да ги вземе.
►Вияш-Бояш ли е "прехвален" мениджър или този Челси просто е изчерпан и трябва време, докато се изгради нов отбор?
- Андре, не е прехвален мениджър просто прекалено рано го набутаха в Челси. Както тук или в някой друга статия четох едно изказване, че е нормално да има разногласия в отбора. Те опитните играчи са набори, а някой дори са по-големи от Андре. Как някой по-малък от мен ще ми дава нареждания. Ако беше останал и този сезон в Порто за да задържи нивото на отбора то другия сезон щеше да е перфектно да поеме Челси. И ако Роман не направи грешката да го уволни, а през лятото му отпусне пари и разкарат дърветета съм сигурен, че Челси бързо ще влязат във форма.
19.02.2012 13:14
Съгласен съм с теб ... За мен Абрамович трябва да даде повече време на Вилаш-Боаш... Доколкото до Арсен Венгер според мен той трябва да остане на поста си и да закупи нови попълнения защото трябва свежест на тоси състав на Арсенал.. не може схемата на игра на Арсенал да е "Робин Ван Перси"
19.02.2012 13:08
И аз така мисля. Освен това след като продадеш най-добрия си играч и капитан , и взимаш някви незнайни герои в последния ден - няма начин да постигнеш нещо. Ако се разкара плявата 7-8 играча, и се вземат с тези пари нови + една реконструкция на заплатите, , ще имаме шанс. То не става един Ван Перси да ни носи на гърба си цял сезон.
19.02.2012 12:59
►Кой ще изгърми първи – Вияш-Бояш или Венгер?
Раниери и Бояш.
►Политиката на френския специалист да не купува скъпи звезди ли проваля Арсенал?
Арсенал е много богат клуб точно това проваля клуба колко защитника можеха да купят ако не беше Венгер.
►Вияш-Бояш ли е "прехвален" мениджър или този Челси просто е изчерпан и трябва време, докато се изгради нов отбор?
Този мениджър просто не е за Англия неговия тип игра отива на Италия Испания ...
Това е моето мнение.
19.02.2012 12:57
КОИ Венгер никога няма да изгори ...
19.02.2012 12:57
След края на сезона Венгер да си стяга куфарите .
19.02.2012 12:56
Кой ще изгърми първи , надявам се и двамата , за доброто и на двата отбора ,все пак Венгер много години дъпра Арсенал на долу , незнам дали политиката му е да не взема скъпи играчи , според мен направо си е да взема смешни играчи , погледнете как Артета и РВП се отличават от останалите , тези останалите са за отбори като Болтън , Блекбърн и т.н. Според мен няма друг отбор в света който да е дал толкова време на треньор , той имаше достатъчно време да развие отбора си и да спечели нещо , но за сметка на това не спечели нищо и загуби насри , фабрегас и други важни играчи , реално ако му дадат шанс и пари , лятото може да ги стабилизира , но смятам че незаслужава такъв шанс *wink* Вилаш Бояш смятам че просто му трябва адски много време и чисто нови играчи , и докато се обиграят може би 3 години .. така че където е бил в Португалия неможе да се сравнява с Англия , все пак в Португалия ако не е Порто шампион ще е Бенфика .. така че Висшата Лига е нещо непознато за него и му трябва много време
19.02.2012 12:54
Вияш-Бояш
19.02.2012 12:54
Нито единия, нито другия. Челси в средата на сезона ако махнах Боаш най - много да стане още по зле. За Венгер той ще направи поне ощя 1 сезон през който Арсенал ще намерят достоен заместник.
19.02.2012 12:54
и двамата ще останат до края на сезона
19.02.2012 12:51
Венгер по скоро сам сте си тръгне след края на сезона ,ако не направи нищо значимо. ВИЯШ-БОЯШ на следващата издънка е пътник. КАПЕЛО ИЛИ ДЗОЛА сте го наследят
19.02.2012 12:51
Вияш-Бояш *smile*
19.02.2012 12:50
Не се знае .Сигорно няма да ги махнат*lol*
19.02.2012 12:45
венгер във никакъв случай няма да го махната .. а за Боаш е много вероятно но според мен няма да е преди края на сезона защото имат някакви 17 милиона които трябва да дадат на порто (ако не се лъжа ) ако го махнат .. аа иначе донякъде това проваля Арсенал .. това че не купуват класни играчи
19.02.2012 12:44
100% Вияш-Бояш. Венгер няма да напусне Арсенал. *wink*
19.02.2012 12:44
►Кой ще изгърми първи – Вияш-Бояш или Венгер? Колкото и да не ми се иска ще е Вияш-Бояш, просто Абрамович отново няма да даде нужното време и доверие на даден треньор.
►Политиката на френския специалист да не купува скъпи звезди ли проваля Арсенал? Може би да. Трябват хора около, които да се върти играта, Ван Перси е недостатъчен, а с това развитие на нещата нищо чудно лятото да иска и да напусне.
►Вияш-Бояш ли е "прехвален" мениджър или този Челси просто е изчерпан и трябва време, докато се изгради нов отбор? АВБ изобщо не е прехвален мениджър. Все пак да станеш шампион на Португалия без нито една загуба и 21 точки преднина пред втория и да спечелиш ЛЕ в една година говори за класа. На мнение съм, че Челси се нуждае от нов гръбнак и бавно и сигурно нещата ще се получат. Мата, Стъридж, Рамирес, Луиз вече са готови, трябват пари за изявен голмайстор и да се махне Торес. Може би нещо от рода на Кавани или Игуаин.
19.02.2012 12:59
Много вярни отговори *smile*
19.02.2012 12:42
Аз искам Бояш да остане до края на сезона, защото Моу ако напусне да дойде той. Но като гледам как играе отбора няма да издържим до края..
19.02.2012 12:41
Венгер няма да изгърми, той е символ на Арсенал и въпреки че отборът е слаб през последните години, успява да изкара големи таланти като Рамзи, Уилшър и Чембърлейн, а Вияш Боаш е просто прехвален.
19.02.2012 12:39
АВБ ще изгарми 1ви 100% *smile* Венгер е старо куче ще се оправи
19.02.2012 12:37
Никои няма да изгарми
19.02.2012 12:37
Венгер ако ще го махат ще е след края на този сезон *wink*
19.02.2012 12:37
Вияш-Бояш е с единият крак аут дори смятам че след мача от ШЛ във вторник срещу Наполи ще бъде уволнен *wink*
19.02.2012 12:35
Виаш Боаш е абсолютен пътник. Арсен Венгер е икона за Арсенал и представлява нещо като Ферги за Юнайтед. Разбира се няма неговите постижения и загуби доверието на феновете, но ръководството все още е зад него и винаги ще бъде. Все пак води печеливша за тях политика *smile* с минимум пари задоволителни резултати *smile*
19.02.2012 12:34
Тая тема ще е забавна - феновете на Челси искат Боаш да се махне, а феновете на Арсенал искат Венгер да се махне, да видим кой отбор има повече фенове..*lol**lol* Аз все пак смятам, че Венгер ще води отбора МИНИМУМ до края на сезона, и ако не се класира за ШЛ ще бъде уволнен.За Боаш не знам.
19.02.2012 12:33
►Кой ще изгърми първи – Вияш-Бояш или Венгер? - Според мен ще е Вияш-Бояш. Виждали сме много пъри, че Абрамович не търпи лоши резултати, затова едвали ще държи още португалеца. А за Венгер си мисля, че сам ще напусне след края на сезона, защото той сам вижда, че няма какво повече да даде на този отбор и е време за промяна.
►Политиката на френския специалист да не купува скъпи звезди ли проваля Арсенал? - Определено е така. Хубаво е да взимаш млади и талантливи играчи, но без опит в състава, трудно ще се намери правилният баланс.
►Вияш-Бояш ли е "прехвален" мениджър или този Челси просто е изчерпан и трябва време, докато се изгради нов отбор? - Според мен отбора се изчерпа и затова в момента Вияш-Бояш гради свой собствен състав, с който да оперира за в бъдеще, но за съжаления едва ли ще му бъде даден шанс да завърши своя проект.
19.02.2012 12:31
ВИАШ БОАШ Е ЗАМИНАЛ ВЕЧЕ ! ВЕНГЕР НЯМА ДА СЕ МАХНЕ ! САМО МАН Ю!
19.02.2012 12:30
Никой няма да изгърми..
19.02.2012 12:30
По вероятно е Виаш Бояш да напусне по-скоро. Венгер е дълги години в Арсенал и изграденото доверие между него и ръководството на отбора ще изиграе важна роля за това решение. Не мисля че от Арсенал ще уволнят Венгер просто за няколко загуби при положение, че той работи изключително много за този клуб. Венгер има своя политика - не купува скъпи, изградени футболисти, а развива "свои" собствени. Това означава, че в тима влизат изключително много финансови средства само от тези действия на Арсен Венгер. Така стана с Насри, Фабрегас и редица други футболисти. Френският треньор е направил изключително много за този отбор, въпреки сериозната липса на трофеи. Виаш Бояш от скоро е в Челси. За мен той е един много сериозен треньор, но просто, за да постигне успех се нуждае от повече време - както в Порто. Там напрежението не беше толкова сериозно и получи нужното време. В Челси това не стана поне до сега, а той иска да изгради своя собствен стил на игра при лондончани. Друг въпрос е, че собственикът на Челси Роман Абрамович обръща внимание на трофеите и по това съди за успеха. Единственият шанс на Виаш Бояш да запази поста си според мен е да изпълни "несбъднатата мечта" на Абрамович и да спечели "Шампионска лига".
19.02.2012 12:29
Аз пък мисля,че Абрамович ще даде шанс да Бояш още 1 сезон. И не заради това,че бяха платени 15 милиона,а за това,че направи вече 1 грешка са Моу. В случей обаче,че Моу напусне Реал - Бояш е аут.
19.02.2012 12:29
Хах и двамата *joking* Базикам се, смятам, че нито един от двамата не трябва да си отива! Проблема в Арсенал е, че нямат точна и ясна политика, а се искат високи цели, но талантите са им прекалено млади, а за печеленето на титли трябва опит. Безспорно е много добър трениор Венгер, просто Арсенал без него не знам как ще изглежда. Все пак Венгер трябва и да бъде повече самокритичен към себе си, защото има вина за някои лоши моменти. При АВБ проблема мисля, че е футболистите не могат още да свикнат с философията на трениора и голямото напрежение. Имаа много хляб в него, но мисля че прекалено рано отиде в Англия. Там е много тежко за трениорите, а още по-тежко е за тези без опит на острова. СПоред мен Абрамович трябва да има повече търпение, не става изведнъж да почнеш да мачкаш в Англия, отбора се поднови и е нужна сработка на новите. Евентуално за уволнение трябва да се говори, ако другия сезон не направи нищо АВБ. Но по тази логика Фърги много отдавна трябваше да си беше отишъл, защото и той е имал много слаби сезони с Юнайтед и както се вижда вече 1/4 век това търпение се е оправдало с успехите!
19.02.2012 12:28
Какво прави Абрамата до ся . Хидинк беше свободен ама той спа и сега ще се чуди кой да взима .
19.02.2012 12:27
Бояш
19.02.2012 12:26
На Венгер се гласува адски много доверие въпреки резултатите,все пак е в клуба повече от десетилетие .. така че Бояш
19.02.2012 12:26
1- Бояш ще излети доста преди Венгер...
2-Бих казал лошия късмет проваля Арсенал но и трансферната политика е от голямо значение...
3-И от двете по малко.. *lol**lol*
19.02.2012 12:26
Абе уинър, вие слабоумни ли сте ? *joking**joking**joking* Как си представяте да уволнят Венгер? Ако ще си тръгва от Арсенал, то ще е по негово желание, когато прецени, че вече няма какво да даде на отбора и може да дойде някой по-полезен. Въпроса е зададен, като че ли от първокласник. Иначе - разбира се, че Боаш, ще е първи, съвсем скоро ...
19.02.2012 12:25
Бояш
19.02.2012 12:24
венгер няма да си замине въобще,ако не уволнят сега бояш ще го уволнят когато челси отпаднат от ШЛ (тоест ако не я спечелят).
19.02.2012 12:23
вияш-бояш ще излети мн скоро