Суарес не подаде ръка на Евра, Патрис му налита в тунела (видео)

16:43
Суарес не подаде ръка на Евра, Патрис му налита в тунела (видео)
Напрежението около Патрис Евра и Луис Суарес достигна връхната си точка по време на днешното дерби между Манчестър Юнайтед и Ливърпул.

Суарес изтърпя наказание от 8 двубоя за расистки обиди към Евра и преди началото на мача на "Олд Трафорд" демонстративно не подаде ръка към защитника по време на ръкостискането между играчите на двата гранда. Ядосаният Евра направи рязко движение към Суарес, а секунда по-късно Рио Фърдинанд не хвана за ръката острието на Пуул и напрежението преди мача ескалира.

По време на срещата Луис Суарес бе бурно освиркван, а в края на първото полувреме той изпусна нервите си и изрита силно топката. На почивката пък Патрис Евра е потърсил саморазправа със Суарес и се е стигнало до спречкване в тунела, за щастие мелето не е продължило дълго.

През втората част на срещата Луис Суарес дори се разписа, но това не стигна на тима му дори за точка. Вижте странното ръкостискане преди дербито.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

madmaxxxx
13.02.2012 15:36

Тоя Евра кво толкова се дразни не разбрах? Явно наистина е гузен за да се прави така сега и да привлича внимание. Чак сметка ще му търси в тунела...... пача френска... Момчето си го каза. Каквото стане на терена остава на терена. Щом черната пача иска да не остава на терена и да си търси правата за някви глупости ето, няма да му стиска ръката... тва е. А отявления расист Фърдинант да не се прави на важен... Щото знам колко негови видеота се въртят в ВБР как говори на типичен негърски и обижда всички бели с доста гнусни думи.

ivanov961
13.02.2012 12:10

еми мн ясно че няма да му подаде ръка първо го съди за една думичка а после се сърди че него поздравява

bayo45
13.02.2012 11:37

За мен тези чернокожи прекаляват със спекулациите си относно расизма.Все тях обидили,все тях пренебрегнали.Калпазани,некадърници и лешпери които се издържат от помощи на гърба на белите.Досуш като нашите цигани.Лежат и правят деца или ги продават.Даи на простия права и му гледаи сеира.Евра.Аиде бе света вода ненапита.*erm*

ComsteR
12.02.2012 20:27

е тоя Дърт малумник не е прав тука !

Toddor
12.02.2012 10:42

виновен* ;д а при т'ва туй съм го копирал и постнал навсякъде ;д омг ;д

Toddor
12.02.2012 09:27

Суарез съвсем правилно не го поздрави. Евра му навлече наказание, без Суарез да е невинен.

gQg
12.02.2012 10:01

Оставяй го пича е леко заблуден. *beer*

plamzzz
12.02.2012 09:44

Абе ти четеш ли си какво си написал? От думите ти се разбира, че Евра му е навлякъл наказание, а Суарез е виновен! И си махни смешната снимка, ако бяха дали 4те дузпи на Челси с/у Барселона и те бият 5-1 с 4 дузпи, тогава съдийски отбор ли щяха да са? 1вото положение на Уелбек 100% дузпа като не я даде ще даде другото положение, на всичкото отгоре не видях някакви протести от страна на Челси...

bebbls
12.02.2012 09:43

*lol**lol* без суарез да е виновен трабва да е . ;д 6тото ако е без да е невинен зна4и е виновен д;

gos13
12.02.2012 09:11

До коментар [@comment 960548] от [@user GI]:

Кажи нещо и за Евра де, вижда се, че много ги вдяваш тези неща. *joking*

w3n0o
12.02.2012 02:12

Пък после РОНАЛДО бил "лигав" Суарес изобщо не трябва да стъпи на терена !

martinkata2003
12.02.2012 02:10

Днес по едно време преди мача се замислих дали тези имат чернокож в отбора си и накрая се сетих за Глен Джонсън.Ако го нямаше него,щях да си помисля,че това е някакъв отбор от расисти,честно.

RED_DEVILS20
12.02.2012 00:35

Фърдинанад и Уелбек съ6то не му подадоха ръка на Суарез *thinking*

martinkata2003
12.02.2012 02:08

Това беше,след като видяха той какво направи с Евра.Според мен е нормално.Щом не уважава един "черен" като Евра,защо трябва да уважава тях.Просто в този момент е нормално да подкрепиш своята раса и отбор. *wink*

RealMafia1
12.02.2012 00:19

не бе хора не е готино така да не се поздравяват сичко може да е станало преди ама чак да се бият е грозно

mutito0o
11.02.2012 23:42

Добре ве вие бихте ли подали ръка на някой който те е искарал от игра за 8 ма4а.. бих разбрал 3 4 ма4а ама 4ак пък 8 ...

tarantino_q
12.02.2012 19:53

То кой си? Най-големия нигалавин тип? Тва да не е убийство? Грешка. Ти го сравни с най-голямата война на света. За к'во убийство говоря. Дай сега да го убият с камъни. Няма ли да е по-добре? Замисли се защо цял свят се бори с расизма. Всички станахте еб*ти защитниците и то зарадия една к*чка.

tarantino_q
12.02.2012 19:40

Ем беше последия мач в кариерата му *lol*

mutito0o
12.02.2012 13:58

А какво Суарез да не би да му е казал ей 4ерен из4езвай или нещо подобно ??? и той му е казал негрито с цел да го провокира и да му издейства евентуално някакъв картон... а това 4е викаш янмало доказателства .. при този слу4ай да не би да има солидни доказателвста ???

martinkata2003
12.02.2012 10:56

Случаят с Матераци е много по-различен,защото не можаха да докажат какво е казал на Зидан,освен това го изкараха жертва,защото Зидан се поддаде на провокацията и го удари.Сам знаеш,че е така и сега ровиш и се опитваш да оправдаеш вашето ла*но.Ако Евра го беше ударил,може би щеше да стане същата работа.Освен това,може и да си викат "негрито",но 100% с шеговит тон,а не Евра да пита Суарез:"Защо не ми отговаряш?" и онзи да каже:"Защото си черен,не разговарям с черни."Има доста голяма разлика,не мислиш ли?Да не говорим,че самият Суарез за мен си е чист мангал.

Crazy89
12.02.2012 08:22

Ще порастеш голям моето момче и тогава сигурно ще разбереш какво расизъм. А относно простотията по-доло ... негрито може и майка му да му вика ако иска, обаче Суарез не му е никакъв !!! Това си е целенасочена обида а не приятелско подхвърляне на тренировка. И то не вярвам всеки на тренировките да му казва "негрито" нооооо ти си велик ти ги разбираш нека не ти пречим да се плюнчиш.

mutito0o
12.02.2012 02:43

Да не споменаваме 4е негрите по между си говорят на 'негрито'.. и съм виждал коментари в които казват 4е съотборниците на Евра му викали негрито.. нз колко е вярно .. Това което е на терена си остава там *smile* Когато Матераци обиди сестрата на Зидан ко вкараха му 8 ма4а ли ? пфф

mutito0o
12.02.2012 02:41

Защо тогава неса искарали Евра когато е обидил 4елси ???

martinkata2003
12.02.2012 02:13

Ти м*лоумен ли си?И за цял сезон да те изкара от игра обидата на расистка основа е къде къде по-голяма травма?За какви 8 мача,какви 5 лв. ми говориш изобщо.Цял свят се опитва да се пребори с расизма и накрая ми идва някакъв мангал от Уругвай и почва да говори на хората кой е черен кой е бял.Втората световна е била заради расизъм,а не заради 8 мача,батка.*cards*

chochk0o
12.02.2012 00:15

момче той е професионалист и взема милиони .... гледат го милиони хора по телевизията и е пример за подражание .. щом си се хванал на хорото .. ще го играеш и забравяш за себе си !! Футбола е повечче от всеки нали знаеш ... няма значчение Юнайтед ли е Ливърпуул ли е...всиччко е временно така чче няма право да си прави магариите особено в Англия кадето всиччки знаем за тяхните традиции и колко държат на тези неща .. там играта е нещо повечче от един мачч .. там е религия !!! ... театър !!! нали знаеш чче поччти всеки може да ти изброй 5 футболиста от ливърпул но едва ли някой ще може да ти изброи 5 депутата от някоя партия .. така чче дано си ме разбрал какво искам да ти кажа и защо обвинявам суарес за постъпката му !!!

gerrard9000
11.02.2012 23:24

грозни сцени между две лекета.това е истината.суарес като южноамериканец трябва да си оправдае името, а евра е чисто и просто лайно.кво да се лъжем повече.честита победа на мю *smile* напълно заслужена.

respect_kn
11.02.2012 23:00

Интересно ми е само 1 фенчета на манчестър, ако вашия келеш Евра го бяха наказали за 8 мача както суарез и после Евра не му беше подал ръка, какво щяхте да кажете *wink* !

xlapakaaa
11.02.2012 23:17

Ама той точно Евра не си е подал ръката пръв ... майни ги к'во говорат *smile*

gQg
11.02.2012 23:16

щях да го подкрепя *beer*

mascherano86
11.02.2012 22:03

абе тоя евра е голям идиот е,вместо да се радва че Суарез го е сравнил и индивиди от човешката раса,а именно "сиганите" не мога да разбера защо му се е обидил!!!Та тоя евра не е нищо повече от една маймуна,и това е тръгнал да се прави в тунела ся ФА да се сезира и да качи този африкански бозайник пак на дървото където му е мястото

nCuXonaT
11.02.2012 20:38

Феновете на Юнайтед...спрете да се занимавате е тези закърнели мозъци, няма смисъл. От всичките коментари на фенове на Пуул имаше много малко разумни хора, за което ги поздравявам, другите просто няма смисъл да ги коментирам.

liver1
11.02.2012 20:04

Как ще му подава ръка на този мангал.Браво на Суарез.

Pettio_10
11.02.2012 20:31

аве яя да малчиш каф е тоя урогваец дето при най малкото почва да бучи да бяга да играй балет е *cry*

Double_De
11.02.2012 19:46

Еми моето скромно мнение е, че ако Суарез наистина беше виновен, щеше да подаде ръка сега, а щом Евра толкова настоява, значи е леко гузен!

ogi999
11.02.2012 19:34

браво на Суарес - ей не случайно тия два милиона уругвайци са световна футболна сила-Мъжкари са това ЕВАЛА

Arsenal1931
11.02.2012 19:00

Тоя жалък французин няма ли кой да го върне в ред ? Той незнае как е възпитание , в тунела тръгнал да налита. Няма ли някой да сложи това лайно в ред ?

alex_st_gerrard
11.02.2012 18:50

4ерния казва ама защо без мене ве брат аи дай си ръката

likata
11.02.2012 18:40

Двама дрислйовци спорят кой е по насран.

atanaz7
11.02.2012 18:32

Суарез казваше, че ще освиркванията ще го мотивират, но май стана обратното... Хем се знаеше, че тези ръкостискания ще предизвикат нерви, защо от ФА не ги отложиха както в мача Челси-КПР... *smile*

horo
11.02.2012 18:25

Абе този негър е отвратителен даже му е малка хранилката ,трябваше и га го наритат на терена. Гнусни и жалки червеи като са толкова цивилизовани защо през цялото време го освиркваха и после в тунела търсеха саморазправа ,защото са скапани чернилни!

rooney_fen_10
11.02.2012 18:56

А, Евра да е казал нещо като го освиркваха през целия мач на Анфийлд?

chelseafen
11.02.2012 17:58

и аз съм съгласен с феновете на ливърпул защо Суарес трябва да се навежда на тоя евра преди години същия беше казал за Челси че са ш...ни негри някой тогава да го е наказал тоя така че Суарес си е напълно прав сега ще видим дали ще накажат и него евра или то в Англия стана така че всичко се върти около ман юн.

rooney_fen_10
11.02.2012 17:55

Абе според мен изобщо не трябваше да има здрависване, подобно на мача КПР-Челси. Просто щеше да се избегне това напрежение.

yavorpetroff
11.02.2012 17:52

Ами, ако Суарез е невинен и Евра е виновен, то тогава защо Ливърпуул не обжалжа, тогава защо Суарез не се защити пред ФА , а имаше възможност. Щом е виновен, защо се прави на света вода ненапита?

ceco26
11.02.2012 18:08

най-смотаният коментар по темата...дай ще обжалваме, че 8 мача са ми малко за поредната футболна гавра...те достатъчно си измислиха тия 8 мача, ами и още 8 да дадат, когато обжалваш, а те командват парада...

gos13
11.02.2012 18:01

Ами ако са преценили, че оплакването ще е като "оплачи се, ако ще и на арменския поп", не знам откъде идва този израз, но е популярен доколкото ми е известно и смисъла го знаете.

mutito0o
11.02.2012 18:01

Не обжалваха защото ФА вместу да намалят щяха да увели4ат наказанието *smile*

Borislavv
11.02.2012 17:57

ами защото суарез ще обжалва и ако бъде признат за воновен ще бъде наказан и за маà с юнайтед

ceco26
11.02.2012 17:41

На мен па Евра ми падна в очите...за казана дума с различно значение и то от мулат, с баща или дядо негър...ще се прави това френско лекенце... И кво Суарез като не му дал ръка...? Това просто показва, че не е съгласен с присъдата му за наказанието и самият Евра, който много тъпо решил да се прави на важен...квото искате говорете, моето мнение си е мое мнение...

rooney_fen_10
11.02.2012 17:21

Абе каквото и да си приказваме и двамата са виновни. Суарез просто трябваше да се престори и да подаде ръката си за едно ръкостискане, а Евра не трябваше да го дърпа-като не иска да се здрависва, остави го намира. Така че няма смисъл от спорове.

gos13
11.02.2012 17:46

Хубаво "Типичната детска игра", ама някога като се скарахме в къщи не разследваха кой е виновен, а ни ошамарваха и двамата и край. И после иди се карай пак.

sunfreak
11.02.2012 17:42

Много точно! Невярвам който и да е било от тук да подаде ръка на този дето те е закопал за 8 мача. *smile*

gos13
11.02.2012 17:39

Защо трябва и Суарес да е виновен, малко ли неприятности му причини Евра. Ако някой е постъпил с теб така, дали още при първата среща ще му подадеш ръка, пък било то и от куртоазия?

scouser_pool
11.02.2012 17:27

Много точно!Типичната детска игра , при която единия казва: "ама той беше пръв , той започна"...просто Суарез дори и да е невинен трябва да отстъпи , а Евра да спре да се оплаква на Фа и т.н.

oc3ola11
11.02.2012 17:20

офф и питаш направо побеснях и изпочупих всичко....

gos13
11.02.2012 17:11

" Патрис Евра е потърсил саморазправа със Суарес " сега и той заслужава 8 срещи наказание.

cesc4barca
11.02.2012 17:05

Богопомазния Гигс на който му изкараха кирливите ризи че спи с жената на брат си .

scouser_pool
11.02.2012 17:08

Това какво общо има със спортсменството на терена?

RamseyArsenal
11.02.2012 16:59

[@link http://vbox7.com/play:e2990e881e] Суарез и Евра *smile*

MaN_uTd_17
11.02.2012 17:05

Напълно съм съгласен с теб*thumb_up*

scouser_pool
11.02.2012 17:01

Абе , въобще големи са цигани тия , уж професионални футболисти играещи на високо ниво , пък хич не знаят какво е дисциплина , толкова ли не могат да са като Джерард,Гигс и т.н.

ceco26
11.02.2012 16:56

хахахха, малко права да им дадат на тия черните и глей кво става... Май наистина тея антирасистки неща им дадоха повече права... Тоя евра е голяма интригантка.

gos13
13.02.2012 11:40

Има неща, за които човек е готов да зареже работа, кариера, всичко, ако е принуден да прави неща, които са в пълен разрез с това което е той. Сигурно не си бил в такова положение и не можеш да го разбереш или пък разбиранията ти и ценностната ти система е друга и не можеш да попаднеш в подобна ситуация. Но знае ли се?

ManUnitedfan07
12.02.2012 17:35

Ами защото всеки трябва да даде ръка на всеки, не да се подминават все едно не играят на един терен. Селска постъпка и на двамата, яд ме е че играят в такива големи клубове и това никой не може да го отрече.

kaloyann
11.02.2012 21:48

Значи като му подава ръка и иска да "зарови томахавката" търси конфликт ?! Ебахти изкривените разбирания ....

cesekarchetooo
11.02.2012 21:39

Много ясно, че конфликтът тръгва от зъбатото уругвайче. Предвид ситуацията, в която са двамата е редно Суарез да му подаде ръка, защото той е създал конфликта между двамата. Вместо това той се държи надменно и си изпускаше нервите през целия мач. Доста срамно поведение. Сигурен съм, че поне треньорът му ше го накаже, все пак това е Англия, там си има маниери и етикет на поведение, няма да му се размине... С какво Евра не е заслужил да му стигнат ръката?

gos13
11.02.2012 21:21

Ами то от ръкостискането започва, Суарес минава край него, не му подава ръка, посяга към Де Хея (той е до Евра), а Евра посяга да се ръкува с него(Суарес). Според теб кой търси конфликта. Ами не му подал ръка, не му подал, защо ще посяга към него. И ако това не е търсене на конфликт, здраве му кажи. И не го казвам като фен на Ливърпул, а го казвам като човек и как бих го тълкувал, ако някой би постъпил по същия начин с мен.

Lubo0o
11.02.2012 18:18

Аз пък виждам обратното ,че Суарез продължава да търси конфликт ... Все се върти около него и иска да го провокира по някакъв начин ! Ако не се беше стигало до това ръкостискане едва ли Евра щеше да се занимава с него ....

gos13
11.02.2012 17:56

Какво право си търси? И слепеца ще види, че продължава да търси конфликт. Какви са му мотивите само той си знае. За да ги разберем, трябва да сме поне малко като него.

Lubo0o
11.02.2012 17:29

Просто Евра потърси правото си и за това Суарезчо се прави на важен ..... Най ми хареса края на мача където Евра празнуваше нека му е сладко на Суарез ,нямам нищо против Ливърпул просто Суарез ми падна в очите ....

gos13
11.02.2012 17:07

Пък и питаш какво е направил? Нищо ли не знаеш?*joking*

scrooll7
11.02.2012 17:00

не виждаш ли че лекето Суарез не му дава ръка Евра какво е направил?

scouser_pool
11.02.2012 16:59

Всъщност вече се чудя дали да не съм на страната на Евра...Суарезчо е голямо леке , може да не го е обидил на расистка основа , ама още в онзи мач търсеше постоянно провокации , което не е спортсменско!