Случи се немислимото - надиграха Барса на "Камп Ноу"
Миналата вечер станахме свидетели на нещо, което не се беше случвало от години, а именно Барселона да бъде надиграна в ключова среща пред собствена публика.
Без да сме пристрастни можем да погледнем фактите - каталунците стразиха Реал в Мадрид и за пореден път категорично спечелиха издание на "Ел Класико", но отговорът на Кралския клуб бе такъв, какъвто не сме виждали в последните сезони - "белия балет" създаде една дузина голови положения на "Камп Ноу" и определено заслужаваше този път да излезе като победител от битката с Барса.
Купата на Краля далеч не е най-важният турнир за двата гранда, Барселона продължава напред към 1/2 финалите, но след зрелището миналата вечер вече нищо в "Ел Класико" няма да бъде същото. Реал Мадрид показа, че ако някой може да надиграе каталунците, то това е именно "белия балет", а следващите дербита обещават да са повече от интересни.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
27.01.2012 23:43
които е писал статията явно не е гледал мача*devil**angry**whistle*
27.01.2012 11:48
Не видях да са надиграни Барса, но щом автора на статията мисли така предубедено ....
27.01.2012 10:39
...При два на един на чужд терен, едно полувреме с два гола аванс Барселона си играха бих казал "леко" в смисъл не се напъваха максимално. Реал от своя страна показаха добра игра, но в никакъв случай не надиграха Барселона. Доколкото за съдийството - всеки може да бъде ощетен, но когато си реализираш положенията, играеш добре в защита, средна линия и нападение резултата е благоприятен. Фен съм на Барселона от дете, но без силен противник като Реал сезона няма да е сладък, така че се радвам на подобрението в редиците на белия балет - Поздравления и все пак - Барселона - повече от един футболен клуб!!!
27.01.2012 09:45
Всеки нормален отбор би надиграл това съдийско посмешище..
27.01.2012 08:52
Барселона са леваци осъзнайте го вече скоро ще приключат с доминацията бяха си слаби от преди и скоро пак ще е така тоя тъпия барцаа кво коментира на кое място си във Ла лига бе сокол баси смешниците били Реал 4 5 пъти и то със съдииски помощи и са радват , защото Реал неможаха да се обиграят но това почва вече да става със всеки изминал ден играта ни става много по - силна и поситивна и скоро Барселона отнова ще са във миналото където им е мястото !!!!
27.01.2012 08:49
Както се казва загубха битката но спечелиха войната. И Барса ще загуби от Реал неможе да ги бият всеки мач определено стана хубав мач съдията трябваше да свири поне по една дузпа и за двата отбора и да изгони по един.Не мисля че Барса са били надиграни но отсъствието на Иниеста и даде отражение на игра им.
27.01.2012 07:57
Хора, отворете си очите ! Ние нямаме НИКАКВА защита ! Ако сте гледали мача с реал бетис, там положението бе същото, само дето бетис не успяха да си реализират положенията...за какво надиграване ми говорят уинър ???????????? та добре, че имаме слаба защита, иначе едва ли щеше да има толкова положения за реал...вижте само за какво говорим...абидал е, ако не се лъжа на 34 или там някъде, пуйол - неговата възраст знае всеки така че няма смисъл да казвам...остават пике и алвеш, от които само алвеш беше на ниво...та мисълта ми е, че, ако барса успее да разреши този проблем, а той никак не е малък, вече колко мача подред виждам мноооого слаба защита, то реал няма да имат Н И К А К Ъ В шанс срещу барса ! Да, очеваден факт е, че реал бяха много силни в това ел класико, по добри от барса, нооооо....ЗАщИТАТА НА БАРСА НЕ СИ СВЪРшИ РАБОТАТА И ЦЕЛИЯТ СВЯТ ОСТАНА С ВПЕчАТЛЕНИЕТО, чЕ РЕАЛ Е НАДИГРАЛ БАРСА...АКО ПЕП УСПЕЕ ДА НАПРАВИ ТОВА НЕщО, А ИМЕННО ДА ИЗГРАДИ ЗДРАВА И СТАБИЛНА ЗАщИТА, ТО НИКАКЪВ РЕАЛ, НИКАКЪВ МИЛАН ДА РЕчЕМ НЕ МОГАТ И ДА СИ ПОМИСЛЯТ ЗА НЯКАКАВО НАДИГРАВАНЕ ! КОЙТО МИСЛИ ДРУГОЯчЕ, ЗНАчИ ВЪЪОООБщЕ НЕ ГЛЕДА, КАМО ЛИ ДА РАЗБИРА ОТ ФУТБОЛ !
27.01.2012 08:52
Пич, защитата започва от нападателите ... какво ми говориш само за защита?!? Барса бяха надиграни - ФАКТ!
27.01.2012 01:13
За дузпите , които гледах мога да кажа , че на Бускетс играта с ръка е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ДУЗПА , по принцип не съм привърженик да се дават дузпи на игра в тяло , макар че много съдии дават дори червени картони в такива ситуации , за това тук Реал няма право да иска дузпа срещу Бензема при евентуалното нарушение на Пуйол , иначе спор няма този път Реал можеше да се подиграе с тях , но явно "белите" все още не са си повярвали достатъчно *wink*
27.01.2012 02:38
а видя ли как Пепе изблъска играч на барса в наказателното ? като ще говорим за дузпи *smile*
27.01.2012 01:04
Е това сега ,при тиа условия по прилича на дербито ,което по принцип трябва да бъде*party*
27.01.2012 00:50
Без Иниеста, Реал имаха шансове. Иниеста е почти толкова важен колкото Меси, все едно Реал да са без Кристиано Роналдо или Юзил. Ако трябвам да бъдем честни Пепе не биваше да играе, а трябваше да бъде наказан. Съдията направи доста грешки, но с право отмени гола на Реал. Трябваше да се дадат дузпи и на двата отбора. Не мисля статията е вярна. Барселона не бяха надиграни.
26.01.2012 23:24
точно това означава но ако пак свири съдия като теишеира просто няма как да стане
27.01.2012 02:45
Х на наш терен.. 2 загуби на ваш.. кое е края на Доминацията ? че неразбирам..вие май и на Х се радвате..
26.01.2012 23:16
но играта на "белите" в реванша на "Камп Ноу" означава едно - край на доминацията на Барса в "Ел Класико". ... един мач ли означава край на доминацията на Барса *lol*
26.01.2012 23:11
Много ме ядосват 10-годишните дечковци фенове на Барса, които чули за отбора спечелил Шампионска лига и вече "много ме кефят тея" ...
Относно темата:
Как така "надиграха Барса на "Камп Ноу"" и "край на доминацията на Барса в "Ел Класико"" като мачът е равен и това е първият от мн време... Ако бяха победили 2-3 мача поне можех и да се съглася ама тая статия просто *thumb_down**thumb_down**thumb_down**scared**scared**scared**angry**evil**stop*
26.01.2012 22:53
А защо не напишете и статия за множеството слаби мачаве на Реал Мадрид и въпреки това са вземали незаслужено победата...а да не говорим за съдииското побутване и многото пресилени дузпи които им дават на белите мишки.
26.01.2012 22:44
хаха заслужавали били... Като заслужаваха да бяха били поне.. Барселона много отслабна след това отцъствие на Давид Вия !! Ако Давид Вия не беше контузен и играеше в мача. резултата щеше да е друг..а и относно схемата 4-3-3 на врата Валдес в защита Дани Алвеш,Жерард Пике,Карлес Пуйол,Ерик Абидал пред тях шави,Бускетс,Иниеста и напреде Давид Вия Лионел Меси,Педро... Така Барса е трудно победима *wink*
26.01.2012 22:35
Не ви ли омръзна да се оправдавате, кажете нещо смислено
26.01.2012 22:31
[@link http://prikachi.com/images/213/4313213m.jpg]
няма какво да говорим!
26.01.2012 22:46
Точно не искъм тъпите крайноограничени фенчета на Реал да пишат редовните си глупости.
26.01.2012 22:35
Нали си наясно,че даденото продължение е МИНИМУМА ?
26.01.2012 22:27
Фен съм на Барса, но признавам, че Реал (М) игра по-силно. Съдията беше слаб, ощети и двата отбора, като по-засегнат сякаш бе този на балета. Мисля, че слабата игра на Барса вчера се дължи на многото контузени и умората у играчите. Барса разполага в момента с около 15-16 човека и е нормално да се чувства спад във формата заради умората. Към феновете на Реал(М) - не си правете изводите от едно полувреме игра! *wink**thumb_up*
26.01.2012 22:25
барса са наи добрите симулатории ако небе сидията няма6е дабъде така резултата *devil**devil*
26.01.2012 22:02
краи реал запо4ва да ма4ка барса *thumb_up*
26.01.2012 22:28
И аз така си мисля... Това беше Доста добър мач и то на Камп Ноу *wink*
26.01.2012 21:53
4 Shots on Target 6
5 Shots off Target 6
3 Blocked shots 1
5 Crosses 4
3 Corners 5
2 Offsides 4
2 Yellow cards 8
0 Red Cards 1
54% Ball Possession % 46%
Една дузина голови положения?!
Второто полувреме реал бяха мега зле Барса ги газише ... след гола получиха импулс и добре, че беше "отново" грешка в защитата да стане 2:2 после мача беше на кантар и Педро изтърва от 3 метра с глава. Една седмица няма 1 фен на реал, всички пишат къде са феновете на реал, някой след 5 часа и напише "тука сме" и пак изчезват за 3 дена. Всичките фенове на реал сте коне с капаци и сектанти, бутат ви, падате и все недоволствате....
27.01.2012 00:09
Или не ни се кисне по цял ден в някакви сайтова да пишем колко сме велики *lol*
26.01.2012 21:50
До коментар [@comment 937800] от [@user BASTARD]:
хахаха поредното разревано комплексирано фенче на смешките /;дд
26.01.2012 21:47
Съдията Тешейра Витиенес се справи със ситуациите в двете наказателни полета, но не успя да отсъди точно картоните на футболистите, коментира специалистът на вестник „Marca“.
„Мачът бе много труден за Тейшейра Витиенес, който бе нападнат с претенции от футболистите още от първата минута. Съдията се справи отлично със ситуациите в наказателните полета, където правилно не отсъди нито една дузпа, но не вдигна всички картони в мача“, коментират от мадридското издание.
„Съдията трябваше да изгони Ласана Диара заради нарушението срещу Лионел Меси в края на първото полувреме. Това е класически втори жълт картон за Диара. Пепе трябваше да бъде изгонен с директен червен картон за удара в лицето на Франсеск Фабрегас“, продължават от „Marca“.
„Нямаше дузпа при ситуацията с Бускетс в наказателното поле на Барселона, защото топката се удря в коремната област на футболиста, а ръката му е прилепнала до тялото. В следващата ситуация няма дузпа за Барселона, тъй като Пепе играе с топката. Няма дузпа за играта с ръка в наказателното поле на Абидал, защото удара на Рамос е от по-малко от метър, а освен това има високо вдигнат крак на защитника на Реал Мадрид. Няма нарушение на Пуйол срещу Бензема, защото французинът губи контрола върху топката и след това пада в наказателното поле“.
Коментарът на спорните положения от вестник Marca завършва с отменения гол на Рамос: „Серхио извършва нарушение срещу Алвеш, тъй като се подпира на гърба на футболиста на Барселона, а това не е позволено
Това говори достатъчно ........... учудващо за в.Марка , но браво за показания професионализъм от страна на журналиста *wink*
26.01.2012 21:44
[@link http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/397964_335772059777288_129149043772925_1118575_416832699_n.jpg]
26.01.2012 21:25
Тервел Илиев, с извинение за труда който си положил, за да напишеш това, но по тъпа тема няма!
26.01.2012 20:53
рано или касно ще ги свалим от върха *wink**wink*
26.01.2012 20:45
Вече се чудите какви глупости да пишете.И двата отбора са невероятно добри (може би най-добрите в света) и двата отбора в мачовете помежду си играят красив и атакуващ футбол в последните години,като изключим един мач.Не ми е ясно,с какво точно мислене трябва да си, за да напишеш глупост като "край на доминацията на Барса в Ел Класико" Утре ако се случи пак резултат 5-1 за Барса,това какво ще ? "ново начало на доминацията на Барса може би ? Започвате да се излагате
26.01.2012 20:29
Е по-просто нещо от тва няма... само като прочетох "Край на доминацията на Барса в Ел Класико" И ми стана ясно... топка е... неможе всеки път Барселона да играе силно...Надигнаха се малко Мадрид, Вкарах 2-гола и Край на доминацията...ем ебахти простото мислене имате просто...Барселона е по-добрия отбор в момента,колкото и качествени футболисти да има реал, то на мачовете си личи... Фен съм на РЕАЛ МАДРИД, но говоря РЕАЛНО... Никъв край няма тука...другия път пак ще ни млатят и тва си е за съжаление *erm*
26.01.2012 20:16
След всяко дерби очакванията за следващото са да стане нещо "неочаквано", т.е. Реал да бие и винаги едно и също.Гаранция давам, че другото Ел класико пак Барса ще е победител.
26.01.2012 20:10
Според мен през второто полувреме Барса искаше главно да задържи рез. *cigarette*
26.01.2012 20:05
Ако си мислите че един отбор може да показва същия performance всеки мач значи капка не разбирате от футбол.
26.01.2012 20:01
Трябва да свикват с това! *smile*
26.01.2012 20:14
хаха не прекалявай с хумора *wink*
26.01.2012 20:01
Когато Барса надиграва РЕАЛ е нещо нормално в последните години, сега реал направиха един от наи добрите си мачове срещо Барса у стана наи голямото Чудо и немислимото.
Браво
26.01.2012 19:59
Бе я не се излагайте бе.Много прости и неуки , неразбиращи от футбол хора има тука.След 20 мин реал едва излизаха зад центара,след това дойдоха 2та гола които поуспокоиха барса и те 2рото п/време спряха да играят,Много по класния отбор са Барца и тва е.
26.01.2012 19:58
Също така се случи и съвсем очакваното: съдията избута Барса до класирането *smile*
26.01.2012 20:21
Тва ми хареса ! *smile*
26.01.2012 19:51
Ебаси хората-след толкова бой който изядоха Реал от Барса в последно време и никой не даде важност на това-сега в един мач бяха по равностойни и веднага почват спекулации и интриги....
26.01.2012 19:50
пълни те ми душицата фенове на Барса като се оправдавете че сте спрели да играете ХАхъахАХхахаха
26.01.2012 19:54
то ти си спрял напълно, а още се обаждаш ! и никой няма да се навие да те напълни много си грозен !!!
26.01.2012 19:49
слу4ва се и на най-добрите да бъдат надиграни *smile*
26.01.2012 19:46
обещават и после кво пак падат тия реал мадрид нещо немогат да им испълнат обещанията *lol* смешни тапаци кво се радват бият ми некви смешни отбори накрая ооо ще бием барса и на края кво духат супата ае де барса ти си ма4каи напред
26.01.2012 20:02
е ти ко ревеш че бият смешни отбори един от тях е тоя на аватара ти даже не един път го биха *erm**cool*
26.01.2012 19:55
Същите смешни отбори и вие ги биете. Че и то по системата "на мъртво куче нож да извадя" и ги пердашите с по 5,6,8 на 0 да си оправяте головата разлика...
26.01.2012 19:52
грамотността на макс..
26.01.2012 19:45
Е какво? При 2-0 да не би да искате Барса да е като танк както през първото полувреме?!?!? А пък и нали победиха - какви с тея ненужни статия - БОЗА! *smile* Май гледате само да будите конфликти м/у феновете от двете страни! Сега ще почнат караниците....*thumb_down*
26.01.2012 19:44
Поправка - немислимито беше, че с тези състави и с тези резултати досега Барса надиграваше Реал. За мен Реал този сезон е по-добрият отбор и по-зрелият, но все нещо не им достигаше да победят "непобедимите" Барселона. Все пак съм убеден, че Реал ще са шампиони на Испания.
26.01.2012 19:39
Грешка Барселона в първия мач тотално смачка белия балет и понеже именно този турнир не е много важен и т.н Каталунците излезнаха много по-спокойни и особенно след 2-то гола второто полувреме спряха да играят ... Да не говорим че иниеста излезна ... валдес го няма... и т.н *smile* Просто Барселона второто полувреме го проспаха помислиха си че мача е решен ... както върху това повлия и първия мач който беше спечелен с 2:1
26.01.2012 20:06
аве немоа да ви разбера като барса не им върви играта и секи казва спряли да играт и срещу Арсенал така ;хх ем да не спират ве *smile* спрели неспрели пак по слаби *wink*
26.01.2012 19:34
Никога не е имало доминация на тия мишки.Има доминация на актиорско майсторство друго не..само Меси Шави и Иниеста са добри останалото са гниди тва е *wink*
26.01.2012 19:44
Ей, един път да съм съгласен с тебе. Евала за коментара. Към Меси и Иниеста може и Шави да добавиш *smile*
26.01.2012 19:31
Много правилна статия! Аз още след мача на Милан с барцата казах , че има някакво "странно" съдийско подпиране.И то наистина стана факт в последните 2 дербита! Само ми е чудно защо го правят тея рефери ?!? Хем виждат , че барца може и без съдии и пак ги подпират :Х
26.01.2012 19:26
Еми Моу ги умее тези неща, но все пак Барса си взе своето и продължава напред *wink*
26.01.2012 19:24
С какво са ги надиграли? С ритане по краката? Цялата защита на Реал бе за гонене вчера, а само Рамос го изгониха и то чак в 87 минута...айде бъдете реалисти.
26.01.2012 19:49
абе пи4 остаи ги тия кво им обесняваш те тия от реал немогат да го възприемат ама караи нали сме номер 1 кво те ебе за другите *wink*
26.01.2012 19:27
с какво ли ? еми примерно че барса имаха 4 положениа в мача а реал сигурно 40
26.01.2012 19:24
хахаха дали просто Барселона си помислиха, че всичко е решено и като им вкараха 2та гола се шокирахаа много тъпа статия
26.01.2012 19:23
дано Моу вече да е разбрал как да играе срещу Барса !