Имаше ли съдийска помощ за Барса срещу Реал?

19:04
Имаше ли съдийска помощ за Барса срещу Реал?
Тейшейра Витиенес - едно от най-споменаваните имена днес. Реферът на срещата-реванш между Барселона и Реал Мадрид направи толкова много спорни отсъждания в мача, че вместо да се говори за достойнствата на играта, показана от грандовете, се обръща внимание на съдийството.

И така претенциите на домакините са далеч по-малко. Спорно положение за дузпа с участието на Пепе и червен картон за въпросния играч в ситуация на тъча.

Гостите обаче претендират за 2 дузпи, отменено попадение, червения картон на Рамос, голът на Алвеш, който падна след края на даденото от рефера продължение на първото полувреме и една дузина ситуации, при които играчите на Барса след влизане в тях за първа топка се тръшваха на земята с поглед към съдията.

Всеки има право на мнение, какво е вашето - Тейшейра подпря ли Барселона или в Реал не могат да приемат, че са отстранени и търсят оправдание?

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

inkvizitor221
27.01.2012 23:46

имаше два спестени червени картона за Реал

footyfanatic17
28.01.2012 02:51

А за барселона нямаше така ли ? И нека се поправя за ръката на Пике. Не става въпрос за първият гол, а за контрата при нарушението на Ласана Диара срещу Меси. 50 пъти връщайте ситуацията, при шпагата Пике пипа топката с ръка

footyfanatic17
27.01.2012 18:24

Искам да ви попитам вие ОТНОВО онеправдани фенове на барселона, като толкова искате картони за Пепе, Рамос, Диара, РОНАЛДО ЗА БОГА (?!), какво стана с влизанията на Фабрегас, Бускетс, за отменения гол на Рамос Алвеш извърши 2 нарушения с влизане отзад, а картона къде му е ? В джобчето на Тейшейра разбирасе *smile* Искам да попитам, при контра атаката на Меси за първия гол на батселона, Пике не игра ли с ръка при шпагата, който направи за да отнеме топката ? Искам да попитам същият този страничен съдия от когото се оплаквате, защо не направи нищо когато Пуйол засили Бензема в Пинто и то в гръб го направи ?

miro_slavcho
27.01.2012 13:20

Единственото за което ме е яд е ,че при 2-рия гол на Барса съдията не свири на секундата ,а при фала за Мадрид в края на мача си го свири на минутата. Това малко ме разочарова

devil4eto
27.01.2012 11:28

Истината е следната: Реал Мадрид водят в Примера, Барселона ги мачка по всяко време, Ел Класико си е номер едно в света! В Испания конкуренцията на двата гранда е минимална, бих казал даже никаква. Съдиите на такова дерби винаги ще се коментират, винаги ще има спорове и винаги ще има ощетени и недоволни фенове! Ейй за такива работи Футболът е най - великата игра! В конкретния двубой Реал бяха ощетени ( фен съм на Барселона ).

chicharitoyyy
27.01.2012 12:04

Вярно Е!! Реал Бяха ущетении !!!

miro_slavcho
27.01.2012 09:56

Реал завърши равен ,защото нямаше късмет. Съдията ощети едните и другите .Винаги ще има отбор който да се чувства ощетен. Ако искате перфектно съдийство играйте ПЕС или ФИФА.

shog0
27.01.2012 11:59

ей това е!

Zdr4Maho
27.01.2012 09:56

И ми е писнало да слушам некви разбирачи кои лягал кои клякал запомнете има си Рефер тои вижда наи добре вие нищо не можете да видите или прецените по телевизорите и на опасни се праите малумници .Няма никакво бутане в такъв мач може да има грешки но не и бутане

Zoogy
27.01.2012 01:13

абе то калун Пепе маи нетрябваше да играе този мач що игра бе?

milanista1
27.01.2012 00:10

как така не каза нищо за недадените червени картони на Пепе,Диара,Роналдо за бруталното му влизане отзад на Дани Алвеш, дори Марка, които е известен с пристрастията си към Реал, констатира факта, че нямаше никакви дузпи за Реал и имаше червени картони за Пепе и Диара

mitko911
27.01.2012 00:00

ДА, ДА и пак ДА !!!!

Hriskooo
27.01.2012 10:41

тука видях само 10 положения , но мисля че имаше и повече *smile*

mitko911
27.01.2012 01:11

Какво да гледам на това клипче , театралните способности на Барселона ли ? Абсолютни глупости , не може за всяко нарушение да се дава картон, а за всяка малко по-груба намеса нарушение! Не знаеш колко много искам да тегля една майни на всички заблудени фенове на Барселона , но ще ми изтрият коментара *devil* Не може при всяко единоборство да се тръшкат на земята, като застреляни и съдията да им дава фалчета и картончета за РЕАЛ. А за засадата бяха на една линия и тук сбъркаха съдиите. Трябва да въведат наказание за театралните изпълнения, защото това е жалко и разваля футбола!!!

pechev
27.01.2012 00:45

Мисля че това клипче обобщава всички спорни моменти. Моля всички фенове на Реал гледайте го и после пак кажете към кой беше ''насочена съдийската свирка''

wilcho_FCB
27.01.2012 00:09

[@link http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=flRw0x3HkAs]

pechev
26.01.2012 23:12

Мале мале май този който е писал статията си е фен на Реал, каде отидоха несъществуващите засади при които играча на Барса излизаше сам срещу вратаря, да не говорим за спестения червен картон на Диара

horo
26.01.2012 22:24

Определено имаше съдийски грешки ,но хора това е футбола.

Captain
26.01.2012 21:41

Още в началото казах, че съм съгласен (до някъде), че имаше дузпа. В смисал някой ще я свирят, други - не. Имаше игра с ръка и в двата случаяно не беше умишлено, че да искаш червен картон за тази ситуация. Наистина гледам реално и не проявявам пристрастие. Ти можеш ли да си сложиш ръката на сърцето също и да кажеш, че гола не беше правилно отменен, или Рамос не трябваше да получи картон или Диара също или Пепе също или, че свириха на няколко пъти несъществуващи засади за Барса.

pechev
26.01.2012 23:14

колкото и да им го повтаряш няма да приемат истината

Junytooo
26.01.2012 22:50

Мн добре написано от твоя страна *thumb_up* Спести моите критики към вечните фенчета,които винаги са заслепени от техния красив футбол *sick**lol**joking*

dani_22
26.01.2012 21:31

абсолютно съдийте крепят Барселона и вчера те се класираха самом заради съдията реал ги надиграха тотално барселона са слаби и печелят само със съдия

martinkutsarov
26.01.2012 20:57

Нали знайте че не фифа уефа и така нататака избират носителя на златната топка .... Избират го капитани на отбори мениджъри ,жърналисти и така нататака

breiknz
26.01.2012 20:52

Да, съдята помогна на Барса, но миналия мач помогна и на Р.М като спести картоните за тях, но винаги когато Р.М паднат те търсят оправдание. Р.М надигра Барса в снощният мач,но ще видим по нататък Кой-Кого *smile* иначе общо като цяло снощният мач беше трагедия за 2та отбора. ..

atanaz7
26.01.2012 20:42

ДА ! *smile* Барса няма мач, в който да не е ударено едно съдийско рамо.. Започвам все повече да се убеждавам, че УЕФА, ФИФА и т.н. правят всичко възможно Барса да станат най-титулуваният отбор в света.. това е нещо като фикс идея ! *smile* 3 поредни години златната топка се връчва на един и същи играч, който я заслужаваше само през 2009 ! *smile*

rooney_fen_10
26.01.2012 21:11

Е рано му е още. Като стане шампион с Мерсин, вземе ШЛ и стане световен шампион с България ще я вземе, а това се пада през ???? година. *lol*

ManUnitedfan07
26.01.2012 20:57

2012 - Спас Делев *joking**joking*

atanaz7
26.01.2012 20:56

Да.. 2010 - Кандидатите трябваше да бъдат съвсем различни.. Шави, Снайдер, Иниеста.. Снайдер цял сезон тегли Интер към титли и успехи, а после се раздаваше като луд за Холандия. За Шави и Инитеста няма да коментирам само ще кажа Световна титла (мисля, че стига) ! *smile* 2011 - Защо не Роналдо ? 40 гола в Примера.. Купа на Краля (не е много, но..), пък и Шави я заслужаваше повече от Меси.. Шави е мотор, без който Барса не може и не функционира както трябва, когато той не е на терена ! *smile*

rooney_fen_10
26.01.2012 20:51

2010 - Уесли Снайдер 2011 - Шави Ернандес

Deco_Sneijder
26.01.2012 20:48

Пич, можеш ли да ми кажеш кой заслужаваше златната топка през 2010 и 2011 ?

ssstavrev
26.01.2012 20:42

Барса бяха мишки снощи*joking*..само Валенсия*thumb_up*

Deco_Sneijder
26.01.2012 20:39

Разбира се,че имаше и то за пореден път... 2-рия гол на Барса беше уж в добавеното време от 1 минута, а той падна чак в 3-тата... 2 дузпи за Реал... тва е кат цяло

Raul_7_7
26.01.2012 20:39

По добре да не спорим с тези фенове те не знаят какво представлява тази игра ХАЛА МАДРИД !!!! ХАЛА МАДРИД!!! ХАЛА МАДРИД!!!

MaLkO_LuD94
26.01.2012 20:32

колко са жалки тия фенове на реал след секи ма4 съдията съдията хаха а къде бехте предишния ма4 бе тогава защо не се оплаквахте защото ви подпира нали хаха баси смешниците *wink*

martinkutsarov
26.01.2012 20:31

Чак немога си го обесня как може да твърдите че реал е единствения ощетет като и двата отбора бяха рязани яко...

holigan4e
26.01.2012 20:25

Барса в историята си няма спечелена купа без съдийска намеса *wink*

ManUnitedfan07
26.01.2012 22:27

Я му виж профила и не говори на изуст..

wilcho_FCB
26.01.2012 22:17

Каза го фена на Манчестър Юнайтед

Captain
26.01.2012 20:18

И да допълня само за гола след продължението на първото полувреме. Много добре знаете ВСИЧКИ, че няма как да свири края при положение, че има пряк свободен в близост до наказателното поле. На всичкото отгоре Реал се разправяха със съдията 1 минута (незнайно защо). Те трябваше да му благодарят, че не изгони Диара, а не да му се карат. Докато в края на мача положението беше в центъра и не беше в близост до вратата, но наистина може би трябваше да изчака атаката-за това съм съгласен, но не и за 1-то полувреме когато падна 2-я гол.

KrisPK
26.01.2012 21:35

Аааа какво данеби да трябваше Барселона да завърши мача с 11 човека от няколко години забелязвам тенденция Барселона да играе хандбал в собственото поле и никога няма дузпа за противниковия отбор,айде кажи ми с ръка на сърцето нямаше ли дузпа и червен картон за футболист на барселона?

Captain
26.01.2012 21:24

Еми ...явно и играчите разсъждават като теб. Това показва, че и ти си съгласен за грубата игра на Реал, следователно няма какво да имате претенции за картони и подбутвания от съдията, защото най-голямата подкрепа от съдиите беше за Реал, защото завършиха мача с 10 човека,а трябваше да има още 2-ма изгонени *wink*

KrisPK
26.01.2012 21:01

Да бе спортсменско е нека да ти кажа нещо ако някой симулира тека видно и безочливо (Алвеш маймуната и Бускетс маймуната)ако съм на мястото на футболистите на РМ ще му вляза така ,че да му сложа край на кариерата и маймуната ще спре да симулира *smile*

Captain
26.01.2012 20:14

Значи съдията ощети и двата отбора! Фен съм на Барса, но гледам като реалист на нещата. Съгласен съм, че можеше да има дузпа за Реал, но това е всичко. Червен картон - напълно заслужен (ако не сесещате първия мач Пике получи жълт картон за идентична ситуация срещу Пепе).Отменен гол - напълно правилно решение..та той Рамос дърпа Алвеш с двете ръце(абсолютен фаул). Иначе Пепе трябваше да бъде изгонен, Рамос трябваше да бъде изгонен по-рано, Диара още първото полувреме. Вярно е, че ако съдията беше свирил дузпа развоя на мача щеше да е различен, но това е положението. Като цяло пак казвам и двата отбора бяха ощетени. Като цяло Реал Мадрид играят супер злобно срещу Барселона всеки мач. Само като им видиш засилката на повечето играчи срещу някои от Барселона и най-вече срещу Меси. Еми извинявайте, но това не е никак спортсменско. Много груби изпълнения има всеки път от страна на Реал.

ManUtdFC_Fan
26.01.2012 20:10

Отменен гол, червен картон, игра с ръце в наказателното поле, гол след добавеното време. Какво повече да търсим... Реал надигра Барса и пак печелившия отбор се оказаха те... Много жалко ако така ще печелят и за напаред. И пак подчертавам отново червен картон и неотсъдена дузпа в ущърб на Реал.

MaLkO_LuD94
26.01.2012 20:16

дузпа и за барса + 2 засади при който игра4и на барса излизат сам срещу вратара + 4ервен картон за лас първото полувреме и 4ервен за пепе през 2-рото *wink* та подпирани ли са барса ? или просто съдията толко си може *wink*

wilcho_FCB
26.01.2012 20:06

Трябва да се радвате, че Диара не получи чарвеная карточка, че тогава щяхте да видите как щеше да протече мача, никакви голове нямаше да видите..И стига с тоя съдия, че тва се изтърка като подметка на гуменка "мат стар". Не се излагайте, приемете поражението, както ние така и вие бяхте ощетени.Тва със съдията е знак за слабост.Радвайте се на отборите си и не бъдете завистливи, че в България за тва сме на това дередже.

MaLkO_LuD94
26.01.2012 19:59

само да попитам тъпите фенове на реал ако има дузпа и изте4е времето дали съдията ще свири край преди изпълнението ???

aa2
26.01.2012 19:58

дедното*, извинявам се за грешката си!

aa2
26.01.2012 19:54

Охоооо, аз изобщо не се сетих, че Даниела Алвеш вкара след края на даденона от съдийката продължение, а после същата съдийка свири край 1 секунда след края на даденото от нея продължение на мача когато Реал Мадрид атакуваше, а Даниела Алвеш преди това лежа 1 минута...Верно, верно!

saniniesta
26.01.2012 19:54

Абе я не се излагайте, видя се, че съдията ощети и двата отбора..

Vidich
26.01.2012 19:54

фен съм на Барса,но Реал бе закопан за пореден път....и жалко е,че в такива мачове много често рефера се оказва главен виновник....Според мен Реал е способен и е може би единствения европейски отбор,който е способен да спре Барселона!

kpuctuyan
26.01.2012 19:53

А бе то си личеше че рефера помагаше на Барса за тази победа няма какво да се лъжем

MaLkO_LuD94
26.01.2012 19:53

за каква съдииска помощ може да става въпрос след като барса излизат 2 пъти сам срещу вратара и 2 пъти им се вдига засада без да има *wink* лас беше за гонене още първото полувреме пепе замалко са с4упи носа на сеск но забравих на пепе вси4ко му е разрешено как да го изгони *smile*

faraona9696
26.01.2012 19:52

напротив съдиите помагаха на реал съдията даде 2 засади за барса и то без никва засада да има точка на темата

Antonpram
26.01.2012 19:49

Реал търсят оправдание пичове. Край на темата! *smile*

madrid_arsenal7
26.01.2012 19:41

То тоя рефер по всичко си личеше,че подпира Барса ако не беше отменил чист гол Реал щяха да пият поне с 4:2 Барса.

lazera0
26.01.2012 19:41

Последния ми коментар не искам да се занимавам повече с малоумници. Ако бяха изгонили Диара до тия ситуации НЯМАШЕ да се стигне също така и измислените засада на Алексис и Педро тези 3 неща бяха преди всичко спорно срещу Реал

messi90
26.01.2012 19:41

Реал мадрид да си гледат в паницата пред тях не да търсят оправдание от садии от червени картони и т.н. при гола имаше наистина нарушение на Рамос аи садиите като свирят в полза на тях защо Специалния малчи (особено срещата с Валенсия 2:3 за Реал), а като пада някой друг му е виновен. Аи който е гледал мача снощи се вижда че второто полувреме Барса почти спря да играе.

BornToHate
26.01.2012 19:36

БАРСА БЕЗ ПОМОЩ ОТ СЪДИЯТА НЕ МОЖЕ ДА БИЕ ДОРИ И ЛУДОГОРЕЦ!!!

При нормални рефери на мачовете им, сега щяха да са в "Сегунда"!!!

7ed0o0
26.01.2012 19:37

Ако наистина си вярваш за Лудогорец и "Сегунда" значи си доста прост

jimmy_blake
26.01.2012 19:31

Не знам вече...ама този Бускетс...той е създаден за Холивуд. Вярно, че някои ще кажат, че това е част от играта...но неговото е прекалено...

Asamoah
26.01.2012 19:25

по точно когато БАРСА бъде надиграна както се случи в снощния мач тя при най-малкото единоборство пада на земята и гледа към съдията

kris_666
26.01.2012 19:23

преди да почнете да се заяждате малко смях Вървял си мъж из центъра на София и в един неприятен миг усетил страхотно напрежение в стомашно-чревния тракт. Ококорил очи и се изстрелял до най-близката обществена тоалетна. Бил един здрав шут на вратата, навел се и...

Всичко станало на пръскана мазилка. Вече удовлетворен и освободил напрежението, видял, че между неговите крачета има още две. Обърнал се и видял един тип - труден за рисуване.

- Абе, защо не каза, че е заета тоалетната?!?!

- Е, то оставаше и устата да си отворя... *lol*

gos13
26.01.2012 19:37

*joking**joking**joking*

n0thing
26.01.2012 19:19

Уинър, няма смисъл от тази тема, само създавате интриги между потребителите във сайта..

gos13
26.01.2012 19:52

Как иначе ще задържат потребителите в сайта. "Имаше ли Дузпа" , "Заслужаваше ли нарушението червен картон " , "Заслужаваше ли нарушението .... срещи наказание", .... и ние тук пишем та пишем.*joking*

rmadrid_fen
26.01.2012 19:20

фен съм на РМ, но съм напълно съгласен! имам чувството, че правят такива дискусии само и само да има хора които да пишат като луди - да са активни постоянно.

rooney_fen_10
26.01.2012 19:18

Всеки видя снощи, че подпряха Барса, особено като видяха, че Реал имат голям шанс да остранят "Великата" Фарса.

rooney_fen_10
26.01.2012 19:41

С това 3:1 ще си останеш. И какво, надиграхте ни, бихте ни, поздравления. Ако си мислиш, че в момента има някой фен на Юнайтед, който още да го е яд за тази загуба, значи сериозно си се заблудил. И докато ти се взираш в миналото, Юнайтед гледа бъдещето.

ManUnitedfan07
26.01.2012 19:37

Всички знаем как Барселона спечели титлите си в ШЛ..

manutd_forlife
26.01.2012 19:30

До коментар [#5] от rooney_fen_10: Знам че ти е тежко (3:1)...ама няма кво да хейтваш при положение че не си гледал мача вероятно. По същия начин аз казвам, че ти е било тежко да знаеш, че отборът ти стигна до там с Доста подкрепа отстрана на съдията

mrgolden
26.01.2012 19:28

знам че е трудно когато любимия клуб загуби финал на ШЛ. разбирам ви, ама защо трябва да избивате комплекси винаги, когато видите някъде написано "Барса" *smile*

manutd_forlife
26.01.2012 19:25

ти сигурно пропусна честната игра на барса преди да стигнат там *wink*

mrgolden
26.01.2012 19:23

Знам че ти е тежко (3:1)...ама няма кво да хейтваш при положение че не си гледал мача вероятно *wink*

rmadrid_fen
26.01.2012 19:17

въпроса трябва дда бъде "имаше ли помощ от Барса между Фк Съдиите - Фк Реал Мадрид"

KaPp1
26.01.2012 19:15

Барселона не бяха подпряти ами направо избутани към полуфинала!Реал Мадрид Заслужаваха тази победа!

mumata
26.01.2012 19:12

не лъжете хората гледах телевизия на КУАТРО живея в испания и там дадоха 8 спорни поллужения за Барса и 9 за Реал так че съдията беше слаб