Марио Балотели отнесе четири мача наказание (видео)

21:44
Марио Балотели отнесе четири мача наказание (видео)
Нападателят на Манчестър Сити Марио Балотели получи забрана да играе за тима си в следващите четири мача.

Санкцията е наложена от Футболната Асоциация заради инцидента, който италианецът предизвика със Скот Паркър при победата на "гражданите" над Тотнъм с 3:2.

Според разследващите Балотели нарочно е ударил падналия на земята Паркър и ще пропусне предстоящите мачове на Сити с Ливърпул за Карлинг Къп и Астън Вила, Евертън и Фулъм във Висшата лига.

Балотели може да обжалва наказанието, като се очаква в сряда да бъде изслушан в централата на ФА. 21-годишният италианец обаче рискува да удължи наказанието си в случай на неуспешно обжалване, тъй като реферът Хауърд Уеб вече заяви, че е щял да изгони нападателя, ако е бил видял инцидента.

Видео от инцидента:



Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

ChelseaBoy7_9
24.01.2012 14:28

Пичове каквото и да говорим - Ман.Юн. (играчи, фенове) са взаимно изключващи се думи с тези - достойнство, чест, справедливост...

ManUnitedfan07
24.01.2012 13:03

Абе феновете на Челси какво ревете само против МЮ ? Гледам надолу яко хейт. Глупави ли сте или какво, с нищо в темата не се засяга Юнайтед. Ама вие си знаете едно.. ФА било Фърги Асосиейшън.. пълни тъпотий. Ако имахте акъл в главата нямаше да го кажете това, обаче нали сте умници и вечно ревете. Сега очаквам на 5 февруари пак да ви е виновна ФА, то няма кой друг *joking*

brickbat
24.01.2012 12:33

Тежки ще бъдат следващите два мача за Сити - без Компани, Балотели, Яя и Коло Туре, ако се контузи случайно някои от Агуеро или Дзеко, то Манчини ще има много сериозни проблеми в атака. Едва, едва биха Уигън, извадиха голям късмет с Тотнъм, май този отбор почва да губи все повече и повече от тягата с която форсираха в началото, а след 2 седмици почват мачовете и срещу Порто...

caramell
24.01.2012 11:24

А там там да си негър такъв.. цял живот ще е в порезрението на ФА този имигрант ..*smile* Направо немога да го гледам вече!

ger44o
24.01.2012 11:23

Не се заблуждавайте ! Футболистите на манЮ са със специални протекции от ФА(така наречената Фърги Асоциейшън) , затова тях наказания не ги ловят....
Ами ако не беше така то Скоулс трябваше да е вече в затвора (всеки негов шпагат е за минимум две год. зад решетките , а той прави поне 10 на мач) , ами това ренде Рафаел ,ами карик , ами Флетчър , ами Евънс , да не говорим за глупавия Шрек , който съперничи на Балотели по малоумство.... Но Шрек никога няма да го накажат...
Даже ако от УЕФА си позволят да му се скарат ,ФА веднага скачат до небето и обжалват ли ,обжалват....

martinkata2003
24.01.2012 10:56

Ахахахахах,къде си Манчини?Трябваше да е невинен и да го накажат 8 мача.Щеше да ми е по-готино. *lol*

FaNaTiKa
24.01.2012 10:50

много добър футболист, но не са нужни само качества за да си голям играч, а и характер, той безспорно има характер да се доказва, но няма спортменство в него, нещо което е много важно, той не уважава съперника и съотборниците си, поне след това, което съм видял, например когато вкара гол те отиват и го поздравяват, а той гледа така сякаш е Бог .. харесва ми, като качества, наистина е мноооого добър , но е малоумен

ManUtdFC_Fan
24.01.2012 10:24

Балотели има таланта, ама е тъп за десетима. Беше залитнал да пада, за какво му беше да рита Паркър...

Double_De
24.01.2012 10:05

[@link http://www.youtube.com/watch?v=t7beUFlZ-kQ]
Дааа, руни е много сдържан нали?!?
Тука също няма картон и наказание *wink*
Същото леке като Балотели е!

ChelseaBoy7_9
24.01.2012 10:04

Кажете какво беше наказанието от ФА в тази ситуация - [@link http://www.youtube.com/watch?v=4ibUb5QpZHk] ... Дали и тук ще има наказание от ФА (все пак Уулвърхямптън не са конкуренти на Ман.Юн.) [@link http://www.youtube.com/watch?v=6G6mxQtnAWA] ... ФА - Фъргюсън Асоциейшън...

Double_De
24.01.2012 12:18

Със сигурност *wink* сега не са им заплаха

gos13
24.01.2012 11:52

Като се приближат до МЮ, ще го накажат.*joking*

Lubo0o
24.01.2012 10:17

Да го бяха наказали Еванс нямаше да е голяма загуба ... Не 8 мача ами 20 мача да му бяха дали хем малко да си починем от него ...

Double_De
24.01.2012 10:08

Мдаа и пак без картон и наказание, а влизането на Евънс беше в стил Пепе *wink* Относно Тери: разследването не е приключило още, иначе и там ще има 8 мача наказание, сигурен съм!

Double_De
24.01.2012 10:03

[@link http://www.youtube.com/watch?v=IjVU6Twg2lg]
Справедливост хахаха айде моля ви се, а тука какъв картон трябваше да има?!? Мача е от миналия сезон.
By the way: За това положение много се изговори, но така и не го наказаха и за 1 мач даже *wink*

fenomena_666
24.01.2012 09:45

офф тия пак от уиннър само спират и го връ6тат то ни6то несе разбира ?

Lubo0o
24.01.2012 09:42

То се вижда как нарочно иска да го настъпи и после се хвърля като риба на сухо ....

ComsteR
24.01.2012 09:26

Ако малко следите и холандското първенство преди да премине суарез в Пуул му бяха дали и там 8 мача наказание и двамата са голями каруцари Този Балъкотели трябва да играе само в махалата най противният и нахакан играч който някога съм виждал Малко са му 4 мача съвсем ясно се вижда че е нарочно

ChelseaBoy7_9
24.01.2012 09:57

Наказанието на Суарез в Холандия беше за "канибализъм"... А тези 2 "клипа" (отрязани като по-поръчка) освен да заблуждават друга работа нямат...

di_stef
24.01.2012 08:51

Малко са СУПЕР МАНГО се отърва леко 8 мача наказание заслужава*wink*

Lampss
24.01.2012 09:17

Той ако заслужава 8 мача незнам колко заслужава Руни *wink*

gangan
24.01.2012 07:30

никакво нарушение -трябва да го оправдаят

TS26
24.01.2012 06:11

ясноо е ФА иска Късметчестър Дуспайтед да станат шампиони *thumb_down*

hood_mentality
24.01.2012 07:09

Нещо се оплакваш,че няма да са Пул ли?.....Само да ти кажа,че те и за Чемпиъншип не стават!

Roberto_Mancini
24.01.2012 02:45

Да помогнем на МЮ да вземе 20 тата титла се казва тоя сезон Английското пурвенство.. такива смешни решения не бях видял никога !! 8 мача за Суарез и негрито.. 4 мача за Компани.. 4 Мача за Балотели .Какво да кажем за ПЕПЕ тогава . Той трябва го изгонят до живот. а ония шрек Руни като ритна първо защитник на блекбурн а след това на Кроул таун .. и какво стана някакво смешно наказания което беше намалено.. - парична глоби4ка ... БЕЗ КОМЕНТАР

Toddor
24.01.2012 11:13

Много си прав

manutd_forlife
24.01.2012 07:27

добре ако ти застреляш човек и послесе извиниш какво няма ли да чакап наказание бе? А пепе какво ги интересува англия бе малумник?.....

TheHeavenMakers
24.01.2012 04:11

Кво ревеш па ти като вдовица на *** бе мишок

PRI_A_TEL
24.01.2012 01:40

Аз гледах мача и мога да кажа само едно нещо. Съдията не даде 2 червени картона на Ман. Сити. Не съм нито за Тотнъм нито за Сити, но беше прекалено, първо защитник на Сити удари с лакът умишленно играч на Тотнъм, още тогава трябваше да бъде изгонен, но съдията не му даде дори жълт картон. При втората ситуация същото нещо, добре можем да кажем че е трудно да се прецени, но Балотели можеше да не стъпва върху него, защото другият му крак, вече беше на земята, тоест би могъл да избегне подобно нещо, но кракът му дори отива назад, при положение че Балотели се движи напред, което е абсолютно неогично в която и да е ситуация. Затова си заслужава 4-те мача. Явно Сити имат много пари, това си мисля аз, щом вече са купили и съдиите в Англия, спомняте си какво стана в Италия нали? Не ми казваите че подобно нещо не може да се случи и е изключено. Как по точно не се свирят два червени? Ами то е ясно как. Гледал съм достатъчно футбол, за да мога да преценя, грешка е едно, тенденциозност е друго и то в един мач. За мен Сити не са готови да бъдат шампиони и дано да не станат, защото са срам за Англииският футбол с подобни прояви.

alechko
24.01.2012 10:11

Кое на къде се връща направо си го ритна в глава и се направи че пада Циганина айде аз ще те ритна в главата без да искам крака ще ми отскочи от земята неволно

integral
24.01.2012 09:50

Абсолютно си прав. крака му се връща назад. Това е очевидно !

neo12345
24.01.2012 07:22

един човек който мисли трезво !! *smile* ЕВАЛА

ChelseaBoy7_9
24.01.2012 00:45

Феновете на Ман.Юн. - на Идиоти ли се правите или сте си такива?!... fena_man_utd - Прав си, нито аз, нито ти знаем... То само цял свят го вижда.... *joking*

papaz4eto
24.01.2012 00:22

точно така тва черно копеле не трябва да играе футбол,язък за таланта.НЯМА ЧЕРНИ ИТАЛЯНЦИ

papaz4eto
24.01.2012 01:53

ти като не си фашист дано те наебе еи такава чернилка проста каде един потник немои да облече,вярно мангала е много напред ама заради еи такива като теб,хората му дали шанс в живота тои постоянно се праи на некав цар,специално тая чернилка не заслужава да играе футбол

rekontra
24.01.2012 00:34

Абе расист вЪри се скрий...дееба фашисткото ти примитивно мислене...Сигурно си някой като този на аватара ми,ама ходиш да плюеш хора на светлинни години пред теб.

fena_man_utd
23.01.2012 23:23

Рууни и да е ритнал,някого то е просто в игра,а не умишлено и целенасочено както Балотели примерно.Просто е.

gos13
24.01.2012 16:30

А колкото до САФ той не е на терена и не вкарва или му вкарват голове, ама като отсъстват Суарес или Компани ????

gos13
24.01.2012 16:27

И за колко срещи и кога? (за Руни).

gos13
24.01.2012 16:24

Грешка: Коментара ми gos13: 24 януари 2012 [16:14] #116 До коментар [#113] от Double_De: се отнася за: brickbat: 24 януари 2012 [15:04] #114

gos13
24.01.2012 16:14

Ситуацията се показваше поне от две камери и ако не си предубеден ще видиш, че Нани вече не контролираше топката, Компани я овладя, а Нани подскочи за да не се спъне в краката му или да не го настъпи и да го контузи. Това се вижда от камерата, която е от към вратата на МанСити. Тези наказания са в наш плюс, но не мога и да си затворя очите. Ако в самата среща не може да се прецени правилно от съдията, няма повторение, няма виждане от различни камери то при допълнителното разглеждане би следвало всичко да е както трябва. От това губи само футбола. Ние срещу тях с наказан играч, сега те с/у нас с наказани играчи, кога ще изиграем нормална среща?

Double_De
24.01.2012 15:43

Нямаше да е аут погледни хубаво повторението как Компани при влизането си свива и прибира топката с десния крак( бутоните не са насочени напред), точно този който беше насочен към Нани + това нямаше скорост във влизането на Компани и краката му бяха разделени един от друг. И да, нямаше контакт *wink* и за това трябваше да му бъде намалено наказанието поне, а не да го увеличават! Казвам го като неутрален фен, ако Нани беше на мястото на Компани щях да потвърдя думите си отново!

brickbat
24.01.2012 15:04

Защо да е абсурден, защото няма контакт ли? Незнам какво искате, ако Нани не беше скочил, щеше да е аут до края на сезона. Аз лично не съм чувал случай в който да е намалено наказание от страна на ФА, това на Рууни е за националния отбор където вече решение се зима от ФИФА, или незнам от кого но не и от английската асоциация.

Double_De
24.01.2012 14:45

Може и да има, но за обжалване на едни им намаляват наказанието, а на други го увеличават, това ми беше мисълта като цяло *wink* Няма да казвам колко е абсурдно наказанието на Компани, не стига че червения картон беше абсурден ами и наказанието вместо да бъде намалено или отменено, то беше увеличено*confused*

brickbat
24.01.2012 13:42

нали се сещаш, че има клипчета които ще покажат колко ощетен е Юнайтед в дадени ситуации?

brickbat
24.01.2012 13:40

какво ще кажеш затова че наказаха Рууни само за някаква неприлична реплика и то в много важен момент от сезона, а също така ми и интересно какво ще кажеш на това, че САФ почти всеки сезон е наказван. Сещам се и за много несправедливи отсъждания против МЮ, като например това, че К. Дейвис не получи картон и никакво наказание затова, че извади Клевърли от игра и той все още не може да се възстанови. Въобще по тази тема могат да се дадат много аргументи и за и против, че някой отбор е ощетяван или е бил "побутван" от съдиите.

Double_De
24.01.2012 13:32

Прав си и то много, даже неутралния фен ще го признае *wink* Аз по-надолу сложих клипчета за малоумните постъпки на Руни, които са оставени ненаказани, но феновете на юнайтед мълчат, чудно ми е защо ли?!? *smile* Знаят да обиждат, защото така е по-лесно. И все пак ако има наказания за играчи от МЮ те се обжалват и се намаляват, а когато играчите на останалите отбори обжалват дадено наказание, то става по-голямо!

gos13
24.01.2012 13:08

Хайде да го кажа в прав текст. Общото е, че играчите правят нарушения за наказания (кога обосновани кога необосновани, друга тема) и ги наказват но когато играчът не е от МЮ всички вие сте много солидарни, че наказанието е правилно, а когато е от МЮ наказанието е пресилено или че въобще не е трябвало да има наказание. По този повод дадох най-фрапиращия случай за нарушението на Руни в мача с Черна гора (мач от квалификациите за Евро2012, защо - защото той дори и в международна среща ,може би по навик от вътрешното първенство и да не описвам от същото) съвсем безотговорно си позволява да прави нарушения за *cards* червен картон и беше изгонен. И в последвалото наказание - 3 срещи и какво стана - ФА (както казват Фърг...Асо...) постъпки за намаляване на наказанието ..., а вие привържениците никой не каза, че наказанието е справедливо. И като съм подхванал темата за МЮ да споделя и нещо друго, към което направих аналогия. САФ обича да прави прогнози колко точки са необходими за спечелване на титлата. Правя някаква асоциация за аналогичната прогноза - колко ли наказания са необходими на играчите от противниковите отбори за спечелване на титлата. За сега се наблюдава цифрата 8. (Ливърпул 1х8, Ман.Сити 2х4=8,....?). Ливърпул тук не е пряк конкурент за титлата но в класацията All Time Club World Ranking е основният дразнител и ако не влеза в лигите за Европа няма да може да трупа точки в тази класация и т.н. Може за последното да не съм прав, ама такава ми е асоциацията относно тези наказания.

manunited666
24.01.2012 02:28

Пак , нищо общо!

gos13
23.01.2012 23:48

Прочети #56 от там започна.

manunited666
23.01.2012 23:45

И какво общо има Еврото със Ман Юнайтед ?

gos13
23.01.2012 23:27

Спомняш ли си случая. Черногореца му отне топката, Руни след това го застигна и директно в краката. Топката беше някъде пред играча.

gos13
23.01.2012 23:22

Много интересно тук основно привърженици на МЮ са за справедливостта, а когато Руни срита съвсем умишлено черногореца, нямам спомен някой от тях да е казал, че напълно справедливо е наказан за 3 срещи. Е май вече не са 3, защото ФА пак си беше на мястото. *joking*

gos13
24.01.2012 10:11

Да но кой го защитаваше и искаше да се отмени или намали? (ФА)

TheHeavenMakers
24.01.2012 04:10

Руни го наказа УЕФА и ФИФА а не ФА !!! Айде малко почнете да мислите преди да си пишете коментарите през главата !!!!!!

fena_man_utd
23.01.2012 23:16

ChelseaBoy7_9,Кажи нещо конкретно.Стига си обвинявал ФА в пристрастие.Това си е чисто и просто глупост.Нито ти,нито аз знаем дали ФА бута,някой както казваш или не.Говори за ситуацията,а не да отклоняваш въпроса с други ситуации.

gos13
23.01.2012 23:24

1 х 8 = 2 х 4 нали така - конкретно. Може би това е достатъчно по някои прогнози.

Addicted92
23.01.2012 23:13

Сътщото се полага и на онзи педал от Реал Мадрид - Пепе , онзи пък дори не заслужава да играе футбол !
Боклуци !

fena_man_utd
23.01.2012 23:12

Алооо,фена на Челси.Руни рита,ама,когата топката е в игра,а не обратното.Мисли с глЪвЪтЪ си.

fena_man_utd
23.01.2012 23:10

Да го наказват,че ми писна от футболисти,които ритат и после бягат.Точно такъв е Балотели като е такъв мъж да го ритне докато е прав.Голям човек няма що.А отностно ситуацията за мен си е чисто и просто ритане няма някакво успорване,и каквото,и да било друго.Вижда се,че го рита с умисъл.Заслужено е това наказание.

ChelseaBoy7_9
23.01.2012 22:55

Какво наказание тогава трябва да получи и Карл Хенри от Уулвърхямптън който изрита в гърдите Марк Олбрайтън?! Предполагам че ще остане само това което е заради картона... Но защо той да получава друго след като "Вълците" не са конкуренти на Юнайтед за нищо...

gos13
23.01.2012 22:52

Вижте оригиналното видео в "Трябваше ли Балотели да получи червен картон? (видео)" Разгледайте цялостно ситуацията, шутира, залита, даже с левия крак, когато усети че го настъпва се опита да го предпази и може би затова залитна допълнително и се получи удар. Ама ФА си знае работата, 1х8 = 2х4.

ChelseaBoy7_9
23.01.2012 22:51

Само да попитам всички които изкараха Компани и Балотели най-големите касапи.... Какво наказание получи нинджата Евънс когато едва не уби Дрогба?! Тогава дори нямаше фаул срещу Дрогба... Нямаше картон за Евънс, да не говорим за разследване срещу Евънс.... Къде беше тогава "справедливостта" за която говорите сега... ФА - Фъргюсън Асоциейшън...

gos13
23.01.2012 23:01

Много интересно се получи : 1 х 8 = 2 х 4. ФА са добри математици.

neo12345
23.01.2012 22:54

а помниш ли как същия този дрогба не изби на видич забите а ? ??

kris_thunder
23.01.2012 22:49

Това действие е напълно умишлено и наказанието е справедливо, подобни действия трябва да се наказват сурово за да се изчистят от футбола.Друг е въпроса, че доста им се насъбра на Сити, а ФА мога да кажа, че прилагат двойни стандарти.В мача срещу Ливерпул имаше същото влизане като това на Компани, но не беше санкционирано, а подобен случай имаше с Руни миналата година когато връхлетя в един мач напълно умишлено(не се сещам за точния мач, но съм сигурен за ситуацията).Не мисля, че подобни действия се правят нарочно или има едва ли не някаква конспирация, просто ФА последно време издиша.Много грешки от съдиите разсъждават по различен начин сходни ситуации общо взето дано се вземат мерки за следващите сезони да се изчистят тези грешки.

ForzaJuve29
23.01.2012 22:48

Може би е неволно не вярвам да го е направил нарочно!Даже АКО се е извинил след края на мача публично не заслужава наказание!

spurs_92
23.01.2012 22:45

то пък че ще го накажат много ни дреме сега, реално погледнато ако беше изонен тогава.......

ergeni
23.01.2012 22:42

за повече трябва да го накажат,уруда му нещастен

qko_ciklq
23.01.2012 22:39

Напълно заслужено!!!
Браво на ФА този път!!!

MANBARJUV
23.01.2012 22:37

За всички заблудени идиотчета - погледнете видеото за да видите как той се блъска в него, усеща къде е и после замахва с десния крак...той буквално отскочи от главата му:

[@link http://www.youtube.com/watch?v=7QW9mX_C7O4]

Иска ми се да стъпя(или по-скоро да ритна, защото това беше ритане) и аз така с бутонките в главите всички, които го защитават да ги чуя тогава какви ще ги дрънкат!

Roberto_Mancini
23.01.2012 23:09

много си зле... губи равновесия.. със согорност ще намалят 2 мача !

vaskoo_1892
23.01.2012 22:39

и аз за това говоря.Той замахва с крака назад.Това и маймуните не го правят

vaskoo_1892
23.01.2012 22:33

многоооо е тъп тоя.Кво ми се обяснявате напълно умишлено е.Той си дърпа крака назад за да удари Паркър.Чист червен и аут за 8 мача минимум.*stop*

blinderchyyy
23.01.2012 22:33

Най - сетне - СПРАВЕДЛИВОСТ! Айде сега плачете хахахахаха..

red_army_10
23.01.2012 23:07

Да се върнем малко по-назад от миналата година щом толкова искаш. То не бяха плонжове на Рууни в наказателното, нагласени жребии, червени картони и куп още работи. Няма сега мач по мач да търся къде са ви бутали. То в 75% от мачовете ви помагаха яката. От началото на 2011 това значително се намали и сега ви виждаме как сте без реферите в някои мачове. Все още сте втори, но това според мен е най-слабият състав на Юнайтед от много много години. На Арсенал няма да го коментирам, ние сме затънали надълбоко в блатото в момента, Челси и те не са цвете, Пуул също. И ако сега трябваше да се борите с Непобедимите, сегашните отбори на Тотнъм и Сити и Челси на Моуриньо, и вие щяхте да сте на същата позиция в която сме в момента ние.

blinderchyyy
23.01.2012 22:50

Да точно аз. Ти имаш ли някакво право да пишеш отностно Сити ?! Това да не ти е тема за Арсенал ? Да не е наказан някои от твоят отбор ? И моля те не ми говори за ФА , защото миналата година , много хубаво си пролича как ни обичат! Ама ние плакахме ли като вас ??? Като наказаха САФ за 5-6 мача , Рууни и той , Фърдинанд и той също и т.н. Така , че по - добре не се впрягай толкова задълбочено отностно Юнайтед.. Амми ние тогава какво да кажем за контузийте ? Да се оплакваме ли ? Нали сте голям отбор, би трябвало да се справите с проблемите , а пък да не говорим какви футболисти имате без тия...

red_army_10
23.01.2012 22:33

И т'ва го казва фен на Юнайтед, хаха! Ти ли ще ми говориш за справедливост бе?!

neo12345
23.01.2012 22:29

АЙДЕЕЕ после ми викайте че не го е ударил нарочно .. !! айде 4 мача без марко *wink*)))

gos13
23.01.2012 23:11

Следващия път, когато вие изгърмите, ще видим каква песен ще запееш.*joking*

juve_city
23.01.2012 22:27

Ташак ли си прят вече ве .. Компани 4 * Марио 4 .. нз р но 100 про ФА не са безпристрастни !!!

neo12345
23.01.2012 22:30

къв ташак бе пич ако ако това не е за картон кое е ??????

gos13
23.01.2012 22:25

Какво е това видео? Скот Паркър жив ли е още?*joking*

Sir_Mitko
23.01.2012 22:19

Бе направо да ни накажат целия отбор с по 20 мача...умници,нека те залитнат така да ги видиме дали ще избегнат главата на Паркър.

tishowinner2
23.01.2012 22:18

по темата - червен за балотели още в мача и 3 мача наказание според мен

Roberto_Mancini
23.01.2012 22:16

а защо Грозния Шрек никога не получи наказания ???

nCuXonaT
23.01.2012 22:30

Сложи си твоя снимка да те видим и теб бе, убавец *party*

red_devil_fen7
23.01.2012 22:13

и изведнъж всички намесват Юнайтед ... и защо ,защото са тапаци . кво общо има Юнайтед с тази тема нз... като неви харесва отидете и пуснете жалба в ФИФА или УЕФА ....

vaskoo_1892
23.01.2012 22:37

ооо да.Евра е провокирал Суаре 100% не може да отиде и да му каже ей мангал.Нали!!!

nCuXonaT
23.01.2012 22:34

Теория на конспирациите??? Сигурно някой от Юнайтед е накарал Суарез да обижда, нали? Или някой е накарал Балотели да стъпи на главата на Паркър? А относно Компани - критерия на ФА за този сезон ясно показва как се третират такива влизания *wink*

ceco26
23.01.2012 22:19

Епа кой преследва МС за титлата? В полза на кого Компани и Суарез не играят...май очилцата ви са прекалено розови... В случая може да се каже, че е нарочно, но и може да се каже, че стъпва, за да не го удари като пада...абе отново спорно решение на "компетентните" ФА

Gopcho
23.01.2012 22:11

След дъжд качулка, трябваше още тогава да го изгонят.

Roberto_Mancini
23.01.2012 22:06

ето това е видеото. той изобщо не видя скот Паркър !! [@link http://www.youtube.com/watch?v=ZHg0M1ukzE8]

neo12345
23.01.2012 22:32

ми та ако тва не е за картон кое е за картон бе роберто ?! дай аз да те ритна да видим как ще се чувстваш *smile*

nCuXonaT
23.01.2012 22:10

Свали си очилата, с който си сега и си сложи с по-голям диоптър *smile* Точно на това видео се вижда как го удря умишлено...просто движението му е много неестествено и рязко, но ти все пак си от сити, нормално това да не е умишлено *wink*

Roberto_Mancini
23.01.2012 22:04

4 мача ли омг !!! Браво Фа 8 мача ,компани 4 мача , балотели 4 мача накрая МАН Ю Шампион

Toddor
23.01.2012 22:20

Тъй вярно!

cesc4barca
23.01.2012 22:03

Какво коментирате дали е било умишлено или не ? Ясно е че беше умишлено то си личи как се опитва да го настъпи ... коментар може да се направи само по броя мачове наказание ,но не и дали е било умишлено.. незнам какъв слепец трябва да е човек ,че да не види умисъла.

7ed0o0
23.01.2012 21:59

Ама ако беше Рууни нищо нямаше да стане....

nCuXonaT
23.01.2012 22:06

Какво все ние сме ви в устата, бе? Айде гледай си отбора и трай там!

wilsherebeast
23.01.2012 21:52

Доста пресилено трябва да кажа. И това не е целият клип. Много се бъркате заради него. Гледайте цялата ситуация. Какъв то и да е, няма да го направи с умисъл.

Asamoah
23.01.2012 21:50

абе вижте как ритна топката и изгуби равновесие след това бе и на мен ми се е случвало след силен удар като стъпя на земята да се заклатя.Не съм фен на Сити но това е просто недопустимо никво умишлено нарушение нямаше в случая !!

red_army_10
23.01.2012 21:46

Тука ФА малко прекалиха ми се струва.

tishowinner2
23.01.2012 22:17

моля ? а с суарез не прекалиха изобщо нали? добре че джон тери е англичанин и дълги години капитан, че ако беше друга нациа и той щеше да почива 8 мача с суарез несправедливо ! суарез и тери невинни.

avenger_
23.01.2012 21:50

Тук е всичко ок ама при Компани не трябваше нито 1 мач *wink* .