Сити приели 29 милиона евро за Тевес, остава Карлитос да одобри сделката

22:55
Сити приели 29 милиона евро за Тевес, остава Карлитос да одобри сделката
От Манчестър Сити са одобрили оферта за острието на тима Карлос Тевес. Според френските медии Пари Сент Жермен ще плати 29 милиона евро за Карлитос и той още утре ще пристигне в Париж за подписване на договор.

Тевес стана голмайстор на Висшата лига, заедно с Димитър Бербатов, през миналата кампания, но сега влезе в конфликт с мениджъра на Сити Роберто Манчини.

Интер и Милан се бориха за подписа на нападателя, но в крайна сметка, почти сигурно, той ще парафира с ПСЖ. Ман Сити и французите са договорили контракт за 3 години, остава само Тевес да одобри сделката.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

fena_man_utd
18.01.2012 20:33

Аре млъкни вече,че ме заболя главата.Пфф.

Qtagana
18.01.2012 20:39

Най-накрая се сети да направиш най-разумното и да спреш,казах ти ако ще говорим сериозно да говорим ти от тема в тема и си приеначаваш както ти доиде,нито ти ша спечелиш нещо нито аз мисли квото си искаш имаи си мнение твое право си е *smile*

Qtagana
18.01.2012 20:29

В сити тевес 50 мача 35 гола ... немисля че има кво по-вече да кажа дерзай и успех *wink* утивам да се подготвям за ел класико аз

Qtagana
18.01.2012 20:20

тевес 2007-2009 63мача - 19 гола /// бербатов 2008-2012 142 (53) /// говори ми че е в периода в който и 2мата са били в юнайтед (като половината от тия голове са в миналия сезон на берба *lol**lol**lol**lol**lol* , колко мача е решил с тия 19 гола е въпроса *wink* а и не е само тва ама както и да е,та ся след като твойта велика статистика не е тва за което е представяш освен да спреш друго има ли ?

fena_man_utd
18.01.2012 20:11

Къде е бил на 3-то място по най-слаб трансфер? Я не си измисляй и не ми давай измислените статии от в.''Сън''.

Qtagana
18.01.2012 20:17

Не си измислям гледах интервюто даваха го по тв-то или по диемите или да не и по новините отказ в който бербатов публично се извинява на феновете за слабия си сезон и обещава че този няма да е така направи няколко силни мача и бе забит на пейката ... ясно значи по твоита логика бекъм киин и форлан неса играли добре и за тва са си тръгнали мога да добавя и нистелрой но с него нямаше скандали *wink* затва него казах щото нали ако играеш добре оставаш а неси тръгваш човек ти си нямаш на идея за политиката на любимия ти отбор даже ... всеки знае как работи юнайтед и съра ... спецялно за теб понеже невярвам че берба може да е изиграл по-вече от 2пъти мачовете на тевес при положение че и 2мата са били в юнайтед ще проверя *smile*

fena_man_utd
18.01.2012 20:09

Какво да ти кажа.Освен,че ти казвам едно и също нещо.Тази статистика е само докато Тевес и Бербо са в Юнайтед.Тя е само за периода,в който и двамата играят в Юнайтед.Това че Бербо е изиграл повече мачове от Тевес говори само,че Бербо е по-стойностен щом е успял да се задържи толкова дълго време.Какво толкова не го разбираш,ако играеш и се представяш добре оставаш в отбора,ако ли не си вървиш.Просто е няма какво толкова да го мислиш.Най ми е интересно кои по точно мачове Тевес влачи на Юайтед,че нещо не мога да ги видя 19 гола за два сезона.Голямо влачене е паднало.

Qtagana
18.01.2012 20:04

Смешно е да твърдиш че берба е бил по-добър от тевес при положение че той тръгна се извинява на феновете за слабия сезон и беше на 3то място за провален трансфер .... за протокола ся е най-добрия в Юнайтед за този сезон и само слепец него вижда ... макар и Руни да ми е любимеца аз съм обективен *smile*

fena_man_utd
18.01.2012 19:06

Ти пиян ли си,бе.Нали за Бербатов и Тевес говорим как тогава искаш да не намесвам Бербо при положение,че той беше конкурент на Тевес и обратното.Ти веднъж казваш едно,след това се отмяташ.Бъди сериозен! Първо ти давам статистика за головете и мачовете на двамата след това ти го отричаш,защото видя,че статистиката е в полза на Българина.Другото,което е нито ти,нито аз знаем на сто процента защо Тевес си тръгна,но виж за голове,асистенции и изиграни мачове можем да говорим,защото те не лъжат.Аз мога да ти кажа,че заплатите в Юнайтед не са чак толкова големи колкото масово си мислят хората.Дори футболисти на Тотнъм от части получават горе-долу колкото,някои играчи от Юнайтед.Ако щеш вярвай.Също така да те питам как така реши,че един заслужава или не повече пари,ако той самият не показва това на което е способен на терена? Щом клуба решава,че Тевес не заслужава тези пари значи е така другото е просто празни приказки.В днешно време успеха се измерва в пари,ако играеш добре печелиш добри пари,ако ли не си тръгваш.

Qtagana
18.01.2012 20:02

начи яя туре играе най-добрия футбол така ли ? щото зима 250 000 паунда на седмица ????? ти май си пияния """Qtagana: 18 януари 2012 [11:29] #16 Абе вие гледали ли сте мачове на Тевес или феновете на Юнайтед забравиха как им влачеше отбора ,а като гледам и сити имат къса памет щом за по малко от година забравиха какво направи миналия сезон за тях, Манчини е мишка която няма никакви успехи като трениор !!! Освен 1 СЛУЖЕБНА титла, вие бихте ли оважавали такъв човек ако ви е наставник,има и друго значи БЕрбатов като си мълчи и кротува катто котенце че е резерва и си гушка парите е мишка,а тевес като надава вой пак е мишка е най-накрая оправете си критериите не за пред хората за пред себе си """ тва е първият ми коментар къде споменавам бербатов тук ?!?!?!!? Второ дори когато ТИ намеси бербатов и ми показа статистика тя не е за периода в който са заедно в Юнайтед ... та от кое се отричам неразбрах !!! Ти намеси берба не аз ... колкото до Тотнъм няма нужда ТИ да ми обесняваш как ся финансово интересувам се от футбол последните 15 години и съм наясно с по-вечето неща около по-вечето отбори тотнъм са ми доста симпатични и ги следя от близо много хора си мислят че нямат пари но не е така имат и то доста *wink* без пари нес е седи в 3йката ... аиде ся пак си помисли преди да ми отговориш моляте

fena_man_utd
18.01.2012 18:31

Абе не намесвай Бекъм,Кийн и други играчи,защото те нямат нищо общо нито с Бербатов,нито с Тевес.Так че това сравнение е излишно.Тевес напусна,защото не беше достоен за Юнайтед,нито клуба го искаше,нито той самият искаше да остане.Ясно беше защо си тръгна,защото заплатата не му била достойна и искаше повече,а клуба му отказа.Защо Юнайтед му отказа да му дава повече пари,защото не ги беше заслужил т.е Юнайтед прецени,че Тевес не струва,толкова колкото той иска.Заради това напусна.Другото,което Бербатов докато играеше със Тевес също се представяше на ниво.Чисто и просто можем да го сметнем като извадиме головете от този и миналият сезон (в който Тевес го няма) и ще видим,че пак е бил по-добър.Говоря до 2009 г.

Qtagana
18.01.2012 18:55

Аха ясно аз пък си мислех че Юнайтед са отбор който никога не дава космически заплати независимо от името на играча , и най ми хареса как говорим за тевес а ти намесваш бербатов,виш радвам се че си имаш мнение за нещата но аз говоря с факти , ти ми казваш не бил достоен за юнайтед кой реши така ти ли ?!?!?! след като лижат гъза на недостоините и им зимат палати и огаждат на всички капризи представям си кво правят за достоините ... аз говоря реални неща в реално време ти намесваш някви морални ценности които съществуват в приказките и къде за бога съм казал нещо за бербатов преди да го намесиш ти аз казах че тевес беше ключов играч за тима от град манчестър или по скоро и за 2та тима и който го отрича е просто неблагодарник нищо по-вече,нито имам за цел ти натрапя мнението си нито ми дреме дали си съгласен с мен или не , ти ми казваш головете небили важни после почваш за голове ми говориш ако искаш смятаи няма проблем,факт е че бербатов подаваше много пъти за попаденията на клуба но е факт и че неможеше се нагърби с риска да пропусне за това можеби вина имат и медиите на острова които слагат под прожекторите всеки 1 пропуск а на руни примерно несе коментират ся да неси помислиш че казвам че руни е слаб "!??!?! за мен е номер 1 в вашия отбор ие едноличен лидер последните години и политиката на съра спрямо мнего е много точна ... просто невлизаи от тема в тема и неми бутаи думи в устата

Qtagana
18.01.2012 18:22

Ако ти се говори за футбол пиши ми на лично ако ти се спори намери си друг събеседник,че имам работа аз,просто да кажеш че футболист като тевес не е нищо особено е смехотворно се едно да кажеш че бербатов тоя сезон нищо не играе *wink*

Qtagana
18.01.2012 18:12

Ако изкаш да бъдеш напълно обективен извади статистика за периода в който са заедно в Юнайтед ... началния за бербо който точно тогава беше номиниран в топ 3 на най-разочароващите трансфери във ВЛ ... а ако си мислиш че спорим аз дори несе напрягам щото с хора които знаят все едно и също да повтарят няма кво да се занимавам .... кажи че нещо от долниа ми коментар не е станало и не е факт ако мислиш че греша ...

fena_man_utd
18.01.2012 18:01

Абе не гледай мачовете гледай,че Тевес успеваемостта му е 3.32 т.е на всеки 3 мача и отгоре вкарва голове,докато Бербо на всеки 2.68 т.е на всеки 2 мача и половина и отгоре малко.Така че нищо не омаловажавам.Просто ти давам статистика да видиш,че Тевес не е нещо кой знае какво.Ако беше толкова добър щеше да е в Юнайтед,а не някъде другаде.Опитай се да ме изкараш,че греша.

Qtagana
18.01.2012 18:10

Веднагически те изкарвам че грешиш,тевес напусна юнайтед за пари !!!! ако ще и господ да си политиката на клуба е ясна по тва отношение като техен фен тряа да го знаеш по добре и от мен ... колкото до другото Бекъм Киин Форлан помниш ли защо напуснаха Юнайтед или неси гледал клуба тогава , защото бяха слаби играчи ли !?!?!?!?!?! не бяха достатъчно добри за Юнайтед ?!?!?! или Съра е Инат като магаре и науми ли си нещо никои неможе да застане на пътя му ако ще да е посветил живота си на клуба ... и пак ти реагираш така сякаш юнайтед са искали да продадат тевес и са му търсили отбор, а не той избягал от тях за пари .... и стала гол майстор с градцкия съперник понеже е некъдърен ....

fena_man_utd
18.01.2012 17:45

Мачове и голове Тевес-63 мача 19 гола гол средно на 3.32
Мачове и голове Бербо-142 мача 53 гола средна на 2.68

fena_man_utd
18.01.2012 17:41

Алооо,Ти на коя планета живееш.Броя ли се головете.Е,и.Ама нали се сещаш,че за да стане гола много,ама много преди това,някой трябва да е организирал тази атака за да се получи гол.Гола е крайният резултат.Няма какво да ти обяснявам.Ако си поне малко умен.Ще разбереш,че за да направиш добра и сполучлива асистеция е сто пъти по-хубаво отколкото да вкараш топката във вратата.Веднъж дори Бербо го бешеказал,че за него е по-добре да подава отколкото да бележи,защото това му доставяло по-голямо удовлстивие.Накрая изкам да ти задам един-два въпроса.Колко асистенции направи Тевес и колко Бербо докато играеха? Също така Тевес да не би да има повече голове от Бербо в Юнайтед? Отговори си на тези два въпроса и ще видиш,че съм прав.

Qtagana
18.01.2012 17:52

Колкото до тва на коя планета живея ти четеш ли кво пиша или четеш избирателно никъде несъм омаловъжил факта че за да се стигне до гол тряа се тръгне от организиране на атаката и прочие даже с тва започнах ама ти май си стил малко лудия четеш квото ти хареса *wink*

Qtagana
18.01.2012 17:50

колко сезона има 1ния колко има другия ..... и колко мача е решил бербо с своите голове колко тевез, а бербатов като изключим този сезон в който е брилянтен на терена, помниш ли как започна миналия ??!?!?? с обръщение към феновете и извинение за предходните мачове,помниш ли че беше в топ 3 на провалените трансфери !?!?!? Аз говоря за формата на тевес в Юнайтед ти ми говориш за формата на Бербатов много след тевес , кой къде живее ?? ако ти си малко умен и си МЪЖ няма да плюеш човека който ви искара сумати мачове ,колкото до бербатов и тевес извън терена вече си казах мнението по-доло, и ще дам примера който винаги съм давал фиго като чукна 30така в реал му дадоха 6милиона да търка пейката той им фърли парите в лицето и утиде в интер където игра футбол ... няма футболист който да струва толкова пари да е станал голмайстор и да търпи тва унижение освен слабия психически бербатов ... толкова лли несе наяде с кинти тва момче

Qtagana
18.01.2012 17:17

Утре ще чета че и роналдо нищо не е направил за манчестър щото по-вече вкарвал от колкото подавал моляви хора бъдете обективни ... някой път играч вкарал 15 гола може да е по по-лезен от такъв вкарал 25 по простата причина че тези 15 може да са решили 15 мача, а не да са 5 гола в решен мач примерно *smile*

Lubo0o
18.01.2012 15:57

Тевес е далеч от формата си в Юнайтед сега е напълнял станал е по - тромав ,по - муден и винаги е бил лаком !!! Той гледа на него да му е добре ,а не как ще се представи отбора ... И ако вземе ,че му се скара треньора и почва мрънкане , бръщолевене ама това ,ама онова ... Пълен мишок ! И как можете да сравнявате тоя дебил където не знам от колко време е в Англия и не е научил езика с Бербатов ! Бербатов има достойнство !!! Как мислите ,че ще изглежда ако почне да мрънка като Тевезчо по приятно ли ще ви е ? Бербатов е свикнал да отстоява своето вижда се ,че иска да остане в Юнайтед ,въпреки че е резерва само той си знае причината за това ,но рано или късно и той ще си тръгне ,но поне няма да го запомнят като мрънкало !!! А и това което е постигнал Бербо ,Тевез и да иска няма да го направи !!! 5 гола на Блекбърн ,голмайстор на първенството с по - малко изиграни минути от Тевезчо и без да изпълнява пряк свободни удари и дузпи !!! И + това с хеттрик срещу Ливърпул ,единият от головете изключително красив ,който маймунката Тевез едва ли ще може да го повтори ....

Qtagana
18.01.2012 17:05

ТИ го талкуваш като дисциплина,аз като липса на мъжество и алчност няма друг нападател който би търпял това което търпи бербатов напълно спокоино,и невиждам какво устоява освен пейката да иска юнайтед заради над 4етвърд милиона лева на седмица които прибира *wink*

fena_man_utd
18.01.2012 13:30

Qtagana,По твоята логика,която следя ми се натъква само едно гледаш кой вкарва головете.Добре,де гледаш Тевес вкарва,ами също така я виж колко асистенции имаше Тевес за Юнайтед и колко другите му колеги в атаката.Голове и Бербатов и Рууни имаха.Така че не е кой знае какво.Освен това Тевес почти,никога не се връщаше да помага на съотборниците си било в защита или халфова линия.Тича напред и чака да му я дадът или ако си я взема на никой не подава.Това беше Тевес в Юнайтед.

Qtagana
18.01.2012 17:13

Така първо ти явно забравяш колко мача ви е искарал с тези голове,аз неомаловажавам момчетата които правят асистенции просто такава е реалноста винаги се гледа голаджията защото с голове се печелят мачове не с красиви пасове нали ? Колкото до тевес немислиш ли че ако небеше толкова индивидуален нямаше и да е толкова резултатен,защото както се вижда май се иска доста мъжество да поемеш отговорността и да стреляш към вратата,и ако ти си го псувал когато е пропускал неси се радвал когато ви вади мачовете ли ? Да тевес в момента е в доста слаба форма но вие го оплюхте се едно нищо не е направил за вас а колко се молехте да доиде забравихте така ли ??? че му зимахте апартаменти с изглед към незнам си къде и прочие и прабаба му докарахте ... барзо забравяте но нете обвинявам защото ви предаде за пари макар че му лизахте задника ... (несъм вложил никви лоши чуства да неме разбереш погрешно оточнявам) да казваш че си фен на юнайтед е срамно е просто да отричаш приноса на тевес .... а и като гледам само феновете на юнайтед не са на моето мнение (говоря в сайта защото има доста хора които ме подкрепят)

fena_man_utd
18.01.2012 13:26

Тевес влачел Юнайтед.Пълен смях! Ти мислиш ли с главата.На Тевес кой му даваше пасовете? Я ми кажи.Сигурно сам организираше атаките на отбора.Другото,което Тевес,когато играеше с Бербатов беше много слаб,но нашият успяваше така да направи нещтата,че Тевес пак да блесне пред него.Абсолютно никога почти не съм одобрявал Тевес като играч за Юнайтед просто неговият стил и подход към мача беше вън от всякакви представи за колективна игра.Както би трябвало да е футбола.

Qtagana
18.01.2012 11:29

Абе вие гледали ли сте мачове на Тевес или феновете на Юнайтед забравиха как им влачеше отбора ,а като гледам и сити имат къса памет щом за по малко от година забравиха какво направи миналия сезон за тях, Манчини е мишка която няма никакви успехи като трениор !!! Освен 1 СЛУЖЕБНА титла, вие бихте ли оважавали такъв човек ако ви е наставник,има и друго значи БЕрбатов като си мълчи и кротува катто котенце че е резерва и си гушка парите е мишка,а тевес като надава вой пак е мишка е най-накрая оправете си критериите *wink* не за пред хората за пред себе си *wink*

Qtagana
18.01.2012 17:14

По твоята логика бекъм киин и форлан за нищо нестават ?!

Phenomenom
18.01.2012 12:20

Тевес никога не е влачил Манчестър на гърба си... Нещо се бъркаш! И ако Тевес беше толкова важен колкото ти го изтъкваш нямаше да го оставим да си замине.

Messiah
18.01.2012 11:57

Абсолютно си прав!

Lubo0o
18.01.2012 11:16

Кюфтето Тевез да ходи в ПСЖ там всеки мач ще е титуляр стига да не вземат някой по - добър и ще почне да мрънка за Аржентина ,за семейството и т.н.

nick77
18.01.2012 08:31

кретена като бяга от вълка сега ще духа на мечката ха-ха-ха

Aguero16
18.01.2012 07:38

И заглавието трябва да е АС на Сити отива при АСОВЕТЕ от ПСЖ

caramell
19.01.2012 11:21

Ти написа , че е бил прост и мрънкало... *lol**lol* хахаха това е пълно безумие *smile**smile* Този играч е по - добър от Кун и от Джеко ( дървото ) 100 пъти повече *lol**lol* Просто Манчини вече незнае какво иска в този отбор *smile* Ама каквото и да прави ... НИКОГА , АМА НИКОГА няма да са по - добри от МАН ЮН!

Aguero16
18.01.2012 17:04

Къде съм писал че е прост ?! Аз не го уважавам изобщо, още от Юнайтед си беше чалъмар, а Вие с много хубавия отбор как го изпратихте че аз не помня, ами Роналдо........

MaN_uTd_17
18.01.2012 11:10

*thumb_up*

caramell
18.01.2012 09:46

Прост , прост ама , като беше най - добрия и направо БОГ го изкарвахте!!!*smile* Това е Шити момчета.. дори не си изпращат , като хората играчите..*smile* Пълна трагедия

aa2
18.01.2012 07:52

*lol**lol**lol**lol**lol*

ComsteR
18.01.2012 07:17

Ей хора ако вашето семейство не иска да живее в определен град а вие искате да сте с жена си и детето няма ли да направите същото той искаше трансфер преди да направи тези глупости

Aguero16
18.01.2012 07:32

Да той искаше трансфер в Бразилия, а сега пак няма да му е както трябва......... Той да не е просяк копува къща в Манчестър или където си иска в Англия и си вика семейството да живеят там! Тевес обижда Сити и изобщо е пълен лигльо...........

Aguero16
18.01.2012 07:11

Айде сбогом, отивай да гниеш в Франция като си прост, мрънкало.......

Manower
17.01.2012 23:46

Адиос неблагодарнико! Клуба ти даде всичко, а ти пак беше недоволен...проблема си е в него!

Notlike
17.01.2012 23:14

Тоя боклук и 2 паунда на заслужава. Ако играеше толкова, колкото мрънкаше, щеше да е номер 1 в света, ама уви!

Lubo0o
17.01.2012 23:30

Щеше да номер едно ама друг път *lol*

Deco_Sneijder
17.01.2012 23:08

Малко странно... първо уж беше сигурен за трансфер в Италия, а сега изненадващо отива в ПСЖ*erm*