Пет причини "ЗА" завръщането на Торес в Ливърпул

12:50
Пет причини "ЗА" завръщането на Торес в Ливърпул
Днес стана ясно, че Челси ще се опита да продаде Фернандо Торес през януари. За почти година в Лондон испанецът не успя да се аклиматизира при "сините" и сега ще му търсят нов отбор.

Медиите на Острова предлагат пет причини, подкрепящи тезата, че ще е чудесно за "Ел Ниньо" да се завърне в Ливърпул.

Преценете сами дали ще е умно пак Торес да облече червената фланелка.

1. Анди Керъл очевидно не се справя в ролята си на номер 9. Мърсисайдци имат нужда от друг тип централен нападател.

2. "Червените" ще имат възможността да си върнат Торес за 20 милиона паунда. През януари 2011 година те го продадоха за 50 милиона паунда. Добра оферта, нали?

3. Том Хикс и Джордж Джилет вече не са собственици на мърсисайдци. "Ел Ниньо" напусна Ливърпул, защото беше бесен от лъжите на двамата американци за трансферната политика и амбициите на клуба.

4. Фернандо Торес вече доказа, че може да бележи в Ливърпул. Авантюрата му с "червените" не приключи така, както би трябвало. Време е за нов шанс.

5. Перфектният партньор в атака на Луис Суарес? Кой, ако не Торес?

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

RedMagic
16.12.2011 13:24

Причина 6. - има много фенове на Ливърпул по света, които са му простили грешките от миналото и се молят един ден да го видят в червено отново ! Включително и аз !

Achko1990
15.12.2011 15:46

Нека да се върне!Колкото и да ме разочарова с трансвера в Челси много ще се радвам,ако пак го видя в червено.

holigan4e
15.12.2011 02:10

Ако причина Номер 3 е вярна дано да се върне.Торес е много добър футболист.Ама не може винаги да ти върви.

Addicted92
15.12.2011 00:28

хахахах напишете в гугъл преводача Живко Миланов от български на македонски да превежда да видите какво излиза ..
ФЕРНАНДО ТОРЕС ! *lol*

gerrard9000
15.12.2011 22:47

аз реших да провера и.....*joking**joking**joking**joking**lol**lol* то верно се оказа така*joking*

LiverpoolFen20
15.12.2011 01:02

Първият път ,когато го видях ,умрях от смях *lol**joking*

Addicted92
15.12.2011 00:15

Насри също !

Addicted92
15.12.2011 00:29

Оуен беше добър играч .. аз на негово място не бих постъпил така , но той според мен дойде в Юнайтед за да изпълни една от мечтите си - Спечелването на Премиършип ..

Kireto1232
15.12.2011 00:16

и Майкъл Оуен един от любимите ми играчи играе в кръвния враг....

Addicted92
15.12.2011 00:11

Играчи като Торес , Тевез , Адебайор , Харгрийвс , Клиши за мен са предатели ..

Addicted92
15.12.2011 00:04

Торес никога няма да се върне в Ливърпуул , а дори да го направи феновете никога няма да го приемат топло както преди !

kasapa67
14.12.2011 23:30

някой само си намира тема да пише а то се вижда, че торес не е за англия

Kingisback
14.12.2011 23:14

ЕЛА СИ бе момче,от кога те чакам.НЕ 5 ми 105 ше ви кажа ,ама те сами ще се видят.ЕЕЕЕ ама няма да е ,върне ли се няяяяма кой да ни спре.Това е като при блудния син,ако се върне ще е чисто нов.Ако това стане паля към Ливърпул ,НЯМА НАЧИН.

Kireto1232
14.12.2011 22:26

Аз лично се надявам да вземем Солдадо и някак си да успеем да измъкнем Адам Джонсън от Сити...

vasko_1892
14.12.2011 22:43

Джонсън е много добро попълнение за нас.А и е много вероятно.1 резерва в Сити.2 Дити трябва да махат много футболисти заради ФА.3 ние сме най много заинтересувани от него.Надявам се да стане този трансвер

Kireto1232
14.12.2011 22:20

Абе ЗА КАКВО,да взимаме вия като цената му е 40 млн и е на 30 години и вече не е в позната форма която бяхме свикнали да го гледаме а Солдадо е само на 26 години мисля ,че и ще ни излезе най-много 20 млн ...

Dragonfire
14.12.2011 22:18

Бате толко футболисти можехме да земеме а неги зехме Марко Марин , Кун Агуеро , Робиньо , Хуан Мата ? каде утидеха насекаде ама не и Ливърпул

vasko_1892
14.12.2011 22:13

Солдадо или Вия.Аз лично пледпочитам Вия.Може да е стар ама и Гигс е супер дърт а играе.Солскяер колко годишен игра в МЮ.На 35 се махна.Така че Вия има минимум 3 сезона на високо ниво.А за Торес добър футболист ама няма как да стане

Dragonfire
14.12.2011 22:11

Солдадо няма да го земат според мене такче по добре да се върне

vasko_1892
14.12.2011 22:46

не следя много Валенсия но Солдадо съм го видял как играе.дано си прав щото сме плачевни и ни трябва един голмайстор

luiz_lfc
14.12.2011 22:40

-.- валенсия са в криза според теб защо продадоха силва вия и мата ? трябват им пари така че ако нашите предложат 23 млн ще го пуснат

vasko_1892
14.12.2011 22:38

в момента не говорим за торес а за Солдадо и Вия.Това са хора,които са супер играчи.Аз ще се радвам който и да дойде ще се радвам но ме съмнява Валенсия да го пусне.Те за дме години си изпрододха звездите.Вия,Силва,Мата и сега асо продадат Солдадо ще е пълен срив.

luiz_lfc
14.12.2011 22:21

Може да не сам скаут ама гледам реално кени е легенда а легендите обичат клуба и никога няма да вземе някой който си е тргнал така..

vasko_1892
14.12.2011 22:15

ти па да не си скаут на Ливърпуул че да знаеш дали ще го земем.Амиако той не идса,ами ако Валенсия не иска!!!

luiz_lfc
14.12.2011 22:12

Не говори глупости нямам как да се върне никой не го иска а солдадо най вероятно ще го вземем

stifi
14.12.2011 22:03

Солдадо наистина е добър вариант. Ще бъде страхотно ако успеят да го привлекат!

Kireto1232
14.12.2011 21:56

Лично аз предпочитан Солдадо пред Торес а и това за мен е спекулация никъв шанс Кени отново да прояви интерес към него ..

luiz_lfc
14.12.2011 21:24

Ама разберете че никой фен на ливърпул (истински) не може да го уважава след изказвания като най накрая дойдох в добър отбор като челси... така чче не знам просто как може да го искате след като говори такива глупости ..

luiz_lfc
14.12.2011 21:22

Тоя ще се превърне в най големия продажник ако пак дойде в Ливърпул...

tenebrum
14.12.2011 21:12

Това е Англия,там един път напуснеш ли клуб по собствено желание,феновете не прощават.по същата причина феновете на тотнъм не искат бербатов да се връща там когато се говореше за трансфер

red_devil_fen7
14.12.2011 20:58

ще е интересно ако Ливърпул си го откупи за 20 милиона *lol*

Arsenal1931
14.12.2011 20:54

и преди съм казвал , че преминаването на Торес в челси е най-голямата възможна глупост , която може да се стори на този свят.... едно провалено бъдеще е това

bacardy_breezer
14.12.2011 20:40

Торес няма да се върне в Ливърпул.Той се подигра с този велик отбор и неговите фенове като каза, че Челси е по-високо стъпало в кариерата му и, че напуска, защото иска да печели титли...Сега си прееба кариерата и му се иска да се върне в Ливърпул, но това няма как да стане - феновете го боготворяха, сега го мразят.

luiz_lfc
14.12.2011 21:47

Пич много си прав!

LiverpoolFen20
14.12.2011 21:28

Няма какво да говорим .Било след 1 месец или 1 година. Това ,което казвам сега ,ще си остане моето мнение ,независимо от обстоятелствата. Когато станеш истински фен ,да обичаш даден отбор ,да бъдеш с него в радост и тъга ,да си му верен ,независимо от случващото се и т.н. ,надявам се тогава да разбереш какво съм искал да кажа . Лека вечер от мен .

neymarchooo
14.12.2011 21:21

я се успокой ще си говорим ако се върне в ливърпуул .. сигурен съм, че ако се върне в пуул ще си върне и формата години наред е с тях е да сега има и много млади, но въпреки това ще си върне формата ако се върне на анфлийлд .. та това, че не е във форма е се някога ще си я върне + тва има колко по трагични от него ; да не казвам де йонг който има 1 гол за сити *smile*)

1PRINCE1
14.12.2011 21:14

едвали ше го дадът отново на поол

LiverpoolFen20
14.12.2011 21:09

Не казвам ,че не ни е нужен ,а че не заслужава да облече червената фланелка .Има разлика *wink* . А относно титлите. Да живее театърът "Калчополи" та Интер да види бял свят и някоя друга титла...

RobertoBaggio89
14.12.2011 21:05

Еми защото нямате такива "чистачки" няма и да видите титла поне още 20 години

LiverpoolFen20
14.12.2011 20:49

НЕ !!!!! Ако ще да вкара 100 гола за 1 сезон ,той няма да бъде обикнат пак . НЯМА !!! "ДЪЛБОКА РАНА ЗАЗДРАВЯВА ,А ЛОША ДУМА НЕ СЕ ЗАБРАВЯ!!!!!!" Той нарани клуба и феновете. Не вярвам Ливърпул да го наемат дори за чистач в клуба. Торес дори това не заслужава !

bacardy_breezer
14.12.2011 20:47

Истинските фенове никога не прощават на предателите.Имаме си подобен пример - Канаваро, който беше любимец на феновете на Юве, но след калчополи, когато отборът беше изпратен в Серия Б, той показа колко е "верен" и се разкара веднага в Реал Мадрид.После спомняш ли си как го приеха в Торино, когато се завърна ? Същото ще стане и с Торес,ако се върне, в което много се съмнявам.

neymarchooo
14.12.2011 20:43

да, но ако се върне и започва да вкарва дали няма да го заобичат пак *smile* и аз искам да се върне .. ливърпуул е неговият отбор според мен не трябваше да преминава, но пак казвам всеки има правото да премине в друг отбор *smile*

omerrr89
14.12.2011 20:37

Торес съжаляваш ли сега , че напусна Анфийлд? А алчно к*пеленце?..колко го обичах *nerd*

neymarchooo
14.12.2011 20:40

всеки има правото да играе в други отбори и най-вече да играе в отбора който иска .. постави се на негово място нямаше ли и ти да посъпиш така не го съдете всеки има правото да преминава в друг отбор!

gerrard9000
14.12.2011 20:31

каквото и да стане никога няма да бъде обичан както преди.друг е въпросът, че това е просто плод на фантазията на уинър*joking*

WeAreHotspurs
14.12.2011 20:25

проблемът е,че и да иска да се върне не може,макар че където и да отиде ще започне да вкарва като луд

bareleshow
14.12.2011 19:50

направо да разменяме керъл за торес .. така всеки ще е доволен, а може и анди да стане голова машина в челси.кой знае?

todorov_lfc
14.12.2011 19:41

аз никога не съм плюл торес беше ми неприятно че напусна и мога да ти кажа че откакто е в челси им следя мачовете редовно за да видя как се справя . Беше ми също неприятно да го гледам как играе без желание в мачовете на ливърпул и затова беше логично да напусне *smile* но сега отбора е напълно различен с напълно различни играчи които предлагат напълно различен стил на игра който подхожда перфектно на качествата на торес *smile* и ако се върне гарантирам че ще отбележи много голове *smile* ако стане наистина пак ще си говорим

luiz_lfc
14.12.2011 21:50

Ти разбираш ли че не е работата в головете работата е че просто никой истински фен не би го приел след такава изцепка набий си го в главата

torreschelsea9
14.12.2011 19:40

Давид Вия отива в челси през януари !!! помнете ми думата

rasing
14.12.2011 19:38

5. ДАВИД ВИЯ ПАРФЕКТНИЯ партньор на Луис Суарез!!!

LiverpoolFen20
14.12.2011 19:49

Бих казал Солдадо . Вия е класен ,спор няма ,но стилът му на игра много се доближава до този на Суарез. На Ливърпул не им трябват още такива футболисти. На тях им трябва КОНСУМАТОР. Човек ,който да им вкарва положенията. Само се замисли ,ако Ливърпул вкарват 15% от положенията си на мач ,какво ще стане.... Ливърпул ще громят,но е факт ,че няма кой да ни ги вкара.... По темата Не вярвам феновете да приемат Торес обратно. Хората ,които са отдадени на този клуб. Те го подкрепят винаги ,помнят победи и загуби , легенди и предатели. Не мисля ,че тези хора ще го приемат . Те никога няма да забравят това ,което направи Торес. НИКОГА. Един истински играч ,обичащ клуба си ,НИКОГА няма да напусне в такъв труден момент за клуба. Торес го направи.... Да ,той даде много за клуба ,но няма да бъде приет обратно в клуба ,ако ще Челси да искат и 1 паунд за него. Торес можеше да стане легенда на Ливърпул ,но предпочете да се превърне в предател.Прав му път !!! Той не заслужава да облече фланелката на Ливърпул. Щом е толкова лакум за пари, да ходи в Анжи или ПСЖ. Мястото на Торес вече не е "Анфийлд"

simeon_1994
14.12.2011 19:36

Торес няма да напусне Челси,поне не в този трансферен прозорец.Анелка вече напусна официално,Дрогба и Калу ще бъдат 1 месец на Африканското най-вероятно и в нападение остават само Торес и Стъридж,както и неопитните Лукаку и Какута.В Челси не могат да си позволят да загубят и Торес,защото практически остават без доказан във ВЛ централен нападател за най-важния период от сезона.
Ако го продадат обаче също няма да е грешка.За тези двайсет милиона,ще си избият загубите от него и ще заличат присъствието му в клуба и тежестта ,която представлява да бъде налаган той(другите 40 милиона са ги избили от тениски и други рекламни продукти).Така че,каквото и да направят Челси,няма да е грешно,но аз все пак предполагам ,че няма да го продадат ,а просто се търси сензацията от проклетите английски жълти медии.

manutd_forlife
14.12.2011 19:27

като се замисля ако партнира на луис незнам кой защитник ще може да ги спре

Gopcho
14.12.2011 19:14

Сега е ред да отиде в Юнайтед и да покаже пак своята класа *smile*

peterdeadman
14.12.2011 19:11

Мен много ми харесва като играч, и макар, че нищо не прави, няма да ми е приятно ако си тръгне.. Искам да бъде като Дрогба.. Всички да разчитат на него и най-вече да играе с желанието, с което игра в Пул..

torreschelsea9
14.12.2011 18:53

еййй много си харесвате торес ??? нали беше предател ??? ....

luiz_lfc
14.12.2011 18:59

И аз тва им се чудя остави ги те са смешни..

respect_kn
14.12.2011 18:50

Всичко ще се реши като се отвори трансферния прозорец. Искам да се завърне, но се чудя как феновете ще го приемат *wink* !

torreschelsea9
14.12.2011 18:38

Торес е уникален нападател !!! но просто няма никаква психика *wink*

Double_De
14.12.2011 18:36

Според мен това няма да се случи, Торес може и да напусне, но мисля, че няма да е в посока Ливърпул *wink*
Бай дъ уей Торес няма да ми липсва. Просто още при закупуването му знаех, че не е за Челси. След това само оправда очакванията ми! А ако все пак остане, трябва яко да започне да работи върху формата си!

alexandart
14.12.2011 18:27

Фернандо остава, и сега ще получи шанс за изява(Дрогба ще играе за националния си отбор) и да си възвърне самочувствието.

stifi
14.12.2011 18:27

Мисля, че ако се върне ще бъде страхотно, защото Торес не веднъж се е доказвал в Ливърпул и не веднъж е показвал, че знае как да бележи за този отбор защото, там му е по комфортно и играе на 100% във всеки мач, докато на Стамфорд Бридж не помръдваше.

Дано се завърне!

torreschelsea9
14.12.2011 18:14

ето сега всички фенове на пуул заобичаха торес ! а като напусна всички го плюехте !!! ДАНО НЕ СЕ ВЪРНЕ В ЛИВЪРПУУЛ !!!

luiz_lfc
14.12.2011 19:11

ти верно си олигофрен

_oligofren_
14.12.2011 19:07

дано да се върне,в ливарпул играеше мн добре ...

luiz_lfc
14.12.2011 18:30

И аз тва им се чудя май са си го харесали не заради играта му и като има шанс да се върне се размекват*lol*

tishowinner2
14.12.2011 18:21

какво значи за теб да обичаш футболист в случая торес? това е футбол, игра. торес нито ми е брат нито баща. просто го харесвам и вианги съм се възхищавал на играта му без значение случващото се в челси . и нямам нищо против той да е в клуба и да помага вкарвайки голове. причината някой да не го харесват е че в тази игра ема страст и емоции. и малко или много се влияеш от случващото се защото си фен на играта (футбол) и на конкретни отбори,също и футболисти. но чак да обичаш малко пресилено

tishowinner2
14.12.2011 18:04

чесно казано незнам на кантар съм аз *erm* от една страна знам на какво е способен и винаги имам едно на ум за качетвата му и винаги съм го харесвал и не това че премина в челси ме обиди а това че толко беше превъзбуден от трансфера че устата не му млъкна . въпреки че представете си как ще реагират всички фенове ако торес вкара още в дебюта си (втори престой) . иначе няма да откажа и солдадо. нека крал кени вземе правилното решение *thumb_up*

luiz_lfc
14.12.2011 18:07

Изкушавам се пак да пиша.... Знаеш ли ако торес вкара при дебюта си дай боже да няма такъв как ще реагират феновете по малка част ще се радват другите ще го освиркват торес няма бъдеще на анфилд изгубиго ако дойде просто всеки ще го освирква и самочуствието му още ще падне като иска пари да отива в Китай!

luiz_lfc
14.12.2011 18:03

Смятам да спра да пиша в тая тема само последно да кажа никой истиснки фен на отбор няма да иска играч който говори такива неща>>>>
2007: „Помолих ръководството на Атлетико да разгледа офертата, тъй като Ливърпул е клубът, в който искам да играя. Това е един от най-добрите клубове, ако не и най-добрият в Европа.”

2009: „Ливърпул е моят клуб в Англия и не мисля да защитавам цветовете на някой друг.”

2011: „Челси е един от най-големите клубове в Европа, който винаги се бори за трофеи.”
ако искате подобен играч продалжавайте да ме храните *smile*

todorov_lfc
14.12.2011 17:41

а торес колкото и да не е във форма ще се сработи чудесно със суарез

luiz_lfc
14.12.2011 17:41

Не ми се спори щом искате торес да се върне не сте истински фенове на ливърпул!

mutito0o
14.12.2011 21:45

добре пи4 ти какво би направил примерно ако 4елси са в криза и са на дьното на таблицата и някои основен игра4 да напусне клуба.. Терри например... ти какво ше каеш.. бр даде мн на клуба тка ли ??? мн ясно 4е ше го плуеш 4е е предал отбора ти когато е в криза...Аз ли4но мн се разо4аровах когато разбрах 4е торрес напусна защото тои ми е лубимиа футболист..и го плуех защото ми беше гадно но никога не забравих какво направи за клуба и колко мн голове вкара *smile* Аз не бих го приел отново на анфиил при полжение 4е каза толкова красиви думи и ни прецака по този жесток на4ин :Х:Х:Х Само Ливерпуул *thumb_up**thumb_up**thumb_up*

torreschelsea9
14.12.2011 19:35

мога да ти кажа че 90% от феновете на ливърпул когато торес напусна забравиха какво е направил той за отбор !!! Всички скочиха на него че е предал ливърпуул за парите на Абрамович!!! И съм сигорен че и ти така си направил!!!Никой неможе да ме обеди че когато торес напусна някой си е казал е ..е хубава даде много за отбора нека се развива.. неее всички плюехте,плюехте торес така че сега просто замълчете !!! Това е истината

todorov_lfc
14.12.2011 19:30

абе луиз ти забрави ли колко победи торес е донесъл на ливърпул и колко голове е вкарал за отбора и колко радост е донесъл ? сигурен съм че ти е бил голям любимец като вкарваше във всяко дерби с ман ю *smile* айде порасни и не бъди такъв хейтър *wink* напуснал е отбора да и какво ? ако трябва да съм честен не го виня жилет и хикс наистина си бяха боза *smile* и аз да съм класен футболист и аз няма да съм доволен да ме разиграват постоянно и да ме лъжат.. да продадат целия отбор и да разчитат само на мен за победата ... хикс и жилет продадоха толкова класен ливърпул какъвто няма да има близките години.. и във всеки мач всички скачаха на торес ако не спечелим защото не е вкарал 10 гола за победата *smile* не е ли така ? нормално е да не е доволен от това и да играе с нежелание защтото всички разчитаха само и единствено на него нямахме отбор имахме само торес .. той не е робот *smile* и следкато спря да играе с желание и се умори от всичко всички фенове дето пееха песнички за него се обърнаха срещу него *smile* ти би ли се чивствал добе да излезеш на собствен стадион и да те освиркват при всяко отиграване твоите фенове *wink* а ти като някой сульо тука му слагаш като си мислиш че единственото което трябва да направи е да излезе на терена и че няма повече грижи *smile* ми по тая логика ако суарез сега започне да играе като керъл ти след 2 месеца ще искаш да го гонят пък ся си му големия фен *smile* я се стегни малко

luiz_lfc
14.12.2011 18:01

Хаха Е брат ми ти ме разби поклон ти правя ти май прочети тва дето доло сам го писал дългото прочети го и освен тва говориш абсолютни глупости земи се прегледай че нещо ти хлопа кени е печелил в ливърпул толкова купи като футболист и тренйор а торес е един смешен продажник!

todorov_lfc
14.12.2011 17:43

тва дет го каза е все едно да кажеш че не сме фенове на ливърпул щом се радваме че кени пак ни е мениджър *smile*

Kireto1232
14.12.2011 17:43

Добре бе истиснки фен на Ливърпул кажи ми ако не вземем никой кой ще ни води атаката Керъл ли ??

Kireto1232
14.12.2011 17:34

Дано Дано Дано Искам да гледам Дуо Торес Суарез

rasing
14.12.2011 17:33

Керъл е по ДОБур от ТОРЕссопола!!!

vasil1974
14.12.2011 17:29

Не е лошо като идея но кво да правим с дървото Керъл?а и се говори за други трансфери като Иба.от школата имаме добри момчета,за същите пари са Солдадо,Вия....не мисля че Торес е най-правилното решение,не че Торес не ми харесва но имаме и други решения.

carroll
14.12.2011 17:26

аз искам да гледам Керъл или някои друг но не и предатели.

todorov_lfc
14.12.2011 16:58

торес беше подложен на мнооооооого стрес и напрежение като си замина от ливърпул и мисля, че от части това е причината да се издъни така в челси. От друга страна играеше слабо и в ливърпул преди да си тръгне . Но все пак мисля, че е доста добра идея да си го върнем и защото той има нужда да му се създават положения и да му се дават голови пасове за да реализира, а в момента на ливърпул точно това им липсва- някой който да вкарва *smile* има ситуации има идея в играта но няма кой да реализира, а керъл е твърде тромав и несериозен за да се справи сякаш

todorov_lfc
14.12.2011 17:39

ми аз керъл не съм го виждал да овладее топката пред вратата *smile* камоли пък да отправи удар последните 10-11 мача *smile* тъпото е че има талант но се вижда че е на ниско ниво.. хем е бавен хем играе се едно е в махалата си с приятели

luiz_lfc
14.12.2011 17:20

Керъл на празна врата не сам го виждал да пропуска..

rumbata1914
14.12.2011 16:48

добри причини особено 5тата със Суарес ще оформят добро нападателно дуло

ALONSSO
14.12.2011 16:29

не го искам там да ходи катето иска ПРОДАЖНИК!

jamski
14.12.2011 15:45

Еми супер *smile* ще има хепи енд за Торес,въпреки че нещо много звезди не успяват да се аклиматизират в Челси както и Шевченко от супер звезда отиде и залези

PERSIE11
14.12.2011 15:36

Ако наистина се върне в Ливърпул думите на TpeBu4k0 ще са най-логичното обяснение

Livepool_fan
14.12.2011 15:16

Любимец ми е , но никога няма да приема да се върне отново в любимия ми отбор , защото предаде клуба , феновете и всичко свързано с Ливърпул по най-долния начин! Друг е въпроса , че в момента и 2 лева не струва така , че 20 милиона за този нападател , който вкарва по-малко и от Анди Керъл ще бъде сериозна грешка. Наистина ще сме на 30 милиона печалба с него ,но какъв е смисъла да се взима още един ялов нападател , като могат да се вземат много по-перспективни нападатели .

Niki_Druid
14.12.2011 15:14

да ходи в Болтан и да ги спасява или да потава с тях *lol*

Toddor
14.12.2011 15:12

аз съм "ЗА" връщането. Мисля, че статията е писана от фен на Пуул

Pastor4eto
14.12.2011 15:09

Торес вече е ялов нападател и където и да отиде ефекта ще е като този от престоя му в Челси. За мен ще свърши кариерата си играейки за пари в Щатите, Катар или нещо подобно. Лично мое мнение

squawk
14.12.2011 15:01

1. Анди Керъл очевидно не се справя в ролята си на номер 9. Мърсисайдци имат нужда от друг тип централен нападател.

Да не би пък Торес да се справя по-добре като 9-ка ? *erm*

Niki_Druid
14.12.2011 14:48

не вярвам това да се слу4и никав шанс *smile*

luiz_lfc
14.12.2011 14:47

Не! тва не може да е истина пфф как може да искате да се върне след като напусна по такъв жалкарски начин *sick*

ceco26
14.12.2011 14:45

Абе много бях разочарован след напускането му, но така и не успях да го намразя-беше великолепен, когато играеше в Пуул и мноооого ще се радвам да си го върнем, вярвам в него. Иска ми се, ако причината за напускането му е била в клуба, то Далглиш да се осъзнае и да го върне в отбора...да, ще има много да го плюят някои, но той ще им затвори устите. Ако пък остане в Челси или отиде в друг клуб, се надявам поне да започне да бележи отново по-често.

ForzaJuve29
14.12.2011 14:42

Тука да има един два фена на Ливърпул другите ще се радвам да дойде дано се върне ако в Ливърпул има едно нещо наречено самоуважение никога няма да върнат тва леке!

luiz_lfc
14.12.2011 14:32

Ето една голяма да не се връща

Футболът е странно нещо. За едни, на първо място футболът си остава просто една игра, за други – прекрасен бизнес. И двете неща са важни, но за трети футболът е нещо много повече. Той е радост, мъка, удоволствие, тъга, емоция, любов, сълзи и какво ли още не. Казват, че футболът е за феновете, за онези, които дерат гърла в студ, дъжд, пек и мраз, за да покажат любовта си, към онези долу на терена. Много боли, когато тези хора останат разочаровани и наранени. След това вече нищо не е същото.

Винаги съм се чудил защо тази любов или чувство, което не мога точно да определя, е толкова силно и то между хора, които изобщо не се познават. Говоря за феновете и футболистите. Те се обичат дори без да си говорят, без да се виждат, без да трябва да разбират, че го правят... странно, нали?

Фернандо Торес е прекрасен футболист и нападател с отлични качества. Мечта за всеки голям клуб. За жалост обаче испанецът никога не може да бъде велик футболист или легенда. Или поне пропиля последния си шанс. Торес никога не може да бъде футболист като Раул Гонсалес, Франческо Тоти, Алесандро Дел Пиеро, Стивън Джерард...

Вчера Торес напусна клуба, който го превърна в истинска класа. Далеч съм от мисълта, че в Атлетико Мадрид испанецът не е имал качества, напротив. Но всеки ще признае, че на „Анфийлд”, Торес се превърна в онзи нападател, който всеки желаеше да има отбора си. Торес напусна клуба, който бе „единственият тим, чиито цветове щеше да защитава в Англия”. Толкова ли струват думите на една легенда?

2007: „Помолих ръководството на Атлетико да разгледа офертата, тъй като Ливърпул е клубът, в който искам да играя. Това е един от най-добрите клубове, ако не и най-добрият в Европа.”

2009: „Ливърпул е моят клуб в Англия и не мисля да защитавам цветовете на някой друг.”

2011: „Челси е един от най-големите клубове в Европа, който винаги се бори за трофеи.”

Да! Това са цитати от един и същи човек. Плоско и елементарно, Хлапе...

Всеки идва и си тръгва, такъв е животът. Ливърпул е напускан от далеч по-големи имена и все още го има. Ще продължи да го има и след Торес и след много други. Ще го има винаги, заради феновете, заради историята, заради традициите, заради специалното край "Анфийлд"... ще го има заради Ливърпул. Никой не се сърди на испанеца за трансфера му. Сигурен съм, че някои ще простят и лъжите му, но със сигурност никой няма да прости отношението му към „единствения” клуб и начина по-който го напусна. Едно „Благодаря” щеше да свърши отлична работа, вместо изказвания от рода: „най-накрая бях споходен от невероятния късмет да играя за голям клуб”. Да, за онзи голям клуб, който на всеки мач раздава безплатните си пластмасови флагчета, с които привържениците да създадат „уникалната театрална атмосфера” на „Стамфорд бридж”. Да, за онзи голям клуб, който все още бленува за онзи голям трофей от Европа. Да, за онзи голям клуб, който винаги ще си остане толкова малък. Да, Фернандо, ти не успя да разбереш, че Ливърпул е твоето семейство, както преди време същото не успя да разбере и онзи Майкъл.

Да, Фернандо, ти подведе милионите, които те боготворяха, вярваха и искаха да бъдеш завинаги част от онази магия край „Анфийлд”. Ти сам не пожела.

„Искам да благодаря на Аякс за прекрасните три години и половина, които прекарах в Амстердам, където бях изключително щастлив и горд да защитавам цветовете на клуба. Искам специално да благодаря на феновете за подкрепата и хората, които ми помогнаха в последните години. Винаги ще ви имам в сърцето си...”

Думите са на Луис Суарес, който вече ще радва онези, които ти, Фернандо, не пожела да оцениш...

Ей, Хлапе! Струваш 50 млн., а всъщност си толкова евтин...

genchooo
14.12.2011 15:13

След този коментар другите са излишни, това е цялата истина

PlamenAnti
14.12.2011 14:29

Напишете статия: "5 причини за трансфера на Торес в Лудогорец" или "5 причини Торес да прекрати спортно-активна дейност".

fena_man_utd
14.12.2011 14:18

TpeBu4k0,Ти си същият като журналиста.Вадиш от 50-20 и получаваш 30.Е,хубаво,де.Ама после какво правим? Сигурен ли си,че Торес ще успее пак да играе добре както правеше добре? Аз не вярвам.Хубаво ще е да се върне просто,защото той си играеше добре в Ливърпул независимо дали бележише или не.Феновете го обичаха нещо,което в Челси никога няма да стане,ако ще и 100 гола да вкара.Там са по различни с по различно мислене и виждане за футбола.Иначе съм съгласен с теб,че всичко беше един сценарии как да го пробутат на Челси,а те от своя страна се набълбукаха да го вземат и сега се чудят как да върнат отново на Ливърпул.

TpeBu4k0
14.12.2011 14:10

Защо ми се струва, че всичко това беше игра от страна на Ливърпул и Далглиш ? Съвсем нарочно бяха тея скандали и напускането - нарочно Торес не игра последния сезон за Ливърпул за да може феновете да не плюят Краля като го продаде. След това го продадохме за прекрасни пари! Кой ти ги дава 50 милиона за нападател който не е в форма ? И тук почва цялата далавера - Торес, колкото и да искаше, случайно или не, не успяваше да вкара .. Колкото и да нямаш ден и да не си във форма, едва ли от 35 мача ще вкараш едва 5 гола ... Та както и да е .. Торес не игра за Челси нарочно, а не защото не беше в форма, и след като накара феновете и АВБ да го намразят, ще го продадат за 20 милиона на Ливърпул, където всеки го помни като грандиозен голмайстор и си има репутацията на голаджия! Е, според вас не сме ли на печалба ?! От нищото 30 милиона ..? *smile*

neymarchooo
14.12.2011 20:42

тва да не ти е театър бе ? хаххаха омг


14.12.2011 20:30

Хаха , ти се мега забъркания тип*lol* Сериозно ли си вярваш??

vasko_1892
14.12.2011 19:44

почти си прав само че тези 30+ гидадохме за оная секира*smile*

YWNA_932
14.12.2011 14:29

Жалко че си фен на Ливърпул.... това е невъзможно ! Иначе съм ЗА Торес да се върне но едва ли ще стане пък и Давид Вия не е лош вариант

fena_man_utd
14.12.2011 14:05

Дори и да се осъществени този трансфер.Не виждам как самият Торес ще ''навлезе'' в отбор.Вярно е,че е играл в Ливърпул,но самата смяна от Ливърпул-Челси и сега пак Ливърпул може и да не му се отрази положително.Не е сигурно дали ще успее да заиграе пак добре както го правеше преди.А до това,че ще го вземат за 20 млн не е кой знае колко печелившо.Поради простата причина,че Торес реално и толкова не струва даже и 50 не струваше.За мен ще е най-логично да се върне като свободен агент.Само тогава Ливърпул ще са на печалба.

RABIES
14.12.2011 13:50

Някак странна сметка предлагате. Вярно, че Торес бе продаден за 50млн, но тези пари не стоят в касата на Пул до ден днешен, за да кажете, че закупуването му сега ще е на печалба.Напротив! Онези 50млн от Торес бяха похарчени и надхвърлени дори от Пул. Закупени бяха Суарес и Керъл, в последствие Даунинг, Чарли Адам, Коатес, Хосе Енрике, Хендерсън .... Ако сега Кени реши да върне Торес, в което аз искрено се съмнявам, то 20-те милиона ще са в ущърб на бюджета и никаква печалба не може да се отчете от това.

cHELSEaAaAaA
14.12.2011 13:24

да ходи пул са слаби трябва им нападател добър

luiz_lfc
14.12.2011 13:34

Тия слаби пул май до ся ва биха и в двата мача

zdravec
14.12.2011 13:20

Защото Кени Далглиш е мъж на честта, не харесва вчерашни лигльовци и мрънколници като Торес. Освен това Кени е фен на Ливърпул, а той предаде всички фенове. По-скоро света ще свърши, отколкото краля да върне това леке на Анфилд

luiz_lfc
14.12.2011 13:12

Аз пак ще ви кажа защо не Солдадо е по добър на по ниска цена.. и ако ливърпул вземат торес значи не мислят за феновете направят ли го спирам да следя тъй като ако гледам ПШ се пак от вътре ще ми идва да ги поткрепям просто няма да следя..

LFC7Suarez
14.12.2011 14:10

Ще спреш да следиш отбора само заради някъв боклук дето не знае к'во иска ?! Харесвах го хипер много и му бях голям фен , но след това което направи той вече не съществува за мен *smile* Иначе си абсолютно прав за Солдадо .. Челски да си го пробутат някъде в Малага или Анжи , на нас не ни трябват боклуци *smile*

LiverpoolFen20
14.12.2011 12:54

Да ,наистина изгодата е голяма. Продаваш за 50 млн и след една година си го вземаш обратно за 20 млн.
Отделно е много по-добре от Вия ,защото е по-млад и по-перспективен .
НО Торес предаде Ливърпул. Тръгна си в един от най-трудните моменти за отбора. Не съм сигурен ,че феновете ще го приемат обратно в клуба.

vasko_1892
14.12.2011 12:52

надявам се да се случи,колкото и да ме опреквате.Точният нападател за Пуул