Некадърност или преднамерени грешки съсипаха Тотнъм вчера? (видео)

10:59
Некадърност или преднамерени грешки съсипаха Тотнъм вчера? (видео)
Неприятно е за безпристрастните фенове, когато съдията се превръща в главно действащо лице в един футболен спектакъл. Особено тежко е, ако става въпрос за среща от английската Висша лига и един от отборите е афиширал амбиции да се бори за титлата и все още има реални шансове за това.

Такъв бе случаят с мача между Сток Сити и Тотнъм. Домакините забиха два гола преди почивката, но през втората част "шпорите" се вдигнаха и в 62-а минута те получиха безспорна дузпа за фаул на Уилън срещу Модрич. Адебайор намали резултата, а след това в продължение на 15 минута лондончани буквално сгънаха своя опонент.

Възпитаниците на Хари Реднап не успяха да изравнят до края, но основната причина за това не беше в тях. Реферът Крис Фой не отсъди три чисти дузпи за гостите, като в единият от случаите Райън Шоукрос изби топката с ръка от голлинията.

За капак арбитърът показа втори жълт картон на Юнес Кабул в 80-а минута и го изгони. Ироничното в случая бе, че Кабул бе получил първия си картон преди почивката, когато бе поискал дузпа след единоборство с Шоукрос.

Като се има в предвид как Крис Фой се подигра с Челси в мача срещу Куинс Парк Рейнжърс по-рано през сезона, изниква въпросът - Некадърност или преднамерени грешки провалят още един футболен спектакъл? Също така на шега някои от феновете може да си помислят, че мистър Фой се надява само отборите от Манчестър да се борят за титлата, а Челси и Тотнъм да изостанат.

Вижте как не свириха чиста дузпа за "шпорите" ТУК.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

fena_man_utd
12.12.2011 17:54

KingGeorge,Аз си изразявам личното мнение.Това че на теб не ти допада и не признаваш това,което казвам не ме интересува.Ти казваш едно,аз друго.Лошо няма.

fena_man_utd
12.12.2011 17:31

Брат,не знам,ама ти си мисли,че Тотнъм играха силно първото полувреме.Тотнъм може и да не паднаха заслужено,но това не значи,че съдията трябва да им е виновен.А за долния индивид мога да му кажа следното:ако ще и 10 дузпи да е имало щом не е дал и една от тях значи е сметнал,че не е нужно да го прави т.е преценил е,че не е имало нарушение.Иска или не Тотнъм загубиха.Това е реалността.

KingGeorge
12.12.2011 17:36

И преди съм спорил с теб, ясно ми е какво просто същество си.

fena_man_utd
12.12.2011 16:35

ChelseaBoy7_9,Поръчково съдиство,черно тото,мафия само идиот може да си помисли,че съдията е имам някаква цел.Просто на вас не ви хареса,че Тотнъм паднаха и си намирате всякакви оправдания.Стига глупости! Тотнъм как играха първото полувреме,я кажи? Стоук,че са си дървари си е вярно и никой не го отрича това им е техният стил на игра.Неотсъдените дузпи да си ги искат някъде другаде.То най е лесно дай дузпа и хайде да бият.Имаше си дузпа,но какво да се прави съдията явно не я е видял.Защо трябва винаги когато съдията сбърка всички да казват,че го е направил умишлено? Човешко е да се греши.Единствено можем да кажем,че съдията сбърка единствено когато изгони Кабул,защото тогава си беше абсолютно безмислено да му се дава жълт картон.Просто,защото фаула не беше за картон.Като цяло Тотнъм могат единствено на себе си да се сърдят,че не успяха да си вкарат положенията.А до това дали,ако беше положението за Юнайтед как щях да реагирам съм го казвал сто пъти.Най близкият пример е при измислената дузпа за свраките когато мача завърши наравно,но,ако се разровиш ще видиш,че нищо не съм казал против тях,а напротив критикувах единствено моят отбор.Така че сам си прави изводите как гледам на нещата.

ChelseaBoy7_9
13.12.2011 01:05

Човешко е да се греши един път... При втория вече е избор... Да, Тотнъм играха слабо първото полувреме и логично губеха в резултата, НО нали затова полувремената са 2... При 1-я гол на Сток Сити Крауч овладя топката като си помогна с ръка (Възможно е главния съдия да не е видял, НО нали има страничен за тази работа и той гледа директно към положението)... Какво ще рече "да си ги искат другаде"?! Ти май не си в час какво говориш... Относно картона на Кабул - картон трябваше да има защото нарушението беше тактическо... И как Тотнъм да си вкара положенията като не са им дадени 3 такива шанса + едно редовно което беше отменено... А много странно как има правилник, а този г-н Фой си го удря на собствено мислене и един вид - правилника става излишен... А реалността е такава - 2ри пореден мач в който директен конкурент на Юнайтед е на път да му съкрати преднината бива провалян от Крис Фой и то по такъв безобразен начин че дори в най-долното първенство не си го позволяват, а единствения печеливш е отбора на шотландския пенсионер... Дали няма нещо на заден план?!...

KingGeorge
12.12.2011 17:24

Тотнъм играха слабо първото полувреме, и какво? Миналия сезон Юнайтед играха слабо първо полувреме в половината си мачове и изоставаха с 1 или 2 на 0, ама после обръщаха, нали? И Тотнъм вчера бяха на път да обърнат мача, но Крис Фой каза НЕ! Много си тъп брат!

extol
12.12.2011 17:21

Абе то да сгрешиш и да не отсвириш 1 дузпа, айде добре, ама 2, а 3? И да се отмени редовен гол на Тотнъм, това какво е? Картона на Кабул не се коментира просто.. Айде ходи се скрий някъде и тея закани за саморазправа си ги заври там, където слънце не огрява...

niki_andre
12.12.2011 15:44

Тоя КРИС ФОЙ за пореден път се убеждавам, че е пълен мизерник и както погреба нас срещу КПР, сега стори същото и със Тотнъм БАСИИИИ ..... Нямам думи просто

overdrive
12.12.2011 15:34

Със сигурност не е просто некадърност а си е нагласено.

GARVANA11
12.12.2011 15:29

тесла не тесла мача мина ..съдята направи доста грешки,но като цяло Тотнъм започна много вяло без хъс и логичното се случи 1:0 за стоук.след това малко поизравнихме играта но още едно заспивана 2:0.при такъв резултат навън и то срещу стоук можехме да се надяваме само на късмет за обрат.сега някои ще каже че рефера не позволи тва да се случи.за мен ние позволихме на рефера да ни вземе победата.а шампион се става когато си голям отбор и не позволяваш на реферите да ти взимат мача.още е рано да сме шампиони но дано Хари мисли друго *smile*

Lampss
12.12.2011 15:13

Определено е доста неприятно за Тотнъм,това което се случи вчера,но за жалост докато не въведът видео наблюдение,тези грешки ще продължава да ги има *thumb_down*

BG_Nome2
12.12.2011 14:53

Чудя се само защо нямаше такава статия след мача с ПАОК. Тогава имаше измислена дузпа и червен картон, забележете в 38 МИН. Едва 1/3 от мача бяха минали, докато картона на Кабул дойде в края... Нека не ме разберете погрешно, аз не казвам че не са порязали Тотнъм този мач, но просто погледнете и на вас как ви помагат. Трябва да бъдете обективни, а не само да плюете. *wink*

Kool_Keith
12.12.2011 14:52

Аз не мога да разбера някой хора как така дават коментари като дори не са гледали вчера мача ! Да , аз съм фен на Манчестър Юнайтед ,но трябва да съм кьорав ,че да не видя какво направи съдията вчера ! Тотално поряза Тотнъм ! Дори мачовете в нашето първенство ги свирят по добри съдии ! Пожелавам на Тотнъм да се вдигнат след тая тесла и да се върнат в битката за титлата !

ger44o
12.12.2011 14:37

Нека феновете на шпорите се сърдят на същия човек който прати и съдията на Тотнъм - Ливърпул (помним как се развиха събитията тогава)... Понеже Тотнъм вече застрашават и неговия отбор в класирането(познайте за кой говоря) , та пределно ясно беше ,че тази мляскаща гнида ще изпрати правилните съдии дори и на подчертано негов отбор (да не забравяме колко пъти Тотнъм са "лягали" на манЮ)...

Определено амебата която унищожава чара на английския футбол се нарича : < алекс фергюсън>
ЗАПОМНЕТЕ ГО ТОВА !

Pechenqgata
12.12.2011 14:14

Квото и да си говорим садията си поряза Тотнам, без да съм техен фен смятам че бяха ощетени.
(фен съм на Арсенал)

fena_man_utd
12.12.2011 13:01

Уинър стига сте търсили под вола теле.Крис Фой си сфира мача великолепно (без последната ситуация когато показа червен картон на Кабул).Кабул дори и да е бил прав какво ще успорва решението на съдията? В правилника ясно е записано,че успорване е забранено т.е нямат право и се санкционира с картон.Независимо дали играча е прав или не.Вярно Кабул имаше право да търси сметка,но само до там.За мен Тотнъм трябваше да подходи '' по внимателно'' в този двубой,но не съумя да го направи.Все пак Стоук са си доста дърварски отбор и беше логично,че ще играят по-грубо и ще се опитват по всякакъв начин да спрат атаките на Тотнъм.Мисля си,че Тотнъм ще започнат отново да печелят мачовете си имат потенциала и играчите стига обаче да не ги пореже пак някой съдия.

ChelseaBoy7_9
12.12.2011 16:06

Нещо още те държи кофти дрогата и алкохола от почивните дни... Много ми е интересно какво щеше да кажеш или ще кажеш ако съдията така брутално се изгаври с твойте любимци... Какво ли ще кажеш и наглото шотландско пенсионерче... Само забележете колко "случайно" - Ман.Юн. 1-6 Ман.Сити ( след тях играят КПР - Челси и всички знаем какво се случи)... В събота Юнайтед победиха (вчера Тотнъм бяха на път да го сторят, но 3 положения за дузпа, 1 нередовен гол + отменен чист гол)... Всичко това оставя отбора на плужека Фъргюсън пред преки конкуренти които се вижда че играят по-добре от неговия отбор... Не е нужно да си професор за да забележиш че нещата си отиват към поръчково съдийство...

extol
12.12.2011 14:37

Ти си в деменция бе...

minyor_pernik
12.12.2011 12:44

Само да отбележа че Крис е от град Ливърпул... та правете си сметка аз лично съм доволен, че тотнъм не спечелиха вчера, но не това е начина *thumb_down*

LiverpoolFen20
12.12.2011 12:27

Абсолютна гавра с Тотнъм. Много ме е яд за тях. Да ,те са наш пряк конкурент ,но начина ,по който се подиграха с тях съдиите беше брутален.
Крис Фой ------> АБСОЛЮТЕН НЕКАДЪРНИК!!!!!!!!

neo12345
12.12.2011 14:15

е човек ако имаше повече хора като тебе този сайт щеше да е много по добър !!!

gradivnakritika
12.12.2011 12:21

за преиграване не може да говорим , но такава съдийска тесла скоро не бях виждал.....жалко че играят толкова привлекателен футбол "шпорите" .....дано това не им окаже лошо влияние !!

darklight
12.12.2011 12:18

Този шибаняк се подиграва с втори лондонски отбор. Бих искал да е съдия на някой мангалчестърски мач, за да видя колко дузпи ще свири за тях и колко изгонени футболисти от противниковия отбор ще има.

luiz_lfc
12.12.2011 11:51

Оправдания!!! Ливърпул сигурно в 7 мача до ся ги ощетиха ама статии отделни не видях а тука само заради 1 неодсъдена дуспа вече дебат ще правим..

squawk
12.12.2011 16:45

Защо пуснахте минуси на колегата ? Той е МНОГО прав. Ливърпуул най-вероятно са най-ощетения отбор в Англия. *erm* Колко пъти съдиите са не прецаквали, но никой нищо не казва. А този мач, за една не отсъдена дузпа ще изядете съдията заедно с ФА...

infuriated
12.12.2011 11:49

То само дузпите да бяха.. чист гол на Адебайор отмени копелето,2 очевадни корнера на Бейл не даде + сумати грешно отсъдени тъчове и нарушения.Дано го махнат скоро тоя идиот от ВЛ,тва си е чиста гавра..

peterdeadman
12.12.2011 11:14

некадърност.. Този Крис Фой е най-заспалия рефер.. И тия от ФА защо като виждат, че един отбор е обран не дават преиграване на мача..?

TheShamrock
12.12.2011 12:19

Къде видя 1 дузпа? имаше минимум 3 дузпи, отменен гол на Тотнъм, НЕотменен гол на Стоук за игра с ръка на Крауч. Дадоха измислен червен на Кабул, а на тях не, където един пипна за цял мач общо 3 пъти с ръка.

luiz_lfc
12.12.2011 12:02

това няма как да стане 1. защото футболистите не са машини да играя на седмица по 3 мача (ако имат и мач в шл кк Ле или ФА) 2. почти всеки отбор като загуби ще иска преиграване и 3. от ФА няма как да приемат всяка молба за преиграване и тогава ще има сърдити отбори и фенове..