Имаше ли кражба срещу Ман Юнайтед на "Олд Трафорд"? (видео)

13:00
Имаше ли кражба срещу Ман Юнайтед на "Олд Трафорд"? (видео)
Манчестър Юнайтед не успя да победи Нюкясъл у дома след равенство 1:1 и куп пропуски пред вратата на "свраките".

Изравнителното попадение на гостите дойде от изключително дискусионна дузпа. След голът на Демба Ба от бялата точка "червените дяволи" имаха поне 5 чисти положения, за да стигнат до успех, а в последната минута попадение на Чичарито бе отменено, заради засада, която също предизвиква спорове, но не тя е най-интересната ситуация в мача.

Вижте играта в защита на Рио Фърдинанд срещу Хатен Бен Арфа и преценете дали това е дузпа или Майк Джоунс и асистентът му откраднаха 2 точки на Юнайтед пред пълните трибуни на "Олд Трафорд"?


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Roberto_Mancini
29.11.2011 13:45

колко измислени дузпи ви свиреха на вас? *referee**referee**referee*

tazcho
28.11.2011 13:51

До всички тъпи хейтъри - *thumb_down* . Нямаше как просто да стане въпрос за дуспа! А тва, че сме най-подкрепяния отбор *thumb_up*.

Guaje
28.11.2011 10:02

и да каже някой че съм от БАРСЕЛОНА така си но кфо общо има тфа парвенство с на БАРСА?

Guaje
28.11.2011 10:01

лично мнение има дуспа

man4estara10
28.11.2011 19:58

Ха ха как ще има дузпа бе те и ти не разбераш от тази игра.

venko10
28.11.2011 09:18

Дузпа нямаше, но пък после трябваше да вкараме поне още 3

Vers
27.11.2011 23:45

духайте супата Мангалчестърци,а вие колко отбора ощетихте ???

lozan_kr
27.11.2011 22:48

дузпа има, засада също! честито на нюкясъл! а манчо ако бяха грамотни да бяха вкарали после гол даже не 1! липсва им роналдо!!!

Man_Red
27.11.2011 20:48

До тук виждам бая лапета почнали да гледат футбол от 2008 година.Нито ги интересуват фактите,нито четат коментарите(един вид пишеш на стена).Също така и обсъждате мачът с Бенфика...защо!?Иначе голът на Бербатов може да е бил в засада,а отменените голове?Лека вечер от мен.

manunited666
27.11.2011 18:57

Абе ей уинър айде стига сте предизвиквали скандали и спорове бе ! Само давате поводи на хейтърите да обиждат и да се заяждат.Де престанете !!! Колкото до мача , че рефера се умаза , това е така , но ми писна да гледам пропуските на Йънг.Неговоте вече граници няма.Изигра 2-3 силни мача и после тоталната дупка.Или няма да я ритне както трябва или няма да уцели вратата едно от двете.И то не е само Йънг а половината отбор.Карик и Флетчър биват разбивани от централните халфове на Нюкасъл.Смятайте за какво си говориме.Няма мач скоро когато Юнайтед да са овладяли средата.Карик и Флетчър играят ролята на флагчета.Дали този мач го е опропастил съдията няма значение , защото този мач е съдията а другия ще са самите играчи на Юнайтед с тяхната безразборна игра.

mincho97
27.11.2011 17:39

Нямаше никаква засада! То всичко се връща...

petko9305
27.11.2011 17:24

Абе колкото и да сте против Юнайтед ,ако поне малко разбирате от футбол то дълбоко във себе си знаете че НЯМА дуспа.Но хайде да не се оправдаваме че оня трябваше да има червен и т.н.Фактите говорят че Юнайтед не се възползваха от шансовете си и за това платиха тази цена.*cigarette*

gerrard9000
27.11.2011 17:23

стига ревали бе! еййй...едни Х и ореваха света.*thumb_down*

fireparadise
27.11.2011 17:13

Олеле....Тази статия 100% е писана от фен на Юнайтед.Как така никой не писа статия за мачът Стоук - Ливърпул (1-0) ,Арсенал - Нюкасъл (4-4),а САМО 1 път съдята не е свирил за Юнайтед,а е бил неутрален,то тогава определено Юнайтед биват ощетявани?!?
Мачът си беше свирен перфектно (червеният картон,отмененият гол),само дуспата не беше 100%...Но ако нямаше дуспа,нима Нюкасъл щяха да завършват последните 20 минути в свойто наказателно поле?
Това,че Манчестър не могат да вкарат от 200 положения едно и търсят оправдания,че съдята им бил виновен с дуспата,която отсъдил не е проблем на ФИФА.Ако Юнайтед бяха ЗВЕЗДЕН отбор,за какъвто се водят може би щяха да вкарат 1 от 500 положения.
Пък нека това им е за урок.Да не би на феновете на Арсенал,Ливърпул и Тотнам да им е лесно като ги ощетяват (няма да споменавам че всеки мач на Ливърпул е с толкова пропуска,а и почти всеки на Арсенал)....Късмет на всички фенове на Ливърпул днес,пожелавам ви късмет и дано да победите,та да успокоите малко феновете на Манчестър Юнайтед. *smile*

westcoast4
27.11.2011 16:02

Вообще няма дузпа вижда се как първо играе с топката просто няма никаква дузпа и при гола на чичарито няма засада...*evil**evil**evil**evil**evil**evil**evil**stop**stop**stop**stop**stop**stop*

iskrenstefanov
27.11.2011 15:21

nasko72 спешно се запиши на очен лекар защото ако не виждаш на 1:03 от клипа как Фърдинанд играе първо с топката значи си зле с очите!!! ГГМУ

nasko72
27.11.2011 16:49

незнам кой е за лекар но май не съм аз а това си ти и още няколко тук*wink*вярно играе с топката след като играча на нюкасъл я изритва първи в крака му но май това не го виждаш?иди на лекар да ти дадът по голям диоптър или предпочиташ като феновете лефски да гледаш през твойте си очила*joking**joking**joking*

cheman
27.11.2011 15:11

ограбен ли беше Нюкасъл когато съдията спести 1000000000% червен картон за Уейн Руни??

ErAsErrr
27.11.2011 16:38

А преди Руни да го ритне ти видя ли оня как го рита 2 пъти и нито има сигнал нито нищо,че говориш глупости говориш,но бъди поне малко обективен.

cheman
27.11.2011 15:07

Защо когато един мач не спечели защото съдиите са объркали исе коментира толкова много. Защо не пишете нищо когато съдиите си затварят очите и видимо ги подпират . Каква кражба моля ви се ; та те Манчестър са ограбвали толкова отбори.....

nasko72
27.11.2011 14:45

100 % дузпа !!играча на нюкасъл рита топката а оня пенсионер го събаря! ако пенсията беше играл с топката тогава може да кажем че дузпата е спорна но при това положение 100% е дузпа !!!*joking*

VencislavDS
27.11.2011 14:45

А аз питам Уйнър що не изкарахте видео когато Бербатов вкара срещу Бенфика и не написахте как са Поткрепяни а ?

aa2
27.11.2011 14:32

Абсурд, това никога не може да бъде дузпа.

Roberto_Mancini
27.11.2011 14:18

а аз ви питам " Имаше ли кражба срещу ЧЕЛСИ на "Олд Трафорд"? а ?*devil*

vaskoyankov123
27.11.2011 14:23

Имаше да,макар и 1см имаше засада(ако за тва говориш),но тя няма как да бъде видяна от съдията орчи и пак казжам не бяха виновни судийте в този мач,бяхме си виновни ние.

holigan4e
27.11.2011 14:00

Тоя глупак Рио можеше да му попречи и без да се хвърля.А относно дузпата изобщо не ми дреме дали е имало.Само знам,че на Ман4естър им се връща за дето не са благодарни на Бербатов за 19-тата си титла която без него нямаше да я имат. *wink*

DuX4o0
27.11.2011 13:55

Аз неразбирам и защо не се коментира това че Роони трябваше да баде изгонен още в средата на 1 полувреме *smile*

man4estara10
29.11.2011 10:56

Заблуждаваш се ащо смяташ че е точно.*thumb_down*

DuX4o0
28.11.2011 20:54

Да е разбирачи сте всичките само аз не сам щото си казвам точното мнение което не ви устройва *smile*

man4estara10
28.11.2011 19:57

Явно не разбираш от футбол брат.

DuX4o0
28.11.2011 16:14

само дето Бен Арфа ваобще не бута Роони ГЛедай някаде повторение и виж Картон само за Роохи *smile*

vaskoyankov123
28.11.2011 14:38

Тва че ти ритат съотборник не е фактор и не ти дава право да буташ чужд играч!Ако има червен за Руни има и за Арфа.

DuX4o0
27.11.2011 21:30

Ок ритат ти саотборника кво ще направиш ?

vaskoyankov123
27.11.2011 20:27

Че пробяга половината терен да отиде до Руни да го бутне и да му се издърви.Поне Руни не падна от някво леко побутване да се държи за главата 10 мин. като 90% от футболистите биха го направили.

DuX4o0
27.11.2011 17:40

Бен Арфа за какво ?

vaskoyankov123
27.11.2011 13:59

Ако Руни трябваше да бъде изгонен и Бен Арфа трябваше да излезе *wink*

Hella
27.11.2011 13:49

Доколкото видях при гола на Чичарито след онзи рикушет се видя и игра с ръка, но не го отмениха. Дузпата беше шанс да се балансира това по-късно. А за засадата в края не знам дали имаше, но това сега няма голямо значение. Изпуснахме маса положения, това е нашата доза вина. Ако не бяхме ги изтървали, щяхме да бием с достойнство, а не сега да мрънкаме за грешно отсъдена дузпа.. *ball*

toni_28
27.11.2011 13:48

а защо не коментирате играта с ръка на чичарито при гола,аааааааааааа

Redbula
27.11.2011 13:37

От Челси съм и признавам че дуспа няма ,но беше въпрос на време късмета на Манчестър да им изневери както беше въпрос на време Барса да падне и сега е въпрос на време Сити да се издъни и да не направи пак нищо този сезон!

rooney_fen_256
27.11.2011 13:36

И 5-годишно дете може да види, че Рио игра с топката и имаше минимален контакт, от който Бен Арфа изхвърча така, сякаш го обстрелват. За какво си приказваме просто, ама айде нали Нюкасъл имат 130-годишнина, защо да не им дадът незаслужена точка.
П.С. За всички хейтъри (които за ПОРЕДЕН път се изсипват в тема на Юнайтед) мога само да кажа да си гледат отборчетата и да не се занимават с нашия. Разбирам, че нямате какво друго да правите, ама ще ви помоля да си намерите някой друг сайт, в който да показвате хейтърските си умения.

bayPetko
27.11.2011 13:33

Изумителна статия - колко по измислени дузпи са давали на МЮ и други грандове.. за голове от засада да не говорим!! Но тогава е човешко да сгреши съдията, а сега е престъпно нечовешко! Смях..

football_bets
27.11.2011 13:22

Дузпа нямаше, но засадата на чикчирик в края я имаше - ФАКТ!

Roberto_Mancini
27.11.2011 13:22

срещи бенфика барби вкара гол от засада аи с/у челси ман ю вкара 2 гола от засада ТОГАВА ЗАЩО НЯМАШЕ СТАТИЯ ?

Fabreto4
27.11.2011 13:18

Каква дуспа бе Рио си ритна топката :Х Фен съм на Барса и много ме е яд като почнат да разправят че подпирали Барса и Ман.Ю !!

zodaka
27.11.2011 13:12

В момента Нюкасъл са отбора с най-добрата защита във Висшата лига и също така имат невероятния шанс след победа над Челси да си затжурдят мястото в четворката и с оглед на следващите им 6 мача, даже бих казал 12 да излязат на 3 дали да не кажа и 2 място.Всяка година Висшата лида излъчва изненади и Нюкасъл са една от приятните!

mindil_
27.11.2011 13:11

това направо си е кражба и влизане с взлом, но трябва да похвалим и вратаря Тим Крул. Много добри рефлекси има.

raduncho
27.11.2011 13:11

затвор трябва за такива долни нещастници


27.11.2011 13:39

Всеки отбор е бил ощетяван!Прав си , че този сезон на Челси се случва най-много , но е имало случаи , в които са ви помагали...същото се отнася за всеки друг отбор, наслаждавайте се на играта , не се оплаквайте!

Toddor
27.11.2011 13:25

хаха 1во Съдията на мача, ако трябва да е в затвора, то на КПР-Челси съдията не знам къде трябва да е. 2ро Винаги ви помага рефера, но когато веднъж помогне на другия отбор почвате да ревете. 3то Но реферите помагат най-много на Барса. 4то Не разбирам защо в заглавието има думата "кражба", то сума ти "кражби" е имало срещу Челси и други отбори, НО НАЙ-ВЕЧЕ ЧЕЛСИ.

chelsea_00
27.11.2011 13:09

Опа забравих Какво направи Садията на Мача КПР-Челси .....

chelsea_00
27.11.2011 13:17

да ама само с КПР имаше !!!!!!!!!!!! Искам Другите да ми ги покажеш !!!!

teenage_head
27.11.2011 13:13

Нали имаше статия за мача с КПР бе? Млъкни и ти вече!

Notlike
27.11.2011 13:08

Дузпа нямаше, това е ясно, но стига писане на статии с пристрастия! Колко пъти съдията е подпирал Ман Юнайтед, но никъде не се написа и ред за това. Никой нямаше да спомене обаче тази тема, ако Манчо си бяха вкарали петте 100%-ови положения в края на мача..

teenage_head
27.11.2011 13:07

Да, това беше КРАЖБА!

LiverpoolFen20
27.11.2011 13:29

Не ,това не е кражба. Това е малко утешение за всички ,които не харесват МЮ. Това да се види МЮ да бъде ощетяван в мач е почти невъзможно ,но вчера се случи. Вместо да говорите как едва ли не вие бяхте ограбени защо не се замислите колко пъти сте били в ситуацията на Нюкасъл ... Колко пъти сте били ?! Доста са ,а ?! Една грешка срещу МЮ и вие едва ли не надушихте вече конспирацията срещу МЮ в първенството. Вие сте смешни !!!!!

chelsea_00
27.11.2011 13:07

добре нямаше дуспа .... НО СРЕЩУ Бенфика ??? Бербата си фкара от засада и нищо неписахте .... срещу Челси 2 гола от засада нищо неписахте .... Челси: Срещу Сток Сити имаше две дуспи за нас никой нищо не е писал ... Срещу Норич Вратаря Уби Дрогба и трябваше Дуспа и Червен Нищо неписахте Срещу Слонзи Си фкараха от засада .... Срещу Арсенал Счесни Излиза ИЗВЪН наказателното Фалира Ашли Коул Който щеше да Фкара и Садията даде Само жълт А тва си беше Чист Червен ..... Срещу Леверкузен Втория мач Чупат Краката на Дрогба и трябваше да има Дуспа и Червен но, Уви нищо нямаше ....*erm*

ShepoTa
27.11.2011 13:04

Главният съдията не е виновен вижте , че показва ъглов удар , виновния е страничния съдия (той дори имаше по-добра видимост и пак сгреши) *thumb_down*

LiverpoolFen20
27.11.2011 13:21

Прав си ,даже и Бен Арфа не можеше да повярва ,че съдията дава дузпа

Gogata85
27.11.2011 13:00

то е от ясно по ясно че няма никаква дузпа