Жозе, не те ли е срам!
„Местая" също скандираше „Меси". Едно е, когато 50 души напомнят на Кристиано Роналдо за съществуването на аржентинеца при пристигането на някое летище или хотел. Друго е името на футболист на Барса да ехти по трибуните на един стадион, на който каталунският отбор винаги е посрещан на нож в отговор на постоянните провокации на Кристиано. Португалецът има рядката дарба да дразни публиката на Валенсия, както и всяка друга публика. Симптоматично е, че точно най-големият кошмар на домакините Меси бе използван като амулет срещу арогантната безпардонност на CR7.
Станахме свидетели и на отмъщението на мадридската школа срещу Моуриньо. Тоталното презрение на Моуриньо към клубните юноши получи достоен отговор от Солдадо, станал автор на два гола и разминал се с хеттрик, само защото съдията си затвори очите за ръката на Игуаин. Случайно да не разгневи Мауриньо. Същият рефер позволи на Марсело да продължи мача, въпреки че игра с ръка. Това трябваше да е втори жълт картон за бразилеца, но Витиенес не пожела да го види. Два часа по-рано за същото изпълнение Ундиано Майенко вдигна картон на Пике. Виждате ли двойния аршин на испанските рефери. Единият влиза в употреба за победите на Реал, другият - за ощетяване на съперниците.
Реал оцеля във Валенсия, но показа, че няма чест и достойнство. Този отбор не притежава нищо от историческия феърплей, заложен в клубната ценностна система. Вероятно заради комплексите, натрупани в предишните 3 сезона, изпъстрени със загуби и твърде малко важни победи. Жестовете и провокациите на Мауриньо, Кристиано Роналдо, Серхио Рамос, Пепе и Марсело бяха грозна гледка. Никой вече не се изненадва да види нелепите изцепки на Моуриньо, възседнал на конче Кайехон. Нито от безпардонната смяна на плочата. „ Реал Мадрид може да печели мачовете си както поиска", каза Жозе след мача. Под „както поиска" вероятно трябва да се разбира „с помощта на съдията". Португалецът добави, че не го е срам от такива победи. Друго и не очаквахме. За да изпитваш чувство на срам, трябва да имаш съвест. А типове като него имат такава само за да реват и да се оплакват, когато резултатът не е правилен.
Ако Моуриньо бе треньор на Барса, днес щеше да каже: „Мен щеше да ме е срам да спечеля така, както Реал Мадрид го направи във Валенсия".
Материалът е публикуван в каталунския спортен всекидневник "СПОРТ"
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
22.11.2011 17:45
Найстина в последно време Жозе попрекали...
22.11.2011 08:23
Какви нагли барселонски поплювковци, когато ядат баницата не реват, а сега гледат чуждото канче. Два пъти само срещу Арсенал съдията ги подбутна, защо като толкова са невероятни. А миналия кръг срещу Билбао, как изравниха. Това е най обикновена завист. Помиярите почват да лаят като усетят дървото.
22.11.2011 21:06
Наборе,като ми споменаваш мачовете с Арсенал спомни си първия мач на "Емирейтс"как се развиха събитията.Не беше ли отменен ЧИСТ гол на Барселона,заради АБСОЛЮТНО несъществуваща засада.Ама искам КОРЕКТЕН и ЧЕСТЕН отговор.Хайде стига с тия простотии бе,ама наистина ставате нагли и смешни.ОТВРАТ.
21.11.2011 23:36
абе ние да не сме в каталуния ?! какви са тези нападки ?! вие вместо да отразявате обективно нещатата ми давате некви статии от каталунски вестник !!! това е първият мач, в който съдиите са ощетили съперник на реал (а и дузпата не е ясно дали я има въобще) и тъпите мипки от барса веднага захапаха. не знам дали моуриньо го е срам от победата, но барса как не ги е срам от ШЛ 2008/2009 !?! тотални комплексари.
22.11.2011 20:54
ЗА КВО ДА МЕ Е СРАМ БЕ,че сме най-добрите ли,баси жалкия пич *cry*
22.11.2011 00:25
бате тихо не си в час ти мн ли си голям или ко бабаитче ти ко като си си сложил снимка от победата над ман.юн сигорен съм че от тогава си фен ти рабирача и дузпа си има ако искаш ще ти дам лупа която да ти го потвърди ма то няма да трябва че тя е очевадна :Х: Х: Х:
21.11.2011 23:06
не съм от реал но си личи че тази статия е писана от неграмотен пич най вероятно от барса !
21.11.2011 22:48
фенове на Барселона и да се лафирате тука с тъпите си коментари няма файда
21.11.2011 22:21
Хора прочетете коментар 87 .. Човекът е много прав *beer* .. !!
21.11.2011 22:18
По скоро въпроса е 'уинер.бг" не ви ли е срам ? Тези глупости които пишете постоянно не са присъщи за една медия. Разбирам, че всеки подкрепя любимия си отбор, но това вашето на нищо не прилича. Поздрави от мен, загубихте един от потребителите си.
21.11.2011 22:08
хахаха до по-тъпия журналист от Сашето от комиците виж този клип сложи си 100000000000000000 диоптера сложи си и 5000000000000000 вида лещи и ми кажи къде виждаш тук игра със рака? [@link http://www.facebook.com/photo.php?v=2463292555028] ! говори ми след това маймуно пристрастенооо!
21.11.2011 20:30
стоичков сложи краи на мизерния си живот ... когато порта спечели .. да не спечели със съдии бе ЬХАХАХХ ужасни сте..
21.11.2011 19:23
Хора статията не е писана затова , че са само Реал ги подпират, а че нямат чест и достойнство - разбира се , че и Барса ги подпират, и Интер, Ман Ю, Челси в БГ Левски,Литекс и така до утре може да ги изброявам, но не това е смисъла на статията няма феърплей в играчите на Реал - пълни нещастници и циркаджии ( не искъм да убидя никой ) ртитат се блъскат се и то арогантни са и то това е от безсилие ( говоря за мачовете с барса най-вече)
22.11.2011 00:28
евала баце *beer**cool**wink*
21.11.2011 19:17
Чудя се кога ли ще се научите сами да си пишете статиите , вместо да превеждате от каталунските вестници. Всеизвестно е , че Мадридските всекидневните и тези в Барселона пишат какви ли не глупости.. Така, че вместо сами да предизвиквате спорове в коментарите , започнете да пишете ОБЕКТИВНИ статии. Факт е , че можеше да има и дуспа, но също така може да се приеме, че Игуаин е играл с тяло.
21.11.2011 19:13
WINNER не трябва ли да отразявате безпристрастно събитията? А не автора на статията открито да показва че е фен на барселона и да плюе по Реал! И е смешно да говорите че Реал са съдийски отбор като се има предвид, че в последните години барса получават доста съдийска помощ!
21.11.2011 18:29
когато барса печели със съдийска подкрепа нищо не се казва
21.11.2011 17:53
аз сам неутрален. изобщо не харесвам испански футбол,но мога да жи кажа, че колкото подкрепян е Реал , Барса е 2 пати повече. Не харесвам и Мауринйо, хо тожа което направи миналата година ж ШЛ. с червените картони беше велико и според мен таланта трявжа да се признае *erm*
21.11.2011 17:45
Хора това е супер безсмислена статия публикувана за да вдига трафика на сайта, само някой който не е гледал мача или е фен на Барсаселона,Валенсия или мрази Реал Мадрид може да твърди подобно нещо. Каталунците ще почнат да нареждат Мауриньо и Реал, Мадридистите ще почнат да нареждат Каталунците и Барселона и т.н и т.н *smile*) и от това печели сайта с писане на глупости и т,н. Точно в такива статии има най-много трафик и коментари защото са безсмислени. Да кажеш, че Мадрид не е заслужено на първо място с 42 гола (мисля) е все едно да кажеш, че Сити (Ман) не заслужават да са първи, което единствено заблуден фен може да го каже, а такива се намират *beer*
21.11.2011 17:44
Излиза "белия балет",опа "бЛедия балет".Не те ли е срам от това което пишеш бе?Защо не си признаеш,че спечелихте срещу Валенсия,който междувременно ви надигра тотално с помоща на СЪДИЯТА.И смееш да приказваш на всичкото това отгоре.Имай малко уважение поне.
21.11.2011 17:41
интересно скоро гледах клип в интернет само със симулации на сегашната барселона.. падания ставания картони ужасна работа .. не е само реал със съдиите си .. челси-барса пред няколко години стига философски изцепки и набеждаване на съдиите мислители..
21.11.2011 17:33
Материалът е публикуван в КАТАЛУНСКИЯ спортен всекидневник "СПОРТ"
21.11.2011 17:29
Моуриньо когато спечели честно ШЛ , тогава ще го призная за добър треньор.
21.11.2011 19:33
Как спечели ШЛ с Порто?Как спечели ШЛ с Интер?Я си припомни как и тогава можеш да ми пишеш.*wink*
21.11.2011 18:36
Барселона когато спечели Шампионска лига честно...тогава ще ги призная за добър отбор(не за най-добрият)....
21.11.2011 17:26
Да питам аз WINNER от кога въпросите започнаха да се пишат със знака удивителен?
21.11.2011 17:06
3 години садиите подкрепят Барселона вие се криете като мишоци и си мълчите и Уинара и той си мълчи... в мач на Реал Мадрид с не особена важност всички се разпискахте за една ръка която е доста спорна... и дори нямаше да доведе до загуба!
21.11.2011 16:50
Чиста дуспа...браво..не знам как може да кажете , че сте заслужено на първото място?
21.11.2011 16:26
Не съм нито от Барса нито от Реал , но в текста има нещо много правилно написано и то е: Реал оцеля във Валенсия, но показа, че няма чест и достойнство. Този отбор не притежава нищо от историческия феърплей, заложен в клубната ценностна система. Вероятно заради комплексите, натрупани в предишните 3 сезона"
И не само просто и роналдо и моу са бъкани с комплекси и ги предават и на съотборниците си и на играчите - щом Рамос скача да се бие с Шави и Иниеста правети си сметка, хората които изкараха Испания до Световни и Европейски шампиони
21.11.2011 17:02
А на мен ми харесва че това го каза ти а не ми отвори работа на мен...
21.11.2011 16:51
Напълно съм съгласен с теб !!! (Y)(Y) Харесва ми играта на Барса и съм привърженик на тима но мисля че истинските фенове трябва да си признаят че миналата година бхми бутнати от съдиите, но никой не тръгна да пише Барса бе бутната от съдиите !!! А сега още в първият мач в който Реал получи съдийска помощ започна да се пише !!! Егати сайта егати хората *lol**lol*
21.11.2011 16:17
аре да идва тва елкласико че малко да злезете на земята че мноо взехте да мечтаете..Футболът е проста игра никои играч няма да го карат да строй сувалки а нека просто се научи да вкарва на барселона а не да ревът съдията топката тревата хайде мечтайде още малко че декември наближава
21.11.2011 16:10
Материалът е публикуван в каталунския спортен всекидневник "СПОРТ" хубаво , че видях това преди да почна да чета .
21.11.2011 16:01
Тази статия е писана от "фенове " на скъпата им Барса ! Досега Реал са си взели всички мачове не със съдиите а със игра , а доколкото Барселона , хах ами за тях какво да кажем , че в ШЛ срещу Интер,Челси,Арсенал и Реал съдиите ги подпираха !!!!
21.11.2011 15:45
Реал са си напълно заслужено на върха до момента отностно валенсия-реал не съм го гледал кой крив кой прав вие кажете
21.11.2011 15:02
Значи това каталуцен да говори за помощ от съдиите на друг клуб освен собствения си (Визирам Барселона), за мен е най-голямото лицемерство. Барселона е тикан толкова много от съдиите през последните години , че човек трябва да е или сляп или пълен глупак за да не го забележи.
21.11.2011 14:46
Какви са тия статийки бе смешници.Това го е писал някой като повечето каталунски фенки тук. *lol*
21.11.2011 14:36
Този коментар е написан от човек, който е сляп или не помни повече от ден-два... Последните 6 мача между барса и Реал Мадрид не си спомня как във 5 поредни от тях бяха гонени само играчи на Реал Мадрид, а отбора в сянката им падаха като деца 6-8 годишна възраст. Много още мога да напиша, но не мисля да отдлям много време за такъв пошъл коментар. Пълна отврат!
21.11.2011 14:36
Хахаха цялата минала година съдийте подкрепяха барса с уж случайни грешки на съдийте,,, просто отмина времето на парцелона и сега ги е яд,че има по-добри от тях,,,, много правилно казва "каликугулабесния" с такива изразителни победи няма как да ги подкрепя съдията,,,, нещасници от барса!!!!
21.11.2011 14:36
Само това ще добавя и ще замълча:
[@link http://www.youtube.com/watch?v=tw5A6T0opD8]
21.11.2011 15:07
levskarra: 21 ноември 2011 [14:36] #61 Само това ще добавя и ще замълча: www.youtube.com/watch ЕВАЛАТА БРАТ ГОЛЯМ СМЯХ ПАДНА!!!
21.11.2011 14:34
Това е прекалено вече !
Редакторите на Уинър се самозабравиха ! Пишат разни малоумни статии в които няма и 1 % истина ! Не знам кой глупец може да напише такава статия.
21.11.2011 14:29
Моуриньо и португалския циганин найстина са много дразнещи, обаче да се твърди , че "Реал Мадрид продължава наглия си марш в първенството с помощта на съдиите." ,след резултати от рода на 4-0 , 6-2 , 7-0 , 8-1 и т.н.(макар и да са срещу непретенциозни отбори) е несериозно!Не виждам как съдията може да ощети някой отбор толкова , че да загуби с подобен резултат.
(Не съм фен на Реал!)
21.11.2011 14:27
Аве мойй, ти тъп ли си честно... Ква ръка на Игуаин видя ти веее.. Я гледай първо повторенията и тогава ми говори ве говедооо!!!
21.11.2011 14:21
закво да го е срам бе вас не Ви ли е срам как печелите в ШЛ години наред.. нас ни подпирали ае бягайте се с тес изцепки
21.11.2011 14:20
Само един заблуден фен на Барса или Валенсия може да напише нещо подобно и то да бъде публикувано в пресата....върнете се назад и виште колко се е помогало на Барса и колко са били ощеявани Реал само за последните 2-3 години, за повече да не говорим !!! И който говори за грозен футбол и тем подобни неща от Реал да си погледне симулантите в собствената градина и токава да коментира какво прави Реал !!!
21.11.2011 14:22
точно за това става дума...
21.11.2011 14:19
Абе тия които са написали тая статия са луди.Реал М е най ощетявания отбор в света,има безброй доказателства.Малко ли бе ощетен отбора срущу холивудските мангали барцелонка на осминалифаните,има още безброй мачове в които отбора е бил ощетяван,а ви есе захващате за този,за който въобще нямате основание.А и във въпросния мач с валенсия ясно се видя ,че няма игра с ръка от страна на Игуаин. Защо нищо не пишете срещу отборите на които повече от явно се помага(думата помага е меко казано)Например катарците,юнайтед,милан...още да изброявам ли...
21.11.2011 14:14
Червено-сините жалкари почнаха да серат кръв щото "идеалното" им отборче не е първо...Много се разглезихте бе пиленца : ) Като сме съдийско отборче защо не споменем преди няколко сезона как измъкнахте точка на Еспаньол на Монтжуик с Божията ръка на Меси /която беше по-явна дори и от оригинала на Марадона/ ??? Защо в същото време ние гостуваме на Сантандер и губим с 2:1 с дадени 2 дузпи за тях. В крайна сметка станахме шампиони и може би трябва да се радвам, за което.
А ти жалко каталунче със картинката на Пужьол /нали така му се вика на каталунски *smile* / колкото си тъп, толкова си и неусведомен. Гледай 30 пъти ситуацията на Пепе и Алвеш и 31 пъти ще видиш, че КОНТАКТ НЯМА ! Какъв натиск, каква друга страна те гони, седя и ти се чудя. За наказанието на Пепе се чудя да ти се смея ли, да плача ли. какви 3 мача те гонят като го наказаха за 10 шампионатни срещи + парична глоба. Само че ти си смучеш от пръстите и си мислиш, че си прав.
21.11.2011 14:11
[@link http://www.youtube.com/watch?v=aX_6MPZIri0&feature=player_embedded] Вижте т'ва балеринки *smile*
21.11.2011 13:45
най-добрата статия до момента която са писали за онова нищожество "Моуриньо" , за което няма нищо друго осен победата и то на всяка цена , с това мислене накрая ,ще се получи: "око за око ,зъб за зъб" и накрая всички ,ще сме слепи !!! а феновете на Р. Мадрид нека му се радват ,ще видите до къде ,ще ви докара този егоцентрик "Моуриньо" , и още нещо от сега ,ще ви кажа ,че на 10 декември няма да се игра футбол а долните схемички на "Моуриньо" ПРИГОТВЕТЕ СЕ ЗА МНОГО ГРОЗНИ ГЛЕДКИ , и зад всичко ,ще стои имено долния тип "Моуриньо" !!!
21.11.2011 14:13
Абсолютно съм съгласен с теб.Поредната изненада с марка "Моуриньо" ще е бял кон на страничната линия,за да може да го обяздва след всеки гол на Реал.Самият кон ми се струва,че изобщо няма да влезе в действие и няма да бъде обяздван.Другото което ще се случи ще е обичайното-грозен футбол от страна на Реал,гарниран с ритане,дърпане,чупене и т.н.,нещо типично за този отбор.Няма да липсват и червените картони естествено,защото Барса няма да позволи на противника си да владее топката а това е изнервящо.И най-накрая-да видим как ще се представи така възхвалявания CR7 в този мач.А кой ли ще е играч на мача?Аз мисля че се досещам.Свети Икер разбира се.
21.11.2011 14:09
За жалост е така *sad* Моу има голям страх от Барса
21.11.2011 13:40
Реал Мадрид лети високо и затова всекидневници, явно симпатизиращи на Барселона, е естествено да плюят по успехите на единствения им конкурент. При положение, че президентът на Валенсия обяви преди мача, че ще победи Реал, дори да е с гол от засада, не виждам къде е мястото за обсъждане на морала в случая.
21.11.2011 13:33
Според мен нямаше дузпа за Валенсия.. А феновете на Барса имат най-малкото право да се обаждат..
21.11.2011 13:33
незнам на кого викат УЕФАЛОНА повече няма да коментирам .. нататък се досешате сами Челси , Арсенал , Севиля , Виктория Пилзен .. и куп други
21.11.2011 13:31
Абсолютни смешници са тия каталунци много ясно че в каталунски вестник ще е публикувано защото вече им дойде в повече че целия свят видя как благодарение е на такива неща Барселона печели трофей и сега искат да докажат че и Реал са такива ама грешат много защото са комплексари как може за да дразниш Роналдо да скандираш името на Меси тва публика ли е кво е вместо да скандират за отбора си те викат за Меси адски смешно и жалко и всички много добре знаеме че не Реал са подпирани от съдиите а Барселона и това много добре си личи ама понеже на 1 мач Реал са "уж" подпирани и край дайте да пишеме статии как без съдиите не могат и какво значи че Реал Мадрид трябва да ги е срам от такава победа ? еми какво освен да отидат и да пребият и да молят съдията да даде дузпа за Валенсия ли ? той така е видял и тва е край значи за Барселона може да се вижда че няма дузпа и да не им се дава червен като било то за ШЛ било то за Купата на Краля било то и за първенство а на Реал не може така ли ? значи всяко нещо което е съмнително за Реал трябва да се коментира и оплюва от пресите а за Барселона всички си затварят очите това ли е справедливост ? или Барселона е нещо повече от Реал Мадрид ли ? а и отделно да кажа не че съм фен на Реал аз попринцип съм реалист и винаги си казвам истината за мен го удари в ребрата топката но както и да е просто искам да кажа че тази статия е долна и жалка
21.11.2011 13:30
Ае бе,на Барселона малко ли им помагат?Кво ревът сега,тия смешници!!!
21.11.2011 13:28
Ето това са реал после садиите Барса са били потпирали не ва ли е срам ве хора *smile*
21.11.2011 13:16
този които е публикувал статията е пълен смешник и т.н .........................................................
21.11.2011 13:12
Материалът е публикуван в каталунския спортен всекидневник "СПОРТ"
21.11.2011 13:08
"""Реал оцеля във Валенсия, но показа, че няма чест и достойнство. Този отбор не притежава нищо от историческия феърплей, заложен в клубната ценностна система"""Това е наи важния ред от цялата статия защото за мен съдиите не са толкова виновни защото в днешно време съдииски гречшки има във секи 2-ри мач *smile* докато не се добавят видео повторения ще е така
21.11.2011 12:56
messyfan понеже виждам че си фен на барса мога ли да попитам каде се беше скрил защо нищо не коментираше тук [@link http://www.vbox7.com/play]:312bd939 не не те барселона садиите не ги подпирад заради уницеф не защо по добре си мълчете всички фенове на барселона и не коментирайте че съдиите подпират реал щотото ставате смешни и не е само в тоя мач немога да намеря името на клипчето да ти го покажа но съм сигорен че си го гледал такаче тиХо*devil*
22.11.2011 00:51
Виж сега,тази игра изобщо не ти е по вкуса.Че не разбираш от футбол е факт,ама и в коментарите не те бива.По добре спри да пишеш.
21.11.2011 23:54
ти не си добрре по добре не коментирай нищо по темата футбол то само в тоя мач сигорно има поне 3 чисти дузпи ... да не говоря за други ...
21.11.2011 13:54
За мен само играта с ръка на Пике е за дузпа,макар че топката неволно го удари.Ако има нарушение на Алвеш то е извън наказателното поле,при отнемането на топката на АРТИСТА Дрогба от Абидал то е абсолютно чисто,но онзи винаги пада където си иска и е измежду най-големите симуланти в съвременния футбол,наред с Роналдо манекена.При положението с Яя Туре и Анелка-абсолютен класически шпагат и то чист.И последното спорно положение.Топката удря Ето О в гръб някъде около рамото и мишницата,но това е много,много спорно дали изобщо е дузпа.
21.11.2011 13:15
то не е само това клипчето да се види съдиите на кого помагат. И по скоро фенчетата на барцата трябва да замълчат защото са жалки както и самия отбор, На барцата като се помага във всеки мач си траят, тук е станала една грешка която даже е спорна и веднага взеха да врякат и да се правят на интересни защото са скапани лузари.
21.11.2011 12:44
Куче,срама няма*lol*
21.11.2011 12:31
то си е каталунска ЗГАН *smile*))
21.11.2011 12:29
"Материалът е публикуван в каталунския спортен всекидневник "СПОРТ"" Ми от къде другаде? Барса ги подкрепят съдиите всеки мач( голове от засади, червени картони, спестени дузпи за опонента и др.) и изведнъж Реал печелят заради съдията... Как става това ? Барса отпадаха и от МИЛАН и от ЧЕЛСИ и от АРСЕНАЛ в шампионската лига ако не бяха съдиите ! Дори коментатора на мача Реал - Валенсия каза за картона на Пепе срещу Барса и после за национала и то от един и същи съдия ! Ае стига глупости
21.11.2011 13:31
много правилно
21.11.2011 12:40
Ако я нямаше топката му чупеше десния крак.А това че е паднал на земята в този случай не зна4и че симулира,а просто се усети адския натиск от другата страна.Нз как точно да ви го обясня на дебилите,но този който е играл ще се досети как някой като му подложи крак и той замахне с всичка сила има усещането че ще му се отка4и кракът.Знаем че това искате и после пепе да е наказан за 2 или 3ри срещи както онзи път кога рита на земята 1 сума време след това му стъпва на глезена и след това удря 1 в лицето!Трябваше до края на годината да е наказан за такова поведение!Ако наистина искате такъв футбол да гледате значи че сте объркали спорта.Гледайте ръгби,американски футбол и т.н.
21.11.2011 12:20
на 10 ще видим кфо ще ви е оправданието *smile*
21.11.2011 12:14
Ей Жалки Симуланти от Каталуня от какво да го е срам Моуриньо , топката се удари в гьрдите на Игуан. Вашето за е за срам : Пьрво срещу Челси сьдията помога поне 4-5 пьти на Барса и отделно колко дузпи не даде само и само барса да вкара някьв смешем гол на 90 мин и да се класира за финала-- Второ : Срещу арсенал Изгонва Ван Персие защото не е чул сигнала за засада от феновете и по този "жальк и смешен" начин Барса се класира за 1/4 пак след гол в края на мача след като пьрвия мач завьрши 2:1 за Арсенал. --- И трето миналата година срещу Реал Мадрид не спираше да подпира Барса като вьрхьт на сладоледа беше изгонването на Пепе за Фал Който дори не сьщесвуваше и това реше мача за "Сьдийската Барса" .Точно преди 1 седмица в мача Португалия с/у Пепе беше извьршено сьщото нарушение но имаше контакт и дори не беше даден и картон , затова за каква чест ми говорят ОТБОРА НА ПЛАТИНИ !
21.11.2011 12:34
еми тогава започни да пуфкаш нали си трамвай .. *smile* *blush**wink*
21.11.2011 12:20
[@link http://vbox7.com/play]:c5cafc9a94 това ако е в гърдата аз съм трамвай
21.11.2011 12:14
от теб 100% разбирам повече , Барселона свикнаха всеки мач да ги подпират така беше и с Челси преди години , с Арсенал дори и на 1/2 финал с реал не говоря за червения картон на Пепе а за отмененич гол на Игуаин ! Не сум виждал обаче фенове на Реал и на Барса да са на едно мнение *smile* Всеки си обича своя отбор !
21.11.2011 12:19
от коя страна се рита топката ? и може малко да ти повярвам
21.11.2011 12:10
До коментар [@comment 858772] от [@user Leonid_88]:
няма смисъл ! това което си наумил не може се промени понеже си ослепял от играта на Реал *joking* на човек който не разбира от футбол и не е реалист няма какво да обяснявам !
21.11.2011 12:45
Излиза "белия балет",опа "бЛедия балет".Не те ли е срам от това което пишеш бе?Защо не си признаеш,че спечелихте срещу Валенсия,който междувременно ви надигра тотално с помоща на СЪДИЯТА.И смееш да приказваш на всичкото това отгоре.Имай малко уважение поне.
21.11.2011 12:14
хахах Евала !
21.11.2011 12:14
направи ми 1 услуга напиши циркова група в гоогле и ми кажи какво излиза?
21.11.2011 12:04
Още малко и свирка ще му направите на тоя Меси !
21.11.2011 12:01
Заместника на Касиас ! [@link http://vbox7.com/play]:c5cafc9a94*cool*
21.11.2011 11:54
winner а сега искам да видя тук материала публикуван вчера в мадридския вестник Marca *wink* определено е коренно различен*smile*
21.11.2011 11:48
а къде беше този автор с тези коментари, когато Барса беше подкрепяна в ШЛ и куп други мачове ....
21.11.2011 12:24
игра с ръка не казвам че не е играл.В него мач специално Челси бяха ощетени!Но с Арсенал мин година Фабрегас рита Пуйол,Пуйол получава червен картон и дуспа за арсенал.Редовния гол им отмениха срещу интер,а интер от засада им отбелязаха и т.н.Тези ситуации що не си ги спомняте?
21.11.2011 12:18
тогава Абидал не игра с ръка в наказателното нали?
21.11.2011 12:17
ти да мълчи6 че не бяхте малко унижени на 2вата финала ! там кой ви пречеше времето,съдията,публиката,меси,терена,топката ? 2ва финала ми разхождат фанелката на терена и после се имат за мн велики.
21.11.2011 11:46
точно от Барса не искам да чувам нищо за садии !
21.11.2011 11:45
След всичко написано в тази статия аз не мога да добавя абсолютно нищо.Браво на автора,точна и обективна оценка за състоянието на Реал М и начина по който си вземат мачовете.Моуриньо-най-големия циркаджия в треньорската гилдия.Друг такъв като него няма.СРАМ,СРАМ,СРАМ.*beer*
21.11.2011 11:38
точно пък жалкарите от барса нямат право да говорят за съдийство
[@link http://www.youtube.com/watch?v=pWe_lwegpHk]
21.11.2011 13:38
а така,да гледат и да мълчат тия мишки *smile*
21.11.2011 13:23
[@link http://www.youtube.com/watch?v=pWe_lwegpHk] и не ми лафи за съдията.
21.11.2011 11:55
травестит кога си видял футболисти от Барса да ръкомахат и да реват като Роналдо за 1 фал? Докато Реал за всеки фал има или няма ръкомахат понеже такава им е играта.Докато тези груби нарушения от страна на Реал не бъдат наказвани още в началото те винаги ще ритат като магарета.Всеки който е на тяхно място (БАРСЕЛОНА) при 1ви контанкт ще пада понеже тези класни футболисти на Реал ги ритат повече от топката и на тях им е писнало всеки мач 1 и също.Аз ако съм на тяхно място и аз ще падам в някой ситуации! МН ДОБРЕ Е НАПИСАНА ТАЗИ СТАТИЯ ГОРЕ !!! БРАВО НА ЧОВЕКА КОЙТО Я Е ПИСАЛ,НО МАДРИДЧАНИ ПАК НЯМА ДА РАЗБЕРАТ НИЩО И ЩЕ НАРЕЖДАТ ОТБОРА КОЙТО ЦЯЛ СВЯТ КЛАСНИ ФУТБОЛИСТИ СА ГИ ПРИЗНАЛИ !!!
21.11.2011 11:46
Кажи им, че започнаха нещо много съвестни да стават. Колко мача подред ви бутаха- дузпа ли не ви даваха, картони на провтивниците, гонят играчи от другия отбор, фалове и т.н. и т.н.. Само вие нямате право да се меците тука.
21.11.2011 11:38
Ако Моуриньо бе треньор на Барса, днес щеше да каже: „Мен щеше да ме е срам да спечеля така, както Реал Мадрид го направи във Валенсия". *lol**lol**lol*
21.11.2011 11:34
Една съвсем "обективно" написана статия! Евала на автора! Показа колко пристрастни малоумници пишат статиите по тези сайтове..
21.11.2011 12:21
Два коментара - адски много грешки.Първи коментар - нито една ТОЧКА след изреченията.Втори коментар - говориш за ''неграмотния'' колега по-долу, но ти забравяш тирето на ''по-образован''.
21.11.2011 11:37
Тази статия е взета от вестник спорт написана от 10 пъти по образован от теб човек ,така че нямаш право на коментар.
21.11.2011 11:33
Е това е страхотна статия *smile* Браво на журналиста от СПОРТ, тези факти само феновете на реал не ги виждат *smile*
21.11.2011 11:32
" Материалът е публикуван в каталунския спортен всекидневник ". Сигурно след мачовете на барса с челси и арсенал е бил спрян от производство.
21.11.2011 11:47
АХХАХАХХАХахаха