Редовен ли е този гол? (видео)

12:58
Редовен ли е този гол? (видео)
Барселона разгроми с 4:0 Сарагоса в среща от Примера дивисион. Каталунците определено доминираха над своя съперник, но третият гол на тима поражда дискусионна ситуация.

При въпросното попадение Фабрегас центрира към Кейта, в момента на паса Карлес Пуйол е на 2 метра от полузащитника и се намира в абсолютна засада, халфът отклонява с глава към Пуйол и последният бележи за класическото 3:0.

Този гол не е ключов в мача и без него победата на Барселона изглежда 100%-ова, но решението на реферите заслужава да се коментира. Карлес Пуйол не е в засада при паса на Кейта, но при този на Фабрегас без съмнение е зад защитата. Дали бранителят влияе на играта и пасивна засада ли е това.

Екипът на winner.bg Ви пита - редовен ли е голът на Пуйол. Тук не става въпрос за пристрастни мнения насочени по оста Барса-Реал, а за принципна позиция относно правилото за пасивна засада.

Ето и видео от спорната ситуация.



szólj hozzá: Barcelona 3-0 Zaragoza

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

konan4o
21.11.2011 12:26

И двете подавания пуиол беше в засада

natureboy
21.11.2011 12:17

За мен това си е чиста засада, пуйпл беше постоянно във засада и ако не беше пипал топката добре не се свири но след като тои играе с нея си е засада друг е въпроса кой как си го тълкува.

DinGi
21.11.2011 10:55

За разбирачите които толкова добре тълкуват правилника, когато топката рикошира във вратаря засадата става активна, а когато при последния пас към нападателя от негов съотборник той не е в засада, няма засада. Положението дори не е дискусионно, не се излагайте.

baraban_1987
20.11.2011 22:22

а и да сега гледах клипа ако някой може да каже че това е засада е най големия разбирач .... от футбол

chicken
21.11.2011 15:54

разбирач... от футбол ахаххахахахаххахаха ми то няма такава работа!

baraban_1987
20.11.2011 22:19

немога да разбера защо обсаждате само Барселона защо все те са ви в устата та чак до толкова издребнявате явно помака писал статията е фен или привърженик на антиБарселона .... откажете се бе хора не само зашото ги харесвам просто ми писна да чета такива лайна .....

BornToHate
21.11.2011 10:14

Ами и на нас ни писна да гледаме как Барселона получава измислени дузпи в 90-а минута за да могат да си решат мача или пък как симулацийте на повечето им играчи водят до незаслужени картони за противников състезател, но нищо неможем да направим. П.С. Говоря принципно, не точно за тази ситуация. Вчера вече казах, че за мен този гол е гол.

yavorpetroff
20.11.2011 20:54

Ох, да не би да виждате такава ситуация за първи път? При мисля третия гол на Арсенал срещу Блекпул миналия сезон имаше пас на Уилшър (мисля) към Уолкът, където Ван Перси беше 10 метра зад защитата, Тео напредна подаде на холандеца и той отбеляза. Според правилата няма засада, но Перси се възползва от засадата, тук е същото!

turtle
20.11.2011 20:12

Не не е редовен , но и аз мисля че изхода на мача си беше решен!
*ball*

DELI77
20.11.2011 20:11

Ама кой се съмнява, че не е Редовен ??? Кой би си помисли, че Барселона може да вкара не(редовен) гол??? *evil**whistle*

kokicat
20.11.2011 19:58

Айде пак хейтърите... Все едно беше от голямо значение за изхода на мача.... *erm* *thumb_down*

siso000
20.11.2011 22:01

не няма никва засада загледай се хубаво можи да мразиш барселона но няма засада

DELI77
20.11.2011 20:17

не става въпрос за "хейтъри"! Просто и слепец би ведял че Пуйол е в засада, и ако при центрирането е "пасивна", ПРИ ПОСЯГАНЕТО КЪМ ТОПКАТА ПОСЛЕ - СЕ СВИРИ ВЕДНАГА!!!*whistle* НО, АКО ОТБОРЪТ НЕ Е Б А Р С Е Л О Н А, разбира се... *devil*

fcbfenforever
20.11.2011 19:50

Ако си спомняте Сити вкара подобен гол . Но тогава никой не го коментира . Кажете после,че winner не са пристрастни :Х ... !

miro_slavcho
20.11.2011 21:03

Как ве дадоха го като дискусия

bobygbg
20.11.2011 19:12

То 2 от головете са засада. Това е нормално за Барса *smile*

vasil1974
20.11.2011 19:09

ха ха ха тия рефери/4/.после наште били лоши.

vivareal
20.11.2011 19:08

барса по принцип така си играят без подкрепа от съдията им е трудно*joking*

daniel_man_utd
20.11.2011 19:04

ехх че ме нерви как засича тоя клип :@ ! Иначе няма гол !

fena_man_utd
20.11.2011 17:48

Паса е насочен към Пуйол,който може и да е пасивна засада,но влияе на играта,защото след това бележи гол.Поне според мен принципа на пасивна засада трябва да се премахне и да се гледа или има или няма засада в този случай имаше.

arsen
20.11.2011 17:34

Redbula: прав си.Този гол достигна до вас с подкрепата на:
1 Страничен съдия
2 Главен съдия.

Redbula
20.11.2011 16:45

ама няма смисъл да се говори защото всички знаем че колкото и да е добър Меси,Шави и Иниеста и колкото и добре смазана машина да е Барса те са и мн голям съдийски отбор така че нищо ново в тази ситуация за мен!

Redbula
20.11.2011 16:43

хахаха като не знаете правилника не се излагайте!!! Голе е нередовен ,а страничния съдия трябва да сложи очила,защото при паса пуйол е в засада и макар 1вия пас да не е към него той влияе на играта следователно съдията трябваше да изчака да види дали нападатела на Барса ще успее сам да си вкара гола но ако подаде е длъжен да дигне флага за засада заради предния пас.По-просто от това няма!

BornToHate
20.11.2011 16:23

Според мен тук засада може да се свири само ако капитана на Барса пречи на противниковия вратар да проследи ситуацията. В случая това не е така и голът изглежда напълно редовен.

yavorpetroff
20.11.2011 20:58

Също нямаше да се свири засада! В мача на Арсенал с Вила, един от головета на Кларк имаше човек пред вратаря на лондончани, който му пречеше да вижда на къде отива топката или втория гол на Евертън срещу Ливърпуул (също миналия сезон) имаше човек пред Рейна и един не толкова добър, но силен удар на Артета влезе! Това говори, че просто правилата не са направени добре!

fcbfenforever
20.11.2011 20:19

Евала ... Само това мога да кажа *beer**thumb_up* !!

shog0
20.11.2011 19:55

ей това е обективно мнение .... то изрично си го пише в статията, че тя не е насочена по оста мадрид-барса ама те хората от къде да знаят ... евала пич щото съм ти чел и другата коментари и знам че не си фен на барселона!

miro_slavcho
20.11.2011 16:11

е да на Наполи им отмениха почти същия гол и го сметнаха за грешка. А Манчестър Сити - Виляреал идентичен гол и беше зачетен

KaPp1
20.11.2011 15:59

Според новите правила на УЕФА няма засада,но според старите съдията трябваше да спре играта при паса... но това няма значение защото те бият с голям резултат.

sa6ou77
20.11.2011 16:01

Много точно казано

Zdr4Maho
20.11.2011 15:50

При паса Пуйол е в засада страничния рефер решава дали тои пречи на играта или не ако не тои е в пасивна засда играта продължава при следващия пас Пуйол вече не е в засада и бележи няма кво токлова да се коментира . Няма таков нещо че ако е бил в засада повече няма прави да играе с топката хахаха

nycsan
20.11.2011 15:42

Как може въобще да има такава статия.Срам и позор.Абсолютно редовен гол.Какво нередовно има не мога да разбера

Dimitar_ue
20.11.2011 15:41

Редовен е гола, при едната ситуация засадата е пасивна в другата е спорно ни според мен няма задада

aro321
20.11.2011 15:26

Не е ли нова ситуация.Пуйол се връща на една линия с последния защитник и ако получи топката има право да вкара гол.Ако баркам се извинявам,но съм гледал доста такива ситуации и не бе трябвало да има засада.Пуйол се връща и става на 1 линия с последния защитник преди да получи пас.

aro321
20.11.2011 15:19

Няма никаво уважение и чесност.Това са хората в България.Направо се ужасявам.

aro321
20.11.2011 15:16

Боже,боже по-добре изобщо не пишете коментари,че се излагате.Как може да се правите на тъпи не знам.Ужас!!

ShepoTa
20.11.2011 15:14

Пуйол се възползва от това че при паса на фабрегас е в засада и вкарва гол. Аз мисля че гола е нередовен

aro321
20.11.2011 15:14

Винаги ще има хора които да се правят на интересни.Нищо ново под слънцето.

qko_ciklq
20.11.2011 15:12

Не е редовен, защото при паса към Кейта, Пуйол е в засада но тя е пасивна, когато обаче Кейта подава на Пуйол пасивната засада става активна и флага би трябвало да се вдигне.

DuX4o0
20.11.2011 14:59

Мхм редовен гол от няколко години пасивната засада не се свири *smile*

DuX4o0
20.11.2011 15:46

При паса с глава засада нямаше *smile*

pokerfacee
20.11.2011 15:04

А при паса със глава пасивна ли мислиш, че е?!

krasi2_
20.11.2011 14:55

От Реал съм! Мразя Барселона заради симулациите им и подпиранията от съдиите, но в случая мисля, че гола си Е редовен *smile*

DinGi
20.11.2011 14:53

Чист гол. Неможе да става въпрос за засада.

sacrefisio
20.11.2011 14:34

и аз мраза Барселона.... особено след маймунските изцепки срещу Реал и особено трансфера на Фабрегас..... иначе гола е редовен.... паса не е към Карлес Пуйол, който е в пасивка засада... виждам че защитника се повлия малко (но достатъчно) от положението на Карлес Пуйол, но да е гледал къде отива топката..... това е цялата работа.... може 5 да са в засада и топката ако стигне шести играч.... засада няма....

miro_slavcho
20.11.2011 14:15

Чист гол! Няма кво да спорим. Въпреки ,че съм фен на Реал не слагам белите очила ,а някои други слагат [@link http://iskam3d.com/wp-content/uploads/2011/07/anaglyph-3d-glasses.jpg] .

FaNaTiKa
20.11.2011 14:07

и къде е засадата ? Пасивната на Пуйол ли ? Айде научете правилата на футболната игра и тогава говорете моля, глупаци

mario1967
20.11.2011 15:01

точно в правилника пише че ако си в пасивна засада но не продължиш атаката съдията не трябва да вдига флага ама тук нещо се разминава .Ти по добре виж правилника колко пъти някой шутира вратаря отбива но друг футболист я до вкарва но преди това е бил в пасивна и съдията вдига флага

mario93
20.11.2011 14:07

Няма нищо на Барса им са позвулени всички нарушения.Могат да играят на баскет,на вилейбол в собственото си поле без да има дузпа.Така,че една засада е нищо

the_game69
20.11.2011 13:55

исках да кажа към Кейта, а той към Пуйол...извинявам се за грешката

qzonka
20.11.2011 13:55

Ех, деца, абсолютно нередовен гол. От ясно, по - ясно.

the_game69
20.11.2011 13:53

По редовен не може и да бъде!!! Топката е насочена към Фабрегас, а при подаването но Фабре към Пуйол, той не е в засада!!!

aro321
20.11.2011 13:49

Мммммммм....Аз мисля,че голът е редовен.Правилото е,че:ако топката бъде подадена към играч в засада се свири,ако паса не е към играча в засада то няма такава(освен ако играча в засада не влияе на играта).Играча които скочи с Кеита,първоначално трагна към Пуйол,но се спря и го остави в засада,след това трагна към Кеита които не бе в засада и катаунеца подаде към Пуйол.Капитана на Барса не бе в засада при паса на Кеита.При добра игра в защита не трябваше 1 играч да остава с/у 2-ма.Така,че гола си е редовен.

mindil_
20.11.2011 13:28

не съм фен на барса но голът си е 110% редовен. Ако защитникът беше тръгнал след Пуйол можеше да се свири засада

Contev
20.11.2011 13:23

Гола си е абсолютно редовен! Ако забелязвате при първия пас топката е насочена към Кейта не към Пуйол. Много лошо впечатление прави постоянните коментари, че Барселона са били подкрепяни от съдиите, както виждаме даже и тук се коментира ситуация от която не зависи мача, а защо не се коментира ситуацията в края на мача Валенсия - Реал Мадрид, където има 100 % дузпа за Валенсия с което резултата може да стане 3 : 3 ?

stefanov94
20.11.2011 13:22

Според мен е редовен защото паса нее към пуйката така а към Фабрегас

Turek
20.11.2011 13:20

Не може да е пасивна засада защото Пуйол в първия момент увлече защитник със себе си. В следствие на това същия защитник закъсня да покрие другия атакуващ футболист. Няма начин действията на Пуйол да се тълкуват като липса на влияение на играта.

aa2
20.11.2011 13:17

Къде тряба да е ''нередовното'' в този гол?Няма засада, това, че Пуйол е бил в засада 10 секунди преди топката да бъде подадена към него няма никакво значение!

Arsenal__1886
20.11.2011 13:16

ако при паса на фабрегас е пасивна, при подаването на абидал не виждам причина реферчето да мълчи...

cesc4barca
20.11.2011 13:10

Тук може да има само един коментар - научете правилата на играта с име футбол и тогава давайте коментари.

totality_we
20.11.2011 13:07

До коментар [@comment 857723] от [@user half_wolf]:

Много интелектуално се изказваш за 20 годишен! Избиваш комплекси предполагам? Като нямап какво да кажеш по темата, по-добре не пиши глупостите си тук! Отвори си notepad и там си пиши колко искаш на воля! *smile*

LiverpoolFen20
20.11.2011 13:04

По правилата на играта голът си е редовен ,но смятам ,че тези тъй наречени пасивни засади трябва да се свирят . В този случай при паса на Фабрегас ,Пуйол е в пасивна засада ,но влияе на играта . Секунди след това Пуйол вкарва гол. Е не е редно да става така
Същата ситуация беше и на мача МС - Виляреал . 3-ма бяха в засада и миг след това 3-ма остават сам срещу вратаря

bratanicca
20.11.2011 13:04

напъллно редовн гол при паса на Фабрегас пуйол е в засада а после кога то мъ я подават с главата няма заасада

martinkata2003
20.11.2011 13:03

Мразя Барса,но голът е редовен.Пуйол не участва никъде и не пречи на никого при центрирането,следователно е в пасивна засада,която според правилата съдиите могат и да не свирят.Това си е по тяхна преценка.При паса към него вече не е в засада.*wink*

Stanimir95
20.11.2011 12:59

КАТЕГОРИЧНО НЕ СИМПАТИЧЕН ОТБОР МИ Е БАРСА НО ГОЛА НЕ Е РЕДОВЕН!

Turek
20.11.2011 12:57

schw31nst31ger не е съвсем така. В пасивна засада е ако не влияе на играта, а в случая определено влияеше още повече, че всички негови действия показваха ясно желание да играе с топката. Според мен този гол трябваше да бъде отменен. Феновете на Барса явно не са разбрали смисъла на статията. Не става въпрос за отбора, а принципно за тази доста сложна трактовка на засадата която действа в момента. Според мен е глупава и само усложнява нещата. Не може футболист да е на терена и да не влияе на играта. Дори да е легнал и да си почива пак влияе на играта.*smile*

mech0_
20.11.2011 12:56

П.С. Вместо тази глупост тук вземете поне направете отделно видео и пуснете дискусия за положението за дузпа в 95 минута на Валенсия - Реал!

dimitar4o_89
20.11.2011 12:56

що не давате на мадрид тапите премреждия бе калитковци долвни тъпи кво ми давате такива мизерни кадри за барселона само голтаци гола си е напълно редовен дайте вчера за ръката в наказателно дали имаше дузпа за валенсия или дайте дали на солдадо беше редовен гола ма сфириха засада мизернициииии е за това мраза да влизам тука пфффффф :Х :Х :Х :Х :Х

mech0_
20.11.2011 12:53

На някого от този сайт просто не му харесва правилото за пасивна засада. Помните ли, че имаше още 1 такава дискусия, но не помня за кой мач точно се отнасяше. Това са правилата на играта, по някой път не ни харесват, но са такива, на когото не му изнася да сменя спорта!!!

schw31nst31ger
20.11.2011 13:50

Това някакъв намек ли беше ?

totality_we
20.11.2011 12:48

НЕ СЪМ ФЕН НА БАРСА И ЩЕ КАЖА, ЧЕ ГОЛЪТ СИ Е НАПЪЛНО РЕДОВЕН - ТУК ВАЖИ ПРАВИЛОТО ЗА ПАСИВНА ЗАСАДА! А ОТНОСНО МНЕНИЯ КАТО ТОВА ПОД МЕН НА football_bets МОГА ДА КАЖА САМО ЕДНО - ИЛИ Е ФЕН НА РЕАЛ ИЛИ НЕ ЗНАЕ КАКВО Е ПАСИВНА ЗАСАДА! МОЛЯ НЕ СПОРЕТЕ, ГОЛЪТ СИ Е РЕДОВЕН! *ball*

Fozzera
20.11.2011 12:41

Гола си е редовен... Пуьол не играе с топката при паса на Фабрегас! *smile*

schw31nst31ger
20.11.2011 12:44

Прав си това е правилото за така наречената "пасивна" засада , което обаче според мен трябва да бъде свирено такова положение , защото макар че при паса на Сеск Пуйол не игра с топката позицията му зад отбраната му помогна при втория пас и според мен таква ситуации трябва да бъдат отсъждани , но за момента това си е апсолютно редовен гол.

mafiota83
20.11.2011 12:40

а отменените голове на Валенсия срещу Изпразнял Смърдит кво бяха

DeIvId7
20.11.2011 12:41

е имаше засада ве кфи отменени голове

luiz_lfc
20.11.2011 12:38

в случая не може да се счита за потпиране защото няма значени при 2:0 за барса дали ще стане 3 или ще си остане 2 сарагса нямат шанс..

sacrefisio
20.11.2011 14:43

"luiz_lfc: 20 ноември 2011 [12:38] #2 в случая не може да се счита за потпиране защото няма значени при 2:0 за барса дали ще стане 3 или ще си остане 2 сарагса нямат шанс.." железна логика.... нека вкарат 10 гола който нямат значение.... пък тогава говори.... всичко се трупа и в края на сезона се отчита.... 1 път в месеца да им дадат спорна дуспа или гол от лека засада(която не се вижда) и в края на сезона се съберат 5-6 мача от цялата работа.... 5 мача по 3 точки праат 15...... малко ли е ?

half_wolf
20.11.2011 12:36

педа***а работа си е Барса не разбрахте ли ?

Отговор
:
13
emosuperzle2
20.11.2011 12:55

"Тук не става въпрос за пристрастни мнения насочени по оста Барса-Реал, а за принципна позиция относно правилото за пасивна засада."...