Winner.bg ви пита: Трябваше ли да се отлага първият кръг в \"А\" група?

12:22
Winner.bg ви пита: Трябваше ли да се отлага първият кръг в \"А\" група?
Зимният студ продължава да ни "щипе", но слънцето, което се появява на моменти днес определено стопля сърцата ни. Гледам навън времето и настроението на хората. Мартенско е. Говорят за пролет. Комшията Бай Жельо обаче ми се оплаква: "Знаеш ли откога се канех днес на мач да отида? Стига сме гледали само по телевизията. Домъчня ни за българския футбол. Кое му е студено на времето? Тия там от зимните спортове не им ли е студено? Ами колко публика имат? А ловджиите как ходят на лов? И аз на стадиона исках да отида тая седмица, ама...", разочарован е запаленият по футбола мой съсед.

Днес по програма трябваше да се играе първият кръг от пролетния дял на първенствата в "А" и "Б" групите ни. Спортно-техническата комисия на Българския Футболен Съюз обаче взе решение да отложи старта на шампионата за 6 март.

Отлагането бе поискано от треньора на Литекс Ловеч Станимир Стоилов, но родните ни грандове Левски и ЦСКА като по чудо се обединиха против предложението. Ръководители и треньори на други отбори пък зададоха логичния въпрос: Защо, след като в това време и при тези условия играем контроли, не може да играем и официални мачове?

Да, по телевизията има достатъчно вълнуващи срещи, но аз познавам доста хора, които искат да сложат шалчето на любимия отбор и да отидат на стадиона, зажаднели за роден футбол на живо след дългата пауза. Ние медиите също от началото на тази година се занимаваме предимно със зимната подготовка на отборите, контролите, трансферите и т.н.
И искаме да видим подсилените отбори в действие, но...

В тази връзка ви питаме следното:

► Трябваше ли да бъде отлаган първият кръг от пролетния дял на първенството ни?

► Толкова ли са тежки зимните условия в страната?

► Въпреки студеното време, щяхте ли да отидете днес на стадиона и да подкрепите любимия си отбор, ако кръгът не бе отложен.

► Не смятате ли, че и без това терените ни са в трагично състояние и атмосферните условия в момента на ги правят по-лоши от преди?


Очакваме коментарите ви!

\"\"

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

vanko88
02.03.2009 13:11

Цяла Европа ще ни се "смее" , как може хората с "многото пари" да имат такива претенции за било то, Шампиоска лига или Купа на Уефа или незнам си какво да не си поддържат стадионите...

JoRoToRrEs
02.03.2009 10:27

според мен не трябваше да се отлага 1вия кръг ако БФС бяха положили всички усилия и да изчистаят терените можеше да се играе междинен кръг както в много от другите първенстава

mitako68
02.03.2009 02:18

в никакъв случаи ,времето беше прекрасно БФС малко се изложиха този път

maptuh4y
01.03.2009 22:35

Това са пълни глупости..да се проваля сезона само защото никой не си върше работата като хорта ..пълна порнография..нямам думи

vanko88
01.03.2009 22:35

Според мен,не трябваше да го отлагат,а да положат усилия за терените, ако не сега, да бяха помислили за този вариянт да не случва..

DoN_vOLen
01.03.2009 15:24

бг подигравка нямам думи *thumb_down* 1 крьг да се провали эаради студ гавраа!

levski79
01.03.2009 08:00

Това можеда случи само в България, трудно се прави от манекени футболисти

leo_94
01.03.2009 01:01

тъпа идея на поредния тапанар в българския футбол

beto
01.03.2009 00:47

Хайде дай конкретна рецепта как ние да помогнем на българският футбол???

MB_KrisS
01.03.2009 00:36

Говориш за Рабех, но той е един от най-класните играчи в нашето първенство, да не кажа най-качествения. Нима Джерард не преби барман, нима Джоуи Бартън не бе осъден на няколко пъти, нима доста футболисти в Премиършип като Роналдо и Марлън Кинг не бяха разследвани за изнасилване. Наистина това НЕ Е РЕДНО, но се случва навсякъде по света. Защо българите винаги сме толкова черногледи? Стана ми ясно че не мога да ви убедя, но това си е моето мнение. Футболът ни куца, но и ние нищо не правим, за да му помогнем, а само мрънкаме.

chapkana
01.03.2009 00:35

трябва да се оправят стадионите не да се отлага крага ако има сняг един месец какво ште се прави тогава няма да има парвенство ли *wonder*

chambo
28.02.2009 22:35

Ама как,те не са починали както трябва.Нали трябва да правят простотия след простотия.Да пият алкохол и после да шофират в нетрезво състояние.Как може само такива боклуци да взимат от чужбина?Затова и нямаме първенство като хората.Ами като не им харесват условията да ходят да играят в Африка,то и без това напоследак само на маймуни се правят.Немога да повярвам че от година на година ставаме все по жалки.Срам и позор!!! *stop*

drummer
28.02.2009 22:24

Мненията на почти всички за отлагането на първия кръг в "А" група си съвпадат. Тъжното е, че това решение бе взето по идея на "специалиста" Стоилов, и цяла една комисия начело с президента на БФС стана за смях. "Идеята" бе за равнопоставеност на отборите участващи в сряда за купата на България. И сега забележете, Беласица - ЦСКА - събота, Левски - Вихрен - неделя, и Литекс - Славия - понеделник...? Добро начало, няма що...?! *devil*

des_v24
28.02.2009 22:13

Трябваше да се играят мачовете!Сега ,остава да чакаме да стане 25-35градуса и тогава футболерите ни да играят *smile* тези началници от БФС -то много са се загрижили за здравето им.Незнам как ТВ 2 и Ринг се съгласяват да предават мачове ,плащат луди пари и накрая някои си там отлагат ,смях,смях ........но тва е то за съжаление отдавна нямаме държава нямаме закони ,няма морал,остава да имаме и БГ -футбол...ДА ама НЕ !

Jayfrog
28.02.2009 21:57

Що да няма футбол в българия има нали гледате мачове .. Корупцията е голяма за това и футбола страда.Иначе има талантливи момчета ! И се пак ако найстина е много гадно времето защо да не го отложат ?

viktor_r
28.02.2009 21:48

В България футбола е на изключително ниско ниво. Защо в Англия и другите европейски страни играят дори да има торнадо, а тука нашите ги мързи и искат да играят само при нормална температура! Абсолютно балерини!!! Препоръка СПРЕТЕ ДА ГЛЕДАТЕ БГ ФУТБОЛ!!!

Zlatarqt
28.02.2009 21:22

Изключително неумесно и безпорно това е поредното безумно решение на БФС .. Просто не са гледали прогнозите за времето , защото ще се получи така , че следващият Уикенд температурите могат да бъдат далеч по ниски от изминалия и тогава ше се получи пълният фарс *smile*

beto
28.02.2009 20:49

Сравненията с Англия са неуместни поне според мен.Защото тия хора играха дори и на Коледа и Нова година.А когато имаше бум на отложени мачове те бяха от долните лиги а не от висшата им лига.А тук обратното В група играе а А група почива.Нима във В група терените са по добри? *smile*

MB_KrisS
28.02.2009 20:28

Аз не казвам, че трябва да гледате български футбол. И аз не съм му голям фен, но щом не го гледате и не ви интересува, защо тогава изобщо коментирате отлагането на първия кръг и се възмущавате? Дори в Англия снегът ги свари неподготвени и изключително много мачове бяха отложени, но не чух някой да се оплаче. Просто такова е времето в България, а и безспорен факта, че просто няма кой да поддържа терените, но това е тема на друг разговор.

beto
28.02.2009 19:20

MB_KrisS а защо трябва да гледаме български мачове?И кой е виновен за намалелият интерес към тях?Нима не са същите тия смешни ръководители, президенти и футболисти?А защо ни са ужасни терените?Нима вината е във вечно недоволните?Или е в тия, които взимат парите а не си вършат работата?Кой, аз ли да ходя да оправям теренът?Бих отишъл, ако това ми беше задължение!Колкото до контузиите!Контузии се получават и на най идеалните терени.И това не е оправдание.Там влияние оказва и личната култура на футболистите.Друг е въпросът , че на наште "звездички" културата им стига до "Син сити". *smile*

Resorter
28.02.2009 19:11

НЕ! Българският футбол отново изпадна в немилост! Докато цяла Европа бавно наближава края на своите първенства и фенове от цял свят следят именно тях, ние си останахме отново с пръст ръка. Не ни стигат изключителното смешните и необясними повече от 3 месеца "пауза" на изключително натоварената ни Висша лига (хахах), ами и се отлагане! На кого беше нужно това *stop* *wonder* Дори и някои от стадионите да бяха в лошо състояние, това, че ние нямаме оранизацията и възможността бързо да решим проблема, не е фактор по който може да се съди за крайното решение. Защото най-малкото, тези от БФС, можеха да се замислят за хората които все още продължават да следят родната ни картинка и останаха за пореден път разочаровани.... Ето защо имаме малко известни и трансферирани в силни Европейски грандове футболисти - защото нямаме първенство което да се проведе! Комично!

MB_KrisS
28.02.2009 19:05

Абе всички говорите против това, а някой от вас играл ли е някога футбол? Сигурен съм, че половината дори не гледат български мачове, но просто българите сме такива, че вечно недоволстваме. Ако не го бяха отложили сигурно щяхте пак да плюкате. Точно поради факта, че терените ни са ужасни и при нормални условия едвам се играе футбол, трябваше да се отложи този кръг. Ние където едвам събираме 11 човека за националния отбор, остава да си изпоконтузим и малкото свестни футболисти.

beto
28.02.2009 17:30

Цялата простотия идва от това , че БФС сами си го "вкараха" с назначаването на Мъри Стоилов , като национален треньор.И сега слушат и изпълняват това което той им казва да не би случайно да се разсърди и да ги остави да си блъскат главите отново с търсенето на нов такъв.А пък драмата на Мъри се казва Гриша Ганчев.Благодетелят на Литекс също цял сезон изпълнява прищевките на треньорът.Но тази пролет иска титла.А по всичко личи, че оранжевите още не са на бойна нога и точно за това и Стоилов се прави на ощипана мома и търси под вола теле.На мен общо взето ми е все тая, защото дори да беше и августувска жега пак не бих си направил харакири и да отида на наш мач. *smile*

porvdovec
28.02.2009 17:00

Произведено в България!!! На вън слънце грее, топи се снегът, ама мачове няма да има. В другите страни как играят ми е чудно, но бФС-то просто са ......ци! Тези, които ръководят и заемат високи длъжности, изглежда хал-хабер си нямат от това, какво е футбол, при какви обстоятелства се отлага кръг, и т.н. Просто съм изненадан.

stanleyvo
28.02.2009 16:50

Те на острова при всякви условия играят,а тука при парвия сняг...веднага отлагат

ivbs
28.02.2009 16:19

Тези хора нямат акъл.Слушат някакво селянче мъри ли беше. В Бургас в момента е пролет.Жалко за хубавия ден.На Ботев щеше да им сложим една тройка.

razorblade
28.02.2009 16:06

Управляващите футбола ни хем искат да върнат хората по стадионите, хем ги лишават от възможност да гледат футбол с такива малоумни решения ....
а сега , де !?!?!?
Явно все още има твърде много кретени в БФС , които от гьонсуратлък вече не зная тна кой господар да се кланят и на кой свят се намират ..... и в крайна сметка страда кой ?! точно така - негово величество зрителя !

ReZo
28.02.2009 16:03

ЕСТЕСТВЕНО , ЧЕ НЕ !!! това само и единствено изнерви до крайност феновете, зажаднели за футбол !
аз , който съм от Плводив и съм болен фен на БОТЕВ, бях склонен да отида да гледам мача на Локо срещу Сливен само защото ми се гледа футбол наживо вече ...
За този сериозен ГАФ на БФС сега трябва да има наказани ...АКо Боби Михайлов наистина иска да печели уважение сред феновете и футболната общественост, е ДЛЪЖЕН да забие звучен шамар на лицата, ВИНОВНИ за това безумно решение !

Iv3rs0n
28.02.2009 16:02

НЕ трябваше да бъде отлаган първият кръг и условията не са чак толкова тежки имаше първенства в които при същите тези ословия се играеше и лично аз бих отишъл днес на стадиона защото въобще не е толкова студено *sick*

onzzy
28.02.2009 16:02

ако някой си беше направил труда да изчисти стадионите преди 3 дни сега щяха да са сухи не казвам годни за игра защото 90% от тях и през август за нищо не стават

the_pro
28.02.2009 15:38

Аз съм ЗА, но за отлагането за българския футбол въобще........

goblin4o
28.02.2009 15:27

В Русия играят при всякакви условия,щом те могат и ние можем не виждам защо трябва да се отлага тъкмо ще се каляват футболистите заради тва националния е на това ниво има 3-4 човека които играят другите нищо не правят,за пример само ще дам отбора на Галатасарай,който извърши супер подвиг срещу Бордо нищо че отпадат играха докрай,защо по дяволите и нашия футбол не е на такова ниво се питам,и моля без никакви обиди по адрес турците ако искате вземете пример и от руските отбори и украинските вижте какво правят в купата на УЕФА,сравнете колко са отборите от Източна Европа и тези от Западна.

Nei99cska
28.02.2009 15:24

Според мен също не трябваше да се отлагат!
Времето е перфектно за игра и вместо да се възползваме от това...
Каква е гаранцията,че другата седмица няма да е лошо?
Пак ли ще го отложим?Или този път ще има условия и хора,които да изчистят терените перфектно?А какво сега не може хахахах......

YAN67
28.02.2009 15:23

Frankie_Lampard не исках да те засегна но нашето първенство е трагикомично и като не се играе, пък камо ли да се играе.
Но поне ще има майтапи.

sliv
28.02.2009 15:14

Отлагането не е глупост ,а поредната делавера на т.н. "четвърти в света". Лапането им е занаят! Изслушвайте по внимателно Дражев, има много истина в думите му !

sersema
28.02.2009 15:00

С отлагането на първият кръг от първенството "управниците" на "българския футбол" доказаха за пореден път своята некадърност, безотговорност и воля за каквато и да е промяна!!Питам се какво им е на терените?Някои ще кажат, че са разорани, наводнени и негодни за качествен футбол!От тук следва и следващият въпрос-какво подяволите правят тези отбори в А група?

daxy
28.02.2009 14:51

Категорично - НЕ *stop* Времето е перфектно за футбол с дълъг ръкав. Нито сняк има нито дъжд - слънцето си пече перфектно. Футбол се е играл ж Бг при далеч по-лоши условия. Ама това футболисти ли са?! Все повече започнаха да приличат на госпожички, а управниците им са си същите тикви *thumb_down*

morqka
28.02.2009 14:33

Поредната простотия в българския футбол *sick*

barneta
28.02.2009 14:32

Не играеме хубав футбол на качествени и хубава стадиони, камоли да се играят на такива кални, заснежени и т.н. терени. По-добре, че го отложиха.

DKS
28.02.2009 14:14

НЕ трябваше. Можеше да се измисли нещо като в Германия преди около 1-2 седмици.Ръководството на клубовете да помоли феновете да отидат да помогнат.Плюс тва времето се оправи и снега почти е разтопен !

Frankie_Lampard
28.02.2009 14:14

YAN67 нямах предвид , че в Англия има бури и т.н. , а в Англия играят дори и да има това исках да кажа ... *wink*

mibryamov
28.02.2009 14:11

То е грешка изобщо като цяло да има първенство в България (ако може да се нарече такова). По-добре да няма, тогава няма да има и интриги около него, а и корупцията ще намалее с доста голям процент като цяло.

stef_sh
28.02.2009 14:09

► Трябваше ли да бъде отлаган първият кръг от пролетния дял на първенството ни? - НЕ

► Толкова ли са тежки зимните условия в страната? - НЕ

► Въпреки студеното време, щяхте ли да отидете днес на стадиона и да подкрепите любимия си отбор, ако кръгът не бе отложен. - ДА

► Не смятате ли, че и без това терените ни са в трагично състояние и атмосферните условия в момента на ги правят по-лоши от преди? - ИМА ТЕРЕНИ НА КОИТО МОЖЕ ДА СЕ ИГРАЕ !!!

rado_mashinata
28.02.2009 13:59

мн ясно че трябваше да се отмени,то през лятото поне на 10 отбора от А група игрищата не стават за игра,камо ли като има сняг *joking*

YAN67
28.02.2009 13:52

Аз съм против отлагането на 1кръг не заради Англия или др. държави, а поради факта че досега трябваше да сме поне в 5 кръг.
Не се знае кой, как и на какво ниво е! ЗАКЪСНЯХМЕ!!!!!!!!
По-горе колега пише че едва ли не в Англия времето е в сняг,бури и т.н.,
Глупости там времето е коренно различно и като не е ходил там да не взима отношение.
Благодаря


Alex
28.02.2009 13:43

Въпросът е риторичен,отлагането ощетява публиката и почти всички отбори !Времето е добро за сезона,подходящо за игра. Отборите играят контроли-какво по ясно от това !?

kr1s00
28.02.2009 13:33

В англия играят целогодишно ние тук не можем да си изчистим глупавите терени ..

Dongle
28.02.2009 13:28

Вообще няма смисал да се отлага. Аз не виждам нищо лошо във времето, даже напротив много си е хубаво - слънцето си грее, времето не е студено няма силен вятър. Само се чудят какво да измислят...

reyhann
28.02.2009 13:21

Не нетрябваше.Имаше страни с по лоши метереологични условия,но те играят,а нашите глезльовци ще се разтопят

cska_kazanlak
28.02.2009 13:19

Щом във В групата се играят мачовете, значи няма проблем и профитата да се поизцапат малко. В цял свят се отлагат мачове, ама това става непосредствено преди мача и по решение на главния съдия. Само тогава може да се прецени дали условията за футбол са толкова тежки, а не четири дена преди събитието и то с позоваване на думите на Минчо Празников (при цялото ми уважение към него)...

isai__70
28.02.2009 13:19

Според мен въобще не трябваше да се отлага първия кръг.Ами ако тази седмица пак има снеговалежи пак ли ще го отложим?Нашите футболисти са толкова много "преуморени" *sick* че тябва малко да поиграят.

tobito
28.02.2009 13:18

Ам аз да кажа исках да се играят защото щях да позная много от срещите *joking* *devil*

Frankie_Lampard
28.02.2009 13:14

Изобщо не трябваше да се отлага 1-вия кръг !!! 1-во в Англия е по студено от колкото е тук , а те не са спирали въпреки снега , дъжда и студа... Мисля , че достатъно вече БФС УСРА БГ футбола . Футболистите да не би да са от захар или нещо подобно , всички хора ходят на работа през зимата и взимат много по-малко пари от тях ,а те имат зимна пауза и според мен трябва да спрат да мрънкат и да вземат да се стегнат. Условията и без това не са много добри , но нищо не им пречи да играят и да радват своите верни фенове. Също така мисля, че отбор с амбициите на Литекс не би следвало да иска отлагане, но явно е възможна и такава глупост.Надявам се поне на 6-ти да започнат и да радват нас - феновете!!! *stop*

deni3
28.02.2009 12:46

Не нестига , че българското първенство започва зимната палза първи , а и започват последни ,та само тва оставаше да отлагат кръга и какви тежки зимни условия - терените са ни под всиякава критика никой нямаше да усети разликата *smile* Безтова нашите футболисти са си пълни любители , далеч от професионалистите *joking*

GeorgiYankov
28.02.2009 12:34

► Трябваше ли да бъде отлаган първият кръг от пролетния дял на първенството ни?
Не
► Толкова ли са тежки зимните условия в страната? - Не

► Въпреки студеното време, щяхте ли да отидете днес на стадиона и да подкрепите любимия си отбор, ако кръгът не бе отложен.
Чаках с нетърпение да съм там
► Не смятате ли, че и без това терените ни са в трагично състояние и атмосферните условия в момента на ги правят по-лоши от преди? - Не

bos
28.02.2009 12:31

Много по добре е трябва и почивка не са роботи все пак хора са Браво на шефовете така трябва горе главата май май е добре

VasilGeorgiev
28.02.2009 12:30

Еми щом са били покрити с сняг терените е нормално да се отложи. Пък и да ги изчистят, те ще са мокри, кални и разкашкани. Те нашите и без това немогат да играят като хората, остава и в калта да се мъчат! И според мен терените са ни в добро състояние. Поне на повечето отбора в А група

Docker
28.02.2009 12:27

ДА,защото "футболистите"са съсипани от пролетна умора *joking*