Симулант ли е CR7? (видео)

11:13
Симулант ли е CR7? (видео)
Кристиано Роналдо отбеляза двата гола за победата на Реал с 2:0 като гост на Лион. По този начин звездата вече мина кота 100 гола с фланелката на "белия балет". Първото попадение на португалеца дойде след фамозно изпълнение от пряк свободен удар, но вторият гол падна след спорна дузпа и предизвиква един въпрос, който е широко дискутиран.


Феновете на CR7 се радват на страхотните изяви от негова страна, но има и много привърженици на футбола, за които Кристиано е отявлен симулант. Изгледайте видеото от падането на Роналдо в наказателното поле на Лион и сами преценете дали има дузпа.



szólj hozzá: O0-2R

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

cesc4barca
04.11.2011 07:41

симулант ли е меси ?симулант ли е роналдо ? симулант ли е майка ти ? спрете с тея статии ве симулациите са част от играта точно както нарушенията ,които ги може да си ги прави нали затова са гнусните садии за да ги хващат и наказват.

duko123
04.11.2011 00:04

на тая жена кристиано това му е работата...има няма за какво тои е длужен да си пробва... 50 от съдиите му вярват докато другите ве4е го знаят...

gerrard7
03.11.2011 22:54

това му е работата на Роналдо - да вкарва голове, няма значение дали със симулация или не

BerbaTheBest
03.11.2011 22:23

Аз мисля ,че Роналдо в случая малко пресили нещата ,но защо да не падне когато има предпоставка за това! Един лек контакт е достатъчен да обърка съдията ! Понякога във футбола е нормално да паднеш и да поискаш фаул или дузпа.*thumb_up**wink*

Levski123456
03.11.2011 22:04

П.С. Ако правиш нещо някой да се скара фенове на Барса и Реал ти си един черногледец,недодялан и...т не фенове на Барселона четат един по един коментарите и се чудат как да
подпалят спор е това се нарича........ СВЕЩЕНА ПРОСТОТА каквото искате пишете ако ви се иска да отвръщате отвръщайте ако не гледайте си отбора и казвам пак КР7 в тази ситуация не е симулирал igrachat: Всичко това се отнася за тебе и ти давам съвет ако искаш го приеми ако не това си е за тебе (Вземи се в ръце иначе става лошо за тебе)

Levski123456
03.11.2011 21:53

Повтори пак,кво саза Барса смешки *lol**lol**lol**lol**lol*.Ти самият си смешен с простотите си идиот.Ах ах ах Мале абе кога навърше 11-вчера *lol**lol**lol*Свещена Простота *sick**sick**sick**sick**sick*

marioooooooo
03.11.2011 21:35

100% дуспа ве какъв е този въпрос кадето са го разпространили

miro_slavcho
03.11.2011 20:33

Все едно да кажеш ,че нямаше дузпа за Барса с/у Севиля

Real_4ever
03.11.2011 19:58

Според мен тук си имаше дузпа дори и да не я стигаше футболистът на Лион го блъсна ..*referee**wink*

pank0
03.11.2011 19:15

ГЕЯ си е ГЕЙ ! *joking* истината е в еднополовата любов нали ?*lol*

FC_BarCeLoona
03.11.2011 20:45

Много много много смешна.

sasho_kg
03.11.2011 20:14

виж си аватара и говори за гейове... а колкото до статията ясно се вижда че контакт има .. за каква симулация говорим ?

ToothFairy
03.11.2011 17:59

пхахах Симулант ?! *lol* смешни сте Роналдо винаги е бил и ще бъде номер едно *smile* айде хейтваите сега всички *wink*

kokicat
03.11.2011 18:05

къде му е 2-рата "Златна топка"???

mufk98
03.11.2011 16:37

че той му препречва пътя роналдо щеше да стигне до топката какво спорите

FcBarcelona9605
03.11.2011 16:27

викате че за барса нямало дуспа в мача с Виктория Плазен я вище тука... не казвам че тука няма но феновете на реал много се гавриха за дуспата на барса я вище не реал

emosuperzle2
03.11.2011 19:51

В онова положение спорното беше незасжлуженият червен картон.

FcBarcelona9605
03.11.2011 19:24

Но Меси оставаше сам срещо вратаря и после ми спорят хората *lol*

radunchu
03.11.2011 18:16

и двете дузпи ги имаше ама на оня пич не трябваше да му дават червен... на Роналдо положението е малко спорно, но моето мнение е че имаше щото той щеше да стигне до топката *tongue**wink**beer*

Georgi_97
03.11.2011 15:42

аз не сам фен нито на барса нито на реал казвам гледната си то4ка !!!!!!1

Georgi_97
03.11.2011 15:41

ами за мен е доста пресилена дуспа гледах 3 пати клипа и за мен е 4иста симулация

4ef0
03.11.2011 15:33

естествено, че има дузпа ... застава между него и топката и прави препречване ( по принцип е фал това ... да обесня на неграмотниците ... ) в наказателното ==> дузпа .... само някой, който никога не е тренирал футбол или е заблуден каталунец може да твърди обратното ...

7ed0o0
03.11.2011 15:24

феновете на Реал за пореден път доказват че не признават когато наистина има симулация от страна на техен играч

Dreamreaper
03.11.2011 15:10

Естествено, че има дузпа.
Не виждам какво има да се коментира по въпроса.

mitko911
03.11.2011 15:04

Фенчета на Барса , дузпата е 1000 пъти по-сигурна от тази на онова аржентинско кюфте *smile*

real_madridfan
03.11.2011 15:02

Разбира се , че имаше дуспа ! Така или иначе достигаше до топката и пак ставаше 2:0 . И до всички хейтъри от Барса на вас всеки или на всеки 2 мача ви дават.И Роналдо никога не би пропуснал в случая когато Меси пропусна ... А освен дуспите който ви дават да не говорим за симулациите ... ама вие си ги знаете !!

mitko911
03.11.2011 15:05

За пропуска не си прав на всеки се случва *smile* Финал за ШЛ срещу Челси ако си забравил *smile*

KaPp1
03.11.2011 14:45

Чиста дузпа той си стигаше топката!

levskarra
03.11.2011 13:53

е чиста дузпа ,вижда се на второто повторение.кристияно е тръгнал на скорост и оня ко спира с тяло.кво има да се дискутира повече.

Manower
03.11.2011 13:41

Време беше и такава тема да се пусне и за Реал, защото не винаги само Барса ви е крива!

extol
03.11.2011 13:22

Дузпа нямаше, но защо да не паднеш когато можеш?

Junytooo
03.11.2011 12:44

а в тази ситуация си имаше чиста дуспа Роналдо си стигаше до топката докато онзи нарочно гледаше да застане пред него в случая той не играе за топката а гледаше да елиминира роналдо,което си е чист фал

kris_666
03.11.2011 12:39

Чесно казано в тази ситуация дузпа нямаше. Той сам потърси контакт с футболиста на лион *smile*))

messyfan
03.11.2011 12:39

Чета написаното от един антифен на футбола(адски заблуден фен на Реал М,черногледец),според който Роналдо владеел положението при дузпата.Роналдо наистина беше в изгодна позиция за гол но топката му убягна,след което за негово щастие се изпречи защитник на Лион,който бягаше в друга посока.Роналдо буквално му се навря,търсейки контакт със защитника и успя.Това беше абсолютна симулация от негова страна,но нали е CR7 и Реал М.С това отговарям и по темата,а именно:супер симулант,наред с Л.Суарес.Да заблудиш рефера за тях е като детска игра.*devil*

Manower
03.11.2011 13:48

Еми слушай сега, то тея спорове край нямат тъйче *smile* Всеки си има мнение и си го защитава.

BornToHate
03.11.2011 13:46

Там темата е "Подкрепяна ли е Барса от съдиите?", а в това число влизат и миналогодишните мачове на Реал с Барса в ШЛ. Тук обаче нещата не са точно така. "Симулант ли е CR7" е темя, която може да се обсъжда много дълго време, но аз лично не си спомням симулация на Роналдо да е навредила с нещо на Барселона. Напротив, точно обратното се получи, но тук не е мястото да коментира симулациите на Барса.

Manower
03.11.2011 13:42

Тогава какво вас ви е ощетил червения картон в Пилзен??? Та не спряхте да ръсите по онази тема глупости

BornToHate
03.11.2011 13:21

Не, не е никак логично. Реал бяха изхвърлени от надпреварата заради точно това подкрепяне от страна на реферите към отбора на Барселона, а симулацията на Роналдо по никакъв начин не е ущетила отбора на Барселона. Това е моята логика. Дай сега да видим твоята.

messyfan
03.11.2011 13:08

А на мен също така ми се струваше,че от Уинър трябваше да забранят на фенове на Реал М.да коментират същата провокативна тема "Подкрепяна ли е Барса от съдиите".Логично е,не мислиш ли?*beer*

BornToHate
03.11.2011 13:00

Според мен от Уинър трябваше да забранят на фенове на Барса да коментират тази статия. Все пак те гледат приблизително по 50 мача годишно на Барселона, а това автоматично означава, че те са свикнали да виждат повече симулации в мачовете, които гледат отколкото корнери(примерно), а от тук може да твърдим, че преценката им е замъглена и съответно те няма как да имат адекватно мнение по въпроса.

Big_Ivan017
03.11.2011 12:36

аз за по голям симулант от CR7 не мога да се сетя...*cards**wink*

Levski123456
03.11.2011 12:23

И последно от уинър да вземат да правят по-смислени саттии

elkageo
03.11.2011 12:06

и на Меси както и на Роналдо дадоха пресилени дузпи актьори са все пак Роналдо вече не е такъв симулант и егоист като преди Моу е Велик а реал този сезон е много по-добър и сработен отбор и може да бие барса които този сезон не са толкова ВЕЛИКИ което е нормално неможе винаги да си на висота пък и испанското първенство е много скучно добре че е ШЛ да се изправят с силни отбори поне

avenger_
03.11.2011 12:01

В тази ситуация може да не е се вижда дали е такъв но има една дозина клипчета с негови симулации но както и да е неразбирам за какво уинър правят такива статий ? Искате повече коментари да има ли ? Или феновете на Барса и Реал да се изстрепят тук и да има само дразги и безмисленни спорове ? *cigarette*

avenger_
03.11.2011 14:02

еми да барса имат няколко симулации и ако може ми ги изброй и ми прати линк да ги видя всички след това ще ти пратия клипове на роналдо как симулира и ще видиш за какво става въпрос *wink*

Junytooo
03.11.2011 12:41

оф стига се захваща с Барса че се дразним ! миналата година Адебайор на 2ва пъти удря в лицето състезател на барса (само жълт картон) Лас спъва Меси отзад без да докосне топката (без картон) Марсело на 2ва пъти им тъпче глезените(без картон),а отделно Ди Мария,Роналдо и някой път Озил симулира! От барса Бускетс,Педро и Алвеш,Машчерано се пускат някой път! Отделно Иниеста не е симулант,а просто е мн лек и кекав и при 1 рамо независимо от кого залита!

BornToHate
03.11.2011 12:27

Абе така като те гледам си фен на Барса и изгарям от желание да те попитам нещо*smile* Може ли да си фен на Барселона и в същото време да имаш наглоста да казваш как някойси футболист( било то и Роналдо) имал клипчета със симулации? Защо не погледнеш първо отбора на който си фен колко такива клипчета има и чак тогава да гледаш другите отбори? Или за едни може, за други НЕ?

Levski123456
03.11.2011 12:22

Вярно е.Роналдо от време на време симулира нов тази ситуация не мога да преценя.Но има и хора които обичат Барселона и като видят удобна ситуаця веднага намират повод да се заяждат с фенове на реал,но има и фенове на реал които правят такива неща но се радвам че вече по узрялите фенове и на двата отбора не се убиждат и не дъвчат една тема по една седмица и на човек да му писне от това *joking**joking**joking**joking*п.с. по-гореписах по узрялите фенове,и не слагам и себе си там,вие преценявате дали сам такъв *beer**beer**beer**beer**beer*.

sacrefisio
03.11.2011 11:56

човека е застанал на пътя на Роналдо..... за каква симулация стаа въпрос.... а дуспа има.... вижте на къде отива топката, ако роналдо и оня не се бяха сблъскали , това щеше да е почти сигурен гол

elephant
03.11.2011 12:01

самия израз "почти сигурен" означава, че не е сигурен. (ако въобще е правилен.

BornToHate
03.11.2011 11:44

Като ще правите такива теми, поне да се бяхте постарали повече да намерите хубаво клипче за да се види добре ситуацията. От това което гледах вчера по Диема мога да кажа, че каквото и да беше отсъждането на рефера нямаше да е грешка. Роналдо беше този, който играеше с топката, преодоля вратаря и може да твърдим със сигурност, че отново той щеше да играе с топката ако не бе съборен. От това може да заключим, че тук дузпа има. От друга страна мисля, че нямаше никаква умисъл в действията на футболист на Лион. Той просто бе застанал там и общо взето нямаше какво да направи, а Роналдо се навря в него. От тук пък следва, че дузпа няма. Не виждам какво толкова има да се дискутира тази ситуация. Лион бе смазан насред франция, Реал правеше каквото пожелае и мисля, че беше само въпрос на време резултата да стане 0:2 Просто това 0:2 в случая дойде по "лесния" начин.

BornToHate
03.11.2011 12:22

Ами пак погледнах ситуацията и не виждам кой друг може да играе с топката в тази ситуация. Роналдо я владееше, залъга вратаря а след това се поколеба да стреля. Факт е обаче, че най-близкия противников футболист( този който направи дъспата) тичаше в обратна на топката посока, а вратаря им вече бе преодолян. От тук съдя, че Роналдо щеше да играе с топката. Не казвам, че щеше 100% да вкара гол, но поне според мен със сигурност щеше пръв да достигне топката ако не бе повален.

elephant
03.11.2011 12:00

съгласен съм с теб, освен за едно: не можем да твърдим със сигурност, че е щял да играе с топката, той сам изгуби контрол над нея. при всички случаи, дори и да стигнеше това вече е друга ситуация, голова или не въобще не е ясно.Но си прав, съдята избира едно от двете и няма да е нито напълно вярно, нито напълно грешно.

Levski123456
03.11.2011 11:42

Сам пада е това не го очаквах от роналдо става ми по отвратителен.