Подкрепяна ли е Барса от съдиите? (видео)

11:21
Подкрепяна ли е Барса от съдиите? (видео)
Миналата вечер Барселона разгроми с 4:0 като гост Виктория Пилзен в среща от груповата фаза на Шампионска лига. Резултатът не е изненадващ, но смущаващ в случая е фактът, че каталуците бяха здраво подпрени от главния рефер.

Съдията Роберт Шьоргенхофер отсъди дузпа за гостите, а освен това изгони с директен червен картон Чисовски в 22-рата минута. Самото посочване на бялата точка не бива да бъде оспорвано, но директното изгонване на Чисовски заслужава да бъде поставено под въпрос.

Футболистът на чехите не извърши грубо нарушение и не бе последен в отбраната. Имайки това предвид можем да заключим, че червеният картон бе абсолютно пресилен.

В началото на мача домакините стигнаха до 100%-това положение за гол, а след реферската намеса срещата просто се доигра.

Меси навярно щеше да реализира дузпата и ако Чисовски не бе изгонен. И с 11 човека чехите едва ли щяха да измъкнат нещо от двубоя, но истината е безспорна - червеният картон обезличи двубоя, правейки го повече от скучен, а отсъждането на главния съдия определено е дискусионно.

Проблемът е, че когато става въпрос за Барселона, подобно съдийско отношение става нещо напълно нормално. Каталунците са може би най-класният отбор в света в последните години и е странно защо трябва да бъдат бутани по подобен начин. Нека си спомним мача със Севиля на "Камп Ноу" наскоро. При 0:0 в 92-а минута главният арбитър даде дузпа за Барса заради фаул на защитник на гостите срещу Андрес Иниеста. При подобно единоборство някои съдии биха си замълчали ако ставаше дума за друг отбор...

Ето за какво се дава червен картон срещу Барселона в ШЛ, сами преценете дали отсъждането е адекватно.



Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

messyfan
03.11.2011 13:01

И в тази статия антифен на футбола търси разни негови си статистики.Защо отбора на Барселона завършвал мачовете си за последните 3 години с числено превъзходство?Доста странен въпрос на фона на това какво играят Барселона.Не е трудно да се досети човек,че още с началния съдийски сигнал каталунците си вземат топката и не я дават на противниковия отбор,като в проценти съотношението достига до 80- 85% в тяхна полза .От там следва,че те играят футбол а противниците се изнервят и започват бруталните влизания,при които често завършват с червения цвят на картона.Това се случи и в 5-те Ел Класико,в които балета показа грубостта си и на терена и на резервната скамейка.Някои по-интелигентни фенове на Реал ще се сетят какво визирам,но този в никакъв случай.Е,той е роден за да мрази.Господ го е дарил с това.*beer*

messyfan
04.11.2011 01:18

Ставаш смешен с тази твоя странна ирония.Ти четеш ли си коментарите изобщо преди да ги публикуваш и след това?Не те ли е срам от самия себе си?Задавал ли си си някога този въпрос?Що за личност си?Имаш ли някакво обкръжение изобщо или си вълк единак?Не може цял живот да си хейтър и опозиция на всеки.Относно футбола.Аз няма с какво да ти отговоря,понеже каквото и да ти обяснявам ти си такъв какъвто те окачествих по горе.Вместо мен ще ти отговори Барселона на 11 декември насред Бернабеу.

BornToHate
03.11.2011 13:17

Да, той и Ван Перси така яко ги нарита, че просто такъв червен картон нокой друг не заслужава повече от него. Ся ми кажи какво ви беше притежанието на топката в първия мач за ШЛ с Реал. 85/15? Да ама не. Тия проценти на накой друг ги разправяй. Цял мач единственото което правехте с топката беше подавания между защитници и вратар. Хората питаха " Лео " що е на скамейката тоя мач. И с Челси ли 85% владеене имахте? Еми може и 101% да сте имали, но за Челси трябваше да бъде отсъдена дузпа най-малко 3 пъти. Ами отменения гол на Игуайн? Или тоя път оправданието може да звучи така: " Ем той съдията се изнерви, че Барса много разиграват топката и реши да разнообрази малко мача". Да кажем нещо и за дузпата срещу Севиля. Какво, какво.... Т'ва как е? Реферът: " Еми сега да влезем в положение и на тези 50 хиляди души по трибуните. Все пак хората са дали по стотина евро на калпак да дойдат тука да гледат 22-а некадърници как немогат един гол да си вкарат. Я чакай някоя дузпичка да измисля, ама трябва да е за Барса щото ако е срещу тях след това как ще си храня семейството? Я, там някакъв паднал бе, че и в наказателното поле на всичкото отгоре! Охооо, (blow). Дай сега да видим какво става тука.... Я, Иниеста паднал на земята.... Дузпа!!!!"

marioooooooo
03.11.2011 10:37

дабе садиски отбор реал катоне моше да играе какво да се прави се садията ви е виновен

respect_kn
03.11.2011 10:03

Коментатора сам го каза пресилен червен картон дуспа да жълт можеше да даде, но директен червен беше смешно ! Виктория играха много добре още от началото показаха, че ще играят за победа и ще дадат всичко от себе си, но съдията побърза да осигури това да доиграят мача с 10 души. Просто вече като гледам мач на Барса това противников играч да получи червен картон е нещо съвсем нормално все едно е имало попадение в една от двете врати. само ми се иска да изкарат статистика за най-много показани червени картони на противникови играчи. то почти във всеки мач в който участва БАРСА има червен картон ! Приемето го БАРСА вие сте нищо повече от 1 съдийски отбор, жалкото е че повечето сте надути паляци и никога не признавате когато съдията ви подкрепя ! РЕСПЕКТ само за тези които го признават *wink* !

BornToHate
03.11.2011 12:06

Ами точна статистика към момента ме мързи да търся, но ще ти споделя нещо интересно, което бях чел преди началото на настоящия сезон. За последните три години Барселона са завършвали с числено превъзходство на терена 38 пъти, като тук трябва да отбележим, че числено превъзходство значи, че ПОНЕ един противников играч е бил изгонен. Можете ли да познаете за същия този период колко пъти Каталунци са завършвали даден мач с по-малко футболисти на терена от противниците си? Ще ви кажа точната цифра, но искам да ви оставя да се помъчите малко преди това *smile*

nedoto
03.11.2011 09:56

kokicat: 2 ноември 2011 [23:07] #98

Отменен напълно чист гол за Барселона, неотменени 2 гола за Интер... 1 червен картон не е равен на 3 гола! така че ти трябва да замълчиш!

Луд ли се бе кви 3гола беше един и той си беше от засада а гола на Пике си беше офицялен просто Интер се върнаха много назад и разказаха играта на Барзелона < *lol**lol*

kokicat
03.11.2011 11:01

моля ти се, почни да гледаш футбол, че ме отчайваш с глупостите си *cigarette*

gerrard9000
03.11.2011 09:28

ако има фал трябва и червен картон да се даде.защо обаче съдията изчака толкова дълго за да даде дузпата е друг въпрос.спорно положение.аз лично не съм гледал мача а тези повторения нищо не се вижда.

sacrefisio
03.11.2011 05:02

меси пада.... дуспа и червен картон..... Алвеш пада .... червен картон.... мускетс , масчерано се удрят в друг играч ..... жълт картон..... Моринъо казва 2 думи.... в публиката..... Ван Перси удря топка... 2ри жълт..... Барса спъват играчи (от челси) ..... съдията не вижда дуспа..... 2ри вратар на барселона свири.... спира голова атака..... барса вкарва гол на финал..... съдията го отменя и дава червен картон на Йенс Леман.....

cesc4barca
03.11.2011 08:30

най добре не споменавай за мега жалкъта постъпка на леман

shaq
03.11.2011 03:52

буклуците от барцата са подкрепяни не само в този мач срещу непретенциозен отбор, а в мача с гранада преди няколко дена, и в мачовете срещу реал,челси.арсенал, интер и сумати други, това си е безпорен факт които всички вие псевдо фенчета знаете, но се правите на интересни, че не е така и сте заслепени от тези пендели барцата,а явно и булшенството сте си като тях *lol*

kopelencetooo
03.11.2011 00:20

ае напи6и ся за дузпата на ревал мардид не6то ааа или тя бе6е "абсолтна" ????????????

Tzerber
03.11.2011 00:05

Заглавието кърти ! "Подкрепяна" ли е Барселона ...Иначе ,да,"подкрепяна е" !!!

kopelencetooo
03.11.2011 00:00

Като не разбирате от футбол не пишете по-добре теми... Айде отврко, можеш ли да ми обесниш като тоя като го изгониха е последен човек от за6титата а игра4ите на БАРСА са трима кфо според теб трябва да има???

turbosx
02.11.2011 23:57

Разбира се, че е за червен картон!Много правилно решение на съдията!Поздрави!

nedoto
02.11.2011 21:32

Аве еи kokicat: 2 ноември 2011 [20:08] #91

Защо 2010 година в мача срещу Интер никой не говореше за това, но когато става дума за Барса всички го обсъждат...
В мача срещу Интер дадоха червен картон на Мотта за някво просто нарошение тъи че тих те искам*silent**silent*

kokicat
02.11.2011 23:07

Отменен напълно чист гол за Барселона, неотменени 2 гола за Интер... 1 червен картон не е равен на 3 гола! *wink* така че ти трябва да замълчиш! *wink*

stoqn90
02.11.2011 20:46

Докато не се въведе видео повтерението, така ще е *wink*

ricky85
02.11.2011 20:33

Давайте теми и за ПОдпрян ли е и КПр в мача срещу Челси? Давайте теми и подпрян ли е Бате Борисов срещу Милан вчера след скандалната дузпа? Давайте и за подпрян ли е Реал Мадрид забравих срещу кой беше за дадената дузпа за нарушение срещу Роналдо ИЗВЪН НП? Давайте и подпрян ли е Сток Сити за несвирените 3 дузпи за Ливърпул? Давайте и за МЮ за двата гола от засада срещу Челси?

pank0
02.11.2011 23:53

няма интерес към тези факти които казваш ! друго си е да напишеш някоя глупост за най-добрите и веднага зависниците некадърни започват да хранят !!! примирете се вече ве хейтъри долни Барселона са номер 1 на терена ,а вие сте големи само на думи ...

mrdrunk
02.11.2011 20:31

относно това клипче я се огледаите ле ако работата беше от другата страна никои нямаше да каже съдиата но сега е за барса нормално. Ако има някои които може да ми каже че няма дуспа (то значе не разбира грам от футбул) , а ако съдиата даде дуспа то трябваида изгони футболиста на викториа защото е последен човек . ако изгонения беше от барса едва ли някои щеше да се усамни че е грешка

kokicat
02.11.2011 20:08

Защо 2010 година в мача срещу Интер никой не говореше за това, но когато става дума за Барса всички го обсъждат... *stop*

radunchu
02.11.2011 20:03

Ще победите ли 1 път без съдията *confused**confused**sick*

ramosdabest
02.11.2011 19:44

е то не само вчераяния мач , те почти всички мачове на барса от ШЛ са подобни , все съдията трявба да са намесва *thumb_down*

Manower
02.11.2011 19:24

Ебати тъпата тема,честно! Вчера точно това си представих, че днес веднага ще се направи такава тема само като видях, че отсъди дузпа. Ами фаул и 100%-ва дузпа си имаше! И сляп да си пак ще я видиш, друг е въпроса, че не е за червен, а за жълт картон! Това положение е абсолютно същото на КОмпани в събота на мача Сити - Улвс! Търсите под вола теле, само и само да олепите Барса,че печелят нечестно! Всеки отбор, повтарям ВСЕКИ е бил "поощряван" от съдийските грешки!

tokkay
02.11.2011 18:34

Перфектно отсъждане. Жалко, че не давате ситуацията от точната камера.

gogo9803
02.11.2011 18:02

Невиждам нищо нередно !
Вярно ситуацията е малко спорна,но абсолютно Барса щеше да смаже съперника !

mrdrunk
02.11.2011 22:04

пича е последен човек пречети малко правилника преди да казваш за какво е

FC_BarCeLoona
02.11.2011 21:36

Бравоооо!!!!!Един човек който не е вен на Барса и си признава , че няма нищо нередно,но наистина това не е за червен картон, а е за жълт...*cards*

fena_man_utd
02.11.2011 16:59

andrei4eto,Не ти харесва отбора да го наричат отбора на съдиите,но това е реалността.Барса е продажен отбор със купени съдии нещо като в Италия се получава.

BornToHate
02.11.2011 18:02

Не, съдиите не помогнаха на Барса на финала нито за тази титла, нито за предишната, но пък за сметка на това им подариха участието в този мач и двата пъти!!!

cesc4barca
02.11.2011 17:26

сигурно на финалите срещу юнайтед съдиите помогнаха на барса *lol**lol* колко те е яд малее *lol**lol**lol* грозен човек си ти *lol*

wackside
02.11.2011 16:53

няма по смешен отбор от тоя ... симулации, съдииски подкрепи. нямат срам цял свят ги намрази и продължават с жалките си изпълнения. вече и чехия ги мрази. отвратителни

Higuain207
02.11.2011 16:38

и спорно да е и какво от това.Разгрома си беше ясен още преди мача....и с 11 резултата ще ше да е същия

Lampss
02.11.2011 16:30

Всичко според мене е както си трябва.Чиста дуспа е това,а и картона може да се каже,че е справедлив,тъй като Меси го преминаваше тоя и вкарваше гол *wink* И престанете с тия глупости,че съдийте подкрепяли Барса!Станала една грешка с/у Реал и веднага почнаха.А иначе това с/у нас не бяха виновни Барса,просто Йогербол не е никакъв съдия,предполагам знаете по какви причини *smile*

VencislavDS
02.11.2011 16:24

Я си спомнете Алекси Сокачев какво каза
-Ако беше със някой голям отбор може дасе даде червен картон но няма смисъл дасе дава срещу Пилзен.

andrei4eto
02.11.2011 16:23

хайде стига с тези ненужни статии де !!!! Защо без червения картон Барселона щеше да падне ли !!!! Подпиране има навсякаде , ама ако не беше за Барселона , ами за Алколояно нямаше статия да има !!

mitko2026
02.11.2011 16:20

те в уинър, често малко прегоряват усещам, фенове на Реал ли има доста не знам, лоша история...
дузпа си има, има и доста други доста, доста по-спорни положения при който е много съмнително правотата на съдията.
Колкото до вчерашния мач мисля че при 45+ минута съдията трябваше да свири край, без възможност Барселона да вкара втори гол в продължението и така тотално да си реши мача *wink*

Messiah
02.11.2011 16:17

Всяко куче може да лае срещу май-великите,
но това не ги прави по-малко велики...

andrei4eto
02.11.2011 16:25

Барселона над всички !!!!!

IamLegenD
02.11.2011 16:16

Стига е стига с тия малоумни статии ... напишете нещо смислено!

7ed0o0
02.11.2011 16:12

личи си че човека написа тази статия е строго против Барса

Arsenalsk1
02.11.2011 16:05

Фаула беше очевиден спор за дуЗпата няма но не и червен картон.И без това чехи не са някакъв гранд но с такива смешни подпирания от типа на червени картони не си заслужава.Защото след този картон мача си губи смисъл.Тук един жълт картон щеше да е абсолютно закономерен.Един от явните подпирания беше в среща реванш от шл. срещу Арсенал когато при 1-1 се класираше Арсенал се даде втори жълт съответно червен на Ван Перси за разкарване на топката а той тогава като и сега беше за момента най опасния нападател на отбора.Иначе Барса ги уважавам много но нямат нужда от такива подпирания те и без тех са много добри.

Arsenalsk1
02.11.2011 18:36

Ако не си разбрал какво съм написал прочети още веднъж.Дори за такива като теб съм написал думата с голямо З тоест дуЗпа.А за онзи мач дето говориш какво щяхме да направим ? Еми резулатата беше 1-1 и ние се класирахме след като бяхме победили вкъщи с 2-1 и единствено ако си спомняш ние ги победихме в тази капания.Но аз разбирам твоята злоба след като видях фена на кой отбор си.след 3-5 вкъщи нормално е да злобееш а пък и от 3 мача нямате победа.Загуба от КПР от Арсенал сега реми с Генк.Айде успех на всички и не се изказвайте неадекватно и с обидни реплики.Думите си подпитвайте с аргументи.Лека вечер...

VencislavDS
02.11.2011 16:38

Най вече че Барса цял мач тичат като ненормални а тоя Перси заритва топката и бави времето.

Lampss
02.11.2011 16:34

А я ми кажи защо даде червен катон на Перси? а бе палячо? Като незнаеш кво говориш.Се едно като бяхте с Перси щехте нещо да направите *wink*

VencislavDS
02.11.2011 16:18

Честно казано и аз не бях сигорен дали е справедливо изгонването на Ван Перси за разкарване но да другя ден когато изгониха друг футболист пак във някой от мачовете за същото разкарване разбрах че съдията е бил прав.Немога дасе сетя точно кой беше другия мач но май едина отбор беше Шалке.

sacrefisio
02.11.2011 15:56

До коментар [@comment 846829] от [@user wilcho_FCB]:

тук не се говори за победата ви срещу пилзен..... говори се за подпиране на отбора от съдии....

Danskrastev
02.11.2011 15:47

В тоя случай не но в много други и в по-важни мачове определено съдийте подпират барса...

VencislavDS
02.11.2011 15:23

определено колкото повече се пише против Барса толкова по бързо ще върнете времето на зад и щесе върнем по време на мача, и съдята няма да даде червен картон за Пилзен.И пилзен ще обърнат резултата от 0:1 до 478:1 давайте обиждайте Барса изкарайте зависта на вън.spasdelev7 определено Барса не заслужаваха нито една титла във ШЛ(явно нее важно даси по-добрия отбор)знам че имаш предвид за мача със Челси.

Foxymj
02.11.2011 15:15

И без съдийска помощ, чехите пак щяха да бъдат разгромени!

RamseyArsenal
02.11.2011 15:06

абе докосване има ама малко пресилено....дори ако беше дал дузпа което не трябва,то червен картон е самоубийствено.Барса са симоланти ! *erm*

avenger_
02.11.2011 15:03

уинъърр я напишете статия колко пъти е свирено с/у барса ( гола на милито ) балтийте на пепе още 1 мач ? стига сте писало само с/у барса то бива бива ама чак толкова , вие толкова не пишете за А група където нещата са мн мн по - зле

spasdelev7
02.11.2011 15:03

Що за питане естествено че да ! То ако неса садийте те нямаше да спечелят ШЛ *wink*

VencislavDS
02.11.2011 15:39

Така е ама ме е яд много на тях.Неми се ще да коментирам ама несе здържам.Колкото и да им приказваш те не вазприемат и саси наумили нещо и тва е.Просто гледат като фенове а не реално.Просто не разбирам закакво е написана тая статия.Такива статие може дасе напише за всеки отбор но за жалост се пишат само за Барса от завист.

guest_
02.11.2011 15:32

братле остайги те неразбират от дума те само знаят да хулят по барса ама ако има някво положение с/у барса половината няма да ги има *sleep**wink*

VencislavDS
02.11.2011 15:28

Влезни във някой саит и си истегли 2-та мача на Барса със Челси.Първо виш този на Камп Ноу кадето Балак направи чиста дузпа за Барса към 70 ми но съдиата не показа нищо(тогава Балак хвана Анри за тениската и го сабори.После във много сайтове дадоха на снимка точно този момент.А и Балак имаше 1 жълт картон такаче трябваше да има дузпа и 2-ри жълт за Немеца.)После влезни и виж Червения картон на Е.Абидал на С.Бридж и със рака на сърцето кажи че имаше картон.

Georgi_97
02.11.2011 14:55

еми да ви кажа фен сам на арсенал и спорет мен 4иста дуспа хора тои си ли4и виште как му влиза в глезена !!!

nikiforzx6r
02.11.2011 14:53

Само да кажа че феновете на Милан все още псуваме Пуйол заради симулацията 2006 на полуфинала... Бутат ви и то здраво!

much0s
02.11.2011 14:48

сакрефисио си е много прав , на първо място са Барселона, след това ги следва Манчестър Юнайтед естествено *smile* Ся давайте минуси, щото съм прав ...

sacrefisio
02.11.2011 14:17

До коментар [@comment 846745] от [@user VencislavDS]:

хахаха... много смешно.....

sacrefisio
02.11.2011 14:03

меси пада.... дуспа и червен картон..... Алвеш пада .... червен картон.... мускетс , масчерано се удрят в друг играч ..... жълт картон..... Моринъо казва 2 думи.... в публиката..... Ван Перси удря топка... 2ри жълт..... Барса спъват играчи (от челси) ..... съдията не вижда дуспа..... 2ри вратар на барселона свири.... спира голова атака..... барса вкарва гол на финал..... съдията го отменя и дава червен картон на Йенс Леман.....

rekontra
02.11.2011 13:55

И да не беше показан червен картон,крайния победител пак щеше да е Барселона.И феновете на Юнайтед много бързо забравиха за 2те дуспи които им дадоха...така че тихи ви искам.

solskjaer20
02.11.2011 17:33

А аз да съм казвал, че дузпа за Барса е нямало. Май ти четеш това, което ти харесва. Пък и не е много сигурно дали детенцето не си ти *wink*

rekontra
02.11.2011 15:41

Ами дуспата за Барселона нямаше ли я бе ДЕТЕНЦЕ? Казах че картона е пресилен.Или четеш това което ти харесва...

yavorpetroff
02.11.2011 14:49

И трите дузпи (на мача на Юнайтед и на този на Барса) са правилни, но червеният картон не! В срещата на англичаните червен картон не беше даден за нарушенията (така и трябваше), тук съдията трябваше да постъпи по същия начин

solskjaer20
02.11.2011 14:19

Само да ти кажа, че на Юнайтед дузпите ги имаше и това е неоспорим факт. Трябва да си кон с капаци, че да не ги видиш. Тихи ни искал.. Пръдльо.. Колкото до sacrefisio - напълно прав си! *wink*

mitkobg3
02.11.2011 13:37

барса не е тикана от садиите а просто садиата беше много строг за този мач

half_wolf
02.11.2011 13:37

Много видеа, станаха ............... и според мене Барса за сега заема 1во место за подкрепян отбор..... после щафетата отива към Ман.Ю.

martetopk
02.11.2011 13:26

Харесва ми играта и стила на Барса, но това снощи беше пълна гавра! Не може, когато Виктория тръгнаха да атакуват и да търсят попадение, съдията така жестоко да ги ощети (дузпа си имаше, но прекалено пресилен червен картон)!

VencislavDS
02.11.2011 13:05

ЕЕЕ уйнър така както поткрепят Барса така са и ущетавани много пъти.Та нали до ония ден 1 вестник показа във кой мачове на Барса не бяха дадени чисти дузпи за Барса а те бяха 4 не обсъдени дузпи.Също така и Ман УТД са поткрепяни както и Р.М и Челси.Тва е най нормалното нещо дасе бута 1 голям отбор.Колкото и да мрънкате тва ще бъде винаги така.Големите отбори винаги ще бъдат бутаниии.И тая статиа може само дани накара всички дасе псуваме.

fena_man_utd
02.11.2011 12:45

LiverpoolFen20,Стига с този Юнайтед,бе.Юнайтед играят довечера кой ти говоря за тях.Вие сами си измисляте нещата.

LiverpoolFen20
02.11.2011 13:04

Виж коментарите по-надолу . Доста са от фенове на МЮ ,не мислиш ли ?! Това е смешно ,не мислиш ли ?! Няма какво да измислям ,просто гледам коментарите. Това вашето няма граници. Говорите за другите отбори и за това колко те били подпирани без да осъзнавате колко всъщност е подпиран МЮ !!! Ако погледнете от позицията на фен на футбола ,а не на фен на титлите нещата са фрапиращи!

Notlike
02.11.2011 12:45

Дузпата даже беше пресилена, защото това си беше скандално падане. За червен картон да не говорим. И после ми кажете, че Барса биели с игра. Играят, никой не казва, че са слаби, ама то 1 гол да ти дадат, мача отиде в друго направление. И в Ла Лига ги бутат много, затова и спрях да ги гледам.. просто скандални решения. Да сте видяли червен картон за играч на Барса? А срещу Барса? Почти всеки мач.. айде стига... като са най-добри, нека си играят без съдията.

LiverpoolFen20
02.11.2011 12:43

Разбирам фенове на Челси ,Реал Мадрид и Арсенал (донякъде) да се оплакват от съдийството ,но да се оплаква фен на МЮ ....... Та това е смешно бе ..... Барселона преби 2 пъти на финал МЮ . Англичаните не можеха да докоснат топката. Бяха подпряни с този гол от засада и пак нищо не направиха . Отделно ,че в Англия най-подпирания отбор е МЮ . Както казва човека по-долу . "Инвалид да си ,пак ще забележиш"
Айде лек ден от мен *wink*

fena_man_utd
02.11.2011 12:43

Не говори за себе си,че се вижда кой по цял ден седи в кръчмите.Аз не ти говоря за култура и не ми е работа просто ти казвам,че преди да напишеш нещо (каквото и да било) гледай как го пишеш,че понякога не мога да ти разчета какво искаш да ми кажеш.Съвсем честно и открито ти го казвам.

neo12345
02.11.2011 12:35

Футболистът на чехите не извърши грубо нарушение и не бе последен в отбраната. Имайки това предвид можем да заключим, че червеният картон бе абсолютно пресилен. /////// това казва всичко което може да се каже *smile*

fena_man_utd
02.11.2011 12:35

Първо,преди да обиждаш майка ми си виж неграмотността,че е срамно за човек на 25г да не знае кое как се пише.Второ тук говорим за мача на В.Пилзен-Барселона и за нищо друго.Ако искаш да спориме отностно теми на Юнайтед добре,но не мисля,че тук му е мястото.Трето защо ми отговаряш на въпроса с въпрос при положение,че аз първи те попитах и ти трябваше най култура и любезно да ми отговориш? Нали така.Все пак не е възпитано от твоя страна.

faraona9696
02.11.2011 12:32

не вярно никога не сам виждал сидия да помага на нито на барса нито на реал нито на които да било

neo12345
02.11.2011 12:32

че го удари удари го но защо червен картон ?

faraona9696
02.11.2011 12:35

защото 3 или 4 пути спъваше меси в наказателното и на 4ервуртия път ве4е съдията реши да даде дъспа ама и според мен не тряше да дава 4ервен картон но караи съдията снощи беше толкова то4ен 4е от него по то4ен съдия не сам виждал за ся 4естно *smile*

fena_man_utd
02.11.2011 12:26

Само в очите на измислените фенове на Барса защитника е бил последен,но в очите на другите се знае,че Барса е бутана какво да се прави.Живееме в свят съставен от пари и власт.Жалко е,че толкова симптатичен отбор трябва да бъде унижен по толкова гаден начин и то без никакво основание.Питам се едно:Кога ще бъде спряно подпирането в полза на Барса?

vaskoarsenal
02.11.2011 12:23

барца да умрееее, убийци на футбола на чесноста , на интелигенцията на футбола ,на труда на футболистите плюя на тази институция

ChelseaBoy7_9
02.11.2011 12:23

Че имаше дузпа имаше, но играча нито беше последния, нито беше гаранция че ще успее да отбележи... Картона е повече от "сериозен" и "заслужен"... Това ако има един сезон в който в мач на Барселона да няма нещо скандално, аз ще им стана фен... В мача срещу Челси - няколко неотсъдени дузпи... В мача срещу Арсенал - изключително смешна причина за изгонването на Перси, в мача с Реал Мадрид - неспиращи провокации от страна на "великите" барселонци и накрая съдията се чудеше как да резне "Белия балет" за да може "всемогъщата" Барселона да отиде по-напред...

morophreme
02.11.2011 12:19

[@link http://www.vbox7.com/play]:7fd3feb7dc - дали е подкрепяна?!...инвалид да си пак ще забележиш, че съдиите бутат рамо на Барселона.

vaskoarsenal
02.11.2011 12:24

подкрепям те брат

fena_man_utd
02.11.2011 12:17

Liverpool_fan86:,Ти си пиян,бе.Каквъ опорен крак,какви бутони напред?Ти си поредният лъжец в този измислен сайт.Нарушение има,но не и червен картон,защото се вижда(макар и трудно),че има и друг играч на домакините,който можеше да попречи на Меси да реализира.Факт е обаче,че има дузпа,факт е и че Барса щеше да победи дори и да не беше изгонен,факт е че Меси вкара със или без червеният картон,но не бива по такъв начин толкова силен отбор по този ''жесток'' начин да бъде подкрепян било то и срещу толкова непретенциозен отбор.

extol
02.11.2011 12:15

Супер несериозно е да се твърди за съдийско "рамо" при мач с Виктория Пилзен.
Мен ме е яд, че не си вкараха чистото положение в началото на мача, та да стане малко по-интересно.
Иначе по темата... НЕ!

Liverpool_fan86
02.11.2011 12:13

А за друго за мен Барса бе много побутната при полуфинала срещу Реал и отменения гол на Игуаин.Мача ставаше 0:1 и нищо не се знаеше какво може да се случи.Но пък по предната година пък Барса бе ощетен на полуфинала срещу Интер защото за мен лично си имаше чист отменен гол ж края на реванша и резилтата ставаше 3:2 и Барса щеше да е на финал.Това е моето мнение.

aa2
02.11.2011 12:10

Дузпа има, картона...Не знам, аз лично бих казал 50-50, от една страна е червен, от друга просто жълт, но не бих казал, че Барселона точно в този мач е била подкрепена от съдиите.

Liverpool_fan86
02.11.2011 12:08

За мен лично ДА има червен картон и то заслужен, доста закъсняла реакция доста далеч от топката.Както изглежда от тази камера влизането е грубо защото засяга опорния крак на Меси в момента на контакта и е с бутоните напред го настъпва , при което в една такава наглед безобидна ситуация може да се получи сериозна контузия.За това моето мнение е че рефера взе адекватни мерки и отсъди правилно ситуацията.

neo12345
02.11.2011 12:34

е добре в англия за тва се дава само жълт и НИКОГА червен виждал съм къде къде по лоши влизания за който са се показвали жълти а понякога дори не са и вадели картони *wink*

vaskoarsenal
02.11.2011 12:06

[@link http://ww.vbox7.com/play]:me4cff0ee6 само ще допалня статията

real_madrid92
02.11.2011 12:06

Дузпа да, червен НЕ! Както и да е Барса без туй щяха да си бият този мач не е от значение. Вече на елиминационната фаза и в Испания ще са от значение такива грешки.

ricky85
02.11.2011 11:59

Защитника е последен, ако не беше извършил нарушението Меси излиза очи в очи срещу вратаря, даже 3-ма излизат очи в очи срещу вратаря, Тиаго и Фабрегас бяха непокрити. По правилник и вие много добре го знаете уинър се дава червен картон. А това, че съдията трябваше да бъде МИЛОСТИВ е ясно, но картона си е заслужен! Айде да си спомним КПР - ЧЕЛСИ, абсолютно същата ситуация още първото полувреме и директен червен за Босингва, помните ли? Защо тогава нямаше тема подкрепян ли е КПР от съдиите? Айде, ако обичате да бъдете обективни и да не падате до нивото на злобни хейтърчета, все пак сте сериозен сайт или се бъркам?

braberikos
02.11.2011 13:00

[@link http://www.winner.bg/commentary/read50809.html] няма тема подкрепян ли е КПР , но има за това , че Челси беше порязан срещу тях .

martinkata2003
02.11.2011 12:45

Ами няма какво да ми помага клипа.Дори не съм го гледал.Аз гледах мача.И там повторенията бяха ясни и се виждаше какво става.Вторият защитник беше на скорост и щеше да излезе преди Меси,защото Меси трябваше да се забави при финта на спъналия го защитник.В този случай не остава сам срещу вратаря.Продължавам да не съм съгласен с теб,но всеки си има право на мнение. *wink* Все пак....ако и двамата бяхме големи специалисти,може би сега нямаше да седим тук и да пишем коментари в сайта,нали? *smile*

ricky85
02.11.2011 12:19

Този клип няма да ти помогне да видиш, но втория защитник при нарушението е зад Меси! Ако не беше нарушението Меси излиза очи в очи срещу вратаря и остави, че той излиза очи в очи ами сами бяха и Тиаго и Фабрегас! И да КПР - Челси е абсолютно същата ситуация - първото полувреме, не толкова грубо нарушение и съдята извади червен на Босингва! Чакам от Уинър, тема ПОДКРЕПЯН ли е КПР ОТ СЪДИИТЕ!!!

martinkata2003
02.11.2011 12:03

Веднага си припомням мача с КПР.И искам да ти кажа,че ситуацията изобщо не е същата.Там нападателят на КПР оставаше сам срещу вратаря наистина,а тук имаше още един защитник на Пилзен,който можеше да се намеси по някакъв начин.Не знам дали сам забеляза,че съдията доста се поколеба дали да вдигне червения цвят. *wink*

kokicat
02.11.2011 11:49

Защо ли не се учудвам, че само фенове на Челси, Реал и Юнайтед отговарят положително... *erm* И това е поредната "безпристрастна" тема...*sleep*

martinkata2003
02.11.2011 11:58

Само виж какъв червен картон даде снощи на Пилзен и не ме занимавай с глупости."Съдийско отборче" е точното определение на Барса.Да,добри са.Но защо трябва да бъдат толкова подкрепяни,не знам.А колкото до феновете на Юнайтед....да,аз съм такъв.Но не мисля,че някога са ви подкрепяли срещу нас.Мнението ми е изградено на базата на останалите ви мачове.Така че коментара ти е неуместен.Вместо да нападаш останалите фенове,можеш да се защитиш като се обосновеш или да замълчиш.Фактите говорят.Колкото до феновете на Челси и Реал...ами имат пълното право да реват хората,защото са прави.Например,Челси щяха да играят втори финал в ШЛ,ако не ви бяха подпряли съдиите,ако не помниш. *cards*

Levski123456
02.11.2011 11:57

аь

Pechenqgata
02.11.2011 11:33

Най симулативния отбор в историята, най съдийския отбор, а сега какво следва...?

Levski123456
02.11.2011 11:31

Хора вчера се получи супер мач, но при онзи фаул да имаше дуспа за нас,но червенят картон е малко нереален

NeadeL
02.11.2011 11:27

Отговорьт на този вьпрос го знае цял свят , защо изобщо питате ...

marioooooooo
02.11.2011 11:25

не барса би честно само при червения картон малко се пообърка но хубав мач се получи *smile*