Ето как Уулвс настигна Юнайтед, нова гавра на Сити (видео)

10:20
Ето как Уулвс настигна Юнайтед, нова гавра на Сити (видео)
Питате се какво е общото между Манчестър Юнайтед и Уулвс? Отговорът може да не се хареса на феновете, които симпатизират на двата клуба. "Червените дяволи" и "вълците" получиха по 3 гола за 2-3 минути от тима на Манчестър Сити. Първата наказателна акция на "гражданите" стана факт през уикенда в дербито на Манчестър, а вчера вечерта момчетата на Роберто Манчини са разписаха на 3 пъти между 37-мата и 40-тата минута в мача за Карлинг къп с Уулвс, завършил при резултат 5:2 за гостите, които печелят разгромно 2-ра поредна визита.

Видео от погрома на Ман Сити над Уулвс:



Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

marioooooooo
28.10.2011 09:53

Сити в вишата лига веше няма кои да ги бие като гледам ако продължават в същия дух скоро може и 5 кръга преди края да са и да шампиони поне според мене а да биеш Юнайтед в сшоя храм това е нещо велико

UnitedRules
27.10.2011 20:55

Така е. Времената се менят. И все пак бих ти посочил отбори, в които този фактор не излиза на преден план, а се залага на идеята за футбол, на красотата от играта, отбори, които пазят тези футболни ценности - Барселона, Порто, Байрен Мюнхен, Ливърпул, Манчестър Юнайтед, Дортмунд, Севиля, Валенсия, Милан, Наполи, Лион ...и още няколко, да не изброявам всички.

Сити и Юнайтед за това е едно от най-големите дербита. Като Юнайтед-Ливърпул, Барселона-Реал, Лацио-Рома, Милан-Интер и т.н. Няма значение колко зле се представят отборите поотделно, между тях винаги е здрава битка. А също това, което каза ти го подкрепям с двете си ръце - един отбор трябва да има ядро от юноши.. Или поне млади момчета, които са развили качествата си в дадения клуб.. Пак неща, които в Сити ги не виждам, а това създава впечетление за мързелива работа, несериозно отношение и просто един алчен глад за бърза популяризация и забогатяване.

Manower
27.10.2011 21:24

+1 На истината да отричам просто е смешно, напълно си прав! И аз бих се кефил, ако всичко се постига в клуба с упорите работа и налагане на млади и тук, там някоя звезда, но....всичко се прави за пари

UnitedRules
27.10.2011 20:38

Е да ама не сравнявай Реал със Сити. Нямат нищо общо. Все пак Реал е "кралят на Европа" и е признат за най-успешния футболен клуб на 20 век. Въпреки, че наистина политиката им в момена не се различва много от тази на Сити, трябва да ги уважаваме заради традицийте, които има този клуб.

Manower
27.10.2011 20:43

Аз ги уважавам, въпреки, че са дразнител. Просто политиката им я дадох за пример, да не мога да отрека, че са класа и особено с 9-те им ШЛ-та. Защото те доста собствени кадри са си ги изпускали, които в последствие са ставали звезди и сигурно са съжалявали след време. Просто в един отбор трябва да има едно ядро от юноши и покрай тях тук,там по някоя и друга звезда.

UnitedRules
27.10.2011 20:28

Защото нито един футболист от тези, които преминаха в Сити, не биха отишли там ако бяха получили от Юнайтед същите условия по договора. Убеден съм в това!

Manower
27.10.2011 20:39

Тука факторът са парите, вече футбола стана един голям бизнес и се загуби истинското чувство от играта, футболното! Малко отбори го имат това, но света в който живеем прави така, че парите са всичко! Само ще спомена, че на Сити има станах фен преди да ги купят арабите. Винаги съм ги наблюдавал във Манчестерските дербита и да ми правили впечатление как се хвърлят, дори да бяха по-зле от другите отбори в тези дербита никога не са се предавали и винаги е ставало дерби. Просто за мен самия исках да бъда фен на отбор по-различен от стандартните кандидати.

UnitedRules
27.10.2011 20:18

Аз пък не уважавам Сити. Отбор се прави с години търпение, много работа, страст и обич към играта. Не уважавам отбори направени след бърза и огрмна финансова инжекция. За мен това не е истински тим. Събрали са се едни от най-добрите футболисти в света, които НЕ ИГРАЯТ и не дават сърцето си за клуба, а за парите, които взимат играейки в него. Това е мое лично мнение и стоя твърдо зад него.

Пример давам и с Барселона. Адски много НЕ ГИ харесвам. Просто са ми антипатични. НО не мога да си изкривя душата и да кажа, че не ги уважавам. Напротив, колкото и да не ги харесвам, признавам ,че са отбор-гигант.

Manower
27.10.2011 20:33

Ами да, смисъл тази политика тип Реал Мадрид и на мене не ми харесва, но....

fena_man_utd
27.10.2011 19:56

Аз съм напълно безпристрастен и гледам винаги реално на нещата.Не си измислям събития за да компенсирам дадена загуба,а говоря нещата,които мисля и смятам за правилни.Щом си прочел коментара ми трябва да признаеш,че за нищо не съм си кривил душата и не съм казал нещо невярно.

Manower
27.10.2011 20:03

Може и да съм объркал някой потребител с теб, но няма значение. Не си мисли, че си мисля че в мача на Сити им беше лесно, напротив Юнайтед са един от най-опасните отбори и един от най-силните, а също е трудно срещу тях да се играе. Никога не ги подценявам и не си правя някакви супер надежди, че Сити може да е шампион. Даже не съм и казвал по сайта, че ще сме шампиони. Просто аз съм научен да уважавам противника, няма значение кой е той, дори и най-големия враг! *wink*

UnitedRules
27.10.2011 19:46

Да твърдим, че най-добрия отбор в Англия и може би в топ5 в света - Юнайтед, печели титлите си късметлийски е несериозно.

Да не изваждам подбрани моменти от игрите на Барселона, в които кратко и точно на едно място са концентрирани всички симулаций, неправди, и неправилни съдийски отсъждания в тяхна полза. А после ще коментираме как са станали шампиони? Искам да кажа на Мануер, че мнението му е абсолютно пристрастно. По същия начин, можем да направим преглед на игрите и на Байрен Мюнхен, Реал Мадрид, Милан, Интер, .. Манчестър Сити ( ъъъъ.. извинявам се, но едва ли може да се намери някъв видео материал за тях от последната им спечелена титла в Англия) ... а след това да коментираме как са спечелили титлите на страните си? Но за това футболът е по-интересен от тениса и дава на феновете много повече емоций. Заради възможноста от грешки, които в първенства като Английското, Испанското и Германското силно вярвам, че са плод на случайността и нищо друго.

UnitedRules
27.10.2011 20:21

Ами няма такъв отбор, на който не се е случвало да симулира, да му дават аванти и т.н. Това ти казвам и аз. И не може да кажеш за отбор, че е спечелил титлата с късмет. Независимо за кой отбор говорим. Този фактор винаги играе главна роля в футбола, но късметът е 90% упорита и здрава работа.

Manower
27.10.2011 20:11

Аз не съм казвал, че Юнайтед печелят титлите си късметлийско! Ти направи егати извода, че всички титли са си ги спечелили така. Казах, че имаха късмет миналия сезон, за да станат шампиони. Но и късмета е част от играта, не сравнявай Испания с АНглия! Барса е друга тема по въпроса, но да имат симулации, кой не прави? *smile*

Manower
27.10.2011 19:55

Ама виж сега за това написах, че лично аз така мисля. Кой не е пристрастен? Всеки си има мнение и виждане по въпроса, а това че някой не мисли като него не му дава правото да напада другия!

teenage_head
27.10.2011 19:30

Ман Юнайтед загуби у дома - "писателите" от уинър вдигат банкет *lol* Егати "безпристрастния" сайт...

fena_man_utd
27.10.2011 18:31

Човече, на 22год и още ми разправяш глупости.Еми то за да станеш шампион много ясно,че,някой трябва да загуби.Как ще стане иначе? То голямо мислене трябва да знаеш.Другото,което Юнайтед щом е станал шампион на Англия 11 подред пъти и то само във ВЛ говори предостатъчно дали са заслужавали или не.Ти не си човека,който ще определя и никой не ти иска мнението ти като не ти харесва нещо говори ясно,а не да ми обясняваш лични пристрастия.Изтъкни причини някакви,иначе да говориш без никакви доводи няма никакъв смисъл.Какво направиха Сити ми кажи до 89мин мача си беше абсолютно равностоен после Юнайтед допусна три гола за четири минути и голям праз.Сити смачка Юнайтед,подигра се със тях,показа им,че този мач е тяхен,но нищо повече.Нито взеха титлата,нито ще са и първи,защото за да си шампион трябва постояннство,а до момента Сити може и да го има,но е твърде рано да се каже със сигурност,защото още не сме видяли какво могат и какво не.Докато от Юнайтед всеки знае,че те винаги играят по-силно през втората половина на таблицата,защото точно и тогава става ''напечено'' и се вижда кой може и кой не.

Kireto1232
28.10.2011 02:03

Аре стига се обяснявал бе писна ми от тебе още те помня в темите на Ливърпул как се правиш на интересен били равностойни кои са били равностойни бе ти кой мач си гледал?? тя сити ако си бяха вкарали всички положения не 6 а 10 на 1 щяха да ви бият те Юнайтед имаха един удар към вратата той ми разправя тука до 89 мин равностоен мач свали си тия червени очила пич...

Manower
27.10.2011 19:52

Ти не си ли пристрастен?? Всчики коментари, които съм ти чел са адски пристратни, или поне само тези които аз лично съм видял(а може и да съм пропускал).Ами виж сега Сити имаха достатъчно положения и преди червения картон! Друг е въпроса, че ги пропиляха или защитата ви се справи с тях. Времето ще покаже дали Сити заслужават или не да са на върха. Разбирам злобата ти към тях, но аз не съм тръгнал тук да ти се заяждам, а водя един диалог. Това, че някога сте били 11 пъти подред шампиони не ви дава някакво право пред всички останали. Тази година ще е интересно, защото е непредвидимо кой ще е шампион, а може да има и изненада все пак доста отбора се борят за титлата. Като губиш с такъв резултат и си фен на този отбор след това ще трябва да свикваш отрицателните коментари, които се изписват по всички медии *smile* Все пак Юнайтед да пада и то с голям резултат не се среща често, тъйче това е нормално.

Manower
27.10.2011 18:12

Просто много силен период на Сити!! А и по-важното е настроениете по време на мача и, че се забавляват!! Коментарите са излишни, отбора го показва с играта си като радва очите на феновете!!

fena_man_utd
27.10.2011 18:07

Еми нарстават една част са и журналистите.Това не са фенове.Фен се нарича човек,който е с отбора в добро и лошо (както трябва да е по принцип и в живота) и независимо от резултатите,които постига,но да ми изкарват Сити,че били направили нещо кой знае какво са пълни глупости.Сити освен,че би и взе три точки абсолютно нищо друго не направи.Да,биха Юнайтед с голям резултат,но как го постигнаха всички знаем много добре.Сити след 3-4 мача ще са намястото където са били предният,та дори и още по-предният сезон,а то е точно зад Юнайтед.

Manower
27.10.2011 18:15

Вие как станахте шампиони миналата година?? Благодарение, че Челси се оакаха и загубиха преднината си и да в прекия двубой ги надиграхте, но не заслужавахте лично да сте шампиони за тази игра, която показахте. В мача срещу Сити се видя каква ви е "защитата" и досега нямаше такъв силен отбор да ви накаже грешките. Не казвай на черното бяло, че нищо не били направили, защото такива резултати в такива дербита не стават всяка година, а може в близките 20 години да няма такъв резултат пак в Манчестерсктоо дерби!

UnitedRules
27.10.2011 17:59

Визирам домакинските мачове на Юнайтед. Първата статистика я каза коментатора по Диема+ по време на мача, за признавам, че тогава я научих и не съм си правил труда да я проверявам. Но това, в което те уверявам е, че последните 37 години, Сити имат само една победа срещу Юнайтед на "Олд Трафорд" , прави си сметките, колко сме ги мачкали и ще ги мачкаме. Но това го знае всяко хлапе, едва ли е нужно от подобни цифри. Хваща ме яд направо, толкова много десетилетия Юнайтед доминира, а сега от един мач, изкараха Сити едва ли не двойно по-голям от МЮ. Да не коментирам, че вече повечето техни фенове (станали такива след мача в Неделя) нарастват с всеки изминал ден..

fena_man_utd
27.10.2011 17:49

Абе Уинър не ви ли писмна цяла седмица с Юнайтед да се занимавате.Егати и сайта ''безпристрастен'' сте.Когато Юнайтед разбие,някой отбор било то Челси,Арсенал или Тотнъм нищо не казвате,но стане ли дума за Юнайтед трябва задължително да се изтъкнат такива ''общи'' неща между клубовете.За пореден път се убеждавам,че в България освен злоба и ненавист към ближния друго не съществува.Жалко!

bigred81
27.10.2011 15:26

що не кажете какво е общото между Уулвс и Ман Сити-когато Юнайтед пе4елеха титла след титла във ВЛ и спе4елиха Шампионската лига Уулвс и Ман Сити се бореха да се изк4ат в по горна дивизия ,сега тука ми ги напрайхте ве4е шампиони.

UnitedRules
27.10.2011 14:19

По-добре да изгубим един мач с разгромен резултат, от колкото в 25 поредни, да имаме само едно равенство и нито една победа! *smile*

Много силен период за Сити, впечетляват много. Но ЕДИНСТВЕНО и САМО когато спечелят първенството на Англия, бихме могли да ги наречем по-добри от Юнайтед.

bianconer85
27.10.2011 15:46

Пак питам, къде ги виждате тези поредици от мачове. Вчера един разправяше, че Сити нямали победа срещу Юнайтед от 1987, тоя пък сега 25 мача бълнува. Ясно ми е, че повечето фенове на Юнайтед са фенове след финала в Москва срещу Челси, но това не ви дава право да си измислята разни статистики. Не само, че няма такава поредица, а дори през сезон 2007 - 2008 Сити направиха дубъл срещу Юнайтед в Премиършип.

RageBg
27.10.2011 12:39

Каква гавра какви пет лева, 30 години ги таковахме тия смешници и сега от един мач станаха шампиони.
Смешници.

extol
27.10.2011 12:36

Просто невероятен Адам Джонсън! Винаги съм го харесвал изключително много и съм вярвал, че е топ играч, който има своето място сред титулярите на Сити. Пффф, не мога да се наситя на паса към Насри през центъра *confused*
Супер се представи и младокът Скапуци, който досега не бях чувал, добро движение без топка и отлична техника и контрол.
Много бъдеще има, много. *smile*