При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни,
които им споделяме за осъществяване целите
на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите
условия
на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на
Вашето
съгласие.
Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и
промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни
– Партньори на Спортал.
За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за
наши или на трети страни, наши партньори, инициативи,
промоции, игри, оферти и други.
За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
24.10.2011 09:38
Според мен също няма засада - нито при първия пас, нито при отклоняването(1-вият играч на Виляреал, който прави шпагат покрива засадата). *thinking*
20.10.2011 23:26
Много спорно положение*blush**blush**blush*
20.10.2011 22:59
при паса на сабалета и четиримата играчи на сити в наказателното поле са зад топката, а при отиграването на силва с пета можете да си използвате за ориентир линията на малкото наказателно поле и да видите, че отново всички са зад топката !
20.10.2011 02:22
Никаква засада при тоя гол няма.. Всеки наясно с правилата и дори само да е добър теоретик, би видял, че гола си е редовен. Излишни са споровете..
19.10.2011 21:48
Жалко , че сте слепци и не разбирате добре футболните правила ,, засада няма никъде . При центрирането всички играчи са зад линията на топката и при отклоняването с пета другите двама също са зад линията на топката . Не знам къде човек който разбира от футбол би видял засада тук . Найстина всичко стана бързо , но рефера отсъди съсвем правилно ! *referee*
20.10.2011 01:42
Много правилно!
19.10.2011 20:37
Tъли ли сте ? Пак казвам засада няма! Силва Агуеро и Джеко бяха в пасивна засада при подаването на Милнър към Сабалета. Но когато Сабалета подаде в наказателното поле тогава никои не беше в засада! Причината е че се гледа къде е топката а не защитата на Виляреал.
19.10.2011 20:39
бате мн тъп народ сме *sick* и да им обясняваш те пак своето си зная,просто няма смисъл
19.10.2011 19:38
Точно заради този дето прескача топката при центрирането можеби трябва да се свири засада защото точно той е в така наречената пасивна засада + още двама трима но всичко зависи от съдията как ще прецени до колко влияе на играта
19.10.2011 20:23
Този първия, който прескача топката е в пасивна засада, но ВЛИЯЕ на играта по начин, който обърква вратаря. На стоп-кадър се вижда, че страничният рефер е изостанал с метър-два и може би заради това не е видял съществуващата засада. Предпочитам Сити пред Виляреал, но с тази игра в Испания ще им е адски трудно.
19.10.2011 19:32
Изобщо не съм сигурен , ч еимаше засада , а дори съм по-склонен да мисля , че такава няма , а сити си надигра тотално Виляреал , така че напълно заслужена победа !
19.10.2011 19:14
Кучките печелат парвите три точки в ШЛ даже със съдийска грешка през 2011.... ШАМПИОНИ НА АНГЛИЯ ЩЕ СТАВАТ *lol**lol**lol**lol*
19.10.2011 18:51
Много е спорно на кантар и съдията съм убеден че не е видял със сигурност положението перфектно. При 10 подобни случая ще се вдигне засада то при забавен кадър се заглеждаш та какво остава при това бързо разиграване .Кофти е че в последната минута и отбора получил гол му се ебава майката. Представям си да се случи на ЦСКА-ЛЕВСКИ в 92 минута
19.10.2011 18:12
manunited666 няма значение каде е тоя кадето подава гледа се линията на топката той може и с шпагат да я подаде и да е зад човека на който я подава но ако топката е пред този към който е насочена няма засада *wink*
19.10.2011 18:16
Точно това казвам и аз , не е нужно да повтаряш.
19.10.2011 18:10
каде я виждате тази засада немога да разбера в ситуацията защитниците няма никакво значение каде се намират защото топката в момента на паса е пред тези 3ма към които се подава така че когато са зад топката неможе да се говори за засада
19.10.2011 17:51
ще е хубаво като си спортен журналист да знаеш актуалните правила и разпоредби! Щом топката е в него и няма индикации да играе с нея(докато се намира в положение на засада) НЯМА ЗАСАДА! Гола си е напълно редовен и е жалко, че е сложено такова комплексарско заглавие!
19.10.2011 18:03
Твоят коментар също не е правилния отговор и ти грешиш.Обяснил съм защо няма засада.
19.10.2011 17:51
13 сек стоп-кадър,повече няма да говорим .ТРИМА
19.10.2011 17:47
хахахахаааааааааааааааа няма по-голяма засада хахахааааааааааааа.ЕЙ тия дрешници преди мен мога да споря с тях до сутринтааааааааааа.никога никога никога повече НЕ трябва да гледате футбол,15 годишни пъпчиви дечурлига,че и пишат хахахаааа.едно стоп-кадърче сами си направете при паса иииииии МИ ТО ПОІЯВНО НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ.аре някой ко иска да спорим аааааааааааааа
20.10.2011 17:31
Само,че когато при първия пас(към тоя дето после подава към тримцата) умнико, според тебе тия тримата тогава като са в ЗАСАДА ,не влиаят на играта по никакъв начин тай ли ще ми кажеш. И АРЕ ДА УСПОКОИТЕ ТОНА СЯ
19.10.2011 18:27
поредния идиот ! Според този ъгъл в 13 сек изглежда засада ТАПАКО ! НЕ СЕ ГЛЕДА ТВОЯ ИЗМИСЛЕН ЪГЪЛ СЕЩАШ ЛИ СЕ ? след 45 секунда мн добре се вижда че в нито 1 положение няма никаква засада ! И МОЛЯ ХОРАТА КОИТО ГРАМ НЕ РАЗБИРАТ ОТ ФУТБОЛ ДА НЕ СЕ ПРАВЯТ НА РАЗБИРАЧИ.ПИТАЙТЕ ИЛИ ЧЕТЕТЕ НЕ Е СРАМНО !!!
19.10.2011 18:02
Смотан , вземи научи правилата.Нека обясня защо няма засада.Човека дет дава паса тои е пред онези тримата играчи.Тоест тези въпросните трима дето викате , че са в засада , не са просто защото те се намират зад линията на топката.Това е просто едно елементарно правило.Линията на засадата в случая се определя от мястото на топката а в този случай тримата играчи не са в засада.Най-добре ти спирай да гледаш футбол.
19.10.2011 17:28
Няма абсолютни никаква засада.
19.10.2011 17:25
Абе Уинър каква засада какви пет лева?! Моля не говорете глупости! При подаването в малкото наказателно играчите, които играят с топката не са в засада! Има един заблудителен момент, защото преди решителния пас има още едно разиграване и още едно подаване, при което играчите са в засада, но те не влиаят на играта и са далеч от топката. *smile*
19.10.2011 17:22
Яд ви е ама Ман Сити си биха, а и заслужаваха да ги вземат трите точки! Обаче Наполи ми правят много добро впечатление, добър отбор са и могат да бият всеки! Байерн се измъкна вчера.
19.10.2011 16:30
Никаква засада !
19.10.2011 15:57
Само незнам къде видяхте засада ...
19.10.2011 15:55
Не може да се говори за засада тука *confused*
19.10.2011 15:29
няма засада
19.10.2011 15:27
Перфектни съдии!!!
19.10.2011 15:27
Първо: НЯМА засада и второ:това е първия такъв спорен гол на Сити от не знам колко време,докато някои други отбори като Барса,Юнайтед и др. през 2-3 мача имат спорни голове...Така че..
19.10.2011 17:19
защо намесвате все БАРСА. Толкова ли завиждате ? Защо си затваряте за отменените им голове каде са отсъдени засади а всъщност няма ?Защо като има някое нарушение веднага футболистите не започват да ръкомаха,освен ако не е имало изключително грубо нарушение ? Зашо си затваряте очите като играят мн грубо срещу тях?
19.10.2011 15:14
Абе вижте на кого първо подава Милнър. Сабалета не е в засада! А Силва, Агуеро и Джеко са в пасивна засада. Сабалета овладява топката и вече е зад защитата на Виляреал. Тогава и на които да подаде няма да има засада. Уинър може би са имали в предвид че някои от играчите в пасивна засада влияят на играта.
19.10.2011 15:02
като гледам 50 процента които са казали че има засада са хлапаци,а другите 50 процента са някжи бавноразвиващи.Единия пише виж 0:11,другия 0:17 а то след 45 сек се вижда както трябва.
19.10.2011 14:57
4-ма*
19.10.2011 14:41
нямам думи ! както се казва гледам и не вярвам на ушите си 3 играчи на богаташчетата са в не очевадна а незнам просто как да я опиша тая засада . страничния е под сяква критика ! без коментар
19.10.2011 14:33
ЗАСАДА НЯМА !!!! Толкова ли сте слепи!?
19.10.2011 14:10
няма засада според мен
19.10.2011 13:59
ОМФГ 0:47 се вижда прекрасно.....агуеро който е в пасивна засада а вкарва гола?...това ли ви е разбирането за пасивна засада и не влияние на играта???
19.10.2011 13:59
никой не разбира от футбол до колко виждам *lol**lol**lol**lol**lol**lol*
19.10.2011 13:55
хора я се гръмнете е ! никъква засада дори след прескачането и нз си каде . МОЛЯ ХОРА КОИТО НЕ РАЗБИРАТ ОТ ФУТБОЛ ДА НЕ СИ ДАВАТ МНЕНИЕТО !!!
19.10.2011 13:55
1000% засада на Д.Силва.....а точно той привлича 2 защитника и се опитва да отклони топката
19.10.2011 13:40
никаква засада
19.10.2011 13:56
След докосването на Агуеро е засадата защото онзи който я добави беше в засада поне аз така го видях.
19.10.2011 13:34
абе хора вие добре ли сте ? мн ясно се вижда 0:47 Мълнър дава пас на Сабелата точно тогава НЯМА ЗАСАДА !
19.10.2011 13:29
Спорно,но мисля ,че няма засада.
19.10.2011 13:27
Първият път, когато го гледах, ми се стори, че няма засада. После си го пуснах пак и смятам, че тримата играчи,въпреки че не играят, оказват голямо влияние...
19.10.2011 13:22
Чиста засада!Ако някой иска да каже ,че този който прескача топката не може да влияе на играта . . . да вземе да се гръмне!!!
19.10.2011 13:21
до коменатр 22: голяма глупост е да се премахне пасивната засада. В такъв случай Агуеро е в засада още на 0:05 от видеото
19.10.2011 13:06
0:48 ясно се вижда няма Засада !*beer**ball* Кун Агуеро е Златен
19.10.2011 12:57
Уннър нямам думи !! къде видяхте засада ?*confused**devil*
19.10.2011 12:41
Засада няма но това не променя факта че сити няма да се класират на осминафинал
19.10.2011 12:34
не е в засада ...
19.10.2011 12:32
Половината отбор на Сити са зад защитата обаче явно на съдиите им е било забранено да свирят каквото и да било...това си е чиста подигравка!
Не е задължително да играе с топката , за да се свири засада! Факторът , които се гледа е влияе ли на играта или не!
Когато играч пред защитата пречи на вратаря и съотборник, който не е в засада отбележи голът би трябвало да не се зачете.
Ето защо тъпата и идиотска пасивна засада трябва да бъде премахната от футбола. За мен не трябва да има пасивна засада, защото няма как да си на терена и да не влияеш на играта. Треньорът затова ли те е пуснал? Да не влияеш на играта? Зашитниците те гонят, стремят се да те покрият, не знаят дали страничния ще вдигне или не. Винаги влияеш щом си на терена.
Затова ако си зад защитата - засада! Ако ще топката да е в единият край на терена, а ти в другия. Щом си на терена ти влияеш на играта - влияеш на намеренията на играчите, на тяхното разположение, пряко или косвено. Най-малкото защитника не е на линията на засадата, за да знае кой е в пасивна засада, кой не е в засада и т.н. Футболистът в пасивна засада ангажира вниманието на защитата следователно той влияе! Щом си на терена ти влияеш на играта. Щом си на терена защитник трябва да те пази, друг да го подсигурява, да те следят в засада ли си, не си ли. Ами ти влияеш на играта, на поведението на противниците. Самото ти присъствие влияе на играта. Така, че винаги щом има нападател в засада трябва да се свири!
Стига с тези измишльотини в футбола - пасивна засада, златен гол, сребърен гол, тиквен гол и т.н. и някои други, като изпълнение на тъч с крак и уголемяване на вратите, които слава богу не са влизали в сила...засега...
19.10.2011 12:53
Напълно съм съгласен с теб. Вижте 0:11 . На този кадър най-добре се вижда всичко *wink*
19.10.2011 11:59
Това си е едно от най-бруталните експлоатирания на правилата за засадата от страна на Ман.Сити... Браво....Показва, че са добре тактически....Виляреалците, много ми е тъпо за тях, но самите те се объркаха, кой вдига ръка за засада, друг е сигурен, че има засада и от 6 човека само трима играят и така си го набутаха сами....кофти..
19.10.2011 11:47
каквото и да правите*, извинявам се за грешката си.
19.10.2011 11:42
Явно не само авторът на статията няма ясна представа какво е засада, ами и немалко от коментиращите... Кви 4-метрови засади, кви 5 лева... Абсолютно никаква засада...
19.10.2011 11:22
Никаква засада! Научете правилата! При паса към този който центрира няма никаква засада. После Силва е зад линията на топката не пред нея и пак няма засада това се отнася и за 3тия пас!
19.10.2011 11:16
По-скоро играча, който я чуква към Агуеро беше в засада 5 секунди преди да бъде подадена топката, след което се връща назад, топката се подава към него - НЯМА ЗАСАДА, моля, редакторите на ''Уинър.бг'', НАУЧЕТЕ ПРАВИЛНИКА И ТОГАВА ПИШЕТЕ ГЛУПОСТИ!
19.10.2011 12:02
+1
19.10.2011 11:54
То не стига, че малко хора знаят какво е засада, ами и педерас*ите съдии и те по някой път не знаят какво свирят и ЩО Е ТО-ЗАСАДА!
19.10.2011 11:46
С какво влияе на играта?Топката се подава по фланга от един играч на друг, този, който чуква топката към Агуеро изобщо тогава не влияе на играта по какъвто и да е начин, и чак когато той вече не е в засада му подават топката.Къде по-точно е засадата?Научете малко за кое се свири засада и за кое не, и тогава започнете да коментирате.Това, че за вас футбола е просто топка, врата, играчи не означава, че правилата са такива каквито на вас ви се иска да са.Тук засада НЯМА, и да ревете, и да пискате, какво и да правите - ЗАСАДА НЯМА!!!
19.10.2011 11:28
Къде са ти очилата бе, приятелю? В момента на паса НИКОЙ от играчите на сити (дори и човекът, който чуква топката) не са пред линията на паса.... засада НЯМА!!!!
19.10.2011 11:23
А този който чуква топката към Агуеро е в засада и влияе на играта следователно трябва да се отсъди засада... явно ти не си много запознат с тълкуването на правилника...
19.10.2011 11:13
Нямаше никаква засада, по каква логика да се свири тук засада?Искаш да кажеш, че щом е бил в положения на засада преди 5 секунди то трябва и цял мач щом топката се подаде към него да се свири засадата, така ли?Агуеро се връща назад, зад линията на топката е - засада НЯМА!
19.10.2011 10:46
Агуеро си е в пасивна засада но ми се струва че защитника докосва топката може за това да не свири засада
19.10.2011 10:43
авторът на статията незнам дали е фен на Юнайтед, но явно не е на ясно с правилата, защото когато играч подаде топката назад няма засада, а в случая става точно това. При първи пас имаше съмнение за засада, но след повторението се убедих, че такава няма. Другия вариант е да са написали такова заглавие, за да привлекат внимание...
19.10.2011 10:42
Аз пък мисля,че в това положение трябва да има отсъдена засада *smile* !*whistle**whistle*
19.10.2011 10:34
Явно авторът на статията е фен на Юнайтед.Доста слаб коментар.Абсолютно редовен гол и отлична работа на страничния съдия!Да отговоря и за пасивната засада-КОЙТО МОЖЕ НЕКА Я ИЗПОЛЗВА!!!*referee*
19.10.2011 10:33
Няма засада бе!!! малумни ли сте! От Ман Юнайтед съм но няма са какво да с кривим душата! *wink*
19.10.2011 10:32
Няма никаква засада, а до първия коментар, май го е страх а? Че Ситито ще ви Е*е здраво!
19.10.2011 10:29
никаква засада още веднъж погледнах*thumb_up*
19.10.2011 10:28
Лично аз видях със очите си че няма никаква засада.Фен съм на Юнайтед но тука Сити заслужено биха и мога да кажа че няма никаква засада!
19.10.2011 10:15
АХАХАХАХХАххахааххах това е доказателство, че такива отбори като този не трябва да продължават напред! Дано БАЙЕРН И НАПОЛИ ВИ НА*БАТ *smile* (то със сигурност така и ще стане) *smile* най-много 3то място да видят сити в групата *lol*