Кой е по-добър: Бербатов или Ибрахимович?

17:51
Кой е по-добър: Бербатов или Ибрахимович?
Димитър Бербатов и Златан Ибрахимович имат много общо помежду си. Те са родени в една и съща година, те са най-скъпите футболисти на своите страни и играят в два от най-големите отбори в света. Световната футболна асоциация ги определя като технични играчи, притежаващи точен удар и много добро движение по терена, както и умение за импровизация във всеки момент. Дискусията на ФИФА е по повод предстоящия сблъсък между шампионите на Италия и Англия Интер и Манчестър Юнайтед в осминафиналната фаза на Шампионската лига.

Приликите в играта между Бербо и Ибра са неоспорими, но кой според вас все пак е по-добрият футболист?

Димитър Бербатов развива своите умения с българския шампион ЦСКА, след което прекарва много успешен период в Леверкузен, където премина през 2001-а година. Следващата спирка на талантливия благоевградчанин се оказа английската столица Лондон и стадион "Уайт Харт Лейн". В Тотнъм Бербатов показа изключителна зрялост в играта си, за да дойде лятото на 2008-а година и капитанът на националния отбор на България да се превърне в най-скъпата покупка в кариерата на сър Алекс Фъргюсън. Бербатов се изравни с легендата на родния футбол Христо Стоичков и вече има пет приза за най-добър футболист на България за годината. Нападателят на Манчестър Юнайтед също така може да се чувства горд с отбелязаните си 41 гола в 70 срещи за националния ни отбор.

Златан Ибрахимович има реализирани 20 гола за националния тим на Швеция, но на клубно ниво той е далеч по-продуктивен. Като футболист на Малмьо, Аякс и Ювентус, шведът винаги е бил сред основните играчи за своя тим и блести с нестандартните си и много технични отигравания. След като премина в италианския шампион Интер Ибрахимович се превърна в суперзвезда на европейския футбол и дори спечели приза Футболист на Серия "А" за 2008-а година.

Вие определете кой е по-добър футболист: Димитър Бербатов или Златан Ибрахимович?
Можете да дадете своето мнение в сайта на ФИФА ТУК.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

vandersa6o
26.04.2009 14:50

Бербатов си е на 14 място най добър нападател но ибра о роналдо които са на едно място и двамата премазхождат бебрбо по игрна но бербо си е мн добър все пак

aliz
23.02.2009 00:07

Бербатов за мен е един от най-противните играчи в световен мащаб. Може да е българин, мойе да е всичко, но това не може да ме накара да го аресвам по никакав повод! Златан за мен винаги е бил номер 1 и ще остане така

maci5
20.02.2009 13:55

Искаш ли на бас кои ще вкара повече голове Ибрахимович или Бербатов

ludotopse
20.02.2009 13:08

Уверен съм в това,което говоря,а то е истина,иначе не бих продължил този спор с вас.От друга страна пък,мъдрия трябва да остави глупавия да прави каквото ще ,щом не може да го убеди в грешката му.....Мисля да постъпя мъдро...

maci5
20.02.2009 12:55

Ибрахимович е най е добрия футболист после е пато и тогава е бербатов

Pavel_BG
20.02.2009 04:38

"аз никой ? мухахахахаххаааа....много си вярвате младежи...поне ме развеселявате с тъпотията си"
Ти какво, за Господ ли се имаш? Май ти си тоя, който си е повярвал!

ludotopse
19.02.2009 21:16

аз никой ? мухахахахаххаааа....много си вярвате младежи...поне ме развеселявате с тъпотията си

maci4
19.02.2009 19:40

А иначе пожелавам успех на бербо

maci4
19.02.2009 19:14

Ибрахимович притежава невероятна техника има по силен удар и играе по добре с глава ако някои ми спори да ми пише на мастер_п891

maci3
19.02.2009 18:35

Ибрахимович има невероятни бутони Наик

maci3
19.02.2009 18:27

ибрахимович е малко по добър извинявам се пред българите

MeToDueB
19.02.2009 14:45

се тая ти дали ще повярваш бе .. ти си господин никой, нали знаеш ?

Pavel_BG
19.02.2009 01:58

"На Тевес не му е мястото на пейката, защото е с класи над Бербатов и е къде-къде по-работоспособен", "Бербатов - приличен нападател" - явно ти си по-голям експерт дори от Фъргюсън!!! Не знам дали осъзнаваш какво са 30 милиона паунда, но Фъргюсън със сигурност знае по-добре от теб и едва ли би направил най-скъпия трансфер в кариерата си за "приличен нападател"!!!
"Пък няма да ти споневам ,че евентуално съм правист,а това е антипод на олигофрен" - жалко за пропиляните години в учене на право, защото не си усвоил и най-елементарни логически закони!!!
1. Щом казваш "няма да ти споневам" (ако "споневам" означава "споменавам"), това означава, че (в този случай) не трябва да споменаваш, че "евентуално си правист", но ти го правиш, с което си противоречиш!!!
2. В кой речник прочете, че правист е антипод на олигофрен (в този случай по-скоро двете думи взаимно се допълват - правист-олигофрен)??? Въобще прочете ли някъде какво означава думата "антипод" или просто се опитваш да се правиш на интелигентен, като използваш думички, чието значение дори ти самият не знаеш???
"Съжалявам, че ти разбивам надеждите", но от теб правист няма да стане!!!

ludotopse
18.02.2009 23:58

Не съм от тия.Съжалявам,че ти разбих надеждите

sotirikon
18.02.2009 23:30

Правист? Навремето много милиционери завършаха право и пак си оставха олигофрени.
*wink*

ludotopse
18.02.2009 22:10

бухал...олигофрен можеш да наричаш себе си.На Тевес не му е мястото на пейката,защото е с класи над Бербатов и е къде-къде по-работоспособен.Сега като се махне ,ще си осъзнаят грешката,че не е трябвало да е резерва на единствения приличен нападател,който можеха да купят лятото....Пък няма да ти споневам ,че евентуално съм правист,а това е антипод на олигофрен.....Бягай да пасеш и да учиш футбола

Pavel_BG
18.02.2009 20:19

"Бербатов провалял кариерата на Тевез" - това е едно от най-малоумните изказвания, които съм чувал напоследък!!! Този ludotopse не знам дали е българин въобще, щом говори така, ама със сигурност е олигофрен, за да прави такива изказвания!!!

MeToDueB
18.02.2009 13:39

абе ние сме прост, тъп, овчи народ и никога не ценим нащо. Винаги си мислиме, че нащо не е на нивото на останалите. Защом е в тоя отбор, защом вкарва толкова голове и прави толкова асистенции и е неизменен титуляр за отбора си, значи Бербатов е от ранга на Меси и от на най-добрите в Света. Манталитета на народа ни няма да се промени за съжаление .. ще си плюеме успелите и това си е ... Скоро четох за Стоичков, че е най-добрия на Балканите (и си е така) обаче коментарите на хейтърчетата бяха негативни .. толкова са гледали те големия играч Стоичков, че да ми се правят на интересни .. не най-добрия на Балканите, а един от най-добрите в Света е.

Същото е и с Бербатов .. не го оценяваме и само храниме .. тва онова. Все тая. Важното е, че думите са едно ГОЛЯМО НИЩО и едва ли ще навредят на Бербатов, той таланта си го има, не може да му го вземете със злоба *wink* Парите си ги изкарва честно и заслужено.

А мразете го и него. Мразете и Роналдо, защото е светлинни години пред вас и Стоичков мразете и всички ги мразете, но запомнете, че думите на някакви бг хейтърчета са ЕДНО ГОЛЯМО НИЩО, пред оценките, които Света дава на тези футболисти.

ludotopse
18.02.2009 13:00

тоя пък как се изцепи - Бербатов като Меси..страшни футболни деятели и анализатори *lol* *lol* *lol* кво да се обяснявам - само си хабя нервите...дръжте си меродваното мнение ,след време ще видим кой ще се смее последен...пък Юнайтед ,че са машини -така е ,ама чак по-класни от БАРСА - не.....Реал ,Милан ,Челси ,с по-добри треньори могат да постигат успехите им...пък тоз Дърватов как проваля кариерата на Тевез....и не съм злобар ,както се изрази някой - просто много се възвеличава 1 играч,поради причината ,че няма кой друг в момента - М.Петров и Божинов са контузени ,а те са другите 2 звезди....затова казвам ,че е медийна звезда

valtaxi
18.02.2009 08:11

Нашият Бербатов е магьосник с топката като Меси,къде го слагате тоя Ибрахимович,ще видите след мача кой е по голям. *joking*

barcata_
18.02.2009 06:14

ми като българи трябва да кажен Бербаров но според мен колкото и да ги боли феновете на Бербо,Златан е много по надарен като футболист
по висок по бърз и много силен в атака се пак е играл Аякс,Ювентус,и сега Интер,не по малко отбори от Ман Юн където се подвизава нашия сънародник но нека да видим мачовете мисля че нито Интер нито Ман Юн зависят от 1 играч случая Златан и Бербо те са важни за отборите си но не са незаменими аз не симпатизирам нито на единия нито на другия
дано стане добър мач според мен 2-1 не лош резултат за дяволите но Мауриньо си го знаем голям кумир *wink*

lubo_krika
18.02.2009 02:49

Мисля,че тази тема е безмислена.Колкото и да спорите, отговорът ще го разберем след края на мача.Аз лично се надявам Бербатов да затвори устата на критиците си,защото колкото и феноменално да мисли и да играе на терена,все се намира кой да го оплюе.Но така е,ние българите никога не сме се подкрепяли и затова ще сме все на дъното и за футбола и за всичко.

fRSkn
18.02.2009 02:28

Доказвам ти МЕТОДИЕВ ... повече пари струва!! вкарва значително по малко голове !! за асистенции незнам !! по малко техничен е от Златан... този човек има много по голямо въображение и вкарва доста по атрактивни голове даже и от манекенчето !!
*devil*

MeToDueB
18.02.2009 01:07

кажи ми само как ще го докажеш ??? Отбора ли му е по-слаб. По-малко пари ли струва. По-малко голове ли вкарва. По-малко асистенции ли прави ??? Или е по-малко техничен. Докажи .. де

MeToDueB
18.02.2009 00:50

ludotopse аз гледам футбол постоянно и играя и живея заради тази игра .. Аз съм от Барселона най-вече и бих определил тях, като най-добрия отбор в Света, редом до Манчестър Ю, но имам едно наум, че испанската лиг е по-слаба от английската и за това не мога да кажа твърдо, че Барселона е най-добрия, въпреки че ми е по-насърце.

Манчестър със спечелването на ШЛ, на Английската Висша лига и на Световната купа доказаха, че няма кой да ги мине, а и в Англия в момента са на първо място. Ще видиме, само времето ще покаже какво ще направят тая година, но съм сигурен, че няма да е малко *wink* ти не си Кирчо, а Глупчо .. Злобата край няма ... злобей, злобей .. няма значение. Твойто мнение нито ще го чуе Бербатов, нито и да го "чуе" ще му пука.

berboy
18.02.2009 00:23

които е против бербатов да са гръмни .. ест 4е бербатов е по добрия ... *stop*

cesekarchetooo
17.02.2009 23:44

ludotopse , ти няк'ъв гадател ли си, к'во? Откъде знаеш къде ше иде Берба? На кафе гледаш ли - мо'е ти ползвам услугите... Иначе съм съгласен с KILLna7 /не бих се изразил толкова грубо.../ че като българи требе да си защитаваме българското - ако ние не се подкрепяме, кой ще ни подкрепи?! Така че покажете, че сте българи... за мен, дори погледнато реално, Берба е по-добрия - има страхотен стил и много ум в неговата игра. Всички говорите за нюха на Ибра - ами Бербатов има дори по-добър усет към топката и нюх към гола. И какво като физиката на Ибра е впечатляваща?! Не става само с ядене - трябва и акъ-ъ-ъл...

ludotopse
17.02.2009 23:32

абе Кирчовци ,начело с MeToDueB....Вие повечето май не гледате футбол или мн рядко ,щом се изцепвате колко важни гола имал,каква страшна кариера развил и че Юнайтед били най-добрия отбор в света...лелеее....че и после аз не съм гледал достатъчно - напротив -гледал ,гледам и ще гледам и знам май доста повече интересни факти и резултати от тия разбирачи...охх...супер мн рабзирате - хвалете го...после да не съжалявате и църкате що е пейка и що след време ще слезе до средни отборчета като Тотнъм и Леверкузен

jorosem
17.02.2009 22:48

Димитър Бербатов е много по класен и интелигентен футболист от Ибрахимович,който мисли по различен начин ще разбере, че греши след двубойте между Ман и Интер.

berbo932
17.02.2009 22:41

Много ясно че Бербатов този ебати смешника

KILLna7
17.02.2009 22:00

Абе ти кьорав ли си то си пише 41 гола в 70 мача освен това .Да той не евкарвал и не е подавал в националния.Не се е старал.Що за глупаво изказване.Той и затова и в манчестър чака на готово щом има 7 асистенции.Но по-добре да не споря зза такива безмислени коментари.Ако си българин ще дадеш гласа си за Бербатов,ако не си си ходи в турция да те режат.

KILLna7
17.02.2009 21:55

Честно казано и двамата са може би еднакво добри но винаги ще ааж Бербатов защото е българин.А който е дал гласа си за Ибрахимович е един тъп скапан смотан и резан турчин и да си ходи в турция при Хакан Шукур.И двамата ми харесват как играят от интер съм левскар съм но БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО.И се гордейте с Бербатов да не се наложи да се кефите на дербита между минъор бобов дол и берое.

street_breaker
17.02.2009 21:54

Да бе.... ако беше алчен... нямаше да каже "Тази награда се превърна в една голяма реклама. Всичко зависи от това, колко е популярен футболистът, който ще я получи. За мен е по-важно отборът ми да печели, а не индивидуалните отличия".... така че.... направи си сам сметката ... *wink* а Бербатов.... е такав амсалак... че чака само на готово. Нищо до сега не е направил за националния ни отбор. Надявам се това да се промени.... но уви до сега не е...

Shev4enko_
17.02.2009 21:53

Бербатката ме прави горд, че Българин играе в един от най-добрите отбори в света, но за мен Златан си е Ибрахимович *wink*

binoben
17.02.2009 21:44

тва воб6те няма ко да се спори ибра си е мн по класен игра4 *party*

sexymama
17.02.2009 21:06

и двамата са невероятни,но все пак ИБРА е от ИНТЕР, така 4е.......... ИБРАХИМОВИЧ FORZZA INTER

maliby
17.02.2009 21:03

а ето бях забравил и за това .... Кладио Раниери "Той напусна Юве не заради скандала с черното тото, а заради пари. Много пари. Ибрахимович е просто един алчен нещастник", каза Раниери, пред "Кориере дело спорт" ... зашщо митко от 5 избора на отбор тои избра този които мо дава най-малко пари , но играе най-красивия футбол в света в момента *wonder* *stop*

frauenarzt_46
17.02.2009 21:01

ооооооооо не, момчета много грешите ако си мислите че Ибра е по-добър от Бербата,Бербатов не отстъпва на никой футболист по нищо,бих казал че Митко е един от наи-добрите играчи в сегашно време и идол на много млади и подрастващи младежи!! *wink*

DKS
17.02.2009 20:59

mitkodan4ev аз колкото мачове съм изгледал на Бербатов.. ти толкова пъти не си бил да пикаеш..Златан Ибрахимович е съвсем друга класа играч в сравнение с Бербатов..Неказвам, че Митко не е играч, а казвам, че Ибракадабра е 100 пъти по силен играч..

street_breaker
17.02.2009 20:53

Никой футболист освен Меси не би се опрял на Златан Ибрахимович.... 2та най-добри футболисти в нашо време !

maliby
17.02.2009 20:52

значи не само като българин а и като човек който следи Английското и италианското първенство със 100% обеждение казвам че БЕРБАТОВ е много много ама много по класен футболист от ибрахимович .Митко вече спечели сигорно 3-4 мача на Ман и със това спечели сърцата на феновете и на цяла аглия.А и когато доиде неговия трансфер от тотнам в Ман за Митко се казваше че е най-коментирания човек в англия..... това малко или много говори за него *wink*

BELETSA
17.02.2009 20:40

Естествено, че нашето момче е по-доброто *joking* Имайки предвид откъде е тръгнал, докъде е стигнал, и още колко му предстои... Сърчето си разбира от работата, и щом е дал такава оферта за него / и на всичкото отгоре островитяните имат най-силното първенство в света/, значи има защо *wink* Така че - Бербо, с теб сме, дерзай !!!
А оня балканско-скандинавски жабар да си вземе няколко пакетчета кърпички, да си бърше сълзите след предстоящия сблъсък

daxy
17.02.2009 20:39

Митата е по-добър с интелекта, докато Златан с инстинкта. Гласувам за нашия на 100%!

pappi
17.02.2009 19:57

За мен Златан е много по-добрият и класен играч

mitkodan4ev
17.02.2009 19:53

DKS явно не си гледал мачове на Бербатов от както играе в Англия.

MeToDueB
17.02.2009 19:50

абе вие къде пишете негативни мнения, ту за единия, ту за другия ,а и за двамата със сигурност не сте по-добри .. така че си трайте *joking* Времето ще покажи измежду тях кой е по-добрия. Имат още години пред себе си. Все пак Ибрахимович играе по шампионски лиги и световни и европейски от доста години, а Бербатов сега получи големия си шанс да играе в най-силното първенство за най-добрия отбор в Света в момента.

mitkodan4ev
17.02.2009 19:48

Бербатов бил манекен, мързелив и т.н.. Стоичков бил прост, а кой българин е достоен за вас. Единия играе в Манчестър другия е играл в Барселона. Наистина лоша работа. Чудя се какво е намерил в тях Алекс и Кройф. Да плюем докато можем, че май скоро няма да имаме друга такава възможност.

Kalinho
17.02.2009 19:32

Ибрахимович си е надут ама колкото и да ми е противен е по добър от бербо. А не може да се съди кой е по добър от мача на Интер с Маймунайтед защото интер нямат кой знае колко класни играчи с изключение на 3-4 дригите са много по слаби от тези в манчестър

arsenov
17.02.2009 19:30

за съжаление ибра е много по резултатен от бербо и по активен ако нашия манекен почне да потичва малко повече и вземе някоя борба за топката може и да го настигне ма силно се съмнявам

rokera_henry
17.02.2009 19:24

Като българин ще кажа Барби,но попринцип бих казал ,че за мен и двамата не са футболисти. Просто не ми харесват като футболисти- Единия е толко мързелив ,че не си пере фланелката преди мач и чака цял отбор да играе за него ,а другия е толко дървен и лаком ,че съотборниците му скоро време ще го правят на прът за брулене на орехи. Просто не ми харесват и това е.. Мое мнение си е и не искам да натоварвам никой с него..

MeToDueB
17.02.2009 19:21

е не си прав ludotopse ... Бербатов се разписа в много важни мачове и направи доста асистенции. Не си гледал достатъчно ... а и английско първенство е най-малко 3 пъти по-трудно от италианското. Нека Ибрахимович отиде в Англия, пък да видиме дали ще е толкова ефективен. Той е много добър, не може да се отрече, ама Бербатов играе на най-високо ниво в това трудно първенство и се справя добре с головете и асистенциите си.

LiVeRp0oL_BoY
17.02.2009 19:20

Всеки ще каже,че Бербо е п0-д0бър защ0т0 е българин *stop* ;]]

ludotopse
17.02.2009 19:17

не...за съжаление...и на мен ми се искаше да е така ,ама не е....и на мен ми се искаше да вкара някой гол и да идем на европейско/световно ,ама -не....

ludotopse
17.02.2009 19:14

ned2000 - далече от истината си човек....тази медийна звезда Бербатов няма защо да го сравнявате с Ибрахимович - вижте визитките и на 2мата и набиващото се на очи,че Ибрахимович е ключова фигура за отборите ,в които е играл ,а те са били шампиони на страните си...Хич не го хвалете Бербатов,само щото е българин ,а вижте колко мача е извадил на гърба си за клубните отбори и национала - такива срещу посредтсвени и средни отбори...Бербатов само чете рекламите на Олд Трафорд,докато Ибрахима си е баш суперзвездата на Интер и най-вече заради него и Мауриньо са лидери,а това не ми харесва ,щото съм от Милан.

bobolino
17.02.2009 19:12

Не забравяйте,че Роберто Розети няма да свири този мач.Господ да им е на помощ на жабарите

daddy_yankee
17.02.2009 19:10

българи сме и трябва да подкрепим Берба!Нищо,че съм от Левски,Бербо е по-добрия

MeToDueB
17.02.2009 19:02

заивис в кое *lol* На карти Ибрахимович е по-добър, ама когато му влезнат *lol*


не сега сериозно .. и двамата са много добри. Бербатов е по-добър, като поглед върху играта и като пас, но Ибрахимович е много здрав физически и е много добър с глава.

Абе .. и двамата са добри.

paco_kl
17.02.2009 18:57

ned2000-въпреки,че си левскар мога само да те аплодирам за 2-та ти коментара!

benjakis_
17.02.2009 18:55

Това , че сме българи не прави Бербатов по-добър от Ибрахимович .... смешниците сте !!! *sick* *lol* *thumb_up*

ned2000
17.02.2009 18:48

Бербатов е много, много по-интелигентен! Ако все пак някой е забелязал никога нищо лошо не е казвал за когото и да е!... Извинявайте обаче, изобщо ако има някой против нашето момче.. просто да иде да се изследва!.. И много ми е чудно -как може да се намерят българи да подкрепят оня.. , дето даже не знае какъв е... ни швед, ни босненец, ни сърбин... където го устройва!.. Ха сиктир от тука! *smile* Даже и към Юве не се отнесе добре... Павел Недвед, дел Пиеро... - вижте, за тях и Скоулс, Гигс.. - ето това са футболисти, за които си струва да спорим... За Ибрахимчо и Бербатов няма какво - разбира се, че нашия!

armeeca83
17.02.2009 18:48

Бербатов много ясно само тоя ибрахимови4 с ни6то не е показал класата на бербатов Бербо разбиите тия италиянци

bobolino
17.02.2009 18:43

Ибрахимович става само за балерина, но не и за футболист *party*

bobolino
17.02.2009 18:42

Митко е играл на финал за тази купа и пак ще играе.Колкото до натурализирания швед ли беше незнам ама 100 години да играе футбол пак няма да спечели нищо

ned2000
17.02.2009 18:39

41 гола : 20 гола.... за националните отбори!.. Ако решим , че Бербатов ги е вкарал случайно или не... Ибрахимович къде е блял?!... Трябва да спомена, че когато "Ювентус" бяха в "Серия Б", тоя избяга, не беше толерантен към клуба си... Неоспорими са му качествата като футболист, но аз съм за нашето момче! Той умее всичко, според мен... Аз с удоволсвие гледам мачовете, където участва... (иначе съм левскар, но това няма значение) Айде със здраве! *smile*

hRISo_23
17.02.2009 18:39

Бербатов ми харесва като футболист ,но Ибра е много по добър.

apis1
17.02.2009 18:35

RUSSIA_FAN
=============
Да интер са шампиони с 1 титла в съда ,1 без конкуренция и една едвам едвам *wink* МЮ шампионска титла,титла на европа и титла на света капиш ? И недей да ми нервничиш защото си смешен! ! А база за сравнения между острова и ботуша просто няма ако си мислиш ,че има си просто заблуден

manchev90
17.02.2009 18:32

ще се види след 1 седмица *smile* не спорете сега след мача говорете даже след 2та мача дано Бербатов покаже че е по добър

redshark
17.02.2009 18:31

Ибрахимович? аве тоз е мазен циганин

apis1
17.02.2009 18:30

Cristian0
==============
По добре не се опитваи да мислиш кажи си ,че си фен на роналдо и така като те гледам едвали си на 13г за да ми изказваш мнения ,че не е от класата на тевез ако небеше най-малкото нямаше да играе,а ти едвали си по-голям специалист от саф такаче обличай бялата фланелка и от лятото си от РМ *wink*

ash91
17.02.2009 18:28

Кви спорове се въртят тука ;D
Едно забравяте, като сте фен на отбора, вашия отбор е най - добрия..няма такова нещо..МЮ и Интер има кво да се сравняват, за мен МЮ са по - добри (макар че да не ги харесвам особено), а за Митко и Златан, няма място за сравнение. Добре, Митко е наистина добър...ама не чак толкова колкото да достигне Златан.

Cristian0
17.02.2009 18:27

incrediblefan "Много ясно, че противниците на Манчо ще гласуват за Ибрахимович" аз например съм фен на Манчо ама според мен Бербо не е за този отбор под нивото е и на Рууни и на Тевез а за Роналдо да не говорим и според мен Ибрахомович и по-добър от Бербо!!!

apis1
17.02.2009 18:27

Не с 10 класи ,но определено има по- голям питенциал от лигльото ибрахимович *wink*

Leader78
17.02.2009 18:26

Спрете се бе къде Митко бил с класи над ИБРА просто вие или ст болни или гледате футбол от вчера моля ви се *smile*

apis1
17.02.2009 18:25

RUSSIA_FAN
==========
Ти по скоро го виждаш ,но ако чуваш някои говежди гласове в главата ти грешката е моя *smile*

incrediblefan
17.02.2009 18:21

""""Ibrahimovic Better ? have you ever seen Berba playing ?? Berba is much better""""""Много ясно, че противниците на Манчо ще гласуват за Ибрахимович......пък и много българи (говедари) ще гласуват против нащо момче *wink*

apis1
17.02.2009 18:18

Да не забравяме къде е Митко къде е Ибра няма база за сравнение между МЮ и Интер *smile* Колкото до това ,че Ибра е най-добрия нападател може да си изпиеш хапчетата Митко е класа над него както Торес,Вия ,Амаури и много други !

RUSSIA_FAN
17.02.2009 18:11

Тук няма база за сравнение ИБРАХИМОВИЧ е може би най-добрият нападател в света !!!
А за сравнение между БЕРБАТОВ и ЗЛАТАН просто няма база.
Мойте уважения, Ибрахимович е светлинни години пред Митко *stop*

Leader78
17.02.2009 18:09

Разбира се че Ибрахимович иска ли питане *wink* *smile*

fRSkn
17.02.2009 18:06

Ибрахимович за мен е по добър =)

beastt
17.02.2009 18:06

Бербатов има нещо по различно от другите той винаги отиграва топката спокойно и неговите пасове винаги изострят атаката и се получават хубави голове