Официално: Извадиха Пирин от "А" група!

17:39
Официално: Извадиха Пирин от "А" група!
Изпълкомът на БФС реши да не даде лиценз на Пирин Благоевград за следващия сезон и по този начин ръководния орган прекрати официално участието на "орлетата" в "А" група.

Въпреки това, баражът за влизане в "А" група между отборите на Черноморец Поморие и Видима Раковски ще се играе по програма в неделя, а в зависимост от изхода на срещата, може да има нов бараж между отборите, завършили на третите места в двете "Б" групи.

Спортният директор на ЦСКА Емил Костадинов разкри при какви обстоятелства ще има бараж между отборите, които завършиха на трето място в двете "Б" групи - Етър и Спартак Пловдив.

"Ако Видима спечели баража с Черноморец Поморие, ще има нов бараж между третите отбори в "Б" групите за определяне на последния участник в "А" група", каза Костадинов.

Малко по-късно вицепрезидентът на Българския футболен съюз Атанас Фурнаджиев заяви: "За Пирин решението е ясно - отнет е лиценза на клуба. Това е окончателно".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

bankai
10.06.2011 17:32

имам един въпрос не по темата , незнаех каде да го задам ! защо в класирането на българското първенство левски е с 31 мача и са първи ? някаква грешка ли има или просто сам проспал 3-4 кръга *smile*

nino6
10.06.2011 12:45

от преброяванито през 2011г Русе са точно 146 600 души

MyckapuH
10.06.2011 10:20

Ако Русе е 350 000 то как тогава след преброяването Пловдив е втори с 340 000.Айде по-полека........350 к с румънците събота и неделя може

buboleche
10.06.2011 09:13

Русе в никакъв случай няма 350 000 жители.

angelov80
10.06.2011 00:28

Според мен това решение на БФС довърши и без това мъртвия БГ футбол, отбори като Пирин и Ботев Пловдив които със школите си захранват всичките ни "грандове"(консуматори) с футболисти НЕ МОЖЕ да се изхвърлят по такъв позорен начин, а в същото време да се правят компромиси със смешните ни "грандове" .
Няма школи, няма футбол! Ще гледаме разни чужденци в националния начело на най-големия тренер Л. Матеус.
Жалко мнооооо жалко, за нас истинските фенове.

juve_83
09.06.2011 23:54

Поредната идиотия!
Защо изобщо играем някакво смешно първенство, след като изпадащите не се решават на терена, а в банката?
Следващия сезон няма да гледам нито един мач от това малоумно, смешно първенство!
И ОСТАВКА ЗА ПЕРУКАТА

Crissstiano
09.06.2011 23:25

Еми за да се вадят играчи от школите на първо място трябва да има база,където да тренират децата! Сега в Ловеч,мисля че има добра база, в Бургас имаме също,но при повечето отбори ситуацията хич не е добра.

Ergin72
09.06.2011 23:09

Футболът в България е пълна порнография , миналата година защо не махнаха Цска от "А" група ??!?! Ето пак едно доказателство ,че малките скромни тимове се мъчат с малко пари да играят горе долу приличен футбол биват рязани във всичко. А относно " трябва да се наливат пари във Бг футбола " - то трябва , но те как наливат като купуват "сульо и пульо " , а не разчитат на школата . Ето заради това никога няма да се оправим ! Нито националния ни отбор , нито клубния ни футбол. Националния отбор на България след две три години може да играят само чужденци - Маркиниос и всякви такива . Проблемите са много , но няма кой да ги реши , защото всеки гледа да краде и да прави далавери . Просто БЕЗОБРАЗИЕ !!

pipi78
09.06.2011 22:35

браво на БФС пак постигнаха това което желаят най-голямата школа по футбол в България да беде затрита БРАВО господа страхотна работа

Crissstiano
09.06.2011 22:24

Еми точно,няма ли да ти е приятно отбора ти да играе в А група и да е добре финансово? Държавата и общината примерно не отделят средства,ами ако налее някой пари в клуба веднага ще почне да се говори така,както ти говориш за Ловеч и други градове,където също има хора,които обичат футбола.

Crissstiano
09.06.2011 23:33

Говорех хипотетично,че имаш толкова пари,че да не те интересуват.Това че не са изгубили от футбола ми е пределно ясно и ми става много смешно като ми излязат Батков и титаните да ми кажат колко милиона са на загуба.Айде лека вечер от мене.

accept
09.06.2011 23:24

Да точно така се казва Тунджа, но бих предпочел да инвестирам във Русе, защото това би било бизнес решение.Русе е 350 000 град ,а Ямбол 80 000. Хората с пари не са фенове ,това което говорят са пълни простотии, колко са загубели от футбола, колко пари са дали и т.н .Те не дават, те само вземат, по един или друг начин, и помни ми думата Жоро Илиев няма да е сам на оня свят, който се изправи срещу футболната мафия гори. Според мен Георги Илиев си отиде защото Локото не трябваше да е шампион, но това е мое мнение.

pipi78
09.06.2011 23:12

много си прав че всеки може да инвестира където пожелае но каква е вероятноста да искараш играч като Бербатов или Делев или Бодуров и мн. др. който са излезли от школата на Пирин и ще чакаме Маркиньос да спасява националният ни отбор та на него въопще не му пука за България гледа да си вземе парите като ония лежяци в БФС

Crissstiano
09.06.2011 23:04

Ами то в България малък,голям град всеки търси изгода. В последно време хората с пари( не говоря само за България),започнаха да правят от футбола нещо като реклама на самите себе си и да покажат колко са велики като купуват отбори с не чак толкова голяма история и ги правят грандове и никой нищо не може да им каже. Ти например ако имаш възможност ще инвестираш в Тунджа ( мисля,че така се казваше отбора на Ямбол,извинявам се ако не е така),а не в Левски или ЦСКА,не защото търсиш изгода,а защото това е твоят отбор.

accept
09.06.2011 22:47

Прав си за много неща, но не мога да се съглася че някой ще инвестира във отбор от малък град, без лична изгода. Наистина във всяко село и град в България има футболни фенове ,но не съм съгласен че трябва да се инвестира във Славия и Ловеч, а не във Русе и Благоевград, за Ямбол не се застъпвам, разсъждавам като човек, който се изхранва със бизнес .

Crissstiano
09.06.2011 22:20

Добре давам ти пример.Локо Пловдив - страхотна публика и кой им е президент - Коко Динев(човек който и грам неразбира от футбол),а преди години кой беше - Жоро Илиев. Сега на Лудогорец президента има пари и решава да ги инвестира там човека,никой нищо не може да му каже.

accept
09.06.2011 22:19

Знаехме че Ботев ще ни бие ,но пък искахме да гледаме ФУТБОЛ.

accept
09.06.2011 22:16

Знаеш ли какво унижение е да си от Ямбол и да ходиш да гледаш мачове във Сливен, защото Ямбол е във В група, а града е пълен със футболни фенове. Знаеш ли че полицията във Ямбол отказа да пази на Ямбол срещу Ботев и загубихме служебно 3-0 ,а бяхме се събрали над 4000, защото цурмоваците на Ботев са минимум 1700 ,които пътуват за мачовете на отбора си ,за каква организация и държава говорим.

accept
09.06.2011 22:09

В момента футбола е само бизнес, пари и мутри .Взимат се градчета където има далавера, а не където има зажаднели и верни на играта фенове. Както се вижда борци държат футбола, а бившите футболисти станаха менажери .Как един борец разбира фена на футбола, със ниското си интелектуално ниво и образование .Какво е завършил Гриша Ганчев ,колкото и велик да се прави ,докато проговори се вижда че е бил много лош ученик. Аз лично искам да знам, от къде се пръкна и откъде този бизнесменски нюх ,след като едно свързано изречение не може да каже. Казва че е направил много за Ловеч, а какво е направил Ловеч за него самия.

nino6
09.06.2011 21:39

Къде са отборите със традиций и верни фенове във България *sad* Етър В.Търново, Янтра Габрово, Ботев Пловдив, Дунав Русе, Спартак Плевен, Хебър Пазарджик, Велбъжд Кюстенди... немога да си обясна какво става в тази държава. Сега във ''елитната'' А група играят измислени обори без традиций и верни фенове като Сливен, Калиакра, Видима дори и Лудогорец Разград които до преди 1 година неса и съществували и отбори със по 50-100 фена на мач на софийските Академик, Локомотив и Славия. Само за един отбор се радвам койте влезе във А група. Това е Врачанския Ботев, радвам се защото той е един от малкото отбори който успяха да се преборят със тежките времена на футбол във България и го заслужават защото са със големи традиций и верни фенове. Надявам се някой ден да се завърнат гореспоменатите отбори и да стават наистина ИСТИНСКИ мачове..

accept
09.06.2011 21:18

Защо се тормозите излишно, мачовете от големите първенства ще си ги гледаме по нета. Предлагам мачовете от А група да бъдат от 13.00 часа ,за да могат футболистите след това да се приберат и след 16.00 да гледат истински ФУТБОЛ ,от Германия, Англия ,Италия, Испания и останалия свят ,а не да се прибират във 22.00 и да хукват по дискотеките, дефакто те не могат да гледат как се играе тази игра.

accept
09.06.2011 21:35

Регистрираш се във БЕТ 365 ,вкарваш си 10 лв по сметката и си гледаш всичко ,ако искаш си залагай ,ако искаш недей. Дори мачове от Индонезия гледам.

rooney_fen_256
09.06.2011 21:28

а би ли могъл дами кажеш някакъв сайт за онлайн мачове в англия *thinking*

rooney_fen_256
09.06.2011 21:03

оф закво го изтрихте бе модераторите поне като го изтрхте направете тема за това защото смятам че това всеки го засяга

genchooo
09.06.2011 20:59

ае гръмни се ,един от юнайтед по- малко *smile*

rooney_fen_256
09.06.2011 21:02

абе ти глупав ли си тва ни засяга сички нали сички гледаме английското и ти нема да моеш си гледаш скъпите челси

accept
09.06.2011 20:54

Ще дам пример със Ямбол. Градът ни има една от най добрите зали в България ,която се намира в един от най добрите паркове на България. Има спонсори за баскетбол ,защото има далавера, ама за футбол няма .ЗАЩО имаме стадион във Б група като бяхме, ходихме по 8000 човека на мач, а сега се инвестира във баскетбола .Пак ходим ,но залата е за 2500 ,а талантливите ни футболисти ги взимат Бургас ,Стара Загора и Сливен, още докато са на 11ет години.Мисли ли някой бизнесмен изобщо за това, какво искат жителите на даден град. Дали Гриша Ганчев е вътре от футбола ,защо Гигов инвестира в отбор със умрели фенове и т.н .Колко фена имат Славия и Локо София че да се наливат пари.

accept
09.06.2011 20:26

Да лига с 10ет отбора, на 10те мутри и да ни спрат мачовете от големите първенства, за да им гледаме цирковете ,това ли искаме, аз лично решение в момента за българският футбол невиждам ,трябва да има арести и решетки, ако трябва и екзекуции, тогава може би има някаква надежда .Четвъртите в света ни зарадваха за няколко месеца, но вече ни тормозят почти десетилетие .Къде са Стоичков, Искренов- най големите. Бербатов ни подсказа че има белички в БФС , а ние го нарекохме предател, мачка ни мафията на 1994 .

Crissstiano
09.06.2011 20:19

accept не знам каква прокоратура и какво БФС те гонят сериозно. Забранено ли е да се инвестира в по-малки отбори ? Където са парите там има и футбол! Поморие е нещо като втори отбор на Черноморец и просто играчите там са млади и перспективни не са се наляли толкова пари! Виж Ловеч шампиона на България, да не е няколко милионен град? Просто гришата дава пари и става работата,а това че в Габрово,Русе и Велико Търново и още на доста места никой не се сеща за футбола е отделен въпрос.

Crissstiano
09.06.2011 22:02

Значи аз съм от Бургас и доста хора от Бургас отидоха да гледат мачът с Литекс за купата. Стадионът на Поморие не е много голям и за мачове от "А" група няма да е трудно да се полни и ще има добра атмосфера. Виждам накъде биеш,че гришата и Гигов не са ''вътре" от футбола,ами Батков,ами титаните,дали и Христолов беше навътре докато Ботев беше негов? Просто ако искаме да ни се развива футболът трябва да се наливат пари и също така да спрат далаверите,но те стават във всички клубове.Берое например всяка година продават поняколко мача за да закърпят положението иначе и те ще последват Пирин и не са само те,а повечето отбори,без значение дали са с голяма или малка публика.

accept
09.06.2011 20:35

Разбира се че не е забранено ,но според мен не се инвестира, а се печели нещо .Нямам нищо против в Поморие да има футбол ,но кажи ми честно, колко човека ще гледат на стадиона мачове на Поморие. Аз почти всяка година ходя на Поморие на море и през зимата, главно за риба и знам че повече от 300 няма да има на мач, а това за А и Б група е смешно .Не искам никого да обидя ,но без големите градове в А и Б групи, футбол в България никога няма да има.

levskirealfen
09.06.2011 19:49

Сега Ботев ще влезе директно в А група убеден съм!

accept
09.06.2011 19:31

Точно за това говоря ,Поморие със 100 фена ,Равда със 20 ,какви са тези бизнесмени които инвестират във отбори без фенове и публика ,къде е прокуратурата ,къде е БФС ,къде е държавата, къде са отборите Дунав, Етър, Янтра и т.н ,погледнете А и Б група от 1986 до 1996 и ще разберете, защо имахме футбол ,а сега нямаме .Защо постоянно се правят инвестиции в отбори от малките градчета по морския бряг, просто съм БЕСЕН, не съм фен на Пирин, но забиха толкова много големи градове ,сега и Благоевград. Кое село ще трябва да влезе в А група ,Поморие ли със 1000 жители, колкото село Кукорево до Ямбол ,за какъв футбол говорим, какво чакаме от тези хомобандити.

danistrong
09.06.2011 19:18

Наков , крайно време да ходиш да си береш черешите в Кюстендил , напусни Благоевград , СВИНЯ ДЕБЕЛА !!!*devil**devil*

telkisky
09.06.2011 19:07

собственик на поморие е сабев , така 4е ма4а е продаден, видима пак в а група

accept
09.06.2011 19:06

Браво на БФС ,успяха да затрият футбола във почти всички окръжни градове .Да са живи и здрави отборите на Локо София и Славия ,със по 100 фена и мутрите които ги водят, а многото запалянковци в България, които пълнят стадионите си ,да го д---т .Русе, Габрово, Ямбол, Благоевград и много други аут ДОКОГА.

Wanderer
09.06.2011 18:48

"...в зависимост от изхода на срещата, може да има нов бараж между отборите, завършили на третите места в двете "Б" групи."Това е Спартак Пд - Етър.Тоест ако Поморие бият ще има такъв мач, ами ако Видима бие, Поморие се класират без спечелен мач в баражите.Това ми е твърде абсурдно, дори за БФС.Иначе жалко за Пирин - отбор със школа и традиции, поредна жертва в името на далаверата...

telkisky
09.06.2011 18:35

ем браво на наков, цакна левски кн и сега пирин, жало за една от наи добите школи в бг

_beroe_
09.06.2011 18:22

ехе според мен Пирин заслужаваха да са в А група

leito91
09.06.2011 18:16

Начи ако видима спечели остават 15 отбора ами ако загуби ко стааа :?

skubidu3
09.06.2011 18:02

Според мен трябва да има една група. Само една. Но с по 50 отбора!!! Ще играят само по един мач по между си! Така може отборът на село Пишково да бие Уескито. Феновете ще бутнат по един коч на съдиите, но те ще свирят за Уескито, щото ще трябва да се връщат у Софето със същия автобус.И феновете ще теглят по един бой на всичките.

leito91
09.06.2011 18:01

Крайно време е Михайлов да си ходи според мене .....

Foxymj
09.06.2011 17:54

Крайно време БФС да се усети и да направи едно свястно първенство с 10 отбора. С това ниво на българския футбол не ни трябват повече тимове в А група...

MarkoPolo
09.06.2011 19:29

Напълно съм съгласен, лига с 10 отбора би паснала идеално на Българското ниво. Както и б групите да станат 1 б група. Време е вече да го одобрят това !!


09.06.2011 18:35

И освен това ще се играят повече мачове и момчетата ще са във форма , не като сега да играят половин година и по 2,3 месеца да ми почиват лято и зима.Физическата подготовка е много важен фактов и + останалите неща , които ти каза*wink*

Cloyster
09.06.2011 18:24

откога искам и аз да стане така - с 10 отбора и по 4 мача помежду им.Мисля,че първенството ще е по-интересно,а и ще има повече дербита,по-малко лесни победи и протоколни мачове *smile*

altona
09.06.2011 17:49

А след това може да очакваме пародията да продължи - мачове между четвъртите отбори и т.н.

leito91
09.06.2011 17:48

Да ви кажя,че футбола в България умира тва го прави БФСто мн отоби фалират Етър нямат пари за А група ...... няма кои да влезе ....... Видимата и Спортист ше са в А група догодина

genchooo
09.06.2011 17:41

как така бе уууууу к*р за бфс бе, пирин в б група *confused* , раздадоха си добрите футболисти на говедата и ги патиха в б група *angry**angry**devil**devil*