Ще бъде ли "Уембли" "началото на края" за Бербатов в Юнайтед?

09:16
Ще бъде ли "Уембли" "началото на края" за Бербатов в Юнайтед?
Снощи, може би изненадващо за всички, Димитър Бербатов не попадна дори в групата на Манчестър Юнайтед за финала в Шампионската лига срещу Барселона.

Никой не очакваше българинът да започне титуляр, но едва ли някой е предполагал, че нападателят няма да бъде на пейката.

Веднага се появиха информации, че Бербатов е напуснал "Уембли" още преди началото на мача. Сър Алекс Фъргюсън опроверга твърденията с думите: "Димитър Бербатов изгледа двубоя от съблекалнята".

Всъщност, едва ли има толкова голямо значение къде е бил Митко и какво е правил. Факт е обаче, че шотландският му мениджър подходи твърде унизително, като го остави дори извън групата. Да не забравяме все пак, че Бербатов е голмайстор на Юнайтед и Висшата лига.

Случилото се снощи като че ли до голяма степен предопределя бъдещето на българина при "червените дяволи"... Някак си се усеща, че това бе "началото на края".

В този ред на мисли Winner.bg Ви пита:

►Двубоят с Блекпул от Висшата лига ли бе последният мач на Бербатов за Юнайтед?

►Има ли право Митко да си тръгне от "Олд Трафорд" след подобно отношение от сър Алекс? Не само снощи, но и през целия сезон.

►Опитват ли се в Юнайтед да се отърват от българина?

►Имаха ли нужда "червените дяволи" от футболист като Бербатов срещу Барселона?

►И последно, и може би най-важно: Това ли бе "началото на края" за Митко в Юнайтед?

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

005
30.05.2011 09:39

Добрата игра не е само тичане и пари, трябва и "акъл".

Huku
30.05.2011 08:43

Отдавна съм на мнение че геният сър Алекс Фергюсън е изперкал тотално. Човечеца заслужава да си иде в Шотландия и да си почива някъде на село. Бербатов не само че има право ами е задължително да си вземе сакчето и да се махне. Аз лично бих се изсмял на АФ, след това безлично представяне на отбора. Имаше поне 8 човека които незнаеха за какво са на терена. Манчестър имаха нужда не само от Бербатов, но и от всеки един футболист на резервната скамейка. Напълно сбъркан мач от страна на сър АФ.

mr305
30.05.2011 02:29

като видях Парк и ми стана ясно , че старчето (който много уважавам*smile*) не си е изпил хапчетата

kaligyla
29.05.2011 23:15

предполагам че срещу барса и с бербо щехме да паднеме поради простата причина че нямаме нужните играчи да им се опънеме а едва ли и някои може но все си мисля че с бербо отбора щеше да стои малко по добре поне задържа топката добре подава добре техника сичко е по добре от засадито а с отбора в тоя вариант се виде кво стана направо се подиграха с нас разнесоха ни кат бръмбар сламка и се видя много добре за пореден път какво трябва на този отбор и се видя колко прехвален е ернандес и че с късметеца му срещу такива отбори не върви в малкото случаи в които стигаха топки до него или засада или го изяждаха преди да разбере кво става в общи линии отбора беше толко ошашавен че по едно време хвършеха като линеики натам насам и не знаеха какво се случва дано поне САФ и ръководството са си взели нужната поука тази година благодарение на спада в формата на конкурентите спечелихме титлата но догодина нещата ще стоят по коренно различен начин милионите на сити ще започнат да дават резултати ливърпул влиза в час по малко по малко челси и те ще се подсилят и с тва духа на ман сме до никаде

Asamoah
29.05.2011 22:16

е по тъп тренер не съм виждал може да е печелил много титли за Манчестър ама пък снощи се изложи на макс.Как може да каже че Бербатов не е за такива мачове,а кой е за такива тогава тва тъпо олигофренче Ернандес ли дето изобщо не можа да пипне топката 90 мин + продължението.И кви са тея халфове Гигс и Парк и за капак после пусна и Скоус,тоя май има психични отклонения (за тренера говоря).. Голмайстора и най-добрия играч на отбора не бяха титуляри за кво говорим за ква победа просто няма как .. ВЕЧЕ Е БОКЛУК САФ ДА СЕ МАХА И ДА ИДВА МОУ И ДА ГИ ИЗБИВАМЕ НАРЕД.

ChelseaBoy7_9
30.05.2011 02:29

айде първо на себе си какво искаш да кажеш и тогава на света è нещо не ти се разбра...

FaNaTiKa
29.05.2011 23:49

Андерсон защо не игра ? Като във всеки мач през сезона, в който имаше шанс за изява се представи в пъти по-добре от куция, сакат дървар, който и за българското първенство според мен не става .. Карик, един пълен неандерталец .. и тоя Валенсия освен да се бута и ръга аз друго не видях, може Нани да не е толкова полезен в дефанзивен план, обаче нападението е най-добрата защита, може да не излезнат с тактика да владеят центъра и да е тяхно превъзходството по отношение на владеене на топката, нямат нужните изпълнители, обаче Нани в офанзивен план поне щеше да опита изстрели, има и нужната фантазия .. Чичарито не беше за този мач, по-добре 4-5-1, ако ще се играе без Бербатов, поне щяха да имат шанс да стигнат и до корнер, защото в тази среща нямаха тази възможност. Освен ситуацията, която Барса проспа ппри гола, аз друго от Юнайтед не видях. Че те Левски играха по-добре срещу Барса (визирам срещата в София), че дори и на Ноу Камп имаха 2 положения и няколко корнера, Ман Юн и това нямаха .. хахах трагични статистиката сочи, но все пак да поздравим Хавиер Ернандез Чичарито бъдещия Марадона (никой не може да му отнеме бързината и чувството за пласиране, но всичко свършва тук) .. все пак стана рекорьор по засади сигурно бяха 12-13-14 .. друг футболист на финали с такава "престижна"статистика на какъвто и да било турнир едва ли е имало, браво

Jokoman
29.05.2011 23:33

Бокук си ти мойто мочме....Къв си ти че ще обиждаш човек като него...Ако ще и с двама Бербовци да бяхме на терена щеше да загубим ...и като не ти харесват Парк,Гигс,Сколс кажи ми ти разбирач кой да пусне в центара на терена щот аз не се сещам за много вариянти? Гигорно Гибсън щеше да е по добър....Единствената грешка според мен беше Гигс трябваше Скоус да почне на негово място и щеше да имаме повече хора в центара пред защитата кадето Барса ни подиграваше *sad*

kaligyla
29.05.2011 23:16

на жозе ако му предложат поста в ман съм сигурен че ще потегли даже и без багаж казвал го е 1000 пъти

ChelseaBoy7_9
29.05.2011 22:47

имаше един по тъп - Дунга *joking* А и въпроса е дали Моуриньо иска да отиде в Юнайтед, а не това че вие феновете вече сте го назначили *wink*

valtaxi
29.05.2011 21:49

Тоя състав който го изкара снощи Съра може да играе срещу отбори от втората половина на таблицата,но не и срещу Барса,къде ще се надиграваш с Барселона с Парк и Гигс,къде бяха халфовете на Манчо като Нани и Андерсон и къде беше Бербатов?Съра вече не става,ясно се видя снощи.

lafferty
29.05.2011 20:15

Само ще кажа, че с Бербатов в състава Манчестър щяха да са много по-опасни, защото знаем Берба какви неща може *wink*

tenko_bbb
29.05.2011 19:55

не можете да обиждате трениора просто тои се опита да искара на терена вси4ко наи силно да се противопостави на барса как да го пусне тоя куц кон берабо

FaNaTiKa
29.05.2011 20:56

всичко най-силно, без топасистента и голмайстора на висшата лига и страхотния играч Андерсон, за сметка на рекордьора по засади на финал на ШЛ - Чичарито, дървото Карик и смешника Валенсия

ilio91
29.05.2011 18:14

Прочетох днес, че Борусия Д. имали сериозен апетит към Бербатов. Ако някой друг има информация нека сподели...

BerbaTheBest
29.05.2011 19:27

Медийните спекулации пращат Бербатов в немския клос Байерн Мюнхен, италианския гранд Милан и дори в бившия му клуб в Англия - Тотнъм.*wink*

cocp
29.05.2011 17:21

Преди бях разколебан, но след снощния мач нямам и капка съмнение, че Чичарито е класи над Бербатов. То не бяха пасове-загадки, спирания в стил Джеки Чан. Първите 20 мин. - 5 засади за звездата. Той се раздаде до край, не спря да тича по терена... НЯМАМ ДУМИ!

zufcho
29.05.2011 16:42

Сър Алекс да пусне Гигс да пази Меси, Иниеста, Шави ?? Той май наистина трябва да се пенсионира вече... А за Бербатов не искам да говоря, ще трябва да реда няколко реда псувни за така наречения трениор ... България преди всичко!!!

lyubo_78
29.05.2011 16:48

треньор

lyubo_78
29.05.2011 16:38

Е щом си от ЦСКА значи разбираш от футбол! Чичо ми е военен исъм фен на ЦСКА от 4 годишен*wink**ball*

masterpeace
29.05.2011 16:29

Сякаш не е в отбора от 25 години, а от 25 минути САф. Как така ще пуснеш 20-годишно момче на финал в Ш.л. Много по-ценен щеше да е Бербатов. Чичарито ако ще и новия Меси да е, просто е твърде млад и се видя че подобен мач не е за него. Къде другаде ше видите дивотията голмайстора да седи резерва финалната част от сезона ? Нека напусне Ман и се върне в националния срещу Англия, пък тогава да им го върне на надутите островитяни...

FaNaTiKa
29.05.2011 16:26

като гледам си 78 година, той е 81-ва, но както и да е, гледал си вероятно Бербатов в Леверкузен и в Тотнъм за какъв играч говорим, като има подкрепата на отбора, като има самочувствието, видяли сме и в Юнайтед малка част от онзи Бербатов, просто за повече не му даде шанс

FaNaTiKa
29.05.2011 16:33

Просто защото всеки помни и мисли според настоящето, а миналото остава просто минало и остава в историята. За мен всеки сезон на Бербатов с изключение на миналия, в който имаше контузия, отбора му играеше 4-5-1, не спечелиха нищо и той имаше само 12 гола, само този сезон му бе слаб, но всички други сезони в Леверкузен в Юнайтед в Тотнъм бяха на високо ниво и предизвикваше интерес от страна на феновете и журналистите

lyubo_78
29.05.2011 16:31

Да 78ми набор съм, но това няма значение , а доколкото за Байер и Тотнъм бих казал че този сезон е най силния на Митко*thumb_up*

Zdr4Maho
29.05.2011 16:14

САФ не е збъркал с никаква схме това са просто възмножностите срещо Барселона просто Барселона са по добри от всички в момемта разберете го наи накрая

Zdr4Maho
29.05.2011 16:11

На Берба му пожелавам сичко наи хубаво и ако се махне да отиде кадето тои желае .Аз лично много искам да го видя в ФК Байерн Мюнхен или в Интер там мисля че би паснал перфектно в схемата на тези отбори

dimitar_stoev
29.05.2011 16:10

Стана за смях пред целия свят със тая смешна тактика Фъргюсън. Как може да си остави голмайстора на отбора и на висшата лига даже извън групата? Нани също трябваше да е титуляр. Най-добре Берба да изчезва от там. Да се връща в ЛЕВЕРКУЗЕН.

Zdr4Maho
29.05.2011 16:09

Ем наистина много кофти се подиграха с него но САФ збърка много като го взе и сега няма как .Незнам кои е виновен на кои да се сърдим но такива са нештата .САФ е велик с никакъв отбор спечели лигата и ситгна финала това е гения .А колкото до отбора от тука МЮ ще води съфсевм различен стил на игра ще се върне кам годините когато не се бранеше .

Wanderer
29.05.2011 16:01

Едва ли в Тотнъм ще заеме мястото, което имаше преди, сега мениджъра е нов, отбора е изграден по друг начин.Рискува да е резерва и там, което ще го съсипе като футболист.Да, Премиършип е най-силното първенство, но да си смъртна резерва в шампиона не е кой знае какъв престиж.Бербо трябва сериозно да обмисли възможни оферти от Италия.Там стилът на игра ще му пасне.Говореше се за Ювентус, а дори в отбор като Наполи не би било срамно да играе всеки мач и да направи всичко възможно да стане голмайстор на още едно голямо първенство.Не бива да забравяме, че е на години, направи много, но няма време за кой знае какви нови успехи.Може да напише някоя страница история на приличен тим от Германия или някой от френските лидери.Много отбори биха взели голмайстора на Премиършип, с цел да бъде ключова фигура.Юнайтед не могат да са винаги шампиони, особено сега без стабилен вратар.Ако остане, следващия сезон ще бъде още по-тежък и с набиращите скорост Ливърпул и Сити и е възможно разочарование.

FaNaTiKa
29.05.2011 16:00

имаха нужда от Бербатов, Нани и Андерсон в тая среща и това е факт, а и от Флетчър. в Бразилия няма да приемат толкова лично изваждането от групата на Андерсон, просто защото имат още много добри футболисти, в Португалия със сигурност няма да са доволни и ще ги е яд, че Нани не е започнал, като титуляр, но и те няма да приемат нещата, така както ние бихме и трябва да ги приемем, просто защото имаме един футболист в такъв отбор, просто защото самия той желаеше и отиде в Юнайтед с една единствена цел, да играе в ШЛ и да спечели трофей, а те не го оставиха дори в групата след този си страхотен сезон. И всичко това е заради пустите пари .. да направят Ернандез нечуван и невиждан феномен, толкова млад за първи сезон в голям отбор и играл финал в ШЛ, но приказката свършва до тук, вярно ще се запомни, като рекордьор по засади, едва ли в друг финал е имало някой футболист с повече, но до тук свъшрва приказката и все пак Сър АЛекс трупа дивиденти, Ернандез вече е по-скъп, приятела му Оуен взе медал, английските фенове не се оплакват, те едва ли са се надявали да победят Барса .. жал ми е за Рууни, вярно него могат да го търпят 50 мача да не вкара гол, англичанин е, но все пак момчето се раздава на максимум, вчера се мъчеше колкото може и след мача ми стана жал, като гледах изражението му .. като препикано мушкато беше, никой друг от отбора не беше толкова тъжен

Hella
29.05.2011 15:53

Като Бербатов отиде там бяха постоянните нападки, сега влезе във форма и какво? Съра го оставяше редовно да търка пейката, че и извън групата за вчера. Е как е възможно тъкмо да започнеш да се доказваш на макс и да те режат се1 не го заслужаваш и не си човек??? Вярвам, че не само ние сме бесни от това, което стана.. както и да е, ще отговоря само на въпроса "Имаха ли нужда "червените дяволи" от футболист като Бербатов срещу Барселона?" - Да! Огромна нужда, но кой да види...явно не е САФ.

Kingisback
29.05.2011 15:48

Митачето да стяга куфарите и марш на хард лейн и от там възмездие и наказателна акция за глезораните от помачестър. Накажи ги Митенцееее уоу*vicious*

FaNaTiKa
29.05.2011 16:24

никъде не съм плюл САФ, самия Бербатов е виновен, че е позволил това отношение, това не е постъпка на САФ от рас взета, а през годините, в които Бербатов е там самия Бербатов е приел като нещо нормално, когато оставя резерва, дори след 5 гола в 1 мач, дори след хетрик, дори след асистенции и играч на мача и серия от голове, когато САФ го е вадил, той си е траел .. еми ето му сега. Бербатов се стряскал от големи отбори .. боже, Бербатов като вкарваше на Реал, Ливърпул, Байерн Мюнхен ти не си знаел да говориш още, той колко мачове големи е играл .. и с колко големи отбори се е срещал

lyubo_78
29.05.2011 16:21

За какво говориш изобщо, разбираш ли от футбол ! 80% тука само плюят САФ щото не пуснал Бербатов а аз съм сигурен че нямаше да направи нищо защото се стряска от големи отбори и още нещо САФ се опита да го наложи но не стана нищо....гледам Юнайтед от 12г.

FaNaTiKa
29.05.2011 16:06

ти Бербатов, като една нечувана голова машина ли го виждаш, само като един нападател, чакал който работата и силните качества са му да седи и да му се удари в коляното или носа, само и само за да вкара гол ? Едва ли на Бербатов това някога му е било приоритет, ако не вкара гол той, друг ще вкара, никога нито Уейн, нито Бербатов са били големите реализатори, миналия сезон си спомни Рууни вкара +30, сега Бербатов вкара 20 гола, а беше титуляр в 24 мача.. тези, които само седят и чакалят в засада играчи, като Ернандез, Саха, Бент .. те зависят от отбора си, ако няма подкрепа, няма да вкарат никога .. аз никога не говоря за Бербатов за головете му, просто този сезон ги има и няма причина да е изваден от групата за финала в ШЛ, като преди това основно вниманието на фенове, хейтъри и всякакви бе върху цифрите от голове на Бербатов, защото всичко друго го правеше перфектно .. сега ги имаше и какво от това ? Не е достатъчно .. нима в Тотнъм .. Бербатов не е печелил важни битки с Челси например .. и с други топотбори ..

lyubo_78
29.05.2011 16:01

Е как да ги накаже като не може да вкарва и няма самочувствие, да вкара 20 гола в 5 мача...и престанете да обвинявате САФ със състава с който разполага толкова, пък и Барса играят от години заедно от академията и са добър отбор

beastt
29.05.2011 15:44

Никога не съм ги харесвал Ман. Юн, но след това което направиха с нашето момче, направо ги ненавиждам вече... Според мен Бербатов трябва да напусне този отбор, просто не го заслужават.

bobeto_
29.05.2011 14:56

Уважавам Алекс Фъргюсън, отбора и феновете на юнайтед. Но това, което направи снощи сър-а е непростимо. Абсолютна гавра с Берба. Човека, който им изнесе най-важната част от сезона, когато и Челси и Арсенал бяха във форма. Поклон пред теб Митко, ти отвори непоправима рана в сърцето на Английската гордост - а именно с хеттрика си срещу Ливърпул и 5 гола срещу Блекбърн. Това никога няма да се забрави.

Мексиканчето цяла година гледа мачовете отблизо, просто досега имаше късмет и вкарваше на празна врата от 1 метър(а на послдък и пропускаше от такива позиции).От 1 седмица си говорим с един приятел как точно на финала късмета ще свърши, защото в крайна сметка трябват и малко умения - не може само на късмет.И тогава всички журналисти, които плюха Бербатов цяла година(наши и чужди), ще започнат да казват защо не е играл той.И познайте какво? - Два часа след края на мача по всички сайтове се набляга как "голмайстора на премиершип"(изведнъж вече не толкова черен на целия свят) е останал извън групата.Предвидими лицемери!Браво Мите за всичко, което си направил, напук на всички!

AriesBG
29.05.2011 14:50

Колкото и да е задължен Митко на съра и Юнайтед , с нищо не е заслужил подобно отношение.Все пак Бербатов е доказал класата си и заслужава да има по-голямо самочуствие .Можеше да вкара много повече голове и да бъде в много по-добра форма ако съра не го бе заковал на пейката.Макар че съм фен на Челси съм и българин и не мога да не го подкрепям.Единственото позитивно около цялата история около него е че този път феновете на Юнайтед не могат да го обвиняват за нищо...

FaNaTiKa
29.05.2011 14:46

абе искат самия Бербатов да пожелае да се махне и да направят някаква размяна за вратар .. или да вземат пари за Митко и с тях да купят вратар, че за ман юн вратаря е половината отбор, те всеки мач допускат много грешки в защита и обикновенно вратаря ги вади, а без бЕРБАТОВ ще си играят 4-5-1 за 1-0 с добър вратар могат да печелят битките срещу по-слабите отбори, те и така стават шампиони .. не благодарение на директните двубой (макар този сезон да спечелиха повечето), но просто нямаха конкуренция от застаряващия Челси, непостоянния Арсенал, изграждащите се Ливърпул и Сити.. догодина ще ги питам пак

Stafako
29.05.2011 14:41

Не се знае дали двубоят с Блекпул е бил последен за Бербатов в Юнайтед, но при подобно отношение от страна на Фъргюсън, Митко е в пълното си право да негодува. Глупав ход ще бъде Юнайтед да искат да се отърват от Бербатов, при положение, че той тъкмо вече влезе във форма и взе да бележи. Юнайтед имаха нужда от играч кат Митко срещу Барселона, дори само заради опита, който има.

fcliverpool9
29.05.2011 14:27

Според мен да се връща в Тотнъм то те го нямат за нищо в юнайтед..

FaNaTiKa
29.05.2011 14:24

всичко е пари. Ернандез игра цял мач и Сър Алекс от това трупа само дивиденти, все пак цената му се вдига в пъти, макар да е бил трагичен статист, който стана рекорьор на финали по брой на засадите. Оуен защо беше в групата ? Ами англичанин е човека, приятел на САФ от години, да вземе и той сребърния медал. Флетчър защо беше в групата, а не влезна в игра, да вземе и той медалче, че на миналия финал не бе в групата, а Андерсон бе, но сега Андерсон не бя за сметка на Флетчър. Да не мислите, че Сър Алекс се е надявал на победа хаха че той след гола на Рууни се израдва така, все едно вкарват гол за 6-0 срешу някой втородивизонен отбор, никаква емоция от страна на САФ. Определено е взел успокоителни, само си седеше и ис трепереше, а не ставаше да обижда съдията, играчите и т.н. Въобще Ман Юн не трябваше да излизат да се излагат 10-1 точни удара, 6-0 корнера, 75 на 25 % владеене на топката, но в засадите 4-15 за ман юнайтед, от които 12 на Чичарито

BlueKiller
29.05.2011 14:22

Единственото, за което се моля в момента е Бербо да се съвземе след този "НОЖ В ГЪРБА" и да помисли много ама много трезво над нещата.За мене в момента най-добрият вариант е Бербо да се върне в Тотнъм където беше боготворен.Със Бейл и Ван Дер Ваард ще бъдат много силен отбор през следващия сезон.Силно се надявам Бербо да размисли и да вземе правилното решение.Просто той не заслужава такова унижение!!!С ТЕБ СМЕ МИТЕ!!!

kokicat
29.05.2011 14:20

НЕ!!!

ДА!!!

Не, просто ЦАФ е изтрещял старец!!!

Рзбира се!

НЕ!!!

FaNaTiKa
29.05.2011 14:13

Българският нападател на Манчестър Юнайтед Димитър Бербатов е бил шокиран, след като е разбрал, че отпада от групата за финала в Шампионската лига между Манчестър Юнайтед и Барселона.

Източници на агенция Блиц разкриха, че Митко останал като ударен с мокър парцал, когато сър Алекс Фъргюсън обявил разширения състав. За първи път в кариерата си той се осмелил и попитал мениджъра поради каква причина е аут, след като е напълно здрав и готов за игра.

Според изданието открито му заявил, че нещата между тях вървят към раздяла, но уточнил, че тепърва ще водят разговор по темата.

„Бербо не е на себе си. Той покани майка си, баща си, брат си. Жена му и дъщеричката му също трябваше да отидат на „Уембли”, но след този случай може и да са се отказали. Не иска с никого да говори. За него това е уникален шамар. Това е намек, явен намек, че Сър Алекс не го иска в отбора”, коментираха източниците.

"Слухове, непотвърдени до момента, казват, че Бербатов е напуснал Уембли преди старта на мача. Ако това е така, благодаря и сбогом Димитър," пише МакНълти в блога за мача на страницата на ББС

Zdr4Maho
29.05.2011 14:12

Почти съм сигорен че до 2 3 години тия тука дето пцоват Шишарката ша го боготворят

Zdr4Maho
29.05.2011 14:10

Берба е перфектен за Баварския колос там се напада по флангове и це центрира там Берба ще е незаменим перфектвен даже

FaNaTiKa
29.05.2011 14:09

ми да не бяха излизали Ман Юнайед .. те бяха обречени и без това, аз им се смях по време на мача с глас напрпаво толкова смешно ми беше и толкова много радост при головете хахах. Аз се смях на стила на Ман Юн да ритат тоопката от наказателното си поле към Чичарито и той в засада всеки път хахаха по-смешен Юнайтед не знам дали има, Барса игра просто мач, дори не знам дали се напъваха .. да 10-1 точни удара 6-0 корнера .. 70 на 30 владеене на топката, но не се напъваха да смажат противника

lyubo_78
29.05.2011 14:32

Мисля че по долу в коментарите обясних ние сме в финансова криза заради тези американските собственици който са теглили кредит за да купят МЮ и за това халфовете ни са дървета*wonder**thumb_up*

FaNaTiKa
29.05.2011 14:28

е как да не се смея, все едно гледам български отбор в ШЛ.. само ритане напред, без мисъл, грозна игра .. Юнайтед бяха трагични и смешни, това не беше като финал, гавра с труп ..

lyubo_78
29.05.2011 14:26

и за какво си се смял отворко, фен съм на МЮ от 99г и то не заради техниката а заради духа и достойнството което важи за всички английски отбори...все пак доказахте че в момента сте най-добрия отбор

Zdr4Maho
29.05.2011 14:09

АХАХАХА КАК ША СЕ ВЪРЖЕ Бербатов в схемата на играта кво ша гради бе хахаха там има кои да гради трябват им бързи технични хора с добър шут от далече Берба колко гола е вкарал извън наказателното 0 еи болни мозаци

Zdr4Maho
29.05.2011 14:06

Кво ша гради Берба бе ви нешто полудехте ли срещо Барса кво ша гради като целия отбор е отзаде Берба да иде отзаде и да гради ли или да подава напреде вие сте болни САФ излена с правилния съсатв просто вижте кво напраиха Барса със Реал и други грандове МЮ в момента са много по слаби от Реал . Като фен на отбора искам корени промени тове не е този отбор от 90 когато нямаше значение с кои играем ние атакувахме . А за да атакуваме ни трябват хора които да градят играта и сам сигорен че това не го правят нападателите .виште Вила тои ква игра гради никва бързо копеле е и има гениеален шит от далече повратлив 1.60 висок .Защо барса няма високи напдатели защтото не им трябват нямат такув стил ниското е по бързо

FaNaTiKa
29.05.2011 14:04

Ман Юнайтед до 3 години са извън 4-ката, там ще са Сити, Арсенал, Челси ще търсят подмладяване, имат си и пари и Ливърпул има бъдеще .. Ман Юн са застаряващ отбор .. сменят треньора, вратаря, Гигс, Скоус, Видич, Рио .. халфовата линия им е трагична .. и им казвам чао .. средняци ще станат, но такива катаклизми е нормално да се случват .. до 5 години това ще е отбор, който ще се помни само с история, ще си говорим тогава, сега ме хранете колкото искате, няма проблем *wink*

Zdr4Maho
29.05.2011 14:01

Чачарито е младок и има голям потенциал ако остане в МЮ САФ ще направи от него голям играч . Такива играчи са бързо с техника ако МЮ иска да играе атакуващо с отбори като Барса Милан Челси Реал то това са играчи които са нужни но те не градят играта а там МЮ са много зле в сравнение с Барса

Zdr4Maho
29.05.2011 13:58

Тука големи простаци веднага налитат на САФ макар че ни доведе до финал с посретцтвен отбор .Спечели лигата с посретсвен отбор . Бербатов за бъдеще просто няма място в този отбор за сега имаше таи като отбора играеше дефанзивно поради липсата на градивни халфове и за това беше купен Берба да напраи 2 сезона докато МЮ се отърси от дългове и си подниво халфовата линия .Я си претсавете Берба има ли място в отбора на Барса с този стил на игра НЕ за какво им е нито шут има нито е бърз в тази игра ХАЛФОВЕТЕ РАЗПРЕДЕЛЯТ ИГРАТА НЕ НАПАДАТЕЛИТЕ .САФ е велик Берба е добър играч но МЮ ще искат да си върнат стила от 90=те а в този стил Берба не им е нужен .

FaNaTiKa
29.05.2011 14:01

точно за стила на Барса Бербатов би бил много полезен. Че той има погледа и мисълта на Шави и Иниеста, има техника, има класа .. не бил бърз, не ме карайте да ви давам примери за какъв старт говорим непредсказуем .. може да не поддържа висока скорост цял мач и да не пресира достатъчно, но се движи много иска в центъра топката, организира .. в Тотнъм само на контри играеха и какво ? Лошо ли се справяше ?

zinatop_71
29.05.2011 13:57

"Уембли" трябва да е началото на края не на Бербатов, а на пенсионера Фъргюсън!*cards*

cmpunk95
29.05.2011 14:13

Много точно изказване!Поздравления!

lyubo_78
29.05.2011 13:56

Добре ве хора ! Съгласен съм че съра сгреши спрямо Митко , но аз не мисля че щеше да направи нещо.....да има техника , има поглед в/у играта но...няма бързина...няма хъс....спортна злоба...в Манчестър не го уважават

FaNaTiKa
29.05.2011 14:00

И Шави и Иниеста не са най-бързите футболисти на света, но могат да задържат топката, да я разпределят и да правят всяка защита смешна, каквото би могъл да стори и Бербатов срещу Барса с едно докосване да изведе съотборник на 100%-ва ситуация .. пък Бербатов на старт е експлозивен и непредсказуем и бърз, може да се отскубне от защитник с хитрост, с техника .. ако има и с кой да играе отпред няма проблем да правят добри игри, било то срещу Барса, Бербатов го е показвал през годините, с Кийн бяха един уникален тандем, който правеше защитите на Ливърпул, Челси, Арсенал, Ман Юнайтед, Севиля, ПСВ и т.н.. с ПСВ не точно смешни, но играха много добре.

bozhkov83
29.05.2011 13:55

Снощи трябваше да играе поне през второто полувреме Бербо.Видя се че Чича дори не знаеше от къде идва топката и постоянно беше в засада.А РУни очакваше някой да му пуска, но уви нямаше кой!

svetlio_vn
29.05.2011 13:50

От 2-3 месеца се опитвам да оправдая за себе си решението на Сър Алекс да държи Бербатов резерва заради отличната форма на Ернандез и незаменимостта на Рууни. Да го оставиш обаче извън групата за финала вече си е подигравка и Бербатов трябва сериозно да осмисли дали желае да остане в Юнайтед.

ogi999
29.05.2011 13:46

аз казвам да на всички въпрси - вчера лично като българин страшно се хвана яд, че Бербо не бе в групата - това унижение не би понесъл никой. Може би Бербо сам е винвен за тази ситуация - ако беше останал при нас в Тотнъм вече щеше да е жива легенда като Клинси, Шерингам и др. Все пак поклон пред Берба - силен сезон въприки тренерския терор към него - а се отказа т нацинала заради Манчо - ето я благодарнстта им.

messi1961
29.05.2011 13:36

за мен дьртака се изложи без Берба и Нани Излезе за 0-0

Kaloyan_ManUtd
29.05.2011 13:22

на четвъртия въпрос мога да кажа, че ДА имаха нужда от Берба. чичарито си голмайстор от класа, както и Берба, но Бербатов помага много повече от него в защита. Това се видя доста пъти през сезона. Мога да кажа, че чичарито е по-сигурен пред гола от Бербатов, но в защита много се губи.

Gogata85
29.05.2011 13:18

в официалният сайт САФ обяснява че е извадил Берба заради това че е имал право само на 7 резерви и е искал да има повече полузащитници на разположение. затова се наложило да избира между Оуен и Берба и е избрал Оуен защото е искал някой който евентуално да вкара гол в последните минути. само ми е чудно защо не го вкара все пак когато падахме*scared**confused* и не извади тоя статист Чичи

peshotar
29.05.2011 13:43

И аз го четох това.Имало един вратар,един защитник и едно крило.Трябвало да избира за един нападател,но Оуен имал повече опит.На мен ми изглежда доста странно,пък нз.

BerbaTheBest
29.05.2011 13:13

Рууни не е никакъв играч.Бербатов заедно с ВДС,Нани и Видич изнесоха сезона на САФ.Благодарение на тях Ман Ю спечелиха титлата.Англичаните винаги са ни прее....цаквали.Погледнете само история изобщо,не само във футбола.Как един българин,чиято държава я няма на някои карти,ще бъде голмайстор на Английското първенство !? Това за тях сигурно е унизително.Дано Берба се махне.

konan4o
29.05.2011 13:11

Снощи много се ядосах можеби съра направи 4-5 грешки в мача 1 - Пуска старци да играят и ко напраиха нищо 2- Държа резерва играч като Нани като се има предвит че през целия сезон държаха с Берба Юнайтед на гърба си незнам дали сте забелязали обаче когато някой от тях вкара гол сички тичат към тях може би защото са Ключовите футболисти на ЮНАЙТЕД 3- Бербатов извън групата и зако зе Оуен даже и не го пусна да играй фен сам на Юнайтед но в последно време съра ме дразни много

Gogata85
29.05.2011 13:10

аз мисля че за 2-ри път САФ подари мача на Барса подхождайки крайно безхаберно към състава и тактиката. от отборът само Рууни си скъса задника в атака. а второто полувреме даже центъра не можехме да минем. и което е крайно учудващо ,ние падаме а САФ вместо да вкара нападател и да изкара тоя статист Чичи, вкарва двама полузащитници

robes_pierre
29.05.2011 13:02

Струва ми се , че загубата на Манчестър ще се отрази по-добре на бъдещето на Бербатов , поради една причина. Ако Юнайтед беше победил снощи , то Бербатов ставаше излишен и гарантирано си тръгваше , защото ако можеш да победиш Барселона с такива футболисти като снощните , просто Бербо нямаше да попадне в плановете за следващия сезон . Докато сега Фъргюсън сериозно ще се замисли дали Бербатов наистина му трябва и дали с него щеше да е по-добре на Уембли .

Manower
29.05.2011 12:56

Ще бъда кратък и ясен: Този отбор не заслужава Митко! Да се маха, видя се как се отнасят с добрите и класни чужденци за сметка на вечния Руни.... Не го преглътнаха, че един чужденец може да струва над 30 млн. и е един от най-добрите нападатели в Англия. Скапани националисти.... Тези схемички Фърги ти вървят само в Англия, в Европа няма как!

adaeirai
29.05.2011 12:42

1 - Може би не последен, но един от последните защото мисля че все пак ще играе на контролните срещи през лятото.
2 - Разбира се че има право да си тръгне.
3 - Не мисля че в Юнайтед искат де се отърват от него.
4 - Срещу Барселона дори и да беше в състава съмнявам се че ще успее да помогне на Манчестър Юнайтед.
5 - Незнам дали това е последен мач в който Митко имаше шанс да играе или предпоследен, но да това е края Митко ще си тръгне от Манчестър.

intermaina
29.05.2011 12:41

Да се маха , кво ще му прави евала на дъртия фес, ако има играч , който да заслужаваше повече от Бербо да е на финал аз , хасан да стана, взел ми Оуен - за кво уее ? Направи ги шампиони цял полу сезон ги носише целия отбор и ся извън групата - умрях от кеф снощи , щото ме е яд на дъртия. Колко жалки бяха , саф-а сигурно беше лапна 5 дъвки наведнъж. *beer*

DamnThing
29.05.2011 12:35

Аз до последно отричах това, но започвам да се убеждавам, че Бербатов бе така унизен само щото е българин... много мои прияели го твърдяха, но аз все отричах. Аз поне не виждам друга причина.. Бербатов прави много повече от Чичарито например..

1.Едва ли ... а точно този мач показа на "слепия" Фърги че Бербатов е от полза за Ман. Да вярно че не вкара , но не се предаде до последно и показа хъса , който много Футболисти на Манчестър вчера нямаха ......
2.Естествено че има тва право,, и Сър Алекс това очаква, но ако Митко има този хъс не би си тръгнал.. той няма да се откаже
3. Може би, но почи никой в Юнайтед няма право на мнение......
4. Да, казах го вчера, казвам го и днес... Бербатов би направил много повече от Чичариото, а Чич дори не се чу в мача.. не се върна назад за да помогне и няма хъс
5. но комент

MUTTO
29.05.2011 12:34

ФЪРГИ ти си голям шАРАН . ОТ ТЕБ Е ЗАГУБАТА

nihasa
29.05.2011 12:13

Кои са най-скъпите футболист на Ман Юн? Руни обаче той е непродаваем на този етап.След това Бербатов и Нани............ Както виждаме отношението на САФ към двамата е такова ,че те едва ли ще играят за отбора догодина.Просто МЮ имат нужда да продадат скъпи футболисти които да запълнят обърканият им бюджет............това е.Жалко наистина.,но футбола отдавна си е бизнес,а Фъргюсъм е доказал,че е страхотен,но и безскрупулен бизнесмен.

United_thebest
29.05.2011 12:25

много точно казано*joking*

lyubo_78
29.05.2011 12:19

много точно казано*thumb_up*

levski_s0fia
29.05.2011 12:03

През целия мач игаеха 3 футболисти - Руни,Валенсия и Ван Дер Саар ( за който ми е мъчно,че му беше последния мач и МЮ загубиха) :/

lyubo_78
29.05.2011 12:03

С тези американси собственици дето са го взели на кредит клуба и заради тях си патим

levski_s0fia
29.05.2011 12:02

Изключително глупава постъпка от САФ ... Как може да извадиш бербатов от състава!! И какво .. цял мач ми играят некви Ернандеси и други дето не направиха 1 забележително отиграване... Защитата ни-пълна трагедия,атаката-Руни тичаше като луд из всички постове,защото другите просто не играеха .. :@ Ако в атаката си бяла Руни и Бербатов съм сигурен,че щеше да е различен резултата!!
1-Дано
2-Определено
3-Така изглежда ..
4-Да
5-ДА !

Е винаги съм бил фен на Юнайтед ама такова отношение просто е нелепо .. Колкото и да се радвах когато МЮ зеха Бербатов(дори и сега ми харесва това,че е в този отбор),просто ще е по-добре за него да си намери отбор в който ще е титуляр и ще покаже,че не е футболист за резервната скамейка !!!!!!!

nihasa
29.05.2011 11:56

Здравейте.Аз обичам да чета освен футболните новини и тези които за повечето а досадни.И поради тази причина няма нищо по-логично от това което стана с Бербатов.
Въпрос 1*lol*а това беше последния мач на Митко за МЮ.
Въпрос 2:Не сме ние които да казваме кой какво право има.понеже тези хора са обвързани помежду си с договори за милиони както между играч и клуб,така и за рекламни спонсори, тв и други.
Въпрос 3:Тук е въпроса?Ман Юн не се опитва.Той трябва да се отърве от Бербатов!Иако четете ще видите,че тук няма нищо общо със форма или качества на нашия футболист.Всичко си е бизнес.МЮ са с рекордни финансови загуби за последните 18 месеца.отдавна надхвърлиха квотата на УЕФА за допустими такива,което значи ,че ако не стабилизират малко положението от към тази част значи без тях след два сезона в Евротурнирите.........Та Митко струва доста пари на пазара,може да покрие една част и взима висока заплата и ако го продадат МЮ са на двойна изгода за бюджета в този момент.
Въпрос 4:ами с оглед на мача и с Роналдо на терена Манчестър нямаше как да спечели.Просто Барса беше в много по-добра форма и едва ли един футболист можеше да наклони везните в полза на англичаните.
Въпрос 5:Въпрос 3 отговори

rosi_827
29.05.2011 11:54

каквото и да говорим интереса клати феса но всепак трябваше да има уважение към бербатов а сър алекс така сам изложи защото втози мач динамиката я нямаше митко руни нани ако говорим за дефанзивен футбол а за унижението той сам си направи имам предвид като се отказа от националния говорим за самучуствие затова сър алекс го постави на място.

battRado
29.05.2011 11:54

1. ...шотландския дядка да се пенсионира
2. Да
3. Очевидно.. но защо !?!
4. Да, очевидно
5. ...

LiverpoolFen20
29.05.2011 11:52

САФ направи много за МЮ през годините ,но вече май има някакви проблеми с главния мозък . Той пусна състав ,с който вече се бе примирил със загубата. Та ,това е финал за бога ,как може да се примириш. Пуснал грахчето ,който между здравите физически Масчерано и Пике стана за смях. За 20 минути имаше 4 засади ,Леле. Бербатов поне щеше да задържа топката ,а Ернандес едвам плахо я пипаше и то за по 1 секунда ,след което веднага му я взимаха. Ако бяха пуснали Бербатов може би резултатът нямаше да бъде такъв от мача. Да Барса най-вероятно щяха да бият ,но МЮ нямаше да е толкова жалък колкото вчера.
На въпросите

1.ДА
2.Ако е мъж веднага ще си тръгне и ДА има право
3.Очевидно е .
4.Да
5.Да

lyubo_78
29.05.2011 12:01

Прав си но не забравяй че ако САФ го няма е свършено с МЮ, за мое съжаление*wonder*

lenaski
29.05.2011 11:49

Бербатов е праволинеен и сляпо следва своята цел,а тя е изпълнение на договора си с Ман.Юнатед,а той включва още един сезон-2011-2012.Тогава изтича и Берба става свободен играч,тоест парите които ще вземе манчо ако го продаде сега,а той струва 15-20 милиона паунда,ще си ги вземи самият Бербатов*smile* При това ако не играе няма да има опасности от контузии,които биха прецакали трансфера...А да станеш по-богат с такава сума е достойна цел

evgeni306
29.05.2011 11:35

Дано вече всички са разбрали какъв отбор е Ман. ЮН и какъв е А.Фъргюсън.Много жалко за истинските фенове на този отбор.Това е най-съдийският отбор в историята на футбола.Относно Бербатов,абсолютна гавра.Митко бягай от там,покажи че не си за парите!Още не мога да повярвам,че не беше в групата.Като българин се чувствам лично обиден.Барса до година,ще е същата силна Барса,но Реал ще е по-силен така че ни очаква много интересна година.Успех Митко,горе главата и напред!

FaNaTiKa
29.05.2011 11:30

добре Бербатов не игра .. каква е логиката и Андерсон да не играе, а Карик куцото магаре да играе .. англичанчето ? Нани да не влезне поне по-рано, ако не като титуляр .. Сър Алекс на какво се надяваше не мога да разбера, един велик треньор, който обаче вече не мисли трезво, а може би има и екип зад себе си, които са му лоши съветници .. знае ли човек. При трансфера на Бербатов е отишъл да го вземе от летището с личния си автомобил, едно голямо уважение, със сигурност Бербатов оправда очакванията през първия сезон липсваха само головете, ама нали имаше кой да вкарва бяха шампиони, през втория тактиката бе 4-5-1, Бербатов вкара малко, през този отново оправда очакванията .. но Сър Алекс дали по собствено желание, дали някой му е дал съвет, дали Оуен му се е молил да е в групата .. знае ли човек, няма логика всичкото това.

VeneSotirov
29.05.2011 11:30

Всеки МЪЖ би трябвало веднага да се махне от даден отбор, ако попадне в такава ситуация. Не може ти да изнесеш сезона и да спечелиш 19-та купа в Англия, да станеш голмайстор на лигата, и даже да не си в групата? Тук говорим за 0% уважение и благодарност. Берба има къде да отиде, желаят го много отбори, най-малкото в Тотнъм ще си го вземат обратно с отворени обятия, защото там го оценяваха и му даваха респекта и обичта, която той заслужава! Покажи достойнство и мъжество, Берба и стягай куфарите, явно дъртата куха глава е решила че ще те оставя само на скамейката, а понякога даже и на трибуните!

malinov
29.05.2011 11:30

да ама в тоя мач ,ако бербатов играе6е сигурно и един път няма6е да му чуем името.просто за този мач бербатов не става,тои бележи само от малкия пеналт.а за този мач се искат бързи футболисти!не че това помогна

lyubo_78
29.05.2011 11:50

Барса си бяха по-добрия отбор колкото и да ме боли. Бербатов има виждане за играта има и техника но....дори ние като негови сънародници виждаме че не пресира, няма е спортната злоба, да се надъха и да им разкаже играта.Например Кантона, само с присъствието си караше футболистите да се напикават в гащите

FaNaTiKa
29.05.2011 11:32

не говорим за белязанен а голове, но щеше да организира, да търси топката без притеснение, той е много добър в задържането на топката и в извеждането, в подаванията .. със сигурност в защита щяха да го изядат, видя се вчера как защитата на Барса изяде тези, които попадаха на позиция на чисти нападатели, а само нападатели от втора позоция имаха шанс .. 1 гол и това беше 10-1 точни удара

d3_
29.05.2011 11:25

1. Не
2. ДА
3. Опитват се, но не му го казват директно
4. Имаха, Митака разиграва много топката и се пласира добре. Ернандез може да е бърз ама името му се чу 2 пъти в мача.
5. Незнам, но Митко бягай от Юнайтед *sad*

betelina
29.05.2011 11:19

стига сте се вземали на сериозно, все пак ако не беше Манчестър Митко щеше да е един съвсем обикновен играч като Мартин Петров и Стилян за които никой не знае освен нас, и да беше играл положението щеше да е същото просто Барса са много добри, а ако Митко се махне ще залезе това той го знае и затова ще си натиска парцалите да остане.

FaNaTiKa
29.05.2011 11:22

да бе глупости .. имаше наддаване и Сити също го искаха, а Сити вече са в тройката. Дано се махне, ако е личност, ако е човек с достйнство и човек, който знае, че има нужните умения .. ще се махне, ако не аз ще спра въобще да го гледам .. от яд, че няма характер

FaNaTiKa
29.05.2011 11:19

Бербатов не игра, защото сам Бербатов не може да спечели мача, САФ знаеше какво ще стане още преди мача, факт е радостта след гола на Рууни, никаква .. просто една усмивка, само си седеше и си трепереше,100 % преди това си е пил лекарствата. Сър АЛекс пусна футболисти от които може да спечели дивиденти. На всичките тези цените им се дигат (най-вече Ернандез), за какво му еда пуска 30 годишния Бербатов, така или иначе знае, че в този мач няма шанс .. предател Сър Алекс, гадняр мръсен .. Оуен му беше в групата .. англичанина да вземе медалчето

Santti
29.05.2011 11:17

Нани, смоулинг, андерсон, бербатов а да пусне пенсионери като гигс, парк, сколс и фердинанд. Да добри футбилисти са, но са стари и немогат да се надбягват с 24-25 годишните, че и по млади играчи на барса. Неможе да пуснеш чичерито който за 1ва година играе шампионска лига титуляр. Все пак бербо има 2 финала зад гърба си. Абе тоя пенсионер тотално е изпушил. Най-добре да го сменят.

FaNaTiKa
29.05.2011 11:16

Желанието на САФ беше в крайна сметка да обиди Бербатов и Бербатов да реши ад си тръгне, най-вероятно да бъде разменен за някой добър вратар .. защо не за този на Атлетико Мадрид. Сър Алекс е един голям хитрец и това му е желанието според мен, той има и екип зад гърба си с който е обсъдил всичко

FaNaTiKa
29.05.2011 11:14

пак ще напиша коментар, който написах и вчера, но искам да го напиша и тук. СПоред мен Сър Алекс не се е надявал на победа и в най-смелите си мечти. Факт е, че при гола на Рууни радостта на Сър Алекс беше, като за гол при 7-0 срещу някой слаб отбор .. сам не си е вярвал. Пусна Оуен за да го наградят с медал, защото е англичанин, защото са приятели от десетина години, няма друга логика, иначе при 3-1 щеше да го псуен в игра. Игра с Ернандез цял мач, за да му се дига цената, все пак това е млад играч, първи сезон, веднага играе финал в ШЛ, друг е въпроса, че бе най-трагичния футболист вчера. Бербатов е на 30 години, той можеше да им помогне с опита си да задържа топката и да я изнася, но Сър Алекс едва ли е вярвал, че ще спечели, пък 1 футболист няма как да му спечели мача, Сър Алекс реши да остави Флетчър в групата, който за миналия финал бе наказан, за да бъде награден, а Андерсон не бе в групата, същото важи и за Оуен, който е с предимство пред Бербатов, защото е англичанин, защото е приятел с Фъргюсън. Няма логика иначе Бербатов да не е поне в групата, също така и Андерсон, те се представяха много добре в последно време, всичко е пари, Ернандез беше най-слаб, но цената му се качва с този мач, нещо което Сър Алекс желае, качва се защото е много млад и играе финал.

barbutko
29.05.2011 11:11

този слабо базано нещастник и изкукоригал пенсионер просто не трябва вече и на тренировка да извежда отбора.да не включи берба дори в групата това е престъпление.направо нямам думи.незная как да го обидя този мерзавец.БЕРБА ЗАВИНАГИ В НАшИТЕ СЪРЦА НЕЗАВИСИМО КЪДЕ щЕ ИГРАЕ.МАХАЙ СЕ ОТ ТОЗИ ОТВРАТИТЕЛЕН ОТБОР.

United_thebest
29.05.2011 11:04

аз очаквах бербо да е на скамейката,но не и извън групата .То това си е направо унижение и ясен знак че той ще си тръгне лятото 100% доколкото
Имаха ли нужда "червените дяволи" от футболист като Бербатов срещу Барселона?
Да разбира се той задържа топката отлично подава перфектни пасове и това би ни помогнало повече отколкото Чичарито с неговите засади та той второто полувреме аз не го видях да играе с топката *thinking*

danman
29.05.2011 10:59

Ако Берба играеше, мача щеше да бъде друг.Играта от центъра на Манчестър беше много слаба/да не кажа никаква/.На предишния финал Съра направи същата грешка в подреждането и избора на състава и сега я повтори.Тогава Роналдо го обвини точно за това и Фергюсън му беше бесен.Нани също трябваше да играе.Уж щяха да играят атакуващ футбол,а на практика играха само в защита.Ако, бяха запазили начина на игра и темпото от първите 10 минути,имахме шанс,но Манчестър се предадоха.

niover
29.05.2011 10:35

Не мога да разбера защо така някой злобеят против Митко?Човека прави това което може ,и го прави много по-добре от доста футболисти.Това че САФ не го оценява-добре -има отбори които ще го вземат веднага,но той е БЪЛГАРИН и ако не го харесвате,поне не пишете глупости по негов адрес!!!

bqsa
29.05.2011 10:31

Thirteen мисля,че Берба щеше да стои на терене по-добре от боба и от Руни.Нито единия нито другия се виждаха на терена.Само първите 10 мин от мача.После ги нямаше никакви.Барса е интелегентен отбор.Тук не се иска само да бягаш като кон.Ти беше мноооооого прав това не е Блекбърн или Блекпул.мислех,че съра си е взем поука от предния финал!но!уви

PA3BPATHuK
29.05.2011 10:29

митака да ми яде ташака........ много ясно че няма да мъу трява тои даже незнам кои го излага че е трявало да стане футболист и с нео и без него манчестер щяха да паднат просто ж последните 4-5 години барса са наи силния отбор в света и поне докато меси е там ще е така

sandokana
29.05.2011 10:26

не че съм му на Димитар фен ама дъртия постъпи много несправедливо , освен ако няма някоя друга причина за която незнаем , но въпрки това да се маха от там ако може както видяхме не всичко е Ман Ю. ,има и по читави отбори








































































ю*silent*

bqsa
29.05.2011 10:24

Момчета как да пипне топката,след като боба беше постоянно в засада,после катъра Руни му прави центрирания в наказателното поле кадето се намира двуметровия Пике.Няма такава тактика!!!!!Съра тотално се осра.Оуен на скамейката нашето момче аут.Да не говорим за Нани,който независимо от това,че е егоист,да го оставиш на скамейката и да пусниш Валенсия,който още на първото полувреме трябваше да го искара, беше за 2 картона!!!А тактиката с (много добрия пенсионер).........Гигс..(37 годишен),да го оставиш 90 минути на такова бягане.Дане сложиш персонален пазач на Меси.Тоя е луд!Има и още ама ме мързи да пиша.*devil*

valk0v
29.05.2011 10:15

Нека да му е тъпо на малоумния Фъргюсен.
Не стига че пусна тоя бълхарник чичарито срещу отбор от калибара на барса, ами остави дори Митко извън групата. СРАМ.
Как може да оставиш най-добрия си футболист извън групата и на негово място да пуснеш играч, който няма никакъв опит в ШЛ. Единствения силен конкурент който МЮ имаха в това издание на ШЛ беше Челси, ама то мексиканчето вече беше играл в Англия с/у тях така че не се брои много.
Дано умира от яд сега сър-а, дано Бербо да се махне от тоя умрял отбор и догодина в който и да играе където ги хване манафчестърци да им вкарва по 3.

Thirteen
29.05.2011 10:22

Бербатов е най-добрият играч срещу отбори като Блекбърн, Блекпул и т.н. Това, че вкара някакъв хетрик на Ливърпул не го прави най-добър играч на Юнайтед. Къде беше миналата година, когато Руни износи отбора на гърба си? Бербатов не става и ако беше пуснат срещу Барселона, нямаше да има и гол за Юнайтед.

niover
29.05.2011 10:10

Чичарито беше пълна 0 през 98%от мача,но явно съра има слабост към него....*blush*

MarouaneChamakh
29.05.2011 10:07

Пълна подигравка ... не съм сигурен дали не казвам някаква глупост обаче доколкото гледах Чичарито 1вото полувреме имаше 3-4 докосвания до топката а второто 2-3 *thumb_down* ... Така че с такова отношение към Берба те дори не го заслужават

neo12345
29.05.2011 10:00

мите махай се от манчестър там вопще не те оценяват *smile*

niover
29.05.2011 09:43

Най-добре за Бербо ще е да се маха от МЮ.Съра ясно показа,че неразчита на него.По-добре да отиде някъде където да е титуляр и ще го ценят,отколкото да търка пейката при тоя изкуфял сър...

bqsa
29.05.2011 09:31

Да се маха Митака!!!!!!!Да отива някъде където ще признаят качествата му.Дъртака и плешивия му помошник, купа да не видят повече.По такъв начин да се избазикаш с най-добрия си играч и да се даржиш с него, по такъв унизителен начин.Няма работа повече в МАН,САФ да си държи боба и катъра и да им прай с***ки.

MU123
29.05.2011 09:28

1. Не
2. Да
3. Не
4. По-скоро да
5. Не

plame_1914
29.05.2011 09:26

Сега е тежък момент за фенове,играчи и ръководство на Ман Ю!Да изчакаме малко нещата да се успокоят и да се помисли по въпроса,но е факт,че нещата вървят към края си за Бербо в тоя отбор!За мен специално,предпочитам да го гледам в Тотнъм,Байерн,Леверкузен,но да е титуляр,вместо как се гаврят с него в Ман Ю!

www_wtf
29.05.2011 14:39

аз съм хейтър *corner*