Моуриньо и Кристиано: Ограбиха ни! (видео)

11:21
Моуриньо и Кристиано: Ограбиха ни! (видео)
Жозе Моуриньо и Кристиано Роналдо демонстративно изразиха своето възмущение от отсъжданията на рефера Франк Де Блекере, който ръководи снощния мач с Барселона.

Както е известно, съдията отмени чист гол на Реал в началото на второто полувреме, когато резултатът още беше 0:0. Във въпросната ситуация Кристиано Роналдо бе фаулиран на границата на наказателното поле от Жерард Пике. Португалецът тръгна да пада на земята и в този момент неволно закачи Хавиер Масчерано, който театрално започна да се превива на тревата. Докато се развиваше това, топката стигна до Гонзало Игуаин, който я прати в мрежата на Валдес, но реферът отмени гола заради ...фаул на Роналдо срещу Масчерано.

На излитане от каталунската столица за Мадрид късно снощи наставникът на "белите" Жозе Моуриньо и звездата Кристиано Роналдо направиха един и същи жест към журналистите."Кражба, кражба", в примирен тон споделиха двамата на летището "Ел Прат" с жест за ограбване с едната ръка ("Roba, roba").


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

messyfan
05.05.2011 13:22

Хайде вземете млъкнете веднъж завинаги.По-слаби сте,не разбрахте ли?Престанете да търсите вината в съдиите и играчите на Барселона,а се огледайте за грешките на треньорския екип на Реал и ръководството му.С един страхливец като Моу,който изостави отбора си на Камп Ноу(не беше на стадиона)и с едни надъхани от него футболисти да рушат играта и да се стремят да осакатят противниковия отбор Реал нормално спря дотук.Все пак говорителя на отбора (защото Моу се изживява като такъв и нищо друго)взе един трофей,който Реал не беше докосвал и виждал цели.......18 г.(????).Мисля че му е напълно достатъчно това отличие на фона на пълната хегемония на Барселона в Испания и Европа.Факт,а когато фактите говорят , Боговете мълчат.*beer**cup*

telkisky
05.05.2011 10:49

щом роналдо е на терена, вси4ки могат да симулират

freasty
15.05.2011 10:11

барцилона или барцелона видяхме ви колко мойете на кампт ноу 5:0 кога реал ше ни вкара толкова гола на бернабео или на неутрален терен..... бихме ви и на бернабео с 2:0 кво да говорим още

nihasa
05.05.2011 11:30

Той поне се научи да играе,а тея от Барцилона тепърва схващат какво е мъжество и спорсменство,ама засега при тях това е нещо което се случва на другите.Роналдо от 2-3 години не симулира и не припада по терена ама като няма какво друго да напишеш хайде това.Нали?

ub7
05.05.2011 10:01

то не останаха вече. Всичките са в Сити

Americano
04.05.2011 23:59

А и още нещо. Много ми е интересно как тук някой умници, като казват при 0:0 в Мадрид и тук 1:1 Реал продължава. Вие мислите ли, че Барса щеше да играе за един на един, а нямаше да размаже Реал на Камп Ноу. Видя се, че Барса игра снощи на 70% от възможностите си и пак размаза Реал. Така, че дишайте спокойно и не се вживявайте много. Най важното мили деца не подражавайте на Моу, той е бита карта вече, щом Гуардиола, един новак в треньорската професия го би в неговата игра, мръсната игра. Правете си изводите за вашия Бог.

RSA92
05.05.2011 02:50

Пеп е победил Моу ли !? Чакай малко е с футболистите,които разполагат Реал и Барса и обиграването им като сравниш дали е от тренера !? Пък и все пак с този отбор взехме една купа ама догодина ще играем доста по-добре преди бях с друг ник.. Малоумника от Столипиново ей ти си супер сдухан тип честно не видя ли фала срещу Роналдо,а за картоните стига ве човек всеки мач да гонят някой искаш тъй ли какво да им играят балет ли !? Ти ако си на терена срещу тези футболисти как би играл, би стоял отблизо и да гледаш какво правят ли !? Опитват се да им противодействат вземи мисли малко преди да напишеш нещо, играят така,защото целта оправдава средствата и в такива важни мачове не се вдигат така лесно червени картони така трябва да бъде по принцип !! За да не загуби мача интрига и да няма превъзходство другия отбор,но явно вие сте свикнали,че за да биете трябва някой от нас да бъде изгонен и в 2 от четирите мача не изгониха никого и в крайна сметка от толкова закани и глупости от вашите фенове имате само една победа с 2:0 една загуба с 1:0 и два равни с по 1:1.. Нещо не сте непобедими май, а !?

nihasa
05.05.2011 00:25

Тоз пък друг ненормален.............Ей спри да пушиш и гледай малко футбол............

nihasa
04.05.2011 23:48

Хора оставете Барцилончетата да се радват.Имат право,то Реал ( Моуриньо) не си свършиха работата в първия мач(или поне не се опитаха),а после ходи гони дивото.В случая не стана и толкоз. Честито да им е и пак дузпа за Барса и картони за МЮ на финала. То си е ясно.Градят си реноме хорицата имат още 6 титли до Реал 4 до Милан и по една до Ливърпул,Байерн и Аякс.Как нема ги яд..........

MojoJojo
04.05.2011 23:31

Смяяяях.
Футбооооол.
По-добре е да си признаете наистина.

RSA92
04.05.2011 23:22

И забравих да добавя при резултат 1:0 за Реал съвсем друг мач щеше да се получи.. И в двата мача две спорни решения и двете спорни в полза на Барса, само на мене ли ми се струва странно !? Как пък не объркаха във вреда на Барса !?

Americano
04.05.2011 23:53

Ето го и малоумника от Столипиново. Как пък все виждаш ситуациите в полза на Барса бе тарикат? Карвальо, Адебайор, Марсело и Алонсо. За тях какво мислиш? Всичко е ок , а? Ритай като магаре и това е. И за какъв гол спорите, че ми е чудно. Съдията свири преди топката да стигне до Игуаин. Даже жълт за Игуаин, трябваше за разкарване на топката, ама айде. (И забравих да добавя при резултат 1:0 за Реал съвсем друг мач щеше да се получи) И аз забравих да добавя при заслужен червен картон на Карвальо, съвсем мач щеше да се получи. Ама, Ама, Ако, Ако. Много ви стана. Айде засрамете се най накрая, първото полувреме 8:0 удари и пак сте се напънали. То бива, бива, ама вашата наглост няма край. Снощи съдията буташе брутално Реал, но като са мишоци и не могат да се възползват, никой не е и виновен.

RSA92
04.05.2011 23:30

Чакай малко бе човек не казвам,че не заслужавахте да биете наистина бяхте по-добрия отбор и играхте по-добре ама наистина е така както казвам !? Нима ти не видя фала на Пике срещу Роналдо и как падна Масчерано !?

wilcho_FCB
04.05.2011 23:25

Аре млъкни, моля те не се излагай, не се хаби..

Divaka_Ivaka
04.05.2011 23:12

издухан отбор сте и тва е но комент така си е ама догодина ве4е дано сме по добри успех аиде живи и здрави

wilcho_FCB
04.05.2011 23:13

Как ви издухахме само *smile*

Junytooo
04.05.2011 22:45

относно феновете на Ман вие сте по жалки кво пишете физически здрави па симулират като някой от Барселона ( АЛВЕШ,БУСКЕТС,ПЕДРО) а какви измислени дуспи на Руни са давали каде вятъра го носи *lol*

Shakrachki
04.05.2011 22:43

чист гол : фаулиран на границата на наказателното : хахаха аз ли гледах друк мач ели вие
1во доста далеко от границата бе саприкосновението междо вездесъщия
2 ро максимума в случая е фал а не гол поради простата и ясна причина че вездесъщия поваля масчерано !!!
3 то няма как гола да Чист след като в фкаран след садииски сигнал
4 то и с него и без пак духаьте супата ревлЮЮЮвци *cry*

RSA92
04.05.2011 23:20

Ти къде видя фал на Роналдо срещу Масчерано ми кажи !? Масчерано видя,че не стига топката и се възползва от създалата се ситуация и се строполи на земята и така.. Същия Масчерано по-късно пак се превиваше от болка за нищо.. Не знам кой мач си гледал ти,но фала срещу Роналдо беше на дъгата на наказателното поле и тъй като линията на дъгата започва от наказателното казват,че е бил повален на границата на наказателното..

Junytooo
04.05.2011 22:42

подпират БАРСА хааааааааахахахаха полуфинала межди арсенал и барса фабрегас рита пуйол получава дуспа че и пуйол го гонят затова че изпреварва крака на фабрегас и я бута топката *thumb_up* миналата година с гол от засада отпаднаха *thumb_up*

termil
04.05.2011 22:25

стига рев на тези и топката е виновна

val_skalata
04.05.2011 22:21

wilcho_FCB, Ти зле ли си бе момче. Вчера, ако не бяха съдиите вие отпадахте *wink* Не си ли забелязал, че от 5 мача цирковата школа " Барселона" се справя доста добре с симулациите. Манчестър играят при резултат от 2:1 В мача с арсенал имаше дуспа, но срещу манчестър имаше две
Точно сега подпират вас, а нас не *wink*

wilcho_FCB
04.05.2011 23:03

Брех колко самоуверено говориш,явно не си гледал целия мач що картони не даде съдията на РМ.Симулираха защото Реал Мадрид ни накара да играем по този начин ,или по-точно "Лайняния",пардон "Специалния".

Lubo0o
04.05.2011 21:15

Както ощетяваха Ман така и Арсенал ако рефера беше свирил за Ман щеше да даде дузпата в края , но както не даде за Арсенал така и за Манчестър .......... Докато да ти дадат 2ри жълт за това , че не си чул сигнала на съдията е малко тъпо ......

plamo_85
04.05.2011 20:38

А играта на Реал М каква беше? Не се ли срамувате от играта си? Отбор за милиони да не кажа милиарди излиза без нападател *lol* И все съдията виновен хаха. А играчите на Реал такива балтии раздаваха за тези 4 мача че не е истина, а Барса симулирали хаха *lol*

mitikamenov
04.05.2011 19:56

Най-лошото на това да играеш с РМ е, че трябва след мача да слушаш глупостите на Жозе Моуриньо. Устата на този човек никога не се затваря.

aa1
04.05.2011 19:47

ХАхахахах, напишете във Вбокс - ''симулирай трудно 4'', и ще се ПРЪСНЕТЕ от смях!!!Това е Барселона дами и господа, това е Барселона, симулиращата Барселона, грозната Барселона, смешната Барселона и още какво ли не.Нека феновете на Барселона изгледат този клип и да си кажат мнението, защото съм сигурен, че фенове, които обичат този отбор от над 20 години ще са ЗАСРАМЕНИ от играчите на любимия си отбор.Аз нямам какво повече да кажа, просто изгледайте клипчето.

StoyanovKST
04.05.2011 22:09

Ха, ти тъп ли си? После и на нас не ни дадоха, което е нормално и никой нищо не е казъл, но вас 3-та година ви подпират!

MojoJojo
04.05.2011 21:27

Браво...кажи им го! Барселона са най-добрия отбор на света! Само дето никога не могат да станат шампиони на Европа без съдийте да ги подпират. Видяхме с Челси как беше, видяхме и тази година. Просто си го признайте, така е по-лесно.

wilcho_FCB
04.05.2011 21:06

То и вие така срещу Арсенал ви подпряха,за това че Видич игра с ръка.Затова моля ти се ,недей пиши,не се меси!

StoyanovKST
04.05.2011 20:59

Напълно съм съгласен с теб! Много уважавах този отбор наречен Барселона , но толкова ми паднаха в очите с тези силмулации, дане говорим за подпорането от страна на съдиите , които не само срещу Арсенал ги подпряха, но и твърде очевадно срещу РМ, че в момента неискам и да ги гледам как играят. Незнам феновете на този отбор, който е толкова "велик" как така се изразяват изобщо тук и нямат смелоста да си признаят че това не е "красив" футбол, а един грозен цирк!

wilcho_FCB
04.05.2011 20:34

Не е като вашия "красив нападателен отбор" .

aa1
04.05.2011 20:18

Не мога да го намеря този клип, но ти изгледа ли клипа, който аз дадох?Това показва колко срамно грозен е вашия отбор.Радвайте му се.

wilcho_FCB
04.05.2011 20:00

То има и клип "стъпвай му върху крака пък к'вото стане".

wilcho_FCB
04.05.2011 19:59

Ае спри се малко.Още ли не можеш да го понесеш?Реал Мадрид играха като селяни ние просто се възползвахме.

macolata
04.05.2011 19:46

Смешници с тъпи коментари неразбрахте ли , че Барса е обигран отбор и са отбор от много години и си знаят играта , знае кой къде, как , защо !!! Свикнали са един с друг защото са с този отбор от 3 4 години а и от предните год. има футболисти и се знаят прекрасно докато Реал са с този отбор от миналата година с някой изсклиучения ... Отбор се гради с години а не със постоянна смяна на играчите... Все 1 да почна да играя футбол с хора който едва познавам и съм ги виждал по телевизията и да почна да играя с тях все 1 съм играл от 100 години с тях *lol* има огромно значение това но много глупави хора немогат да го разберат и правят излишни коментари *lol* Относно мача да Реал заслужаваха наказания но пък и Барса ако трябваше да им се дават картони небих казал , че са невинни и 2та гранда са велики фен съм на Реал но уважавам Барса , заради това , че се стараят , че са печени като хора и че това е най - хубавият спорт в света а не , че съм 1 глъф фен с извинение за цензурхите ми думи във текста но уважавайте играта а не само за този , за когото сте *thumb_up*

kokicat
04.05.2011 19:17

Няма какво да ви вземат освен мизерията! *erm*

Crissstiano
04.05.2011 19:10

Ами аз отговорих,че при всеки фаул срещу Барса трябва да има картон,ти си помисли добре кои нарушения са за картон и да те питам между другото,това някакво правило ли е във футбола когато Пуйол не уцели топката да му се дава фаул? Оставаха 2-ма от Реал срещу 1 от Барса...

Crissstiano
04.05.2011 19:01

Хахахха вярно е Барса надиграха Реал пред собствената си врата,то се видя до червения картон колко положения имахте!Мачът си отиваше към 0 на 0 точно,но... и да забравих,че всяко нарушение срещу Барса е картон и между другото не видях вчера писаници от сорта,че Педро е изрод и можеше да счупи крака на играча на Реал,че не е играл за топката и т.н.

Americano
04.05.2011 19:07

Айде отговори ми честно? Карвальо, Адебайор и Марсело не заслужаваха ли червени картони? Гледам, че гледаш всичко в полза на Барса, а за Реал най демонстративно си затваряш очите.

Barca_fen112
04.05.2011 18:14

изроде ти си много ограничен бе ! Не разбирам какво толкова му е странното да отидеш в чужбина където и да е било особенно в днешно време.. Детенце пикливо осъзнай се къде си бе ! Очевидно живееш още в 20 век, когато Реал бяха велики , а да отидеш в чужбина бе мираж ... Аре пали брат и излезни от вас малко да се осъзнаеш къде си !

mitkodan4ev
04.05.2011 18:04

Един истински фен на Реал - 1во не би искал да гледа такава игра на своя отбор и 2ро не би се унижил да коментира съдийството.

mitkodan4ev
04.05.2011 17:58

Пак ли. Не един, а поне 3 червени картона не ви дадоха, защото все ревете. Барса е по-добрия отбор поне за момента и това всеки го вижда. А преди отменения ви гол имаше червен картон и едва ли ако бе показан резултата щеше да е още равен. Така, че не Реал, а Барса бе ощетения отбор.

Crissstiano
04.05.2011 17:45

Americano може да ти се иска Моу да си тръгне,защото ако остане, Реал ще става по-силен и по-силен.Ще си вземе нужните играчи и съдиите няма да могат да ви спасят догодина!

ub7
05.05.2011 10:01

Реал нямат играчи това ли казваш ???

mitkodan4ev
04.05.2011 18:49

Първо не те ли е срам ама честно ми кажи да се връщаш на първия мач, където Барса и преди картона ви надигра на вашата изплашена тактика и то на вашия терен. И второ снощи ви бяха спестени още картони, а да не говорим че ако условията бяха по добри какъв щеше да е срамът, защото именно те бяха идеални за прословутата тактика на големия Реал.

Crissstiano
04.05.2011 18:38

Аз не гледам какво казва Моу,изказвам собствено мнение.Видя се,че Реал може да победи Барса в мача за купата,с човек по-малко направиха равен в първенството,а ако не беше симулацията на Алвеш сега заглавията щяха да са Реал отстрани Барса,пък ти ми казвай колкото си искаш,че съдиите нямат вина.

Americano
04.05.2011 18:24

Ще става все по силен и по силен, Къде? В защита ли? В мръсната игра ли? В обвинението на съдиите ли? Къде? Знаеш ли, Греъм Пол, какво е каза на 27 .04.2011.? Моу, винаги е оказвал голям натиск върху съдиите. Неговите отбори винаги са игра ли грубо и с тактичеси нарушения, с цел провокация. И ако някой съдия е по смел и изгони заслужено негов играч, Моу веднага се оправдава със съдията. С няколко думи, Ако отбора на Моу спечели, виновен е само Моу. Ако загуби виновен е съдията и всичко друго, но не и Моу. Тактика, пич.

izrodonomiks
04.05.2011 16:54

Тъпир виж че се гавра с тебе бе селянин.Ходил лятото в Испания спри се малко бе dreamer плс.Виж че всички в тоя сайт си правят ГАРГАРА С тебе АХХАХА

Barca_fen112
04.05.2011 16:22

izrodonomiks ебати тъпото копеле си брат ! Къде съм писал, че живея там ве чифут ! Научи се да четеш , коментирай после глупак *lol*

apop14
04.05.2011 16:50

ти сиг си на кафе с меси всеки ден хахахаххаха

Barca_fen112
04.05.2011 16:10

James6 само дето половината ми рода живее там от години , в частност Барселона , чета испанските вестници и всяко лято ходя там , ама не аз незнам какво става ! Помисли реално що според теб Моу не се появи изобщо на стадиона .. Стига писали глупости а изрод .. ти верно си изрод и за пореден път го доказваш с тъпизма си бе ! Умишлено или не, той спря Маск , съдята свири фаул още преди топката да е в краката на Игуаин и самият той знаеше , че играта е спряла , изражението на лицето му го показа ! Странно ми е що нищо не казвате за картоните ... Или за вас са незаслужени ?!

izrodonomiks
04.05.2011 16:18

барца фен112 знаем за тебе бе пич че живееш в Барселона ХАХЕХАЕХХЕАа ебати смеха *lol*

LiverpoolFen20
04.05.2011 16:00

И някога да съм казвал ,че съм "фен" на Барса. Просто обичам красивата игра , в частност тази на Барса. Не съм като някои други. За мен има един отбор ... Това е Ливърпул . На Пуул мога спокойно да кажа ,че съм фен , докато има други отбори на които просто симпатизирам като Барса , Милан, Борусия Дортмунд (от тоя сезон) ...

desangele
04.05.2011 15:59

На финала през 2006 г. между Барселона и Арсенал е отменен на Барса в индентична ситуация.Съдията можеше да даде авантаж,но не го направи.След това Арсенал поведоха,но Барса ги обърнаха.Така ,че е имало и други случаи!

Crissstiano
04.05.2011 15:58

LiverpoolFen20: точно пък за мача с Интер не трябва да говориш.Бускетс от докосване пада на земята(по-смешен картон не се сещам да съм виждал) и Барса играе около час с човек повече на свой терен и какво направи Барса с човек повече за 1 час-нито едно положение!Да ти припомня,че единствения гол в този мач на Пике беше от засада,може да е била малка,но пък я имаше,та в онзи мач и съдията не ги спаси.

Zdr4Maho
04.05.2011 15:17

Какъв редовен гол като Роналдо умишлено или не поваля Масчерано . А дали има фал срещо Ронадло незнам но и да има това не е гол

izrodonomiks
04.05.2011 15:24

АХАХХАХАХХАХА добър си я гледай пак повторение бе.Виж че пада по гръб как ще го спъва нарочно пф;.

Zdr4Maho
04.05.2011 15:15

Тва пък тоя ми става противвен вече тоя

izrodonomiks
04.05.2011 15:03

Ливърпулфен20 гола си беше редовен поне това си признайте бе... боже...Но няма значение вече.ДАНО ПОНЕ СЕ ПОЛУЧИ ХУБАВ И УСПОРВАН ФИНАЛ както и добро съдииствО

Barca_fen112
04.05.2011 14:57

LiverpoolFen20: пич злобата и тъгата в техните е сърца е угромна ! Странно ми е само как така и не се научиха да губят, след като в последните години толкова много бой ядът , не само от Барса ! Как па всеки път , когато отбор на Моу бива отстране се съдята му виновен , а когато той отстранява всичко е наред ! Препоръчвам , на хората говорещи толкова за съдий да изгледат мачовете на Порто с Юнайтед и най - вече онзи с депортиво .... Как па така, миналата година Милито вкара от засада , която целия ресоторант в който бях я видя по телевизора , но не и съдята ..Как пък така минути след гола на Пике дузпа по абсолютно всички правила бе отменена .. Но защо Моу в своите изказвания пропуска тези моменти ! А реваха ли барса миналата година от съдята ?! Не поздравиха Интер и си тръгнаха ... От тези дни омразата към Реал стана наистина жестока , и мисля че това ще се отрази в националния отбор на Испания ! От тук нататък всяко едно гостуване на Реал в Барселона ще бъде кошмарно .. ! Сами си го направихте сега ще ядете големия ! И накрая да питам аз ! Защо ? Защо ?

James6
04.05.2011 15:10

Не знам какво си седнал да дрънкаш глупости от България просто не знаеш какво става в Испания.Само ще ти кажа че пишеш големи глупости.

ub7
04.05.2011 14:53

Ето това е Реал на Специалния - нищо и половина на мача и затва ни ги дават как сеправят на ударени след тва... Никога не съм харесвал Барселона защото съм левскар, ама този Реал и най-вече този смешник Специалния са ми страшно противни. Каква е статистиката от вчера? Какво толкова направихте че се чувствате ощетени? Колко фала направихте? Коко пъти ритахте Меси с цел да го извадите от игра? Всичките им негри беха за гонене вчера... Специалния мрънка постоянно срещу съдиите за да има с кво да се оправдава и за да може да се ритат безнаказано. Това не е тенденциозно съдииство - такива са правилата. Ама за него "който не е с нас е против нас"... Англичаните като паднаха от Германия им отмениха чист гол за 2-2 но след това си казаха - е разбиха ни - щяха да ни бият и със тоя гол. Тъпото парче ще каже че некой друг му е виновен... страшно селски манталитет имат тия двамата

LiverpoolFen20
04.05.2011 14:39

Абе тъпаци ... Голът си беше напълно редовно отменен. Може би само се чудя дали не трябваше да има фаул срещу Роналдо ,но както и да е . Гол в никакъв случай не можеше да се свири в тази ситуация... Дори съдията да дава авантаж Роналдо сваля Масчерано на земята и му попречи може би да достигне топката... И какво ревете от съдията като мога да ви кажа поне 3-ма заслужаващи червени картони... Карвальо - 3 нарушения за 15 минути . Всяко от тях заслужаващо жълт картон ... Съдията реши да не съсипва допълнително жалкия отбор на Реал, Марсело - грубия фаул срещу Меси = 1 жълт. Минути след това влиза отзад на Меси . Втори жълт картон и респективно червен . ( припомням ви ,че буквално секунди преди това дават жълт картон на Педро за абсолютно същото нещо.) Адебайор горкия дето някой си е направил жестока шега като му е казал ,че може да играе футбол.. Той влиза на терена . Веднага груб фаул.. Ми хубаво.. 2-3 минути след това рита Бускетс (мисля че ) ... Ми хубаво ... Още толкова след това ритна Пике по ръката ... (жълт картон) ... още 3-4 минути след това хваща Меси и го удря от земята. ( категоричен жълт картон ,който можеше да е втори.) Айде кажете ,че не е така бе ......!

izrodonomiks
04.05.2011 16:06

Аз друг смешник не виждам освен тебе катил.Ако не го е спънал УМИШЛЕНО за какъв фаул плямпаш бе мишок хвани млъкни малко и гледай жалкия си Пуул как ще завършат след тотнъм и евертън :С

LiverpoolFen20
04.05.2011 15:58

ЕЙ МУХЛьО кога точно съм казвал ,че е умишлено бе ?! Казвам ти че Роналдо поваля Масчерано . Земи се скрий смешко

izrodonomiks
04.05.2011 15:10

абЕ КАТИЛ Роналдо да не би УМИШЛЕНО да го е свалил на земята бе боже :Х ебати жалкия фен си ти...!За мене истинските фенове на барса са 'саседя' и 'месифен'...!

Crissstiano
04.05.2011 14:29

Ми к'во да кажат и 2-та мача просто скандални отсъждания в полза на Барса.Първия мач резултата отива към нулево равенство и съдията се намеси,а тия дето питат дали Роналдо е играл,да кажат първия мач до 70 минута Меси колко пъти пипна топката? Чак след намесата на рефера вкара 2-та гола,жива порнография бяха съдиите!Иначе честито на Барса и дано да се сбъдне някой ден пожеланието на Моу към Пеп,ама не виждам как ще стане!

Americano
04.05.2011 17:34

Ти Пеп го остави. Виж Моу и неговите две титли как бяха постигнати. С Порто брутално бутане срещу Депортиво и МЮ. С Интер брутално бутане срещу Челси, а пък за срещу Барса да не говорим. Много избирателна памет имате бе пичове. Карвальо, Адебайор, Марсело, Алонсо, спестени по няколко червени картони, ама не това не се забелязва. Какъв гол, СЪДИЯТА СВИРИ ПРЕДИ ТОПКАТА ДА СТИГНЕ ДО ИГУАИН. Претенции може да имате за фал срещу Роналдо, други НЕ. Истината е че Пеп би Моу в неговата си игра. С камъните на Моу по главата на Моу. Реал излязоха да ритат, Барса отвръщат със симулации. Целта оправдава средствата, както казвате вие за Моу. Бъдете сигурни, че Моу ще бъде изхвърлен като мръсно коте от Реал. Това само ще докаже, че не съдиите, не извънземните, не Дарт Вейдър са виновни на Реал, а виновен е Моу. А феновете на МЮ не говорете много, че на финала в Рим, помня, че гледахте мача от близо, а пък не помня съдията да е сгрешил нещо.

LiverpoolFen20
04.05.2011 14:45

Само да те светна ,че това което казва ония палячо Моуриньо за титлите в ШЛ важи и за него. Я ми припомни кога Моуриньо е печелил Шл честно ?! Срещу МЮ - Отменят чист гол на МЮ и така порто се класират напред. На 1/2 финал срещу Депортиво Ла Коруня- Смешен червен картон за играч на Испанците.. До този момент Порто не могат да пипнат топката пък камо ли да организират някоя атака... 2010 година... Засада на Милито от 1м че и повече не е видяна от реферите ... (е КАК ) ... Гол на Боян е отменен... Давай бе мърмори и слагай пак този цитат на най-простия треньор на земята. Треньор ,който за една година от великия отбор Реал Мадрид ,отбор ,на който цял свят се смее ,че дори и феновете на отбора. Отбор ,играещ атакуващ футбол, излиза на Бернабеу с 4-6-0 ... Феновете на Реал Мадрид призовават Моуриньо да напусне... Жал ми е за Реал ,защото са велик клуб ,треньор ,на който е един палячо обявил се за "специалния" ...

Americano
04.05.2011 14:13

Какво пак ревете бе! Съдията с огромни мъки остави Реал с 11 човека. Карвальо 3 червени, Марсело същата работа, Алонсо, същата работа, за Адебайор ме е срам, че има такъв футболист. То не бяха борби, ритане в главата, с бутоните към колената, ужас. За гола, какъв гол бълнувате. СЪДИЯТА СВИРИ ПРЕДИ ТОПКАТА ДА СТИГНЕ ДО ИГУАИН. Даже трябваше жълт картон за Игуаин за разкарване на топката. Бъдете благодарни на Касияс, че първото полувреме отивахте на резултат, ако не беше той. С няколко думи, снощи съдията брутално буташе Реал М. но като не могат да се възползват никой не е и виновен.

Barca_fen112
04.05.2011 14:06

А Роналдо великият , който до преди 55 минута се чудех дали играе , какво направи и той ? Освен да мрънка пред медийте отново се покри ! За кой ли път ?! Относно положението , при падането си волно или неволно легна върху краката на Маск ..... Препречи му да изчисти топката ! Драги фенове на Реал , в повечето книжарниците продават една книга ! Основните правила във футбола , вземете си я купете , та да по научите нещо ! Щото главите са ви кухи , драги мои !

svetlinzlatev
04.05.2011 14:16

Приятел ако бях на твое място щеше да ме е срам да съм от Барса.. Отбор пълен с педерасчета.. единствено меси е мъж... сичко друго симулира.. аз се отвратих от тези симулации... относно гола на Игуаин беше си напълно редовен... Масчерано беше наи-борбения футболист в Ливърпул.. но Барселона го развалиха ... вече е стала "Циркаджия" както целия састав на Барса.. съдията видимо свиреше за Барса... ии вие се презнавате за победители *lol**lol*... ако гола на Игуаин беше зачетен нещата нямаше да се развият в тази посока !!

Barca_fen112
04.05.2011 14:03

Ахахаха ! Смешници ! Преди 1 година , след мача Интер Барса , казах едно нещо ! Всичко ще му се върне 3но ! И ето, че му се върна ! Незнам , какво претендират за мача , като трябва да се чустват късметлий , че не ги оставиха с 8 човека на терена , щото какво направиха за цял мач Реал ?! Отговорът е нищо ! А какво направиха Барса ?! Скъсаха ги от атаки и ги направиха смешни , а за кой ли път Касияс ги спаси от разгром ! А при всяка втора атака на Барса Карвальо през първото и Алонсо през второто полувреме им пускаха по една балтия ... Смешни , смешни !

tazcho
04.05.2011 13:57

Грозната истина на "продалжават заслужено" е защото дадоха червен на Пепе и затова вкараха 2 гола, и отмениха гол на Реал. Иначе всичко друго в мача се разви нормално, Барса имаха много пасове, Реал имаха малко опасни атаки, определени играчи показаха актьорско майсторство, някав тъп фен бягаше по терена *smile* (което на мен винаги ми е забавно) . Остана само Шалке да бият по някакъв тъп начин Манчестер и да гледам най-тъпия финал през живота ми !

Svetomir4o
04.05.2011 13:49

Винаги ме е радвал Жозе, незнам какво толкова го хвалят ,но това е най-мизерният тренер.Човека знае 2 тактики 4-3-2-1 и 10-0-0.Четири години влачи с тия схеми.... Колкото до симулациите имаше ги и от двете страни просто Барса знаят кога и как да го правят за разлика от Реал.Същото важи и за играта на двата отбора.Колкото до Роналдо ..незнам как изобщо това може да се нарече футболист и кой изобщо го сравнява с Меси.Реал няма да се оправи ако не почне да играе като отбор-тоест докато не се махне Роналдо,който проваля отбора във важните мачове..

wilcho_FCB
04.05.2011 13:39

Тоя обаче продължава *joking**joking**joking**joking* стига ме забавлява бе ей ! *joking*

gerrardksp
04.05.2011 13:29

Жалко за феновете на Реал Мадрид.. бяха много ощетени.. колкото до Барселона.. абсолютно незаслужен финал.. без коментар.. колко картона е спестил на реал мадрид .. истината е НУЛА .. ако трябва да говорим за картони, досега играчите на барселона трябваше да гледат отстрани, заради симулациите, които заслужаваха жълти картони.. голът е чист.. съдията свирна едва когато игуаин ! Феновете на Барса, стегнете се малко и си признайте мизерния финал, вместо да спорите, че сте отишли заслужено.. и това се случва не за пръв път.. не съм фен на Реал.. ама ще ви кажа само едно.. тези които смятат че Барса заслужават този финал им препоръчвам само да си махнат пишките пред лицето докато гледат мача и да го наблюдават по-добре.. вместо да ги лапат по време на мача

kimi90
04.05.2011 14:11

Ясно ми е колко разбираш от футбол, щом нямало недадени картони за Реал.

mitikamenov
04.05.2011 13:13

Каквото и да дрънкате Барса е на заслужен финал !!!

Реал го л.па и тая година

luiz_lfc
04.05.2011 12:49

квото и да казвата истината е че реал ще ше да стигне поне до продалжения ако не беше садията първото половреме ди мариа се откъсва измислен фал срещо пуйол после измислен фал срещо масчерано имаше и още 1 но сега не се сещам

wilcho_FCB
04.05.2011 13:28

Не си добре нещо...Ти знаеш ако Реал бяха вкарали кво щеше да стане,много просто!ЩЯХА ДА ЯДАТ ГОЛЕМИЯ.....*ball**ball**ball**ball*

wilcho_FCB
04.05.2011 12:44

Стига бе,к'во съм гледал то имало и автогол на Игуаин*surprized*

divaka79
04.05.2011 12:41

Докато се развиваше това, топката стигна до Гонзало Игуаин, който я прати в мрежата на Касияс, но реферът отмени гола заради ...фаул на Роналдо срещу Масчерано.

Абе що все си мисла че Касияс на играе в Барселона


*thumb_up*

mitenceto1
04.05.2011 12:37

Докато се развиваше това, топката стигна до Гонзало Игуаин, който я прати в мрежата на Касияс, но реферът отмени гола заради ...фаул на Роналдо срещу Масчерано.

Абе що все си мисла че Касияс на играе в Барселона

FaNaTiKa
04.05.2011 12:23

цял свят знае от малки до големи, че Кристиано Роналдо е най-големия симулант във футбола и за това все по-рядко свирят нарушение срещу него (макар че в последно време остана само тръшкането му и мрънкането, гледам че симулациите малко по-малко ги забравя, обаче приказката за лъжливото овчарче всеки съдия я знае, така че това е причината при играта рамо в рамо, в която Пике малко по-силно понатисна Роналдо да не свири фаул, а можеше да го свири, ако беше свирил можеше и авантаж да даде, но съдията прецени, че играта е чиста или че Кр Ро симулира и след това Роналдо закачи с ръката Масчерано и наруши баланса му и той се струполи на земята, вижда се че съприкосновение има точно когато ръката на Роналдо е до краката на Масчерано и точно тогава Масч падна. Барселона показа, че заслужава повече да е на финал. Първия мач Барса се опитваше да играе футбол, а касапите от Реал Мадрид се опитваха да рушат играта на Барса с накъсване на играта, с груби действия и направиха 1 атака за цял мач, десетки фаулове .. вчера през първата част Барса играха страхотен футбол 7-0 положения, тотално предимство относно владеене на топката, Реал отново имаха предимство относно нарушенията, отново играха грубо с техния дърварски и грозен стил (който Моуриньо ги учи, те играеха красив футбол преди време), и през втората част около 10-15 мин Реал се опитаха да играят футбол, защото усетиха, че от тоя страх няма смисъл, но Барса така или иначе е отбор, който заслужава да играе на финал, не заради победата само, а защото не изневерява на стила си, не играе груб и касапски футбол, играе за феновете, за неутралните, за всички, които обичат футбола

izrodonomiks
04.05.2011 15:05

видяхме кои са симулантите.. АХАХХА МАСЧЕРАНО,БУСКЕТС,оня румънец алвеш...аре тихи

S1ck
04.05.2011 12:36

Не си прав за Роналдо. Откакто е в Реал Мадрид се промени в това отношение. Смело мога да кажа, че е спрял да симулира почти на 100%, спря да се разправя с играчи и съдии. Израсна много като поведение и това не може да се отрече. Дори бих казал и, ако някой ще ме контрира за това, нека бъде само с доказателства, че в двата мача на полуфинала играчите на Барса симулираха в пъти повече - ако трябва да сме точни, почти при всеки фаул се превиваха по терена, особено в Мадрид. И това го казвам като неутрален фен! Още по-малко като фен на Роналдо. Но гледам обективно и реално на нещата. Не мога да кажа на черното бяло и обратното. Колкото до двата мача - Барса продължиха заслужено, играха по-добре, но не може и да се спори по факта, че повечето спорни отсъжданията бяха само в тяхна полза. Далеч съм от мисълта, че това е причината да продължат - говоря по това, което гледах! Конкретно за ситуацията с Пике - имаше фаул срещу Роналдо. Или трябваше да го даде, или да зачете гола. Как искахте да падне Роналдо, за да не закачи Масчерано? Във въздуха ли да беше останал? И така, пак да уточня - говоря като неутрален фен!

trancee
04.05.2011 12:19

Абе, пичове. Къде смятате, че ще зачетат гола на Игуаин? Играта беше спряна, съдията свирна, а Игуаин продължи да играе и вкара. Това гол ли е според вас, редовен ли е? Хайде, моля ви се.. Колко картона спести на Реал, а колко, отговорете ми? Марсело, Адебайор, Алонсо, охоу, трябваше да гледат мача отгоре още на полувремето. Комплексари само тук, комплескарии..

biserms
04.05.2011 13:16

Точно това е проблемът.Защо съдията свири този "фал" ? Че беше спряна играта е ясно, но обясни ми това какъв фал е ? Просто големи симуланти са играчите на Барса, видя се и на Бернабеу, видя се и сега.Жалко за Реал.

Caprice
04.05.2011 12:18

феновете на реал да благодарят на съдията, а не да го псуват!колко червени *cards* ви спести?Адебайор още като влезе трябваше да бъде изгонен.направи 3-4 груби нарушения.съдията в името на футбола не го изгони както и други играчи на рел.видя се че ис 10 и 11 души работата е една и съща!

wilcho_FCB
04.05.2011 12:17

Плюс това имаше съдийски сигнал, още преди топката да стигне до Игуаин,и съдията спокойно можеше да покаже картон..*cards*

Pechenqgata
04.05.2011 12:17

Най странното е че същия съдия води полуфинала на Ноу Камп миналата година срещу интер... и спомняте ли си какво стана тогава? Та всички други приказки са безмислени...
А за Барса какво да кажа просто са се превърнали в отбор от манекени които при най малкото докосване падат и почват да театралничат присъщо на актьори от холивуд...*erm*

tenebrum
04.05.2011 11:52

циганска му работа-те в портокалия са най големите мангали

mitikamenov
04.05.2011 11:49

Почна се,а къде беше тоя мазен циганин Моу снощи .

Marine_pz
04.05.2011 11:47

genchooo и valk0v първо ако гола е бе за4етен ма4а 6те6е да има друг развои valk0v мое6 ли да обесни6 фала на роналдо?каде видя ти фалл 6тото цял свят неуспя да види

wilcho_FCB
04.05.2011 12:15

Да така е,Барса щяха да нападат по-остро и щяха да вкарат.

tsvetomir83
04.05.2011 11:47

хахахха, тия мангали как се карат само!!! *lol*

genchooo
04.05.2011 11:39

добре гол е и какво 1:2 и пак Барса са на финал

vra4a
04.05.2011 11:36

Докато се развиваше това, топката стигна до Гонзало Игуаин, който я прати в мрежата на Касияс, но реферът отмени гола заради ...фаул на Роналдо срещу Масчерано.


Даже статията ви е грешно написана..... виждате ли кво пишете въобще??

izrodonomiks
04.05.2011 11:30

ГОЛА СИ БЕШЕ РЕДОВЕН бе жалки фенове на Барса... кво само спорите и се лафирате тука...

trancee
04.05.2011 11:27

Този, който е писал статията е за Реал, не виждаш ли?

valk0v
04.05.2011 11:26

Аве Уинър айде гледайте пак мача и вижте как когато Роналдо спъва Масчерано има съдийски сигнал, но Игуайн продължава да играе и вкарва ПРИ СЪДИЙСКИ СИГНАЛ. Какъв чист гол пишете какви глупости говорите, ей сега ще се напълни темата с хейтъри.
Айде моля ви се, уж сте голяма медия ама това на нищо не прилича.

trancee
04.05.2011 11:25

Гонзало Игуаин, който я прати в мрежата на "Касияс" искаш да кажеш в мрежата на Валдес.